Forum » Zvok in slika » Double/Triple Buffering
Double/Triple Buffering
ABX ::
Če se ne motim opcija Double/Triple Buffering ni vezana na kvaliteto 3D slike, ampak je samo določa če bo na kartici bolj obremenjen RAM ali GPU.
Se motim ali imam prav?
Če imam prav je še kaka podobna opcija ?
Se motim ali imam prav?
Če imam prav je še kaka podobna opcija ?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
JLP ::
Nope nima veze nč z kvaliteto slike. Kle je sam fora kuk frejmov nej ma kartica u RAMu. Tko da pr TB sam več rama kur druzga pa ni. Pa zato k ma že več frejmov not pol je ponavad TB hitrej k pa DB.
Live long and prosper!
ABX ::
Pri gf zgubiš 10% v q3 če daš tb namesto db. Ker imajo problem z memory bandwidth.
Obstaja še kaj podobnega?
Obstaja še kaj podobnega?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
JLP ::
Hm ja mejbi pa pol k ma tri frejme u bufferju ostane premal placa za kej druzga pa pol zato počasnej dela. Če ma kartica dost rama pol bi mogl bit hitrej TB.
Live long and prosper!
ABX ::
Senitel: Vse kar vem je to da z db je 10% hitreje v q3.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
HEKO ::
Daj Sanitel razloži malo o tem, kr je pomoje 90% forumašem to nejasno...
thx
thx
Be good, be bad ---> JUST KEEP ON OVERCLOCKING...[Heko]
undefined ::
Triple Buffering - Enabling Triple Buffering will allocate a third frame buffer. This frame buffer can increase performance by enabling the hardware to render at the same time that the 3D application performs other tasks. However, the additional frame buffer required for this uses up video memory that could otherwise be used for storing textures. Enabling Triple Buffering could hurt the performance of your 3D applications that use a lot of textures.
ABX ::
Ice: do tega sem prišel vendar hočem en pameten in konreten odgovor kdaj in zakaj tb ali db.
Poleg tega če še obstajajo podobni ukazi, kateri delo rasporejajo med GPU in RAM-om naj se kdo javi.
Poleg tega če še obstajajo podobni ukazi, kateri delo rasporejajo med GPU in RAM-om naj se kdo javi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
undefined ::
ABX, ja saj ti ta razlaga pove vse! Če ima igra ogromno textur in imaš malo spomina na kartici, potem je DB hitrejši. Če pa imaš igro z malo textur in imaš na kartici veliko spomina, pa je TB hirejši. Get it?
ABX ::
Kolko je to ogromno textur in kolko je to malo spomina? :)
Jaz sem zgoraj sumil da gf laufa boljše na db zaradi memory bandwitdh problemov. Vendar Senitel pravi da ni tako (seveda ni povedal pravilnega razloga:) )
Demo Senitel povej to malo po domače zakaj moj gf v q3 dela precej boljše z db kot pa tb.
In če ima kdo gf z 64 rama naj preveri rezultat v db in tb.
Jaz sem zgoraj sumil da gf laufa boljše na db zaradi memory bandwitdh problemov. Vendar Senitel pravi da ni tako (seveda ni povedal pravilnega razloga:) )
Demo Senitel povej to malo po domače zakaj moj gf v q3 dela precej boljše z db kot pa tb.
In če ima kdo gf z 64 rama naj preveri rezultat v db in tb.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Aja v Max Payne se je pojavila opcija še za en buffer (nekaj na A, zdaj sem na jobu in ne vem imena). Ker pa v Max-u ne vem kako bi dobil kak frame test ne vem kolko je dober.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
undefined ::
"Demo Senitel povej to malo po domače zakaj moj gf v q3 dela precej boljše z db kot pa tb."
Mogoče zaradi tega, ker imaš 32MB spomina, Q3A pa ima kar dosti textur in to še celo velikosti 512x512? Verjetno bi se na 64MB TB veliko bolje obnesel. Ne verjamem pa, da je to tudi veliko odvisno od memory bandwitha, to je bolj pomembno za texture.
Dobra priložnost za uporabo TB-ja bi bila verjetno kaka dirkaška igra, ki nima pretirano veliko textur, oziroma so same ponavljajoče.
Mogoče zaradi tega, ker imaš 32MB spomina, Q3A pa ima kar dosti textur in to še celo velikosti 512x512? Verjetno bi se na 64MB TB veliko bolje obnesel. Ne verjamem pa, da je to tudi veliko odvisno od memory bandwitha, to je bolj pomembno za texture.
Dobra priložnost za uporabo TB-ja bi bila verjetno kaka dirkaška igra, ki nima pretirano veliko textur, oziroma so same ponavljajoče.
ABX ::
No vidiš tudi ti sumiš in nimaš nobenih dokazov.
