» »

Dobila boljsi PC kot sem ga narocila

Dobila boljsi PC kot sem ga narocila

«
1
2 3

Minerva ::

Danes(petek) grem po racunalnik ki je bil baje sestavljen že včeraj(četrtek).
Prodajalec mi prinese zapakiran PC in izda racun skupaj z garancijskim listom za racunalnik ki sem ga narocila v sredo. In ko pridm domov na veliko zacudenje opazim da je racunalnik skoraj 2x boljsi kot tisti ki sem ga narocila in edini stvari kateri sta isti v njem kot na izdanem racunu sta CNET 56KB modem in 512MB CEON RAM.

Sedaj me pa zanima kaj narediti:
Seveda bi rajsi obrzala ta racunalnik ampak me skrbi kaj se zgodi ce oni to opazijo???
stay free and cool

SaXsIm ::

in kakšna je razlika med komponentami?
Napiši konfiguracijo, ki si jo naročila in tisto, ki si jo dobila :)
SaXsIm

Silvo ::

Če si poštena ga vrni in zamenjaj.
Garancija ti itak ne velja za tega,če imaš na računu druge stvari!

lp.
Silvo

Vrocipes ::

Komot se lahko naredi neumno, saj ne bo ona nič kriva (rečeš kao da se na zadeve nič ne spoznaš in ni nobene panike :) ).

Širajzl ::

Prodaj ga naprej pa še enga naroči !!!!!!!!!!!!!
http://s2.bitefight.si/c.php?uid=29086

#000000 ::

Hja če je res boljši, pol 2× Oče Naš + 3 Zdrava-marije in zadeva končana, bog ti je odpustil :D :D

In ne se sekirat, če so ti dal boljšo robo notri, (so pač nekomu dali tvojo) :D in če bo ta človk pogruntu mu bodo zamenjal, verjetno brez da bi pogruntal kaj so dal tebi. LP

sese12 ::

Pazi da ne padeš v

Kaznivo dejanje ZATAJITVE

Ki je kot kaznivo dejanje opredeljeno v Kazenskem zakoniku

sid911 ::

mogoče si všeč kateremu od prodajalcev, pa ti je dal bolše komponente not, ker se ti je hotel prikupit:P
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sid911 ()

#000000 ::

sese12 ah nehi, kaka zatajitev neki, sej je računalnik plačala, in v trgovini so sami odgovorni če se jim kej takega zgodi, kje pa piše da se mora kupec spoznat na računalnike 'če ga kupuje' jest se nebi nič sekeru, če bodo, ko bodo ugotovili te bojo že poklical in takrat če bodo kej pametni, jih lahko komot nekam pošlješ, sej nisi ti monterala škale skupi, ampak oni. Torej so si sami krivi, itak pa imaš-jo čas zdi se mi da je en rok 8 dni al neki tazga, da lahko zadevo reklamiraš ti ali oni.

No sej tuki je nekaj pravnikov, pa naj še oni kako rečejo, kaj si o zadevi mislijo, jest mislim da ti noben ne more ničesar očitati, si pač naročila plačala odpelja, in z izdelkom 'pač več kot zadovoljna' :D LP in srečno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Utk ::

Ja hudič ker hoče trgovina za vsako stvar tvoje ime, naslov pa to...zakaj je to sploh potrebno? Brez tega ti pa res ne bi več nč mogli... Dvomim da kršiš kakšen zakon če stvar obdržiš.

#000000 ::

Ma ja itak, sej pravim če te pokličejo jim fino povej, da ni problema nej si pridejo po svojo škatlo in kaj ti bodo dali za sitnosti, ker boš pač brez ljubljenega kosa teh par uric. Al ap jim reč nej kr denar sabo prnesejo, da si pač greš drugam novo mašino iskat.

Zanima pa me kolkim so 'namerno' naredili obratno, in tega ne bodo vedli nikoli. ??

veteran ::

BTW, za primerjavo: če ti banka pomotoma nakaže en kup denarja, ne misli, da ga lahko mirno porabiš in greš na križarjenje. >:D Nevednost ni izgovor. Kot tudi to ne, da imajo na banki itak preveč keša in da bi že morali vedeti, kam ga nakazujejo...

