» »

Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970

Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970

Slo-Tech - Nvidia se je po lastni neumnosti znašla v skupinski tožbi, ko so jo zoper njo vložili razočarani kupci grafične kartice GTX 970. Problem se skriva v oglaševanju kartice, kjer je Nvidia pretiravala z napihovanjem specifikacij, in neposrečeni izvedbi pomnilnika, ki se v zadnjega pol gigabajta izjemno upočasni.

GTX 970 ima 4 GB pomnilnika, kolikor ga Nvidia tudi oglašuje, a ni ves enakovreden. Prvih 3,5 GB pomnilnika deluje, kot uporabnik pričakuje, če pa potrebujemo še zadnjega pol gigabajta, se kartica izjemno upočasni - meritve kažejo da za 80 odstotkov. Razlog je arhitekturni zasnovi, kar so v podrobnosti pregledali na Anandtechu. Ker GTX 980 omenjenih težav nima in ker kartici domnevno uporabljati isti pomnilniški podsistem (GM204), zgodba nekje ne drži. Izkazalo se je, da je eden izmed štirih pomnilniških krmilnikov/ROP na GTX 970 delno onesposobljen (GTX 970 so v principu defektne verzije GTX 980, ki imajo zato izključene tri SMM-e). Posledica je tudi ta, da ima kartica le 56 ROP in ne 64 ter le 1,75 MB drugonivojskega predpomnilnika in ne 2 MB. Nvidia je sprva oglaševala višje številke, kar je drugi očitek v tožbi zoper podjetje.

To pojasnjuje upočasnitev GTX 970 pri koriščenju več kot 3,5 GB pomnilnika. Arhitekture pred Maxwellom namreč niso imele možnosti delne onesposobitve posameznih komponent, zato je bila težava precej časa neopredeljena. Ne pojasnjuje pa to napačnega marketinga. Nvidia trdi, da je prišlo do napake v komunikaciji med marketingom in razvojem, saj marketing naj ne bi vedel za možnost delnega izklopa, medtem ko kupci vztrajajo, da jih je Nvidia zavajala. Vseeno pa je zanimivo, da je trajalo štiri mesece, da je vse skupaj priplavalo na plan.

Nvidia zatrjuje, da je davek na hitrost manj kot triodstoten in da v praksi uporabniki ne bodo opazili upočasnitev. Sintetični testi seveda govorijo drugo zgodbo in kažejo upočasnitve za več kot 80 odstotkov. Resnično življenje pa je nekje vmes in z današnjimi igrami učinek res ne bo tako drastičen, a se utegne to v prihodnosti še precej bolj poznati.

Nekateri prodajalci v ZDA že vračajo denar kupcem GTX 970. V tožbi prizadeta stran terja povračilo kupnine in odškodnino, AMD pa se je znašel in lastnikom GTX 970 ponuja popust pri nakupu AMD-jevih kartic.

157 komentarjev

strani: « 1 2 3 4

jlpktnst ::

Zavajanje je zavajanje, naj plačajo. Namesto da bi dali gor 3.5 giga in bi blo... jao.

Riff ::

saj 3,5 Gb še vedno ni tako švoh, malo spustijo cene teh GTX 970 kartic, pa še vrnejo razliko razočarnim kupcem

hojnikb ::

pa sej kartica ma 4GB vrama..
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

tikitoki ::

Kar se mene tice nej placajo., Pa nej bo to se v poduk vsem Nvidia fanbojem:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

mirancar ::

a na bolhi pa noče noben prodat pocen 970-ko

NightHawk ::

tikitoki je izjavil:

Kar se mene tice nej placajo., Pa nej bo to se v poduk vsem Nvidia fanbojem:)


V poduk bo kvecjemu Nvidii. Nvidia fanboyi bodo dobili povpračilo odkupnine in odškodnino za prestan strah.

Phantomeye ::

Riff je izjavil:

saj 3,5 Gb še vedno ni tako švoh, malo spustijo cene teh GTX 970 kartic, pa še vrnejo razliko razočarnim kupcem


how does this work? greš v trgovino kupiš avto z 2.0 motorjem. Potem pa ugotoviš, da je v resnici 1.2. Se pritožiš oni ti pa vrnejo razliko v kupnini in ti greš srečen domov?

