» »

SiOL (&Telekom) sprenevedanje in norčevanje

SiOL (&Telekom) sprenevedanje in norčevanje

jos69 ::

Za kaj gre ? Bom poskusil čimbolj skrajšati.
Pred kakšnim letom sem se preselil v hišo (ni nova).Iz starega naslova sem preselil tudi ADSL priključek (komfortni paket).Občasno se mi je povezava prekinjala in sem to tudi reklamiral na 116.V cca pol leta so mi zamenjali nekaj modemov zaradi nepravilne sinhronizacije ??!!!....Ker se mi je povezava vedno pogosteje prekinjala (tudi na 5 min) povezati pa se nisem mogel povezati tudi po nekaj urah sem se decembra odločil,da bom zahteval da mi zadevo dokončno uredijo."Mojstri" s Telekoma so se izmenjavali na cca 10 dni in opravljali neke meritve,testirali,preverjali.....vendar nič boljše.Eden mi je celo predlagal zamenjavo inštalacije v hiši češ da je stara in da je v tem problem !!!!!.(dobro da nisem to naredil,čeprav sem malo razmišljal o tem).Po 24-urnem preverjanju moje linije so ugotovili ,da imam res prekinitve povezave.(kot da mi niso do takrat hoteli verjeti).Na št.116 (prijavi napak) so mi tudi svetovali naj ne plačujem položnic dokler se mi zadeva ne uredi.Tu sploh ne bom omenjal svoje,jeze ko nisem mogel pošiljati in sprejemati e-pošte (velikokrat tudi zelo nujne službene ....),in normalno uporabljati interneta.
Končno se je našel mojster, (10.marca)ki je prišel pogledat modem ga zamenjal in od
takrat mi internet dela tako kot je treba.Ta mi je tudi razložil da prejšni modemi niso delali tako kot je treba pri tistih uporabnikih,ki so malo bolj oddaljeni od centrale (jaz sem cca 3km).Nova serija modemov pa ima updajtan firmware in dela normalno tudi na daljših razdaljah.
In v čem je problem ?
Že janurja sem na Siol poslal zahtevek : "...da mi uredite brezhibno delovanje internetne povezave in mi pri plačilu upoštevate bistveno zmanjšano zmožnost uporabe vaših storitev v času vsaj od 5.12.2003 naprej in dokler se mi te težave ne odpravijo."
Ker nisem dobil nikakrpnega odgovora sem jim konec marca posla še en zahtevek na katerega sem dobil odgovor šele 29.aprila (na stari naslov!!!!!).
Pričakoval sem opravičilo (optimist) in vsaj delno izpolnitev moje zahteve.
Dobil sem pa :.....pri podrobnem preverjanju delovanja ADSL priključka in poročilu družbe Telekom !!!! smo ugotovili,da so se na vašem priključku pojavljale občasne prekinitve,katere pa so bile vedno odpravljene v skladu z splošnimi pogoji za opravljanje storitev Siol.Glede na navedeno reklamacijo zavračamo vse zapadle obveznosti pa ste dolžni čimprej poravnati. !!!!!!!!
Ne moreš verjeti.Skoraj 3 mesece brez interneta,ob živce in še kaj na koncu pa tole.
Kaj naj naredim? A grem na Urad za varstvo potršnikov al kaj ?
Prek...ta m..ija......

Daedalus ::

>A grem na Urad za varstvo potršnikov al kaj ?

Si si že odgovoril...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SuperStipe ::

Varianta je, da gres tja pa se probas z njihovo reklamacijsko druzbo pogovorit kako in kaj, kej dosti drugega pa ti ne ostane, razen da placas. Razlicni uradi, ... mah ne vem ce so kdaj kej dost pametnega naredil, lahko pa vseen poklices tja in vprasas ce se da kej narest.

jos69 ::

Zgleda,da ne gre drugače.A imam sploh kakšne šanse proti tem našim monopolističnim "velikanom" ??
Bolj kot vse me je razjezil ta ignorantski odnos...

jos69 ::

