Novice » Tožbe » Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970
m0LN4r ::
Ta grafa ma 8gb rama, če je komu 3.5 premalo za 4K in ultra modirane texture: http://www.computeruniverse.net/product...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Parashurama ::
Vsi ki zagotovo trdite da to ni težava, koliko od vas si lasti 970GTX?
Jaz osebno sem imel težave z lords of the fallen. Po nekje si fps-ji čudno padali, fraps niti ni kazal tolikšne razlike, do 10fps nihanja, ampak po občutku je bilo nihanje veliko večje.
Najprej sem sumil na physx, čeprav je delal na dedicated 680gtx.
Kar me je presenetilo, da na to ni imelo veliko vpliva niti ko sem ugasnil mehčanje robov. Edino kar je res pomagalo je da sem izklopil vsync, čeprav so frame-i redko presegli 60 fps je bila razlika res očitna.
Tega si nikakor nisem mogel razložiti, dokler nisem zvedel za to 3,5+0,5 GB zadevo, ki lepo razloži. Igra že tako poebere cca 3GB VRAM-a, z vsync s tripple bufferingom je pa verjetno občasno > 3,5GB in zato je bilo drastično poslabšanja za kratek čas.
Je pa res, da nisem še kasneje delat testov in logov, da bi videl če je to res to. Če ima kdo kakšno drugo idejo zakaj se je tako obnašalo se priporočam, vedno se rad kaj novega naučim.
Lords of the fallen je igra ki je blazno neoptimizirana. Na steamu skoraj ni igralca ki se ne bi pritozeval nad neigralnostjo, bugi in crashi. Poleg tega uporablja najnovejso proti piratsko zascito "execryptor", ki v bistvu pozre ves sistemski pomnilnik ker neprestano preverja originalnost igre in tega ne pocne samo na zacetku. Tako da tvoje tezave nimajo veze s gtx 970.
http://www.reddit.com/r/LordsoftheFalle...
CellarDoor ::
mah, lahko bi v droben tisk napisali, tako kot Tušmobil :-), da to pa to .... ali pa kot pri SSD/HDD glede Mbit in Mb, ali pa ponudniki internetnega
itak pa je tole AMD sponzoriral, saj takega poraza že od HD2900 serije niso doživeli
itak pa je tole AMD sponzoriral, saj takega poraza že od HD2900 serije niso doživeli
Zgodovina sprememb…
- spremenila: CellarDoor ()
Parashurama ::
CellarDoor je izjavil:
mah, lahko bi v droben tisk napisali, tako kot Tušmobil :-), da to pa to .... ali pa kot pri SSD/HDD glede Mbit in Mb, ali pa ponudniki internetnega
itak pa je tole AMD sponzoriral, saj takega poraza že od HD2900 serije niso doživeli
To pa itak 100 % je AMD zadaj. Medtem ko so "reverse technology" 970-ko da bi ja ugotovili kako madonca so tak performance uspeli vgraditi za ta denar pri Nvidiji, so spotoma odkrili manjkajocih 500 mb. :)
Parashurama je izjavil:
Vsi ki zagotovo trdite da to ni težava, koliko od vas si lasti 970GTX?
Jaz osebno sem imel težave z lords of the fallen. Po nekje si fps-ji čudno padali, fraps niti ni kazal tolikšne razlike, do 10fps nihanja, ampak po občutku je bilo nihanje veliko večje.
Najprej sem sumil na physx, čeprav je delal na dedicated 680gtx.
Kar me je presenetilo, da na to ni imelo veliko vpliva niti ko sem ugasnil mehčanje robov. Edino kar je res pomagalo je da sem izklopil vsync, čeprav so frame-i redko presegli 60 fps je bila razlika res očitna.
Tega si nikakor nisem mogel razložiti, dokler nisem zvedel za to 3,5+0,5 GB zadevo, ki lepo razloži. Igra že tako poebere cca 3GB VRAM-a, z vsync s tripple bufferingom je pa verjetno občasno > 3,5GB in zato je bilo drastično poslabšanja za kratek čas.
Je pa res, da nisem še kasneje delat testov in logov, da bi videl če je to res to. Če ima kdo kakšno drugo idejo zakaj se je tako obnašalo se priporočam, vedno se rad kaj novega naučim.
Lords of the fallen je igra ki je blazno neoptimizirana. Na steamu skoraj ni igralca ki se ne bi pritozeval nad neigralnostjo, bugi in crashi. Poleg tega uporablja najnovejso proti piratsko zascito "execryptor", ki v bistvu pozre ves sistemski pomnilnik ker neprestano preverja originalnost igre in tega ne pocne samo na zacetku. Tako da tvoje tezave nimajo veze s gtx 970.
http://www.reddit.com/r/LordsoftheFalle...
