Prijavi se z GoogleID

» »

Temna stran razvoja iger

Temna stran razvoja iger

Slo-Tech - Razvoj računalniških in video iger marsikomu zveni kot sanjski poklic, a branža oziroma zaposleni v njej se v zadnjem času soočajo s številnimi težavami. Največ se v javnosti govori o problemu nadur in predolgih delavnikov (crunch), ki so postali že stalnica. Že več let niso 50-, 55-, 60-urni in za krajši čas celo 100-urni delovni tedni nič nenavadnega. Precej manj pa se govori o nedostojno nizkih plačah, ki jih izplačujejo veliki studii.

Razvoj iger namreč ni samo programiranje. Pri nastajanju sodelujejo številni vizualni umetniki, pisci zgodbe in podobni poklici. Njihove plače so tako nizke, da v dražjih ameriških mestih ne morejo niti najeti stanovanja. Na Digital Trends so odstrli tudi aspekt razvoja, k čemur jih je vzpodbudila Becca Hallstedt, ki je to doživljala iz prve roke.

Večina studiev je v dragih mestih, kot so San Francisco, Los Angeles, New York ali Seattle, kjer minimalne plače ne zadoščajo za dostojno preživetja in po možnosti odplačevanje študijskih kreditov. Ko je Hallstedtova kot študentka delala za studio iz Chicaga, je zaslužila 12 dolarjev na uro. Ko so jo kasneje zaposlili, je dobila 11 dolarjev na uro brez dodatkov. V Chicagu je Netherrealm Studios pač edini studio, ki razvija igre, in temu primerno se tudi obnašajo.

Ko se je kasneje zaposlila pri Blizzardu, je plača poskočila na 25 dolarjev ali okoli 52.000 dolarjev na leto. Temu primerno pa so poskočili tudi stroški, ker je Blizzard lociran v Kaliforniji, kjer so najemnine za garsonjere ali 1-sobna stanovanja okrog 1800 dolarjev na mesec. Tudi v Telltale Studios so ji ponudili 50.000 dolarjev na leto, kar je v San Franciscu pod pragom revščine. Njena zgodba ni edina, je le izpostavljena.

Drugi del tega kroga predstavljajo pisarne za podjem, ki jih najemajo veliki studii (outsourcing). Te so pogosto na Kitajskem, kjer plače prav tako niso posebej visoke. V enem večjih studiev, ki dela na razvoju iger za ameriška podjetja, so plače začnejo pri 6000 juanih na mesec, kar znese okrog 10.000 evrov na leto - bruto. Zaposleni običajno vztrajajo dve ali tri leta, potem pa gredo počet kaj drugega. Na Kitajskem je talenta in ljudi dovolj, da takšne fluktuacije niso problem.

Podobne zgodbe se dogajajo tudi na Japonskem pri produkciji animejev. Ti so običajno večidel narisani ročno. Najslabše plačani so začetniki, ki rišejo vmesne sekvence med kadri. Ti so običajno pogodbeniki in zaslužijo okrog 2 dolarja na risbo - ki lahko vzame tudi več kot uro. Zaslužki pa se ne dvignejo bistveno niti više po lestvici. Delovniki so dolgi, plačila pa slaba. Povprečna plača animatorja z nekaj leti delovne dobe na Japonskem je 2,1 milijona jenov na leto (17.300 evrov). Dobički in zaslužki studiev pa medtem rastejo.

96 komentarjev

strani: « 1 2

filip007 ::

Žalostno, je še ročno delo bolje plačano, ki je brez tipkovnice.
Plejstejšon.

Utk ::

filip007 je izjavil:

Žalostno, je še ročno delo bolje plačano, ki je brez tipkovnice.

Ponudba in povpraševanje.

kow ::

"Kreativci" se kar sanjajo, da so "boljsi" ljudje kot bosanci na gradbiscu.
Problem je sicer splosen. Najpremoznejsi so premalo obdavceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

vostok_1 ::

Še posebej žalostno je, ker so današnje igre ološ.
Ko bi vsaj imel smisel vs ta vloženi trud.
There will be chutes!

Sp3m ::

kow je izjavil:

Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti lahko obdavčiš najpremožnejše za 200%, pa se ta situacija ne bo nič spremenila.

