» »

Dobila boljsi PC kot sem ga narocila

Dobila boljsi PC kot sem ga narocila

1
2
3

steev ::

Ampak, tist glede zavarovalnice si si sam kriv. Vedno je treba imeti nekakšno potrdilo, karkoli že.
:|

Brane2 ::

In ravno tako si je štacuna sam kriva. Preverila bi vsebino škatel, ki jih je prodala, preden jih je dala iz rok.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, še to. Tista ljerka iz prvega primera ni ravno neznanka. Videla in pozdravila sva se skoraj vsak dan (job sem imel v bližini, malico pa poleg nje) in pri njej sem tudi podpisal pogodbo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Kitty ::

Minerva pa tiho bere in razmišlja, kaj narediti...
Saj ne rečem, verjamem, da ti predstavlja skušnjavo, ampak vseeno ti moram povedati svoje razloge, da napako priznaš:
1. računalnik se lahko pokvari in garancija zanj se uveljavlja z računom, računa s pravilnimi podatki nimaš, zato nimaš niti garancije...
2. sama sem naredila nekoč napako in pomotoma stranki nekaj "pozabila" računati. Opozorilo, ki sem ga prejela zelo cenim in sem tej osebi zelo hvaležna, se pa še vedno kdaj srečava v trgovini in z veseljem mu dam popust, saj menim, da si ga definitivno zasluži...
3. predstavljaj si občutek sramu, če te bodo sami kontaktirali. Ja, saj lahko blefiraš, boš pa globoko v sebi vedela, da si tudi ti tajila...

Odločitev je tvoja, upam pa, da sem ti pomagala zbistriti ideje, čeprav vem, da bo sedaj letel plaz ugovorov na moj post, ampak itak me boli za to ;)

Matev ::

računalnik lahko tudi stran vržeš tisti hip ko ga odneseš s trgovine - in zato nima nihče pravice zahtevati od tebe da mu ga prineseš nazaj v trgovino

ergo... če hočejo komp nazaj - ga ne morejo dobiti - si ga podarila kot darilo stricu v avstraliji ali si ga pa založila nekje - nimajo pravice brskat po tvojem stanovanju

Keyser Soze ::

He, he... Jah logično, da boš zavzela takšno stališče. Precej neumno bi bilo pljuvati v lastno skledo. Kajneda?

Ne vem če je stranka dolžna poznati popolne tehnične specifikacije računalnika, ki ji je bil prodan. Naročilo je namreč zaupala prodajalcu, ta ga je speljal in kupki pač prodal računalnik, ki minimalno ustreza njenim zahtevam in ne presega cene, za katero sta se domenila oz. v katero je privolila kupka.:D Butast izraz.

Morda je fer, da opozori na napako, morda to ni pametna poteza... Garancija bo v vsakem primeru veljala. Mora veljat. Ni druge.

Kitty ::

Sem kar vedela, da boste potem vsi pametni in spet razlagali svoje zloglasne pravice.
Jaz vem, da sem hvaležna, če me kdo opozori na lastne napake in se znam temu primerno zahvaliti in poskusim uslugo vrniti. :) Ni mi problem priznati svojih napak, kot nekoga opozoriti na njegove. Nekateri pa pač ne znajo ne enega ne drugega.
Če si pošten si, če ne pa pač nisi. Skleda gor al pa dol...

Matev ::

ja samo če boš pa zaradi njihove napake en ali dva tedna ostala brez računalnika in obenem zgubila podatke z diska ali plačala prepisovanje diska ter imela komplikacije ker ti bodo slabo sestavili drugo konfiguracijo
si boš pa čisto sama kriva

Brane2 ::


Ko mu je dokončno zavrelo, je odpovedal storitev. TM je na to "pozabil" in sedaj ga terjajo za kvadrilijon obrokov z zamudnimi obrestmi vred.


Aja, eno podrobnost sem pozabil. TM mu je ODKLOPIL TV storitev v vmesnem času.