Lords of the Fallen uses EXECryptor as protection. http://www.strongbit.com/execryptor.asp
What dose EXECryptor do for you? Anti-cracking, anti-debugging, and anti-trace EXECryptor has innovative, powerful, anti-cracking, anti-debugging, anti-trace, and anti-reversing software in the business. It also has new code protection features to stop the latest cracking software and cracker issues.
What dose it do to your system? - Severely hinders performance due to additional CPU instruction cycles overhead from machine-level obfuscation. - Significantly increases the size and affects the speed of a program.
This technology protects the code on the CPU-command level. It is known the x86 processors command system is redundant and allows the execution of the same ‘code’ using various different system commands. It breaks up the protected code into several processor commands or small command snippets and replace them by others, while maintaining the same end result. Thus the protector obfuscates the code not on the source level but on the level of the CPU commands.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Parashurama ()
Truga ::
Ta grafa ma 8gb rama, če je komu 3.5 premalo za 4K in ultra modirane texture: http://www.computeruniverse.net/product...
Ne, nima. Ta ma 2x4gb, ker je dual GPU graficna. Ne prosim klobasat.
Nekateri prodajalci v ZDA že vračajo denar kupcem GTX 970. V tožbi prizadeta stran terja povračilo kupnine in odškodnino, AMD pa se je znašel in lastnikom GTX 970 ponuja popust pri nakupu AMD-jevih kartic.
Denar so nekateri (za newegg vem) ze nehali vracat, ker je bilo pritozb prevec.
diNero ::
Nekateri prodajalci v ZDA že vračajo denar kupcem GTX 970. V tožbi prizadeta stran terja povračilo kupnine in odškodnino, AMD pa se je znašel in lastnikom GTX 970 ponuja popust pri nakupu AMD-jevih kartic.
Ufff, bo zdej rabljenih kartic na novo zapakiranih šlo v prodajo..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: diNero ()
m0LN4r ::
Ta grafa ma 8gb rama, če je komu 3.5 premalo za 4K in ultra modirane texture: http://www.computeruniverse.net/product...
Ne, nima. Ta ma 2x4gb, ker je dual GPU graficna. Ne prosim klobasat.
Nekateri prodajalci v ZDA že vračajo denar kupcem GTX 970. V tožbi prizadeta stran terja povračilo kupnine in odškodnino, AMD pa se je znašel in lastnikom GTX 970 ponuja popust pri nakupu AMD-jevih kartic.
Denar so nekateri (za newegg vem) ze nehali vracat, ker je bilo pritozb prevec.
Ime: Sapphire Radeon R9 295X2 8.0 GB Enthusiast Grafikkarte
Opis v štacuni: AMD Radeon R9 295 X2, 8.0 GB GDDR5 512bit
Specsi v štacunah: Speicher - Grösse - 8 GB
Zavajanje, podlost...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Truga ::
8GB je 2x4GB.
Zaradi nacina kako dela dual GPU (sepravi, crossfire ali SLI), je 8gb rama razdelejo v 2x4, vsak GPU ima dostop do svojih 4GB. To sicer ni nic novega in to delata tako ATi kot nvidia.
Zaresne 8GB graficne sicer safir ima, samo so butasto drage.
Zaradi nacina kako dela dual GPU (sepravi, crossfire ali SLI), je 8gb rama razdelejo v 2x4, vsak GPU ima dostop do svojih 4GB. To sicer ni nic novega in to delata tako ATi kot nvidia.
Zaresne 8GB graficne sicer safir ima, samo so butasto drage.
lunamit ::
@Senitel & @Parashurama
Hvala za dodaten info. Vse skupaj mi je bilo samo nenavadno, da je taka razlika z ali brez vsync, pa še to bolj po občutku kot pa v števikah. In kot sta ugotovila težko krivim samo 970 :)
In ja Senitel, seveda imaš prav, da bi lahko kompetentno trdil da je zagovoto težava v 970GTX oz. teh 3,5+0,5GB, bi moral poganjati tudi z 980GTX z istimi nastavitvami in pod istimi pogoji.
Vse skupaj je bilo bolj razmišljanje ali je res to težava v memory-ju od 970 in da dobim še kakšno uporabno informacijo.
Hvala za dodaten info. Vse skupaj mi je bilo samo nenavadno, da je taka razlika z ali brez vsync, pa še to bolj po občutku kot pa v števikah. In kot sta ugotovila težko krivim samo 970 :)
In ja Senitel, seveda imaš prav, da bi lahko kompetentno trdil da je zagovoto težava v 970GTX oz. teh 3,5+0,5GB, bi moral poganjati tudi z 980GTX z istimi nastavitvami in pod istimi pogoji.
Vse skupaj je bilo bolj razmišljanje ali je res to težava v memory-ju od 970 in da dobim še kakšno uporabno informacijo.