Edina rešitev tega problema je, da ljudje niso več pripravljeni delati za take plače.

Samo dokler niso VSI pripravljeni reči NE, se situacija ne bo spremenila.

Samo tega večina ljudi ne razume, veliko jih pa tudi nima realne možnosti reči ne.

Kakor je Utk lepo povedal: Ponudba in povpraševanje!

Machete ::

Ponudnik je v nadrejenem položaju skoraj vedno. Ni čisto prav pepustiti vse logiki ponudba povpraševanje, ker je to na dolgi rok nazadovanje civilizacije.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Jarno ::

https://www.nasdaq.com/symbol/atvi/owne...

Holdinge najbolj zanimajo nižanje stroškov in seveda dobiček. :)
There lives a zipacna in zugrarna...

PH03N1X ::

kak pa je stanje pri Outfit7 (oz. njihova podružnica Ekipa2) v Lj?

nightrage ::

vostok_1 je izjavil:

Še posebej žalostno je, ker so današnje igre ološ.
Ko bi vsaj imel smisel vs ta vloženi trud.


S čim se ti baviš, da govoriš takšne bedarije. Pejd delat kakšno igro al pa pokaži če si že kakšno naredil, pa bo svet videl ološ.

Okapi ::

Sp3m je izjavil:

kow je izjavil:

Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti lahko obdavčiš najpremožnejše za 200%, pa se ta situacija ne bo nič spremenila.
V resnici se bi kvečjemu poslabšala. Bolj kot obdavčiš kapitalista, bolj bo privijal delavce.

Kvečjemu če bi ta "davek" šel neposredno k zaposlenim - se pravi v obliki uzakonjene delitve dobička med zaposlene. Kar bi v praksi pomenilo, da so zaposleni obvezno solastniki podjetja. Naslednja stopnja je pa družbena lastnina in TOZDi. Kako se je to končalo, pa vemo:)

Mavrik ::

PH03N1X je izjavil:

kak pa je stanje pri Outfit7 (oz. njihova podružnica Ekipa2) v Lj?


Ciljanje na majhne otroke z oglasi in nakupi v aplikacijah je še vedno zelo profitabilno.
The truth is rarely pure and never simple.

Spxy ::

Mavrik je izjavil:

PH03N1X je izjavil:

kak pa je stanje pri Outfit7 (oz. njihova podružnica Ekipa2) v Lj?


Ciljanje na majhne otroke z oglasi in nakupi v aplikacijah je še vedno zelo profitabilno.


Krivda je pa na starših, ker se jih na ta način nalažje "rešijo". Upajmo da bodo prihodnje generacije bolj pazile na to in ugotovile da internet ni igrača za majhne otroke.

grandioso74 ::

To se ze ve dolgo.
Človek je sam svoj največji sovražnik.

Jarno ::

Zanimivo, da sem to pogooglal komaj sedaj. Torej, primanjkuje vizionarskih lastnikov.
https://www.nasdaq.com/symbol/ea/owners...
There lives a zipacna in zugrarna...

shadeX ::

Najtežji del, pri samem razvoju igre je Ideja + Game Design. Že samo casual igro je izjemno težko naredit v smislu, da zadeve pašejo skupaj, da ne omenjam tega da mora biti igra seveda zabavna za igrat, kaj šele kakšne AAA igre.

Je sicer že prav, da otroci sanjajo o razvoju iger, ampak to delo je daleč od lahkega in samoumevnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

uio ::

Predvidevam da to ni nek wizard lvl kodiranje...
24k je še vedno samo polovico plače, tako da... Me prov zanima komu v sloveniji ostane 20k za na stran. sigurno so reveži...

kow ::

Okapi je izjavil:

Sp3m je izjavil:

kow je izjavil:

Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti lahko obdavčiš najpremožnejše za 200%, pa se ta situacija ne bo nič spremenila.
V resnici se bi kvečjemu poslabšala. Bolj kot obdavčiš kapitalista, bolj bo privijal delavce.

Kvečjemu če bi ta "davek" šel neposredno k zaposlenim - se pravi v obliki uzakonjene delitve dobička med zaposlene. Kar bi v praksi pomenilo, da so zaposleni obvezno solastniki podjetja. Naslednja stopnja je pa družbena lastnina in TOZDi. Kako se je to končalo, pa vemo:)


Davek gre zaposlenim posredno:
- manjsi davki na dohodek
- vec denarja za infrastrukturo
itd.