Minerva, nesi nazaj. Verjetno je kdo pomotoma dobil tvojega. :\

#000000 ::

Ja maš prav da če se na banki zmotjo in ti dajo višek, boš ta višek prej ko slej moral vrniti.

Ali pazi sledeči primer, grem pred kakim letom in pol, v lokalno samopostrežno štacunico, in kupim za 2.200,00 sit in prodajalka se zmoti in mi naklofa za 22.000,00 sit in jest valjda niti gledu nisem kolko je naklofala (moja napaka) in ko sem pač dobu izpisek iz banke mi ni blo jasno kaj sem kupila za 22 jurjev v štacuni kjer nikoli ne zapravim več kot 2-5 tisoč in grem mal gledat račune ki jih hvala bogu mečem v eno škatlo, ter najdem zadevo in pogruntam da je namest 2.200 sit uklofala 22.000 sit, kličem na banko oni pravjo da ne morejo ničesar, ker je pač račun že plačan, ter naj kontaktiram trgovino.

Pridem tja in povem mojo storijo, in mi lastnica reče tole, Ja gospod poglejte na vsaki blagajni lepo piše denar preštejte takoj in ostalo sranje, ter da mi denarja ne bodo vrnili, šele ko sem se mal razburil je nekako pristala na to da mi dajo dobropis, keša pa niso hotli dat nazaj, oz bi ga dobil, če bi neki plaču kao neke davke al kaj jest vem kere pizdarije.

Torej, banke al pa trgovine ti ne moreš (smeš) nategnit oni pa tebe lahko zmeri. In kako nej bom pol jest moralen itd. bejž če bojo pogruntal se bodo javli. LP

fahrenGONE ::

Obdrzi ga, saj ne ves kaj je noter in noben ne predpostavlja da ves. Odpirat pa ge itak ne smes, tako da tudi preverjat ne mores.

sid911 ::

a lahko prosim napišeš kakšne komponente si namesto kakšnih doobila?
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)

#000000 ::

Ha neč pisat pol te bodo pa res dobli. In še zgovarjajo se lahko da si vedla za pomoto. LP

Brane2 ::

#0000:

Tista s trgovino je rahlo bosa. Ja, lahko ti je uklofala 10x večji znesek, a saj ti si podpisal/a pildek pri dvigu, torej si se s tem strinjal/a.

Eno leto po tistem pa res nimaš kaj reklamirat stvar, če ni več preverljivo kaj je bilo in kako.

če imaš papirje v dokaz tega, kar trdiš, potem bi se verjetno dalo kaj narediti, če ne drugače, pa s tržno inšpekcijo. Razen če v papirjih piše, da si kupil/a 10x toliko robe, kot si jo dejanjsko.

Kar se trgovine in primera z računalnikom tiče, bi bil jaz tiho. Ali pa tudi ne, odvisno od trgovine.

Če gre za nekoga, s katerim delam stalno in ki je fer do mene, bi ga poklical in prijavil napako.
Če gre za kake cepce, bi bil tiho.

Tudi ne vidim, kako ti lahko dokažejo karkoli. Dobila si računalnik "po pravilih", nato si ga prodala in kupila po kosih drugje dele za drugega, ki gi imaš sedaj pred sabo. Kaj ti kdo more ?

Ja, lahko gredo gledat serijske številke, pa kaj s tem ? Tudi če ugotovijo, da so te njihove, kako se lahko zanašajo na svojo evidenco ? Saj bi najprej morali priznati,da so ti dali povsem napačen računalnik in da že tu njihova evidenca laže!

Tudi če bi jih poklical, bi pričakoval priboljšek ali vsaj to, da mi ne bi delali težav. Se pravi, da bi prišli sami po moašino in mi TAKOJ prinesli mojo, da bi mi brezplačno namestili sistem nanjo itd.

