Forum » Problemi človeštva » Ima sprevodnik na vlaku pravico zaračunati ''dodatek'', ker vozovnice nisem kupil predčasno na postaji?
Ima sprevodnik na vlaku pravico zaračunati ''dodatek'', ker vozovnice nisem kupil predčasno na postaji?
Matek ::
Da, če si dejansko imel možnost kupiti vozovnico. Ne, če si prišel gor na postaji, kjer ne prodajajo vozovnic oz. če je bila postaja že zaprta.
Zakaj pa ne bi bilo legalno?
Zakaj pa ne bi bilo legalno?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
$%&/() ::
Kaj pa, če karte ne utegnem kupiti? Včasih se mi zdi, da se spomni kar en random znesek za ta dodatek, npr. danes sem moral plačati ob karti, ki stane 1€ še 2,5€ dodatka, pred kakim letom pa sem 4€ karti dodal tam okoli 1€ ...
Torej je to uzakonjeno in se nimam pravice pritožiti?
Torej je to uzakonjeno in se nimam pravice pritožiti?
Pyr0Beast ::
Pač rečeš da si šel gor na tisti postaji kjer ni prodajalne :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TOP ::
Matek ti je lepo odgovoru,ker če nisi kupu karto in si mel možnost potle si se hotel zastonj peljati in zato ti zaračuna kot nekakšno kazen.Isti primer kot pa vinjeta če jo nimaš plačaš vinjeto in še kazen.
Pyr0Beast ::
OMFG a zdej je pa kr kriminalec vsak ki se pelje z vlakom ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
darkolord ::
OMFG ni kriminalc, ne.
Pejte na mestni bus brez vozovnice/žetona, pa boste vidl, da boste vedno plačal več, kukr če vozovnico kupite predhodno v trafiki. Pa že zlo dolg je tko.
Pejte na mestni bus brez vozovnice/žetona, pa boste vidl, da boste vedno plačal več, kukr če vozovnico kupite predhodno v trafiki. Pa že zlo dolg je tko.
časih se mi zdi, da se spomni kar en random znesek za ta dodatekŽe precej dolg je 2,5 EUR. Če ima tisto napravco, s katero ti izda račun/vozovnico, pol pomoje to kar avtomatsko prišteje. Če pa še računa "na roko", pol se večkrat zgodi (vsaj meni se je), da ne računa tega dodatka.
bluefish ::
Pejte na mestni bus brez vozovnice/žetona, pa boste vidl, da boste vedno plačal več, kukr če vozovnico kupite predhodno v trafiki. Pa že zlo dolg je tko.0,8€ vs. 1€.
T0RN4D0 ::
2.5€ če nimaš karte na postaji kjer bi jo lahko kupil. Zdej majo tako one mini blagajne, kjer ti brez dodatka ne sme sploh računat, razen če počakata do postaje kjer se kart ne prodaja. Potem maš pa še dodatek 1.6€ al kolk za IC.
Ah ja, slovenske železnice rox. :)
Ah ja, slovenske železnice rox. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
DejoS ::
Lep pozdrav!
Sam sem sprevodnik na vlaku in vidim da mnogim ni jasno zakaj se zaračunava dodatek na vlaku v višini 2.50 EUR. Vidim da ste nekateri že našli pravi odgovor na to vprašanje. Na prenovljeni spletni strani Slovenskih železnic je jasno napisano: "Če vozovnico kupite v vlaku, je treba plačati še dodatek 2,50 evra. Prav tako pri nakupu vozovnic v vlaku ne veljajo popusti. To ne velja le, če na vlak vstopate na postaji, kjer ni organizirane prodaje vozovnic ali pa je postaja ob odhodu vašega vlaka zaprta. Zato vam priporočamo, da si vozovnice priskrbite že pred potovanjem, pri blagajni na postaji ali pri pooblaščenem prodajalcu vozovnic, še posebej takrat, ko morate ali si želite rezervirati sedež." To pravilo natančno ureja toćka 420 potniške tarife 700.01. Če razložim po domače eden od razlog zakaj se ta dodatek sploh zaračunava: potnika, ki si je pravočasno priskrbel vozovnico na postaji, kjer je organizirana prodaja vozovnic in drugega potnika, ki si na taisti postaji ni priskrbel vozovnice se ne more obravnavati enako, kar se cene tiče. Če bi cena vozovnice bila enaka tako na postaji kot na vlaku, vprašajte se kakšen bi sploh imelo smisel iti na blagajno, če jo že po isti ceni kupiš na vlaku? Vsi bi potem šli na vlak in sprevodnik(i) ne bi mogel odpravit vseh potnikov in blagajne bi bile brez smisla. In ni pravično da računamo vozovnico po isti ceni tistemu, ki je ni kupil na postaji kot tistemu, ki si je vzel čas in si priskrbel pravočasno vozovnico. Poleg tega, danes smo sprevodniki opremljeni z mobilnimi terminali in vsa prodaja se vodi in nadzira elektronsko, tako da neko manevriranje in izogibanje dodatkom z naše strani ni možno. Za primerjavo, pri nas ta dodatek znaša 2,50 EUR. V Avstriji, Italiji, Švici ipd. pa ta kazen znaša 60 EUR in več. Tam si potnik ne upa priti na vlak brez vozovnice, a kaj šele da kaj ugovarja (!), s tem je kazen še večja in na naslednji postaji vas odstranita ven dva policista. Sam sem bil priča takemu dogodku, ko sem potoval po Avstriji. Tako da, v primerjavi z njimi, ta naša bedna 2.50 evra pa nista nek hud strošek. Če pogledate z moje perspektive, kot sprevodnik, če vam ne zaračunam dodatka in pri tem me kontrola dobi, lahko ostanem celo brez službe, ker je to kršitev določil iz delovne pogodbe. Vi zgubite le 2,50 evra... Presodite sami, kaj je bolj vredno... Moja služba definitivno ni vredna 2.50 EUR. ;)
Sam sem sprevodnik na vlaku in vidim da mnogim ni jasno zakaj se zaračunava dodatek na vlaku v višini 2.50 EUR. Vidim da ste nekateri že našli pravi odgovor na to vprašanje. Na prenovljeni spletni strani Slovenskih železnic je jasno napisano: "Če vozovnico kupite v vlaku, je treba plačati še dodatek 2,50 evra. Prav tako pri nakupu vozovnic v vlaku ne veljajo popusti. To ne velja le, če na vlak vstopate na postaji, kjer ni organizirane prodaje vozovnic ali pa je postaja ob odhodu vašega vlaka zaprta. Zato vam priporočamo, da si vozovnice priskrbite že pred potovanjem, pri blagajni na postaji ali pri pooblaščenem prodajalcu vozovnic, še posebej takrat, ko morate ali si želite rezervirati sedež." To pravilo natančno ureja toćka 420 potniške tarife 700.01. Če razložim po domače eden od razlog zakaj se ta dodatek sploh zaračunava: potnika, ki si je pravočasno priskrbel vozovnico na postaji, kjer je organizirana prodaja vozovnic in drugega potnika, ki si na taisti postaji ni priskrbel vozovnice se ne more obravnavati enako, kar se cene tiče. Če bi cena vozovnice bila enaka tako na postaji kot na vlaku, vprašajte se kakšen bi sploh imelo smisel iti na blagajno, če jo že po isti ceni kupiš na vlaku? Vsi bi potem šli na vlak in sprevodnik(i) ne bi mogel odpravit vseh potnikov in blagajne bi bile brez smisla. In ni pravično da računamo vozovnico po isti ceni tistemu, ki je ni kupil na postaji kot tistemu, ki si je vzel čas in si priskrbel pravočasno vozovnico. Poleg tega, danes smo sprevodniki opremljeni z mobilnimi terminali in vsa prodaja se vodi in nadzira elektronsko, tako da neko manevriranje in izogibanje dodatkom z naše strani ni možno. Za primerjavo, pri nas ta dodatek znaša 2,50 EUR. V Avstriji, Italiji, Švici ipd. pa ta kazen znaša 60 EUR in več. Tam si potnik ne upa priti na vlak brez vozovnice, a kaj šele da kaj ugovarja (!), s tem je kazen še večja in na naslednji postaji vas odstranita ven dva policista. Sam sem bil priča takemu dogodku, ko sem potoval po Avstriji. Tako da, v primerjavi z njimi, ta naša bedna 2.50 evra pa nista nek hud strošek. Če pogledate z moje perspektive, kot sprevodnik, če vam ne zaračunam dodatka in pri tem me kontrola dobi, lahko ostanem celo brez službe, ker je to kršitev določil iz delovne pogodbe. Vi zgubite le 2,50 evra... Presodite sami, kaj je bolj vredno... Moja služba definitivno ni vredna 2.50 EUR. ;)
nejcek74 ::
Ja res je, lokalci okoli Pariza, če karte nimaš (in/ali si je ne poštempljaš sam na postaji) je kazen 70 ojrov.
