» »

Dobila boljsi PC kot sem ga narocila

Dobila boljsi PC kot sem ga narocila

1 2
3
»

Cveto ::

Hmm, če prav razumem je ona njim pospisala prejem tkaega računalnika, kot ga je naročila? Njihov problem je, če so namesto tega izdali boljši računalnik. Ona je računalnik kupila, podpisala dobavnico in odnesla. In kaj se zdaj dogaja z računalnikom je samo njena stvar. Lahko reče, da ga nima več, da ga je nadgradila, da ga ima drugje... karkoli pač hoče, saj je računalnik NJEN! Kako pa lahko oni sploh dokažejo, da je ravno ona dobila boljši računalnik. V taki trgovini se vsak dan proda kar nekaj računalnikov, tako da dvomim, da so sploh ugotovili, kdo ima ta računalnik. Nimajo pa pravice zahtevati od nje, da prinese nazaj računalnik, da ga pogledajo. Sploh pa 3/4 ljudi, ki jih poznam ne bi ugotovilo, ali imajo v računalniku 2 giga ali 4 giga proc, ali je rama 256 mega ali 2 giga in ali je grafična integrirana ali je X850XT!

Zaključek: imej računalni, uživaj v njem in predvsem bodi tiho glede tega. Tudi, če bi ti kdo kdaj kaj očital glede tega, se lahko izgovoriš na nepoznavanje računalniške opreme

joeblack ::

Naj še jaz povem za podoben primer.
V eni računalniški trgovini, je en študent po pomoti izdal stranki računalnik za 180.000, ona pa je naročila in plačala računalnik za 90.000.
Stranko so takoj naslednji dan poklicali in ji povedali za pomoto,ter jo prosili da računalnik vrne. Da ga bodo prišli sami iskat, ji pripeljali novega in da bo zaradi napake prodajalca dobila tudi darilo oz. dodaten popust.
Stranka se kljub dolgotrajnemu naprošanju in dejstvu da bo če računalnika ne vrne, le tega moral plačati študent, ki ji je izdal napačen računalnik, ni omehčala.
Tako da je potem ta študent moral plačati 180.000 domov pa je odnesel računalnik za 90.000.
Minerva naj se postavi v kožo tega študenta, sploh če je še sama študentka in si mora s študentskim delom služiti denar za študij in ostale stvari.

Aja še to. V opisanem primeru je šlo za primer zatajitve , kar sta ugotovila tudi en pravnik in en kriminalist. Ampak se podjetju za 90.000 SIT ne splača sprožiti sodnega postopka.
Talking on flat is easy!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joeblack ()

Matev ::

a če kilo kruha ki je vredna 500 sit dobiš za 100 sit (po pomoti)
jo moraš tudi vrniti?

kaj pa če kruh medtem že poješ?

kdo pravi da ima stranka računalnik še doma - lahko ga je tip podaril nekomu
kako naj potem darilo nazaj vzema in podarja slabšega

McNato ::

Vsekor bi bilo pošteno da plačaš razliko v ceni. Ker drugače jo bo morala recimo blagajničarka oz. prodajalka ki ti je kruh izdala.

Matev ::

zakaj bi pa jaz plačal razliko v ceni ?

a sem naročil dražji izdelek že v osnovi ali kaj ?

Matev ::

Vsekor bi bilo pošteno da plačaš razliko v ceni.


Kje nak pa dobim denar?
Mi ga bi ti dal?

wishmaster ::

Morš bit pa res kreten da bi šel nazaj pa rekel da si dobil več kot si plačal . Že tak so cene preveč navite pri nas ,potem bi še pa pošten naj bil .

matter ::

Jah tko je:
So se pač zajebal, ona kot laični uporabnik neve da ma notri boljši računalnik ...
Kolikokrat pa se tko naredi v škodo kupca ?

Kolega je kupu rač z LCD pred 2 leti, in je dobil za 40K cenejši LCD zravn.
Sam nikdar nebi opazu, sem pa jaz zato. In po urgiranju rečejo da onega ki ga je naročil iz cenika nimajo, pa mu seveda vrnejo dnar.
Grem basket pa bom neloke metal

Phil ::

IMHO vrni/zamenjaj, pa če bo prodajalec vsaj malo korekten, ti bo za nagrado dal kakšno darilo npr. USB ključek.
LP

Matev ::

ali pa kako kocko sladkorja

GregaS74 ::

verjetno, da bi dobila res kaj... po moje kakšen popust in bi ta nov računalnik dobila z nekaj doplačila precej ceneje kot sicer.