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Zheegec ::
joooj kakšno kompliciranje. Za nakup se odločiš glede na zmogljivost, ne glede na specifikacije. In glede sposobnosti niso zavajali (fejkali benchmarkov, kot jih recimo Samsung pri svojih telefonih), samo glede specifikacij.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Truga ::
Sorry, ce kupim 4gb graficno zato ker nameravam kmalu kupit rift al pa 4K ekran, pol pricakujem da bo gor 4gb rama, ne 3.5, pol pa mogoce se mal extra rama k je skor tok pocasen kot system ram.
To pac tko ne gre.
To pac tko ne gre.
m0LN4r ::
Pol si itak zajeb naredil, ker bi si moral vsaj 980ko nabavt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Sorry, ce kupim 4gb graficno zato ker nameravam kmalu kupit rift al pa 4K ekran, pol pricakujem da bo gor 4gb rama, ne 3.5, pol pa mogoce se mal extra rama k je skor tok pocasen kot system ram.
To pac tko ne gre.
Kje je problem, sej je gor 4gb rama. Če ne verjameš, pa preštej memory chipe.
#brezpodpisa
Sssaga ::
Ta grafa ma 8gb rama, če je komu 3.5 premalo za 4K in ultra modirane texture: http://www.computeruniverse.net/product...
Ne, nima. Ta ma 2x4gb, ker je dual GPU graficna. Ne prosim klobasat.
Verjetno je to omenil z razlogom. ^^
CellarDoor ::
vse se je začelo z Anandtechom in zdaj že nekaj časa nimajo Geforce 960 review-a, tako da očitno je nvidia dovolj velik player
CEO šefe se je opravičil http://videocardz.com/54902/jen-hsun-hu...
CEO šefe se je opravičil http://videocardz.com/54902/jen-hsun-hu...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: CellarDoor ()
Xserces ::
CEO je reku da je to feature! . Dejansko grafe nimam več ampak malo pa lahko potrolam oziroma nalijem na ogenj.
GTX970 bi kupu še enkat ampak kot sm napisu v temi o 9xx če bi bla zihr brez coil whina.
GTX970 bi kupu še enkat ampak kot sm napisu v temi o 9xx če bi bla zihr brez coil whina.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
filip007 ::
Potem naj rečejo TurboCache , da zadnjih 512MB dela hitro kot sistemski RAM. http://www.nvidia.com/page/geforce6200_...
Trevor Philips Industries
Senitel ::
Da rečemo kakšno še o bolj kompliciranem delu. Torej zakaj 4 različne grafične vsaka z 4GB rama sproducirajo 4 različne porabe rama v isti igri in z isto gameplay sekvenco...
Grafične že dolgo časa zelo rade renderirajo stvari vnaprej. Da GPU dela na treh zaporednih sličicah iz igre sočasno ni nekaj nenavadnega. Obenem grafičen pipeline s strani iger tudi že dolgo časa ni več povsem trivialen. Igre danes ne renderirajo direktno v "backbuffer chain" torej v enega od dveh (treh za triple buffering) bufferjev od katerih je eden prikazan na zaslonu, v drugega pa GPU med tem tlači pixle. Danes je cel kup vmesnih korakov, ko GPU renderira stvari, ki niso pixli za na zaslon. Eden takih primerov so recimo sence kjer bo GPU v neko recimo 2048x2048 teksturo zapisal koliko so oddaljeni luči najbližji pixli. Kasneje bo to prebral in primerjal, če je renderiran pixel v senci ali ne. En tak "shadow map" skuri 16MB rama. To je prvi primer takega dinamičnega resource-a, ki ga GPU spreminja. Drugi primer so recimo particle sistemi, kjer mora CPU (ali GPU odvisno od implementacije), vsak frame premaknit X delcev na novo pozicijo preden jih na novi lokaciji sploh začne izrisovat.
Far Cry 4, Battlefield 4 in kupe ostalih modernih iger to doterajo še precej dlje. Kot prvo so te igre običajno t.i. "deferred rendererji", kar pomeni, da naredijo v nek konstrukt, ki se mu običajno reče gbuffer, geometrijsko sliko kompletne scene in potem to poenostavljeno reprezentacijo posenčijo. Kot drugo je danes zelo popularen pristo "virtual texturing", kjer se teksture stream-ajo iz rama ali diska na GPU glede nato kam lahko igralec pogleda v naslednjih nekaj slikah (in posledično katere teksture lahko vidi in v kakšnih detajlih). To povzroči, da tudi teksture niso več nujno statičen resource (igra ne bo sprostila obstoječe teksture, ampak bo staro vsebino enostavno prepisala z novo).