ahac ::
Ja, ampak tam imaš verjetno možnost kupit karto na postaji (vsaj na avtomatu).
Ne pa tko kot pri nas... kjer nekje karte prodajajo v trgovini 100m od postaje... kar pa seveda na postaji ne piše...
Ne pa tko kot pri nas... kjer nekje karte prodajajo v trgovini 100m od postaje... kar pa seveda na postaji ne piše...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Pyr0Beast ::
Če bi cena vozovnice bila enaka tako na postaji kot na vlaku, vprašajte se kakšen bi sploh imelo smisel iti na blagajno, če jo že po isti ceni kupiš na vlaku?
Oboje je nesmisel, vendar pa ne problem.
Vsi bi potem šli na vlak in sprevodnik(i) ne bi mogel odpravit vseh potnikov in blagajne bi bile brez smisla.
Bolj slaba je ta miselnost. Sicer, kaj bi bilo s tem narobe ? To da bi bil sprevodnik bolj zaposlen ? V vsakem primeru mora nekdo izdati vozovnico.
In ni pravično da računamo vozovnico po isti ceni tistemu, ki je ni kupil na postaji kot tistemu, ki si je vzel čas in si priskrbel pravočasno vozovnico.
Ne o pravičnosti tukaj. Vi kaznujete! tiste ki si niso pravočasno priskrbeli vozovnic.
Poleg tega, danes smo sprevodniki opremljeni z mobilnimi terminali in vsa prodaja se vodi in nadzira elektronsko, tako da neko manevriranje in izogibanje dodatkom z naše strani ni možno.
Izgovor. Tak sistem se lahko zlahka prilagodi če je interes. Očitno ga ni.
Za primerjavo, pri nas ta dodatek znaša 2,50 EUR. V Avstriji, Italiji, Švici ipd. pa ta kazen znaša 60 EUR in več.
Niti ne. Eno je dodatek. Drugo je kazen.
Tam si potnik ne upa priti na vlak brez vozovnice, a kaj šele da kaj ugovarja (!), s tem je kazen še večja in na naslednji postaji vas odstranita ven dva policista.
Si si. Smo se tudi že zastonj peljali, ni kakšne posebne težave.
Tako da, v primerjavi z njimi, ta naša bedna 2.50 evra pa nista nek hud strošek.
So nepotreben strošek. Udobnost vlakov pa je nekje na ravni šolskega stola. Ropotanje, počasnost, etc.
Če pogledate z moje perspektive, kot sprevodnik, če vam ne zaračunam dodatka in pri tem me kontrola dobi, lahko ostanem celo brez službe, ker je to kršitev določil iz delovne pogodbe.
Z moje perspektive je to nepotreben strošek. Cene vozovnic so že tako previsoke in plačati 1500 bivših za to da prideš iz LJ v NM je norost.
Vi zgubite le 2,50 evra
Ne zgubim. Za enako storitev plačam 50% več brez pametnega razloga, kot trapasta miselnost nujne centralizacije sistema.
Moja služba definitivno ni vredna 2.50 EUR. ;)
Pod vprašanje ne postavljamo tvojo službo. Vi, sprevodniki ste navadno zelo dobri ljudje. Sistem v katerem ste pa je v riti. Imate slučajno še tiste samoevalvacijske papirje za izpolnjevati ?
Oboje je nesmisel, vendar pa ne problem.
Vsi bi potem šli na vlak in sprevodnik(i) ne bi mogel odpravit vseh potnikov in blagajne bi bile brez smisla.
Bolj slaba je ta miselnost. Sicer, kaj bi bilo s tem narobe ? To da bi bil sprevodnik bolj zaposlen ? V vsakem primeru mora nekdo izdati vozovnico.
In ni pravično da računamo vozovnico po isti ceni tistemu, ki je ni kupil na postaji kot tistemu, ki si je vzel čas in si priskrbel pravočasno vozovnico.
Ne o pravičnosti tukaj. Vi kaznujete! tiste ki si niso pravočasno priskrbeli vozovnic.
Poleg tega, danes smo sprevodniki opremljeni z mobilnimi terminali in vsa prodaja se vodi in nadzira elektronsko, tako da neko manevriranje in izogibanje dodatkom z naše strani ni možno.
Izgovor. Tak sistem se lahko zlahka prilagodi če je interes. Očitno ga ni.
Za primerjavo, pri nas ta dodatek znaša 2,50 EUR. V Avstriji, Italiji, Švici ipd. pa ta kazen znaša 60 EUR in več.
Niti ne. Eno je dodatek. Drugo je kazen.
Tam si potnik ne upa priti na vlak brez vozovnice, a kaj šele da kaj ugovarja (!), s tem je kazen še večja in na naslednji postaji vas odstranita ven dva policista.
Si si. Smo se tudi že zastonj peljali, ni kakšne posebne težave.
Tako da, v primerjavi z njimi, ta naša bedna 2.50 evra pa nista nek hud strošek.
So nepotreben strošek. Udobnost vlakov pa je nekje na ravni šolskega stola. Ropotanje, počasnost, etc.
Če pogledate z moje perspektive, kot sprevodnik, če vam ne zaračunam dodatka in pri tem me kontrola dobi, lahko ostanem celo brez službe, ker je to kršitev določil iz delovne pogodbe.
Z moje perspektive je to nepotreben strošek. Cene vozovnic so že tako previsoke in plačati 1500 bivših za to da prideš iz LJ v NM je norost.
Vi zgubite le 2,50 evra
Ne zgubim. Za enako storitev plačam 50% več brez pametnega razloga, kot trapasta miselnost nujne centralizacije sistema.
Moja služba definitivno ni vredna 2.50 EUR. ;)
Pod vprašanje ne postavljamo tvojo službo. Vi, sprevodniki ste navadno zelo dobri ljudje. Sistem v katerem ste pa je v riti. Imate slučajno še tiste samoevalvacijske papirje za izpolnjevati ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
marnit ::
Tam si potnik ne upa priti na vlak brez vozovnice, a kaj šele da kaj ugovarja (!), s tem je kazen še večja in na naslednji postaji vas odstranita ven dva policista.
Si si. Smo se tudi že zastonj peljali, ni kakšne posebne težave.
Ja, dokler te ne dobijo... pol pa v jok pa "kao nisem znao". Na srečo velikokrat to ne prime in kazen je upravičena.
Si si. Smo se tudi že zastonj peljali, ni kakšne posebne težave.
