Forum » Loža » Stvarna napaka - garancija
Stvarna napaka - garancija
Mr.B ::
Stvarna napaka ali pokvarjeno ?
Glejte če crkne ram, greš na servis. Če pa lahko dokažeš, da točno ta ram te serije, crkuje da je defektna cela serija, in si imel srečo da je delal toliko časa itd, potem pa se lahko izgovoriš na stvarno napako. Samo zato ker ti je crknil ram pa ne. Isto velja za vse ostale izdelke, torej motajo imeti že serijsko neko napako, ne pa češ crknil mi je sedaj pa je to stvarna napaka. Pa seveda stvar ni potrebno da ne dela, da se obrneš na stvarno napako...
Seveda če imaš dokaze za stvarno napako, pa te ne moti, lepo počakaj skoraj konec garancije, naj ti sprejmejo v servis, in se zagovori na stvarno napako, itd...
Glejte če crkne ram, greš na servis. Če pa lahko dokažeš, da točno ta ram te serije, crkuje da je defektna cela serija, in si imel srečo da je delal toliko časa itd, potem pa se lahko izgovoriš na stvarno napako. Samo zato ker ti je crknil ram pa ne. Isto velja za vse ostale izdelke, torej motajo imeti že serijsko neko napako, ne pa češ crknil mi je sedaj pa je to stvarna napaka. Pa seveda stvar ni potrebno da ne dela, da se obrneš na stvarno napako...
Seveda če imaš dokaze za stvarno napako, pa te ne moti, lepo počakaj skoraj konec garancije, naj ti sprejmejo v servis, in se zagovori na stvarno napako, itd...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Yossarian ::
Gandalfar: samo proti plačilu na straneh US-INFO.
Medena: če bi prišel pod to pretvezo, se strinjam, da mi nisi dolžan ničesar zamenjati. Vendar je tu ves čas govora o pokvarjenih stvareh, ne pa o neki kaprici kupca.
MrB: ne bi rekel, da vzdrži tvoja trditev. Nikjer v zakonu ne piše, da mora biti napaka serijska, ampak velja tudi, če se od milijona izdelkov pokvari samo eden.
Medena: če bi prišel pod to pretvezo, se strinjam, da mi nisi dolžan ničesar zamenjati. Vendar je tu ves čas govora o pokvarjenih stvareh, ne pa o neki kaprici kupca.
MrB: ne bi rekel, da vzdrži tvoja trditev. Nikjer v zakonu ne piše, da mora biti napaka serijska, ampak velja tudi, če se od milijona izdelkov pokvari samo eden.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
nokia6310 ::
No vesel sem, da vas je moja izkušnja zanimala.
Na koncu najinega prijetnega razgovora z inšpektorjem mi je rekel:
"Če bi bili vsi taki kot ste vi nebi imel kaj za počet ker bi se vse sami zmenili in stvari korektno med seboj uredili"
Ob vračilu denarja nisem mogel ne da bi vprašal:
A vam je bilo tega treba? Če bi se sami zmenili bi še kaj kupil pri vas pa še koga priporočil tako pa raje priporočim tistega ki je vreden mojega zaupanja.
Ziga Dolhar:
Kupoval sem bluthoat brezžično tipkovnico ki ni malo denarja mislim da je okoli 38000 sit tista od logitecha pa je bila še malo več.
Računalnik imam v dnevni sobi potem pa imam čez steno narejene dve luknji in speljane kable za audio signal.
Ravno zato da mi nebi bilo treba ustajat in hodit iz ene sobe v drugo ko hočem prestaviti komad ali kaj nahitro pogledati bi rabil tako stvar in hotel sem jo prej v konkretnem primeru sprobat preden bi jo kupil kar pa je v trgovini logično nemogoče in zato sem vprašal če lahko zadevo prinesem nazaj v osmih dneh.
Problem je ker v tem primeru upravičeno pričakujem da mi bo tipkovnica lovila čez eno steno ker sem jo kupil za te namene drugo imam tukaj in za brezveze ne rabim dveh.
Nakar so mi rekli da je to možno samo da jo v treh dneh vrnem in nakar je sledilo moje vprašanje kakšno pravico imajo oni da določajo v kolikem času boš nekaj vrnil to je že z zakonom določeno.
Seveda nisem hotel tvegat in je nisem vzel. Morali bi mi povedati da:
Nesmem odpakirati originalnih baterij ki so priložene zraven ker mi v nasprotnem primeru nebojo vrnili denarja pa me na to niso opozorili pa še nekaj takih stvari bi se našlo.
Seveda oni so verjetno mislili da bi jaz to naredil pa raje ne vzamem. Bom moral enkrat pri kakšnem kolegu stestirat točno določen model pa če mi bo lovil ga bom kupil pa nebo imel nihče nobenih težav.
Še en primer nahitro:
V trafiki sem kupoval baterije za alarm. Seveda jaz nebi bil jaz če nebi kupil prevelikih.
Drugi dan grem nazaj nasrečo jih nisem odpakiral.
Vstopim v trafiko in rečem:
"Dober dan imam majhen problem včeraj sem pri vas kupil 4 baterije za katere sem dal 2000 sit in bi vas prosil glede na to da sem kupil nažalost prevelike če mi lahko zamenjate to za cigarete in glede na to da so še zapakkirane še v isti vrečki ki ste mi jo dali včeraj sem jih prinesel bi vas lepo prosil?
Žal gospod nemoremo vam zamenjati tega kako bi pa bilo če bi vsem menjali tudi mobi kartic ne menjamo zato vam nažalost nemoremo menjati sploh pa ste točno vedeli kakšne baterije rabite in bile so edine poleg tega smo ravno danes dobili nov računalniški sistem in ne vem kako se baterije knjižijo pa tudi ne vem kaj naj z njimi počnem tako da nažalost vam ne morem zamenjati.
Dobro verjetno še niste slišali o zakonu o varstvu potrošnikov in tudi tega ne veste da imam pravico zahtevati vračilo denarja v osmih dneh jaz pa sem tako prijazen da vam ponujam elegantnejšo rešitev da mi date cigarete kar je za vas sigurno lažje ker vam ni potrebno pisati papirjev se zagovarjati pred šefi itd.
Res mi je žal gospod sami ste vedeli kaj ste kupili sami nosite posledice jaz prvič slišim da se da kaj menjati.
Take stavke imam najraje.
Vredu gospa nimava se kaj pogovarjat vzel bom telefon iz žepa in poklical tržno inšpekcijo in to takoj tukaj in zdaj.
Za nameček je bila trafika polna in ko so slišali besedo tržna inšpekcija so se vsi pobrali in naju pustili sama.
Res sem se začudil pa sem se spraševal ali imajo ljudje res toliko masla na glavi ali pa sem js prepošten.
No prodajalka mi je rekla bom poklicala upravo pa bom videla če vam bojo dovolili.
Vredu sem ji odvrnil pridem čez eno uro pa upam da boste kaj vedli.
Pridem čez eno uro nazaj in mi reče prodajalka:
"Gospod govorila sem z upravo in vam nemoremo zamenjati baterij drugič pa prej premislite kaj kupujete.
Vi pa kaj govorite sem ji odvrnil in v slušalki mi je že zvonilo.
Nakar mi reče gospa:
"Gospod na upravi so mi rekli da jih pokličite da vam povejo da se to ne da oziroma da najdete skupni dogovor ker jaz neznam baterij knižit. Važno je da jih znate odknižit če pa vas niso naučili dela z računalnikom je to njihov problem.
Gospa se je skoraj zjokala pred mano.
Jaz se nimam z upravo kaj pogovarjat zame ste uprava vi vi ste mi baterije prodali in vaša dolžnost je da to sami uredite z upravo.
Ona mi je rekla:
"Saj so oni rekli da jih pokličite.
A če so oni rekli je pa drugo in dala mi je njen telefon s katerega sem poklical upravo.
Oglasi se prijazna gospa in mi reče:
"Gospod naša delavka vam je povedala da vam baterij nemoremo zamenjati za cigarete. Saj sem ji rekel da se nima smisla pogovarjati z vami in sem hotel klicati inšpekcijo pa me je preprosila da sem vzel njen telefon v roke in se zdaj z vami pogovrajam o tem kar se mi je zdelo že prej brezpredmetno.
Nažalost res vam nemoremo zamenjati cigaret.
Prav potem pa vi po svoje naredite jaz pa bom naredil prijavo in to takoj.
No gospod saj nima smisla da kompliciramo dajmo se to med seboj zmenit da nebo po nepotrebnem prišlo do zamer.
Seveda gospa tudi jaz sem za to že od začetka je bil moj odnos prijazen korekten fer kar hočete in tudi sam sem za take rešitve.
No vam bo gospa dala cigarete. Prav najlepša vam hvala in lep pozdrav.
Gospa mi reče:
Dajte zdaj sem baterije.
No dal sem jih in ona mi je dala cigarete.
Za konec sem jo vprašal če mi proda še dvoje. Ja z veseljem mi odvrne.
Cigarete plačam in ji rečem:
"Gospa upam da niste preveč jezni name sploh pa zdaj ko sem vam naredil za 900 sit prometa.
