» »

Stvarna napaka - vračilo denarja

Stvarna napaka - vračilo denarja

«
1
2

KoMit ::

V kolikem času po prejemu reklamiranega izdelka mora prodajalec vrniti denar zaradi stvarne napake?
Ali tu velja rok iz 39.člena ZVPot, ki znaša 8 dni (Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.)?

St235 ::

Načeloma ja, v kolikor je bil izdan zahtevek za uveljavitev stvarna napaka in je podjetje tudi priznalo stvarno napako.

KoMit ::

Ko sem reklamiral stvarno napako sem dobil odgovor, da mojim željam in pripombam ni možno ugoditi in da izdelek ne izvaja vseh funkcij, ki bi jih na podlagi navodil in njegovih odgovorov moral. V odgovoru je še pisalo, da moram vse poslati po pošti in sporočiti TRR, da bo nakazal denar. Tako da prodajalec stvarne napake izrecno ni potrdil.

Predvidevam, da ne glede na to, da ni izrecno napisal da gre za stvarno napako (ampak je zapisal, da izdelek ne izvaja vseh funkcij, ki bi jih moral) velja osemdnevni rok za vračilo kupnine. Ali to drži?

No, osemdnevni rok, ko je prodajalec prejel vrnjeni izdelek po pošti, je potekel (za to imam povratnico).

Kakšne so kaj vaše izkušnje? Kako se rešujejo take stvari, če podaš prijavo na Tržni inšpektorat?

St235 ::

Si probal poklicat prodajalca in ga vprašat kdaj bo nakazal?

šernk ::

Odvisno kdaj imajo pač obračun. Rok 8 dni je za odgovor. Kar zastopim ti je pripravljen vrniti denar, sedaj ga boš najbrž dobil ko delajo obračune.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jernejl ::

Rok 8 dni je za odgovor.

Kje pa to piše? Rok za odgovor je tedaj, ko je napaka sporna.

Zakon je jasen:
mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi

Če potrošnik zahteva vračilo denarja (in napaka ni sporna), potem je tej zahtevi treba ugoditi ČIMPREJ, VENDAR NAJPOZNEJE v osmih dneh.

Torej, podjetje niti nima pravice čakati 8 dni, če lahko denar vrne prej, niti ni nikjer govora o odgovorih ali obračunih.

Ko sem reklamiral stvarno napako sem dobil odgovor, da mojim željam in pripombam ni možno ugoditi in da izdelek ne izvaja vseh funkcij, ki bi jih na podlagi navodil in njegovih odgovorov moral. V odgovoru je še pisalo, da moram vse poslati po pošti in sporočiti TRR, da bo nakazal denar. Tako da prodajalec stvarne napake izrecno ni potrdil.

Ni je pa zavrnil. Kolikor sam razumem ta odgovor, morda tvojim željam ni možno ugoditi zato, ker jim nisi sporočil svojega TRR?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

KoMit ::

TRR sem priložil v vrnjen izdelek, tako da to ne more biti problem. Sedaj sem poslal e-mail in ga povprašal zakaj še ni vračila kupnine. Odgovor še čakam.

Njegov odnos mi ni preveč všeč. V svojem odgovoru je zahteval, da se strinja z vračilom kupnine, izdelek pa naj pošljem po pošti na moje stroške. Glede tega nisem nič kompliciral, čeprav je pri stvarni napaki strošek pošiljanja strošek prodajalca.

St235 ::

Torej, podjetje niti nima pravice čakati 8 dni, če lahko denar vrne prej, niti ni nikjer govora o odgovorih ali obračunih.

Zakonsko gledano je to res, praktično pa imajo podjetja obračunske intervale, ko zadeve nakazujejo. Dokler je govora o temu, da podjetje namesto 8 rabi 14 dni da zadevo nakaže kaj dosti niti ne moreš. Druga zgodba pa je, če tega nakazila ni dalj časa.

Šimpanz ::

Sem imel primer, ko je HP rabil 36 dni da nakaže denar po tem ko mi je sporočil da se strinja z vračilom denarja.

huek111 ::

Saj najbolj pomembno je ravno "zakonsko"! Kdo pa bo tebe čakal ko boš nekaj dolžan? ( takoj bo opomin z obrestmi)!

