Forum » Loža » Stvarna napaka - garancija
Stvarna napaka - garancija
tt1024 ::
Torej, zanima me pravni nasvet. Stranka kupi računalnik, čez par mesecev ji crkne. Stranka nese računalnik nazaj v trgovino, zateži z varstvom potrošnikov in uveljavlja stvarno napako in dobi povračilo kupnine. Ali ima pravno podlago za to da je dobila vračilo kupnine?
Hvala za odgovor!
Hvala za odgovor!
Tody ::
tuki nimaš kej dost razmišljat. Če je trgovina vsaj malce pametna je na mašino lepo dala nalepko in preprečila odpiranje le te. Če je nalepka bila pretrgana garancija ne velja ker se to smatra za vdor nepoblaščenega serviserja. Če se vidijo znaki fizičnega nasilja potem je tudi to prekinitev garancije. Če nič od tega ni in računalnik res ne dela potem itak da morete popravit zadevo v 90 dneh oziroma dat novo ali pač vrnjeno kupnino.Zato pa obstajajo garancjiski listi, kjer so navedena vsa pravila igre.
OZZY ::
tody..ni 90 dni ampak 45 dni....
Glede vprašanja..PO mojem ni rpavne podlage za vračilo kupnine....Le ta bi veljala v 8 dneh od nakupa. 15 čeje blo kupljeno preko neta. če pa se je comp pokvaru potem se uveljavlja garancija z garancijskim listom in računom. Nalepka pa ne igra vloge....Vendar do vračila denarja ni upravičen-se da na servis in uštimajo ter vrnejo računalnik.Sej zato pa je garancija zraven če gre kaj narobe.
Pač Moje mnenje.
Glede vprašanja..PO mojem ni rpavne podlage za vračilo kupnine....Le ta bi veljala v 8 dneh od nakupa. 15 čeje blo kupljeno preko neta. če pa se je comp pokvaru potem se uveljavlja garancija z garancijskim listom in računom. Nalepka pa ne igra vloge....Vendar do vračila denarja ni upravičen-se da na servis in uštimajo ter vrnejo računalnik.Sej zato pa je garancija zraven če gre kaj narobe.
Pač Moje mnenje.
Go with the flow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OZZY ()
tt1024 ::
No Ozzy točno to se tudi meni zdi (aja btw 8 dni baje ne velja več, v 8 dneh je prodajalec samo dolžen sporočiti stranki, na kakšen način bo rešil reklamacijo). V glavnem zanimivo mi je to, ker je baje nekdo na zavodu za varstvo potrošnikov rekel, da ima stranka pravico zahtevati vračilo kupnine. Rad bi 100% natančen odgovor nekoga, ki se na to pač spozna. Meni se zdi, da v tem primeru sploh ne bi več rabili servisov saj lahko vsako zadevo v garancijskem roku zamenjaš za nove, če se le-ta pokvari.
Ziga Dolhar ::
Kaj bo zdej, "skrita stvarna napaka" ali "uveljavljanje garancije"? (Mislim, da je to potrebno ločevat.)
https://dolhar.si/
bastadu ::
Preberi!
Ker že imam kar nekaj izkušenj z tem, pa ti tako na hitro povem kolikor se spomnem iz ZoVPt, da tukaj nisi nikakor dolžan vrniti denarja. Pri navadnem nakupu ima stranka v 8 dneh pravico, če najde na izdelku napako, da mu prodajalec na licu mesta zamenja za drug nov izdelek, lahko pa zahteva vrnjeno kupnino. Če z izdelkom ni nič narobe, je le dobra voja prodajalca, če kupcu vrne denar. Po 8 dneh roma izdelek v okvari na servis, kjer imajo čas 45 dni, da napako odpravijo. Po roku 45 dni morajo ali dati drug nov brezhiben izdelek ali pa vrniti denar. V tem 45 dnevnem roku ima stranka pravico zahtevati nadomesten izdelek ali pa namesto tega lahko zahteva odškodnino, ker za čas popravila ni mogla uporabljati izdelka...
Drugače je pri nakupih na daljavo (internet, kataloška prodaja...), kjer ima kupec pravico, da v 15. dnevnem roku prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, naslednjih 15 dni ima čas, da zadevo pošlje nazaj... Tukaj lahko dobiš dobropis, lahko pa zahtevaš vrnjen denar.
Skratka preberi zgorni link, kjer je vse lepo razloženo.
Ker že imam kar nekaj izkušenj z tem, pa ti tako na hitro povem kolikor se spomnem iz ZoVPt, da tukaj nisi nikakor dolžan vrniti denarja. Pri navadnem nakupu ima stranka v 8 dneh pravico, če najde na izdelku napako, da mu prodajalec na licu mesta zamenja za drug nov izdelek, lahko pa zahteva vrnjeno kupnino. Če z izdelkom ni nič narobe, je le dobra voja prodajalca, če kupcu vrne denar. Po 8 dneh roma izdelek v okvari na servis, kjer imajo čas 45 dni, da napako odpravijo. Po roku 45 dni morajo ali dati drug nov brezhiben izdelek ali pa vrniti denar. V tem 45 dnevnem roku ima stranka pravico zahtevati nadomesten izdelek ali pa namesto tega lahko zahteva odškodnino, ker za čas popravila ni mogla uporabljati izdelka...
Drugače je pri nakupih na daljavo (internet, kataloška prodaja...), kjer ima kupec pravico, da v 15. dnevnem roku prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, naslednjih 15 dni ima čas, da zadevo pošlje nazaj... Tukaj lahko dobiš dobropis, lahko pa zahtevaš vrnjen denar.
Skratka preberi zgorni link, kjer je vse lepo razloženo.
Yossarian ::
V skladu s čl. 364 Zakona o obligacijskem razmerju je kupcu prepuščeno, za kaj se bo odločil:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake
2. zahteva znižanje kupnine
3. odtopi od pogodbe (da se mu torej vrne denar)
V vsakem od teh primerov ima tudi pravico do odškodnine, če mu je zaradi tega nastala škoda
Govorim seveda o stvarnih napakah, kjer mora kupec v 8 dneh (od takrat, ko je izvedel za napako) obvestiti prodajalca o napaki oz. v šestih mesecihod takrat, ko je bila kupcu stvar izročena.
Za garancijo pa veljajo garancijski pogoji.
Stranki je prepuščeno, katero pravno podlago bo izbrala (tako kot je navedel Ziga Dolhar).
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake
2. zahteva znižanje kupnine
3. odtopi od pogodbe (da se mu torej vrne denar)
V vsakem od teh primerov ima tudi pravico do odškodnine, če mu je zaradi tega nastala škoda
Govorim seveda o stvarnih napakah, kjer mora kupec v 8 dneh (od takrat, ko je izvedel za napako) obvestiti prodajalca o napaki oz. v šestih mesecihod takrat, ko je bila kupcu stvar izročena.