Ja, dokler te ne dobijo... pol pa v jok pa "kao nisem znao". Na srečo velikokrat to ne prime in kazen je upravičena.
darkolord ::
Sicer, kaj bi bilo s tem narobe ? To da bi bil sprevodnik bolj zaposlen ?Recimo to, da ne bi niti enega vagona obdelal, preden bi precej potnikov tačas že izstopilo (že tako se to dogaja).
Ne o pravičnosti tukaj. Vi kaznujete! tiste ki si niso pravočasno priskrbeli vozovnic.
Niti ne. Eno je dodatek. Drugo je kazen.Sam sebe kontradiktiraš.
Cene vozovnic so že tako previsoke in plačati 1500 bivših za to da prideš iz LJ v NM je norost.Tolk, kot daš s taksijem za par kilometrov vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Pyr0Beast ::
Ja, dokler te ne dobijo... pol pa v jok pa "kao nisem znao". Na srečo velikokrat to ne prime in kazen je upravičena.
Tam je tudi razlika da gredo vlaki točno in tramvaja ne moreš zamuditi, ker je tako pogost. Poleg tega je tam socialno stanje mnogo boljše. Meni ni problem kupiti vozovnice. Avtomat je na vsaki postaji. Kupiš in greš.
Recimo to, da ne bi niti enega vagona obdelal, preden bi precej potnikov tačas že izstopilo (že tako se to dogaja).
2 sprevodnika potem. Še vedno mora do vsakega priti in ga štempljati.
Sam sebe kontradiktiraš.
Nope.
Tolk, kot daš s taksijem v LJ da te zapelje 2x okrog ulice
Kar sploh ni res.
Tam je tudi razlika da gredo vlaki točno in tramvaja ne moreš zamuditi, ker je tako pogost. Poleg tega je tam socialno stanje mnogo boljše. Meni ni problem kupiti vozovnice. Avtomat je na vsaki postaji. Kupiš in greš.
Recimo to, da ne bi niti enega vagona obdelal, preden bi precej potnikov tačas že izstopilo (že tako se to dogaja).
2 sprevodnika potem. Še vedno mora do vsakega priti in ga štempljati.
Sam sebe kontradiktiraš.
Nope.
Tolk, kot daš s taksijem v LJ da te zapelje 2x okrog ulice
Kar sploh ni res.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
darkolord ::
2 sprevodnika potem. Še vedno mora do vsakega priti in ga štempljati.Aha fino, še en kup novih zaposlenih, al kako? Ker že nimajo kam z vsem tem dnarjem, ane.
Pa za "štemplanje" porabi kar nekajkrat manj časa, kot da vsakemu posebej izstavi račun, počaka da ubogi študent nabere tiste kovančke, jih prešteje in vrača drobiž.
Nope.Najprej si trdil, da je ta dodatek v bistvu kazen, potem pa, da to ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Pyr0Beast ::
Aha fino, še en kup novih zaposlenih, al kako?
Če se gremo po tej logiki. Zakaj pa potem sploh rabimo sprevodnike ? Najbolje kar zamenjati z roboti, najmanjši stroški, kajneda ?
Najprej si trdil, da je ta dodatek v bistvu kazen, potem pa, da to ni.
Kaznuješ z dodatkom, ne da kaznuješ s kaznijo.
Če bi jim bil cilj zadovoljstvo uporabnikov bi na šalterjih omogočili popust, ki ga imajo ljudje raje. Na vlakih pa bi imeli polno ceno.
SZ so take kot so, zastarele. Za 4-5€ pridem iz Nm v Lj v manj kot v uri, namesto da se 2 uri vozim z ropotajočim vlakom, v gužvi in neudobnih sedežih.
Čemu vodstvo ko je sam sistem delovanja že 20 let isti ?
Če se gremo po tej logiki. Zakaj pa potem sploh rabimo sprevodnike ? Najbolje kar zamenjati z roboti, najmanjši stroški, kajneda ?
Najprej si trdil, da je ta dodatek v bistvu kazen, potem pa, da to ni.
Kaznuješ z dodatkom, ne da kaznuješ s kaznijo.
Če bi jim bil cilj zadovoljstvo uporabnikov bi na šalterjih omogočili popust, ki ga imajo ljudje raje. Na vlakih pa bi imeli polno ceno.
SZ so take kot so, zastarele. Za 4-5€ pridem iz Nm v Lj v manj kot v uri, namesto da se 2 uri vozim z ropotajočim vlakom, v gužvi in neudobnih sedežih.
Čemu vodstvo ko je sam sistem delovanja že 20 let isti ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
win64 ::
Če bi jim bil cilj zadovoljstvo uporabnikov bi na šalterjih omogočili popust, ki ga imajo ljudje raje. Na vlakih pa bi imeli polno ceno.
In v končni fazi bi zvišali cene in dali popust na šalterjih, in kaj si s tem dosegel?
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Sem redni potnik na SŽ, se vozim praktično vsak delovnik (in ustzrezno temu uporabljam mesečno oz. tedensko vozovnico). Ta dodatek, oz. tak princip velja že "od nekdaj", veljal je že za časa JŽ in ga kot takega poznajo tudi tuje železniške uprave. Edino, kar je res, tujina pozna modernejše in pa cenejše rešitve. Tako poznajo "kartomate", ponekod pa celo vlake brez sprevodnikov, kjer je "kartomat" kar na vlaku in tam kupiš karto. Nikoli pa ne veš, kje bo vstopil kontrolor in preveril karte. In če te dobi, je kazen še večja od tistih 60EUR, ki jih omenja eden pred mano....
LP
Jože
Sem redni potnik na SŽ, se vozim praktično vsak delovnik (in ustzrezno temu uporabljam mesečno oz. tedensko vozovnico). Ta dodatek, oz. tak princip velja že "od nekdaj", veljal je že za časa JŽ in ga kot takega poznajo tudi tuje železniške uprave. Edino, kar je res, tujina pozna modernejše in pa cenejše rešitve. Tako poznajo "kartomate", ponekod pa celo vlake brez sprevodnikov, kjer je "kartomat" kar na vlaku in tam kupiš karto. Nikoli pa ne veš, kje bo vstopil kontrolor in preveril karte. In če te dobi, je kazen še večja od tistih 60EUR, ki jih omenja eden pred mano....
LP
Jože
M@73Y ::
Bom pa jaz malo preuredil besedno zvezo "kazen". Primerna beseda bi bila; kar se tiče pogovora na ST-ju; dodatek za luksuz, saj s tem ko kupiš karto na vlaku, se izogneš čakanju v vrsti, neke vrste VIP dodatek.
BTW, saj če na avtobusu kupiš karto, je tudi dražja od žetona, malo za razmislek. Žalostno, ampak luksuz se plača, nisem se tega jaz spomnil, tako pač je.
Lp.
BTW, saj če na avtobusu kupiš karto, je tudi dražja od žetona, malo za razmislek. Žalostno, ampak luksuz se plača, nisem se tega jaz spomnil, tako pač je.
Lp.
..jump into psytrance tunnel..
Gregor P ::
Nekako se ne spomnim, da bi v tujini moral plačati kazen, če želim kupiti karto pri sprevodniku na vlaku. Kazni so bile samo tam, kjer sprevodnikov ni, torej ko moraš potrditi vozovnico še preden vstopiš na vlak; in so te potem dobili kontrolorji brez nje v samem vlaku.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
mare_ ::
Kaj pa, ko prideš na postajo 15, 20 min pred odhodom vlaka, pred tabo par ljudi v vrsti, vendar je stric za šaltarjem dobil injekcijo počasnitisa in za vsako karto rabi 5 minut, tako da ti na koncu pred nosom zaloputne okno? Naj bodo potem na postajah potem vsaj kakšni self service kartomati :)
Poldi112 ::
Teorija je eno, praksa nekaj drugega - se ti je dejansko že kdaj zgodilo, da si 15-20 min čakal na karto?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Aston_11 ::
Naj tvegam s trditvijo, da ta, ki je pisal, ni sprevodnik, ker močno močno dvomim, da sprevodniki znajo tako lepo pisati in še celo citirani razne člene? Ne, ne bom tvegal.