Postavimo en testen scenarij: imamo 1920x1080 ločljivost 32bpp, nič AA, nek osnoven deferred renderer in 4 2k x 2k shadow mape. Koliko rama to zasede?
Double buffered backbuffer 16MB + Z-Buffer 8MB + gbuffer je sestavljen iz vsaj 4 64bpp bufferjev kar znese 66MB + 4x shadow mape smo že naračunal 64MB. Torej skupaj: 154MB. Če imamo poleg tega še 1024MB tekstur potem bi moral driver javit oziroma GPU-z pokazat 1178MB porabljenega GPU spomina right? Wrong! Najprej je tu treba dodat še DWM, torej grafičen ram, ki ga zasede OS, kar znese še kakšne 100-200MB (lahko več odvisno od OS, koliko monitorjev, kakšna resolucija,...). Ampak ta del je konstanten in predvidljiv.
V začetku sem omenil, da GPU-ji radi renderirajo vnaprej. Kaj so zgodi z porabo rama, če hoče GPU renderirat 3 slike vnaprej (kar je zgornji limit in tudi praktičen minimum)? GPU začne renderirat frame N. Nekaj šari po shadow mapah. GPU začne renderirat frame N + 1. Ali lahko šari po istih shadow mapah? Ne, ker še ni končal frame-a N. Torej driver na skrivaj alocira nov set shadow map. GPU začne renderirat frame N + 2. Ali lahko piše po katerih od že rezerviranih shadow map? Ne, ker še ni končal frame N in frame N + 1. Isto se potem ponovi za kompleten gbuffer, Z-Buffer in del backbufferja. GPU-Z bo torej pokazal porabo GPU rama 1478MB (+nekaj statike od OS). Torej 300MB več kot igra dejansko zahteva. Če damo v mix MSAA se bufferji še povečajo in razmak med tem kaj igra zahteva in kaj driver rezervira še dodatno poskoči.
Kaj se zgodi, ko se začne dejanska poraba rama s strani igre bližat zgornjim omejitvam? Driver bo moral počasi odnehat z renderiranjem vnaprej. Tako bo poraba rama visela na 4GB, pa če bo igra porabila 3GB, 3.5GB ali pa 3.9GB (recimo, da imamo malo bolj kompleksen primer kot zgoraj opisan). Igra lahko dejansko porabi tudi 4+GB ampak v tem primeru bo performance drastično padel, ker bo moral GPU začet stvari prenašat čez PCI-Express.
Kaj se zgodi na GTX 970? Limit v tem primeru je 3.5GB. Če igra porabi 3GB GPU rama potem go driver že začel limitirat koliko vnaprej renderira in poraba ne bo šla čez 3.5GB. GTX 980 v tem primeru še ne bo rabil omejevat renderiranja vnaprej. Če igra porabi 3.5GB, potem bo GTX 970 povsem nehal renderirat vnaprej, GTX 980 pa bo začel to omejevat. Če igra porabi več kot 3.5GB bo začel driver na GTX 970 stvari pakirat v zadnjih 512MB. GTX 980 bo pa tudi povsem nehal renderirat vnaprej.
Grafične že dolgo časa zelo rade renderirajo stvari vnaprej. Da GPU dela na treh zaporednih sličicah iz igre sočasno ni nekaj nenavadnega. Obenem grafičen pipeline s strani iger tudi že dolgo časa ni več povsem trivialen. Igre danes ne renderirajo direktno v "backbuffer chain" torej v enega od dveh (treh za triple buffering) bufferjev od katerih je eden prikazan na zaslonu, v drugega pa GPU med tem tlači pixle. Danes je cel kup vmesnih korakov, ko GPU renderira stvari, ki niso pixli za na zaslon. Eden takih primerov so recimo sence kjer bo GPU v neko recimo 2048x2048 teksturo zapisal koliko so oddaljeni luči najbližji pixli. Kasneje bo to prebral in primerjal, če je renderiran pixel v senci ali ne. En tak "shadow map" skuri 16MB rama. To je prvi primer takega dinamičnega resource-a, ki ga GPU spreminja. Drugi primer so recimo particle sistemi, kjer mora CPU (ali GPU odvisno od implementacije), vsak frame premaknit X delcev na novo pozicijo preden jih na novi lokaciji sploh začne izrisovat.
Far Cry 4, Battlefield 4 in kupe ostalih modernih iger to doterajo še precej dlje. Kot prvo so te igre običajno t.i. "deferred rendererji", kar pomeni, da naredijo v nek konstrukt, ki se mu običajno reče gbuffer, geometrijsko sliko kompletne scene in potem to poenostavljeno reprezentacijo posenčijo. Kot drugo je danes zelo popularen pristo "virtual texturing", kjer se teksture stream-ajo iz rama ali diska na GPU glede nato kam lahko igralec pogleda v naslednjih nekaj slikah (in posledično katere teksture lahko vidi in v kakšnih detajlih). To povzroči, da tudi teksture niso več nujno statičen resource (igra ne bo sprostila obstoječe teksture, ampak bo staro vsebino enostavno prepisala z novo).
