» »

Tudi ARM se odpoveduje sodelovanju s Huaweijem

Tudi ARM se odpoveduje sodelovanju s Huaweijem

Slo-Tech - Naslednje v vrsti podjetij, ki so (vsaj začasno) naredila križ čez Huawei, je ARM. Dogodek je pomemben predvsem zato, ker je ARM britansko podjetje, a se je vseeno odločili slediti ameriškemu zgledu. Po internih dokumentih, ki jih je pridobil BBC, so zaposleni že dobili okrožnico, naj ustavijo vse aktivne pogodbe, podporo in druge aktivnosti s Huaweijem. Podjetje je zapisalo, da dizajni vsebujejo tehnologijo, ki izvira iz ZDA, zato je ne smejo dobavljati Huaweiju.

Če bo ARM pri svoji odločitvi vztrajal dlje časa, je to za Huawei izjemno hud udarec. Medtem ko je Android še možno nadomestiti (navsezadnje je odprtokoden), je pri ARM-jevih čipih to skorajda nemogoče. Razvoj lastnih čipov je možen, a gre za drago in počasno početje. ARM-jevi čipi niso le sestavni del mobilnih telefonov, najdemo jih tudi v računalniških strežnikih, baznih postajah 5G itd.

V ARM-ju so bili o spremembi obveščeni 16. maja, še dva dni pozneje pa je po podjetju krožila okrožnica s podrobnostmi. Čeprav je ameriška vlada 20. maja omilila prepoved ameriškim podjetjem glede sodelovanja s Huaweijem, ARM meni, da to ne velja za njegove licence. Tako ARM-jevo osebje ne sme več sodelovati s Huaweijem, HiSiliconom ali drugimi povezanimi družbami. Prepoved velja celo za ARM China, v kateri ima ARM 49-odstotni delež.

V praksi to pomeni, da bo HiSilicon normalno izdal prihajajoči procesor Kirin 985, ki temelji na ARM-jevi tehnologiji, ker je razvoj končan. Naslednja generacija pa je že pod vprašajem. Enako velja za čipe Kunpeng (za strežnike TaiShan) in vso tehnologijo 5G, ki potrebuje tudi licence ameriških podjetij.

198 komentarjev

«
1
2 3 4

pero50 ::

huawei bo odprl slamnato firmo hjuavei, kamor bodo arm dobavljali čipe, ti pa jih bodo po enaki ceni prodali sebi.

mihec87 ::

Me zanima koliko prihodka so z tem izgubili...

Poldi112 ::

ARM je že par let Japonski.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Glugy ::

"Prepoved velja celo za ARM China, v kateri ima ARM 49-odstotni delež."
Čudno tole. Drgač pa ja Trump je dejansko hotel celoten Huawei uničit ker je prehuda konkurenca. Zdej se to lepo vid. Vse v imenu "varnosti" ( pred vohunjenjem ) . Vohunit smejo samo "naši". Če bi vsaka država tko razmišljala...bi imel razdrobljenost nenormalno.

puginho ::

Neverjetno, kitajski ki je zibelka demokracije, kjer se spoštujejo avtorske pravice, da se dogajajo takšne krivice.

Poldi112 ::

Kakšno vezo ima pa po tvojem demokracija z vsem skupaj?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

LightBit ::

Ali bomo potem končno dobili telefone z MIPS?

Red_Mamba ::

ce so pametni bojo sli na opensource SiFive platformo 8-)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

GrX ::

Red_Mamba je izjavil:

ce so pametni bojo sli na opensource SiFive platformo 8-)

Kako, če so ameriško podjetje?

Aquafriend ::

Koliko od vas se zaveda, da se lahko 5G uporabi kot orozje!? Ce se tega zavedas potem je zelo pomembno, kdo 5G postavlja po svetu. Gre se za boj in premoc.

Ales ::

Tudi pero se lahko uporabi kot orožje, ne le meč. Torej je od ključnega pomena, kdo prodaja penkala. Saj si to hotu povedat, ne?

Pri vsej tej propagandi v zadnjih dneh se to pravzaprav lepo vidi. Američani svoja penkala lepo učinkovito zarivajo vsem po vrsti.

Sicer pa ne skrbi, s 5G mikrovalovi ne boš učinkovito kuhal možganov ljudem. Precej več uspeha boš imel, če enostavno nadaljuješ s trolanjem. Al gre potem za kisanje in ne kuhanje možganov..? Uh, ne vem. Vsekakor pa so posledice.