Avto rulz. Pred par leti, torej, ko sem bil star več kot 30, pa manj kot 35, sem se zadnjič peljal z vlakom. Z vso omladino iz Lj proti Vrhniki. Vsako sekundo sem si želel svojega starega golfa.
WTF, dodatek?! Penal je to. F/O železnice, imajo preveč potnikov ali kaj, da je potreben posebni tretma za drugačne?
Zmišljujejo si najbolj bedne razloge za krast ljudi, enkrat dodatek, enkrat penal itd.
Edit: dobra idaja zgoraj, da je to VIP dodatek, če si gospod, in kupiš vozovnico na vlaku. Sami VIP-i se vozijo z vlakom, drži.
Avto rulz. Pred par leti, torej, ko sem bil star več kot 30, pa manj kot 35, sem se zadnjič peljal z vlakom. Z vso omladino iz Lj proti Vrhniki. Vsako sekundo sem si želel svojega starega golfa.
WTF, dodatek?! Penal je to. F/O železnice, imajo preveč potnikov ali kaj, da je potreben posebni tretma za drugačne?
Zmišljujejo si najbolj bedne razloge za krast ljudi, enkrat dodatek, enkrat penal itd.
Edit: dobra idaja zgoraj, da je to VIP dodatek, če si gospod, in kupiš vozovnico na vlaku. Sami VIP-i se vozijo z vlakom, drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
sthep ::
DejoS, sej je vse lepo in prav, še čestitam ti, da si se izpostavil, samo tole mi pa ne gre v račun:
"Poleg tega, danes smo sprevodniki opremljeni z mobilnimi terminali in vsa prodaja se vodi in nadzira elektronsko, tako da neko manevriranje in izogibanje dodatkom z naše strani ni možno.
Če pogledate z moje perspektive, kot sprevodnik, če vam ne zaračunam dodatka..."
Ker se tudi sam vozim skoraj vsak dan, ti lahko povem, da nekateri sprevodniki računajo dodatek, nekateri pač ne. Tako, da ne pisat, da se dodatkom ni možno izognit.
"Poleg tega, danes smo sprevodniki opremljeni z mobilnimi terminali in vsa prodaja se vodi in nadzira elektronsko, tako da neko manevriranje in izogibanje dodatkom z naše strani ni možno.
Če pogledate z moje perspektive, kot sprevodnik, če vam ne zaračunam dodatka..."
Ker se tudi sam vozim skoraj vsak dan, ti lahko povem, da nekateri sprevodniki računajo dodatek, nekateri pač ne. Tako, da ne pisat, da se dodatkom ni možno izognit.
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Je možno "zaobit" dodatek, a samo z "manevrom" (vsaj kolikor jaz vem). Sprevodnik ti ne more prodati vozovnice brez dodatka z navedbo začetne postaje, ki ima odprto blagajno. Lahko ti jo pa napiše od postaje (ali, še boljše, postajališča), kjer je blagajna zaprta, ali pa je sploh ni (postajališče). Je pa to njegova dobra volja, pa tudi naknadni nadzor ne more preveriti, kje si vstopil...
In ne vem, od kod ideja, da so sprevodniki (in sprevodnice) "omejeni" ljudje. Velika večina, ki jih vsakodnevno srečujem, je povsem normalnih in svoj posel obvladajo, kot je treba....
LP
Jože
Je možno "zaobit" dodatek, a samo z "manevrom" (vsaj kolikor jaz vem). Sprevodnik ti ne more prodati vozovnice brez dodatka z navedbo začetne postaje, ki ima odprto blagajno. Lahko ti jo pa napiše od postaje (ali, še boljše, postajališča), kjer je blagajna zaprta, ali pa je sploh ni (postajališče). Je pa to njegova dobra volja, pa tudi naknadni nadzor ne more preveriti, kje si vstopil...
In ne vem, od kod ideja, da so sprevodniki (in sprevodnice) "omejeni" ljudje. Velika večina, ki jih vsakodnevno srečujem, je povsem normalnih in svoj posel obvladajo, kot je treba....
LP
Jože
PromeuZ ::
Teorija je eno, praksa nekaj drugega - se ti je dejansko že kdaj zgodilo, da si 15-20 min čakal na karto?
Se je že pripetilo, da smo v skupini 4ih družno naročili karte cca. 5-7min pred prihodom vlaka, nakar se je sicer silno prijazen uslužbenec za oknom, kar precej časa trudil, da je vse karte vnesel in natisnil (tu je bila verjetno malce tudi naša krivda, ker smo eni uporabljali SŽ26, kar pomeni drugačno ceno) in potem še celotno ceno tipkat na kalkulator ter jo izračunati. Posledično nam jo je zagodel še Murphy, ker je vlak prišel in speljal točno ob uri, tako da smo prestavili odhod na kasnejši vlak. Da ne omenjam, kakšne vrste (manjša postaja, ter le ena odprta blagajna) pridejo ob nedeljah popoldan, ko se študenti družno migriramo v Ljubljano. Imam pa nasprotno s sprevodniki na vlakih same dobre izkušnje, saj se mi je že pripetilo, da sem kdaj zadnji trenutek šprintal na vlak, nakar nisem dobil tega dodatka na luksuz, saj mi je prijazno zaračunal vstop na naslednji postaji, kjer ni blagajn.