Postavimo en testen scenarij: imamo 1920x1080 ločljivost 32bpp, nič AA, nek osnoven deferred renderer in 4 2k x 2k shadow mape. Koliko rama to zasede?
Double buffered backbuffer 16MB + Z-Buffer 8MB + gbuffer je sestavljen iz vsaj 4 64bpp bufferjev kar znese 66MB + 4x shadow mape smo že naračunal 64MB. Torej skupaj: 154MB. Če imamo poleg tega še 1024MB tekstur potem bi moral driver javit oziroma GPU-z pokazat 1178MB porabljenega GPU spomina right? Wrong! Najprej je tu treba dodat še DWM, torej grafičen ram, ki ga zasede OS, kar znese še kakšne 100-200MB (lahko več odvisno od OS, koliko monitorjev, kakšna resolucija,...). Ampak ta del je konstanten in predvidljiv.
V začetku sem omenil, da GPU-ji radi renderirajo vnaprej. Kaj so zgodi z porabo rama, če hoče GPU renderirat 3 slike vnaprej (kar je zgornji limit in tudi praktičen minimum)? GPU začne renderirat frame N. Nekaj šari po shadow mapah. GPU začne renderirat frame N + 1. Ali lahko šari po istih shadow mapah? Ne, ker še ni končal frame-a N. Torej driver na skrivaj alocira nov set shadow map. GPU začne renderirat frame N + 2. Ali lahko piše po katerih od že rezerviranih shadow map? Ne, ker še ni končal frame N in frame N + 1. Isto se potem ponovi za kompleten gbuffer, Z-Buffer in del backbufferja. GPU-Z bo torej pokazal porabo GPU rama 1478MB (+nekaj statike od OS). Torej 300MB več kot igra dejansko zahteva. Če damo v mix MSAA se bufferji še povečajo in razmak med tem kaj igra zahteva in kaj driver rezervira še dodatno poskoči.
Kaj se zgodi, ko se začne dejanska poraba rama s strani igre bližat zgornjim omejitvam? Driver bo moral počasi odnehat z renderiranjem vnaprej. Tako bo poraba rama visela na 4GB, pa če bo igra porabila 3GB, 3.5GB ali pa 3.9GB (recimo, da imamo malo bolj kompleksen primer kot zgoraj opisan). Igra lahko dejansko porabi tudi 4+GB ampak v tem primeru bo performance drastično padel, ker bo moral GPU začet stvari prenašat čez PCI-Express.
Kaj se zgodi na GTX 970? Limit v tem primeru je 3.5GB. Če igra porabi 3GB GPU rama potem go driver že začel limitirat koliko vnaprej renderira in poraba ne bo šla čez 3.5GB. GTX 980 v tem primeru še ne bo rabil omejevat renderiranja vnaprej. Če igra porabi 3.5GB, potem bo GTX 970 povsem nehal renderirat vnaprej, GTX 980 pa bo začel to omejevat. Če igra porabi več kot 3.5GB bo začel driver na GTX 970 stvari pakirat v zadnjih 512MB. GTX 980 bo pa tudi povsem nehal renderirat vnaprej.
Truga ::
Lar3s ::
Da rečemo kakšno še o bolj kompliciranem delu. Torej zakaj 4 različne grafične vsaka z 4GB rama sproducirajo 4 različne porabe rama v isti igri in z isto gameplay sekvenco...
...
.
Ok. Glede na zgoraj napisano, a je GTX970 še vedno vredu kartica, ali pa ta vram/ramgate afera
vpliva kaj na dolgoročno vrednost/uporabnost kartice?
Sam imam možnost vrniti kartico, vendar se ne morem odločiti ali bi jo obdržal, ker zaenkrat mi
špila vredu, ali pa naj jo vrnem, ker zna ta vram bug omejiti uporabnost kartice v prihodnosti.
Primarni fokus za bližnjo prihodnost je da bo kartica laufala Witcher 3 na cca. max nastavitvah
na FullHD.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Lar3s ()
m0LN4r ::
Pol si itak zajeb naredil, ker bi si moral vsaj 980ko nabavt.
Ti ves kaj je SLI?
Razsvetli me
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trupl0 ::
Če kdo ne mara svoje 970tke, jo jaz kupim za 150EUR. ;)
PS: Ponujena cena izraža to, da bom moral imeti v svojem računalniku defektno kartico. :D
PS: Ponujena cena izraža to, da bom moral imeti v svojem računalniku defektno kartico. :D
If you are going through Hell, keep going !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Trupl0 ()
Truga ::
hojnikb ::
dve 970 niti podrazno ne dobiš za ceno ene 980...
najcenejša 980
http://geizhals.at/eu/zotac-geforce-gtx...