Za garancijo pa veljajo garancijski pogoji.
Stranki je prepuščeno, katero pravno podlago bo izbrala (tako kot je navedel Ziga Dolhar).
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Yossarian ::
Pardon, mislil sem na Obligacijski zakonik in ne na ZOR.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
tt1024 ::
To sem že prebral. Samo meni se zdi to malo dvoumno. Stvarna napaka je, če izdelek nima lastnosti, ki naj bi jih imel - meni se zdi, da se to lahko razlaga tudi, če zadeva crkne (bi moral delati pa pač ne dela) Vem da dlakocepim vendar morate priznati, da črno na belem nikjer ne piše kaj se stori v tem primeru. Kaj pa vem počasi bom izgubil živce s takimi zadevami!
OZZY ::
čisto enostavno...IMA GARANCIJO PA NAJ JO UVELJAVLJA....ne glede na to,d a je un težil z inšpektorjem itd ne bi dosegel čisto nič...Zato ker je dobil garancijo in je uporabljal stvar kar nekaj mesecev dokler ni prišlo do napake. če pa kupuje stvar za katero misli, da bo 100% delala brez napake pa se moti. Nič ni 100%. A avto bi tud vrnu po par mesecih vožnje če bi guma spustila in zahteval vračilo kupnine....
8 ali 15 dni nato pa uveljavljanje garancije...Če ste mu vrnili denar potem ste se zajeba*.....mu ne bi bilo treba..pa naj se šopiri z tem da bo klical tega pa unga ampak stvar ma garancijo in naj jo uveljavlja.
Edino kar lahko mogoče zahteva, da mu vi pošljete comp na servis, ker je pri vam kupljen...drugega pa čisto nič...Tko da bi jaz takega na hitro odpravil...
8 ali 15 dni nato pa uveljavljanje garancije...Če ste mu vrnili denar potem ste se zajeba*.....mu ne bi bilo treba..pa naj se šopiri z tem da bo klical tega pa unga ampak stvar ma garancijo in naj jo uveljavlja.
Edino kar lahko mogoče zahteva, da mu vi pošljete comp na servis, ker je pri vam kupljen...drugega pa čisto nič...Tko da bi jaz takega na hitro odpravil...
Go with the flow.
iso2000 ::
Imam tudi jaz eno zanimivo idejo okrog tega. Recimo, da stranka kupi računalnik po komponentah - si jih sama izbere, nato ji to prijazen trgovec sestavi v celoto - računalnik in stranka to prevzame. Recimo, da čez en mesec crkne palčka rama in stranka (tiste zoprne in tečne sorte - računalnik se pa ne sme pokvarit) zahteva vrnitev kupnine na osnovi stvarne napake. Stranka seveda hoče vrnitev kupnine za celoten računalnik - cela kišta. Vendar, če je zadevo naročila po komponentah bi ji bil trgovec v principu dolžan vrniti denar le za palčko?
Kaj menite o tem pristopu?
Kaj menite o tem pristopu?
iso2000 ::
Še to. Sam nisem trgovec, vendar se mi kdaj zdi, da je to lahko precej zaje**** delo, če ima človek opravka z ljudmi, ki se ne zmorejo nič zmenit in samo kažejo takšne in drugačne paragrafe. Čeprav znajo biti tudi trgovci na drugi strani ravno tako zaje***i.
LP
LP
Boeing ::
Hmnja, OZZY ti je pravilno povedal.. dal si garancijo, stranka je hotela vračilo denarja - seveda ti lahko denar vrneš, samo je to odvisno od tvoje dobre volje (razen zakonskega roka 8 oz. 15 dni). Torej, če si vrnil, si vrnil, ne zdaj jokat
Glede pokvarjene komponente - menjaš pokvarjeno komponento za novo in zadevo vrneš. V takem primeru, ko vidiš da stranka očitno "hvata krivine", daj zadaj gor nalepko, just in case . Po zakonu nisi dolžan napraviti drugega kot garancijsko popravilo, kar menjava komponente je, in stvar je zaključena.
LP
Glede pokvarjene komponente - menjaš pokvarjeno komponento za novo in zadevo vrneš. V takem primeru, ko vidiš da stranka očitno "hvata krivine", daj zadaj gor nalepko, just in case . Po zakonu nisi dolžan napraviti drugega kot garancijsko popravilo, kar menjava komponente je, in stvar je zaključena.
LP
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Yossarian ::
Fantje, ne vem, če si pravilno tolmačite. Saj nima trgovec izbire, katero pravno podlago bo uveljavljal, ampak ima za to pravico izbire kupec in od njega je odvisno, za kaj se bo odločil.
Kupim novo stvar in nato čez dva meseca ugotovim, da mi crkne. Za popizdit. Tako se veseliš, potem pa crkne. Zakaj bi mi potem to stvar popravljali? Ne, jaz hočem, da mi jo zamenjajo, saj nisem plačal za popravljeno stvar. Takšna je namreč uradno priznana logika zakonov. Kupec je na srečo kralj. Ali pa ni tako?
Kupim novo stvar in nato čez dva meseca ugotovim, da mi crkne. Za popizdit. Tako se veseliš, potem pa crkne. Zakaj bi mi potem to stvar popravljali? Ne, jaz hočem, da mi jo zamenjajo, saj nisem plačal za popravljeno stvar. Takšna je namreč uradno priznana logika zakonov. Kupec je na srečo kralj. Ali pa ni tako?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
MEDENA ::
haha ....ni šans da dobiš novo kar tako.....garancija-servis in konec debate.
"Kupim novo stvar in nato čez dva meseca ugotovim, da mi crkne. Za popizdit. Tako se veseliš, potem pa crkne. Zakaj bi mi potem to stvar popravljali? Ne, jaz hočem, da mi jo zamenjajo, saj nisem plačal za popravljeno stvar. Takšna je namreč uradno priznana logika zakonov. Kupec je na srečo kralj. Ali pa ni tako?"
Ja bogi......kaj je danes 100% ? Povej prosim.
NE DOBIŠ kar na lepe oči novo, pač odločitev poslovodje in nobenega drugega. PIKA.
"Kupim novo stvar in nato čez dva meseca ugotovim, da mi crkne. Za popizdit. Tako se veseliš, potem pa crkne. Zakaj bi mi potem to stvar popravljali? Ne, jaz hočem, da mi jo zamenjajo, saj nisem plačal za popravljeno stvar. Takšna je namreč uradno priznana logika zakonov. Kupec je na srečo kralj. Ali pa ni tako?"