Pogovarjal sem se osebo na reklamacijskem oddelku Siola,ki mi je na kratko odvrnil ,da so
oni pač zavrnili mojo reklamacijo glede na poročilo Telekoma.Na vprašanje če lahko dobim(vidim) to poročilo s Telekoma pa mi je odvrnil da ga ne morem dobiti ker je zaupne narave.!!!!
Na reklamacijskem odelku Telekoma so mi razložili,da so na Siol posredovali podrobno poročilo z vsemi mojimi orijavami napak in njihovimi opravili in postopki v tem času dokler mi niso odpravil motnje (z enostavno zamenjavo ustreznega modema).
In da oni nimajo s tem nič več.
Skratka z menoj se grejo en pink-ponk.......
Po mnenju (odgovoru) Siola nikoli sploh nisem imel nikakršnih težav.
Kaj naj jim pokažem na uradu.....saj nimam nič.....na koncu lahko še rečejo da sem si vse skupaj izmislil....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jos69 ()

jos69 ::

Po mnenju (odgovoru) Siola nikoli sploh nisem imel nikakršnih težav.
Kaj naj jim pokažem na uradu.....saj nimam nič.....na koncu lahko še rečejo da sem si vse skupaj izmislil....

zed 5.0 ::

Hahahaha... Pr men so bli isti problemi. Stvar se pojavlja ze od novga leta, no in sele vceri jim je uspelo, da so mi zamenjal modem. Na 116 sem klical nestetokrat, nazadnje (dva dni nazaj) so mi rekli da je stvar zakljucena (kao urejena)... WTF?!? No, mene sploh noben od njih ni poklical, kaj sele da bi se oglasil. In potem sem popizdil in zahteval sluzbo za reklamacije. Tam nisem dobil nikogar, se mi je pa naslednji dan koncno oglasil tehnik kateremu sem razlozil (ze n-tic) moje tezave. Vse skupaj (od prijave, do odprave motenj) je trajalo kakih 10 dni. V informacijo kaksni idioti so, lahko povem se tole: ze po odpravljeni tezavi se mi je javil nek heroj s Telekoma, ki da bo kao zdej resil moje probleme. Modela sem samo odslovil in mu povedal da je problem ze resen. Sploh ne vejo drug za drugega... Sramota. Aja, glede reklamacij se nimam izkusenj, imam pa namen prijavit zadevo, ker sem bil od novega leta do sedaj sigurno vec kot mesec dni brez interneta...

jos69 ::

Me veseli,da sem našel sotrpina :)) .
Kako boš ukrepal ?

zed 5.0 ::

Za zacetek sem razmisljal samo o reklamaciji racuna... Samo po zgornjih postih se bojim, da bo to bolj brcanje v meglo... :) No, bom probal, pa da vidim...

madmitch ::

Nekaj bi vam predlagal, na žalost nekaterih, za v naprej. Serviser naj vam da kopijo naloga na katerega naj napiše kaj je počel in kaj odkril. Ko se jih zbere kar nekaj, ni več problema z ugotavljanjem kako in kaj.
Pa še nekaj, ko se bodete s Telekomom in SiOLom, nikar nikoli na prva vrata. Za račune pokličite v računovotstvo, bodite NADVSE prijazni in deklice ter gospe vam bodo jedle z roke (celo pomagale vam bodo). Obljubite jim kremšnito, otroke, vilo... in nategnjene bodo v trenutku, obenem bodo prepričane, da jim je pasalo, vi pa boste imeli zadevo urejeno.
Nikar takoj ne mahajte s pravicami in zakoni, prepričajte jih, da vam delajo uslugo in to OGROMNO.