To postaja nekostruktivna debata...
To postaja nekostruktivna debata...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
JLP ::
ABX:
Uporablej tisto kar ti hitrej dela. Men kle na Kyro II s 64MB video memorije dela TB zmerej hitrej kot DB. Vsaj v igrah ki jih mam in igram.
Uporablej tisto kar ti hitrej dela. Men kle na Kyro II s 64MB video memorije dela TB zmerej hitrej kot DB. Vsaj v igrah ki jih mam in igram.
Live long and prosper!
ABX ::
JLP: to itak.
Kyro 2 ima veliko rama (64) in nima problema z memory bandwitdh, poleg vsega nima glih hud GPU. Jasno je da v tem primeru bo TB boljša zbira.
Mene samo še zanima če je kriv memory bus ali 32 rama (ali celo oboje).
Namen topica pa je bil ta da najdem še kako podobno opcijo.
Kyro 2 ima veliko rama (64) in nima problema z memory bandwitdh, poleg vsega nima glih hud GPU. Jasno je da v tem primeru bo TB boljša zbira.
Mene samo še zanima če je kriv memory bus ali 32 rama (ali celo oboje).
Namen topica pa je bil ta da najdem še kako podobno opcijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Senitel ::
Ok če imaš double buffering imaš dva bufferja (vaa neki novga). En buffer je tisto kar vidiš na zaslonu, drugi buffer ja pa "render target" (kamor kartica renderira). No tukaj se lahko zgodi, da monitor, ko kartica konča z renderiranjem in izvede flip (oba bufferja se zamenjata), že izriše določen del slike, preostanek slike pa se izriše nova slika - trganje... Rešitev ja VSYNC, ki pa ima zopet probleme. Prva stvar: Kartica zrenderira sliko in katodni žarek jo nariše na monitor. Tukaj se ti lahko zgodi tudi to, da monitor konča malenkost prej in že gre delat novo sliko, in kartica bo morala počakati dokler monitor ne konča druge slike, šele nato bo lahko renderirala drugo sliko. Drug problem pa je, da se bo vsa igra odvijala maksimalno tako hitro, kot bo monitor obnavljal sliko.
Če pa imaš triple buffering pa bo v primeru, ko bi morala kartica čakati na VSYNC, enostavno dobila tretji buffer in nemoteno renderirala nanj. Triple buffering pride do izraza SAMO če imaš VSYNC vklopljen in v tem primeru bo tudi igra naredila dejansko več "frame-ov" (pač teče normalno na 100fps, čeprav ima monitor 75Hz osveževanja).
Če pa imaš triple buffering pa bo v primeru, ko bi morala kartica čakati na VSYNC, enostavno dobila tretji buffer in nemoteno renderirala nanj. Triple buffering pride do izraza SAMO če imaš VSYNC vklopljen in v tem primeru bo tudi igra naredila dejansko več "frame-ov" (pač teče normalno na 100fps, čeprav ima monitor 75Hz osveževanja).
ABX ::
ICE: GPU ima veze ker kot pravi Senitel
Tukaj se ti lahko zgodi tudi to, da monitor konča malenkost prej in že gre delat novo sliko, in kartica bo morala počakati dokler monitor ne konča druge slike
Če pa bi imel TB kartica nebi čakal in bi renderirala sliko takoj in jo spravila v ram. Tako se nebi zgubil cycle clock kartice.
Tukaj se ti lahko zgodi tudi to, da monitor konča malenkost prej in že gre delat novo sliko, in kartica bo morala počakati dokler monitor ne konča druge slike
Če pa bi imel TB kartica nebi čakal in bi renderirala sliko takoj in jo spravila v ram. Tako se nebi zgubil cycle clock kartice.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
...potem pa sem slabo razumel glede GPU.
Potem Tb samo če imaš V-sync on. Ker če imaš V-sny off samo kuriš ram brezveze.
P.S: prejšni post je zginil v črno luknjo. Mogoče bo skočil ven na kakem japonskem sajtu.
Potem Tb samo če imaš V-sync on. Ker če imaš V-sny off samo kuriš ram brezveze.
P.S: prejšni post je zginil v črno luknjo. Mogoče bo skočil ven na kakem japonskem sajtu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dishonored 2: Darkness of Tyvia (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 21160 (11064) | ahac |
» | Vsebina pomnilnika na grafičnih karticah pronica med aplikacijamiOddelek: Novice / Varnost | 10101 (5922) | LightBit |
» | Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 36601 (29746) | CellarDoor |
» | Pomen V-Sync-a v nastavitvah za grafiko pri igrahOddelek: Pomoč in nasveti | 2280 (2099) | xtrEeme |
» | Vklopljen Vsync in padec FPSOddelek: Igre | 2003 (1598) | Senitel |