Ja bogi......kaj je danes 100% ? Povej prosim.
NE DOBIŠ kar na lepe oči novo, pač odločitev poslovodje in nobenega drugega. PIKA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MEDENA ()
frenk ::
Imam tudi jaz eno zanimivo idejo okrog tega. Recimo, da stranka kupi računalnik po komponentah - si jih sama izbere, nato ji to prijazen trgovec sestavi v celoto - računalnik in stranka to prevzame. Recimo, da čez en mesec crkne palčka rama in stranka (tiste zoprne in tečne sorte - računalnik se pa ne sme pokvarit) zahteva vrnitev kupnine na osnovi stvarne napake. Stranka seveda hoče vrnitev kupnine za celoten računalnik - cela kišta. Vendar, če je zadevo naročila po komponentah bi ji bil trgovec v principu dolžan vrniti denar le za palčko?
Kaj menite o tem pristopu?
če je na računu vsaka komponenta posebej pol se obravnava vsaka komponenta ločeno, tko da se zamenja samo ram
...mamo tud mi v BB in BOF-u včasih zatežene stranke ko recimo samo pride in reče:"Evo tle mate računalnik, ga bom vrnu pa dnar nazaj, ker to lahko nardim v osmih dneh" ...in moja reakcija...NE...jest prov z veseljem čakam take napihnjence
MEDENA ::
frenk a ti lohk pridem težit ker sem kupil pred 7 dnevi 1 disketo pr vas pa mi ne dela 1.72MB ampak samo 1.44 ?
Keyser Soze ::
No, pa da vidimo.
Dober dan, tale računalnik sem prinesel nazaj. ZAdeva dela absolutno prepočasi in nikakor ni tisto, kar ste mi obljubljali. Še zdaleč ne zadovoljuje mojih zahtev in mi ne ustreza. Mislim, da bom zahteval kupnino nazaj.
Frenk, tvoja poteza. Upam da boš obrazložil svojo odločitev.
Dober dan, tale računalnik sem prinesel nazaj. ZAdeva dela absolutno prepočasi in nikakor ni tisto, kar ste mi obljubljali. Še zdaleč ne zadovoljuje mojih zahtev in mi ne ustreza. Mislim, da bom zahteval kupnino nazaj.
Frenk, tvoja poteza. Upam da boš obrazložil svojo odločitev.
MEDENA ::
Niti pod razno Keyser nisi upravičen česarkoli...bi na začetku 100x premislil....kam bi pa prišli če bi vsakemu tako menjali ? Staro robo menjali za novo ? Ma ja dej nehaj....
Dober men pa tale Porsche ne gre več 250kmh ampak samo 245kmh hočem novega ....ja seveda.
Dober men pa tale Porsche ne gre več 250kmh ampak samo 245kmh hočem novega ....ja seveda.
Keyser Soze ::
No, tole je lep primer UTEMELJENEGA odgovora MEDENE. Kdo bo pri njem kupoval je vsem jasno. Jaz ne. Pa še kdo drug verjetno tudi ne. Nam kdo pove, kje je zaposlen, da se ognemo tej trgovini v velike loku?
Še kdo drug morda, ali so vse vaše trditve neuki stranki neutemeljene? Se potem čudimo, da imamo takšen odnos do trgovcev.
Še kdo drug morda, ali so vse vaše trditve neuki stranki neutemeljene? Se potem čudimo, da imamo takšen odnos do trgovcev.
Utk ::
Jaz se ne naganjam z nobenim trgovcem, niti se z nobenim nimam namena, ampak če vidim da kje niso kul, me drugič ne bo več tam. Brez zamere, ampak ne verjamem da je kater trgovec kje vsaj tako pameten kot jaz, kaj šele bolj, tako da ni razloga da bi kdaj verjel da ima on prav, jaz pa ne, itak mu pa ne morš nč logičnega dopovedat, zarad istega razloga, pa še šefa ima nad sabo. Drugič greš drugam pa je. Hudič je samo ko so zneski višji... Sej eni so pa čist vredu.
Boeing ::
frenk, enkrat bo v tega vašega BB in BOF-a prišla ena zelo tečna in zelo pravno podkovana stranka, ki bo točno vedela do česa je upravičena in do česa ne, in takrat ti bo tvoj veseli NE nakopal kakšnega inšpektorja ali zvezo, potem pa bo... me zanima, kako pogumen si pred inšektorjem.
Če stranki zadeva ne deluje (to ne pomeni, da deluje ampak stranka ni zadovoljna ampak da dejansko ne dela), ima v osmih dneh stvar pravico vrnit in dobit kupnino nazaj če stranka tako hoče, pa če se ti in tvoj BB in BOF na glavo postavite eden na drugega.
In če si pameten, tudi še kakšen dan po 8. ali pa še celo dlje stranki ustrežeš in vrneš kupnino oz. ji ponudiš kaj drugega za ta denar - na ta način se namreč dobiva dobro ime, na pa s podjebavanjem in režanjem v faco in razmišljanjem, kako nekdo do nečesa ni upravičen in kak od boga poslan frajer si, ker lahko nekomu rečeš NE.
V tem primeru neglede na moj prejšnji post popolnoma podpiram tt1024, da je stranki vrnil denar, če sta se tako sporazumela. Treba mu, seveda, ni bilo, je pa pokazal dobro voljo in kritični osebek bo morda še kdaj kupil pri njemu.
Keyser: tvoj primer ne šteje. Tebi dela brezhibno, pa nisi zadovoljen, tt1024 pa sprašuje kaj narediti, če stvar crkne.
Če stranki zadeva ne deluje (to ne pomeni, da deluje ampak stranka ni zadovoljna ampak da dejansko ne dela), ima v osmih dneh stvar pravico vrnit in dobit kupnino nazaj če stranka tako hoče, pa če se ti in tvoj BB in BOF na glavo postavite eden na drugega.
In če si pameten, tudi še kakšen dan po 8. ali pa še celo dlje stranki ustrežeš in vrneš kupnino oz. ji ponudiš kaj drugega za ta denar - na ta način se namreč dobiva dobro ime, na pa s podjebavanjem in režanjem v faco in razmišljanjem, kako nekdo do nečesa ni upravičen in kak od boga poslan frajer si, ker lahko nekomu rečeš NE.
V tem primeru neglede na moj prejšnji post popolnoma podpiram tt1024, da je stranki vrnil denar, če sta se tako sporazumela. Treba mu, seveda, ni bilo, je pa pokazal dobro voljo in kritični osebek bo morda še kdaj kupil pri njemu.