Looooooka ::

sintetični testi?
Sklepam, da je nekomu začelo štekat pri velkih resolucijah?
Ker če je štekalo samo na nekih 3D Markih, kjer so se moral res potrudit, da so "umetno" zafilal ram...je to pač bullshit. Boš jamral zarad omejitve, ki ti jo pri "normalni" uporabi ne uspe prilezt? I think not.
Namesto teh bullshit tožb in podobnih neumnosti kot so EU cookie zakoni bi bil mogoče boljši dosežek, da se prepove prodajat "pohabljen" hardware zato, da lahko prodajajo cenejšo kartico. Pa če probajo potem ceno na račun tega dvignit, še eno.

jlpktnst ::

Lej, če ti kupiš avto in ugotoviš neko nepravilnost v tej smeri mislim da imaš kar vse šanse kaj dobit nazaj. Tule argument "saj avta nikol ne voziš čez 150 kmh" (zaenkrat) pač ne drži. Kaj ima veze to, da itak ne rabiš 4 giga? Oni so trdili da ima 4 giga. V resnici jih ima, samo kaj ko je zadnjih 500 mega (1/8) za vse namene praktično nefunkcionalnih. To je kot 2L avto, ki pa se mu četrti bat IZKLOPI nad 3000 obrati (max ima pa 5000). Brezveze? Ja.

@Loooooooka: po tvojem bi moral prepovedat prodajat marsikaj pohabljenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jlpktnst ()

Dr_M ::

Pravzaprav je bilo edino zavajanje pri stevilu ROP enot, vse ostalo drzi.
L2 predpomnilnik pa prakticno pri GPUjih nikoli ni oglasevan.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Mavrik ::

Looooooka: Govori se o oglaševanju - kako hitra je kartica NIMA VEZE če nVidia ni hitrosti oglaševala. Narediti počasnejši produkt pač ni proti zakonom. :)

Pomembno je da so na škatle / PR / javne izjava / specifikacije pisali dejansko stanje. Osebno sicer ROP counta nisem nikjer videl v nVidinih podatkih, je pa res da sem morda zgrešil.

jlpktnst je izjavil:

Lej, če ti kupiš avto in ugotoviš neko nepravilnost v tej smeri mislim da imaš kar vse šanse kaj dobit nazaj. Tule argument "saj avta nikol ne voziš čez 150 kmh" (zaenkrat) pač ne drži. Kaj ima veze to, da itak ne rabiš 4 giga? Oni so trdili da ima 4 giga. V resnici jih ima, samo kaj ko je zadnjih 500 mega (1/8) za vse namene praktično nefunkcionalnih. To je kot 2L avto, ki pa se mu četrti bat IZKLOPI nad 3000 obrati (max ima pa 5000). Brezveze? Ja.


Vso to tvoje nakladanje nima s tem primerom nobene veze ker je pod vprašajem izključno oglaševanje. Ti ne moreš proizvajalca strojne opreme tožiti ker ti ni naredil stvari tako hitre kot ti tvoje izmišljotine pravijo da bi morala biti. Kvečjemu samo zato ker ti je on sam rekel da ima stvar lastnost, v resnici pa je nima.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Dr_M ::

jlpktnst je izjavil:

Lej, če ti kupiš avto in ugotoviš neko nepravilnost v tej smeri mislim da imaš kar vse šanse kaj dobit nazaj. Tule argument "saj avta nikol ne voziš čez 150 kmh" (zaenkrat) pač ne drži. Kaj ima veze to, da itak ne rabiš 4 giga? Oni so trdili da ima 4 giga. V resnici jih ima, samo kaj ko je zadnjih 500 mega (1/8) za vse namene praktično nefunkcionalnih. To je kot 2L avto, ki pa se mu četrti bat IZKLOPI nad 3000 obrati (max ima pa 5000). Brezveze? Ja.

@Loooooooka: po tvojem bi moral prepovedat prodajat marsikaj pohabljenega.



A ti uporabljas telefon? Koliko ima tvoj telefon oglasevanega notranjega pomnilnika in koliko imas ti kot uporabnik na voljo? A bos sel delat glupo primerjavo z avtom?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Boobiz ::

Očitno niso kaj dost razmišljali, če se grejo take zadeve s 3,5+0,5. Ne vidim scenarija, da bi kej takega dopustil, če se hočeš ognit ravno tem pizdarijam kot zdaj.
I'm drunk, what's your excuse?