St235 ::

Right, kar poglej si par tem na forumu kako je z plačilno disciplino...

KoMit ::

No, tako. Minilo je že več kot 14 dni odkar je prodajalec prejel izdelek in en teden, ko sem ga po mailu vprašal kdaj misli vrniti denar. Na mail do sedaj nisem dobil nobenega odgovora. Po telefonu pa je zelo težko dosegljiv. Odzivnik sporoči, da lahko pošlješ mail.
Ali naj še kar čakam?

St235 ::

Če ga ne uspeš priklicat na telefon je mogoče čas da obvestiš Tržno inšpekcijo. A si preverilk če podjetje še posluje oziroma nima slučajno blokiranih TRR?

jernejl ::

Na TIRS lahko podaš zahtevek kar preko spleta:
http://www.ti.gov.si/si/zakonodaja_in_d...

KoMit ::

No, ravnokar sem dobil vrnjeno kupnino na TRR.

Hvala za vse odgovore, čeprav upam da se s takimi problemi ne bom več ukvarjal.

PugPlug ::

Živjo, tudi sam imam težavo, torej poizkušal sem uveljavljati stvarno napako na grafično kartico. V odgovor sem prejel, da to ni možno zaradi fizične poškodbe backplata v spodnjem desnem kotu (sam sem prepričan, da poškodbe ni bilo), s tem, da je bila stvar reklamacije nepravilno delovanje ventilatorjev ( ker je senzor temperature crknil). Zahtevek za to sem oddal 25.7, odgovor pa je prispel danes.
Mi je bilo pa ponujeno, da jo na moje stroške pošljejo dobavitelju na garancijsko popravilo.
Zanima me, če imam še kakšne pravne možnosti, glede nastale situacije, ker resnično mi ni v interesu čakati 45 ali več dni na popravilo zadeve.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

RejZoR ::

8 dnevni rok definira samo čas v katerem ti morajo podati odgovor. Da pa se zadeva dejansko izvede pa lahko traja dlje, ampak je ponavad v interesu vseh, da se stvar reši čim prej (in ne pomeni nujno, da se izogibajo dolžnosti).

@Seagal
Kakšna poškodba pa naj bi bila? Ker če je samo praska na backplatu to nikakor ne more bit izgovor za zavrnitev. Tisto je samo kos pleha, ki nima neke posebne funkcije in je lahko ves popraskan, če pa bi bil tolk skrivljen, da bi se stikal z vezjem, pa bi moral čez kartico zapeljat s šleparjem...

Pa še nauk za drugič, preden pošiljaš poslikaj stvari, še posebej mesta s serijskimi številkami. Ti zna rešit težave kasneje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

PugPlug ::

Ja saj, iz njihove strani so vse oddali v pravem času - odgovor je bil oddan na pošto na zadnji 8 dan.
Zanima me samo, kako je lahko razlog zavrnitve poškodba backplata? Kartico sem obrnil okrog in okrog pa nisem opazil nobene poškodbe - videti je bila kot nova - brez prask.
Lahko objavim sliko kartice (vedno stvari slikam pred takšnimi situacijami)kjer se vidi, da poškodbe ni (vsaj jaz jo ne opazim).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

PugPlug ::

Slike imam shranjene, jim bom poslal, da mi naj posredujejo slike poškodbe.

šernk ::

Če je stvarna napaka zavrnjena zaradi poškodbe, potem ne vem kako bi lahko prišla skozi garancija?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PugPlug ::

Napisano je, da grafična zaradi poškodbe več ni v garanciji, zahtevek za uveljavljanje stvarne napake je neutemeljen in se zavrne.

Predlog:
Primer se poizkuša ugodneje rešiti po servisnem kanalu. Na stroške stranke 20EUR pošlje ***** poškodovano kartico v garancijsko popravilo. V kolikor bo garancija priznana, se kartica vrne kupcu, stroški pošiljanja pa vrnejo na TRR kupca. V kolikor.... garancija zavrnjena, se izdelek vrne kupcu.

...



