Forum » Loža » Račun SiOL - reklamacija ?
Račun SiOL - reklamacija ?
Gwanaroth ::
V juliju, ko je bilo na Primorskem kar precej neviht, mi ADSL ni delal vsega skupaj 5 dni. Bil je popoln blackout celotne severnoprimorske regije, ker je strela in neurje poškodovalo vozlišče v Ajdovščini.
Danes sem dobil račun od SiOLa z nespremenjeno ceno [7.710,00 SIT], kot da bi internet deloval vseh 31 dni, kolikor jih ima julij.
Vas sprašujem za nasvet, ali sem upravičen do reklamacije računa in če reklamiram, koliko možnosti je, da bo reklamacija tudi upoštevana?
Se ne gre za tistih par sto tolarjev, ki bi mi jih odbili, se gre bolj za princip, ker s SiOLom imam od vsega začetka same slabe izkušnje.
Danes sem dobil račun od SiOLa z nespremenjeno ceno [7.710,00 SIT], kot da bi internet deloval vseh 31 dni, kolikor jih ima julij.
Vas sprašujem za nasvet, ali sem upravičen do reklamacije računa in če reklamiram, koliko možnosti je, da bo reklamacija tudi upoštevana?
Se ne gre za tistih par sto tolarjev, ki bi mi jih odbili, se gre bolj za princip, ker s SiOLom imam od vsega začetka same slabe izkušnje.
Lights often keep secret hypnosis..
Gwanaroth ::
A ima SiOL kako pravico, da je recimo lahko določeno število dni na mesec/leto upravičen izpad povezave zaradi npr. vzdrževalnih del?
Lights often keep secret hypnosis..
Gwanaroth ::
mislim da ima pravico do 3 dni vsak mesec...
3 dni * 12 mesecev = 36 dni. Torej mi je siol upravicen 1 mesc na leto ukinit net? :>
Pomojem si kaj zamesal.
Lights often keep secret hypnosis..
Gwanaroth ::
Vem, da je, ampak se mi vseeno zdi številka precej prevelika.
Grem pogledat v pogodbo.
Grem pogledat v pogodbo.
Lights often keep secret hypnosis..
krneki ::
Pomoje bodo rekli "SiOL ne odgovarja za prekinitve in napake, če so le-te posledica naključja ali dogodkov, ki niso pod njegovo kontrolo", kar nevihte so. Poleg tega upam, da si jih obvestil o napaki najmanj 3 dni po vsakem izpadu. Če se ti gre za princip, potem kar korajžno.
perci ::
Ti lepo pisni zavrni račun, pa boš naprej videl kaj bo. Pa lepo priporočeno pošlji, ker drugač se lahko sklicujejo, da nisi zavrnil računa in je potem izvršljiv.
Slowenc ::
V splošnih pogojih za upravljenje storitev Slovenija Online/SiOL piše v II. poglavju, 6. členu:
Čas razpoložljivosti storitev SiOL je od 00.00 do 24.00, sedem dni v tednu, vse dni v letu. Časovni okvir za opravljenje vzdrževalnih posegov na omrežju SiOL je od 00.00 do 06.00
Se pravi če prav razumem, mi je Siol dolžan nonstop zagotavljati nemoteno delovanje njihovih storitev. Nikjer ni ne duha ne sluha o tem koliko dni na mesec lahko zaprejo firmo.....
In potem v III. poglavju, 13. člen (Pravice in obveznosti SiOL-a)
druga alineja:
odpraviti napake v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku 3-eh delovnih dni od prijave motenj.
vendar pa potem v tretji alineji piše:
ne odgovarja za prekinitve in napake, če so le-te posledica naključja ali dogodkov, ki niso pod njegovo kontrolo.
In sedaj se lahko na dolgo in široko prepiramo kaj so naključja ali dogodki, ki niso pod njihovo kontrolo. Dejstvo je, da če bi imeli na SiOLu vsaj malo soli v glavi, potem bi naročnikom, ki so bili na področju 5 dnevnega izpada, priznali določen odstotek zmanjšanja položnice za tisto obdobje.
Čas razpoložljivosti storitev SiOL je od 00.00 do 24.00, sedem dni v tednu, vse dni v letu. Časovni okvir za opravljenje vzdrževalnih posegov na omrežju SiOL je od 00.00 do 06.00
Se pravi če prav razumem, mi je Siol dolžan nonstop zagotavljati nemoteno delovanje njihovih storitev. Nikjer ni ne duha ne sluha o tem koliko dni na mesec lahko zaprejo firmo.....