Redorange ::

Po mojem bodo Kitajci počasi začeli sami proizvajat lastne procesorje, kaj vse bo v njih pa pitaj boga.

Master_Yoda ::

Dogodek je pomemben predvsem zato, ker je ARM britansko podjetje,


Heh, glede na to da je UK ameriski hlapec ni ravno presenetljivo.
Dovie'andi se tovya sagain.

Bwaze6 ::

Mobile networks are suspending orders for Huawei smartphones

Če je kdo mislil, da bo Huawei enostavno prevedril ameriške prepovedi z lastnim AOSP... Tole eskalira veliko hitreje, kot sem si predstavljal.

Pa misli ZDA predstaviti kakšne dokaze o vohunjenju na Huawei aparatih?



Ali je lažje, če se pač vsi pretvarjamo, da je to dejstvo, in tako ne bo nerodnih vprašanj po neodvisnih analizah?

hurikhan ::

Aquafriend je izjavil:

Koliko od vas se zaveda, da se lahko 5G uporabi kot orozje!? Ce se tega zavedas potem je zelo pomembno, kdo 5G postavlja po svetu. Gre se za boj in premoc.


Jaz se ne zavedam. Prosim za razlago.

Oberyn ::

Bwaze6 je izjavil:

Pa misli ZDA predstaviti kakšne dokaze o vohunjenju na Huawei aparatih?

Čemu? A je kakšna potreba po tem? Tudi če bi predstavili dokaze, ali bi imeli kakšen zgodovinski vzrok, da jim verjamemo? Dokazi so letalonosilke in firehell rakete iz drona skozi okno bloka. Tak dokaz vsak razume. Vsak, ki je dovolj pameten. Remember WMD, nihče ni niti pisnil. Jaz sem samo čakal, kdaj bodo jenkiji našli WMD pri malih rumenih. Evo našli so ga. To je tolk simpl.

hojnikb ::

Bi reku, da je tole odlična priložnost za RISC-V, ampak kaj, ko je ta tut ameriški;((
#brezpodpisa

mitja ::

Sicer pa... 5G omrezja se servisirajo v skafandru - takem, kot se uporablja v nuklearki ???
5G je skodljiv ze sam po sebi in se ze dogajajo prepovedi urbane rabe po svetu. Ne vem kaj se imamo za kregat? 5G je skodljiv za vsa ziva bitja. Morali bi doseci generalno prepoved. Pika!
Nobody is perfect! But who wants to be nobody?

Avenger ::

Ales je izjavil:


Sicer pa ne skrbi, s 5G mikrovalovi ne boš učinkovito kuhal možganov ljudem.


Nikoli ni nihče trdil, da gre za toplotne učinke. ;)

Sicer pa je videti, da gre zgolj in samo za politiko, za prevlado.. in nekdo hoče na vsak način kitajcem preprečiti dobro pozicijo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Bwaze6 ::

mitja je izjavil:

Sicer pa... 5G omrezja se servisirajo v skafandru - takem, kot se uporablja v nuklearki ???
5G je skodljiv ze sam po sebi in se ze dogajajo prepovedi urbane rabe po svetu. Ne vem kaj se imamo za kregat? 5G je skodljiv za vsa ziva bitja. Morali bi doseci generalno prepoved. Pika!


Za svoje tinfoil hat teorije odpri ločeno temo.

"skafandri kot v nuklearki..." :))

bbf ::

Edina nevarnost 5G je v tem, da še več kislic pride še hitreje do možganov in jih maksimalno zakisa. Živali so imune na to.

Invictus ::

Tudi Kitajci imajo kako orožje v paketu...

https://www.naturalnews.com/2019-05-22-...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

s1m0n ::

Zgleda, da ZDA niso zmožne konkurirat Huaweju z 5G omrežjem.
EU pa bi zdaj lahko sodelovanje z Huawejem za 5G malo bolj utrdila.
Angleže tak ne rabimo, so pod prevelikim zunanjim vplivom čez lužo tako kot Japonci in Avstralci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

TheBlueOne ::

Jaz bi raje, da EU vse infrastrukture dela sama. Kot drugo pa se mora za moj okus Kitajska pocasi oddaljiti od dolocenih praks, kakor deloma zaprt trg, prakticno onemogocanje uvoza, kopiranje brez slabe vesti, drzavnega vpliva v podjetjih itn. Kako bos zaupal, da ti gradijo infrastrukturo, ce si drzava lahko brez zadrzkov podreja podjetja.