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PromeuZ ()
DejoS ::
Pozdravljeni vsi skupaj! :-)
Na žalost, dragi moji, podjetje Slovenske železnice je res že dolgo časa v zelo kritičnem in zapuščenem stanju. Premalo vlaganja s strani države v infrastrukturo in vozni park, nesposobno vodenje in neiskanje novih rešitev nas je pripeljalo do takega stanja v kakršnem smo sedaj. Res je tudi, da ne nudimo našim končnim uporabnikom tj. potnikom kakovostne storitve kot se to od našega kolektiva pričakuje. Tega se zavedamo vsi zaposleni (vsaj mi v izvršilnih službah, za tiste, ki so nad nami, ne morem ničesar trdit). Jaz kot sprevodnik popolnoma razumem vaše nezadovoljstvo, ker sem dejansko na terenu in soočam se z realnimi zadevami vsak dan. Vendar moje razumevanje ne more kaj veliko spremeniti, tudi vi morate razumeti da mene in moje delo obvezuje več kot 20 raznovrstnih pravilnikov o načinu dela ipd. Če vi pridete na vlak brez karte, pravilnik me obvezuje da vam pač moram računat ta preklet dodatek. Res je, da sem malo lagal, da se temu dodatku ne moremo izogniti, ampak za naše dobro da nas ne dobijo skušamo nekako priti do nekega kompromisa. Jaz se običajno izogibam pisanju dodatka, če je le možno, ampak sproti opozarjam in pozivam potnike, da se tega odvadijo. In kaj je tu problem? Nad mano visi najmanj pet vrst kontrol: revizorji, notranja kontrola, republiški inšpektor, kontrola prihodkov, vodja vlakospremnega osebja, vodja izmene in na koncu koncev ste tudi vi moji potniki moja največja kontrola. Vi ste tisti, ki ocenjujete moje delo. Evo da vam navedem en konkreten primer kaj se mi je dogajalo: enkrat sem začel pregledovati vozovnice iz Ljubljane, dobil sem enega potnika brez karte. Kot po navadi sem se ga usmilil in mu pisal karto iz postajališča Ljubljana-Polje. No, čez 10 dni sem moral iti na zagovor k šefu. Seveda, me je najprej pošteno nadrl, kaj si pa jaz mislim, ali bom delal tako kot je treba ali me čaka knjižica in bla,bla,bla... Potem pa je šel k bistvu, češ da se je ena potnica pritožila, kako sem nekemu potniku računal karto iz Ljubljana-Polje (seveda brez dodatka, a to je bil ta potnik, ki sem ga zgoraj navedel!), a ona je citiram: "kot poštena potnica, šla na blagajno kupit karto in skoraj zamudila vlak, a drugim pa ni treba kupovati karte na blagajni..." in bla, bla, bla... In skesano sem pač moral priznati šefu svojo napako in seveda obljubit da takih površnosti ne bo več. Ker mi je to bilo prvič da sem se mogel zagovarjat, mi je spregledal in opozoril da mi bojo naslednjič ob taki malomarnosti odtrgali 5% od plače. Skratka, vidite da nad mojim delom se lahko pritoži kdorkoli in kadarkoli hoče, po domače vsak me lahko jebe v glavo. Da ne omenjam, da se na vlakih vozi ogromno železničarjev, ki delajo v upravi in pisarnah in komaj čakajo, da nekje naredim napako in da me takoj prijavijo nadrejenemu, ker itak pametnejšega dela nimajo. Sprevodnik v povprečju ima 300 - 500 potnikov na dan, recimo da v povprečju se najde med temi potniki 10-15 takih katerim bi mogel računat dodatek. Če me kontrola dobi pri vsaj dveh nezaračunanih dodatkih na dan, računajte koliko je to na mesec in tako dalje... To je že hujša kršitev in zlahka se dobi odpoved, a sami veste kako je danes služba dragocena, pa da je izgubiš zaradi malomarnosti... Vedite, da niste edini, ki morate plačati dodatek. Zavedajte se, da ko vam sprevodnik ne računa dodatka, vam spregleda NA LASTNO ODGOVORNOST in nima nobene koristi, samo probleme si lahko ustvari (in seveda vašo hvaležnost, ki pa tudi nekaj pomeni:-)). Moj delodajalec žal ne bo rekel "bravo, vsaka čast ker si ga spustil brez dodatka" ampak samo "boš nadoknadil iz svojega žepa". Na koncu koncev ko stopim do vas jaz sem na službeni dolžnosti in moram delati v interesu podjetja, saj ste mnogi zaposleni in veste kako je to, a tisti ki niste, boste še razumeli v bodoče.
Ampak, to je pač vse del naše službe in spada pod profesionalni rizik. In tokrat apeliram na vse tiste, ki se vozite z vlakom, da problemov ne rešujete direktno s sprevodniki, ker nismo pravi naslov za reševanje sporov in pritožb in ne boste prav veliko dosegli, mi pač delamo po navodilih nadrejenih. Vsak ima pravico da se pritoži, za to je pristojen oddelek za reklamacije, edino tam lahko vsaj nekaj dosežete in dobite prave odgovore kako, zakaj je to tako ipd.
Na koncu bi še dodal, da si bomo vsi zaposleni na Slovenskih železnicah prizadevali, da postanemo našim uporabnikom prevoznih storitev (potnikom) prijazen in varen prevoznik. Zadovoljstvo in varnost naših potnikov nam je in tudi v bodoče bo največja prioriteta. Trdno verjamemo, da bomo našli pot iz krize in da se bomo postavili na prave tire. Mi smo tu zaradi vas, zato pozivam vse da se čim več vozite z vlaki, mislim nasploh da uporabljate javni prevoz. In ne skrbite preveč zaradi teh dodatkov, vedno se da najti skupni jezik, ampak ni pa potrebno to izkoriščat in da vam to preide v navado, ker v prihodnost bojo kazni še strožje. Na žalost ne boste vedno naleteli, na sprevodnika, ki ima razumevanje. Ogromno je takih, ki delajo vse po pravilniku in ni šans, da bi popustili.
Na žalost, dragi moji, podjetje Slovenske železnice je res že dolgo časa v zelo kritičnem in zapuščenem stanju. Premalo vlaganja s strani države v infrastrukturo in vozni park, nesposobno vodenje in neiskanje novih rešitev nas je pripeljalo do takega stanja v kakršnem smo sedaj. Res je tudi, da ne nudimo našim končnim uporabnikom tj. potnikom kakovostne storitve kot se to od našega kolektiva pričakuje. Tega se zavedamo vsi zaposleni (vsaj mi v izvršilnih službah, za tiste, ki so nad nami, ne morem ničesar trdit). Jaz kot sprevodnik popolnoma razumem vaše nezadovoljstvo, ker sem dejansko na terenu in soočam se z realnimi zadevami vsak dan. Vendar moje razumevanje ne more kaj veliko spremeniti, tudi vi morate razumeti da mene in moje delo obvezuje več kot 20 raznovrstnih pravilnikov o načinu dela ipd. Če vi pridete na vlak brez karte, pravilnik me obvezuje da vam pač moram računat ta preklet dodatek. Res je, da sem malo lagal, da se temu dodatku ne moremo izogniti, ampak za naše dobro da nas ne dobijo skušamo nekako priti do nekega kompromisa. Jaz se običajno izogibam pisanju dodatka, če je le možno, ampak sproti opozarjam in pozivam potnike, da se tega odvadijo. In kaj je tu problem? Nad mano visi najmanj pet vrst kontrol: revizorji, notranja kontrola, republiški inšpektor, kontrola prihodkov, vodja vlakospremnega osebja, vodja izmene in na koncu koncev ste tudi vi moji potniki moja največja kontrola. Vi ste tisti, ki ocenjujete moje delo. Evo da vam navedem en konkreten primer kaj se mi je dogajalo: enkrat sem začel pregledovati vozovnice iz Ljubljane, dobil sem enega potnika brez karte. Kot po navadi sem se ga usmilil in mu pisal karto iz postajališča Ljubljana-Polje. No, čez 10 dni sem moral iti na zagovor k šefu. Seveda, me je najprej pošteno nadrl, kaj si pa jaz mislim, ali bom delal tako kot je treba ali me čaka knjižica in bla,bla,bla... Potem pa je šel k bistvu, češ da se je ena potnica pritožila, kako sem nekemu potniku računal karto iz Ljubljana-Polje (seveda brez dodatka, a to je bil ta potnik, ki sem ga zgoraj navedel!), a ona je citiram: "kot poštena potnica, šla na blagajno kupit karto in skoraj zamudila vlak, a drugim pa ni treba kupovati karte na blagajni..." in bla, bla, bla... In skesano sem pač moral priznati šefu svojo napako in seveda obljubit da takih površnosti ne bo več. Ker mi je to bilo prvič da sem se mogel zagovarjat, mi je spregledal in opozoril da mi bojo naslednjič ob taki malomarnosti odtrgali 5% od plače. Skratka, vidite da nad mojim delom se lahko pritoži kdorkoli in kadarkoli hoče, po domače vsak me lahko jebe v glavo. Da ne omenjam, da se na vlakih vozi ogromno železničarjev, ki delajo v upravi in pisarnah in komaj čakajo, da nekje naredim napako in da me takoj prijavijo nadrejenemu, ker itak pametnejšega dela nimajo. Sprevodnik v povprečju ima 300 - 500 potnikov na dan, recimo da v povprečju se najde med temi potniki 10-15 takih katerim bi mogel računat dodatek. Če me kontrola dobi pri vsaj dveh nezaračunanih dodatkih na dan, računajte koliko je to na mesec in tako dalje... To je že hujša kršitev in zlahka se dobi odpoved, a sami veste kako je danes služba dragocena, pa da je izgubiš zaradi malomarnosti... Vedite, da niste edini, ki morate plačati dodatek. Zavedajte se, da ko vam sprevodnik ne računa dodatka, vam spregleda NA LASTNO ODGOVORNOST in nima nobene koristi, samo probleme si lahko ustvari (in seveda vašo hvaležnost, ki pa tudi nekaj pomeni:-)). Moj delodajalec žal ne bo rekel "bravo, vsaka čast ker si ga spustil brez dodatka" ampak samo "boš nadoknadil iz svojega žepa". Na koncu koncev ko stopim do vas jaz sem na službeni dolžnosti in moram delati v interesu podjetja, saj ste mnogi zaposleni in veste kako je to, a tisti ki niste, boste še razumeli v bodoče.