Saj ni drugega, ampak, poškodbe s prostim očesom ni bilo moč opaziti, stvar zaradi katere pa sem izdelek reklamiral pa sploh niso obravnavali...?
Sem pa jim poslal mail in jih prosil naj mi posredujejo slike poškodbe. Doma sem jo pred oddajo poslikal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

Leprechaun ::

Če imaš fotografije, si v prednosti - če so jo slučajno poškodovali na servisu.
*************************************************************

BladE_ ::

Daj objavi slike prej/potem, da vidmio težavo...
Akcija - Reakcija

Ales ::

@Seagal, a se na tvojih fotografijah vidi kaj z datumom, dnevni časopis npr.? Kako boš dokazal, da nisi izdelka poškodoval po slikanju in pred pošiljanjem?

Me pa zanima, kaj bodo servisni genijalci poslali kot odgovor. Tista pripomba od šernka, da če je zadeva fizično poškodovana in kao ni za stvarno napako, potem ne more biti tudi ne za garancijo, je čisto na mestu. Kot se meni zdi, so oni enostavno zavrnili stvarno napako, ker *njim* bolj ustreza uveljavljanje garancije.

RejZoR ::

Zakaj bi ga slikal za na servis in nato namerno poškodoval? A ne bi bilo to mal nelogično?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

PugPlug ::

Živjo, slike bom prilepil takoj, ko mi jih pošljejo - njihove, ker iz mojih je razvidno, da ni nič poškodovano. Bom priložil tisto, ki jo imam na računalniku (ostale imam na fotoaparatu, ki trenutno ni pri meni). Na sliki je viden samo datum iz fotoaparata, 25.07.2014.
Sicer ne vem zakaj bi na fotoaparatu spreminjal datum in slikal vnaprej? :). Sem pa grafično oddal osebno, tako, da do poškodb pri pošiljanju ni moglo priti.

Sicer pa je crknjen senzor po mojem mnenju stvarna napaka, ki pa je niti niso obravnavali.
Glede fizične poškodbe piše takole: po natančnem pregledu kartice je ugotovljena fizična poškodba hrbtne zaščitne plošče kartice v spodnjem desnem kotu. Tukaj glede na napisano mislijo backplate kajne?

Jih jutri še pokličem v kolikor mi ne pošljejo "dokazne" dokumentacije.

 grafa 1

grafa 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

Ales ::

RejZoR je izjavil:

Zakaj bi ga slikal za na servis in nato namerno poškodoval? A ne bi bilo to mal nelogično?

Seveda, saj ne pravim, da je to storil. Ampak to, da mu jaz verjamem ni relevantno... Zdrava pamet v dokaznem postopku ni argument, oz. vsaj ne najmočnejši, zato sem postavil tako vprašanje - da opozorim na možno pomanjkljivost pri takem dokazovanju.

Me zanima, kaj bo servis poslal nazaj.

Loocas ::

desno zgoraj na sliki pri šraufu se vidi, da ni gladek rob zaščitne plošče.. tam je bil verjetno nek ruker, verjetno tudi na vezje..

tle je še slika normalne karte:



se vidi, da bi morala biti rob zaščitne plošče gladek.
Matev - najslabši troll vseh časov

PugPlug ::

Tega sploh nisem opazil, do sedaj, se mi je zdelo, da je to normalno.
Hm, ampak dvomim, da je to razlog za nedelovanje senzorja za temperaturo.
Hvala za to primerjavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

Loocas ::

Vpašanje kaj je ta "nabitek" povzročil... vezje za senzor za fan je nekje skrito pod to zaščito oziroma nekje spredaj.
Matev - najslabši troll vseh časov

SG_101 ::

Da ne obpiram nove teme, bom napisal kar sem.

Punca si je kupila sandale, katerim so se že po prvi uporabi pretrgale neke vrvice, tako da je sploh nemogoče z njimi hoditi. Skratka klump. Ima pravico zahtevati vračilo denarja? Ker v trgovini so rekli, da se sami odločijo... če je možno popravilo potem popravijo, če ne pa vrnejo denar.