Sicer pa: kako si se odločila, M.?

tx-z ::

Jst kakršn sm, bi šu nazaj, povedu da so se zmotl....

Če bi biu jst direktor firme bi komp tej osebi pustu, kr je bla oseba fer in šla to povedat..(vendar vsak se briga za svojo rt in bi sam reku hvala pobrau komp pa dau unga slabšga nazaj)..

Potem k bi mi dal slab komp, in bi se kej zgodil s kompom bi me lahk še jebal z garancijo in bi totalno popi*du...lahko bi blo vse kul..

Torj, če je firma(mlacom npr.) u kurcu, bi jst obdržu ta komp, kr tut če bi kj crknl ne bi z garancijo nč dosegu...Če je pa firma uredu, da jo poznaš, bi pa dau komp nazaj, pa upu da mi dajo kdaj kšn popust al pa kj, tko kt je kitty prej rekla:\ ;)
tx-z

flipflop ::

Trenutno ima večji popust kot bi ga mogoče dobila ob vrnitvi računalnika. Kaj si bo zdaj ustvarjala stroške zaradi tuje napake, če še toliko niso da bi poklicali pa kaj omenili. Pozabi na vse skupaj pa je.|O

Matev ::

Če bi biu jst direktor firme bi komp tej osebi pustu, kr je bla oseba fer in šla to povedat..


če bi bil jaz Bill Gates bi ji podaril dva taka računalnika.
Ampak veste kaj? Nisem.

zbogi ::

pa a se je mogoče bilokdo o vas vprašal, če je to mogoče nateg, tla furate ene polemike, moralizirate, pa se pupa sploh ni oglasila, lohk da doma bere tole, pa krepa od smeha na kavču in si misli kaki butalci so na tem forumu.

GregaS74 ::

Vseeno - teoretično ali dejansko. Takšne dileme niso tako nepomembne in navsezadnje odražajo stanje duha in razuma povprečnega Slovenca. In potem narod (največkrat pred volitvami!) govori, da je za vse država kriva... malo morgen.

Sami smo si krivi !!! Drug drugega "nategujemo" do onemoglosti!

Utk ::

Točno, ampak zakaj bi jaz prvi odnehal? Mislim nategovat. Pa v bistvu nikogar ne nategujem, samo mene se skoz trudijo...ob prvi priliki bom z veseljem jaz koga. Če je to samo firma, država in ne privatnik, pa še tolk boljše.

Šimpanz ::

Kdor bi bil brihten bi računalnik vzel in ga veselo uporabljal, tisti z manj pameti (pa več poštenja) pa bi trogal kišto k prodajalcu, mu razlagal štorijo in potem spet nazaj trogal slabši računalnik. Jaz bi bil definitivno tisti ta prvi.

zbogi ::

prav je da smo moralni, oz moremo spoštovat soljudi, sam če sem se kej naučil v vseh teh letih, je to: "dobrota je sirota", zalostno, ampak resnično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

murmur ::

///
joeblack:
Naj še jaz povem za podoben primer.
V eni računalniški trgovini, je en študent po pomoti izdal stranki računalnik za 180.000, ona pa je naročila in plačala računalnik za 90.000.
Stranko so takoj naslednji dan poklicali in ji povedali za pomoto,ter jo prosili da računalnik vrne. Da ga bodo prišli sami iskat, ji pripeljali novega in da bo zaradi napake prodajalca dobila tudi darilo oz. dodaten popust.
Stranka se kljub dolgotrajnemu naprošanju in dejstvu da bo če računalnika ne vrne, le tega moral plačati študent, ki ji je izdal napačen računalnik, ni omehčala.
Tako da je potem ta študent moral plačati 180.000 domov pa je odnesel računalnik za 90.000.
Minerva naj se postavi v kožo tega študenta, sploh če je še sama študentka in si mora s študentskim delom služiti denar za študij in ostale stvari.
///
hm.. zanimivo, v tem primeru je odgovornost padla na studenta. V primeru, da bi bila prodaja izvedena obratno [ torej bi stranka placala 180k, odnesla pa 90k ], bi seveda
zadevo prevzel "visji" razred v trgovini in ne student. To je zalost v tem slovenskem kapitalizmu. Student je samo futr za 800 tolarjev na uro.

neoto ::

IMHO vrni/zamenjaj, pa če bo prodajalec vsaj malo korekten, ti bo za nagrado dal kakšno darilo npr. USB ključek.