Če ti bo kdo začel težit, da prinesi TI stroj nazaj, jim povej da se pogovarjajo s telefonskim odzivnikom in naj ti po pisku pustijo sporočilo in jim trešči slušalko dol.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zheegec ::

Brez skrbi, če te v roku 14dni (ali pa celo en mesec, bi moral preveriti) pokličejo moraš zadevo po zakonu vrniti.
Če pa ne, se pa kao obe stranki "strinjata" z zamenjavo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

#000000 ::

Brane2
Ne ti si narobe zastopu, men se je to zgodlo pred letom in pol mogoče tudi več, ampak zadevo sem pogruntu pri naslednejm bančnem izpisku, in ne šele zdaj :D to je bil samo primer.
aja še to, valjda da sem podpisal, je pa res tud moja krivda, ker sem zajeb... tud jest in verjetno nisem bil pozoren na znesek. Ampak hotu sm povedat samo to, da če se uni v banki zmoti te bodo lifrali za denar, ne glede če se je On zmotu in utipku eno nulo preveč, ti pa v tistem trenutku nimaš kej dost možnosti za kontrolo, če se je zaje... , ampak vseeno moraš vrniti denar oz lahko še clo odgovarjaš za to. Ja banka ni neumna in si je lepo napisala pravila kera njej ležijo, nm pa v takih primerih mamo manj. :(
Drugač pa itak, nej vsak naredi po svoje, in tko bo najboljš, če se tu zdi da to ni v redu pač zadevo vrni, drigače pač ne. LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Brane2 ::


Brez skrbi, če te v roku 14dni (ali pa celo en mesec, bi moral preveriti) pokličejo moraš zadevo po zakonu vrniti.


Razen, če si ti dejanjsko dobil stroj po specifikacijah, ki ga sedaj nimaš več, ker si ga recimo prodal naprej. Komu ? Pojma nimaš. Na bolšjaku si srečal pra tipov, ki so ti odkeširali za zadevo in njunih imen ne poznaš.
On the journey of life, I chose the psycho path.

bajsibajsi ::

Nadeni si ocala in pozabi na vse skupaj. 8-) Korporacije so in bodo imele vedno vec kot prevec. Tisti "nesrecnik", ki naj bi bil dobil tvojo masinco, pa bo brez skrbi dobil zeljeno in kupljeno nazaj; ce je trgovini mar ugleda, pa se kaksen bomboncek vec kot je placal.

Zheegec ::

Brane2, to kar ti govoriš bi legalno najbrž kar šlo. Samo vprašanje, kaj bi potem recimo rekli na sodišču, kdo bi ga naj**** - trgovina ali stranka >:D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Brane2 ::

Breme dokazovanja bi bilo na trgovini.
On the journey of life, I chose the psycho path.

bozickus ::

Kakšna pa je razlika v ceni?

Če ni velike razlike...
Ampak vseen bolje, da se oglasiš prodajalcu in mu poveš, da menda gre za zmoto.
V znak hvaležnosti ti mogoče kaj podari, je pa tud "najlepša hvala" dost, kajne?

Pri inventuri bodo ugotovil, da neki robe manjka. In tu, običajno, nastrada prodajalec.
Če pa je lastnik trgovine pa, hja, ima zgubo.
Vseen pa mora prikazat v stroških, kje je zadeva zašla in kako.

Jest sm v Bauhausu nabavu ograje v vrednosti 45 k pa mi je trgovka zakasirala 4.500 sit!

Napaka pa taka. Pocen pa dobr, sm si mislu. Je pa tu čista vest zraven tako, da sm lepo stopu iz avta, z robo nazaj v B. na blagajno in povedu štorijo.
Blagajničarka pa je z nasmeškom in s solzo v očeh dejala, da bi jo res udarila napaka po žepu, a da pa nikoli ni vidla stranke, ki bi ji rekla: PREMAL ste računala.

MEDENA ::

bozickus: ti je trgovka "dala" potem? :D

kopernik ::

Jaz bi prav gotovo nesel zadevo nazaj. Tudi, če mi ne bi nič mogli dokazati v primeru, da bi računalnik obdržal. Eni smo čudni :-), ampak tako ne bi imel slabe vesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

nurmaln ::

Sploh ni point u tem a te lahko dobijo ali ne in tudi razni izgovori, da se vsak ne more spoznat tolk na računalnike da bi opazil razliko, so brezveze.
Ti veš da si dobila več kot si plačala torej je nekdo zato oškodovan. Ali je to zaradi njegove lastne neprevidnosti ali ne spet ni pomembno. Prav je da zadevo vrneš ali jih vsaj obvestiš.