Ampak, to je pač vse del naše službe in spada pod profesionalni rizik. In tokrat apeliram na vse tiste, ki se vozite z vlakom, da problemov ne rešujete direktno s sprevodniki, ker nismo pravi naslov za reševanje sporov in pritožb in ne boste prav veliko dosegli, mi pač delamo po navodilih nadrejenih. Vsak ima pravico da se pritoži, za to je pristojen oddelek za reklamacije, edino tam lahko vsaj nekaj dosežete in dobite prave odgovore kako, zakaj je to tako ipd.
Na koncu bi še dodal, da si bomo vsi zaposleni na Slovenskih železnicah prizadevali, da postanemo našim uporabnikom prevoznih storitev (potnikom) prijazen in varen prevoznik. Zadovoljstvo in varnost naših potnikov nam je in tudi v bodoče bo največja prioriteta. Trdno verjamemo, da bomo našli pot iz krize in da se bomo postavili na prave tire. Mi smo tu zaradi vas, zato pozivam vse da se čim več vozite z vlaki, mislim nasploh da uporabljate javni prevoz. In ne skrbite preveč zaradi teh dodatkov, vedno se da najti skupni jezik, ampak ni pa potrebno to izkoriščat in da vam to preide v navado, ker v prihodnost bojo kazni še strožje. Na žalost ne boste vedno naleteli, na sprevodnika, ki ima razumevanje. Ogromno je takih, ki delajo vse po pravilniku in ni šans, da bi popustili.
Gregor P ::
ker v prihodnost bojo kazni še strožje. Na žalost ne boste vedno naleteli, na sprevodnika, ki ima razumevanjeVse lepo in prav, a tega s kaznimi nikakor ne razumem? Kakšne kazni? Saj vendar nimate zaprtega sistema, kjer moram vstopiti v vlak s potrjeno vozovnico, ali pač?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DejoS ::
V prihodnosti, bližnji ali daljnji mislim predvsem na pripravo modernizacije železnic. Med tem sem tudi mislil na to potrjevanje vozovnic in prodajo preko avtomatov. Govori se tudi, da bi nas prevzeli morda nekoč Nemci (DB Deutsche Bahn). A saj veste kako je pri njih, red in disciplina in ni milosti;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DejoS ()
Gregor P ::
Že, samo recimo že na avstrijskih vlakih lahko povsem normalno kupiš vozovnico na vlaku (sedaj ne vem točno kateri dodatki so še poleg), samo nikakor pa ni nobene kazni; je čisto moja svobodna volja, kje kupim to karto. Iz tvojega komentarja pa sem razumel, morda napačno, da obravnavate ljudi brez karte kot "zločince"; zagotovo se najde kakšen posameznik, ki upa, da bo prišel zastonj skozi, ampak govorim na splošno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DejoS ::
Najprej da razčistimo to "zločinec". Nihče ampak nasploh nihče(!) se ne obravnava in se ne sme obravnavati kot "zločinec", ali kako drugače diskriminirati. Sicer niti še sam ne vem zakaj je ta dodatek izmišljen, ampak je v veljavi že desetletja na vseh železnicah po Evropi. Moramo pa si priznati eno stvar: ni isto če si vzameš čas in greš na blagajno, čakaš v vrsti in kupiš tisto vozovnico in na drugi strani da preprosto greš na vlak in kupiš pri sprevodniku karto. Bodimo realni, če mi prideta taka dva različna potnika ni pravično do tistega, ki si je priskrbel vozovnico, da drugi plača po isti ceni. Navedel sem že zgoraj en primer, ko sem se mogel zagovarjati zaradi tega. Oba se vozita enako, a eden bo imel več opravka z nakupom vozovnice drugi pač ne. In vprašajte se, če bi bila cena ista na vlaku in na blagajni, ali bi res šli na blagajno, ali bi vam se dalo tam čakat v vrsti? Jaz osebno če bi bil potnik, ne bi. In verjamem da vsaj 80% drugih ne bi. Raje tisti čas da se gužvam na blagajni porabim recimo npr. da grem na kavico. To je ena stvar.
Druga stvar pa je ta, da sprevodnik preprosto ne more, pa da ne vem kako si prizadeva, odpravit vse potnike na vlaku (kaj vse, niti polovico ne!). Ne gre se za to, da mi nimamo kaj za delat, jaz v vsakem primeru moram priti do vsakega potnika in pregledat vozovnico. Več kot polovica potnikov bi se vozila potem zastonj in bila res prava štala (no saj tudi zdaj ni bogve kakšno bajno stanje).
Ko si bil v Avstriji, ti si bil najbrž kot turist, obiskovalec in najbrž ne poznaš njihovih pravilnikov. Dvomim da je pri njih cena ista na blagajni in na vlaku... Isto tako kot jaz dobim turista, zaračunam ceno z dodatkom, on se pa nič ne pritožuje, niti mu imam kaj razlagat, plačal bo kolikorkoli že stane, ker ne ve kakšna so pravila pri nas.
Druga stvar pa je ta, da sprevodnik preprosto ne more, pa da ne vem kako si prizadeva, odpravit vse potnike na vlaku (kaj vse, niti polovico ne!). Ne gre se za to, da mi nimamo kaj za delat, jaz v vsakem primeru moram priti do vsakega potnika in pregledat vozovnico. Več kot polovica potnikov bi se vozila potem zastonj in bila res prava štala (no saj tudi zdaj ni bogve kakšno bajno stanje).
Ko si bil v Avstriji, ti si bil najbrž kot turist, obiskovalec in najbrž ne poznaš njihovih pravilnikov. Dvomim da je pri njih cena ista na blagajni in na vlaku... Isto tako kot jaz dobim turista, zaračunam ceno z dodatkom, on se pa nič ne pritožuje, niti mu imam kaj razlagat, plačal bo kolikorkoli že stane, ker ne ve kakšna so pravila pri nas.
camalotz2 ::
Bah, brezveze se jajcate
>Že, samo recimo že na avstrijskih vlakih lahko povsem normalno kupiš vozovnico na vlaku (sedaj ne vem točno >kateri dodatki so še poleg), samo nikakor pa ni nobene kazni; je čisto moja svobodna volja, kje kupim
Saj tu je isto. Ravno tako se svobodno odločaš, kje boš kupil karto. Pa tudi tu ni nobene kazni. In ve se točno kateri dodatki so še poleg. In njih cena = 2,5EUR
Če pa nekatere "dodatek" najeda, si naj pa napredstavljajo, da dobijo pri nakupu na okencu na postaji še 2,5EUR popusta. Bojo imeli bolj mirne živce...
>Že, samo recimo že na avstrijskih vlakih lahko povsem normalno kupiš vozovnico na vlaku (sedaj ne vem točno >kateri dodatki so še poleg), samo nikakor pa ni nobene kazni; je čisto moja svobodna volja, kje kupim
Saj tu je isto. Ravno tako se svobodno odločaš, kje boš kupil karto. Pa tudi tu ni nobene kazni. In ve se točno kateri dodatki so še poleg. In njih cena = 2,5EUR
Če pa nekatere "dodatek" najeda, si naj pa napredstavljajo, da dobijo pri nakupu na okencu na postaji še 2,5EUR popusta. Bojo imeli bolj mirne živce...