RejZoR ::

Ta backplate je v celoti zgolj in samo dekorativen in nima nobene funkcije (eni imajo spodaj termalni pad, večina pa nič). Jo moraš pohodit, da backplate pride v stik s čemerkoli...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

oemdzi ::

Na mimovrste sem naročil DVB-T sprejemnik, ki podpira tudi multimedijsko vsebino kot je glasba, video s podnapisi itd... Skratka danes dobim zadevo, prvo ugotovim, da ne podpira NTFS, si misli ok , nekaj jaz počnem narobe, ker le piše, da je to opcijsko (kdo bi vedu kaj s tem mislijo), sformatiram ključek na fat32 in končno zazna stvari, vendar od multimedije odpre le slike (jpeg format, ostalo nisem sprobal), video .mkv, avi. , mpeg ... odpira v neskončno in nikoli ne odpre, torej ne deluje, celo glasbe mp3 noče predvajati (ni kodekov sporoči). Vsi preizkušeni formati, ki ne delujejo so kao podprti, tako piše na mimovrste in tudi na sami škatli izdelka in navodilih, kolikor jih razumem (niso v slo ali eng)...
TV kanali in to normalno delujejo, a kaj ko ga primarno nucam za predvananje filmov.

Skratka želim se prepričati, da jim lahko zadevo direkt vrnem brez uveljavljanja garancije, ker se mi zdi smešno, da bi tak polizdelek dajal na garancijo... Je pa res, da izdelek pač ni v prvotnem stanju, ker je načeta elbalaža, priložene baterije, razpet scart kabel itd... Sem 99% da gre za stvarno napako, ampak se raje prepričam.

p.s. gre pa za to zadevo: https://www.mimovrste.com/dvb-sprejemni...
Update pa raje ne bom delal, ker prvo niti ne vem kje točno dobiti firmware + lahko brickam, oziroma piše, da kakeršnakoli sprememba na napravi razveljavi garancijo, tako da mi preostane samo pošiljanje nazaj.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

scipascapa ::

pokliči wayteq.si, tam imaš telefonsko in email ter vprašaj za pomoč.

shmandi ::

>oemdzi
V vsakem primeru pošlji nazaj. Mislim, da je pri spletnem nakupovanju tudi pravica, da lahko v 15 dneh odstopiš od pogobbe brez navedbe razloga, torej vrneš blago.
Mogoče pa tudi v navodilih malce poglej, kakšni USB ključi bi naj bili podprti. Včasih je velikost omejena.

shadeX ::

Pošlješ lahko nazaj, ker kot je @shmandi povedal, lahko v 15. dneh od datuma nakupa vrneš blago kupljeno preko interneta. Jaz bi ga vrnil. Je pa dejstvo da ga je že nekdo sprobal :)

šernk ::

Bom kar sem vprašal, ker ne najdem teme kjer smo o tem že debatirali in ne vem kaj smo na koncu ugotovili:

torej situacija je takšna:
mobitel bil 3x na servisu brez uspega, da bi servis sploh zaznal napako in sem se s tem sprijaznil - OK...zgodba zaključena

mobitel šel 14 dni nazaj na servis ker je odpovedal - v četrtek sem ga dobil nazaj z novo matično ploščo in novo 2 letno garancijo.
danes je mobitel ponovno odpovedal in razmišljam o stvarni napaki a nastane problem, mobitel sem kupil dejansko z bonom.

cena ob 2 letni vezavi mobitela je bila 290€ (redna cena who knows...verjetno tam okoli 400€+, aneksa nimam pri sebi), temu sem pa dodal bon za 250€, tako da sem za mobitel plačal le 40€. Kaj smo sedaj s tem sploh pogruntali takrat? Kateri znesek se lahko zahteva ob uveljavljanju stvarne napake?

dejansko bi želel delno polno ceno mobitela in prekinitev aneksa, saj smo mobitel preko aneksa "odplačevali" dobrih 19 mesecev ampak o tem se najbrž lahko samo sanja. So mi pa dolžni ne glede na tisti bon za 250€ izplačat vseeno 290€ ali ne? ker s tem denarjem dobil 2 ciljana mobitela sedaj, ki sta svetlobna leta spredaj po karakteristikah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

suncer ::

Izplačati bi morali polni znesek.
Bon za 250€ si dobil .. ajde za rojstni dan. Kaj njih briga.