Pa mogoče še ena podrobnost:

Folk v bloku se zmeni, da gremo vsi skupaj na kabelsko. Zberemo ponudbe in se odločimo za TM. TM pride in jasno odklopi obstoječe sisteme z antenami na strehi in priklopi svoje. TM dolgo časa ne dobavi niti približno robe iz ponudbe. V ponudbi je bilo obljubljeno 150+ kanalov, v praksi jih dela mogoče 15 ali manj.
Ker se TM ne drži pogodbe, fotr odpove njegove usluge, ampak sedaj tudi antenskega signala nimamo, saj kable uporablja TM!

V to smo seveda tudi sami privolili, ampak v zameno za storitev po ponudbi/pogodbi !

Se pravi, tip odpove njihovo uslugo, oni ga izolirajo s kabla, par let se zaj* z motažo anten na lastnem balkonu, nato pa mu še grozijo s tožbo za storitev, KI JE NISO OPRAVILI !
On the journey of life, I chose the psycho path.

Ziga Dolhar ::

Mene predvsem zanima,

_ČIGAV_ je dejansko ta računalnik, ki ga ima Minerva v posesti. Nekako se ne morem sprijaznit, da bi prišel v njeno last, saj niti ni predmet pogodbe [posla], poleg tega je prišlo pri izročitvi do (bistvene) napake o stvari.

Lahko kak izkušen pravnik razloži?
https://dolhar.si/

Kitty ::

ja samo če boš pa zaradi njihove napake en ali dva tedna ostala brez računalnika in obenem zgubila podatke z diska ali plačala prepisovanje diska ter imela komplikacije ker ti bodo slabo sestavili drugo konfiguracijo si boš pa čisto sama kriva

Hja, kdo pravi, da se bom v obratni situaciji pustila "nategovat"?
Vsak se mora zavzet zase in nikoli nisem rekla, da se sama zase ne. Če mi bodo slabo sestavili, bodo popravljali tako dolgo, da bo vse štimalo. Sicer jim bom pa non-stop težila. In verjemi, da to obvladam, če hočem. ;)
Sicer bi pa konfiguracijo kupila tam, kjer takih for ne delajo...:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Kitty ()

perci ::

Ziga, strinjam se. Lastnica takega racunalnika bi lahko postala sele s priposestvovanjem, kar pa je v njenem primeru nemogoce, saj zadeve nima v posesti v dobri veri, da je lastnica.

Torej, Minerva - tudi, ce ga obdrzis, nikoli ne bos lastnica tega racunalnika :D.

V praksi je pa tko, da tole najino nakladanje ni prevec pomembno, glede vracanja se pa strinjam z Branetom. Je par stacun v katere zadevo bi vrnil in jih je par v katero je ne bi.

poweroff ::

Brane, kot sem razumel, praviš: nategni jih, saj zadevo lahko izpelješ tako, da ti ne morejo ničesar dokazati. Sami so se zafrknili.

A ne velja potem to isto za tvojega očeta? Pač, Telemach ga nateguje, SAJ GA LAHKO.

Sam si že večkrat povedal, da nekatere stvari nimajo nič opraviti z moralo, pač pa gre le za odnose moči. In Telemach je tukaj tako močan, da stranke lahko zajebava v nedogled. Torej?

Hja, sprijazni se, da si tokrat pač ti jebena stranka in plačaj. Ne pa zdaj nenadoma začeti filozofirati o morali in pravičnosti. Ali pač?

BTW: ali si morilec zasluži enake pravice kot neobsojen državljan?
sudo poweroff

Brane2 ::

Ne, v bistvu pravim: obnašaj se po sprejetih normah in te varirajo od partnerja do partnerja.

Če delaš z nekom, ki ti pravi da poznejših reklamacij ne upošteva, zakaj bi jih upošteval ti njemu ?

Lahko seveda jih, če tii to daje dober občutek. Jaz osebno se ne bi preveč utrujal s tem.