Glavni problem je seveda, da politicno ni izvedljivo to narediti globalno

PH03N1X ::

uio je izjavil:

Predvidevam da to ni nek wizard lvl kodiranje...
24k je še vedno samo polovico plače, tako da... Me prov zanima komu v sloveniji ostane 20k za na stran. sigurno so reveži...

Saj ni ne vem kak harcore kodiranje, ker pišeš res samo bolj ali manj logiko za potek igre v stilu
if(playerHealth<=0){Die()}
sledi pa animacija umiranja. Za to imaš že bolj ali manj narejen visual scripting rešitve, kjer samo linkaš node med seboj in dodajaš elemente,za shaderje velja enako.
Seveda je zadeva drugačna pisanju samih enginov, kjer mora marsikaj biti optimizirano in prilagojeno za več sistemov. Se pa nabere dosti stranskih stvari, ki jih imamo igralci za samoumevne pa so v resnici bolj zajebane za narediti.

3p ::

Okapi je izjavil:

Kvečjemu če bi ta "davek" šel neposredno k zaposlenim - se pravi v obliki uzakonjene delitve dobička med zaposlene. Kar bi v praksi pomenilo, da so zaposleni obvezno solastniki podjetja. Naslednja stopnja je pa družbena lastnina in TOZDi. Kako se je to končalo, pa vemo:)

Seveda. Ker je možna le ena ali druga skrajnost. In ker ni mogoče sklepati, kako se bo ta, ki jo imamo zdaj, končala.

uio je izjavil:

Predvidevam da to ni nek wizard lvl kodiranje...


Kaj pa je "wizard lvl"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Fritz ::

Okapi je izjavil:

Sp3m je izjavil:

kow je izjavil:

Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti lahko obdavčiš najpremožnejše za 200%, pa se ta situacija ne bo nič spremenila.
V resnici se bi kvečjemu poslabšala. Bolj kot obdavčiš kapitalista, bolj bo privijal delavce.

Kvečjemu če bi ta "davek" šel neposredno k zaposlenim - se pravi v obliki uzakonjene delitve dobička med zaposlene. Kar bi v praksi pomenilo, da so zaposleni obvezno solastniki podjetja. Naslednja stopnja je pa družbena lastnina in TOZDi. Kako se je to končalo, pa vemo:)

UTD, bolje plačane službe v JS kot konkurenca, vlaganje v infrastrukturo, izobraževanje, znanost itn.?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Okapi ::

kow je izjavil:


Davek gre zaposlenim posredno:
- manjsi davki na dohodek
- vec denarja za infrastrukturo
Davek se razdeli med vse državljane, kar pomeni, da se razvodeni do nespoznavnosti. Kapitalist ob večjih davkih bolj obremeni svoje zaposlene, tako da tudi če ti dobijo 1 enoto posredno prek davkov (tako kot vsi drugi državljani), jim kapitalist, ker je bolj obdavčen, zmanjša plačo za 3 enote (da lahko plača višji davek).

Bistveno je spoznanje, ki se ga marsikdo ne zaveda, da višji davek kapitalista v bistvu plačajo delavci, kakorkoli obračaš stvari.

vostok_1 ::

nightrage je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Še posebej žalostno je, ker so današnje igre ološ.
Ko bi vsaj imel smisel vs ta vloženi trud.


S čim se ti baviš, da govoriš takšne bedarije. Pejd delat kakšno igro al pa pokaži če si že kakšno naredil, pa bo svet videl ološ.


Ni nobena skrivnost, da so igre danes zgolj še ena industrijska panoga kjer se štancajo reči brez kakršnegakoli rizika, vsaj kar se tiče mainstreama. Indie razvijalci so druga zgodba.

Mavrik je izjavil:

PH03N1X je izjavil:

kak pa je stanje pri Outfit7 (oz. njihova podružnica Ekipa2) v Lj?


Ciljanje na majhne otroke z oglasi in nakupi v aplikacijah je še vedno zelo profitabilno.