970
http://geizhals.at/eu/kfa-galax-geforce...
S tem, da se morš v primeru 2x 970 ukvarjat z SLI.... In vsi vemo, kako odlično deluje multi gpu setup.
najcenejša 980
http://geizhals.at/eu/zotac-geforce-gtx...
970
http://geizhals.at/eu/kfa-galax-geforce...
S tem, da se morš v primeru 2x 970 ukvarjat z SLI.... In vsi vemo, kako odlično deluje multi gpu setup.
#brezpodpisa
Truga ::
Dobro, lej, 1x980 je 50% drazja, in ni dovolj hitra za to kar jaz rabim. 1x980 ne bo laufal iger ki jih jaz hocem na >90 minimalno FPS, 2x970 pa to doseze. Za precej nizjo ceno kot 2x980. Zdaj pa se izkaze da ima samo 3.5gb uprabnega rama, kar pomeni da bo na mojem ekranu zadeva stekala, pa na riftu verjetno tudi ker rabi vec rama kot monitor z isto resolucijo, zaradi 2h slik, filtrov.
Kar se pa tice SLI... A so problemi? Jaz imam zdaj ze par let v masini 2x6970, in zadeva mi laufa super. S crossfire vklopljen dobim med 80 in 100% extra FPS. FF14, naprimer, gre iz min 31 na min 60 (vsync), razlika je ko dan in noc. Ne mi rect da ma nvidia slabse driverje od atijevih, ko jih pa skos tok kurcate?
Kar se pa tice SLI... A so problemi? Jaz imam zdaj ze par let v masini 2x6970, in zadeva mi laufa super. S crossfire vklopljen dobim med 80 in 100% extra FPS. FF14, naprimer, gre iz min 31 na min 60 (vsync), razlika je ko dan in noc. Ne mi rect da ma nvidia slabse driverje od atijevih, ko jih pa skos tok kurcate?
Senitel ::
Sam imam možnost vrniti kartico, vendar se ne morem odločiti ali bi jo obdržal, ker zaenkrat mi
špila vredu, ali pa naj jo vrnem, ker zna ta vram bug omejiti uporabnost kartice v prihodnosti.
Primarni fokus za bližnjo prihodnost je da bo kartica laufala Witcher 3 na cca. max nastavitvah
na FullHD.
Zakaj zna ta "bug" omejit uporabnost kartice v prihodnosti? Razpoložljivi podatki, ki jih imamo pravijo, da je GTX 970 počasnejša od GTX 980, ker je pač počasnejša od GTX 980, ne pa zato ker bi imela kakšne probleme. GTX 970 se da tudi danes porinit čez 3.5GB... Ves ta šum okrog tega pa tudi onemogoča kakršno koli pametno debato okrog tega.
Dobro, lej, 1x980 je 50% drazja, in ni dovolj hitra za to kar jaz rabim. 1x980 ne bo laufal iger ki jih jaz hocem na >90 minimalno FPS, 2x970 pa to doseze. Za precej nizjo ceno kot 2x980. Zdaj pa se izkaze da ima samo 3.5gb uprabnega rama, kar pomeni da bo na mojem ekranu zadeva stekala, pa na riftu verjetno tudi ker rabi vec rama kot monitor z isto resolucijo, zaradi 2h slik, filtrov.
Obožujem ljudi, ki vedo koliko rama rabijo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Lar3s ::
Zakaj zna ta "bug" omejit uporabnost kartice v prihodnosti? Razpoložljivi podatki, ki jih imamo pravijo, da je GTX 970 počasnejša od GTX 980, ker je pač počasnejša od GTX 980, ne pa zato ker bi imela kakšne probleme. GTX 970 se da tudi danes porinit čez 3.5GB... Ves ta šum okrog tega pa tudi onemogoča kakršno koli pametno debato okrog tega.
Ne vem, zato pa sprašujem tebe, ker poznaš malo bolj podrobno te stvari
"Poznavalcev" je obilo na obeh bregovih VRAMGate 'afere', lastniki GTX970, ki
pa se ne spoznamo podrobno na take reči, pa smo vmes in ne vemo kaj naredit,
da bo prav.
To da je GTX970 počasnejša od GTX980 mi je jasno, zanima pa me če način kako
ima GTX970 organiziran vram, lahko povzroča to zatikanje, ki ga poročajo v primerih
ko gre vram preko 3.5GB. Kot sem napisal igrati mislim na 1920x1080 še kar nekaj
let (FullHD monitor imam zdaj komaj 1 leto).