Ja, pa še kaj. Se mi je zgodilo nekaj podobnega. Oče je šel prevzet sestrin računalnik na servis (nekaj malega nadgradnje), prevzel nekega x (oče ni videl razlike), ko pa pride domov, mi pa takoj pade v oči, da je to precej dober računalnik (TV kartica, dobra grafična ter ostale komponente - tako se je videlo skozi luknjo v prosti PCI reži). Po mojem vrednosti vsaj 2x sestrinega. Pokličem na Ml***m, ugotovijo, da je prišlo do napake ter pridejo po računalnik, s prisiljeno vljudnostjo vzamejo računalnik in grejo. Niti Hvala niso rekli!!! Kako bi jim kaj zatežil tisti x lastnik, ko ne bi našli njegovega računalnika s podatki!??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neoto ()

asdasd11 ::

obdrž cpu če si pa pi... ga pa nazajnes

_pobesneli_ ::

jaz bi bil prav lepo tiho da je boljsi...ko sm jaz kupoval rač so mi dali veliko slabšega pa ko sm jih klical noben ni vedu za nič in še rekli so mi da si izmišljujem...ko so prišli pogledat računalnik pa so mi rekli da je napaka v procesorju..ker izgovor(pozneje sm izvedu da ga enostavno niso meli pa so dali drugega noter)
Gregor

Buldožer ::

No čist preveč moraliziranja sm prebrav dons tle

Minevra, če nisi v zaporu:O se vsaj oglas, pa povej zaključek zgodbe, če se je že zgodu.

Drugač pa, če imajo tvoje podatke( mogoče si kupila rač prek kakšne pravne osebe, prek internetne trgovine,...) se ne sekiraj te bojo že poklical, če te ne bojo ne bo noben študent nasrku. Če rač vrneš brez, da te pozovejo k temu, to pomen da tist, ki bi ta rač mogu dobit itak ne ve da nima pravega in ga po mojem tud ne bo vidu. Tako da bo v vsakem primeru na istem. Če pa tvojih podatkov nimajo se pa sama odloč.

Jst sm prek neta naročil grafično in jo prevzel osebno(pri www.1prvačrkaabecede.com). Dobil sem verzijo, ki je bila 6k dražja, jih ob prevzemu opozoril na to pa me čudn gledajo, pa rečejo "je že vredu, kaj pa ti veš budala", ko pa pridem domov me pa kliče eden, da nej jo priden vrnit. Ponud mi celo da jo pridejo zamenat z hitro pošto ampak tako; jutri ti nam, ko pa mi to dobimo, mi tebi drug tedn(bil je petek). Vsi veste kako je lepo doma novo grafično gledat lepo zavito in jo ne v rač ugradit. Ker tega res nism mogu prenašat sem jo šel sam zamenat, sicer sm dobil popust pri naslednjem nakupu, ampak kaj ti pomaga poust tam kjer ne boš več kupoval. Nesposobnost in aroganca včasih res nima meja. Zgodilo se mi je tudi že, da so mi poslali rabljeno stvar, če ne bi bil pozoren, bi me grdo "nategnili".


Mislim, da bi morali v prihodnosti trgovci uvest kakšno pravilo za kontrolo izdaje blaga. Ne razumem, zakaj se namesto, da mi popravljamo njihove napake raje ne potrudijo in pogledajo kaj prodajo. Nenazadnje bi tako vsem prihranili kar nekaj časa, živcev, denarja,...

Zgodovina sprememb…

sirotka ::

počak, da zamudiš rok vračila...pol pa povej ka so zajebal:) Isto k če greš v trgovino pa rečš da se je zmotila-ti lepo reče, da kasnejših reklamacij ne upoštevajo. Pol ji pa rečš, če lahk pol unih 5k k je dala preveč kr obdržiš>:D

Če te peče vest....comp vzamem jst::D

Athlon 64 ::

jest bi bil tiho in bi ga obdržal. Zakaj? Ker sem pameten.:D
Sempron 2800, 512 rama, ASRock, radeon 9550 na AGP 8x.

ABX ::

Play dumb.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

nodrim ::

ja, res je lepo videti v kakšnem stanju so ljudje ... še vedno so za reševanje oko za oko in zob za zob ... in vsi mislijo, da če jih ne dobijo, pol pa sploh niso krivi ...

super, res .. upam, da vas bom čim manj spoznal ... :(

sirotka ::

hehehe...a dj neh no:) Me zanima, če bi ti plačal clia in bi ti dali mercedesa.....kerga bi TI odpelou?