Kdo se oglaša.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

kow ::

Okapi je izjavil:

kow je izjavil:


Davek gre zaposlenim posredno:
- manjsi davki na dohodek
- vec denarja za infrastrukturo
Davek se razdeli med vse državljane, kar pomeni, da se razvodeni do nespoznavnosti. Kapitalist ob večjih davkih bolj obremeni svoje zaposlene, tako da tudi če ti dobijo 1 enoto posredno prek davkov (tako kot vsi drugi državljani), jim kapitalist, ker je bolj obdavčen, zmanjša plačo za 3 enote (da lahko plača višji davek).

Bistveno je spoznanje, ki se ga marsikdo ne zaveda, da višji davek kapitalista v bistvu plačajo delavci, kakorkoli obračaš stvari.


Vecina drzavljanov je delavcev in niso kapitalisti (i.e ne zivijo od kapitala). Kapitalist ne more magicno "bolj obremeniti" zaposlene. Pobegnili bodo drugim kapitalistom. Torej sedaj iz altruizma "ne bremenijo" zaposlene? Bolj obdavcen kapitalist ne more magicno zmanjsati placo, delavci pobegnejo kapitalistom, ki bolje placajo. Po tvoji logiki bi davki limitirali k 0.

3p ::

Okapi je izjavil:

Bistveno je spoznanje, ki se ga marsikdo ne zaveda, da višji davek kapitalista v bistvu plačajo delavci, kakorkoli obračaš stvari.

Hočeš reči, da dodano vrednost v bistvu ustvarjajo delavci? In da nevidna roka v bistvu ne deluje in se zaradi konkurence lastniki ne bodo odrekli delčku denarja, ki ga ne potrebujejo? 8-) In še, da so iz nekega razloga imeli kapitalisti v času višjih davkov neko sposobnost, da so bili zadovoljni z malo manjšim deležem kolača... Da so sodobniki manj torej tega nesposobni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Glugy ::

Zaslužki studijev rastejo; dostojanstvo življenja večina ki delajo tam pa pada. In potem pravijo da je treba znižat davke podjetjem..da bo z večjim dobičkom več interesa da podjetja le tega prenesejo k zaposlenim. Sej že imajo vse večje zaslužke ampak zaposleni(večina) imajo pa kljub temu vse slabši standard ( še posebej če upoštevaš da morajo zdej delati še več ur kot prej ). Hm.. na koncu je samo še več dobička pri teh studijih. Če že kaj zaposleni dobijo so drobtinice ; skoraj nič nad minimalnim potrebnim samo toliko da se iztisne kar se rabi iz njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Markoff ::

Okapi je izjavil:

Kako se je to končalo, pa vemo:)

Žal se nas vse manj tega spominja v živo. Mlajše generacije pač ne verjamejo starejšim, morajo neumnosti ponoviti tudi sami, osebna izkušnja beats pridiga. Tudi prav...

Spxy je izjavil:

Krivda je pa na starših, ker se jih na ta način nalažje "rešijo". Upajmo da bodo prihodnje generacije bolj pazile na to in ugotovile da internet ni igrača za majhne otroke.

Prihodnje generacije ne bodo imele spolnih odnosov (ali pa večinoma z roboti), otroci se bodo spočeli v laboratorijih, kjer se bodo obenem genetsko prečistili in izboljšali, vzgajali pa jih bodo roboti. To ni utopija ali distopija, temveč po svoje naravni naslednji korak hedonistične družbe. Morda pa to le ni tako slabo, saj bo vzgoja (indoktrinacija) popolna, travm iz otroštva ne bo, čustvenih izbruhov med partnerjema, varanja ipd. prav tako ne. Individualizem at its finest.

Ne pozabimo, nekaterim je bilo močno žal, da so vzeli rdečo tabletko.
Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

louser ::

Sp3m je izjavil:

kow je izjavil:

Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti lahko obdavčiš najpremožnejše za 200%, pa se ta situacija ne bo nič spremenila.

Edina rešitev tega problema je, da ljudje niso več pripravljeni delati za take plače.

Samo dokler niso VSI pripravljeni reči NE, se situacija ne bo spremenila.

Samo tega večina ljudi ne razume, veliko jih pa tudi nima realne možnosti reči ne.

Kakor je Utk lepo povedal: Ponudba in povpraševanje!