Imaš originalen račun ?

Aneksa ne bodo prekinili. možno je da ti bodo ponudili enak telefon. Zagotovo se jim kakšen valja po skladišču.
Vrnitev denarja še manj.

šernk ::

Če grem uveljavljat tokrat stvarno napako je popolnoma vseeno kaj oni hočejo. Račun seveda imam, problem je ker sem imel ta mobitel že prejšnič 30 dni na servisu, sedaj je bil 15 dni zaradi druge napake in sedaj bo spet 15 dni zaradi iste napake in glede nato da tako ali tako vedno neka stvar ne dela (softwerski bug, ki ga ne priznajo) sem naveličan že tega pingponga s servisom.

verjamem da bodo zbrskali novo matično spet iz kitajske...ampak prva je zdržala leto in pol, nova je zdržala 1 dan, saj sem ob prvem polnjenju že zaznal znak in sum na odpoved (reset mobitela ob odklopu iz polnilca), danes (tretji dan) se je to ponovilo in je očitno matična samo še odletela. Pač če mobitela jaz ne uspem zbudit z nobeno napravo ga tudi oni ne bodo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

scipascapa ::

kateri telefon je tak hudič?

feryz ::

Če si uporabljal mobitel leto in pol, potem to ni stvarna napaka. Zgolj reklamacija.

šernk ::

feryz je izjavil:

Če si uporabljal mobitel leto in pol, potem to ni stvarna napaka. Zgolj reklamacija.

pa si sploh prebral kaj sem napisal? Da ti pomagam:

v četrtek sem ga dobil nazaj z novo matično ploščo in novo 2 letno garancijo.

šteje se, da je telefon nov kot celota, potrjeno iz strani telekoma.


kateri telefon je tak hudič?


sony xperia SP...prvi in hkrati zadnji telefon iz rok sonya. Imeli prej v celotni družini zadnjih 15 let skoraj izključno mobitele iz strani sony ericcson (4 v družini in odlične izkušnje z njimi), ta je pa sedaj dejansko prvi mobitel izključno iz sonya. Never again...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Spajky ::

For SmartPhone : Smart + Phone ... >:D ... verjetno se ne bi kvarlo kaj dosti :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Magic1 ::

Zamenjana matična plošča ni enako nov telefon... Garancijo se da na zamenjan del, načeloma le minimum, kar je eno leto. Kje imaš napisno, da imaš garancijo 24 mesecev na cel popravljen telefon? Ne vidim načina kako bi ti lahko uveljavljal stvarno napako.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

šernk ::

Kakorkoli, vem pod katerim pogojem lahko uveljavljam stvarno napako in to ni bilo moje vprašanje.

edino kar sem sedaj pogruntal je ta problem: IMEI na računu se ne ujema več z IMEI mobilnega telefona, saj je ob menjavi matične logično dobil nov IMEI in lahko dejansko se spomnijo, da ta mobitel ni bil kupljen pri njih in naj se s servisom menim. Bom pomojem kar v normalno garancijo ga poslal spet jutri, čas je pa tika taka in praktično ne bodo imeli časa kaj preveč več šarit, če imajo pa na zalogi 2 matični naj me pa ustrelijo ;(

zgleda pri meni deluje brezhibno res samo vsak drugi kupljeni mobitel. Enega sem pred leti šenkal naprej ker sem obupal nad telefonom (kdo je takrat vedel za skupnih 45 dni pa stvarno napako in to...), drugega sem zamenjal mesec dni od nakupa na podlagi stvarne napake ker je spet bil totalen krš od telefona in je delal vsega skupaj po dan do dva normalno.

no ta je razen bugov v programski opremi delal solidno do sedaj, ampak da ti crkne 2 dni stara matična...je pa too much.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Magic1 ::

Ti ne veš ravno kako deluje elektronika. To da crkne takoj ni nekaj čudnega, pač zadeve so tolk pocen, da jih ne testirajo preden gredo v prodajo.

