» »

Vklopljen Vsync in padec FPS

Vklopljen Vsync in padec FPS

R33D3M33R ::

Mislil sem da je naloga Vsync omogočati le igranje brez trganja slike (torej zaklep FPS na določeno številko), vendar sem se očitno motil. Če v F.E.A.R vklopim Vsync mi minimal FPS padejo kar za 7 FPS! Glede na to, da je zadeva potem komaj 23FPS, je to vsekakor omembe vredno. V čem je fora? A je temu vzrok kak hrošč? Gre se pa za grafično 6600GT 128 MB RAM, gonilniki so pa datirani 19.4.2007.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Meizu ::

Verjetno bo ram na grafiki. Dvomim da je 128mb dovolj za igranje na solidnih frejmih...

Mavrik ::

Verjetno je hrošč v igri ja, ker Vsync resno ne bi smel meti razloga za omejitev FPS pod 60.
The truth is rarely pure and never simple.

R33D3M33R ::

Bi rekel da je bolj bug kot pa kaj drugega. Razpon FPS je bil namreč brez Vsync od 30-122FPS, tak da grafična ima dovolj moči. Velikost pomnilnika je pa tako samo važna pri višji kvaliteti tekstur če se ne motim.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

strictom ::

Vertical sync nima nič z omejitvijo FPSjev. Je le dodatek k lepši grafiki, ki pač porabi preveč resursov in pokaže dokaj malo.

Pri grafiki je fora da se slika izrisuje od zgoraj navzdol. Črta za črto. In vedno ko se nariše se v framebufferjo shrani slika za naslednjo črto. Tukaj pa zna prit do zmote pri VBI (Vertical Blanking Interval) in se črta zna narista prej. Kar pa zgleda kot bi se slika trgala.

Po domače: na sliki videš še ostanek prejšnega frejma. Je nadležno.

To pa vertical sync izniči s tem da uskladi VBI.

Neki takega no.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Mavrik ::

Da prevedem kaj si ti zdaj nabluzo: vsync omeji FPS tako, da grafa več ne prehiteva žarka, ki riše na zaslon, ter tako prepreči tearing.
The truth is rarely pure and never simple.

Tilen ::

Je le dodatek k lepši grafiki, ki pač porabi preveč resursov in pokaže dokaj malo.

Od kje pa tole?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

AapocalypseE ::

Pomeni Vsync mogoče to, da se na LCD zaslonih ne vidi teh črt, ker majo samo 60Hz osveževanje in se pol ne vidi tega? Sem šal v Colin DiRT vklopit Vsync in teh črt ni več, tak da mislim da je za to.

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

Kot sem že tu razložo, LCDji nimajo osveževanja kot takega, tistih 60Hz samo pomeni, da grafična pošila 60 slik vsako sekundo na zaslon. Pa ja, tearing zaradi tega izgine.
The truth is rarely pure and never simple.

para! ::

Ampak, a ni vsync že od nekdaj razlog za upad FPS, v nekaterih igrah več, v drugih manj?

lp
Death before dishonor!

ripmork ::

sam sicer nisem na tekočem z igrami danes, a kolikor se spomnim sem tudi sam vedno v vseh igrah kot prvo nastavitev izklopil V-synch - vse kar sem imel od njega je bilo le počasnejše delovanje.

R33D3M33R ::

Verjetno zaradi načina delovanja Vsync padejo FPS ali kako?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Mavrik ::

Cela fora vynca je, da ne spusti FPS nad osveževalno frekvenco zaslona.
The truth is rarely pure and never simple.

R33D3M33R ::

Ja, ampak čemu tak performance drop? Če v Quake napravim seta maxfps ne verjamem da pride do upada FPS ali pač?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Senitel ::

Če nimaš VSYNC vklopljen, potem lahko GPU naredi flip med back in front bufferjem (torej sliko ki jo renderira in sliko, ki jo monitor izrisuje) med tem ko monitor izrisuje sliko. To povzroča trganje ker vidiš zgoraj nekaj stare slike spodaj pa nekaj nove slike (nižji FPS bolj je to trganje očitno).
VSYNC zadevo reši tako, da GPU ČAKA da bo monitor končal z izrisom (VBLANK), preden se bo izvedel flip. Rezultat je ta da se slika ne trga več, FPS-ji ne gredo več čez hitrost osveževanja, pa tudi pod hitrostjo osveževanja se lahko znižajo, ker GPU čaka na VBLANK od monitorja preden nadaljuje z renderiranjem.
Tešitev je triple buffering, ki pa je hudo redka izbira v igrah.

R33D3M33R ::

Hvala za obrazložitev. To je torej vzrok padca. Pod nVidiinimi nastavitvami v nadzorni plošči so neke možnosti in tam lahko daš triple buffering na on. A to pomeni da se pri igrah, ki tega ne podpirajo preskoči in vklopi samo pri teh, ki podpirajo ali pomeni da se forsira pri vseh igrah?
Vnaprej hvala za odgovore. Ker nimam high end mašine rad tweakam nastavitve in Vsync z minimalnim znižanjem FPS bi prišel kdaj pa kdaj še kako prav.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Mavrik ::

Senitel: Kaj pa je sploh razlog da se triple buffering tako redko uporablja? Ker kolikor sem delal s 3D grafiko, tripple buffering doda en dodaten backbuffer in edina slabost kera bi mi prišla na misel je večja poraba vrama... je še kaka druga fora pri tem?
The truth is rarely pure and never simple.

Senitel ::

To je pač stvar, ki bi jo morale podpirati igre (tako kot tudi AA in AF), ne pa da driver posiljuje igre. V nekaterih primerih seveda deluje, da driver vsili triple buffering, lahko pa s tem tudi kaj sesuje.
Sicer če se igra zaveda triple bufferinga potem razen nekaj višje porabe pomnilnika ni nobenega problema.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vsync

Oddelek: Strojna oprema
182020 (1717) miraldi
»

'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15013821 (10683) MrStein
»

Pomen V-Sync-a v nastavitvah za grafiko pri igrah

Oddelek: Pomoč in nasveti
102201 (2020) xtrEeme
»

LCD in 60hz v igrah -> :s

Oddelek: Pomoč in nasveti
101044 (1044) Matev
»

Double/Triple Buffering

Oddelek: Zvok in slika
211618 (1448) ABX

Več podobnih tem