Keyser Soze ::

Mah ljudje moralizirajo preventivno. Saj ko so sami pri sebi v moralni dilemi navadno potegnejo boljšo opcijo. Pač pretehtajo, kaj je bolje. Sramota ob razkritju ali pa določena korist.

In tule v tej temi ni nobene koristi. Zgolj "sramota" in zgražanje ostalih, če rečeš, da zadevo zadržiš. Pač logična poteza.

Sicer pa... Tako kot so rekli in omenili že poprej... Servisi, trgovine... Povsod se poslužujejo trikov, kako stranke čim bolj obrati. Reklamni letaki, oglaševanje takšnih in drugačnih grafičnih, USB 2.0 ključkov, CDjev, ipd... Skratka kot stranka moraš bit vedno in povsod na preži, da se ne opečeš pri naših trgovcih.

Ergo. Zadeva se obrne. Tudi prodajalci morajo biti na preži, da ne postanejo žrtev. Life is a bitch. Kaj čmo. Ko se bo odnos s strani prodajalcev obrnil na boljše, verjamem, da se bo kaj spremenilo tudi pri strankah. Do takrat pa... Biznis je biznis. Če zaj... si si sam kriv. Anede?

Utk ::

Točno to. In takšne nas bo evolucija nagradila:D

perci ::

Lej, zoprno je samo to, da se ta firma lahko cez eno leto spomni, da mu ni prodala tega racunalnika in pride ponj. Potem ga bo moral vrniti.

Keyser Soze ::

Hm, ak mu/ji ga ni prodala... Kaj pa mu/ji je potem prodala? Slabšega? A boljšega? A res? Hja, to bo treba pa dokazat ne?

Brez veze prčkat nekaj v tri krasne. Če nima res neke trojne vrednosti naročenega se ne splača komplicirati. Da je boljši ne morem vedeti, računalnik sem prevzel v dobri veri, da sem prejel naročenega. In s takim odšel tudi domov ter razpolagal z njim na tak način kot da je moj.

Teoretično bi ga moral vrniti. Praktično... Pa vemo, da ne hodita praksa in teorija z roko v roki.

Alexius Heristalski ::

Ugibam, zakaj se Minerva ne oglasi. Karkoli bi naredila, jo bo ena stran obsojala.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Dr Evil ::

Kolikokrat smo kupci kupli novo,dobili pa rabljeno v vrečki zapakirano,trgovec pa mislil,da tega ne bomo skapirali.Ampak si to pač pogoltnil,ker si vedel,da je v vseh naših trgovinah takšno nategovanje.Tak,da se jaz zaradi njihove napake ne bi niti malo sekiral,saj so to izgubo že zdavnaj nadoknadli z natego v drugem primeru.

Ziga Dolhar ::

"Saj",

ne zdrži.
https://dolhar.si/

pmodic ::

dr evil:

kaj pa če je zadevo nekdo vrnil ker mu ni ustrezala? Me zanima, če takrat ko eno stvar vračaš tudi moraliziraš o tem ali bo nekdo dobil rabljeno? Ne velja to samo za tebe, ampak tudi za ostale.

OOTBOXZY ::

Glede na to, da se Minerva noce niti oglasiti, pozivam vse, ki pisete v to temo, da jo bojkotiramo, dokler nam ne blagovoli napisati vsaj par besed. Njeno obnasanje ni v skladu z nobenim bontonom!
LP

OOTBO XZY

Dr Evil ::

pmodic.Jaz sem kupil novo zadevo in to po bistveno višji ceno kot stane v tujini.Mislim,da sem opravičen do nove nerabljene.Kar so pa nekateri zamenjali pa ni moj problem.

Se mi pa smešno zdi kako zdaj trgovce zagovarjate,čez čas pa jih boste spet kritizirali ko vas bodo nategnili.Pri cenah vas itakh ves čas.Marže imajo neprimerljivo višje kot v tujini.

Utk ::

Čez eno leto se trgovec nima več kaj spomnit, nekakšni roki tu sigurno so. Po enem mesecu je tist računalnik že daleeeeeč in v 100 kosih. Če ne bi bila to ena res vredu firma, sigurno ne bi vračal. No, takšne firme še nism srečal, da bi.

pmodic ::

ne vem kdo te nateguje, imaš vso možnost it v tujino kupit. a ni res?
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7512452 (8504) ziggy89
»

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23068017 (56721) Pyr0Beast
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887421 (6011) Zheegec
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19713243 (7752) Yossarian
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110534 (9184) bobby

Več podobnih tem