No s tem se je zgodba končala.
Vas zanimajo še zgodbice?
Imam jih še nekaj seveda kot pri obeh iz resničnega življenja.
p.s. Boing: prehitele si me s pejstanjem 37. člena.
Medina: Povej kje delaš?
Še nekaj:
S temi svojimi zgodbami hočem dokazat da ima stranka vedno prav če pa ima upravičeno je pa sploh upravičena do fer odnosa.
Saj so trgovine zaradi strank in ne stranke zaradi trgovin.
Na koncu najinega prijetnega razgovora z inšpektorjem mi je rekel:
"Če bi bili vsi taki kot ste vi nebi imel kaj za počet ker bi se vse sami zmenili in stvari korektno med seboj uredili"
Ob vračilu denarja nisem mogel ne da bi vprašal:
A vam je bilo tega treba? Če bi se sami zmenili bi še kaj kupil pri vas pa še koga priporočil tako pa raje priporočim tistega ki je vreden mojega zaupanja.
Ziga Dolhar:
Kupoval sem bluthoat brezžično tipkovnico ki ni malo denarja mislim da je okoli 38000 sit tista od logitecha pa je bila še malo več.
Računalnik imam v dnevni sobi potem pa imam čez steno narejene dve luknji in speljane kable za audio signal.
Ravno zato da mi nebi bilo treba ustajat in hodit iz ene sobe v drugo ko hočem prestaviti komad ali kaj nahitro pogledati bi rabil tako stvar in hotel sem jo prej v konkretnem primeru sprobat preden bi jo kupil kar pa je v trgovini logično nemogoče in zato sem vprašal če lahko zadevo prinesem nazaj v osmih dneh.
Problem je ker v tem primeru upravičeno pričakujem da mi bo tipkovnica lovila čez eno steno ker sem jo kupil za te namene drugo imam tukaj in za brezveze ne rabim dveh.
Nakar so mi rekli da je to možno samo da jo v treh dneh vrnem in nakar je sledilo moje vprašanje kakšno pravico imajo oni da določajo v kolikem času boš nekaj vrnil to je že z zakonom določeno.
Seveda nisem hotel tvegat in je nisem vzel. Morali bi mi povedati da:
Nesmem odpakirati originalnih baterij ki so priložene zraven ker mi v nasprotnem primeru nebojo vrnili denarja pa me na to niso opozorili pa še nekaj takih stvari bi se našlo.
Seveda oni so verjetno mislili da bi jaz to naredil pa raje ne vzamem. Bom moral enkrat pri kakšnem kolegu stestirat točno določen model pa če mi bo lovil ga bom kupil pa nebo imel nihče nobenih težav.
Še en primer nahitro:
V trafiki sem kupoval baterije za alarm. Seveda jaz nebi bil jaz če nebi kupil prevelikih.
Drugi dan grem nazaj nasrečo jih nisem odpakiral.
Vstopim v trafiko in rečem:
"Dober dan imam majhen problem včeraj sem pri vas kupil 4 baterije za katere sem dal 2000 sit in bi vas prosil glede na to da sem kupil nažalost prevelike če mi lahko zamenjate to za cigarete in glede na to da so še zapakkirane še v isti vrečki ki ste mi jo dali včeraj sem jih prinesel bi vas lepo prosil?
Žal gospod nemoremo vam zamenjati tega kako bi pa bilo če bi vsem menjali tudi mobi kartic ne menjamo zato vam nažalost nemoremo menjati sploh pa ste točno vedeli kakšne baterije rabite in bile so edine poleg tega smo ravno danes dobili nov računalniški sistem in ne vem kako se baterije knjižijo pa tudi ne vem kaj naj z njimi počnem tako da nažalost vam ne morem zamenjati.
Dobro verjetno še niste slišali o zakonu o varstvu potrošnikov in tudi tega ne veste da imam pravico zahtevati vračilo denarja v osmih dneh jaz pa sem tako prijazen da vam ponujam elegantnejšo rešitev da mi date cigarete kar je za vas sigurno lažje ker vam ni potrebno pisati papirjev se zagovarjati pred šefi itd.
Res mi je žal gospod sami ste vedeli kaj ste kupili sami nosite posledice jaz prvič slišim da se da kaj menjati.
Take stavke imam najraje.
Vredu gospa nimava se kaj pogovarjat vzel bom telefon iz žepa in poklical tržno inšpekcijo in to takoj tukaj in zdaj.
Za nameček je bila trafika polna in ko so slišali besedo tržna inšpekcija so se vsi pobrali in naju pustili sama.
Res sem se začudil pa sem se spraševal ali imajo ljudje res toliko masla na glavi ali pa sem js prepošten.
No prodajalka mi je rekla bom poklicala upravo pa bom videla če vam bojo dovolili.
Vredu sem ji odvrnil pridem čez eno uro pa upam da boste kaj vedli.
Pridem čez eno uro nazaj in mi reče prodajalka:
"Gospod govorila sem z upravo in vam nemoremo zamenjati baterij drugič pa prej premislite kaj kupujete.
Vi pa kaj govorite sem ji odvrnil in v slušalki mi je že zvonilo.
Nakar mi reče gospa:
"Gospod na upravi so mi rekli da jih pokličite da vam povejo da se to ne da oziroma da najdete skupni dogovor ker jaz neznam baterij knižit. Važno je da jih znate odknižit če pa vas niso naučili dela z računalnikom je to njihov problem.
Gospa se je skoraj zjokala pred mano.
Jaz se nimam z upravo kaj pogovarjat zame ste uprava vi vi ste mi baterije prodali in vaša dolžnost je da to sami uredite z upravo.
Ona mi je rekla:
"Saj so oni rekli da jih pokličite.
A če so oni rekli je pa drugo in dala mi je njen telefon s katerega sem poklical upravo.
Oglasi se prijazna gospa in mi reče:
"Gospod naša delavka vam je povedala da vam baterij nemoremo zamenjati za cigarete. Saj sem ji rekel da se nima smisla pogovarjati z vami in sem hotel klicati inšpekcijo pa me je preprosila da sem vzel njen telefon v roke in se zdaj z vami pogovrajam o tem kar se mi je zdelo že prej brezpredmetno.
Nažalost res vam nemoremo zamenjati cigaret.
Prav potem pa vi po svoje naredite jaz pa bom naredil prijavo in to takoj.
No gospod saj nima smisla da kompliciramo dajmo se to med seboj zmenit da nebo po nepotrebnem prišlo do zamer.
Seveda gospa tudi jaz sem za to že od začetka je bil moj odnos prijazen korekten fer kar hočete in tudi sam sem za take rešitve.
No vam bo gospa dala cigarete. Prav najlepša vam hvala in lep pozdrav.
Gospa mi reče:
Dajte zdaj sem baterije.
No dal sem jih in ona mi je dala cigarete.
Za konec sem jo vprašal če mi proda še dvoje. Ja z veseljem mi odvrne.
Cigarete plačam in ji rečem:
"Gospa upam da niste preveč jezni name sploh pa zdaj ko sem vam naredil za 900 sit prometa.
No s tem se je zgodba končala.
Vas zanimajo še zgodbice?
Imam jih še nekaj seveda kot pri obeh iz resničnega življenja.
p.s. Boing: prehitele si me s pejstanjem 37. člena.
Medina: Povej kje delaš?
Še nekaj:
S temi svojimi zgodbami hočem dokazat da ima stranka vedno prav če pa ima upravičeno je pa sploh upravičena do fer odnosa.
Saj so trgovine zaradi strank in ne stranke zaradi trgovin.
nokia6310 ::
edenpač se strinjam s tabo.
Kam bi pa prišli da bi se menjale samo pokvarjene serije.
Eden je v bigbengu dobil tv ki je bil vreden 100000 sit za 20000 ker je bil počen pokrov ja prodajalci imajo posebne protekcije.
Ko je treba doplačat ni 30000 skoraj nič ali pa zelo malo ko pa je treba dati popust na gotovino je pa 3 % je pa to že dobrodelnost pa še za to moraš prosit potem pa se obnašajo do tebe kot da so ti dali skoraj zaston.
Kam bi pa prišli da bi se menjale samo pokvarjene serije.
Eden je v bigbengu dobil tv ki je bil vreden 100000 sit za 20000 ker je bil počen pokrov ja prodajalci imajo posebne protekcije.
Ko je treba doplačat ni 30000 skoraj nič ali pa zelo malo ko pa je treba dati popust na gotovino je pa 3 % je pa to že dobrodelnost pa še za to moraš prosit potem pa se obnašajo do tebe kot da so ti dali skoraj zaston.
Ziga Dolhar ::
nokia:
> Problem je ker v tem primeru upravičeno pričakujem da mi bo tipkovnica lovila čez eno steno ker sem jo kupil za te namene drugo imam tukaj in za brezveze ne rabim dveh.
Vprašanje ni, kaj "ti" "upravičeno pričakuješ", ampak kar se nasplošno pričakuje od take stvari, oziroma je to "izrecno zagotavljal" prodajalec.