Sicer pa:

Kazenski zakonik

Člen 215/5

(5) Kdor si tujo premično stvar, ki jo je našel ali do katere je po naključju prišel, protipravno prilasti, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta.

bozickus ::

Ma ni fora v kazenskem ...

Fora je v teb.
Postaviš se v prodajalčevo kožo; nekje manka 50 k, in ker manka gre iz tvojga žepa.

In se ti plača poveča za 50 k minusa :'( .

Medena: nč ni dala.
No,nov račun pa plačat sm moru. No, rokovnik sm dobil od vodje prodaje in tono čudnih pogledov od drugih, k so si mislili: lej ga, komplicira, ker je premal plaču!
(to mi je tud ena stara rekla).

Če je že drug folk nepošten, pokvarjen, glejmo, da smo mladi vsaj tolk pošten. Konec koncev pravjo, da na smo prihodnost tega sveta (kao).

Če pa druzga ni, vsaj veš, da si neki dobrga naredu.:))

mzidy ::

Če je kaka večja firma ne bodo prodajalcu trgali, saj kolikor je meni znano...
Sicer ti pa tudi js svetujem po principu povprečnega Slovenca, naredi se neumno obdrži pa bo vse OK;)

misso ::

Večina kupcev je takih če mu daš premalo se prec pritežujejo, če pa dobi več pa je....:8)

Brane2 ::

A večina prodajalcev pa ni takih ?

Kaj bi bilo, če bi recimo dobila bistveno preslab stroj ? Če bi recimo bila nalepka na mašini poškodovana, se prodajalec skoraj gotovo SPLOH ne bi matral dalje. Rekel bi, da reklamacije ne more upoštevati, ker je bil stroj že odprt in te odpikal. Skoraj gotovo ne bi klical ostalih strank in preverjal konfiguracij.

Brigo moja, predži na drugoga. Že videno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

roscha ::

Ampak to svet ni videl! Toliko poštenih ljudi kot jih je na slo-techu pa še nisem srečal...

Za pokozlat.

Vsi sprašujejo, kako za svoj denar kupiti največ, letajo po razprodajah, kupujejo "mercator izdelke", po drugi strani ko pa za svoj denar res dobiš VEČ, bi pa dajali nazaj ali hodili na blagajno jokat da so PREMALO PLAČALI.

Nič več mi ni jasno, razen tega, da pacienta, ki gre nazaj plačat VEČ v RL nočem poznat...

Utk ::

Trgovcu ne bojo trgali, ker ne bojo znali kateremu...če bi znali kdo je naredu napako, bi našli tudi kupca, in bi ga verjetno prepričali da stvar vrne. Razen če res noče. Potem to ni tako enostavno...če se grejo to strogo po zakonu bi tist računalnik prej nič vreden postal kot pa ga bi dobili nazaj. Banka ti lahko enostavno vzame denar z računa, če je bila napaka, no, moraš podpisat, ampak če ne bi hotel, bi vseeno naredili svoje...neka računalniška trgovina pa ne more poslat dveh goril in zaplenit stvar. Če ga hitro naprej proda, pa sploh težko kaj dokažejo. Jaz ne bi vračal...vsi plačujemo svoje napake, jebiga, naj še firme.

nurmaln ::

Ja vsi plačujemo svoje napake in naj jih še firme, se strinjam. Ampak kdosi pa ti, da jim boš te napake zaračunal?

To je glih tko k bi eni mami iz žepa padla penzija ti bi hodu pa 5 metrov za njo, jo pobral in penzijo obdržal. Mama je pač nardila napako in naj zato plača???
Sej res da bo firmo manj bolela izguba razlike kot bi mamo bolela izguba penzije, ampak gre za načelo.