SimplyMiha ::

Pa saj to je povsem normalno. Koliko prodajalcev računalnikov je zaokroževalo kapaciteto diskov in pomnilnika?

Looooooka ::

Looooooka: Govori se o oglaševanju - kako hitra je kartica NIMA VEZE če nVidia ni hitrosti oglaševala. Narediti počasnejši produkt pač ni proti zakonom. :)

Saj nisem rekel, da je proti zakonu.
Ampak definitivno zaslužijo največ s tem bullshitom. Prvo naštancas 10 istih kartic, ker je ceneje kot 10 različnih in potem vsako malce pohabiš. Potem trdiš, da je ta najhitrejša dražja zaradi boljše performance.
Če bi bil zlo natančen je že to zavajanje. Najpočasnejša je najcenejša, ker je pohabljena in ne "najhitrejša najdražja, ker je hitrejša" :)

Oz še to ni dovolj natančno. Napišeš, da ma najdražja gor 20 nekih enot, najcenejša pa samo 10. Realno mata obe 20 enot...najcenejši si jih pa 10 zjebal al pa izklopil. V vsakem primeru bullshit če se gremo natančno reklamiranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Looooooka ::

Novica v vsakem primeru pove, da se splača počakat par tednov pa it brat forume, da lahko pred nakupom ugotoviš, če v bistvu kupuješ drek v celofanu. Če ne kupuješ zaradi statusnega simobila pač kupiš drek brez celofana :)

D3m ::

Bo šola za drugič, kako oglaševati izdelek. :)
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Phantomeye ::

jlpktnst je izjavil:

Lej, če ti kupiš avto in ugotoviš neko nepravilnost v tej smeri mislim da imaš kar vse šanse kaj dobit nazaj. Tule argument "saj avta nikol ne voziš čez 150 kmh" (zaenkrat) pač ne drži. Kaj ima veze to, da itak ne rabiš 4 giga? Oni so trdili da ima 4 giga. V resnici jih ima, samo kaj ko je zadnjih 500 mega (1/8) za vse namene praktično nefunkcionalnih. To je kot 2L avto, ki pa se mu četrti bat IZKLOPI nad 3000 obrati (max ima pa 5000). Brezveze? Ja.

@Loooooooka: po tvojem bi moral prepovedat prodajat marsikaj pohabljenega.



Sej, ce je name to letelo, pravim, da ni okej ideja, da bi nvidia vračala razliko. Če izdelek ni tisto, kar je bil oglaševan. Potem se izdelev vzame nazaj in vrne denar. Nobenih polovičnih for.

Phantomeye ::

SimplyMiha je izjavil:

Pa saj to je povsem normalno. Koliko prodajalcev računalnikov je zaokroževalo kapaciteto diskov in pomnilnika?


Ne zaokrožujejo, uporabljajo drugo mersko enoto: 1Kb == 1000 b (10^3), medtem ko je v resnici 1Kb == 1024 b (2^10)

diNero ::

Ko ste ravno primerjali z avtomobili in vidim, da se vsi spoznate na to. Imam avto, ki je oglaševan kot 2.0, še na avtu samem zadaj piše 2.0. Dejanska prostornina po prometni in homologaciji pa je 1.951ccm.
Torej kakšne so moje opcije. Lahko tožim proizvajalca in zahtevam kupnino nazaj za 49ccm? Uveljavljam stvarno napako in zahtevam celotno kupnino nazaj? Ali obstaja kakšna tretja opcija oz. izračun če res rabim še teh 49ccm oz. kdaj se "vklopijo"?

RookY ::

diNero je izjavil:

Ko ste ravno primerjali z avtomobili in vidim, da se vsi spoznate na to. Imam avto, ki je oglaševan kot 2.0, še na avtu samem zadaj piše 2.0. Dejanska prostornina po prometni in homologaciji pa je 1.951ccm.
Torej kakšne so moje opcije. Lahko tožim proizvajalca in zahtevam kupnino nazaj za 49ccm? Uveljavljam stvarno napako in zahtevam celotno kupnino nazaj? Ali obstaja kakšna tretja opcija oz. izračun če res rabim še teh 49ccm oz. kdaj se "vklopijo"?