In potem v III. poglavju, 13. člen (Pravice in obveznosti SiOL-a)
druga alineja:
odpraviti napake v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku 3-eh delovnih dni od prijave motenj.
vendar pa potem v tretji alineji piše:
ne odgovarja za prekinitve in napake, če so le-te posledica naključja ali dogodkov, ki niso pod njegovo kontrolo.
In sedaj se lahko na dolgo in široko prepiramo kaj so naključja ali dogodki, ki niso pod njihovo kontrolo. Dejstvo je, da če bi imeli na SiOLu vsaj malo soli v glavi, potem bi naročnikom, ki so bili na področju 5 dnevnega izpada, priznali določen odstotek zmanjšanja položnice za tisto obdobje.
Skiny gate.
perci ::
Če nekje divja huda nevihta in udari strela preko kvalitetnih UPS-ov v siolove ruterje in potem pol dolenjske zaradi tega izgubi internetno povezavo, to morda res spada pod t.i. višjo silo. Nikakor pa ne spada pod višjo silo dejstvo, da so rabili tri dni da so popravili stvar, ki bi jo lahko v parih urah.
Slowenc ::
Preden on sploh najdejo svojo enoto na dolenjskem, to traja.
Višja sila my ass. Če bi imeli vgrajeno kvalitetno robo, potem v takem primeru ne bi rabili 5 dni, ampak bi moralo biti urejeno v parih urah, ali pa naslednji dan, pa četudi je nedelja ali praznik. Zato pa imajo dežurno službo (itak vsa infrastruktura spada pod Telekom), da take zadeve uredi v najkrajšem možnem času.
Če imaš kvalitetno opremo v centrali oz vozlišču, potem do teh prekinitev ne prihaja, če pa že pride do tega, mora biti škoda minimalna.
Lahko se pa vsi strinjamo, da še tako kvalitetna oprema ne vzdrži indirektnega vdara strele ( >20mio voltov).
off topik:
Pred časom sem se pogovarjal s Telekomovim serviserjem, ki je rekel, da odkar so v centrale začeli vgrajevati Iskratelove centrale namesto Siemensovih, so same pizdarije. Saj vse lepo in prav da se podpira slovenske firme, ampak kaj to mene briga, če mi zadeva ne dela kot mora.
Pač povsod je denar tisti, ki govori...
Višja sila my ass. Če bi imeli vgrajeno kvalitetno robo, potem v takem primeru ne bi rabili 5 dni, ampak bi moralo biti urejeno v parih urah, ali pa naslednji dan, pa četudi je nedelja ali praznik. Zato pa imajo dežurno službo (itak vsa infrastruktura spada pod Telekom), da take zadeve uredi v najkrajšem možnem času.
Če imaš kvalitetno opremo v centrali oz vozlišču, potem do teh prekinitev ne prihaja, če pa že pride do tega, mora biti škoda minimalna.
Lahko se pa vsi strinjamo, da še tako kvalitetna oprema ne vzdrži indirektnega vdara strele ( >20mio voltov).
off topik:
Pred časom sem se pogovarjal s Telekomovim serviserjem, ki je rekel, da odkar so v centrale začeli vgrajevati Iskratelove centrale namesto Siemensovih, so same pizdarije. Saj vse lepo in prav da se podpira slovenske firme, ampak kaj to mene briga, če mi zadeva ne dela kot mora.
Pač povsod je denar tisti, ki govori...
Skiny gate.
Microsoft ::
Ce ti net ne dela, mores takoj tezit. Men mislim, da me je predvcerajsnem metalo dol iz neta kot za salo. Na pol minute, nikjer nobene nevihte, pa se modem sem dal iz stroma za par minut. Pa nic bolje.
Poklices na 0801000, zatezis, te preusmerjo na 116, tam zatezis in je do vecera zrihtano. Skratka, jamrat mores in to takrat, ko stvar ne dela, ne pa pol, cez en mesec.
by Miha
Poklices na 0801000, zatezis, te preusmerjo na 116, tam zatezis in je do vecera zrihtano. Skratka, jamrat mores in to takrat, ko stvar ne dela, ne pa pol, cez en mesec.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
c0dehunter ::
Pa pošteno jim zateži.
Glede modemov pa - poleg ADSL povezave dodajo nek !#*"#*+!!# modem, ki ga moraš po določen času izklopit za 15 min iz vtičnice, če hočeš da ti net dela. Sem enkrat poklical na 090 1000 zarad tega, pa so mi rekli natančno to, da naj izklopim modem za 15 min iz vtičnice. Ah, bom zdaj jaz se s tem ukvarjal?!?! Naj zrihtajo modem, ki bo delal. Pa ni ta težava samo pri meni, ampak pri 3/4 ljudi z ADSLom, ki jih poznam.