Geo ::

Obdrzi ga! Itak ni bila tvoja napaka, mapak njihova... Aja en prej je reku, da bi mel slabo vest, to je malo tako, ker itak bo racuanik zastarel cez leto in bo moral enkarat in v smeti, ce ti pa v racunanik dajo malo boljse konponente, ti bo le malo dlje drzal:D.

To mora bit ena najbolj zanimivuh tem v zadnjem casu saj se je natovklo 35 odgovor v dveh dneh 8-) .
SHIT!!! I did it again...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Geo ()

Utk ::

Če stara mama ne bi opazla...bi res obdržal. Če je tako bogata ali neumna, sej je vseeno.

Mr_Globus ::

Eh kje je dilema spljoh tle. Če te bo vest pekla vrni, če te ne bo obdrži. Mene nebi :D

DominusSLO ::

Jaz bi računalnik obdržal.

mzidy ::

Me too.

Dittorio ::

kaj se pizdiš zgleda si bla všeč prodajalcu
izkorist to pa še kej pejt ke kupt si le ženska
WHITE POWEEEEER

mtosev ::

izkorist to pa še kej pejt ke kupt si le ženska

:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Šimpanz ::

V našem podjetju prodajamo računalnike tudi trgovskim centrom in prejšnje leto je eden od njih naročil 10 mašin po približno 200.000 sit in 30 po približno 100.000 sit. Ko so računalnike testirali pred izdajo so pri petih zamešali opise. Čez nekaj dni dobimo klic trgovca, da se je ena od strank pritožila da je dobila slabši računalnik kot ga je plačala. Po pregledu smo ugotovili da so prodali že 4 boljše računalnike po nižji ceni in samo dva slabša po višji. Zadnja dva smo strankam zamenjali na naše stroške tiste štiri, ki smo jih prodali po nižji ceni pa smo pač šteli v minus. Kaj naj pa delamo hodimo težit strankam na dom in jim groziti s sodiščem. To pač ne gre saj je šlo za našo napako.
Zato lahko po mojem mnenju mirno obdržiš računalnik, upam samo da so ti poštemplali garancijski list da ti ne bo treba kazati računa.
Mimogrede niti ena od strank, ki so dobile boljše računalnike kot so jih plačale, nas o tem ni obvestila ali predlagala zamenjavo s slabšim.

Bevcan ::

Na blagajni jim ziher piše "preštejte denar, kasnejših reklamacij ne upoštevamo" Rukneš jim v glavo, "Poglejte kaj ste izdali kasnejših reklamacij ne upoštevam".
Govoril sem.

AndrejS ::

Vzemi to kot božji dar in živi z nasmeškom!

SodVina ::

Se strinjam z nekom, ki je rekel da je to ena najzanimivejsih tem zadnje case :D .

Tudi sam sem imel vcasih "premocno" vest in sem opozarjal prodajalce, ki so premalo racunali. :\ Marsikdaj sem bil presenecen, ker le-ta sploh ni bil vesel opozorila, ampak me je celo butasto pogledal (v stilu: budalo, saj se gre tebi v dobro). Enkrat me je celo eden napizdil, ker sem vrnil skatlo drazjih in boljsih cd-jev, kot sem jih placal, da nej se ze odlocim, kaj bi rad. Takrat me je izucilo. No tega zdaj ne pocnem vec, oz. najprej precenim prodajalca. Pri neprijaznih se samo veselo nasmejem in odkorakam (cisti dobicek zame, on si je pa itak sam kriv). Ce pa je clovek prijazen in ustrezljiv, pa sploh ne pomislim, da nebi omenil napako ki (si) jo je storil.

V tvojem primeru bi verjetno najprej pomislil na vracilo racunalnika, po nekaj dneh pa bi me "navdusenje" minilo in bi veselo poganjal 3d marke in podobno :D. Ampak spet odvisno od prodajalca. Mogoce pa pri kaksnem "dolgorocno" vec pridobis, ce masino vrnes.

poweroff ::

Zanimivo kako ste nekateri nepošteni.

Upam samo, da bo vas kdaj kdo prinesel naokoli. Ko boste hoteli začet pizdit in se sklicevat na svoje pravice, pa se spomnite na svoje izjave v tej temi in utihnite.