Tako jaz uredum veliko večino stvari, zelo uspešno.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

perci ::

Upam, da tisti ki ne plačujete položnic, zavrnete račun - torej ga reklamirate. Drugače bo vse prišlo za vami.

jos69 ::

Položnic ne plačujem od januarja,po namigu modela ki se mi je takrat oglasil na prijavi napak.Sem pa račun pisno zavrnil in reklamiral in so mi na Siolu odobrili da mi ni potrebno
plačati dokler se ne konča postopek.
Sedaj pa ko je vse v redu pa moram plačati.;( ;(

Wox ::

No, jaz sem mel zelo podoben primer pred kakšnim letom. Vendar sem bil tečen in se je vse skupaj vleklo kakšen mesec. Linija je padala (2Mbit/s) in telekomovcem sem predlagal zamenjavo modema. Oni so trdili da je napaka nekje na liniji ali portih in da bodo zadevo popravili. No, zadeva se je vlekla kakšen mesec. Nakar sem precej nejevoljen poklical šestič ali sedmič na Telekom in jim rekel naj zadevo porihtajo ali pa naj vse skupaj odnesejo. Nakar so takoj prišli in menjali modem. Od takrat vse dela brez problema. Seveda sem reklamiral račun za tisti mesec. Od SiOLa sem dobil odgovor, da so od Telekoma prejeli poročilo, da je bila moja linija res motena in da namesto za 2Mbit/s plačam za standardni paket, torej 8k. Malo smešno se mi je zdelo, saj internetna povezava ni bila sploh uporabna. Napisal sem jim še eno pritožbo. In potem ni bilo nič. Nobenega odgovora. Do vse pred februarjem letos, ko mi je njihov odvetnik ponudil izvensodno poravnavo. Kličem odvetnika, mu vse razložim in on seveda pravi da nima s tem nič in da naj rešujem zadevo s SiOLom. Kličem na SiOL in jim povem o moji pritožbi. Pravijo da bodo pogledali in me pokličejo nazaj. Naslednji dan pokličejo nazaj in rečejo, da ne vejo nič o moji pritožbi. Faksiram jim potrdilo o pslani priporočeni pošilki. Oni pritožbe ne najdejo. Govorim jim o nesmiselnosti rešitve moje reklamacije. Oni nimajo o tem pojma. So pravniki in nimajo pojma o delovanju ADSLja. Dajo mi številko tehničnega oddelka. Na tehničnem oddelku, torej nek človek ki se na zadevo razume mi da prav. Povsem me razume ampak on nima v tem primeru nobenih kompetenc. Pokličem naj Telekom, oni so glavni za te zadeve. Pokličem še na Telekom, kjer se oglasi očitno vinjena oseba, ki nekaj momlja v telefon in sprašuje če je s telefonom kaj narobe. Bilo mi je zadosti. Poravnal sem tistih 8k za nič in si mislil svoje.

jos69 ::

Vse to mi je v glavnem kar znano s tem ,da se je pri meni to vleklo 3 mesece.

Wox ::

Ja, opravka maš z dvema firmama, ki se obnašata monopolistično, kar je glede na njuni položaj povsem razumljivo. Če se ti da, se obrni na pristojne službe, varstvo potrošnikov... Po moje boš moral kar zdignit en velik rompompom, da se bodo kolesja premaknila. Vsekakor pa ti želim vso srečo.

Cokolesnik ::

Viharnik: česa takega, kot si ti doživljal, pa še ne. LOL ! :D Vsekakor upam, da takšnih težav ne boš več imel, čeprav se to glede na razmere pri nas lahko kaj kmalu ponovi tudi pri drugih uporabnikih, zdaj ko jih bo z akcijo za 4 sit toliko več.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

Wox ::

Ja sej. LOL LOL. Mal sem si sam kriv, ker nisem pravočasno urgiral. Ker ko sem dobil pismo njihovega odvetnika je minilo že več kot pol leta in sigurno nihče od telekomovcev ne bi več vedo kaj je blo narobe. Je pa zanimivo predvsem to, da se je moja druga pritožba kar nekam izgubila, čeprav še danes imam potrdilo od Pošte o poslanem pismu. Pa tudi cela zadeva je prava mala kolobocija. Ti pošlješ pritožbo SiOLu, potem oni preverjajo zadeve pri svojem podizvajalcu Telekomu. Oni jim odpišejo da so res bile v tem in tem obdobju motnje. SiOL potem iz tega razbere (očitno tehnično nepodkovano osebje-pravniki, ekonomisti), da je zadeva pač malo slabše delala in ti namesto komfortnega zaračunajo standardni paket. Telekomovci seveda niso navedli pravega vzroka, namreč zavlačevanje z menjavo modema, pač pa so lepo politično rekli, da je šlo za motnje na liniji. LOL LOL.
Če bi v Sloveniji obstajala na področju telekomunikacij zdrava konkurenca, bi se takšni in podobni primeri rešili v prid uporabnika. Zdaj pa mamo kar mamo. Upam lahko le, da ne bo dolgo tako. Ali pač?