Če se nasplošno (in ne subjektivno po tebi) pričakuje, da tipkovnica lovi skozi armirano steno, pa to v praksi ne drži, gre za stvarno napako. Če se to nasplošno ne pričakuje, pa ti to zagotavlja prodajalec, podobno.
Če pa se to ne pričakuje in pričakuješ "samo" ti, in ti prodajalec celo izrečno tega ne zagotavlja, se na to ne moreš sklicevat.
> Nakar so mi rekli da je to možno samo da jo v treh dneh vrnem in nakar je sledilo moje vprašanje kakšno pravico imajo oni da določajo v kolikem času boš nekaj vrnil to je že z zakonom določeno.
Za primer stvarnih napak, da. Ampak v tvojem primeru ne gre za stvarno napako. (In pri slednjih za precej daljše roke kot "osem dni".)
Zdej mi pa prosim že končno prilimajte ta člen o "osmih dneh".
> Problem je ker v tem primeru upravičeno pričakujem da mi bo tipkovnica lovila čez eno steno ker sem jo kupil za te namene drugo imam tukaj in za brezveze ne rabim dveh.
Vprašanje ni, kaj "ti" "upravičeno pričakuješ", ampak kar se nasplošno pričakuje od take stvari, oziroma je to "izrecno zagotavljal" prodajalec.
Če se nasplošno (in ne subjektivno po tebi) pričakuje, da tipkovnica lovi skozi armirano steno, pa to v praksi ne drži, gre za stvarno napako. Če se to nasplošno ne pričakuje, pa ti to zagotavlja prodajalec, podobno.
Če pa se to ne pričakuje in pričakuješ "samo" ti, in ti prodajalec celo izrečno tega ne zagotavlja, se na to ne moreš sklicevat.
> Nakar so mi rekli da je to možno samo da jo v treh dneh vrnem in nakar je sledilo moje vprašanje kakšno pravico imajo oni da določajo v kolikem času boš nekaj vrnil to je že z zakonom določeno.
Za primer stvarnih napak, da. Ampak v tvojem primeru ne gre za stvarno napako. (In pri slednjih za precej daljše roke kot "osem dni".)
Zdej mi pa prosim že končno prilimajte ta člen o "osmih dneh".
https://dolhar.si/
Mr.B ::
Če stvarna napaka nebi bila definirana potem bi dejansko res lahko vsak zahteval po skoraj pretečeni garanciji težavo zaradi stvarne napake. N koncu bi lahko rekel da imam premajhen 3dmark rezultat po 11 mesecih, in da mi naj dajo denar nazaj.
Stvarno napako se ne sme mešati s tistim 8 dni ali 15.dni
Stvarno napako se ne sme mešati s tistim 8 dni ali 15.dni
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Ziga Dolhar ::
> Stvarno napako se ne sme mešati s tistim 8 dni ali 15.dni
Mi pokažeš prosim teh 8 dni nekje? [Hvala.]
Mi pokažeš prosim teh 8 dni nekje? [Hvala.]
https://dolhar.si/
MadMicka ::
nokia6310, zdej veš, da če kupiš v trafiki napačne baterije, jih nimaš pravice zamenjat za drugo robo.
To, da strašiš nič krivo prodajalko s tržno inšpekicjo in dosežeš, da naredi nekaj, kar ni dolžna narediti, je pa stvar tvoje kulture.
p.s.: če bi jaz bil trgovec, bi napačne baterije zamenjal za prave, nikakor pa ne za drugo robo, kot npr. cigarete...
To, da strašiš nič krivo prodajalko s tržno inšpekicjo in dosežeš, da naredi nekaj, kar ni dolžna narediti, je pa stvar tvoje kulture.
p.s.: če bi jaz bil trgovec, bi napačne baterije zamenjal za prave, nikakor pa ne za drugo robo, kot npr. cigarete...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Yossarian ::
Žiga, imaš povsem prav. Nikjer ne piše in je skregano z zdravo logiko, da bi nekdo, ki je stvar videl, lahko prinsel nazaj, ker mu ni všeč ali pa kar tako. Tega ne more nihče narediti. To velja (15 dni in ne 8) le za nakupe na daljavo (internet, telefonska prodaja, katalogi ipd.) Dajte že enkrat to razumet.
Nokia, prodajalka je tvojo zamenjavo povsem upravičeno zavrnila. To je tvoj problem, da nsi kupil pravih baterij in izključno njihova dobra volja, da so ti zamenjali za cigarete.
MrB: jamčevanje za stvarne napake se izteče najkasneje v roku 6 mesecev od takrat, ko je bila stvar izročena kupcu (razen če je v pogodbi drugače določeno), garancija pa največkrat traja 12 mescev, vedno pogosteje že tudi 24 mesecev.
Nokia, prodajalka je tvojo zamenjavo povsem upravičeno zavrnila. To je tvoj problem, da nsi kupil pravih baterij in izključno njihova dobra volja, da so ti zamenjali za cigarete.
MrB: jamčevanje za stvarne napake se izteče najkasneje v roku 6 mesecev od takrat, ko je bila stvar izročena kupcu (razen če je v pogodbi drugače določeno), garancija pa največkrat traja 12 mescev, vedno pogosteje že tudi 24 mesecev.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Nutcracker ::
Gandalfar: edenpač: to me pa zanima, kako si lahko en navaden smrtnik pogleda sodno prakso na tem področju?
Ena možnost je npr. kakšna bolje založena knjižnica. Tukaj v polje "Naslov" vpiši "Obligacijski zakonik", v polje "Ključne besede" pa "zakoni s komentarjem".
Druga možnost je, kot že omenjeno, IUS-INFO. Res je, da je plačljiv, a je dostop prav tako možen v nekaterih knjižnicah ( na primer...).
Še ena možnost je tu ali (sicer nekoliko bolj posredno) tu.
Skratka, tudi navadni smrtniki imajo možnost vpogleda v sodno prakso.
Qui tacet, ubi loqui debuit ac potuit, consentire videtur.
gfighter ::
Jaz sem imel pred časom eno zanimivo izkušnjo z Big Bangom. Kupil sem TV tuner Flyvideo 2000 za 15.000 SIT. No, ker je bila moja boljša polovica še in the action, sem šel še malo sam po trgovinah (res se mi ne da gledati 1001 cunjo pa to...) in sem v City Parku v neki trgovini videl TV tuner FlyVideo 3000 za 12.000 SIT . Sicer sem vedel, da je napaka moja, ampak vseeno sem šel nazaj v Big Banga vprašat, če se da kaj zmenit. No, od začetka so bili malo tečni ko sem hotel denar nazaj in mi niso verjeli, da imajo v drugi trgovini boljši model za manj denarja, zato sem šel v uno trgovino po cenik in sem jim ga pokazal. No, ko sem ga pokazal, so mi rekli, da bi mi takoj spustili ceno na 12000 SIT, če bi imeli v tisti trgovini isti model kartice, tako pa so mi vrnili 12000 SIT. Čeprav jim ni bilo treba, so mi vrnili denar brez dodatnih vprašanj. No, to je pravi odnos do kupca. Sicer mi drugače Big Bang ni ravno dobra trgovina za rač. opremo (sem prevečkrat naletel na "pametne" prodajalce pa to), ampak takrat so si pa pridobili nekaj plus točk pri meni...
[edit] Tuner sem potem kupil za 12.000 v City Parku in je eno navadno sranje ki sem ga prodal čez dva meseca za 7 jurjev. Od takrat naprej rajši malo premislim preden kaj kupim...
[edit] Tuner sem potem kupil za 12.000 v City Parku in je eno navadno sranje ki sem ga prodal čez dva meseca za 7 jurjev. Od takrat naprej rajši malo premislim preden kaj kupim...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gfighter ()
nokia6310 ::
MadMicka:
Gre za 8 dni in da imam pravico stvar vrnit oziroma zdaj celo 15 in ni mi bil všeč njihov odnos.
Ja res je bila moja napaka da sem kupil napačne samo nisi dojel pointa jaz sem bil vljuden in prijazen in sem hotel cigarete in ne denarja čeprav bi ga imel vso pravico zahtevat ker mi izdelek ne ustreza tako nekako bi se glasila uradna razlaga.
Ja drugače pa sem vedno za to da se stvari rešijo po mirni poti zakaj so mi potem ko sem jim zagrozil takoj ustregli če so vedli in bili prepričani da imajo prav? No saj takih dogodivščin je bilo še nekaj nasrečo so se rešile vse v moje dobro samo te dve pa sta bili najbolši.
Gre za 8 dni in da imam pravico stvar vrnit oziroma zdaj celo 15 in ni mi bil všeč njihov odnos.
Ja res je bila moja napaka da sem kupil napačne samo nisi dojel pointa jaz sem bil vljuden in prijazen in sem hotel cigarete in ne denarja čeprav bi ga imel vso pravico zahtevat ker mi izdelek ne ustreza tako nekako bi se glasila uradna razlaga.