Keyser: tvoj primer ne šteje. Tebi dela brezhibno, pa nisi zadovoljen, tt1024 pa sprašuje kaj narediti, če stvar crkne.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Yossarian ::
Medena, ti pa si pravi trgovec. Upam, da ne bom kdaj pri tebi trgoval, ker se bova pošteno sfajtala, če bo kaj narobe in skoraj prepričan sem, da boste plačali kar lepe stroške. Npr. 1 pokvarjen dvd pekač, ki stane 15.000,00 SIT. Če mi ga ne boste zamenjali, bom naslednjič poslal zahtevek po odvetniku, ki si bo za to dejanje zaračunal min. 13.300 SIT. Če še takrat ne boste ugodili moji zahtevi, bom pač vložil tožbo, kjer boste samo za stroške plačali cca. 150.000,00 SIT, če se ne bomo prej poravnali. Aja, vmes bom pa še spremenil zahtevek, ker to lahko storim, da mi namesto novega pekača izplačate denar in bom še od tega zahteval obresti. In ne, ne bom pristal na garancijo, ker sem se jaz odločil, kaj hočem in mi vi tega ne morete vsiljevati. Izbira je moja in ne vaša. Če vi tako farbate neuke kupce, jih pač farbajte.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Yossarian ::
Tudi Keyserjev primer šteje, ker mu je lahko npr. trgovec obljubljal takšno hitrost in on je to plačal, pa mu je potem ni zagotovil.
In frenk tudi nima prav, ker je dal jamstvo in na posamezno komponento in na celoten sistem, če se ne motim.
In frenk tudi nima prav, ker je dal jamstvo in na posamezno komponento in na celoten sistem, če se ne motim.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Boeing ::
edenpač: če mu je trgovec obljubljal X megaflopov ali pa mu je obljubljal 50fps pri doom3 pri določenih nastavitvah in mašina ne zmore enega ali drugega, potem je upravičen do menjave, nadgradnje, vrnitve in vračila denarja.
Če pa mu je prodal npr. athlona64 3000+ in je kupec predvideval, da bo to dovolj za to kar rabi, pa potem mašina ne zmore - si je pa kupec sam kriv, bog pomagaj, se zgodi. V tem primeru ni kupec upravičen do ničesar (razen vračila v 8 dneh in garancije), vse kar trgovec naredi, je izključno njegova dobra volja. Jaz, recimo, bi vzel v račun in prodal hitrejšo mašino z doplačilom.
Ločite že enkrat.
MEDENA, ko boš spremenil odnos konkretno na bolje, potem boš lahko trgovec, do takrat pa bodi raje tiho
Če pa mu je prodal npr. athlona64 3000+ in je kupec predvideval, da bo to dovolj za to kar rabi, pa potem mašina ne zmore - si je pa kupec sam kriv, bog pomagaj, se zgodi. V tem primeru ni kupec upravičen do ničesar (razen vračila v 8 dneh in garancije), vse kar trgovec naredi, je izključno njegova dobra volja. Jaz, recimo, bi vzel v račun in prodal hitrejšo mašino z doplačilom.
Ločite že enkrat.
MEDENA, ko boš spremenil odnos konkretno na bolje, potem boš lahko trgovec, do takrat pa bodi raje tiho
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Yossarian ::
Ja, Boeing, o čem sem pa jaz govoril? Malo boljše si preberi. Se pa sicer v celoti strinjam s tabo. Tisto z Athlonom je res njegov problem, vendar pa zopet, seveda hipotetično, če bi mu Keyser povedal, za kaj potrebuje ta računalnik in bi mu trgovec zatrdil, da ta računalnik to omogoča, to pomeni, da se je trgovec zlagal in ima Keyser vse pravice, da zamenja računalnik.
Ja, ja, ločit je treba. V življenju je nešteto možnih inačic.
Ja, ja, ločit je treba. V življenju je nešteto možnih inačic.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
nokia6310 ::
Edenpač:
Govorim seveda o stvarnih napakah, kjer mora kupec v 8 dneh (od takrat, ko je izvedel za napako) obvestiti prodajalca o napaki oz. v šestih mesecihod takrat,
ko je bila kupcu stvar izročena.
Kaj to pomeni razloži bol jasno osem dni je za stvarno in šest mesecev za skrito kolikor je meni jasno.
Zakon je popolnoma jasen in hvala bogu v korist potrošniku!
Prepovedano je zavajat potrošnika ali iskoriščat njegovo neznanje pomankanje izkušenj itd!
Nažalost so v bb in bofu precej samozavestni in mislijo da so bog i batina na tem svetu!
Enkrat sem kupoval brezžično tipkovnico vprašal sem jih če mi bo lovila čez steno v drugo sobo kjer imam komponente pa da mi nebo treba ustajat pa za vsako malenkost hodit v drugo sobo prestavljat komade itd!
No tega mi ni nihče zagotovil so si pa vzeli pravico da jaz lahko sicer to kupim samo imam čas 3 dni da vrnem zadevo in podpisat sem mogel en papirček kjer je pisalo da bom vrnil stvar v treh dneh.
Ne da meni niso trije dneiv dovol ampak zakaj si pridržujejo pravico spreminjanja zakona in ga krojiti po svoje če imam pravico po zakonu o varstvu potrošnikov v osmih dneh to vrniti?
Seveda stvari nisem kupil niti vzel na revers kot se temu reče.
Poglejmo stvar še z druge strani:
Kako bi se počutil kupec ki bi vedel da je kupil tipkovnico, računalnik, komponento karkoli, in da je to nekdo že imel pred njim in uporabljal nekaj dni?
Pa takih enov je lahko kar nekaj ane?
Pa še ena moja izkušnja:
Pred dvema letoma sem kupil v bazarju ojačevalec.
Zanj sem dal 144000 sit.
Pridem domov ga priklopim ojačevalec ima brum.
S kabli je bilo vse vredu.
Ga nesem nazaj in ga pustim v trgovini. Denarja seveda nisem dobil Od prodajalca sem zahteval da mi da potrdilo da sem pustil ojačevalec v trgovini pa sem ga komaj dobil.
Čez par dni ko nisem vedel kaj bi vzel ker so mi ponudili možnost da vzamem nekaj drugega sem ga prišel iskat.
Ko smo testirali pri njih omenjenega bruma ni bilo so že vedeli kaj morajo narediti da ga ni.
Ves čas so mi govorili to je nekaj pri tebi narobe stara električna inštalacija narobe zvezani kabli čudne komponente vse sem bil jaz kriv.
No po treh mesecih sem šel v konkurenčno firmo in odnesel tja svoje komponente in ojačevalec. Prosil sem jih če mi naredijo uslugo in mi stestirajo če je res na ojačevalcu skrita napaka.
