Slo-Tech

» »

Ima sprevodnik na vlaku pravico zaračunati ''dodatek'', ker vozovnice nisem kupil predčasno na postaji?

Ima sprevodnik na vlaku pravico zaračunati ''dodatek'', ker vozovnice nisem kupil predčasno na postaji?

1
2
»

Okapi ::

Seveda ni razlike, ampak psihološko bolje deluje, če rečeš, da je na blagajni popust, kot če rečeš, da je na vlaku dodatek. Tele teme recimo že ne bi bilo, ker dvomim, da bi se kdo pritoževal zaradi popusta na blagajni.

O.

Matthai ::

Ni neke hude znanosti tle.
Res ne, ampak če bi uporabili malo psihologije, bi narediti tako, kot so tule nekateri že predlagali. Cena na vlaku bi bila polna, na blagajni bi pa dobil 2,5 evra popusta, in bi bili vsi srečni.

Jup. Prvi korak so naredili s tem, da so rekli, da ne kaznujejo, pač pa zaračunajo dodatek. Drugi korak bi bil, da bi dodatek prikazali kot popust.

Končni efekt bi bil seveda isti.

Kolk mal je treba, da so ljudje srečni... :D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

BigWhale ::

Ni neke hude znanosti tle.
Res ne, ampak če bi uporabili malo psihologije, bi narediti tako, kot so tule nekateri že predlagali. Cena na vlaku bi bila polna, na blagajni bi pa dobil 2,5 evra popusta, in bi bili vsi srečni.

O.


Saj, ljudje se bunijo zarad jebene semantike.

Kazen moram placat!!!

Ne, sam popusta ne dobis.

Cmeravci. :>

Gregor P ::

Meni se recimo sploh ne gre za to; gre za odnos sprevodnikov do potnikov, ali si on misli, "lej ga lopova brez karte, zdle jo bo pa fasu">:D ali aha nova stranka "dober dan, 4 evre prosim; moral sem vam tudi zaračunati dodatek, ker ste kupili karto na vlaku, sicer je v redni prodaji na vseh postajah cenejša. Najlepša hvala za razumevanje, lep dan še naprej želim.":)

In kot je že dejal DejoS, na ljudi sprevodniki gledajo kot na stranke in ne kot na zločince.:)

Vsekakor pa bila ta s popustom dobra marketinška poteza.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Okapi ::

Je pa potrebno, resnici na ljubo, povedati, da ima tole s popusti dve plati. Končna cena bi bila potem videti višja, kar bi seveda potnikom že spet ne bilo všeč, ne glede na to, da bi vsi imeli popust.

Nizkocenovni letalski prevozniki na primer uporabljajo tak trik, da se hvalijo z nizko ceno, potem pa vsako stvar zaračunajo kot dodatek. Čekiranje pri okencu, namesto na avtomatu - 10 evrov dodatka. Vsak kg prtljage - 3 evre dodatka. Izbira sedeža - 10 evrov dodatka. Kozarec pijače na letalu - 5 evrov dodatka. Časopis na letalu - 2 evra dodatka. Film na letalu - 5 evrov dodatka. WC na letalu - 2 dinara druže;)

O.

Gregor P ::

Saj verjetno res kaj takšnega pričakuješ bolj od neke privatne firme.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Pyr0Beast ::

Ja, skriti stroški, nič drugega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TOP ::

Kratko in jedrnato ma pravico,ker ti si kriv da nisi karte kupu na postaji,se pa zgodijo tud primeri,lih da ujameš vlak sam tam se da zmenit.

Gregor P ::

Kdo je kaj kriv? Preprosto karta na vlaku je dražja, na postaji cenejša, pač zadeva storitve; nobeden ni tukaj nič kriv, morda ne dovolj informiran (govorim pač o navadnih potnikih, strankah SŽ, ne tistih, ki iščejo X način, kako se voziti zastonj):|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

DejoS ::

Pozdravljeni!