Mr.B ::

Invictus je izjavil:

Tudi Kitajci imajo kako orožje v paketu...

https://www.naturalnews.com/2019-05-22-...

Kitajci samo potrpezljivo cakajo, da trumpi postavi tarife za EU avtomobile. Potem bo kitajec rekel da ameriski avti predstavlajo tveganje, to pomeni za vsako amerisko avto podjetje med 30-40% izpada proizvodnje. Ja na koncu bo amerika samo se rednek drzava.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

pegasus ::

Mr.B je izjavil:

Ja na koncu bo amerika samo se rednek drzava.
In Trump bo izvoljen za dosmrtnega velikega vodjo, tako kot Putin? Hej, mogoče je pa to njegov master plan.

boolsheat ::

Lastnik ARM-a je Japonski SoftBank..

SoftBank Group @ Wikipedia

s1m0n ::

Na čem sploh temeljijo te prepovedi? Nikjer ni nič opredeljeno...
Če ostali pravijo, da ni nič narobe z njimi, a ZDA vztraja in pritiska na ostale države, da igrajo njihovo umazano igro proti Huaweiju.

Invictus ::

Mr.B je izjavil:

Ja na koncu bo amerika samo se rednek drzava.

Saj to je že sedaj :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Poldi112 ::

hojnikb je izjavil:

Bi reku, da je tole odlična priložnost za RISC-V, ampak kaj, ko je ta tut ameriški;((


A ni risc-v open source? Je mogoče obremenjen s kakšnimi patenti?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Fritz ::

Ta Huawei je res grozen. Kako so sploh lahko mislili, da lahko ogrozijo pravico ZDA prisluškovati vsem ostalim državam 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

WhiteAngel ::

Zahod poskuša dokazat, da Kitajci nimajo za burek brez njih. Saj to je v bistvu res. Samo tudi mi bi životarili brez Kitajcev... Žalostno je, da bodo zaradi tega nasrkali delavci na obeh straneh. In nato proračuni držav, ko bodo socialne začeli izplačevati. Nova podjetja in produkti pač ne zrastejo kar čez noč na ukaz.

Poldi112 ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi raje, da EU vse infrastrukture dela sama.


Samo EU je skupek raznolikih držav, ki imajo pestro zgodovino medsebojnega vojskovanja. Imperij je zagotavljal mir, a ko se spet stepemo, osebno raje vidim, da pri nas laufa infrastruktura, bazirana na kitajskem hw, kot nemškem.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

AndrejO ::

Opazujmo kaj lahko ZDA storijo nekem podjetju iz Kitajske in se učimo, da ne bodo nekega dne na enakem udaru podjetja iz EU.

Veliko znakov je, da se doba globalizacije verjetno zaključuje, prihaja pa doba izolacije in nove blokovske delitve.

TheBlueOne ::

Poldi112 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi raje, da EU vse infrastrukture dela sama.


Samo EU je skupek raznolikih držav, ki imajo pestro zgodovino medsebojnega vojskovanja. Imperij je zagotavljal mir, a ko se spet stepemo, osebno raje vidim, da pri nas laufa infrastruktura, bazirana na kitajskem hw, kot nemškem.


Se ne strinjam ze, ker bi verjetno bilo izdelano v sodelovanju in vseeno bolj poznas tehniko. Kjer je vredno omenit, da je projekt EU umiril strasti min do 7G, med tem pa Kitajska z neupostevanjem postenih praks najeda ze danes.

Poldi112 ::

A tako kot sodelujemo pri Ericsson razvoju? Ker to je tisto, kar je trenutno evropsko in za kar se navija, ko se želi kupiti "domače".
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

r3dkv1c4 ::

puginho je izjavil:

Neverjetno, kitajski ki je zibelka demokracije, kjer se spoštujejo avtorske pravice, da se dogajajo takšne krivice.

Demokracija, ti nimaš pojma, kaj sploh pomeni demokracija.
Se strinjam, zate in tebi podobnim ovcam lahko razlagajo o demokraciji.
Za bruhat.....
Za kitajce si pa slišal preko interneta......kitajci bodo kupili Ameriko.....prehiteli so jih že davno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

boolsheat ::

AndrejO je izjavil:

Opazujmo kaj lahko ZDA storijo nekem podjetju iz Kitajske in se učimo, da ne bodo nekega dne na enakem udaru podjetja iz EU.