Je pa res, da je zame (torej za mojo firmo) tak primer enako neugoden, kot če bi dobil preslabo mašino. Zakaj ?

Jaz naročim to kar mislim da rabim. Če bi rabil močnejši stroj, bi ga naročil. Zame je pomembno da hardver zmnotiram s čimmmanj nepredvidenimi zaj* in ta montaža je lahko na drugače ne ravno dostopnih mestih, kjer me zamenjava že montiranega HW lahko zelo solidno stane in povzroči kup slabe volje pri mojih strankah.

Če bi moj prodajalec naredil kaj takega pri strojih, ki sem jih nabavil recimo sedaj in če bi bili ti stroji že vpreženi na terenu, bi se mi strgalo in bi najel odvetnika. Poskušal bi izterjat delo na terenu, izpad dohodka pa še kaj. Vsekakor pa me tam ne bi več videli.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::


BTW: ali si morilec zasluži enake pravice kot neobsojen državljan?


IMO odvisno od dogovora.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Keyser Soze ::

Ziga, strinjam se. Lastnica takega racunalnika bi lahko postala sele s priposestvovanjem, kar pa je v njenem primeru nemogoce, saj zadeve nima v posesti v dobri veri, da je lastnica.


Kako pa vemo to?;) Oni ni dolžna vedeti točnih specifikacij oz. biti usposobljena prepoznati razliko med boljšo, naročeno ali slabšo mašino.
Upam da razumete, kaj hočem povedat.

P.S.: Kitty, nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha. Papir(S&T) prenese vse, real-life pa ne. Tako da kaj takega kot vsesplošna poštenost v VSEH situacijah ne obstaja.

poweroff ::

BTW: ali si morilec zasluži enake pravice kot neobsojen državljan?
IMO odvisno od dogovora.

No, vidiš. Trenutni "dogovor" je pač tak, da ena korporacija lahko nateguje svoje stranke, pa ji noben nič ne more. Posebej še, če zraven prišteješ počasnost sodišč.

Torej je trenutni dogovor - čeprav nenapisan - pač tak, da je mali kupec jeb*** stranka.

You don't like it? Saj se lahko odseliš v kakšno drugo državo, kjer imajo drugačne dogovore...
sudo poweroff

Brane2 ::

IN morala te zgodbe je ?

Vrni robo, da volk ne bo spet pojedel rdeče kapice ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

perci ::

Keyzer, prvi post si preberi. Minerva je priznala, da ve, da je dobila boljši računalnik. Tako, da nikakor ne more biti v dobri veri. Tako teorija, dokazovanje mi tule ni bilo primarnega pomena.

krneki0001 ::

Poglej, če te bo prodajalec nategnil, boš plačala in požrla to, pa drugič ne boš več naivna in se ne boš pustila jebat. Sedaj se je nategnil prodajalec. Če te bodo poklicali se zmeniš, da na njihove stroške pridejo in ti prinesejo drugo mašino, pa jo zamenjajo s tvojo obstoječo, drugače pa delaj na ta računalnik in bodi vesela, da se niso zmotili v tvojo škodo. Sam nebi vrnil računalnika, ker ni napaka na moji strani - prišel sem v trgovino in dal denar - piše pa nad blagajno poznejših reklamacij ne upoštevamo - torej tudi tebi ni treba upoštevat kasnejše reklamacije.

Keyser Soze ::

Ma ja teorija. Kdo pa je Minerva?

Je treba tudi malo prakso gledat. Ne samo togo teorije furat.

poweroff ::

morala zgodbe je, da se ne pritožuj. 8-)
sudo poweroff

Matev ::

pa se tebi kiti da težiti nekomu da ti sestavijo nov komp in čakati par dni zaradi njihove napake
če imaš čas - potem ok

jaz vem da ga za take stvari nimam

Jeebs ::

Jst osebno priznam, da se nebi sekiral, če bi mi dali boljšo mašino. Seveda, če bi le-ta delovala tako kot mora. Je pa sedaj odvisno, kako si ugotovila, da so ti dali boljše komponente. Če si šla odpirat, pol bi jst poklicu pa jim povedu, ker se mi zdi izgovarjanje na ''neznanje'' v tem primeru bolj jalovo početje. ČE pa kišta ni odprta, pol pa jo veselo uporabljaš, pa če kdaj kej crkne pač imaš račun, če komplicirajo pa dobiš priče, da si domov prinesla točno ta računalnik...
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

Brane2 ::


morala zgodbe je, da se ne pritožuj.