Sicer kr neki nabijaš ampak odgovorim...
Nihče te ni zavajal, ker so tehnični podatki lepo dostopni. Kot sam praviš, tudi v homologaciji. Mašine se pa lepo zaokrožuje v l na okroglo na prvo decimalko pri vseh znamkah.
Nvidia je pa zadevo skrila. Kar ni delala pri prejšnih modelih niti druge znamke grafičnih kartic tega ne delajo.
Juhu juhu spet bom bruhu

cebelar123 ::

Ta stvar je zelo dobra za bodočo serijo saj se bodo morali še dodatno potrudit, da nebo spet tak fiasko. Mogoče bodo celo pohiteli z novo serijo.

Senitel ::

RookY je izjavil:

Nvidia je pa zadevo skrila. Kar ni delala pri prejšnih modelih niti druge znamke grafičnih kartic tega ne delajo.

Da bo GTX 970 imela 1.75MB L2 cache se je vedelo preden je GTX 970 sploh izžla. Kolk je ROP-ov je irelavantno, ker jih shader core tudi 56 ne more zafilat (ta "fenomen" se je že tudi dogajal).

Machete ::

Ampak roko na srce, še vedno je kartica best buy trenutno. Edino z grenkim priokusom. Mene kompletna zgodba moti, ne pa toliko da bi šel v vračilo ali celo skupinske tožbe. Bo pa naslednja verjetno spet AMD, če le naredijo nekaj na temepraturah in glasnosti.

5pellfire ::

Senitel je izjavil:

RookY je izjavil:

Nvidia je pa zadevo skrila. Kar ni delala pri prejšnih modelih niti druge znamke grafičnih kartic tega ne delajo.

Da bo GTX 970 imela 1.75MB L2 cache se je vedelo preden je GTX 970 sploh izžla. Kolk je ROP-ov je irelavantno, ker jih shader core tudi 56 ne more zafilat (ta "fenomen" se je že tudi dogajal).

Ne, nič se ni vedelo. Kar sem jaz prebral testov preden sem se odločil za nakup GTX970 ni
bilo nikjer zapisano da ima kartica 1.75MB L2 cacha, so kar lepo uradne podatke od nVidie
filali (64ROP, 2MB L2, 4GB VRAM ...brez obrazložitve kako teh 4GB deluje). Tudi vsi ostali
testni programi (GPU-Z, HWInfo, ...) so kazali "uradne" podatke, oz. kar je bilo zapisano
v bazi.

Pa folk dvomim da se pritožuje glede števila ROP-ov (ja, eni vemo da kartica lahko zafila
max 52 ROP-ov), ampak nas moti, da način kako je VRAM konfiguriran, dejansko vpliva na hitrost
kartice, ko enkrat prideš čez 3.5GB memorywall. Če imajo GTX970 kartice že zdaj probleme z igrami
ki zahtevajo čez 3.5GB VRAM-a, kako bo šele čez eno leto ali dve leti.
Ali bojo pač GTX970 kartice za cca.400 EUR v tem času že zastarele in za zamenjat?
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

cebelar123 ::

Katera igra pa zahteva zdaj 4Gb rama. BF4 na 4k resoluciji zahteva malenkost preko 3,5G rama na full vse nastavitve. Ampak prideš že prej do problema ker je grafa preveč švoh, da bi vse skupaj poganjala pa sodobnih FPSjih.
Če pa hočeš na 4k poganjati igro s solidnimi FPSji pa zmanjšaš določene detajle, kar pa ti avtomatsko razbremeni rame. Toliko o tem kaki problem maš z temi 3,5Grami, praktično ga ni.


Je pa res, da nvidia mora plačati za to zavajanje pa če je bilo namerno ali nenamerno.

Buggy ::

Za glup folk, glup marketing in potem imas glupe tozbe. Revcki ubogi so sedaj ker so eni sinteticni MEM hog-i pokazal degradacijo skocil na trepalnice in glej ga...mogoce lahko pa zato se kej dnarja spumpamo....pohlepna firma, pohlepni uporabniki...Nvidia je pa skupna tocna.

hojnikb ::

zanimivo, da pred tem nihče ni mel teh težvav :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

5pellfire ::

cebelar123 je izjavil:

Katera igra pa zahteva zdaj 4Gb rama.

Skyrim z veliko modi in ultra-HD texturami je ena od iger ki
spravijo GTX970 na kolena že na nižjih resolucijah kot 4k.