Gregor P ::
Sam običajno kupujem karte prek spleta, razen seveda v Sloveniji To je zares velika graja, da tega ne omogočate potrošnikom v 21. st. Običajno vedno plačam brez vprašanja, razen izjemoma, če mi kaj ni povsem jasno, tako v tujini kot pri nas. Se lahko po pomoti usedeš tudi v "hitrejši" (zares v navednicah) vlak ipd. in se plača dodatek; ne vidim težav v tem.
Ampak kot si rekel, tudi vi ne vidite nobenih težav v tem, da kdo pač nima karte in preprosto zaračunate karto ter dodatek. Vse obravnavate enako ne glede na to, kakšno karto ima oz. nima. Ni nobenega kaznovanja.
Imajo zaprt sistem, torej mora vsak imeti karto na vlaku (ki jo je potrdil že na avtomatu še preden je sploh lahko prišel do perona; tudi ko izstopiš jo moraš potrditi pri izhodu oz. pokazati kontrolorju), a kljub temu gredo potem še na vlaku dodatno pregledati vse potnike oz. karte in jim to celo uspe oz. bolje rečeno mu uspe, ker to običajno počne en sam sprevodnik. Torej ni enako kot pri nas, ker običajno japonski sprevodnik naleti le na kakšnega, ki se je zmotil, ali kaj podobnega in bi tudi ta imel več dela, če bi moral vsakemu posebej zaračunati še karto. Ampak njihova hitrost in natančnost je pa izjemna.
Ampak kot si rekel, tudi vi ne vidite nobenih težav v tem, da kdo pač nima karte in preprosto zaračunate karto ter dodatek. Vse obravnavate enako ne glede na to, kakšno karto ima oz. nima. Ni nobenega kaznovanja.
Druga stvar pa je ta, da sprevodnik preprosto ne more, pa da ne vem kako si prizadeva, odpravit vse potnike na vlakuBi si moral enkrat ogledati, kako to zgleda na kakšnem japonskem vlaku; kjer se mimogrede sprevodnik vsem potnikom v vagonu celo prikloni ter izreče dobrodošlico v znak spoštovanja (čeprav bi npr. lahko to rekli vsem le po zvočnikih) ... dobro pri nas je pač tradicija drugačna.
Imajo zaprt sistem, torej mora vsak imeti karto na vlaku (ki jo je potrdil že na avtomatu še preden je sploh lahko prišel do perona; tudi ko izstopiš jo moraš potrditi pri izhodu oz. pokazati kontrolorju), a kljub temu gredo potem še na vlaku dodatno pregledati vse potnike oz. karte in jim to celo uspe oz. bolje rečeno mu uspe, ker to običajno počne en sam sprevodnik. Torej ni enako kot pri nas, ker običajno japonski sprevodnik naleti le na kakšnega, ki se je zmotil, ali kaj podobnega in bi tudi ta imel več dela, če bi moral vsakemu posebej zaračunati še karto. Ampak njihova hitrost in natančnost je pa izjemna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
DejoS ::
Na žalost, res je da zaostajamo za mnogimi evropskimi železniškimi podjetji, ampak kot se že dejal, v pripravi je veliko tega. Od prodaje na avtomatih, pa vse do spleta. Kdaj bo to in kako bo urejeno, ne vem točno. Za to so pristojne druge službe.
Eh, Japonska... Oni živijo v 24. stoletju. Naj mi dajo japonsko plačo, pa bom vsakega potnika v noge ljubilhec. To si najbrž navedel primer na nekem express vlaku, oziroma višjemu rangu vlaka. Podoben primer je pri nam ICS vlak (InterCitySlovenija), kjer pozdravljajo po ozvočenju in podobno. Ampak, predstavljajte si nabito poln, da se premaknit ne moreš, jutranji ali popoldanski delavski/šolski vlak in da se še priklanjaš vsakemu. Za tako storitev kot si navedel gor, pa se kar bistveno več plača in to so vlaki, ki ne ustavijo na vsaki postaji in je frekvenca potnikov v mejah normale, tako da je možno opravit vse v roku.
Druga stvar je, da sprevodnika ne obvezuje le komercijalni vidik dela, obstaja še pomembnejši prometni vidik.
Kaj misliš, zakaj na vsaki postaji mora sprevodnik iti dol? Moram pustit pisanje in pregledovanje vozovnic in skočit ven pogledat ali so potniki varno vstopili in izstopili, če je vse v redu dam signalni znak strojevodji in gremo. Če ne dam znaka, ne gremo nikamor. A postanki pa so na vsakih približno pet minut. In jaz moram vsakih pet minut prekinit komercijalno delo in izstopat na postajah. Zato ni možno vse narediti tako hitro in enostavno. Vsi si mislijo, da je sprevodnik zadolžen samo za karte. Eh, ko bi vsaj bilo tako.
"Japanese train pushers"
Poglej si video posnetek, pa se vprašaj, ali se na takem vlaku poklanjajo vsakomur?
Eh, Japonska... Oni živijo v 24. stoletju. Naj mi dajo japonsko plačo, pa bom vsakega potnika v noge ljubilhec. To si najbrž navedel primer na nekem express vlaku, oziroma višjemu rangu vlaka. Podoben primer je pri nam ICS vlak (InterCitySlovenija), kjer pozdravljajo po ozvočenju in podobno. Ampak, predstavljajte si nabito poln, da se premaknit ne moreš, jutranji ali popoldanski delavski/šolski vlak in da se še priklanjaš vsakemu. Za tako storitev kot si navedel gor, pa se kar bistveno več plača in to so vlaki, ki ne ustavijo na vsaki postaji in je frekvenca potnikov v mejah normale, tako da je možno opravit vse v roku.
Druga stvar je, da sprevodnika ne obvezuje le komercijalni vidik dela, obstaja še pomembnejši prometni vidik.
Kaj misliš, zakaj na vsaki postaji mora sprevodnik iti dol? Moram pustit pisanje in pregledovanje vozovnic in skočit ven pogledat ali so potniki varno vstopili in izstopili, če je vse v redu dam signalni znak strojevodji in gremo. Če ne dam znaka, ne gremo nikamor. A postanki pa so na vsakih približno pet minut. In jaz moram vsakih pet minut prekinit komercijalno delo in izstopat na postajah. Zato ni možno vse narediti tako hitro in enostavno. Vsi si mislijo, da je sprevodnik zadolžen samo za karte. Eh, ko bi vsaj bilo tako.
"Japanese train pushers"
Poglej si video posnetek, pa se vprašaj, ali se na takem vlaku poklanjajo vsakomur?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DejoS ()
Zeberdee ::
SŽ je podjetje, ki je ostalo v prejšnjem sistemu in ne bo v redu delovalo vse dokler se ne bo razvrednotilo njihovega sindikata.
100% pa podpiram dejstvo, da je 2,5 EUR pravičen dodatek. SŽ bi morala na postajah z večimi peroni zrihtati tudi elektronski tisk kart.
100% pa podpiram dejstvo, da je 2,5 EUR pravičen dodatek. SŽ bi morala na postajah z večimi peroni zrihtati tudi elektronski tisk kart.
zee ::
SŽ je podjetje, ki je ostalo v prejšnjem sistemu in ne bo v redu delovalo vse dokler se ne bo razvrednotilo njihovega sindikata.
Zelo Za!
Obvezno bi morali na postajah uvesti avtomate za nakup vozovnic.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
DejoS ::
Strinjam se z vami glede avtomatov. Ampak trenutno glede na stanje v kakšnem se nahajamo, takih premikov zaenkrat vsaj eno leto ali dve tega ne moremo pričakovati, ker vsaka dodatna novost je investicija, ki pač stane. Vendar za to so že pripravljeni načrti, najprej bo v Ljubljani ko bo zgrajena nova moderna postaja (projekt Emonika) ali morda celo prej in nato še na ostalih večjih frekventnih postajah.