Magic

šernk ::

Magic1 je izjavil:

Zamenjana matična plošča ni enako nov telefon... Garancijo se da na zamenjan del, načeloma le minimum, kar je eno leto. Kje imaš napisno, da imaš garancijo 24 mesecev na cel popravljen telefon? Ne vidim načina kako bi ti lahko uveljavljal stvarno napako.


da odgovorim še na slednje: danes šel mobitel pod garancijo spet na servis (ker se mi po pravici povedano ne da še 2 dni ukvarjat s telekomom ravno zaradi novega IMEI) in na prevzemnem listu je napisano garancija velja do 3.6.2017, tako da je sedaj še potrjeno črno na belem, da imam zaradi menjave matične novo garancijo na cel mobitel 2 leti.

ohišje mobitela je bilo staro, kar sem videl po 2 stvareh:
- pobarvana tipka za hardreset telefona od tehničnega svinčnika, s katerim sem resetiral mobitel če je zmrznil
- stara zaščitna folija čez ekran

ostalo je pa itak pri telefonu kot novo, saj je par dni od nakupa ležal v predalu, dokler nisem dobil silikonskega ohišja zanj :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Ne pozabi, da garancija, njeno podaljšanje in dejanska veljavnost nima popolnoma nobene veze s stvarno napako. Izdelek ima garancijo lahko bistveno daljšo ali krajšo od pravice do uveljavitve stvarne napake in obstoj garancije ne pove popolnoma ničesar o temu ali lahko uveljavljaš stvarno napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bobby ::

nesi nazaj na servis, sklicuj se na vse servisne naloge v preteklosti po kateri je enota bila v servisu in zahtevaj (ne eno ali drugo) zahtevaj, kaj bi rad, zamenjava enote ali pa kupnino nazaj.

ker tole pa že spada pod 21b ali/in 21c člen zakona o,..
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

očitno ga ne znajo popravit.

vse, kar želiš doseči, napiši na list papirja in ko ga spet neseš na servis, ta list daj zdraven kot dopis.
Ampak se moraš pa prej zjasnit, kaj bi rad, zamenjavo ali denar nazaj (bon je irelevanten, s tem problemom se morajo ukvarjat oni v navezi s telekomom in ne ti)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

šernk ::

Mah ne znajo popravit...pri softwerski napaki ko sem pisal na sony slovenija...so mi odgovorili da napaka ne obstaja, saj je servis ni uspel najti in zato ne morejo narediti nič (ne vem zakaj so mi 3x flashal mobitel če napake niso našli). Isto napako imelo več 10 ljudi po celem svetu in vsi so dobili od sonya isti odgovor...pa ista napaka se je pojavljala tudi na androidih drugih znamk, tudi googlov nexus (al kar že je) jo je imel (google je nekako med vrsticami priznal da bug obstaja, ga poznajo, ga pa nimajo namena odpravljat). Zanimivo bug z novo matično ploščo je bil odpravljen, kar jasno pokaže da je problem nekje med SW in HW komunikacijo, zato pa tudi nimajo vsi teh težav ampak samo določen % mobitelov.

sedaj je pa itak v servisu drugič zaradi popolnoma druge stvari (odpoved HWja), torej servisov zaradi prejšjih napak ne morem šteti sem notri, čakam samo še da se spomnijo da je polnilec krivec za odpoved telefona, saj je enkrat mobitel odpovedal med samim polnenjem, drugič pa takoj po odklopi iz polnilca. Na istem polnilcu in kablu se polnijo redno tudi trije drugi mobiteli, pa še noben ni odpovedal (oboje original sony) tako, da jasno tam ni napake.

Ne pozabi, da garancija, njeno podaljšanje in dejanska veljavnost nima popolnoma nobene veze s stvarno napako. Izdelek ima garancijo lahko bistveno daljšo ali krajšo od pravice do uveljavitve stvarne napake in obstoj garancije ne pove popolnoma ničesar o temu ali lahko uveljavljaš stvarno napako.


torej, menjava matične plošče (šteje se, da je zamenjana bistvena komponenta mobitela) resetira čas za stvarno napako na 0 ali resetira samo garancijo na 0?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015829 (5757) TOP
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
354321 (2367) shadeX
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914492 (7714) solatko
»

Pravica do garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
142642 (2016) St235
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
202904 (2542) Jaži

Več podobnih tem