Jaz osebno igram na FullHD (1920x1080) tako da s temi omejitvami
(zaenkrat) nimam problema. Me pa zelo moti odnos nVidie - ob napakah
se pokaže pravi obraz in odnos podjetja.

hojnikb je izjavil:

zanimivo, da pred tem nihče ni mel teh težvav :)

Ha? Seveda so imeli probleme, saj tako so ugotovili da nekaj ne štima.
GTX970 v nekaterih igrah ni hotel nasloviti več kot 3.5GB vrama, z GTX980
pa je šlo gladko preko 3.5GB vrama. Z oglaševanim "same memory subsystem as
in flagship GTX980" se to načeloma ne bi smelo zgoditi.

Šele ko so uporabniki ugotovili v čem je fora (5 mesecev po izdaji), je
nVidia odkrila prave specifikacije za GTX970 in kako sploh deluje GTX970
memory system.
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 5pellfire ()

Senitel ::

5pellfire je izjavil:

Ne, nič se ni vedelo. Kar sem jaz prebral testov preden sem se odločil za nakup GTX970 ni
bilo nikjer zapisano da ima kartica 1.75MB L2 cacha, so kar lepo uradne podatke od nVidie
filali (64ROP, 2MB L2, 4GB VRAM ...brez obrazložitve kako teh 4GB deluje). Tudi vsi ostali
testni programi (GPU-Z, HWInfo, ...) so kazali "uradne" podatke, oz. kar je bilo zapisano
v bazi.

Razen Ananda kdo je sloh še objavljal količino L2 cache? 64 ROP-ov sva že ugotovila, da ne vpliva na nič (lahko bi jih bilo tudi 128). In pa kako teh 4GB deluje? Misliš, da se ne da demonstrirat 224GB/s banfwidtha na GTX 970?

5pellfire je izjavil:

Če imajo GTX970 kartice že zdaj probleme z igrami
ki zahtevajo čez 3.5GB VRAM-a, kako bo šele čez eno leto ali dve leti.

Kaj je tvoja podlaga za izjavo "igre, ki zahtevajo čez 3.5GB VRAM-a"? Če si sposodim link iz teme o Maxwell-u:

Koliko vrama torej zahteva FarCry 4? 4 različne kartice, enaka količina rama na kartici in 4 različne porabe GPU rama. Misliš, da ima Far Cry za vsako kartico en if case, koliko rama naj zasede na tisti kartici?

Osebno imam v vsej tej štoriji problem samo z ljudmi, ki trdite, da ima kartica probleme "ko enkrat prideš čez 3.5GB". Problem imam pa zato, ker nihče od vas še ni postavil zraven GTX 980 na istih nastavitvah in tako demonstriral, da je to problem GTX 970. Reviewer-ji ki so to naredili ne kažejo nobenih horror štorij, ki jih lahko prebiramo po forumih.

5pellfire ::

Senitel je izjavil:


Razen Ananda kdo je sloh še objavljal količino L2 cache?

http://www.guru3d.com/articles-pages/ms...
(vmes so že nakaj popravljali št. ROP-ov, vendar je ponekod še vedno zapisano 64ROP)
http://www.overclockersclub.com/reviews...
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

cebelar123 ::

Torej po tvoje "5pellfire" je sprejemljivo igrati današnje igre na 4k resoluciji z 30-35 FPS primer BF4, tudi če bi 970GTX uporabljal vseh 4Gb vrama? A to da je enostavno grafa prešvoh za kaj resnega pri taki porabi rama pa nobenega ne moti.
Tisti ko so dosegali v igrah toliko rama me prav zanima na kakih FPSjih so igrali igre.

Glede na to da 980GTX zmore pri 4k resoluciji full nastavitve, da vstopiš v rang nad 3,5Gb vrama:

BF4 - 42 FPS
Crysis 3 - 29 FPS
Metro: Last Light - 37FPS

5pellfire ::

Senitel je izjavil:


Kaj je tvoja podlaga za izjavo "igre, ki zahtevajo čez 3.5GB VRAM-a"? Če si sposodim link iz teme o Maxwell-u:

V videu, ki si ga pripel, je šel na FullHD 4xMSAA GTX970 do max. 3070MB vrama, GTX980
pa do 3978MB, ob 8xMSAA pa sta bila oba okoli 3568MB vrama. Zakaj je tolikšna razlika
pri 4xMSAA?

cebelar123 je izjavil:

Torej po tvoje "5pellfire" je sprejemljivo igrati današnje igre na 4k resoluciji z 30-35 FPS primer BF4, tudi če bi 970GTX uporabljal vseh 4Gb vrama? A to da je enostavno grafa prešvoh za kaj resnega pri taki porabi rama pa nobenega ne moti.