Dodatek ali kazen? Kakor za koga, dodatek lepše zveni in tudi v naši potniški tarifi piše "dodatek", učinek pa je enak. Mnenj, interpretacij, predlogov kaj in kako bi lahko bilo če bi bilo je malo morje, odvisno od vsakega posameznika, ampak pravilnik je eden in po njemu se ravnamo.
Nekje sem zasledil, da je nekdo predlagal ukinitev sprevodnikov na vlakih. Spoštujem njegovo mnenje, ampak za primer če dam da skupina Slovenske železnice šteje okoli 10300 zaposlenih. Od vseh teh je sprevodnikov manj kot 500 na celotnem območju SŽ. Kje je še ostalih 9800 zaposlenih? Ne vidim rešitev, da če nas odpustijo da se bojo stroški zmanjšali. Sprevodnik v povprečju nakasira na vlakih okoli 1500 EUR na mesec, redkokateri od nas ima plačo več kot 1000 EUR. Iz tega se lahko zaključi, da skoraj vsak od nas praktično zasluži svojo plačo. Do odpuščanj še ne bo prišlo, ker osebja v izvršilnih službah primanjkuje, še posebej pri vlakospremni službi. V medijih itak pljuvajo po nas in so dostikrat izjavljali da so SŽ v zadnjih letih zaposlovale ogromno delavcev. Res je, samo niso omenili, da preprosto gre za smeno generacij, niso omenili koliko jih je šlo v pokoj. Tako da število zaposlenih se ni kaj bistveno povečalo. V obdobju prihodnjih pet let bo šla redno ena četrtina(!) sprevodnikov v pokoj. Že zdaj nas tu in tam primanjkuje, a kaj bo šele takrat. Naša vloga je dosti močna in v prihodnosti bomo postali še pomembnejši člen v železniškem sistemu, ker vse več pristojnosti in delovnih nalog prenašajo na nas.
Mnogi si zmotno predstavljajo, da je sprevodnik na vlaku samo zaradi kart, kar je pač napačno. Poleg komercijalnega obsega dela, pomemben je še prometni vidik. Skrb za varen vstop/izstop potnikov, odprava vlaka, sodelovanje s strojevodjo, informiranje in usmerajnje potnikov, skrbimo tudi (v okvirju zakonskih pristojnosti) za notranji red na vlakih... V glavnem, naša vloga ni majhna.

T0RN4D0 ::

Sprevodniki ste še najmanjši problem, mene bolj zanima kolk ljudi dela po pisarnah samo zato da majo službo?


2.5€ pa ni kazen ker je prenizek znesek da bi bil kazen. Tako kot v knjižnici ne plačaš kazni, ampak zamudnino. Če bi mel sistem kazni, bi špilalo tako da je kondukter/revizor s policajem na vsakem 20 vlaku, in vsakega brez karte opali za 100€ in mir. Zdej pač dobiš 2.5€ + karto več ali manj vedno ko si brez karte. Je pa res, da s tem pravočasnim kupovanjem kart (sploh na večjih postajah, kjer včasih dejansko porabiš 5-10 minut še za to) vse skupaj samo še poslabša. Kot da niso vlaki že tako dost neučinkoviti za potniški promet.


Kar se tiče kartomatov je pa žalostno ampak resnično to, da je po bolj odmaknjenih postajah razbito vse kar je razbito lahko, tako da bi mogl poleg vsakga avtomata postavit še varnostnika, s čimer nisi naredu nič. Poleg tega si hitrih avtomatov želimo mi, bože nedaj da na njih naletijo upokojenci.


Mislim da je slovenija preprosto preredko poseljena za učinkovit železniški prevoz, vlaki tako niso pogosti, vsakih 5 minut se ustavljajo, infrastruktura je baje približno tako v riti kot ceste, torej imajo stalne omejitve, cene so zelo pretirane, zamude, gužva, nedostopnost... Skratka škoda se kej velik trudit, ker ne bo uspelo. Pride pa seveda zelo prav ljudem brez izpita. Bi blo pa lepo če bi se kej nardil glede še enga tira iz luke koper, pa naj se kaj prometa preseli na železnice, tam bi dejansko zadeva prišla prav. Ampak bojo prej nardil iz vseh treh strani kocko iz hitrih železnic, preden bomo mi mel en usran tir potegnjen čez kuro.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Company ::

Sprevodnik v povprečju nakasira na vlakih okoli 1500 EUR na mesec, redkokateri od nas ima plačo več kot 1000 EUR. Iz tega se lahko zaključi, da skoraj vsak od nas praktično zasluži svojo plačo.