Truga ::
GTX 970 je trenutno najboljsi p/p ki ga lahko dobis, razen ce hoces graficno za CV1 rift ali 4k ekrane v bliznji prihodnosti. Ce ne, pol ostani na 970, ker boljse graficne ne bos dobil.
Tezaab ::
Jaz sem opazil, da mi zaradi GTX970 igre tecejo bolj gladko z bolj zahtevnimi nastavitvami kot prej (imel sem HD6870). Edina igra, ki mi steka je DA:I, kjer mi steka tudi pri minimalnih nastavitvah na 1920x1200, pa tudi nikoli ne prebije niti 3 giga VRAMa, kaj sele 3,5, torej verjetno ni graficna kriva za to. I'm keeping it.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Buggy ::
GTX 970 je trenutno najboljsi p/p ki ga lahko dobis,
r9 290 ni 20% slabsi od gtx 970 kot je Nvidia sicer drazja...torej ni ravno best P/P ce govorimo o novih grafikah...pri rabljenih pa je ta razlika se toliko vecja.
m0LN4r ::
Zakaj zna ta "bug" omejit uporabnost kartice v prihodnosti? Razpoložljivi podatki, ki jih imamo pravijo, da je GTX 970 počasnejša od GTX 980, ker je pač počasnejša od GTX 980, ne pa zato ker bi imela kakšne probleme. GTX 970 se da tudi danes porinit čez 3.5GB... Ves ta šum okrog tega pa tudi onemogoča kakršno koli pametno debato okrog tega.
Ne vem, zato pa sprašujem tebe, ker poznaš malo bolj podrobno te stvari
"Poznavalcev" je obilo na obeh bregovih VRAMGate 'afere', lastniki GTX970, ki
pa se ne spoznamo podrobno na take reči, pa smo vmes in ne vemo kaj naredit,
da bo prav.
To da je GTX970 počasnejša od GTX980 mi je jasno, zanima pa me če način kako
ima GTX970 organiziran vram, lahko povzroča to zatikanje, ki ga poročajo v primerih
ko gre vram preko 3.5GB. Kot sem napisal igrati mislim na 1920x1080 še kar nekaj
let (FullHD monitor imam zdaj komaj 1 leto).
Ne.
@Truga
Tebi se je že včeraj pokvaril s.detektor al šele danes?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Truga ::
GTX 970 je trenutno najboljsi p/p ki ga lahko dobis,
r9 290 ni 20% slabsi od gtx 970 kot je Nvidia sicer drazja...torej ni ravno best P/P ce govorimo o novih grafikah...pri rabljenih pa je ta razlika se toliko vecja.
R9 290 ima TDP 275W. Ce igras 3 ure na dan je to ~20e v enem letu.
GTX 970 ima TDP 150W. Ce igras 3 ure na dan je to ~10e v enem letu.
V ~2h letih prineses not razliko. Kle ni vsteta se extra cena za klimo, ki poleti vec pozge, ce imas radeona.
Napajalc ::
GTX 970 je trenutno najboljsi p/p ki ga lahko dobis,
r9 290 ni 20% slabsi od gtx 970 kot je Nvidia sicer drazja...torej ni ravno best P/P ce govorimo o novih grafikah...pri rabljenih pa je ta razlika se toliko vecja.
R9 290 ima TDP 275W. Ce igras 3 ure na dan je to ~20e v enem letu.
GTX 970 ima TDP 150W. Ce igras 3 ure na dan je to ~10e v enem letu.
V ~2h letih prineses not razliko. Kle ni vsteta se extra cena za klimo, ki poleti vec pozge, ce imas radeona.
r9 290 TDP 218W
Realna razlika med tema grafičnima karticama je 10-40w.
Naspološno: Kle je problem ker bo gtx 970 imela težave pri porabi rama za 512mb prej. Lahko vrtite kolkr čte. Se pravi bojo težave pri 3.5gb in naprej in ne pri 4gb in naprej kot piše na "škatli".
m0LN4r ::
Itak, ker je poraba vrama na različnih karticah enaka...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
CellarDoor ::
radeona 290 zdaj kupiti je kot fx 8150 - geforce 970 je za celo generacijo boljša zadeva
Buggy ::
GTX 970 je trenutno najboljsi p/p ki ga lahko dobis,
r9 290 ni 20% slabsi od gtx 970 kot je Nvidia sicer drazja...torej ni ravno best P/P ce govorimo o novih grafikah...pri rabljenih pa je ta razlika se toliko vecja.
R9 290 ima TDP 275W. Ce igras 3 ure na dan je to ~20e v enem letu.
GTX 970 ima TDP 150W. Ce igras 3 ure na dan je to ~10e v enem letu.
V ~2h letih prineses not razliko. Kle ni vsteta se extra cena za klimo, ki poleti vec pozge, ce imas radeona.
se bojo se kaksne mame splasile ko takole okoli treses dezinformacije.