Seveda se bo spremenila.
Bogati sloj bo tako več vlagal v srednji sloj, le ta bo pa skrbel za socialo.

DexterBoy ::

Markoff je izjavil:

Okapi je izjavil:

Kako se je to končalo, pa vemo:)

Žal se nas vse manj tega spominja v živo. Mlajše generacije pač ne verjamejo starejšim, morajo neumnosti ponoviti tudi sami, osebna izkušnja beats pridiga. Tudi prav...

Spxy je izjavil:

Krivda je pa na starših, ker se jih na ta način nalažje "rešijo". Upajmo da bodo prihodnje generacije bolj pazile na to in ugotovile da internet ni igrača za majhne otroke.

Prihodnje generacije ne bodo imele spolnih odnosov (ali pa večinoma z roboti), otroci se bodo spočeli v laboratorijih, kjer se bodo obenem genetsko prečistili in izboljšali, vzgajali pa jih bodo roboti. To ni utopija ali distopija, temveč po svoje naravni naslednji korak hedonistične družbe. Morda pa to le ni tako slabo, saj bo vzgoja (indoktrinacija) popolna, travm iz otroštva ne bo, čustvenih izbruhov med partnerjema, varanja ipd. prav tako ne. Individualizem at its finest.
Ne pozabimo, nekaterim je bilo močno žal, da so vzeli rdečo tabletko.

+1
Post, ki bi ga lahko dal v časovno kapsulo ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

Bwaze6 ::

- "Delodajalci dajo premajhen delež visokih dobičkov delavcem!"

- "Sami ste krivi, ker delate za majhen denar."

- "Zahtevamo uzakonitev višje minimalne pla če?"

- "That's socialism!"

gruntfürmich ::

žalostno ja. me pa zanima če tam tudi primanjkuje obrtnikov...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

          ::

kow je izjavil:

Problem je sicer splosen. Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti bi še dodatno kaznoval uspešne, ki že pri isti stopnji obdavčitve prispevajo precej več v državno blagajno. Progresivne lestvice bi bilo potrebno odpraviti.

Furbo ::

          je izjavil:

kow je izjavil:

Problem je sicer splosen. Najpremoznejsi so premalo obdavceni.


Ti bi še dodatno kaznoval uspešne, ki že pri isti stopnji obdavčitve prispevajo precej več v državno blagajno. Progresivne lestvice bi bilo potrebno odpraviti.

Ja, res ne vem, kaj folku ni jasno.

Povsod kjer so davki višji, je to slabše za male ljudi. Ta članek je dokaz za to. Omenja se sama levičarska že napol komunistična mesta. Rezultat? S plačo, kjer bi drugje lepo živel, si v teh mestih na robu revščine.
Lp,f

          ::

V našem podjetju se dogaja to, da delavci kalkulirajo glede izplačila nagrad, nadur in podobnega. Sami so prosili, da se jim nadur ne izplačuje (ampak jih porabljajo), ker bi sicer presegli prag obdavčitve, padli v višji razred in bi na koncu imeli manj! Se pravi, če bi želelo podjetje nagraditi delavca za dodatni trud, bi od tega imela korist le država, delavec in podjetje pa sta na slabšem. Ni mi jasno, kako lahko zagovarjate tako logiko.

scipascapa ::

kamikaze5: uspešni so lahko na podlagi tega, da imajo nekoga pod sabo, ki dela zanj "ceneje".....naj delajo uspešni SAMI, pa da jih vidimo njihovo USPŠENOST.

glede logike: je ni, državo aka davkoplačevalce briga za narod, kar je samo po sebi deja vu....država to smo mi, vsi mi.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

          je izjavil:

V našem podjetju se dogaja to, da delavci kalkulirajo glede izplačila nagrad, nadur in podobnega. Sami so prosili, da se jim nadur ne izplačuje (ampak jih porabljajo), ker bi sicer presegli prag obdavčitve, padli v višji razred in bi na koncu imeli manj! Se pravi, če bi želelo podjetje nagraditi delavca za dodatni trud, bi od tega imela korist le država, delavec in podjetje pa sta na slabšem. Ni mi jasno, kako lahko zagovarjate tako logiko.

To samo pomeni, da so delavci finančno nepismeni...