Če je res tako, potem žal ne pokrivate niti svoje plače. 1000€ neto plače pomeni za delodajalca cca 1760€ stroškov, pa ni vključenih potnih stroškov, malice in podobno.
LP Company

darkolord ::

Če je res tako, potem žal ne pokrivate niti svoje plače. 1000EUR neto plače pomeni za delodajalca cca 1760EUR stroškov, pa ni vključenih potnih stroškov, malice in podobno.
Ne pokrivajo svoje plače? K-va? Po kakšni logiki pa to?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

DejoS ::

Če že govorimo o plačah, sprevodnikova bruto plača (z dajatvami delodajalca za prispevke) znaša 1100 - 1400 EUR. Jaz na račun redkokdaj dobim več kot 900 EUR z malico in prevozom vred.

1000 EUR neto imajo minimalno prometniki(rdečekapice:D), strojevodje, vlakovodje ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DejoS ()

Company ::

Če je res tako, potem žal ne pokrivate niti svoje plače. 1000EUR neto plače pomeni za delodajalca cca 1760EUR stroškov, pa ni vključenih potnih stroškov, malice in podobno.
Ne pokrivajo svoje plače? K-va? Po kakšni logiki pa to?

Pač ni bilo napisano, ali je plača bruto ali neto, je pa navedeno, da pokasirajo povprečno 1500€. Če ti pa logika, po kateri je za izplačilo 1000€ neto plače potrebnih cca 1720€, ki jih plača delodajalec, ni jasna, pa bo potrebno še malo v šolo hoditi ali pa kje kaj prebrati. Za izplačilo 1100€ bruto plače pa je potrebnih cca 1270€, ne me loviti na eure natančno. Izgleda, da je vse bolj na meji pokrivanja le stroškov svoje plače.
LP!

darkolord ::

Torej, kako pa pol poteka postopek pokrivanja plač pri tistih, ki ne direktno kasirajo denarja (vsi razen sprevodnikov in blagajnicark)?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Invictus ::

Edina varianta da se temu izogneš, je da se zlažeš na kateri postaji si šel gor.

Rečeš tisto, kjer ne prodajajo kart. mal grdo gledajo, ampak nič ne morejo :)).

Sem to počel. Narelaciji Ljubljana - Kranj sta to postaji Litostroj in Stegne.

Zakaj neki biu se človek razburjal, če pa mala laž reši vse :O.

LP I.

DejoS ::

Litostroj, Stegne, Tivoli... Ta postajališča imajo že kar nekaj časa organizirano prodajo vozovnic na trafikah pri peronih. Litostroj dela 6.00 - 18.00, Stegne 6.00 - 17.00, Tivoli 8.00 - 20.00
Tako, da če pridete na vlak v tem času brez karte isto velja dodatek 2.50 EUR kot da ste prišli gor v Ljubljani ali katerikoli drugi zasedeni postaji.
Govori se, da bojo verjetno odprli trafike in tako prodajali vozovnice na vsem ljubljanskem vozlišču (postajališčih). Pol se ne bo več možno izognit dodatkom.

Pyr0Beast ::

Jeh. Česa je več, potniških vagonov ali uslužbenk v trenutnih prodajalnah kart ? >:D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Company ::

Torej, kako pa pol poteka postopek pokrivanja plač pri tistih, ki ne direktno kasirajo denarja (vsi razen sprevodnikov in blagajnicark)?

Na to se mi pa kar nekako ne zdi sploh vredno odgovarjati. Delavec, ki s posrednim in neposrednim prihodkom, ki ga prinese firmi, ne pokriva svoje plače ter njegov % ostale režije (računovodstvo, splošne službe, ....), ki je potrebna, da celotna firma deluje, prinaša firmi izgubo. Je jasno?
LP!

Matthai ::

Delavec, ki s posrednim in neposrednim prihodkom, ki ga prinese firmi, ne pokriva svoje plače ter njegov % ostale režije (računovodstvo, splošne službe, ....), ki je potrebna, da celotna firma deluje, prinaša firmi izgubo. Je jasno?

Jasno.