Kolikor sem gledal komentarje uporabnikov na drugih forumih, kjer je število
uporabnikod dosti višje kot na Slo-Techu, je ultra-modan Skyrim in ultra-HD
texturami ena od iger ki spravijo GTX970 na kolena že na nižjih resolucijah
kot 4k. Za GTX980 pravijo da ne opažajo takšnega zatikanja kot pri GTX970
(en uporabnik je komentiral da je lahko boljše igral (9z manj zatikanja)
celo na GTX770 4GB).
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 5pellfire ()

Senitel ::

5pellfire je izjavil:

Senitel je izjavil:


Kaj je tvoja podlaga za izjavo "igre, ki zahtevajo čez 3.5GB VRAM-a"? Če si sposodim link iz teme o Maxwell-u:

V videu, ki si ga pripel, je šel na FullHD 4xMSAA GTX970 do max. 3070MB vrama, GTX980
pa do 3978MB, ob 8xMSAA pa sta bila oba okoli 3568MB vrama. Zakaj je tolikšna razlika
pri 4xMSAA?

In na istem videu je šel na FullHD 4xMSAA 290X do 2,7GB rama, 290 pa do 3,2GB rama. Pa nikjer ne vidim teme o "memorywall-u" na 290X.
Kot sem že 1000x povedal v teh temah: to kar driver sporoča o trenutni zasedenosti grafičnega rama je točen podatek. Pove pa jack squat o tem koliko GPU rama dejansko rabi igra.

5pellfire je izjavil:

Kolikor sem gledal komentarje uporabnikov na drugih forumih, kjer je število
uporabnikod dosti višje kot na Slo-Techu, je ultra-modan Skyrim in ultra-HD
texturami ena od iger ki spravijo GTX970 na kolena že na nižjih resolucijah
kot 4k. Za GTX980 pravijo da ne opažajo takšnega zatikanja kot pri GTX970
(en uporabnik je komentiral da je lahko boljše igral (9z manj zatikanja)
celo na GTX770 4GB).

Ko bo nekdo od teh stručkotov postal fraps log in konkretne nastavitve na katerih je igral bomo pa lahko kakšno rekli. Until then...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

tikitoki ::

Kolikor sem gledal teste, vecina iger ne rabi toliko RAMa, celo pr 4K resolucijah. Mogoce se pr SLI variantah kje zatakne. Osebno dvomim ,da je to velik problem. Se vedno pa je poteza s strani NVIDIE bila podla. Ker so zlo ocitno upali, da stvar enostavno nebo postala problem.
Ce ne drugega, glede nato, da po testih vecina osebkov niti 2Gb RAMA ne potrebuje. Je skoda sploh RAM proc metat:)

m0LN4r ::

Ker se cca. v cajtih Ati 9600 in še kje vmes nikoli ni strojno omejevalo kartic... lol
Remember Rivatuner unlock čase?

Branje komentarjev lolekov, ki trdijo da grafa klecne zaradi rama, samo kaže kako nimate pojma o tem kaj govorite.
Kartica pač poklekne isto, kot vsaka druga tega ranga pri taki količini podatkov.

Če hočeš pri takih detajlih igrat, bi se pač moral skeširat za gtx980.

Zdaj pa folk v bistvu joče, ker 970 ne dela v špilih na 4k tako kot 980. trolololo

Stvar sploh ni problem, čisto nikjer. Če je kartica prepočasna za določene detajle, to z tistim 0,5g rama nima baš neke veze.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

je ultra-modan Skyrim in ultra-HD
texturami ena od iger ki spravijo GTX970 na kolena že na nižjih resolucijah
kot 4k.