Saj razumem, da je človek nepošten. Samo potem naj bo pa tiho, ko so drugi nepošteni do njega!
sudo poweroff

BigWhale ::

Ja, to pa ne gre... ;>

nodrim ::

boh .. na vas je al boste mel čiste račune z vašim okoljem in ljudmi okoli vas ...

sam imam rad vse račune čiste .. pa če je na drugi strani korporacija al pa bakica na tržnici ... če se strinjaš s ceno in nekaj kupiš, potem nimaš kaj bluzit z bednimi zakoni in se vlečt ven in probat čim več ven potegnt .. s ceno si se strinjal in jo torej plačaj ...

ok, to velja pač zame .. vi pa uživajte po svoje ...

Brane2 ::


Zanimivo kako ste nekateri nepošteni.

Upam samo, da bo vas kdaj kdo prinesel naokoli. Ko boste hoteli začet pizdit in se sklicevat na svoje pravice, pa se spomnite na svoje izjave v tej temi in utihnite.


Kdo pravi, da nas ni ?

En primer:

prekinem zdravstveno zavarovanje na Adriaticu, ker sem ostal brez $$$. Ljerka mi reče, "zmanjkalo mi je obrazcev a evo vzela bom vaše podatke in uredila to za vas, nič skrbet". Jo pokličem nazaj in mi zatrdi da je to urejeno. Čez leto in pol mi Adriatic zagrozi s tožbo zaradi neplačanega zavarovanja v tem obdobju in plačam nazaj vse z zamudnimi obrestmi. Zanimivo je, da v tem času dodtnega zdravstvenega nisem uveljavljal. Kartico sem sicer dobil po pošti, a po klicu na Adriatic je bilo rečeno da gre za pomoto ali nekaj takega in naj jo strran zabrišem in "nikar skrbet".

Kolegica je nekaj dni nazaj dobila podobno grožnjo s strani Adriatica za neplačane obroke, pa ne za nekaj zadnjih obrokov ampak od začetka pogodbe, mislim da za 11 obrokov. Ker sicer hrani odrezke, jih je poiskala in pofaksirala nazaj. Odgovor Adriatica ? AH, prišlo je do napake, stvar je urejena, kar vrzite jih v kanto in pozabite !

Vprašanje, zakaj naj bi jih "vrgla v kanto"- zato ker je stvar res urejena ali zato, ker mislijo poskusit s podobno finto spet čez 6 mesecev in jih moti, da hrani odrezke ?:\

Fotru grozi tožba Telemacha. Pred leti je popizdil, ker TM ni dobavcljal vseh kanalov, ki jih je obljubljal pri popisu pogodbe u Fužinama.
Ko mu je dokončno zavrelo, je odpovedal storitev. TM je na to "pozabil" in sedaj ga terjajo za kvadrilijon obrokov z zamudnimi obrestmi vred.

Če naj "preštejem denar pri blagajni takoj" pričakujem tudi enak odnos v nasprotno smer- naj prečekirajo oni kaj prodajajo pri vratih.

Kaj bi se zgodilo, če bi ženska dobila prešvoh mašino ? Misliš da bi jo lahko vrnila ali bi ji rekli "poglej si kaj ti piše na dobavnici, ki si jo podpisala ob prejemu" ?

Zame je stvar odvisna od poslovnega partnerja. Če delaš z nekom, ki bi se resno zasekiral, če bi šla stvar v tvojo škodo, se zesekiraš tudi sam v obratnem primeru, sicer pa mogoče ne.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Keyser Soze ::

Se ne bom podrobneje vpletal v tole debato... Na tvojem mestu bi zadevo obdržal. Nisi dolžna vedeti, da so ti prodali boljšo zadevo. Zahtevala si PC in si ga dobila.

Kar se tiče pa tistega citata iz KZ o protipravni prilastitvi, pa ne bi komentiral. Se mi zdi, da je rahlo faljena klasifikacija KD.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7511849 (7901) ziggy89
»

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23065215 (53919) Pyr0Beast
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887060 (5650) Zheegec
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19712658 (7167) Yossarian
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110190 (8840) bobby

Več podobnih tem