Pa saj ženska se ne pritožuje.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Kitty ::

Matev, si prebral do konca, kar sem napisala?
Zadnji stavek je bistven tle. :D

Pravite, da se ženska ne pritožuje. To se res ne, ampak je pa vseeno sprožila debato, kar jasno nakazuje njene dvome.
Mislite, da ma kišto še doma? Nič se ne oglasi več... :D

stock ::

it's a computer!!! wtf slaba vest. ce ti pa crkne enkrt, pac... pa sele takrat ugotovijo (dvomim) po pa rec da ti dajo not tist k si kupla:D . oni teb sigurn nebojo tezil! -kaj ce pride to v medije (recmo)

dont wory be happy:P :P :P :P :P

OOTBOXZY ::

A veste zakaj se ne oglasi?

V tem casu je trgovina ugotovila kaj se je zgodilo, k njej poslala policijo in sedaj revica sedi v arestu in nam ne more tega sporociti, ker tam nima dostopa do neta. Tudi nam se vedno ni povedala kaj namesto cesa je dobila. Tudi to je lahko pomemben faktor pri odlocitvi ali naj zadevo vrne ali ne.
LP

OOTBO XZY

tratto ::

Tale Minerva ima en čuden način komunikacije na Slo-techu. Odpre temo, potem pa le bere.
Enkrat se mi je zgodilo, da sem ji razložil, kako naj reši problem v Wordu - LINK - nato sem jo še pozval, naj pokomentira. Tode ne BU, ne MU od nje. ;(

Po moje je že nesla comp nazaj, ker je pač sramežljive narave.

Ni mi jasno, zakaj nekateri svetujete, naj ga nese nazaj? Vsaka prava trgovina, bo izvedla ukrepe med lastnimi ljudmi, ko bi npr. pri uveljavljanju reklamacije ugotovila, da je bila storjena napaka. Nikakor pa ne bi zahtevala od stranke, naj popravi njihovega felerja. Vsaj jaz bi storil tako, če bi bil šef/lastnik/direktor.

danijels ::

Računalnik obvezno obdrži. Prodajalec, kot že nekajkrat rečeno, te bo že kontaktiral, če ne prej pa ob inventuri! Na računalnike se pač ne spoznaš!

nodrim ::

matr folk .. sam mutili bi neki .. uh, oh, ne spoznam se na računalnike, vi bi moral vedet kaj ste mi dal ...

če si kupu neki, pol to tud vzam .. če so ti dal napačno stvar, boljšo ali slabšo, jo daš nazaj, ker je nisi kupil ... al so računi čisti, al gre pa vse v qrac ...

nism si mislu, da bo tolk folka želelo nekaj pridobit na račun drugih .. :(

SodVina ::

In ce se slucajno zmotijo in ti dajo slabsi racunalnik, te verjetno tudi s trgovine sami poklicejo in ti ga zamenjajo za boljsega? :\ Se je komu ze to zgodilo? Zakaj igrati postenjaka pred nekom, ki to ni?

mercutio ::

Minervi svetujem, naj naredi to, kar jo bo najbolj osrečilo. Če ima slabo vest, naj ga nese nazaj. V nasprotnem primeru ga veselo obdrži.