Kot tudi celo podjetje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markoff ::

Ali pa imajo raje prosti čas kot več (obdavčenega) denarja. Ne boš verjel, tudi takšni obstajajo.
Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Jure14 ::

          je izjavil:

Se pravi, če bi želelo podjetje nagraditi delavca za dodatni trud, bi od tega imela korist le država, delavec in podjetje pa sta na slabšem.

To je bilo res nekaj let nazaj, ko je bila splošna olajšava "stopničasta" funkcija zaslužka.
Odkar je splošna olajšava "zvezna", teh težav več ni.
Velja enostavno: več delaš, več dobiš.
Je pa seveda res, da so "dodatne" ure procentualno gleadno bolj obremenjene, kot če bi imel samo "osnovne" ure.

          ::

scipascapa je izjavil:

kamikaze5: uspešni so lahko na podlagi tega, da imajo nekoga pod sabo, ki dela zanj "ceneje".....naj delajo uspešni SAMI, pa da jih vidimo njihovo USPŠENOST.


Pod uspešne ne mislim samo lastnikov podjetij, ampak tudi bolje plačane zaposlene. Drugače pa lahko tvojo logiko tudi obrnemo in rečemo, da naj tudi tisti, ki sedaj "delajo ceneje" odprejo svojo firmo (če so tako nenadomestljivi), pa da vidimo še njihovo uspešnost. Za vsak uspeh je potrebnih več ljudi, ki za dosežen uspeh nosijo različne odgovornosti in so temu primerno tudi nagrajeni. Razvojnika za pralni stroj pač težje dobiš kakor delavca, ki potem ta pralni stroj sestavi. Če se pri sestavljanju stroja zmoti delavec, se napako odpravi, in v najslabšem primeru izgubi nekaj delovnega časa. Če naredi napako direktor, ostane 10, 200, 1000 ljudi brez kruha. Če naredi napako zdravnik, ima posel pogrebni zavod, ...

predi ::

Podobne zgodbe se dogajajo tudi na Japonskem pri produkciji animejev. Ti so običajno večidel narisani ročno. Najslabše plačani so začetniki, ki rišejo vmesne sekvence med kadri. Ti so običajno pogodbeniki in zaslužijo okrog 2 dolarja na risbo - ki lahko vzame tudi več kot uro. Zaslužki pa se ne dvignejo bistveno niti više po lestvici. Delovniki so dolgi, plačila pa slaba. Povprečna plača animatorja z nekaj leti delovne dobe na Japonskem je 2,1 milijona jenov na leto (17.300 evrov). Dobički in zaslužki studiev pa medtem rastejo.
Tudi tu je čedalje več outsource-anja. Med imeni v uvodnih in zaključnih špicah število japonskih imen vidno upada..

m0LN4r ::

filip007 je izjavil:

Žalostno, je še ročno delo bolje plačano, ki je brez tipkovnice.

Lahko si sam skujes zelezno ograjo, polozis ploscice, zgradis hiso, potegnes cevi za vodo, potegnes kabel za internet do bajte itn. :P vse to brez tipkovnice. Pa ne bos rabil nic placat.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

3p ::

Invictus je izjavil:

          je izjavil:

V našem podjetju se dogaja to, da delavci kalkulirajo glede izplačila nagrad, nadur in podobnega. Sami so prosili, da se jim nadur ne izplačuje (ampak jih porabljajo), ker bi sicer presegli prag obdavčitve, padli v višji razred in bi na koncu imeli manj! Se pravi, če bi želelo podjetje nagraditi delavca za dodatni trud, bi od tega imela korist le država, delavec in podjetje pa sta na slabšem. Ni mi jasno, kako lahko zagovarjate tako logiko.

To samo pomeni, da so delavci finančno nepismeni...

Kot tudi celo podjetje...


+1

Kamikaze: nekdo vas konkretno nateguje. Krivi pa ste si sami, ker ste očitno funkcionalno nepismeni.

3p ::

Furbo je izjavil:


Ja, res ne vem, kaj folku ni jasno.

Povsod kjer so davki višji, je to slabše za male ljudi. Ta članek je dokaz za to. Omenja se sama levičarska že napol komunistična mesta. Rezultat? S plačo, kjer bi drugje lepo živel, si v teh mestih na robu revščine.