Ja drugače pa sem vedno za to da se stvari rešijo po mirni poti zakaj so mi potem ko sem jim zagrozil takoj ustregli če so vedli in bili prepričani da imajo prav? No saj takih dogodivščin je bilo še nekaj nasrečo so se rešile vse v moje dobro samo te dve pa sta bili najbolši.
nokia6310 ::
Ziga Dolhar:
Ja prav imaš samo težko boš dokazal da ti je prodajalec zatrdil da ti bo delovala js tega nisem rekel bo njegov zagovor samo hvala bogu so tu zakoni ki nas ščitijo in ki jih nesmemo zlorabljati.
Ja prav imaš samo težko boš dokazal da ti je prodajalec zatrdil da ti bo delovala js tega nisem rekel bo njegov zagovor samo hvala bogu so tu zakoni ki nas ščitijo in ki jih nesmemo zlorabljati.
Ziga Dolhar ::
nokia, še zadnjič se mislim ponavljat v tej temi. Resno.
> Gre za 8 dni in da imam pravico stvar vrnit oziroma zdaj celo 15 in ni mi bil všeč njihov odnos.
Prosim te ... ne. Rotim te, pokaži mi člen, ki ti daje pravico vrnit stvar v osmih dneh, "oziroma zdaj celo 15". Če ti uspe, sem ti dolžan opravičilo.
> Ja res je bila moja napaka da sem kupil napačne samo nisi dojel pointa jaz sem bil vljuden in prijazen in sem hotel cigarete in ne denarja čeprav bi ga imel vso pravico zahtevat ker mi izdelek ne ustreza tako nekako bi se glasila uradna razlaga.
K prvi podčrtavi, kot me je na pvt opozoril perci:
Če si ti "napak" kupil napačne baterije, se postavi vprašanje same veljavnosti pravnega posla; ker gre za zmoto o bistveni sestavini -- predmetu -- bi se lahko izgovarjal, da posel ni nastal, saj je manjkalo poslovne volje. Žal pa še nisem dovolj poučen, da bi mogel reč, a gre tu res za zmoto o predmetu, ali le za zmoto o "kvaliteti", pri kateri bi bile posledice drugačne.
K drugi podčrtavi, ki je precej pomembnejša:
Zopet te prosim, da mi pokažeš ta člen. Če ta člen res obstaja, potem je sama obrazložitev ("ker mi izdelek ne ustreza") odveč: razloga, praviš, v bistvu sploh ne nucaš. Če pa ta člen ne obstaja, se očitno motiš.
> Ja prav imaš samo težko boš dokazal da ti je prodajalec zatrdil da ti bo delovala js tega nisem rekel bo njegov zagovor samo hvala bogu so tu zakoni ki nas ščitijo in ki jih nesmemo zlorabljati.
Še tretjič -- dokaži obstoj zakona, ki ga nisi zlorabil :). In zopet, če vpletaš zatrjevanje prodajalca o delovanju, vpletaš vprašanje stvarne napake. To je pa pri tem imaginarnem členu odveč.
> Gre za 8 dni in da imam pravico stvar vrnit oziroma zdaj celo 15 in ni mi bil všeč njihov odnos.
Prosim te ... ne. Rotim te, pokaži mi člen, ki ti daje pravico vrnit stvar v osmih dneh, "oziroma zdaj celo 15". Če ti uspe, sem ti dolžan opravičilo.
> Ja res je bila moja napaka da sem kupil napačne samo nisi dojel pointa jaz sem bil vljuden in prijazen in sem hotel cigarete in ne denarja čeprav bi ga imel vso pravico zahtevat ker mi izdelek ne ustreza tako nekako bi se glasila uradna razlaga.
K prvi podčrtavi, kot me je na pvt opozoril perci:
Če si ti "napak" kupil napačne baterije, se postavi vprašanje same veljavnosti pravnega posla; ker gre za zmoto o bistveni sestavini -- predmetu -- bi se lahko izgovarjal, da posel ni nastal, saj je manjkalo poslovne volje. Žal pa še nisem dovolj poučen, da bi mogel reč, a gre tu res za zmoto o predmetu, ali le za zmoto o "kvaliteti", pri kateri bi bile posledice drugačne.
K drugi podčrtavi, ki je precej pomembnejša:
Zopet te prosim, da mi pokažeš ta člen. Če ta člen res obstaja, potem je sama obrazložitev ("ker mi izdelek ne ustreza") odveč: razloga, praviš, v bistvu sploh ne nucaš. Če pa ta člen ne obstaja, se očitno motiš.
> Ja prav imaš samo težko boš dokazal da ti je prodajalec zatrdil da ti bo delovala js tega nisem rekel bo njegov zagovor samo hvala bogu so tu zakoni ki nas ščitijo in ki jih nesmemo zlorabljati.
Še tretjič -- dokaži obstoj zakona, ki ga nisi zlorabil :). In zopet, če vpletaš zatrjevanje prodajalca o delovanju, vpletaš vprašanje stvarne napake. To je pa pri tem imaginarnem členu odveč.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Myth ::
Oprostite, da motim to vašo debato. Mogoče da bom offtopic, pa si ne morem kaj da nebi nokia6310-ju nekaj povedal. Pa lahko to smatrate kot subjektivno mnenje ali ne, je pa čista resnica in če ne verjamete, vprašajte v trgovinah.
No, nokia6310. Če bi ti prišel k meni dan kasneje z baterijami nazaj in zahteval ali prosil, naj ti jih zamenjam. Bi se lahko pod nosom obrisal. Dobesedno. Trgovine vsak dan ko zaklučijo obratovati, preštejejo denar in naredijo ... (bemtiš) Zdajle se ne spomnim uradne besede (če kdo ve kaj mislim naj napiše, ker se res ne spomnim zdajle)... hočem pa povedati, da zaklučijo s kaso (po domače) in ne morejo za en dan ali več dni nazaj nekaj spreminjat kar tako, kot se nekomu zljubi nekaj vrnit. Sploh ko bi ti meni omenil tole "glamurozno" inšpekcijo, bi ti rekel, da kar pokliči pa naj ti še oni povedo (če sploh vedo to) da trgovine vsak dan počnejo tole zaključevanje kase. In če sn malce ironičen na koncu, le kako bi mene pogledale prodajalke, če bi prišel dan kasneje in rekel recimo da sem kupil napačen kruh ali pa sem s police na hitro vzel kislo smetano namesto jogurta. Pa saj niso vsi na glavo padli, đesus.
No, nokia6310. Če bi ti prišel k meni dan kasneje z baterijami nazaj in zahteval ali prosil, naj ti jih zamenjam. Bi se lahko pod nosom obrisal. Dobesedno. Trgovine vsak dan ko zaklučijo obratovati, preštejejo denar in naredijo ... (bemtiš) Zdajle se ne spomnim uradne besede (če kdo ve kaj mislim naj napiše, ker se res ne spomnim zdajle)... hočem pa povedati, da zaklučijo s kaso (po domače) in ne morejo za en dan ali več dni nazaj nekaj spreminjat kar tako, kot se nekomu zljubi nekaj vrnit. Sploh ko bi ti meni omenil tole "glamurozno" inšpekcijo, bi ti rekel, da kar pokliči pa naj ti še oni povedo (če sploh vedo to) da trgovine vsak dan počnejo tole zaključevanje kase. In če sn malce ironičen na koncu, le kako bi mene pogledale prodajalke, če bi prišel dan kasneje in rekel recimo da sem kupil napačen kruh ali pa sem s police na hitro vzel kislo smetano namesto jogurta. Pa saj niso vsi na glavo padli, đesus.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Yossarian ::
Nokia, ti si povsem napačno razlagaš svoje pravice, kot ti je že Dolhar rekel. Baterije so ti pač zamenjali, ker je šlo za malo vrednost, ker so te imeli poln kufer in ne ne vem še kaj, najbolj pa je verejtno nasrkala nič kriva prodajalka, ki je morala prenašat najprej tvojo muhavost, potem pa jih je še čula od nadrejenega, zakaj tega ni sma rešila (verjetno pa je tako in tako samo delala po navodilih, ki jih je dobila od taistega nadrejenega). Špekulacija, vendar ne daleč od resnice.
MrCe: če si to napisal izključno za nokiin primer z baterijami, povsem drži. Če pa bi bile baterije pokvarjene in bi prišel naslednji dan z njimi nazaj, pa je seveda povsem druga pesem. Mene kot kupca niti malo ne zanima notranja organizacija zaključevanja blagajn, jaz hočem imet svoje pravilno delujoče baterije. Spet pa, če bi hotel te nepravilno delujoče baterije zamenjati za cigarete, pa gre zopet le za dobro voljo prodajalca. On ti je dolžan na tvojo zahtevo: 1. denar vrniti ali pa 2. dati druge baterije. Popravilo ali zmanjšanje kupnine pri tovrstnih baterijah ne pride v poštev, zamenjava za drug artikel pa je spet v domeni prodajalca, ki pa verjetno ne bo delal problemov, če boš ti kot kupec normalno pristopil.
En majhen rezime: če smo vsi prijazni, se da dosti več naredit oz. uredit. Kupec in prodajalec sta navsezadnje le samo človeka.
