Novice » Tožbe » Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970
Truga ::
Prov nic ni treba znat nastavt, zadnje cajte z radeoni vse "kr dela". Resno, kdo mi pride pokazat kje mam zatikanje? Alpa se bolje, dejte mi linke kje dobim software da zgeneriram tele grafke, bo se lazje.
Lar3s ::
Senitel ::
Alpa se bolje, dejte mi linke kje dobim software da zgeneriram tele grafke, bo se lazje.
Fraps ima opcijo, da v file logira koliko časa se je vsak posamezen frame renderiral. Potem pa pogledaš razliko med pari framov (1. vs 2., 3. vs 4.,...).
Da se to naredi proper, ker to kar s Frapsom izmeriš je še vedno samo kdaj driver preda kontrolo nazaj igri, pa rabiš hardware, ki dela v bistvu zajema sliko iz DVI in potem lahko točno prešteješ katere slike so bile prikazane in za koliko časa.
Senitel ::
Sem se popoldne malo lotil raziskovanja, kako se (vsaj NV) driverji obnašajo, ko gre D3D aplikacija čez meje. Tkole je na GTX 680:
Frame 0: GPU se začne navijat, shaderji se prevajajo (iz D3D v dejansko kodo, ki jo GPU zna izvajt),... Skratka traja.
Fram 1-4: Driver vse skup požre (renderiranje vnaprej). Zgleda da je danes default 4 frame, ne več 3.
Frame 5: Spike, dejansko bo treba nekaj zrenderirat. Driver počaka, da začnejo slike letet iz GPU-ja ve.
Frame 6-8: Tekstura je v sistemskem ramu. Bandwidth je tukaj PCI-Exrpess (branje teksture) + nekaj GPU bandwidtha (zapis v frame buffer).
Frame 9: Spike. Driver ugotovi, da to teksturo pa res nujno nujno rabi in jo shipa na grafo. Kar je zanimivo tu je, da zgleda dejansko beleži kolikokrat jo je moral it iskat čez PCI-Express (če je uporabljena manjkrat, bo ostala več frame-ov v sistemskem ramu).
Frame 10+: Full speed ahead.
Sedaj pa malo poštudirat kako kaj iztrgat o hevristiki na GTX 970 na takle način...
256.30 ms - 1.15 Gpix/s 9.21GB/s 0.28 ms - 1054.45 Gpix/s 8435.62GB/s 0.02 ms - 13847.63 Gpix/s 110781.03GB/s 0.70 ms - 423.18 Gpix/s 3385.43GB/s 0.39 ms - 747.79 Gpix/s 5982.32GB/s 193.77 ms - 1.52 Gpix/s 12.18GB/s 88.25 ms - 3.34 Gpix/s 26.73GB/s 94.21 ms - 3.13 Gpix/s 25.04GB/s 94.03 ms - 3.14 Gpix/s 25.09GB/s 131.88 ms - 2.24 Gpix/s 17.89GB/s 14.35 ms - 20.56 Gpix/s 164.45GB/s 14.48 ms - 20.36 Gpix/s 162.92GB/s 14.42 ms - 20.45 Gpix/s 163.64GB/s 14.43 ms - 20.44 Gpix/s 163.54GB/s
Frame 0: GPU se začne navijat, shaderji se prevajajo (iz D3D v dejansko kodo, ki jo GPU zna izvajt),... Skratka traja.
Fram 1-4: Driver vse skup požre (renderiranje vnaprej). Zgleda da je danes default 4 frame, ne več 3.
Frame 5: Spike, dejansko bo treba nekaj zrenderirat. Driver počaka, da začnejo slike letet iz GPU-ja ve.
Frame 6-8: Tekstura je v sistemskem ramu. Bandwidth je tukaj PCI-Exrpess (branje teksture) + nekaj GPU bandwidtha (zapis v frame buffer).
Frame 9: Spike. Driver ugotovi, da to teksturo pa res nujno nujno rabi in jo shipa na grafo. Kar je zanimivo tu je, da zgleda dejansko beleži kolikokrat jo je moral it iskat čez PCI-Express (če je uporabljena manjkrat, bo ostala več frame-ov v sistemskem ramu).
Frame 10+: Full speed ahead.
Sedaj pa malo poštudirat kako kaj iztrgat o hevristiki na GTX 970 na takle način...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Senitel ::
Kot sem rekel, driver renderira vnaprej. To izgleda točno tako kot se vidi v prejšnjem postu. Nekaj frame-ov enostavno požre. Kar pomeni, da kar se aplikacije tiče, je GPU končal frame v 0.02 ms in iz tega se potem izračuna ogromen fillrate in bandwidth. Čez nekaj frame-ov se vse skup seveda stabilizira (vse tistole se zgodi znotraj prve sekunde).
Blazz ::
fantje, jaz sem kontaktiral tega Roya iz AMDja glede tega kar oglašujejo po twitterju, da imajo super ponudbo za tiste, ki bi vrnili 970 GTX.
me je zelo nasmejalo...
offer ki sem ga dobil za SLO je:
http://experience.amd.com/iwant4gb/
http://www.pcplus.si/strojna-oprema/gra...
sedaj sem mu odpisal, da upam da se ne delajo norca in da če lahko dajo resen offer. Čakam odgovor...
vse skup je en velik hoax s strani AMDja, tip nima nič za ponudit v EMEA razen to, da pač kupi v kateri štacuni hočeš 290x in dobil boš 4GB rama... nobenih popustov ali drugih bonbončkov....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
CellarDoor ::
po opravičilu, zdaj vabi na "game-changer-ja" http://www.nvidia.com/content/M2G/made-... ... a bo to mobile ali desktop zadeva? naj bi bila kao več kot 5 let v delu ... zna povrniti zaupanje v nvidio
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 36402 (29547) | CellarDoor |
⊘ | Vračilo GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Strojna oprema | 28473 (24176) | Mavrik |
» | GeForce GTX 960 prihaja januarja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 26012 (22348) | FlyingBee |
» | NVIDIA prenosnike spreminja v igričarske pošastiOddelek: Novice / Grafične kartice | 11875 (9837) | m0LN4r |