Se strinjam, kaj vse vam enim ni jasno.

Če so omenjena sama "že skoraj komunajzarska" mesta, kjer je zaradi fenomenalnih obdavčitev bohatih delavcem slabo, prosim podaj kak protiprimer. Mesta, kjer so bogati neobdavčeni, zaposlenim pa gre kot po maslu.

Kaj na B? Bangladeš? Bioshock (Rapture)?

louser je izjavil:

Bogati sloj bo tako več vlagal v srednji sloj, le ta bo pa skrbel za socialo.


Žal mi je, ampak nekdo ti mora povedati:
1) Ni te prinesla štorklja.
2) Božiček so tvoji starši.
3) Trickle down je pravljica za nižji in srednji sloj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Invictus ::

Markoff je izjavil:

Ali pa imajo raje prosti čas kot več (obdavčenega) denarja. Ne boš verjel, tudi takšni obstajajo.

Če ima podjetje dovolj dela, potem delavcev ne pušča prosto, ampak raje plača nadure.

Očitno ni dovolj dela...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markoff ::

Sezonsko delo? Ki ni omejeno na turizem, mimo grede. 9 mesecev plačuješ nadure, 3 mesece plačuješ slacking? Mhm.
Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Invictus ::

Tukaj lepo piše, da so se delavci sami odločili za prosto, ne za izplačilo nadur.

V tvojem primeru nimajo izbire...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markoff ::

V vsakem primeru ima podjetje očitno zelo veliko nihanje v obsegu in številu naročil, zato se pač to lahko gre - podjetje, ki nima dovolj dela, nima potreb po nadurah. Ne vem, zakaj bi bil kdorkoli nategnjen, sploh, če se delavci sami odločijo za eno ali drugo alternativo. Večina delavcev niti nima izbire oz. je edina izbira iskanje drugega delodajalca.
Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

m0LN4r ::

Prinas si ljudje s temi nadurami podaljsujejo vikende npr. petek ali ponedeljek oz. isto pri zenini firmi. Izplacala si je enkrat, ampak polovico ji je pobrala drzava, tako da nima glih smisla ce ne rabis nujno tistih nekaj stotakov.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

WhiteAngel ::

Malo kreativcev je zares kreativnih. Krivi so po eni strani studiji, ki nimajo več veze, da delajo špile ali filme, važno je le $$$. Po drugi strani pa oslabeli kreativci, ki so nesposobni ali pa finančno preslabotni, da se postavijo na svoje noge, naredijo lasten studio in en poseben špil. Indie je bolj izjema kot pravilo.

3p ::

WhiteAngel je izjavil:

Po drugi strani pa oslabeli kreativci, ki so nesposobni ali pa finančno preslabotni, da se postavijo na svoje noge, naredijo lasten studio in en poseben špil. Indie je bolj izjema kot pravilo.


Ne gre se za to, da so kreativci "oslabeli" ampak so zahteve sodobnega programja drugačne, kot so bile toliko in toliko let nazaj. Ko je recimo Activision začenjal, je en sposoben razvijalec v par mesecih razvil hit igro iz nule (in to brez kakih naprednih orodij). Standardi so bili tako nizki, da se je dalo 1-2-3 ustanoviti podjetje. Zvezde so postajali razni študentje, ki so v par mesecih spisali hit.

Danes pa še za povprečno/solidno "indie" igro za konzolo/PC rabiš leta in $$$ zagonskega kapitala? (Kaj konkretnejšega lahko pove kdo, ki je v poslu.) Zaradi tega je vstopna bariera dovolj visoka, da se obstoječi studii ne čutijo ogroženi in lahko izkoriščajo zaposlene.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Temna stran razvoja iger (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
966416 (928) Gagatronix
»

Izkopali več izvodov E.T.-ja

Oddelek: Novice / Ostale najave
277723 (426) gruntfürmich
»

Microsoftov Surface Studio se prodaja presenetljivo dobro (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
568469 (4901) LuiIII
»

Kdor je ukradel sedem milisekund, je zaslužil milijone

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4117855 (5573) TESKAn
»

Razvijalci takoj ob izidu poslali na internet še malo pokvarjen torrent (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
9916647 (10730) Gregor P

Več podobnih tem