Hotel sem se pač prepričat da nebi naredil kakšne napake in da bi vedel da je res tako kot sem že na začetku mislil.
Ko so mi potrdili da gre res za napako sem trgovino bazar seveda obvestil o tem in ponovno zahteval da mi vrnejo denar v nasprotnem primeru bom prijavil zadevo na tržno inšpekcijo.
Tudi tokrat niso hoteli nič slišat.
Rekli so mi denarja neboš dobil tu se nimamo kaj pogovrajat. Nato sem jih prosil če ga pošljejo na servis seveda je servis za to v mariboru in so mi rekli da ga moram odnesti tja sam da je to predaleč čeprav vem da so ga v vsakem primeru dolžni oni kar so mi ob nakupu tudi zagotovili. "No načeloma tega ne delamo samo če bo res kaj narobe se bomo probali kaj zmeniti" Ko sem počasi imel že vsega dovol sem zadevo res prijavil na tržno inšpekcijo.
Od trgovine bazar je zahtevala da se ojačevalec pošlje na servis da bodo ugtovaljali če gre res za skrito napako.
Tu sta se odvijali dve igri:
Trgovina je prosila serviserja da naj stestira samo delovanje sepravi če ojačevalec dejansko dela ali ne dela naj se ne ozira na to kako dela kar sem pozneje zvedel.
Čez kakšen teden dobi tržni inšpektor odgovor serviserja da ojačevalec dela brezhibno da je bil testiran po teh in teh standardih in pod različnimi temperaturnimi razlikami in skratka da deluje kot mora.
Na podlagi tega je inšpektor postopek za trgovino zaključil.
Zanj je bilo to sprva dovol.
Na smolo trgovine in serviserja nisem dobil papirja na dom da je z ojačevalcem vse vredu in da ga naj pridem iskat. To je bila ogromna napaka. Js pa če nebi bil js sem poklical serviserja ki mi je zatrdil da ni nič narobe in sem mu ponudil možnost ker je bil ojačevalec še vedno na servisu da mu dejansko napako pokažem.
S kolegico sva šla v maribor in sabo sem imel svoj cd player.
Napako sem mu pokazal in sprva je trdil da je to normalno potem pa je mnenje spremenil in rekel da se to nebi smelo dogajat.
Prosil sem ga če mi da potrdilo da gre res za skrito napako in kaj je vzrok.
Pozneje sem ugotovil da je on mislil da bom potrdilo potreboval za trgovino. Če bi vedel da ga potrebujem za inšpekcijo mi ga nebi dal kot mi je pozneje povedal po telefonu.
Drugi dan sva šla s kolegico na inšpekcijo kjer sva inšpektorju podrobneje razložila kaj sva doživela prejšnji dan.
Bil je presenečen ker je postopek že zaključil kar sem tudi js šele takrat zvedel. Nato je naredil obnovitev postopka kar je bilo v mojo korist.
Potrdilo serviserja sem nujno potreboval ker sem samo z njim lahko dokazal da imam prav!
Kakšen je bil zaključek?
Vrniti so mi morali celotno kupnino + 8900 sit potnih stroškov ki sem jih imel z vožnjo do maribora in nazaj.
To je iz konkretnega primera.
Govorim seveda o stvarnih napakah, kjer mora kupec v 8 dneh (od takrat, ko je izvedel za napako) obvestiti prodajalca o napaki oz. v šestih mesecihod takrat,
ko je bila kupcu stvar izročena.
Kaj to pomeni razloži bol jasno osem dni je za stvarno in šest mesecev za skrito kolikor je meni jasno.
Zakon je popolnoma jasen in hvala bogu v korist potrošniku!
Prepovedano je zavajat potrošnika ali iskoriščat njegovo neznanje pomankanje izkušenj itd!
Nažalost so v bb in bofu precej samozavestni in mislijo da so bog i batina na tem svetu!
Enkrat sem kupoval brezžično tipkovnico vprašal sem jih če mi bo lovila čez steno v drugo sobo kjer imam komponente pa da mi nebo treba ustajat pa za vsako malenkost hodit v drugo sobo prestavljat komade itd!
No tega mi ni nihče zagotovil so si pa vzeli pravico da jaz lahko sicer to kupim samo imam čas 3 dni da vrnem zadevo in podpisat sem mogel en papirček kjer je pisalo da bom vrnil stvar v treh dneh.
Ne da meni niso trije dneiv dovol ampak zakaj si pridržujejo pravico spreminjanja zakona in ga krojiti po svoje če imam pravico po zakonu o varstvu potrošnikov v osmih dneh to vrniti?
Seveda stvari nisem kupil niti vzel na revers kot se temu reče.
Poglejmo stvar še z druge strani:
Kako bi se počutil kupec ki bi vedel da je kupil tipkovnico, računalnik, komponento karkoli, in da je to nekdo že imel pred njim in uporabljal nekaj dni?
Pa takih enov je lahko kar nekaj ane?
Pa še ena moja izkušnja:
Pred dvema letoma sem kupil v bazarju ojačevalec.
Zanj sem dal 144000 sit.
Pridem domov ga priklopim ojačevalec ima brum.
S kabli je bilo vse vredu.
Ga nesem nazaj in ga pustim v trgovini. Denarja seveda nisem dobil Od prodajalca sem zahteval da mi da potrdilo da sem pustil ojačevalec v trgovini pa sem ga komaj dobil.
Čez par dni ko nisem vedel kaj bi vzel ker so mi ponudili možnost da vzamem nekaj drugega sem ga prišel iskat.
Ko smo testirali pri njih omenjenega bruma ni bilo so že vedeli kaj morajo narediti da ga ni.
Ves čas so mi govorili to je nekaj pri tebi narobe stara električna inštalacija narobe zvezani kabli čudne komponente vse sem bil jaz kriv.
No po treh mesecih sem šel v konkurenčno firmo in odnesel tja svoje komponente in ojačevalec. Prosil sem jih če mi naredijo uslugo in mi stestirajo če je res na ojačevalcu skrita napaka.
Hotel sem se pač prepričat da nebi naredil kakšne napake in da bi vedel da je res tako kot sem že na začetku mislil.
Ko so mi potrdili da gre res za napako sem trgovino bazar seveda obvestil o tem in ponovno zahteval da mi vrnejo denar v nasprotnem primeru bom prijavil zadevo na tržno inšpekcijo.
Tudi tokrat niso hoteli nič slišat.
Rekli so mi denarja neboš dobil tu se nimamo kaj pogovrajat. Nato sem jih prosil če ga pošljejo na servis seveda je servis za to v mariboru in so mi rekli da ga moram odnesti tja sam da je to predaleč čeprav vem da so ga v vsakem primeru dolžni oni kar so mi ob nakupu tudi zagotovili. "No načeloma tega ne delamo samo če bo res kaj narobe se bomo probali kaj zmeniti" Ko sem počasi imel že vsega dovol sem zadevo res prijavil na tržno inšpekcijo.