ddeben ::

Glede na moje izkusnje, moram rect da so res pocasni!!! Ze na zacetku marca sm prijavil napako, da mi linija zelo odstopa - predvsem se mi je to poznalo pri siol tv-ju. Klicem na 116 in tam mi je reku, da bo poslal enga ki bo pogledal experta na ogled...ta je prisel cez 1 teden in mi tm pogledu kaka je zadeva(menil je da s hisno napeljavo nekaj ni vredu, ampak nemogoce, saj sem jo menjal na koncu januarja.Ampak je se kr vztrajal pr tem). Ta mi je rekel, da naj poklicem se enkrat na siol in da naj oni opravijo meritve- no ta tip s siola je prisel 2 dni po klicu na siol. Opravil meritve in vse je kazalo na 8mbit(torej odlicno). Ta tip mi je rekel, da naj poklicem telekom, da naj se oni pridejo mertve delat. Jaooo sm si mislu!!!;( No cez 1 tedn je prisel Telekomovec in se on opravil vse potrebno. Nakar je ugotovil da ni kriva hisna napeljava(kar sm jim ze na zacetku govoru k norc) ampak da je kriva napeljava v bloku...No zdej je to urejeno in ni do zdej bilo problemov z linijo. Moram pa rect, da so mi brez opozorila med tem procesom odklopili adsl?!? Mislim, wtf? napisal sem jim ze reklamacijo racuna, oni so mi poslali nazaj, da ni problema. Oni mi pa pol linijo odklopjo...:\ ;((

Brane2 ::

Na vasem mestu bi vsekakor imel pisno sled dogodkov.

Od serviserjev bi (vljudno) zahteval ime in kontaktno stevilko.

CE so ti rekli, da racuna ne placaj, bi ga jasno takoj po prejetju pisno zavrnil. Zavrnitev bi poslal priporoceno, doma pa ob potrdilu o prejemu priporocene posiljke, ki si ga dobil na posti shranil papirno kopijo reklamacije, ki si jo poslal na SiOL.

Ce bi se potem oni zgovarjali, da so stvar zgubili, je to njihov problem.

Ko dobis racun, imas naceloma 8 dni casa, dda nanj reagiras. Ga torej sprejmes ali zavrnes.

To, da ti je "ljerka na telefonu rekla da ga zavrni" pomeni pri poznejsih sporih 0.0%

Imej pisne sledi. Od serviserjev zahtevaj zapisnik. Ce ti ga ne dajo, poslji reklamacijo na SiOL. Ce si spustil nekoga v hiso in se stvari ne odvijajo kot si zelis, pac zahtevaj zapisnik. Kaj je bilo narejeno, kaj je bila napaka in koncni rezultat tega posega- a stavr dela ali ne dela.

Nika iti s tako velikim podjetjem (ali se raje z nobenim) "na dogovor". Tudi ce te nocejo zajebat, mislis d aljerka ki izdaja racune ve, kaj si se ti zmenil z XY serviserjem par mesecev nazaj ?
SiOL ma ziher probleme z neplacniki in jasno je, da pritiskajo na folk.
Ce nimas pisnih sledi, zlahka pades v to skupino...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Račun SiOL - reklamacija ?

Oddelek: Loža
202900 (2451) Maxtor
»

Visoki pingi Siol ADSL 1024/256 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
10211020 (7599) Alexius Heristalski
»

Siol bo spremenil ADSL pakete (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Omrežja in internet
27922354 (14186) MEDENA
»

ADSL problem (telekom)

Oddelek: Omrežja in internet
282997 (2144) TribesMan
»

VSI UPORABNIKI TELE-TVJA POZOR!!!!!!!! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Omrežja in internet
35718970 (12335) MEDENA

Več podobnih tem