Mogoče še ena anekdota. V študentskem domu sem poznal punco, ki je pri neki firmi v Ljubljani kupila računalnik. Ta se je po obdobju 2 let začel čudno obnašati in nenapovedano sesuvati. Sama ga je kljub že potekli garanciji nesla nazaj na podjetje, kjer ga je kupila in prosila, če lahko pogledajo kaj je in da bo plačala popravilo. Oni so ji rekli da sumijo pomnilnik in dala jim je pooblastilo, da ga lahko zamenjajo. Čez nekaj dni ona pokliče v trgovino, kako je z njenim rač., kjer jo napenijo, da ji računalnik dela težave zato, ker je bil navit. Ona reče, da ga ni navijala ali karkoli v tej smeri. Oni ji rečejo, da je frekvenca X MHz (ne vem več točno, bil je en P3 se mi zdi), da bi pa morala bit Y MHz. Ona reče, da ne ve nič o tem in da bo prišla mimo. Vzame račun in ga nese do prodajalca, kjer so seveda ugotovili, da so ji oni prodali navit računalnik, se pravi, da je plačala za procesor več kot je bil vreden. Seveda so se zgovarjali, da o tem nič ne vedo. Ona pa na koncu tudi ni želela komplikacij in so se zmenili, da ji ne bodo računali popravila, ona pa je bila zadovoljna, da je računalnik spet deloval.

Matev ::

minerva naj ostane dva tedna brez kompa
ker ga očitno ne rabi - če ga misli nazaj nositi

Šimpanz ::

Ravno danes mi je kolega razlagal kako je pred letom dni kupil v Comtronu 256MB USB ključ kot darilo za sestrico. Čez nekaj dni ji ga da za rojstni dan. Dav tedna za tem je hotel prenesti neke podatke in si sposodi ključ. Ko prenaša podatke ugotovi da je je USB ključ samo 128MB in ne 256MB. Malo bolj pozorno pogleda ključ kjer na drobno piše da je 128MB nato pa še škatlo kjer piše 256MB. Popizdi in gre na Comtron. Tam so bili vsi osladni in so rekli da je prišlo do napake pri proizvajalcu in ne pri njih in da se je že kar nekaj ljudi pritožilo zaradi iste stvari. Seveda so mu kjuč takoj zamenjali za boljšega. Dejstvo pa je da je od nakupa minilo skoraj tri tedne in nihče ga ni obvestil o napaki. V trgovini so si najbrž mislili briga nas če bo kdo prišel nazaj mu bomo menjali če ne bo prišel pa toliko boljše.
Zato je moj nasvet nič ne vračaj.

nurmaln ::

Trgovina ki proda par sto USB ključkov na mesec pod prvo ne ve pri katerih je prišlo do napake, tudi če se oni zmotijo načeloma ne vedo kje, pa tudi če bi vedeli so kupci ponavadi fizične osebe, kar pomeni, da se jim tud sanja ne kdo je kaj kupil in nimajo koga obveščat.

Če ti dobiš napačnega točno veš kje si ga dobil;(

Brane2 ::

REs je. Ravno tako kot velja za trgovino, ga lahko trgovec pride iskat k tebi domov. Pot do tja najbrž nekaj stane, pa nazaj tudi.

Če je zamenjava v interesu njim, zakaj bi jim plačeval prevoz ?

No, saj prvim, če bi delal z normalnim folkom in bi se mi zgodilo kaj takega, bi pač poklical in verjetno tudi prinesel stvar, ko bi me pot nosila okoli. Če pa hočejo hitrejšo dostavo, naj jo plačajo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

nurmaln ::

@brane2

Trgovec v večini primerov ne more prit zamenjat, ker ne ve kdo je kupec (če gre za fizično osebo).

Brane2 ::

Če ga kupec pokliče nazaj in ga obvesti o tem, potem ve.
On the journey of life, I chose the psycho path.

zbogi ::

jst sem pa zadnjič šel v Porsche Slovenija kupit Audija A4, pa me odzunaj čaka Audi A8, takoj sem se odpeljal, sam a naj ga odpeljem nazaj?