MrCe: če si to napisal izključno za nokiin primer z baterijami, povsem drži. Če pa bi bile baterije pokvarjene in bi prišel naslednji dan z njimi nazaj, pa je seveda povsem druga pesem. Mene kot kupca niti malo ne zanima notranja organizacija zaključevanja blagajn, jaz hočem imet svoje pravilno delujoče baterije. Spet pa, če bi hotel te nepravilno delujoče baterije zamenjati za cigarete, pa gre zopet le za dobro voljo prodajalca. On ti je dolžan na tvojo zahtevo: 1. denar vrniti ali pa 2. dati druge baterije. Popravilo ali zmanjšanje kupnine pri tovrstnih baterijah ne pride v poštev, zamenjava za drug artikel pa je spet v domeni prodajalca, ki pa verjetno ne bo delal problemov, če boš ti kot kupec normalno pristopil.
En majhen rezime: če smo vsi prijazni, se da dosti več naredit oz. uredit. Kupec in prodajalec sta navsezadnje le samo človeka.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
tt1024 ::
Noki6310 nimam besed zate. Nikjer v zakonu ne piše, da ti lahko v 8 dneh zahtevaš kupnino, ker si bil pač ti tako smotan, da si kupil narobno stvar. Upam, da si vesel, ko moriš folku, ki zasluži 100k na mesec zato, ker si ti pač smotan in nimaš pojma kaj kupuješ!
Crimson_Shadow ::
Res, "dober" je prodajalec, ki služi na nevednost kupca. In pri tem po možnosti zasluži dvakrat (enkrat za napačno robo, v drugo pa za pravo) A ni ravno zaradi tega ta 8 dnevni rok za menjavo pa celo za vračilo kupnine?
Res, da je tega že dolgo ampak naj vam povem, kaj se je meni zgodilo. Še v času (leta 2001, ko je večina imela CD-je (24x do 32x) in so DVD pogoni ravno začeli prihajati na trg, sem ga preko Jokerjeve akcije nabavil. Bil je neke "leve " firme (kupljen pri Jerovšku). No, ko sem ga vtaknil v mašino in potem primerjal branje z mojim 8x CD pogonom sem prišel do šokantne ugotovite, da DVD dela občutno slabše s cedeji kot pa moj 8x.
Aja, pa brez pametovanja, ker DVD je bil po specifikaciji najmanj 16x cd pogon (verjetno pa celo več, samo se ne spomnim točno koliko), bral pa jih je s približno 6x hitrostjo. No, ker sm bil po kakem mesecu, dveh orenk že vsega sit s tako zanič DVD pogonom, sem šel v Jerovškovo ljubljansko poslovalnico. Seveda, kupnine mi niso vrnili sem pa zato moral vzeti nekaj drugega. (DVD pogon sem pa že drugje vzel.) Leta '01 je bil Voodoo 2 že malo "out" in sem pač z doplačilom, pa čeprav s slabim občutkom vzel GF2 MX. Predenj sem ga sploh vzel, sem pa temeljito pregledal škatlo, če kje piše točno oznako (remember, bile so TRI verzije MX100, MX200 in MX400). No, na škatli je pisalo samo Geforce 2 MX.
No, ko sem doma zadevo končno "spravil skupaj" sem na mojo grozo ugotovil, da sem dobil najslabšo od možnih variant. Downclockan MX100. Oboje (core/mem) je bilo nastavljeno na 143Mh in po možnosti še razpolovljeno vodilo, kar je čisto možno, ker je v takratnem 3D marku 2000 je bil celo slabši od Voodooja 2. Seveda sem jih klical, pa ni kaj prida pomagalo. (Le kdo pa ne bi bil jezen, če je "nova grafa" slabša kot pa tista, ki jo že maš v kišti? Še posebno, če prav povsod vidiš teste, koliko boljša in hitrejša je od "stare tehnologije")
V Kranjski poslovalnici sem prodajalcu celo pokazal rezultate te "obup grafe". No, sicer mi je prodajalec rekel, da kaj prida ne more narediti, ampak ker bo Kranjska poslovalnica tako ali tako zaprla svoja vrata mi je to "noname" grafe vseeno zamenenjal (brez doplačila) za MSI-jevo (core 175 /mem 166). (Tako sem vsaj dobil zahtevano "robo", ki sem jo tudi nameraval kupiti.)
Sploh pa te zelo pojezi, ko te prodajalec tako arogantno zabije nazaj, navkljub kulturni prošnji, da to ni to in da sploh nisi zadovoljen z izdelkom, ki sploh ni to kar bi moral biti. Še posebno če niti na embalaži ne piše specifikacij oz. točnih oznak , Kar je sploh nuja za tehnične izdelke.
A moram v trgovini izrecno reč, da lahko vrnem izdelek v 8 dneh, če z njim ne bom zadovoljen (ali pa katerikoli drug razlog)? To sem rekel v Telekomovi trgovini, ko sem kupil router in so mi rekli, da ni problema. Pa ga nisem nesel nazaj, pa čeprav ga celih 5 mesecev nisem uporabljal zaradi "admina", ki mi ga ni hotel namestit zaradi njegovega serverja (In to v moji hiši, na moji domači povezavi "Go figure" )
Res, da je tega že dolgo ampak naj vam povem, kaj se je meni zgodilo. Še v času (leta 2001, ko je večina imela CD-je (24x do 32x) in so DVD pogoni ravno začeli prihajati na trg, sem ga preko Jokerjeve akcije nabavil. Bil je neke "leve " firme (kupljen pri Jerovšku). No, ko sem ga vtaknil v mašino in potem primerjal branje z mojim 8x CD pogonom sem prišel do šokantne ugotovite, da DVD dela občutno slabše s cedeji kot pa moj 8x.
Aja, pa brez pametovanja, ker DVD je bil po specifikaciji najmanj 16x cd pogon (verjetno pa celo več, samo se ne spomnim točno koliko), bral pa jih je s približno 6x hitrostjo. No, ker sm bil po kakem mesecu, dveh orenk že vsega sit s tako zanič DVD pogonom, sem šel v Jerovškovo ljubljansko poslovalnico. Seveda, kupnine mi niso vrnili sem pa zato moral vzeti nekaj drugega. (DVD pogon sem pa že drugje vzel.) Leta '01 je bil Voodoo 2 že malo "out" in sem pač z doplačilom, pa čeprav s slabim občutkom vzel GF2 MX. Predenj sem ga sploh vzel, sem pa temeljito pregledal škatlo, če kje piše točno oznako (remember, bile so TRI verzije MX100, MX200 in MX400). No, na škatli je pisalo samo Geforce 2 MX.
No, ko sem doma zadevo končno "spravil skupaj" sem na mojo grozo ugotovil, da sem dobil najslabšo od možnih variant. Downclockan MX100. Oboje (core/mem) je bilo nastavljeno na 143Mh in po možnosti še razpolovljeno vodilo, kar je čisto možno, ker je v takratnem 3D marku 2000 je bil celo slabši od Voodooja 2. Seveda sem jih klical, pa ni kaj prida pomagalo. (Le kdo pa ne bi bil jezen, če je "nova grafa" slabša kot pa tista, ki jo že maš v kišti? Še posebno, če prav povsod vidiš teste, koliko boljša in hitrejša je od "stare tehnologije")
V Kranjski poslovalnici sem prodajalcu celo pokazal rezultate te "obup grafe". No, sicer mi je prodajalec rekel, da kaj prida ne more narediti, ampak ker bo Kranjska poslovalnica tako ali tako zaprla svoja vrata mi je to "noname" grafe vseeno zamenenjal (brez doplačila) za MSI-jevo (core 175 /mem 166). (Tako sem vsaj dobil zahtevano "robo", ki sem jo tudi nameraval kupiti.)
Sploh pa te zelo pojezi, ko te prodajalec tako arogantno zabije nazaj, navkljub kulturni prošnji, da to ni to in da sploh nisi zadovoljen z izdelkom, ki sploh ni to kar bi moral biti. Še posebno če niti na embalaži ne piše specifikacij oz. točnih oznak , Kar je sploh nuja za tehnične izdelke.
A moram v trgovini izrecno reč, da lahko vrnem izdelek v 8 dneh, če z njim ne bom zadovoljen (ali pa katerikoli drug razlog)? To sem rekel v Telekomovi trgovini, ko sem kupil router in so mi rekli, da ni problema. Pa ga nisem nesel nazaj, pa čeprav ga celih 5 mesecev nisem uporabljal zaradi "admina", ki mi ga ni hotel namestit zaradi njegovega serverja (In to v moji hiši, na moji domači povezavi "Go figure" )
We create worlds
nokia6310 ::
Tole sem našel:
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim
blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu
po prevzemu blaga.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi
pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Ja tu res ni govora da ti lahko vrnejo denar bom še malo iskal pa upam da najdem.
Drugače pa za vse tudi vam se je sigurno kdaj že zgodila kakšna pomota jaz pa nisem ravno miljonar da bi denar metal stran in če se zmotim in pridem nazaj z lepom načinom z lepo besedo vprašam in potem dobim tak odgovor pa če tudi ni prodajalka nič kriva v tem primeru je dobro da sem klical upravo ker prodajalka ni res nič kriva se mi ne zdi fer odnos.
Razumem da je treba nekaterim desetkrat razložit pa še ne razumejo zato sem zgodbe tako podrobno opisal.