Wow, gremo z nekimi čudnimi modi testirat 970ko in jo primerjat z 200€ dražjo 980ko.
Jaka logika.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

lunamit ::

Vsi ki zagotovo trdite da to ni težava, koliko od vas si lasti 970GTX?
Jaz osebno sem imel težave z lords of the fallen. Po nekje si fps-ji čudno padali, fraps niti ni kazal tolikšne razlike, do 10fps nihanja, ampak po občutku je bilo nihanje veliko večje.
Najprej sem sumil na physx, čeprav je delal na dedicated 680gtx.
Kar me je presenetilo, da na to ni imelo veliko vpliva niti ko sem ugasnil mehčanje robov. Edino kar je res pomagalo je da sem izklopil vsync, čeprav so frame-i redko presegli 60 fps je bila razlika res očitna.
Tega si nikakor nisem mogel razložiti, dokler nisem zvedel za to 3,5+0,5 GB zadevo, ki lepo razloži. Igra že tako poebere cca 3GB VRAM-a, z vsync s tripple bufferingom je pa verjetno občasno > 3,5GB in zato je bilo drastično poslabšanja za kratek čas.

Je pa res, da nisem še kasneje delat testov in logov, da bi videl če je to res to. Če ima kdo kakšno drugo idejo zakaj se je tako obnašalo se priporočam, vedno se rad kaj novega naučim.
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Napajalc ::

"AMD pa se je znašel in lastnikom GTX 970 ponuja popust pri nakupu AMD-jevih kartic."

AMD je tud zvit :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Napajalc ()

MrStein ::

Hehe, balkanci nikoli ne razočarajo.

"Nateg je OK".
"Žrtev je kriva"
"Epl/MS/J*** je kriv"...

diNero je izjavil:

Ko ste ravno primerjali z avtomobili in vidim, da se vsi spoznate na to. Imam avto, ki je oglaševan kot 2.0, še na avtu samem zadaj piše 2.0. Dejanska prostornina po prometni in homologaciji pa je 1.951ccm.
Torej kakšne so moje opcije. Lahko tožim proizvajalca in zahtevam kupnino nazaj za 49ccm? Uveljavljam stvarno napako in zahtevam celotno kupnino nazaj? Ali obstaja kakšna tretja opcija oz. izračun če res rabim še teh 49ccm oz. kdaj se "vklopijo"?

Stavim vrednost tega avta, da čisto jasno v brošuri piše točno prostornino motorja.
Do zdaj je namreč pri vseh.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

AndrejO ::

Avtomobilske metafore so mimo, ker samo dodano olepšajo stališče avtorja, nikakor pa ga ne podkrepijo.

Vse je ok: Kupil sem avto z mašino, ki ima 250 KM, 6 cilindrov in za vsakega 4 ventilčke. Kasneje se je izkazalo, da ima dejansko 3 ventilčke na cilinder, kar je zavajanje. Ampak ni važno, ker so KM in zvok še vedno isti, kot prvi dan in sekajo.

Da se preživeti: Kupil sem avto, ki ima maksimalno hitrost 280 km/h. Kasneje se izkazalo, da gre dejansko lahko samo največ 240 km/h, kar ni fer, ampak bom preživel.

Težka bo: Kupil sem avto, ki ima porabo 40MPG. Žal se je kasneje izkazalo, da je proizvajalec zavajal in je dejanska poraba bližja 35MPG. Kupil sem čisto predrag avto.

Nič ni ok: Kupil sem avto s štirimi kolesi, vendar pa je polovico četrtega odžagano. Kako naj grem s takšnim sploh na cesto.


Glede na to, da težavo vsak vidi na svoj način in glede na to, da nekaterim napačno oglaševan podatek dejansko pomeni zavajanje, gre zadeva sedaj na sodišče. Tam pa se bo ugotavljalo kaj, kako in, če da, tudi koliko.

MrStein ::

Če se je avto oglaševal z 280 km/h, dejansko pa gre le 240 km/h je to očitno zavajanje in ni treba nobenega sodišča (razen, če kdo od sodelujočih trmari).
To nič ni "ni fer" ampak gre za očitno zavajanje.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Liliya ::

škoda, geforce 970 je v Nemčji od takrat naprej dražji, kar je ravno nasprotno glede na "poslabšanje" izdelka

almost offtopic: a kdo ve zakaj na Anandtech še vedno ni Geforce 960 opisa?

m0LN4r ::

Ja, ker imata 0,5g počasnega rama kajkoli skupnega z končno hitrostjo pri avtu. lol

Še ma kdo kako tako super primerjavo?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Sriple Tix ::

Oprostite za offtopic, ampak miles per gallon za porabo avtomobila? Še dobro, da se ne oglasi kdo s klaftro na seženj, madona.