Od trgovine bazar je zahtevala da se ojačevalec pošlje na servis da bodo ugtovaljali če gre res za skrito napako.
Tu sta se odvijali dve igri:
Trgovina je prosila serviserja da naj stestira samo delovanje sepravi če ojačevalec dejansko dela ali ne dela naj se ne ozira na to kako dela kar sem pozneje zvedel.
Čez kakšen teden dobi tržni inšpektor odgovor serviserja da ojačevalec dela brezhibno da je bil testiran po teh in teh standardih in pod različnimi temperaturnimi razlikami in skratka da deluje kot mora.
Na podlagi tega je inšpektor postopek za trgovino zaključil.
Zanj je bilo to sprva dovol.
Na smolo trgovine in serviserja nisem dobil papirja na dom da je z ojačevalcem vse vredu in da ga naj pridem iskat. To je bila ogromna napaka. Js pa če nebi bil js sem poklical serviserja ki mi je zatrdil da ni nič narobe in sem mu ponudil možnost ker je bil ojačevalec še vedno na servisu da mu dejansko napako pokažem.
S kolegico sva šla v maribor in sabo sem imel svoj cd player.
Napako sem mu pokazal in sprva je trdil da je to normalno potem pa je mnenje spremenil in rekel da se to nebi smelo dogajat.
Prosil sem ga če mi da potrdilo da gre res za skrito napako in kaj je vzrok.
Pozneje sem ugotovil da je on mislil da bom potrdilo potreboval za trgovino. Če bi vedel da ga potrebujem za inšpekcijo mi ga nebi dal kot mi je pozneje povedal po telefonu.
Drugi dan sva šla s kolegico na inšpekcijo kjer sva inšpektorju podrobneje razložila kaj sva doživela prejšnji dan.
Bil je presenečen ker je postopek že zaključil kar sem tudi js šele takrat zvedel. Nato je naredil obnovitev postopka kar je bilo v mojo korist.
Potrdilo serviserja sem nujno potreboval ker sem samo z njim lahko dokazal da imam prav!
Kakšen je bil zaključek?
Vrniti so mi morali celotno kupnino + 8900 sit potnih stroškov ki sem jih imel z vožnjo do maribora in nazaj.
To je iz konkretnega primera.
Boeing ::
nokia6310, prav maš da si jih pritisnil in še bolj prav maš, da si jih pritisnil do konca. Ko mi v štacuni rečejo, da se o vračilu denarja ne bojo pogovarjali, mi poči film... nimajo se kaj ne-pogovarjat, če je ta možnost v zakonu in če si se kot kupec tako odločil, tako tudi bo.
Pravilno.
Pravilno.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Ziga Dolhar ::
Enkrat sem kupoval brezžično tipkovnico vprašal sem jih če mi bo lovila čez steno v drugo sobo kjer imam komponente pa da mi nebo treba ustajat pa za vsako malenkost hodit v drugo sobo prestavljat komade itd!
No tega mi ni nihče zagotovil so si pa vzeli pravico da jaz lahko sicer to kupim samo imam čas 3 dni da vrnem zadevo in podpisat sem mogel en papirček kjer je pisalo da bom vrnil stvar v treh dneh.
Ne da meni niso trije dneiv dovol ampak zakaj si pridržujejo pravico spreminjanja zakona in ga krojiti po svoje če imam pravico po zakonu o varstvu potrošnikov v osmih dneh to vrniti?
Razloži prosim zadnji odstavek.
No tega mi ni nihče zagotovil so si pa vzeli pravico da jaz lahko sicer to kupim samo imam čas 3 dni da vrnem zadevo in podpisat sem mogel en papirček kjer je pisalo da bom vrnil stvar v treh dneh.
Ne da meni niso trije dneiv dovol ampak zakaj si pridržujejo pravico spreminjanja zakona in ga krojiti po svoje če imam pravico po zakonu o varstvu potrošnikov v osmih dneh to vrniti?
Razloži prosim zadnji odstavek.
https://dolhar.si/
Yossarian ::
Nokia, saj se skoraj v vsem strinjam s tabo, le glede tistega stikala nisem preppričan, da imaš prav. Zaenkrat nikjer v Zakonu o varstvu potrošnikov nisem zasledil, da ti je prodajalec dolžan vzeti blago nazaj in vrniti kupnino brez razloga za primer, ko greš ti v trgovino in si tam blago ogledaš in preizkusiš. Tako da je bila to njihova dobra volja, da so ti ponudili to 3dnevno možnost. Seveda pa to zagotovo velja za prodajo na daljavo (katalogi, internet...), kjer ti nimaš možnosti preizkusiti izdelka. In takrat je rok za vrnitev, brez da bi to moral obrazlagat, 15 dni (čl. 43/č Zakona o varstvu potrošnikov).
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
MEDENA ::
15 dni preko internetnega nakupa je......
keyser soze nikar ne bod preveč pameten.
edenpač : vse je v garanciji....ti kar poklič odvetnika z lahkoto.
niti pod razno se ne menja kakor se teb kurac dvigne. kupil si, dobil garancijo in to je to...ne moreš se zmišljevati: jaz bi star model vrnil pa novega vzel .....LOL
probaj to kje v avto salonu ali kjerkoli....NISI OPRAVIČEN in pika.
to je moje osebno mnenje in tako tudi mene tretirajo ostali prodajalci/trgovci kjer kupujem in to se mi zdi normalno
keyser soze nikar ne bod preveč pameten.
edenpač : vse je v garanciji....ti kar poklič odvetnika z lahkoto.
niti pod razno se ne menja kakor se teb kurac dvigne. kupil si, dobil garancijo in to je to...ne moreš se zmišljevati: jaz bi star model vrnil pa novega vzel .....LOL
probaj to kje v avto salonu ali kjerkoli....NISI OPRAVIČEN in pika.
to je moje osebno mnenje in tako tudi mene tretirajo ostali prodajalci/trgovci kjer kupujem in to se mi zdi normalno
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MEDENA ()
Boeing ::
MEDENA, če ti jaz prinesem karkoli nazaj v 8 dneh (oz. 15 preko neta, da se ne boš vpikoval) in zahtevam vračilo denarja BREZ podanega razloga zakaj (pod pogojem, da je zadeva nepoškodovana), imam do tega pravico, in to si dobro zapomni. Če tebe okoli prinašajo in se ne znaš postavit zase, potem ne nakladaj in ne zavajaj ostalih.