Razumem da če bi odpakiral baterije da mi nebi mogli zamenjat stvari sploh pa že tretjič ponavljam prosil sem jih da mi naj zamenjajo kar pa ni za njih problem samo če hočejo.
Jaz bi razumel da bi mi rekla da ima taka navodila in da tega nesme ne nemore tu jaz vidim razliko in na arogantnost jaz odgovorim samo z arogantnostjo in ja sem za korekten pogovor ker lahko veliko več doprinese saj veste tisto dober glas gre v deveto vas slab pa trikrat dlje. Kaj bi imel od tega da bi imel prevelike baterije doma čez par mesecev bi jih lahko vrgel stran meni 2000 sit pomeni nekaj če vam nič tudi prav.
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim
blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu
po prevzemu blaga.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi
pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Ja tu res ni govora da ti lahko vrnejo denar bom še malo iskal pa upam da najdem.
Drugače pa za vse tudi vam se je sigurno kdaj že zgodila kakšna pomota jaz pa nisem ravno miljonar da bi denar metal stran in če se zmotim in pridem nazaj z lepom načinom z lepo besedo vprašam in potem dobim tak odgovor pa če tudi ni prodajalka nič kriva v tem primeru je dobro da sem klical upravo ker prodajalka ni res nič kriva se mi ne zdi fer odnos.
Razumem da je treba nekaterim desetkrat razložit pa še ne razumejo zato sem zgodbe tako podrobno opisal.
Razumem da če bi odpakiral baterije da mi nebi mogli zamenjat stvari sploh pa že tretjič ponavljam prosil sem jih da mi naj zamenjajo kar pa ni za njih problem samo če hočejo.
Jaz bi razumel da bi mi rekla da ima taka navodila in da tega nesme ne nemore tu jaz vidim razliko in na arogantnost jaz odgovorim samo z arogantnostjo in ja sem za korekten pogovor ker lahko veliko več doprinese saj veste tisto dober glas gre v deveto vas slab pa trikrat dlje. Kaj bi imel od tega da bi imel prevelike baterije doma čez par mesecev bi jih lahko vrgel stran meni 2000 sit pomeni nekaj če vam nič tudi prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
Ziga Dolhar ::
Hvala.
37.
> Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim
blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Gre za stvarno napako
38. člen govori o storitvi.
39. člen govori o ravnanju, kadar napaka ni sporna. Vendar pa 37. člen govori o jebeni stvarni napaki. Sicer sem že precejkrat zgoraj pisal kaj točno stvarna napaka je, pa si poglejva še uradno opredelitev, s primerom:
> če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
Baterija je "stekla" (torej uničena).
> če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
"Kupujem baterijo za TALE fotoaparat", prodajalec ga pogleda in ti izroči napačne baterije.
> če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
--
Katera opredelitev opisuje tvoj položaj? ...
Ni problem v smiselnosti ravnanja prodajalke glede odnosa kupec-prodajalec, ampak tvojega zavajanje prodajalke o tvojih pravno neobstoječih pravicah
37.
> Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim
blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Gre za stvarno napako
38. člen govori o storitvi.
39. člen govori o ravnanju, kadar napaka ni sporna. Vendar pa 37. člen govori o jebeni stvarni napaki. Sicer sem že precejkrat zgoraj pisal kaj točno stvarna napaka je, pa si poglejva še uradno opredelitev, s primerom:
> če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
Baterija je "stekla" (torej uničena).
> če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
"Kupujem baterijo za TALE fotoaparat", prodajalec ga pogleda in ti izroči napačne baterije.
> če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
--
Katera opredelitev opisuje tvoj položaj? ...
Ni problem v smiselnosti ravnanja prodajalke glede odnosa kupec-prodajalec, ampak tvojega zavajanje prodajalke o tvojih pravno neobstoječih pravicah
https://dolhar.si/
Myth ::
nokia, in kje je člen kjer piše da se ti lahko zmotiš pri nakupu "baterij" (bilokero drugo blago) in se dan kasneje vrneš. Očitno si ti tisti ki ne razumeš. Pa brez zamere, ampak če je tvoja napaka, moraš ti priznati in ne prodajalka. Je le NJIHOVA ZELO DOBRA volja, da so ti ugodili. Sicer pa o tem ne teče debata. In tako tudi moje mnenje vnaprej nič več ne šteje. Samo hotel sem opozoriti na tole.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Ziga Dolhar ::
Mr|ce: Nokia je opazil, da tega člena tu ni.
> Ja tu res ni govora da ti lahko vrnejo denar bom še malo iskal pa upam da najdem.
> Ja tu res ni govora da ti lahko vrnejo denar bom še malo iskal pa upam da najdem.
https://dolhar.si/
bobby ::
sem mal povprašal tele naše odvetnike, ki se v naši firmi ukvarjajo s takimi in drugačnimi zahtevki,..
najprej k sem mu omenu tele zakone o varstvu potrošnikov se je sam zasmejal in rekel,da je ta zakon tako spisan,da ČE pride že do primera za sodišče potem si lahko vsaka stran interpretira po svoje in ima vsaka stran svoj prav ki dejansko JE prav,potem je pa sam še od sodnika odvisn,v katero stran njega vleče. no to so primeri,k i grejo do konca,.. drgač pa v osnovi je tko da teh 8 dni sje spet z "rezervo" napianih in kot ste že par postov višje ugotovil da nikjer ne piše da prodajalec MORA ugodit prošnji oz zahtevi kupca, je zgolj njegova doba volja. poleg tega, je v današnjem poslovanju ni več tistega da ima kupec VEDNO prav ampak ima VEČINOMA prav,v osnovi pa če je firma ok, se da vedno zment, seveda v nekih razumnih mejah
primer:model kupu pri nas nota,novga, in ga pač odnesu. 7 dan prinese zadevo nazaj da ker se kao preveč greje iz spodnje strani.potem smo ugotovl, da je model na velko imel prezentacije gor in jih uporabljal za neke sestanke. ZELO očitno je bilo, da je model zabu ta notesnik samo za1 teden potem ga je pa itak mel namen vrnt in uveljavljat tistih 8 dni in stvarne napake itd. 6 novih notov smo odprl in vseh 6 laufal da smo mu dokazal, da ta njegov NE odstopa od karakteristih ostalih in zatorej ta notesnik nima nobene napake, ne take in ne drugačne,.. do te točke smo se vse 1:1 pogovarjal, kupec vs stranka. ampak ni popustu in naslednji dan smo bli kupec:prodajalec:inšpektor. ponovil smo VSO stvar še enkrat,.. končni rezultal, inšpektor je ugotovu da smo ravnali povsem korektno, ponudli smo mu celo 10% popusta (notesnik je bil 560000sit!!!) ampak stranka ni pustla. inšpektor je vse to na papir postavu, in zadeva je bla na sodišču kjer je tud on določu,da z nami ni blo nič narobe,.. model popušiona big time,..
torej,jst se na te zakone nebi 100% naslanjal ker pač so bolj majava osnova za vse skupaj,..
še neki: dejte se naučt da ČE bi rad zadevo mel na reverzu za 3dni,dej naj to napišejo na račun,..torej zadevo kupiš, zraven ti pa naj dajo nek dopis da po 3 dneh vrneš,.. seveda če se da tko zment,.. ker pisne zadeve imajo OGROMNO večjo težo, če so ZAPISANE, ne pa kaj sva se zmenila vbesedsh,.. DEJTE DELAT PISNO!!!!
druga zadeva,.. kupš neki, prineseš nazaj, prodajalec komplicira,.. prodajalec ima zelo zavezane roke, njegov nadrejeni pa ne,.. in če se lepo ne da zment s prodajalcem, pač prosite za njegovega nadrejenega,..te imajo veliko bolj pošlihtano zadevo,kaj lahko in kaj ne,poleg tega če mu nadrejeni reče prodajalcu,da zamenja, potem je prodajalec krit in bo Z VESELJEM zamenjal,sam da mu boš nehu morit. delam v IT in delam na tak način,..če mi katera stranka po glavi skače, se ne sekiram in mu nadrejenega ponudim in potem naj se onafdva zmenta in vam povem, da ta stranka pride še nazaj in ni čist nč tečna in zatežena,.. še za kufe so mi dajal,..