Drugi problem je vandalizem. Recimo da v Ljubljani to ne bi bil problem, ker je dokaj poostren nadzor. Ne boste verjeli, ampak nekaj let nazaj so poskusno uvedli prodajo preko avtomatov na nekaterih postajah okoli Kamnika na progi Ljubljana - Kamnik. Na žalost, tisti avtomati niso niti dva dneva zdržali v enem kosu, tako da so ta projekt opustili.
Drugi problem je vandalizem. Recimo da v Ljubljani to ne bi bil problem, ker je dokaj poostren nadzor. Ne boste verjeli, ampak nekaj let nazaj so poskusno uvedli prodajo preko avtomatov na nekaterih postajah okoli Kamnika na progi Ljubljana - Kamnik. Na žalost, tisti avtomati niso niti dva dneva zdržali v enem kosu, tako da so ta projekt opustili.
zee ::
a) Iskreno receno ne vem, koliko bo moderna. Trendi v Evropi so, da se tiri v vecjih mestih vkopljejo, medtem ko to pri Emoniki ni predvideno, ceprav bi bile koristi od tega zelo velike.
b) Problem vandalizma se da resiti oz. omiliti z videonadzorom.
b) Problem vandalizma se da resiti oz. omiliti z videonadzorom.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Gregor P ::
Zanimiv posnetek, sem si ga ogledal že pred leti; bojda je iz leta 1991, zjutraj, na postaji Ikebukuro v Tokiu na privatni liniji Seibu-Ikebukuro, to je primestna železnica. No, danes leta 2009, torej 18 let kasneje, temu ni več videti tako, vsaj jaz nisem videl tega; je pa to res ena najbolj obleganih postaj (With 2.71 million passengers on an average daily in 2007, it is the second-busiest train station in the world; wiki) in očitno jim je do danes uspelo rešiti to problematiko; gneča vsekakor je ob najbolj prometnem času, a obvladljiva.
"Japanese train pushers"
Poglej si video posnetek, pa se vprašaj, ali se na takem vlaku poklanjajo vsakomur?
Lahko pa začnemo tudi obujati spomine, kakšna je bila naša železnica in potniški prevoz leta 1991 ... in pa kakšna je danes
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
poweroff ::
Heh, seveda je to neke vrste kazen. Je pa tako lepo zavita v "dodaten strošek", da ugovor ni mogoč. Železnice tukaj ravnajo popolnoma zakonito in seveda tudi povsem pravilno, saj s takšnim posrednim "kaznovanjem" spodbujajo kupovanje vozovnic oz. motivirajo potnike, da se en skušajo voziti brez vozovnice.
Ni neke hude znanosti tle. Vozovnico je pač treba plačat.
Ni neke hude znanosti tle. Vozovnico je pač treba plačat.
sudo poweroff
Gregor P ::
Torej ti to vidiš kot kaznovanje?!? Sam to vidim kot dodatno storitev, da mi ni treba kupovati kart na zastarel način na postajah; ko bi jih pa lahko preko spleta, mobitela itd
Če je pa to res zgolj samo kaznovanje, potem sem pa odločno proti temu in menim, da je to nedopustno V tem primeru so sprevodniki odveč, rabimo zgolj kontrolorje, kajti potem mora vsak potnik nujno imeti veljavno vozovnico pri sebi, ne glede na to ali jo bo kdo pregledal ali pa ne.
Če je pa to res zgolj samo kaznovanje, potem sem pa odločno proti temu in menim, da je to nedopustno V tem primeru so sprevodniki odveč, rabimo zgolj kontrolorje, kajti potem mora vsak potnik nujno imeti veljavno vozovnico pri sebi, ne glede na to ali jo bo kdo pregledal ali pa ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DejoS ::
Potniša tarifa 700.04 točno določa naslednje dodatke, doplačila in odškodnine:
a)Potnik, ki je kupil vozovnico šele na vlaku, vstopil na postaji, kjer vozovnice prodajajo, plača poleg redne cene še dodatek ......... 2,50 EUR
b) Potnik, ki ovira sprevodnika pri delu, se izogiba pregledu vozovnice, pokaže neveljavno vozovnico, zasede več sedežev in ne pove, da je brez vozovnice, plača poleg redne cene za želeno relacijo še dodatek...........40 EUR (za ta dodatek morda še niste vedeli, ker se nobenemu sprevodniku ne da kregat in raje to uredimo na lepši in cenejši način, to uporabljamo zgolj v skrajnjem primeru)
Sprevodnik ima vso zakonsko podlago da vam zaračuna navedene dodatke v kolikor se gre za zgoraj naveden kršitve.
a)Potnik, ki je kupil vozovnico šele na vlaku, vstopil na postaji, kjer vozovnice prodajajo, plača poleg redne cene še dodatek ......... 2,50 EUR
b) Potnik, ki ovira sprevodnika pri delu, se izogiba pregledu vozovnice, pokaže neveljavno vozovnico, zasede več sedežev in ne pove, da je brez vozovnice, plača poleg redne cene za želeno relacijo še dodatek...........40 EUR (za ta dodatek morda še niste vedeli, ker se nobenemu sprevodniku ne da kregat in raje to uredimo na lepši in cenejši način, to uporabljamo zgolj v skrajnjem primeru)
Sprevodnik ima vso zakonsko podlago da vam zaračuna navedene dodatke v kolikor se gre za zgoraj naveden kršitve.
DejoS ::
Kar se pa tiče Japoncev, sem že omenil da oni pač živijo in delajo kot da so v 24. stoletju. Celo najbolj napredne evropske in svetovne države občudujejo njihovo inovativnost, napredek in način dela. Tu se ne gre samo za njihove železnice (JR), ampak za celoten sistem. Kot prvo država je urejena, z ustreznimi zakoni, investicijami, sistemom kot drugo samo podjetje (JR), kot tretje pa sama zavest ljudi. Pri nas je še vedno na žalost tipično balkanska zavest, od vrha proti dnu. Se pravi od oblasti (države) preko podjetij (v tem primeru SŽ) pa na koncu koncev do mnogih ljudi potrošnikov (ne da bi žalil koga).
Okapi ::
Ni neke hude znanosti tle.Res ne, ampak če bi uporabili malo psihologije, bi narediti tako, kot so tule nekateri že predlagali. Cena na vlaku bi bila polna, na blagajni bi pa dobil 2,5 evra popusta, in bi bili vsi srečni.
O.
DejoS ::
Redna cena na blagajni (tudi na vlaku, ko le-ta zaprta) za relacijo Ljubljana - Kranj je 2,18 EUR. In bi radi 2,50 EUR popusta na blagajni?
Okapi ::
Ne štekaš. Redna cena bi bila 4,68 EUR, na blagajni pa bi s popustom dobil karto za 2,18 EUR.
O.
O.
DejoS ::
Saj dejansko je tako. Ne vidim nobene razlike. S tem da imate tudi 2,50 EUR popusta tudi ko vstopite na postajališču kjer ni prodaje kart.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slovenske železnice odkrile internetno prodajo vozovnicOddelek: Novice / Ostale najave | 10917 (5633) | Kenpachi |
» | SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13689 (11386) | aborko |
» | Priseljenci in SŽ (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 6569 (4769) | Ziga Dolhar |
» | sprevodnik na vlaku, kaj že?Oddelek: Loža | 4436 (2938) | budili |
⊘ | Vozovnica za vlak - velika ugankaOddelek: Loža | 2278 (1863) | kuglvinkl |