Veliko znakov je, da se doba globalizacije verjetno zaključuje, prihaja pa doba izolacije in nove blokovske delitve.


Trenutno je trend res takšen...

TheBlueOne ::

Poldi112 je izjavil:

A tako kot sodelujemo pri Ericsson razvoju? Ker to je tisto, kar je trenutno evropsko in za kar se navija, ko se želi kupiti "domače".


Pac ni vazno, imas Kitajsko, ki ima danes nepostene prakse in Nemcijo (oz druge drzave v brezcarinskem omocju) ter ostale od katerih posredno profitiramo in smo z njimi tesno povezani, kjer moras biti ultrapesimist, da bo v kratkem kaj narobe.

Torej ali podpres absolutnega zaveznika, ki bo po vsej verjetnosti brez problema zaveznik za celotno zivljenjsko dobo vec generacij tehnologije ali pa podpres nekoga, ki ima danes nepostene prakse in danes kaze tendence po nadvladi.

Zame Nemcija trenutno z nami sodeluje popolnoma posteno, kar za Kitajsko tezko recem in je jasno, koga bom nagradil.

Zgodovina sprememb…

Zmajc ::

Ameri so videli da Huawei počasi a sigurno začenja dominirat na globalnem trgu in so stisnili na panic button.

Bwaze6 ::

Invictus je izjavil:

Tudi Kitajci imajo kako orožje v paketu...

https://www.naturalnews.com/2019-05-22-...


Baje "redke zemlje" niso tako zelo redke, nahajališča so tudi v ZDA. Kitajska zaenkrat pokriva 80% svetovnih potreb predvsem zato, ker gre za zelo umazano industrijo. Kar znajo seveda Kitajci še vedno izvesti poceni, pri nas ali v ZDA pa bi bilo to izjemno drago.

Ampak če bi pa pridobivanje postalo "strateškega pomena", potem pa tudi na zahodu v momentu ignoriramo vse okoljevarstvene ali zdravstvene pomisleke...

NMH ::

Invictus je izjavil:

Tudi Kitajci imajo kako orožje v paketu...

https://www.naturalnews.com/2019-05-22-...


Rudnikov redke zemlje imaš vsepovsod tudi v ZDA.
To me spominja na bedarije izpred desetih let, kako so ZDA odvisne od nafte iz BZ.

Vmes so ZDA postale največji proizvajalec nafte.

djabi ::

Aquafriend je izjavil:

Koliko od vas se zaveda, da se lahko 5G uporabi kot orozje!? Ce se tega zavedas potem je zelo pomembno, kdo 5G postavlja po svetu. Gre se za boj in premoc.


Vse se lahko uporabi kot orožje.

Če bi jaz imel znanje, bi ti lahko recimo v tem trenutku v sobo oz. kjerkoli si že, poslal tako močan električni sunek, da bi bil tvoj računalnik v trenutku pečen. Pa morda še kaj v okolici.

Torej za to ne rabiš 5G tehnologijo brezžične komunikacije. Je pa seveda fajn zaradi hitrosti. ;)

Poldi112 ::

TheBlueOne je izjavil:



Pac ni vazno, imas Kitajsko, ki ima danes nepostene prakse in Nemcijo (oz druge drzave v brezcarinskem omocju) ter ostale od katerih posredno profitiramo in smo z njimi tesno povezani, kjer moras biti ultrapesimist, da bo v kratkem kaj narobe.


Ne rabiš biti ultrapesimist, zgolj malo moraš poznati zgodovino. Ni prvič, da nam prodajajo zgodbice o tem, da vojna ni več mogoča, ker smo gospodarsko preveč povezani.

To, da ima kitajska nepoštene prakse, pač ni dovolj dober razlog, da kupujemo dražjo opremo konkurence. Konkurence, ki ni ravno znana po poštenih praksah...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Miki N ::

Eh ta G5... nisem impresioniran.
Transponderji (bazne postaje) praktično vsakih nekaj 100m v določenih geografijah? Logistika in vzdrževanje tega ne bo mogla biti poceni - to krijejo uporabniki.
Poleg tega vse skupaj nekako daje občutek forsirane rešitve, ki jo trg niti ne zahteva. Ampak sem prepričan, da imajo "raziskave".