Glede modemov pa - poleg ADSL povezave dodajo nek !#*"#*+!!# modem, ki ga moraš po določen času izklopit za 15 min iz vtičnice, če hočeš da ti net dela. Sem enkrat poklical na 090 1000 zarad tega, pa so mi rekli natančno to, da naj izklopim modem za 15 min iz vtičnice. Ah, bom zdaj jaz se s tem ukvarjal?!?! Naj zrihtajo modem, ki bo delal. Pa ni ta težava samo pri meni, ampak pri 3/4 ljudi z ADSLom, ki jih poznam.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.
but I'll defend to the death your right to say it.
MadMax ::
A mi lahko kdo odgovori, zakaj je potrebno teženje na 116?
Jaz namreč plačujem položnice Siolu, saj imam za ADSL z njim pogodbo.
Za telefonijo imam pa pogodbo s Telekomom.
Kdo razloži?
Jaz namreč plačujem položnice Siolu, saj imam za ADSL z njim pogodbo.
Za telefonijo imam pa pogodbo s Telekomom.
Kdo razloži?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
perci ::
MadMax: Ker so kreteni, po domače povedano. Fotrovi firmi zdej ze 3 mesce izdajajo nepravilne originalne racune za ADSL. Vsak mesec je potrebno nevem kolk tezenja, da jih prepricas, da naj posljejo racun s pravilnimi podatki in vsak naslednji mesec spet izdajo napačnega. Kličeš na Siol in te usmerijo na Telekom. Kličeš na Telekom in te usmerijo na Siol. Za kozlat. Kreteni prve klase.
Maxtor ::
Sem imel podoben problem. Sicer imam keblski net, ampak preko siola. Zadeva ni delovala, kličem kabelskega operaterja - Teleing, pravijo, da je z njihove strani vse OK in da naj pokličem SIOL. Kličem tipe in ko omenim kabelsko, rečejo, da oni nimajo s tem nič, ker oni imajo samo ADSL. Sem rekel a tako torej, zakaj pri bogu pa piše na položnici Siol, cigaletova..... Aha, pa res ja, položnca se res k nam plačuje, ampak pr nas je vse OK, kliči Teleing. In tako sem enih 10 krat klical malo enega, malo drugega in na koncu najprej povedal Teleingu, da bom dal vse skup na inšpekcijo. Tip je rekel, da brez skrbi, je bil prepričan, da je z njihove strani vse OK. No, ko pokličem zmerno jezen še na siol in začnem omenjat neko inšpekcijo, da meni pač neto mora delat in da mi dol visi, kdo je odgovoren, ker jaz sem jebena stranka, ki HOČE NET, tedaj je tip pogruntal, da je le njihova krivda in da nisem edini, ki imam probleme, da skoz kličejo.
No, še isti dan je zadeva delovala, ampak en vem zakaj ni mogel že pr prvem pogovoru lepo rečt, da je napaka pr njih in da pač nekaj ur ne bo delovalo, ne da mi laže v obraz pri vsakem telefonskem pogovoru.
Aja, položnica ni bila nič manjša, sem šel brat pogodbe in res nimam podlage, da se bunim, imajo pravico namreč, za sebe so poskrbeli...
To bi bilo to.
LP
No, še isti dan je zadeva delovala, ampak en vem zakaj ni mogel že pr prvem pogovoru lepo rečt, da je napaka pr njih in da pač nekaj ur ne bo delovalo, ne da mi laže v obraz pri vsakem telefonskem pogovoru.
Aja, položnica ni bila nič manjša, sem šel brat pogodbe in res nimam podlage, da se bunim, imajo pravico namreč, za sebe so poskrbeli...
To bi bilo to.
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | siol in pogodbena kazen zaradi prekinitve nar. razmerjaOddelek: Omrežja in internet | 4204 (3065) | gjural |
» | SIOL ADSL2+ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Omrežja in internet | 37635 (17042) | Primoz78 |
» | Visoki pingi Siol ADSL 1024/256 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Omrežja in internet | 11556 (8135) | Alexius Heristalski |
» | SiOL (&Telekom) sprenevedanje in norčevanjeOddelek: Loža | 1717 (1207) | Brane2 |
» | VSI UPORABNIKI TELE-TVJA POZOR!!!!!!!! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Omrežja in internet | 20027 (13392) | MEDENA |