Brane2 ::

Nikar. Najprej s kolegi zalij nakup, nato pa poglej, kako zadeva leti in kako delajo airbagi, tako kot nekdo tu... :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

Athlon 64 ::

Minerva, napis kaj
Sempron 2800, 512 rama, ASRock, radeon 9550 na AGP 8x.

GregaS74 ::

Jaz bi ga vrnil, ne zaradi garancije ampak čisto mirne vesti. Konec koncev četudi je kupljeno in pošteno plačano, nekdo ga bo dobil po prstih. Verjetno bodo v trgovini z začudenjem pogledali in ji celo dodali kakšen popust. Sicer pa jih je bogi prodajalec že tako verjetno "fasal po denarnici!". Je kdo pomislil vsaj nanj?

Kakšen vik in krik bi se šele zgodil, če bi bila Minerva na strani tistega, ki je dobil manj!!! Verjetno bi vsi tukaj pisali, da naj kliče na tržno inšpekcijo. Malo nefer, ni tako?
Ni nujno, da takšno šlamparijo izkoristimo v svoj prid.

Minerva, svetujem, da odneseš zadevo nazaj. Nekaj pa naj šteje tudi poštenje. Do sedaj se je vedno izplačalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GregaS74 ()

stock ::

zbogi -hud post

Minerva, tisti ki ti govorijo da ga vrni ti ne privoscijo tega in ti dajejo slabo vest...
btw -zdj si se zih ze odlocla? -sporoc kako. firbec


p.s. sj je sam comp! wtf ....wish that hapened to ME

GregaS74 ::

:D Seveda... kar pokam(o) po šivih od nevoščljivosti ! :O
Lepo te prosim. Me pa iz istega razloga kot tebe zanima, kakšen je razplet (Minervin) zgodbe !

Šimpanz ::

Jaz to gledam iz druge strani. Recimo da bi Minerva dobila slabši računalnik kot bi ga plačala in bi v trgovini to ugotovili po tednu ali dveh. Recimo da bi imeli tudi njen naslov (ča bi kupila računalnik na obroke). 100% sem siguren da je iz trgovine ne bi klicali da naj prinese računalnik nazaj, ampak bi se obnašali kot Comtron iz mojega zgornjega posta.
Če se oni ne sekirajo in ne zahtevajo računalnika nazaj ne vem zakaj bi se sekirala ti.

silvek ::

printer, a si prepričan? A je na tvojem računu za USB ključ bil tvoj naslov, mogoče telefonska ali vsaj ime??? Kaj misliš zakaj te niso poklicali?? Če bi te imeli namen nategnit, bi ti, ko si ključ prinesel nazaj rekli, da se goni nekam, ker nimaš nobenega dokaza. A ni tako?
Upam, da se bo vsem tistim, ki zagovarjate to, da naj računalnik obdrži, kdaj zgodila še večja napaka in vas bo šef duplo udaril po žepu.

In ja .... sem trgovec.

nodrim ::

peesda, ste iz kamene dobe, al kaj?

"Ja, če bi pa dobila slabšega, je pa iz trgovine ne bi sami klical. Zato imaš vso pravico isto nardit v drugi smeri." - noro dobro sklepanje, res ... prav sklada se z vsem zdravorazumskim razmišljanjem in z moralo nasploh ... ubij njega, ker itak bi v isti situaciji on tebe ubil .. jao ej ...

morala, poštenost in etika sta samo na vaši strani in nimata veze z obnašanjem druge strani ... še manj pa imajo veze z "domnevnim" obnašanjem druge strani .. in pol govorite, da vas vest nč ne peče po tem, zraven pa skoz iščete bedna bedna opravičila za svojo nepoštenost, da bi se bolje počutili .. :\

mzidy ::

Mene tudi zanima razplet zgodbe:))

flipflop ::

Če te ne bojo klicali za zamenjavo, ga obdrži in bodi tiho.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7511933 (7985) ziggy89
»

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23065660 (54364) Pyr0Beast
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887115 (5705) Zheegec
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19712738 (7247) Yossarian
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110226 (8876) bobby

Več podobnih tem