MrStein ::

AndrejO je izjavil:


Težka bo: Kupil sem avto, ki ima porabo 40MPG. Žal se je kasneje izkazalo, da je proizvajalec zavajal in je dejanska poraba bližja 35MPG. Kupil sem čisto predrag avto.

Pri večini vozil je dejansko še huje*... ;)

* - razlika med oglaševano in dejansko porabo
Je šlo na sodišče, nedavno.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Jarno ::

m0LN4r je izjavil:


Še ma kdo kako tako super primerjavo?


40% ceneje (zakaj le?) kupiš gradbeno podjetje, ki oglašuje 8 krepkih delavcev, potem pa izveš, da je eden delno invalidsko upokojen in primeren za lažja opravila. :D
Hitrost in kakovost dela so želi priznanja, ampak, veriga je močna le tako kot njen najšibkejši člen, pravijo.

Senitel ::

lunamit je izjavil:

Jaz osebno sem imel težave z lords of the fallen. Po nekje si fps-ji čudno padali, fraps niti ni kazal tolikšne razlike, do 10fps nihanja, ampak po občutku je bilo nihanje veliko večje.

A GTX 970 je prehitra, da bi imela fps drope? Fraps zna tudi logirat koliko časa je trajal vsak posamezen frame v file. Tista cirfa, ki jo izpljune na zaslon je v bistvu dost neuporabna, ker je že neko povprečje.

lunamit je izjavil:

Kar me je presenetilo, da na to ni imelo veliko vpliva niti ko sem ugasnil mehčanje robov. Edino kar je res pomagalo je da sem izklopil vsync, čeprav so frame-i redko presegli 60 fps je bila razlika res očitna.

Če ne dosežeš 60fps in imaš vsync vklopljen ti bo frame rate skakal med 30 in 60 (povprečje bo nekje vmes). Iz točno tega razloga imaš v driverjih opcijo za "adaptive vsync": ko imaš čez 60 fps se vsync vklopi, ko fps pade pod 60 se izklopi. Triple buffering vpliva na porabo rama bistveno bistveno manj kot antialiasing (1920x1080 triple buffering brez MSAA => 32MB, 1920x1080 double buffering 4x MSAA => 71MB).

lunamit je izjavil:

Tega si nikakor nisem mogel razložiti, dokler nisem zvedel za to 3,5+0,5 GB zadevo, ki lepo razloži.

Seveda, vse se da s tem razložit. Še posebej ker je dan danes vsak, ki ima 5 minut časa in dostop do interneta že kar ekspert.
Da boš kar koli dejansko razložil boš pa moral:
-testirat nek špil na nastavitvah X z GTX 970
-testirat nek špil na nastavitvah X z GTX 980
-pokazat razliko v uporabniški izkušnji med obema primeroma, ki ni zgolj razlika v hitrosti obeh GPU-jev
Ja, issue obstaja. To lepo dokaže oni CUDA benchmark. Je pa treba vedet, kaj oni benchmark dejansko počne in rezultate ustrezno interpretirat. Kot sem že napisal v drugi temi: lahko se skonstruira tudi benchmark, ki bo na 290X pokazal realnih ~20GB/s bandwidth-a ali pa na GTX 980 ~24GB/s.
Vprašanje je kako se to opazi v igrah? Tukaj folk videva same neke grozne fps drope (kar je za vsako grafično normalno, če zadevo preteraš), nisem pa videl še nobenega review-a, ki bi pokazal te fps drope na GTX 970, ki jih na GTX 980 ni.

Koliko bi se počutili oguljufane, če bi NV oglaševala 128 ROP-ov in benchmarki jasno ostanejo takšni kot so?

user1618 ::

nVidia kot Titanic: imel je 4 dimnike, čeprav 3 motorje :)
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
strani: « 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
15716973 (10118) Liliya

Vračilo GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Strojna oprema
15713962 (9665) Mavrik
»

nVidia Maxwell (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Strojna oprema
1266122121 (57710) m0LN4r
»

Prispel je zmogljivejši Maxwell (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
9110648 (7171) Messiah

Več podobnih tem