pač nek odnos mora bit in jst se nikol ne kregam s strankami. če se mi dere,mu recem da naj mal spusti glas v nasprotnem primeru se mi ni treba pogovarjat z njim ker name se ne bo noben dru ali kakorkoli drgač,.. za to mam šefa nrj se na njega dere
ok dost sem spisal, mogoče sm tud kej pametnega povedal
najprej k sem mu omenu tele zakone o varstvu potrošnikov se je sam zasmejal in rekel,da je ta zakon tako spisan,da ČE pride že do primera za sodišče potem si lahko vsaka stran interpretira po svoje in ima vsaka stran svoj prav ki dejansko JE prav,potem je pa sam še od sodnika odvisn,v katero stran njega vleče. no to so primeri,k i grejo do konca,.. drgač pa v osnovi je tko da teh 8 dni sje spet z "rezervo" napianih in kot ste že par postov višje ugotovil da nikjer ne piše da prodajalec MORA ugodit prošnji oz zahtevi kupca, je zgolj njegova doba volja. poleg tega, je v današnjem poslovanju ni več tistega da ima kupec VEDNO prav ampak ima VEČINOMA prav,v osnovi pa če je firma ok, se da vedno zment, seveda v nekih razumnih mejah
primer:model kupu pri nas nota,novga, in ga pač odnesu. 7 dan prinese zadevo nazaj da ker se kao preveč greje iz spodnje strani.potem smo ugotovl, da je model na velko imel prezentacije gor in jih uporabljal za neke sestanke. ZELO očitno je bilo, da je model zabu ta notesnik samo za1 teden potem ga je pa itak mel namen vrnt in uveljavljat tistih 8 dni in stvarne napake itd. 6 novih notov smo odprl in vseh 6 laufal da smo mu dokazal, da ta njegov NE odstopa od karakteristih ostalih in zatorej ta notesnik nima nobene napake, ne take in ne drugačne,.. do te točke smo se vse 1:1 pogovarjal, kupec vs stranka. ampak ni popustu in naslednji dan smo bli kupec:prodajalec:inšpektor. ponovil smo VSO stvar še enkrat,.. končni rezultal, inšpektor je ugotovu da smo ravnali povsem korektno, ponudli smo mu celo 10% popusta (notesnik je bil 560000sit!!!) ampak stranka ni pustla. inšpektor je vse to na papir postavu, in zadeva je bla na sodišču kjer je tud on določu,da z nami ni blo nič narobe,.. model popušiona big time,..
torej,jst se na te zakone nebi 100% naslanjal ker pač so bolj majava osnova za vse skupaj,..
še neki: dejte se naučt da ČE bi rad zadevo mel na reverzu za 3dni,dej naj to napišejo na račun,..torej zadevo kupiš, zraven ti pa naj dajo nek dopis da po 3 dneh vrneš,.. seveda če se da tko zment,.. ker pisne zadeve imajo OGROMNO večjo težo, če so ZAPISANE, ne pa kaj sva se zmenila vbesedsh,.. DEJTE DELAT PISNO!!!!
druga zadeva,.. kupš neki, prineseš nazaj, prodajalec komplicira,.. prodajalec ima zelo zavezane roke, njegov nadrejeni pa ne,.. in če se lepo ne da zment s prodajalcem, pač prosite za njegovega nadrejenega,..te imajo veliko bolj pošlihtano zadevo,kaj lahko in kaj ne,poleg tega če mu nadrejeni reče prodajalcu,da zamenja, potem je prodajalec krit in bo Z VESELJEM zamenjal,sam da mu boš nehu morit. delam v IT in delam na tak način,..če mi katera stranka po glavi skače, se ne sekiram in mu nadrejenega ponudim in potem naj se onafdva zmenta in vam povem, da ta stranka pride še nazaj in ni čist nč tečna in zatežena,.. še za kufe so mi dajal,..
pač nek odnos mora bit in jst se nikol ne kregam s strankami. če se mi dere,mu recem da naj mal spusti glas v nasprotnem primeru se mi ni treba pogovarjat z njim ker name se ne bo noben dru ali kakorkoli drgač,.. za to mam šefa nrj se na njega dere
ok dost sem spisal, mogoče sm tud kej pametnega povedal
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Gandalfar ::
bobby: zanimivo :)
Samo ni mi jasno kako utemeljujes to, da ima kupec vecinoma prav. Ali ni v konkurencem sistemu hud boj in cilj je eden in edini: dobiti kupca?
Samo ni mi jasno kako utemeljujes to, da ima kupec vecinoma prav. Ali ni v konkurencem sistemu hud boj in cilj je eden in edini: dobiti kupca?
boštjan ::
to kar je bobby napisal se tudi jaz strinjam,ne more stranka kupit laptopa in ga pol v 8 dneh nazaj prinest in zahtevat keš nazaj,če na njem ni niti ena napake,sploh pa ko ostali isti laptopi delujejo enako,torej brezhibno. Nekaj podobnega sem že slišal,ko je ena gostilna kupla projektor za predvajanje prenosa polfinala in finala v fuzbalu.V roku 8 dneh so ga nazaj prinesli,češ,da svetilnost ni takšna,kot bi mogla bit.Aha seveda.Zadevo je prevzel inšpektorat in zaključek je bil,da je gostilna ostala s tem projektorem.
Koliko je meni znano,da teh 8 dni vela takrat,če se v roku 8 dneh od datuma nakupa produkt pokvari in trgovina ni uspela zagotovit enakega ali produktu podobnega za zamenjavo ali pa popravilo,pol je stranka upravičena do povračila kupnine.Seveda ,če se produkt pokvari po 8 dneh od datuma nakupa,pol pa začne veljat garancijsko pravilo,ki je 45dni.Če v 45dneh ne dobiš popravljenega ali novega produkta,si spet upravičen do kupnine.
Vse osatlo je pa stvar dogovora in seveda,katera trgovina je bolj fleksibilna glede reklamacij v tisto bodo najraje hodili ljudje.
Koliko je meni znano,da teh 8 dni vela takrat,če se v roku 8 dneh od datuma nakupa produkt pokvari in trgovina ni uspela zagotovit enakega ali produktu podobnega za zamenjavo ali pa popravilo,pol je stranka upravičena do povračila kupnine.Seveda ,če se produkt pokvari po 8 dneh od datuma nakupa,pol pa začne veljat garancijsko pravilo,ki je 45dni.Če v 45dneh ne dobiš popravljenega ali novega produkta,si spet upravičen do kupnine.
Vse osatlo je pa stvar dogovora in seveda,katera trgovina je bolj fleksibilna glede reklamacij v tisto bodo najraje hodili ljudje.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
bobby ::
Samo ni mi jasno kako utemeljujes to, da ima kupec vecinoma prav. Ali ni v konkurencem sistemu hud boj in cilj je eden in edini: dobiti kupca?
ja je konkurenca huda ampak imaš določen procent ljudi,ki naredijo dobesedno iz muhe=slona,..v takih primerih se je že v štartu praktično nemogoče izognit zapletom,.. zdej ne vem kako delajo v ostalih firmah ampak pri nas se da vse zment,..včasih požremo tud kako napako ki ni niaša napaka,sam zato,da bo kupec happy in se spet pozna ker ta isti kupec bo spet prišel nazaj. tisti extremi k pa mislijo da vse vejo,.. naj grejo. dejstvo je,da JE NEMOGOČE vsem ugodit, do tega sklepa si po moje tud že sam prišel v tem življenju,..
torej lahko delaš sam na veliki večini in ta je 99% zadovoljena več al manj,..
sej veš,tud v vojni so nepotrebne žrtve (kanon futr), sam da je potrošništvo druga oblika vojne,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
frenk ::
bobby: tole se pa strinjam...zanima me samo še kakšen primer kjer imata obe strani prav, da v takih primerih ne bom ustrajal na svojem
kupca že ampak ne pa zateženga kupca...gandalfar če bi delal nekaj časa kot svetovalec v trgovini bi vidu kakšni friki to pridejo...zanč mi je en reku da smo cigani, zato ker mamo pri printerjih polovično polnjene kartuše, pol te pa še pol ure nadleguje in sprašuje brezvezne stvari, na koncu pa kup nekj čist tatretga...ubistvu bi takmu najraj reku da mu sploh prodal ne boš
al pa recimo v BOF-lj se dobr vid da ko ob osmih zaprejo bližnji Big Bang vsi pridejo v BOF...to je sam tak folk ki nima nč za počet...al pa te recimo en vneto sprašuje o vseh mogočih stvareh in mu vse v detajle razložiš, pol pa pogleda na uro in ti reče da more it ker se mu bo film začel...seveda pol nikol ne pride zadeve kupit
Samo ni mi jasno kako utemeljujes to, da ima kupec vecinoma prav. Ali ni v konkurencem sistemu hud boj in cilj je eden in edini: dobiti kupca?
kupca že ampak ne pa zateženga kupca...gandalfar če bi delal nekaj časa kot svetovalec v trgovini bi vidu kakšni friki to pridejo...zanč mi je en reku da smo cigani, zato ker mamo pri printerjih polovično polnjene kartuše, pol te pa še pol ure nadleguje in sprašuje brezvezne stvari, na koncu pa kup nekj čist tatretga...ubistvu bi takmu najraj reku da mu sploh prodal ne boš
al pa recimo v BOF-lj se dobr vid da ko ob osmih zaprejo bližnji Big Bang vsi pridejo v BOF...to je sam tak folk ki nima nč za počet...al pa te recimo en vneto sprašuje o vseh mogočih stvareh in mu vse v detajle razložiš, pol pa pogleda na uro in ti reče da more it ker se mu bo film začel...seveda pol nikol ne pride zadeve kupit
bobby ::
no teh 45 dni je spet kr precej majavih,.. tkole bom reku, če da firma kej nase in že naprej ve,da tega ne bo mogla zagotovit,nima smisla čakati 45 dni,.. mi zadevo pogledamo,če se res ne da potem ponudimo drgug model (če pač istega ni več na voljo) in v večini primerov damo stranki na izbiro 2 modela (ČE JE LE MOŽNO!!!),ki sta po definicijah oz spec boljša,.. tko se spet ogneš nepotrebnim komplikacijam,v nekaterih primerih je pač money back ampak je to v zelo ZELO redkih,.. in spet ta stranka pride nazaj čez čas,..s tem imaš malenkostno izgubo ko daš boljši model ampak to izgubo pol pokriješ ko se vrne,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bobby ::
frenk:ne morem ti konkretnega primera dat ker je to precej odvisno od primera.je pa tko,da ČE si korekten, daješ kupcu opcije in jih on ne sprejme (razumne opcije-zamenjava z novim,istim ali boljšim, 15% denarja nazaj) potem si že zmagal. če kupec ne sprejme je že prednost na tvoji strani. in pa VSE je treba delat pisno ko se stvari zakomplicirajo!)