...kaj ima veze TDP, raje si poglej porabo total sistema v igrah, ki je v povprecju pri sistemu z R9 290 vecji cca. 20-30W...vcasih se manj. To je cca 10-15%
Pravis da igras 3 ure na dan. To je ob predpostavki, da kuri sistem 30W vec in ti nabijas na polno 3 ure na dan (bom vzel total MAX vrednosti): 0,090kWh na dan X 365dni je to letno 33kWh!...kar je po ceniku enotarifnega stevca to na leto dobrih 3€ vec racuna elektrike NA_LETO!
Zdej pa ...ce si 3€ na leto ne mores skompenzirati z razliko slabih 100€ pri nabavni ceni kartice...potem pa res ne vem kako stvari stojijo. Rajsi si kaksno nepotrebno luc ugasni, bos vec prisparal...jezus marija
m0LN4r ::
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Ja no, te pa nabavt 290ko, je ziher bolj future proof ane, celo pa za cv1 in 4k 2016 :)
Pa btw 970ko se dobi tudi za:
http://www.hardwareversand.de/4096+MB/1...
290ko pa http://www.hardwareversand.de/4096+MB/1...
Samo prilagam dokaze za zgornje številke. Glejmo pa seveda neko ljudsko štacuno, ki omogoča pošiljanje v slo za 11EUR
Pa btw 970ko se dobi tudi za:
http://www.hardwareversand.de/4096+MB/1...
290ko pa http://www.hardwareversand.de/4096+MB/1...
Samo prilagam dokaze za zgornje številke. Glejmo pa seveda neko ljudsko štacuno, ki omogoča pošiljanje v slo za 11EUR
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Buggy ::
And there you have it boys.
Kupite R9 290.
decki gor ali dol...zaradi mene lahko furas integrirko ali pa si kupis 2X980 za SLI ...samo ne pisi neumnosti pa bo vse ok...deal?
ta trenutek je boljsi P/P za gaming rabljena 290 ...vsekakor bolj kot rabljena GTX 970, ki je sploh ni...tolk o P/P
Kaj se bo pa cez par mesecev dogajalo, ko pride AMD 3XX pa se nihce ne ve...kaj pa ves, mogoce bodo tudi pri AMD-ju nasli kaksnega gremlina...pa se bomo lahko spet brezplodno prepucavali po forumih, ceprav gaming zaradi tega ne bo nic sepal...mah kaj sepal, ta trenutek je za spodoben 1080P gaming se rabljena 280X za 140€ vec kot dost...drugo je pa bolj kot ne kaprica
Truga ::
Itak ni vazno kaj kups, vse je isto sranje, lej to:
http://www.tomshardware.com/news/micros...
http://www.tomshardware.com/news/micros...
m0LN4r ::
Ne, za gaming je najboljše rabljena konzola.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Truga ::
Ahaha, ne.
Also, Buggy, jaz se strinjam z s tabo. Jaz sem samo googlal "TDP" pa "kwh cena" pa naredu nahitr racunico. Ti si dal boljse cifre. Da ne bos narobe razumel mojih postov.
Also, Buggy, jaz se strinjam z s tabo. Jaz sem samo googlal "TDP" pa "kwh cena" pa naredu nahitr racunico. Ti si dal boljse cifre. Da ne bos narobe razumel mojih postov.
m0LN4r ::
Jep, tko mal na oko npr. jajce je 100g.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Senitel ::
Naspološno: Kle je problem ker bo gtx 970 imela težave pri porabi rama za 512mb prej. Lahko vrtite kolkr čte. Se pravi bojo težave pri 3.5gb in naprej in ne pri 4gb in naprej kot piše na "škatli".
A delaš na igri, kjer boš eksplicitno alociral vseh 4GB rama in potem bral samo iz zadnjih 512MB? Še v tem primeru bo rezultati bistveno boljši kot tisti, ki jih pokaže "Nays banchmark" al kaj je že ono cuda čudo.
CellarDoor ::
Senitel, se sekiraj se, marsikdo bo/je vrnil, zaradi drugega razloga, to je bil samo povod ... ali bo raje na nove radeonke počakal, ali se samo želi pritoževati in zaradi principa vrača, ali rabi denar, ali se je prenaglil in dal 300+ EUR, kar je že teritorij konzol, ali mu žena ne dovoli več igrat igric :-)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 36403 (29548) | CellarDoor |
⊘ | Vračilo GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Strojna oprema | 28473 (24176) | Mavrik |
» | GeForce GTX 960 prihaja januarja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 26012 (22348) | FlyingBee |
» | NVIDIA prenosnike spreminja v igričarske pošastiOddelek: Novice / Grafične kartice | 11875 (9837) | m0LN4r |