Bi pa dodal, da so pri izračunu pozabili upoštevat tudi posredni efekt - ker je kontrola, več ljudi kupi vozovnico. Torej ni efekt samo 1500 EUR, pač pa več.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Okapi ::

Saj je jasno, da tu enim ni nič jasno:P Sprevodnik bi si svojo plačo zaslužil, tudi če sploh ne bi nič kasiral na vlaku. Če s kasiranjem dodano zasluži 1500 evrov, je to samo dodaten bonus.

O.

DejoS ::

Jeh. Česa je več, potniških vagonov ali uslužbenk v trenutnih prodajalnah kart ? >:D


Glede na trenutno stanje, zagotovo je več uslužbenk. Ampak, tu moramo razlikovat prodajo kart preko posrednikov (pooblaščeni prodajalci na trafikah, pošti ipd.) in blagajne SŽ. Manjša postajališča kot so Litostroj, Stegne in podobna imajo le trafike, a to niso trafike od SŽ, oni prodajajo vse kar se lahko na trafiki kupi. S strani SŽ imajo tudi pooblaščeno prodajo vozovnic in za to dobijo določeno provizijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DejoS ()

Pyr0Beast ::

Delavec, ki s posrednim in neposrednim prihodkom, ki ga prinese firmi, ne pokriva svoje plače ter njegov % ostale režije (računovodstvo, splošne službe, ....), ki je potrebna, da celotna firma deluje, prinaša firmi izgubo. Je jasno?
Pravzaprav to ni tako jasno. Delavec ki s posrednim in neposrednim prihodkom pokrije stroške ki jih ima firma z njim je nevtralen ali pozitiven.
Vsi ostali pa so najbrž zelo hudo negativni, breme SZ.

Preprosto je, Koga odpustiti prej; Tistega ki prinaša denar, ali tistega ki ga odnaša ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matthai ::

Kaj pa če je najbolj negativna postavka nakup goriva ali vzdrževanje proge? Bomo nehali kupovat gorivo? :D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

DejoS ::

Eh če bi tako členili vsakega delavca posebej, kaj dela in ali zasluži za svojo plačo, potem 80% delavcev ne bi smelo prejemat plače. Npr. varnostnik - to je neproduktivno delovno mesto, ampak je tudi potreben. Vsi delavci sodelujejo v delovnem procesu in vsi so potrebni da delovni proces nemoteno deluje. Za podjetje je pomembno, da ima neko produktivno jedro iz katerega pokriva stroške.

DejoS ::

Glede produktivnega jedra pa so tipičen primer naše železnice. Tovorni promet je vedno bil to jedro in tako je skoraj vsepovsod po svetu da tovorni promet dejansko nadoknadi izgubo potniškega. Vendar pri nam je problem, ker zadnje čase potniški posluje bolje od tovornega oziroma ustvarja manj izgube. V številkah konkretno izraženo: tovorni bo ustvaril do konca leta okoli 40 milijonov EUR izgube, a potniški "le" 5 milijonov EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DejoS ()

Pyr0Beast ::

Kaj pa če je najbolj negativna postavka nakup goriva ali vzdrževanje proge? Bomo nehali kupovat gorivo? :D
Pravzaprav ne, ker je zadeva nujna za prihod denarja. Pravtako vzdrževanje.

Vsi delavci sodelujejo v delovnem procesu in vsi so potrebni da delovni proces nemoteno deluje.
Vendar to ne pomeni da se ta delovni proces ne da izboljšati !

V številkah konkretno izraženo: tovorni bo ustvaril do konca leta okoli 40 milijonov EUR izgube, a potniški "le" 5 milijonov EUR.
Čaki čaki. Iz kje pa ta izguba nastaja ?

Iz; http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/...

60.000 potnikov / dan * ~300 dni = 18 mio. potnikov. Če tem potnikom zaračunaš po 30 €centov več vsakemu bi se ne pokrila izguba ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj rabimo strojevodje na vlakih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12411264 (6980) Tear_DR0P
»

slovenske železnice - nesposobneži (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8210124 (7179) Karaya 52
»

Priseljenci in SŽ (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
655060 (3260) Ziga Dolhar
»

sprevodnik na vlaku, kaj že?

Oddelek: Loža
473345 (1847) budili

Vozovnica za vlak - velika uganka

Oddelek: Loža
191715 (1300) kuglvinkl

Več podobnih tem