EXACTLY!!!
OFFTOPIC:katere kartuše so pa polovično polnjene?? (delam s prnterji-servis&stuff in me zanima mnenje tebe-kot sklepam prodajalca)
kupca že ampak ne pa zateženga kupca...gandalfar če bi delal nekaj časa kot svetovalec v trgovini bi vidu kakšni friki to pridejo...zanč mi je en reku da smo cigani, zato ker mamo pri printerjih polovično polnjene kartuše, pol te pa še pol ure nadleguje in sprašuje brezvezne stvari, na koncu pa kup nekj čist tatretga...ubistvu bi takmu najraj reku da mu sploh prodal ne boš
EXACTLY!!!
OFFTOPIC:katere kartuše so pa polovično polnjene?? (delam s prnterji-servis&stuff in me zanima mnenje tebe-kot sklepam prodajalca)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bobby ::
Gandalf:Wrong
no kako ma HP al pa ostali ne vem, lahka ostale servis majstre vprašam ampak Epson nima noben model na pol polne,... ima sam različne kartuše ki se po oznakah ločujejo ampak v tem primeru vejo,kok so polne,..
no kako ma HP al pa ostali ne vem, lahka ostale servis majstre vprašam ampak Epson nima noben model na pol polne,... ima sam različne kartuše ki se po oznakah ločujejo ampak v tem primeru vejo,kok so polne,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Keyser Soze ::
Ja no, vsem je jasno, da dajo v tiskalnike tamale kartuše. Ki so v bistvu nekje polovično polnenje kartuš, ki so naprodaj kot potrošni material.
Pač še ena "nategancija" s strani proizvajalcev.
Pač še ena "nategancija" s strani proizvajalcev.
bobby ::
kajser: a lahko prosim daš kakšen primer??
hp ma definirano v ml črnila k je notri
epson ima definirano po oznakah
za canona ne vem,..
epson nikol ni mel pol filanih kartuč
hp je imel par let nazaj ampak so to opustil,je pa res,da daje hp krtuše v novih printerjih manj polnjene ampak ima to tudi definirano na embalaži,..
hp ma definirano v ml črnila k je notri
epson ima definirano po oznakah
za canona ne vem,..
epson nikol ni mel pol filanih kartuč
hp je imel par let nazaj ampak so to opustil,je pa res,da daje hp krtuše v novih printerjih manj polnjene ampak ima to tudi definirano na embalaži,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Gandalfar ::
je pa res,da daje hp krtuše v novih printerjih manj polnjene ampak ima to tudi definirano na embalaži,..
Sej, o tem je govora. Menda ne pricakujes od kupca, da bo sel brat ves drobni tisk na skatli od printerja?
bobby ::
hja to je pa od kupca odvisno, če bo šel brat,.. kupec ima dolžnost,da se pozanima o zadevi, katero kupuje,.. če se ne pozanima,potem je to njegov problem,..
no o teh črnilih pa kartušah,glavah bi se dal še velik razpravlat sam tega mam od pon-petka dost,.. vikend time to relaaaaax
no o teh črnilih pa kartušah,glavah bi se dal še velik razpravlat sam tega mam od pon-petka dost,.. vikend time to relaaaaax
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
nokia6310 ::
Bobby:
Se strinjam s tabo. Namen je da sta obe strani zadovolni in da ti stranka pripelje priporoči še druge.
Drugače je pa res nikjer ne piše da če ti nekaj ne ustreza da to lahko vrneš v osmih dneh pač moja napaka ker sem bil zaveden s strani tistih ki so mi to povedali in me prepričevali da je tako.
Če bi to prej vedel tudi prodajallki nebi šel težit oziroma bi ko bi mi rekla da se neda zamenjat rekel hvala lepa pa nasvidenje.
Ljudje si ta zakon vsak malo po svoje tolmači in če je nekje napisano da velja osem dni potem to vsi jemljejo za sveto resnico pa še malo ga po svoje obrnejo.
Je pa res kot je že bobby povedal da je najbolje najti skupno rešitev tako da sta obe strani zadovolni.
Se strinjam s tabo. Namen je da sta obe strani zadovolni in da ti stranka pripelje priporoči še druge.
Drugače je pa res nikjer ne piše da če ti nekaj ne ustreza da to lahko vrneš v osmih dneh pač moja napaka ker sem bil zaveden s strani tistih ki so mi to povedali in me prepričevali da je tako.
Če bi to prej vedel tudi prodajallki nebi šel težit oziroma bi ko bi mi rekla da se neda zamenjat rekel hvala lepa pa nasvidenje.
Ljudje si ta zakon vsak malo po svoje tolmači in če je nekje napisano da velja osem dni potem to vsi jemljejo za sveto resnico pa še malo ga po svoje obrnejo.
Je pa res kot je že bobby povedal da je najbolje najti skupno rešitev tako da sta obe strani zadovolni.
bobby ::
ni panike nokia,zdej veš, zdej si šu vsaj zakon brat,..to bi mogl vsi narest ne pa se sklicevat na nekaj kar je kdo nekje slišal,.tega je mučos preveč in pol so vsi pametni, ker so SLIŠAL ne pa bral,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
fosil ::
Kakor jaz vem ni nobenga zakona o teh osmih dneh, vendar pa nekateri trgovci to nudijo. Najbrž zato nekateri mislijo da je to kr v zakonu. Primer je merkur, citat iz njihovega kataloga: "V primeru da s kupljenim blagom niste zadovoljni, nam ga lahko vrnete v roku 8 dni od dneva nakupa...." pol je še tekst o originalni emalaži in računu itd. Vendar pa so to seveda posebni pogoji določenih trgovcev, kot na primer nakup na obroke brez obresti in podobno. Seveda pa pri trgovcu ki ima to določbo zapisano ne velja več dobra volja ampak jo more izpolnit.
frenk ::
glede kartuš nism nikol preverjal, vse kar naprej trobim izvem od dobavitelja...je pa res da mata mislm da hp in lexmark polne kartuše ampak tist model z manjšo vsebino...za epsona sm zdele zvedu da ima polne kartuše, za canona pa mislm da ma polovične...se morm mal pozanimat ampak ne vem kje
Yossarian ::
No, dobro, da smo razčistili glede teh 8 dni.
Bobby, skoraj v vsem se strinjam s tabo, le to bi rekel, da nisi ti zmagal, ampak sta obadva pridobila: kupec boljšo robo, kot jo je kupil, trgovina pa zvestega in zadovoljnega kupca, ki bo vedno najprej pri tebi povprašal, šele potem iskal drugje; in če ne bo velike razlike, bo skoraj zagotovo kupil pri tebi, ker ti bo zaupal. In sedaj smo tukaj, pri zaupanju namreč. Ta odtehta tudi morebitno višjo ceno in tega bi se vsi trgovci morali zavedat, pa se ne. Bobby, kje ti delaš?
Bobby, skoraj v vsem se strinjam s tabo, le to bi rekel, da nisi ti zmagal, ampak sta obadva pridobila: kupec boljšo robo, kot jo je kupil, trgovina pa zvestega in zadovoljnega kupca, ki bo vedno najprej pri tebi povprašal, šele potem iskal drugje; in če ne bo velike razlike, bo skoraj zagotovo kupil pri tebi, ker ti bo zaupal. In sedaj smo tukaj, pri zaupanju namreč. Ta odtehta tudi morebitno višjo ceno in tega bi se vsi trgovci morali zavedat, pa se ne. Bobby, kje ti delaš?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
bobby ::
no sej tega se mi zavedamo da bo kupec raj k nam hodu pa pri nas kupoval pa čeprav bo za jurja al pa dva cena višja kot drugje. pri dražjih zadevah pač več,..
delam pa v eni firmi k se imenuje (cenzura)-ker nisem PR pač ne bom povedal,.. sem zgolj serviserček,...
delam pa v eni firmi k se imenuje (cenzura)-ker nisem PR pač ne bom povedal,.. sem zgolj serviserček,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23354 (14736) | RejZoR |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9359 (6781) | St235 |
» | Big Bang vračilo/menjava artiklaOddelek: Kaj kupiti | 7888 (6210) | marestrnad |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6277 (6277) | AngelOfDeath |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17418 (15538) | >>><<< |