Ker točno to, kar ti trdiš in kar venomer trobimo je ravno obratno napisano v zakonu o varstvu potrošnikov. Preberi si, če mi ne verjameš na besedo. Ali pa ti bo Ziga sam od sebe napisal .
In ja, tudi avto lahko brez problema vrneš, če le nima nerazumno visoke kolimetraže za 8 dni (npr. nekaj tisoč). Se je že zgodilo kolegu, ki ima avtosalon - in ne boš verjel, menjal je. In je potem prodal dražji, boljši model in še fino zaslužil, stranka pa se tudi vrača in mu dela reklamo.
Ker pa, seveda, tebi stalne stranke nič ne pomenijo, je zgoraj napisano zate pravzaprav nesmisel.
in še, ne piše se Opravičen ampak Upravičen
Ker točno to, kar ti trdiš in kar venomer trobimo je ravno obratno napisano v zakonu o varstvu potrošnikov. Preberi si, če mi ne verjameš na besedo. Ali pa ti bo Ziga sam od sebe napisal .
In ja, tudi avto lahko brez problema vrneš, če le nima nerazumno visoke kolimetraže za 8 dni (npr. nekaj tisoč). Se je že zgodilo kolegu, ki ima avtosalon - in ne boš verjel, menjal je. In je potem prodal dražji, boljši model in še fino zaslužil, stranka pa se tudi vrača in mu dela reklamo.
Ker pa, seveda, tebi stalne stranke nič ne pomenijo, je zgoraj napisano zate pravzaprav nesmisel.
in še, ne piše se Opravičen ampak Upravičen
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Ziga Dolhar ::
Boeing, bojim se, da ne morem.
> MEDENA, če ti jaz prinesem karkoli nazaj v 8 dneh (oz. 15 preko neta, da se ne boš vpikoval) in zahtevam vračilo denarja BREZ podanega razloga zakaj (pod pogojem, da je zadeva nepoškodovana), imam do tega pravico, in to si dobro zapomni.
Resno. Že nekajkrat je bilo ugotovljeno, da to NE drži.
> MEDENA, če ti jaz prinesem karkoli nazaj v 8 dneh (oz. 15 preko neta, da se ne boš vpikoval) in zahtevam vračilo denarja BREZ podanega razloga zakaj (pod pogojem, da je zadeva nepoškodovana), imam do tega pravico, in to si dobro zapomni.
Resno. Že nekajkrat je bilo ugotovljeno, da to NE drži.
https://dolhar.si/
MEDENA ::
8 dni = IZMIŠLJOTINA
Lohk zarad mene pride Janša ali Drnovšek.
Dobra volja vse reši jaz pravim in prijaznost pa le če je izdelek lepo pakiran nazaj in z vso potrebno dokumentacijo itd itd....
Predvsem tema se nanaša na to kako bi se izdelek menjal po nekem času.....ne da se...če ne dela -> garancija....
Lohk zarad mene pride Janša ali Drnovšek.
Dobra volja vse reši jaz pravim in prijaznost pa le če je izdelek lepo pakiran nazaj in z vso potrebno dokumentacijo itd itd....
Predvsem tema se nanaša na to kako bi se izdelek menjal po nekem času.....ne da se...če ne dela -> garancija....
Boeing ::
ZVPot, 2004, člen 37:
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Člen 37c:
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
MEDENA ::
In kam tukaj paše, da stranka želi kar zamenjat po nekem času ?
Jaz sem kupil Samsung SGH300 pa mi ni več všeč, grem zamenjat za boljši model v Janus-a ? Dvomim.
Jaz sem kupil Samsung SGH300 pa mi ni več všeč, grem zamenjat za boljši model v Janus-a ? Dvomim.
Ziga Dolhar ::
Boeing, člen govori o jamstvu za stvarne [in pravne] napake. To je ločeno od garancijsega jamstva, in ločeno od vprašanja enostranskega odstopa od pogodbe [razdora], o katerem govori MEDENA in ti v postu višje.
https://dolhar.si/
Boeing ::
Še bombončki posebej za MEDENO:
ZVPot, 2004, člen 6:
Izdelek ima napako, kadar njegova varnost ni takšna, kot jo potrošnik lahko upravičeno pričakuje. Pri oceni, kakšno varnost je potrošnik upravičen pričakovati, je treba upoštevati zlasti:
1. predstavitev izdelka glede na njegovo namembnost,
2. predvidljivo uporabo izdelka na razumen način,
3. čas, ko je bil izdelek dan v promet.
Ne šteje se, da ima izdelek napako samo zato, ker je bil pozneje dan v promet boljši izdelek.
Člen 37a:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
ZVPot, 2004, člen 6:
Izdelek ima napako, kadar njegova varnost ni takšna, kot jo potrošnik lahko upravičeno pričakuje. Pri oceni, kakšno varnost je potrošnik upravičen pričakovati, je treba upoštevati zlasti:
1. predstavitev izdelka glede na njegovo namembnost,
2. predvidljivo uporabo izdelka na razumen način,
3. čas, ko je bil izdelek dan v promet.
Ne šteje se, da ima izdelek napako samo zato, ker je bil pozneje dan v promet boljši izdelek.
Člen 37a:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Boeing ::
Ziga, temu se pa reče usklajenost (ura postanja)
Kakorkoli, mislim, da ni offtopic. Izdelek je stranka vrnila, ker ne dela, v garancijskem roku, in zahtevala vračilo denarja, do česar ni imela pravice, vendar je prodajalec ugodil zahtevi in vrnil denar.
Je pa offtopic, da se meni ne ljubi več ukvarjat s tem, kake pravice ima kdo. Če bi bolj študirali na to, kake imamo dolžnosti in ne pravice, bi bilo imho bolj produktivno
Kakorkoli, mislim, da ni offtopic. Izdelek je stranka vrnila, ker ne dela, v garancijskem roku, in zahtevala vračilo denarja, do česar ni imela pravice, vendar je prodajalec ugodil zahtevi in vrnil denar.
Je pa offtopic, da se meni ne ljubi več ukvarjat s tem, kake pravice ima kdo. Če bi bolj študirali na to, kake imamo dolžnosti in ne pravice, bi bilo imho bolj produktivno
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
MEDENA ::
Pa dej nehaj mi že s temi stvarnimi napakami......
Ne moreš kar menjat novo robo za staro....če bi to vsi delal lohk TRGOVINE zaprejo.
Ne moreš kar menjat novo robo za staro....če bi to vsi delal lohk TRGOVINE zaprejo.