Poldi112 ::

Fizika. Več pasovne širine kot potrebuješ, manjše moraš imeti celice. In trg očitno to zahteva, sicer ISP-ji ne bi investirali v izgradjo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Miki N ::

Poldi112 je izjavil:

Fizika. Več pasovne širine kot potrebuješ, manjše moraš imeti celice. In trg očitno to zahteva, sicer ISP-ji ne bi investirali v izgradjo.


Ja, ja - saj o tem govorim. Ampak NIČ ni povsem očitno, kadar o nečem govorijo bolj vlade, kot ISPji. Saj v EU. Ampak ok, spremljam - z zdravo dozo skepse.

No ja, mogoče pa EU s svojimi "avtorskimi direktivami" celo reši potrebo splošne populacije po večji pasovni širini. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

TheBlueOne ::

Poldi112 je izjavil:



Ne rabiš biti ultrapesimist, zgolj malo moraš poznati zgodovino. Ni prvič, da nam prodajajo zgodbice o tem, da vojna ni več mogoča, ker smo gospodarsko preveč povezani.


Vojna je maloverjetna, kar je super. Poleg tega smo trenutno zelo tesni zavezniki in Nemcem ne bi skodoval, samo ker ti menis, da se bo zgodovina ponovila v obdobju, ko bo aktualen 5g. Bi skoraj moral razumeti, da kar pomaga zaveznikom trenutno pomaga nam, kar pomaga Kitajski pa nekako opravici, da se strinjamo z njihovimi praksami danes.

Da se tako slepis, da Kitajska ne predstavlja dolgorocnega problema in se tolazis s konflikti, ki smo jih imeli in jih danes nihce ne predvideva je miloreceno naivno.

Zgodovina sprememb…

3p ::

Poldi112 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Bi reku, da je tole odlična priložnost za RISC-V, ampak kaj, ko je ta tut ameriški;((


A ni risc-v open source? Je mogoče obremenjen s kakšnimi patenti?


Arhitektura je odprta. Obstaja kup odprtokodnih procesorjev, ki jo implementirajo. Zaostajajo pa po zmogljivosti. Kolikor vidim, so trenutno najzmogljivejši dostopni? CPUji v najboljšem primeru primeljivi s Cortexom A55 (torej .little ARMom). Konkurenčen telefon na Risc-V bi zahteval tudi dosti dela (optimizacija) raznih prevajalnikov, knjižnic, itd. Poleg tega SOC ni samo CPU core, ki poganja sistetični test.

boolsheat je izjavil:

Lastnik ARM-a je Japonski SoftBank..

SoftBank Group @ Wikipedia


V praksi to izgleda takole: ali boste poslovali z nami ali pa s kitajci. Saj lahko sami izberete...

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi raje, da EU vse infrastrukture dela sama. Kot drugo pa se mora za moj okus Kitajska pocasi oddaljiti od dolocenih praks, kakor deloma zaprt trg, prakticno onemogocanje uvoza, kopiranje brez slabe vesti, drzavnega vpliva v podjetjih itn. Kako bos zaupal, da ti gradijo infrastrukturo, ce si drzava lahko brez zadrzkov podreja podjetja.


Se strinjam. Žal samo dekret ne zadošča...

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi raje, da EU vse infrastrukture dela sama. Kot drugo pa se mora za moj okus Kitajska pocasi oddaljiti od dolocenih praks, kakor deloma zaprt trg, prakticno onemogocanje uvoza, kopiranje brez slabe vesti, drzavnega vpliva v podjetjih itn. Kako bos zaupal, da ti gradijo infrastrukturo, ce si drzava lahko brez zadrzkov podreja podjetja.


Se strinjam. Žal samo dekret ne zadošča...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ZDA želijo še zaostriti sankcije zoper Huawei (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
11126249 (22070) 111111111111
»

Tudi ARM se odpoveduje sodelovanju s Huaweijem (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Procesorji
19852762 (45510) jype
»

Qualcommov Snapdragon 850 za prenosnike Always Connected

Oddelek: Novice / Procesorji
74453 (3529) Lonsarg
»

Kaj prinaša ARM Cortex-A76

Oddelek: Novice / Procesorji
105087 (3490) MrStein
»

Šest velikanov ustanovilo Linaro za pomoč Linuxu

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
106133 (3947) Icematxyz

Več podobnih tem