Boeing ::
Beri člen 6, zadnji stavek, potem komentiraj.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
frenk ::
Dober dan, tale računalnik sem prinesel nazaj. ZAdeva dela absolutno prepočasi in nikakor ni tisto, kar ste mi obljubljali. Še zdaleč ne zadovoljuje mojih zahtev in mi ne ustreza. Mislim, da bom zahteval kupnino nazaj.
če bi mu res obljubljal nekaj kar nebi bilo res bi mu menjal, ker je do tega po zakonu upravičen
frenk ::
frenk, enkrat bo v tega vašega BB in BOF-a prišla ena zelo tečna in zelo pravno podkovana stranka, ki bo točno vedela do česa je upravičena in do česa ne, in takrat ti bo tvoj veseli NE nakopal kakšnega inšpektorja ali zvezo, potem pa bo... me zanima, kako pogumen si pred inšektorjem.
Če stranki zadeva ne deluje (to ne pomeni, da deluje ampak stranka ni zadovoljna ampak da dejansko ne dela), ima v osmih dneh stvar pravico vrnit in dobit kupnino nazaj če stranka tako hoče, pa če se ti in tvoj BB in BOF na glavo postavite eden na drugega.
še enkrat preberi moj primer...stranka bi rada zadevo vrnila čeprav z njo ni nič narobe, in ker z zadevo ni nič narobe nima zakonske podlage
In če si pameten, tudi še kakšen dan po 8. ali pa še celo dlje stranki ustrežeš in vrneš kupnino oz. ji ponudiš kaj drugega za ta denar - na ta način se namreč dobiva dobro ime, na pa s podjebavanjem in režanjem v faco in razmišljanjem, kako nekdo do nečesa ni upravičen in kak od boga poslan frajer si, ker lahko nekomu rečeš NE.
zadeva je taka, da, če ima stranka pravilen pristop, menjam tud če ni nobene napake in embalaža ni preveč poškodovana...če je pa stranka arogantna pa do menjave ne bo prišlo, še manj pa do vračila denarja
frenk ::
citiram člen 6 zadnji stavek
ampak to še vsen ne pomen da lahko v osmih dneh vrneš zadevo brez razloga...stvar lahko vrneš samo če so bil zaveden, ima napako, itd
Ne šteje se, da ima izdelek napako samo zato, ker je bil pozneje dan v promet boljši izdelek.
ampak to še vsen ne pomen da lahko v osmih dneh vrneš zadevo brez razloga...stvar lahko vrneš samo če so bil zaveden, ima napako, itd
Ziga Dolhar ::
Boeing, lej, praviš:
> MEDENA, če ti jaz prinesem karkoli nazaj v 8 dneh (oz. 15 preko neta, da se ne boš vpikoval) in zahtevam vračilo denarja BREZ podanega razloga zakaj (pod pogojem, da je zadeva nepoškodovana), imam do tega pravico, in to si dobro zapomni.
Tu ne gre ne za garancijo, ne za stvarno napako, ti pa vztrajno pejstaš linke, ki urejajo jamstvo za stvarno napako. Prosim, prilepi člen in ga podčrtaj tam, kjer govori o vračanju v roku 8 dni "brez razloga", kar zagovarjaš ti.
> MEDENA, če ti jaz prinesem karkoli nazaj v 8 dneh (oz. 15 preko neta, da se ne boš vpikoval) in zahtevam vračilo denarja BREZ podanega razloga zakaj (pod pogojem, da je zadeva nepoškodovana), imam do tega pravico, in to si dobro zapomni.
Tu ne gre ne za garancijo, ne za stvarno napako, ti pa vztrajno pejstaš linke, ki urejajo jamstvo za stvarno napako. Prosim, prilepi člen in ga podčrtaj tam, kjer govori o vračanju v roku 8 dni "brez razloga", kar zagovarjaš ti.
https://dolhar.si/
boštjan ::
tole vračanje brez razloga se obnese,če se ne motim,samo pri spletnih trgovinah,kjer ti nisi videl izdelka v živo dokler ga nisi dobil po pošti.ker drugače bi res lahko nekdo menjavo prenosnike na vsakih 8 dni,al pa še huje,celo avte. Tako,da če zadeva deluje brezhibno je možno izdelek vrnit samo z dobro voljo prodajalca in seveda pod pogojem,da se vzame drug izdelek v isti trgovini,nikakor pa se ne vrača denarja. Recimo stranka bi lahko zahtevala denar nazaj,če ji izdelek ne bi bil predstavljen,v tem primeru njegovo delovanje,kar pa je pri nekaterih rač.komponentah težje izvedljivo ali pa da izdelek ne izpolnjuje pogojev,ki jih je prodajalec navedel,po domače nateg s strani prodajalca.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
Yossarian ::
Točno tako, kot sem že opšisal zgoraj. Če si imaš možnost blago sam ogledat in preizkusit, potem tega roka ni To velja (15 dni) za prodajo prek interneta, katalogov ipd.
Medena, mene tudi boli, kaj si misliš ti, ker jaz vem, da imam prav, ti si pač misli svoje. Drugič pa pazi malo na izražanje, ker je bilo neprimerno. Malo si poglej še sodno prakso.
Medena, mene tudi boli, kaj si misliš ti, ker jaz vem, da imam prav, ti si pač misli svoje. Drugič pa pazi malo na izražanje, ker je bilo neprimerno. Malo si poglej še sodno prakso.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Gandalfar ::
edenpač: to me pa zanima, kako si lahko en navaden smrtnik pogleda sodno prakso na tem področju?
MEDENA ::
edenpač : nihče ne nateguje nobenega, še nikol nisem in ne bom, korektnost z obeh strani....garancija je zato,da je ....ni zastonj mar ne ?
če pa prideš k meni pod pretvezo,da bi kar menjaj pekač ker nisi več zadovoljen z njim ali ne služi namenu, pa mi lohk pripelješ Busha s SECRET SERVISE al pa BIN LADEN-a z AL-QAUEDA-o pa ti ne bom menjal
to govorim po izteku vsaj 2 tednov......ali kak mesec....lepa beseda mesto najde.
Pridržujem se frenku.
če pa prideš k meni pod pretvezo,da bi kar menjaj pekač ker nisi več zadovoljen z njim ali ne služi namenu, pa mi lohk pripelješ Busha s SECRET SERVISE al pa BIN LADEN-a z AL-QAUEDA-o pa ti ne bom menjal
to govorim po izteku vsaj 2 tednov......ali kak mesec....lepa beseda mesto najde.
Pridržujem se frenku.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23400 (14782) | RejZoR |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9402 (6824) | St235 |
» | Big Bang vračilo/menjava artiklaOddelek: Kaj kupiti | 7898 (6220) | marestrnad |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6300 (6300) | AngelOfDeath |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17447 (15567) | >>><<< |