Prijavi se z GoogleID

» »

Razvijalci takoj ob izidu poslali na internet še malo pokvarjen torrent

Razvijalci takoj ob izidu poslali na internet še malo pokvarjen torrent

Euro Gamer - Piratstvo je velik problem, kar še zlasti velja za manjše in neodvisne založnike, ki so zelo odvisni od prihodkov od prodaje. Da bi ljudem nazorno pokazali, kako piratstvo vpliva na razvoj, se je Green Heart Games odločil za zelo zanimivo potezo. Včeraj so namreč izdali svojo novo indie igro Game Dev Tycoon ter jo hkrati naložili na torrente. A s pomembno razliko.

Game Dev Tycoon stane vsega osem dolarjev in je na voljo za Windows, Mac in Linux. V igri se igralec preseli v 80. leta in vodi studio, ki se ukvarja z razvojem iger (torej nekakšni "simsi" v svetu računalniških iger). Toda kdor je igro snel s spleta prek torrenta, je dobil namerno pokvarjeno verzijo, ki po nekaj urah igranja začne uničevati napredek. Ko igralec ustvari soliden napredek in precej velik studio, mu začne prodaja padati in zmanjkovati prometa, ker vedno več ljudi njegovih iger ne kupuje, temveč jih sname z interneta - tako obvesti uporabnika igra.

Ironija je torej popolna. V igri, kjer se igramo navidezen razvojni studio iger, vam navidezno piratstvo preprečuje dokončati igro, ker ste jo v resnici nelegalno sneli z interneta. Po forumih so se kmalu razširila vprašanja, zakaj je igro očitno nemogoče dokončati. Statistika je namreč pokazala, da je dobrih 93 odstotkov igralcev igro nelegalno snelo z interneta. Razvijalci pa so dobili moralno zadoščenje in - to ne gre pozabiti - brezplačno reklamo. Kaže, da bi lahko bila celotna taktika od izdaje igre do zadnjega intervjuja dobitna.

99 komentarjev

strani: « 1 2

Mr.B ::

Dobra ni kej.
Po drugi strani pa voda na mlin, če bi bile cenejše, bi se manj piratiziralo...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

delfy ::

Mr.B: Cena te igre je 8 USD. Poleg tega jo dobiš za Win, OSX in Linux. Cena več kot ugodna.

Mr.B ::

Sej to pravim v sarkazmu.. tudi če bi bila 1$ ali pa 1c, bi jo piratizirali...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Lion29 ::

hehe, kira fora.... dorro so ji zafrknili :D

skoraj solski primer ironije :D
Frontend UI/UX developer

morbo ::

>93% je pa kar jeba odstotek... Verjetno je tako visok tudi zato ker je bila igra dostopna na torrentih takoj ob izidu?

ScumbagSteve ::

zakaj je folku problem plačat za igro tja do 20eur? saj ne kupiš vsak dan ene igre.
Scumbag Štefko

MrStein ::

Če bi dobil lifetime "support", (re)instalacijo na poljuben nov PC (ali "napravo" po novem), pol ja.
Sicer pa ne ravno. Kaj če izgubim medij (ali se pokvari)? Ali "papirček" z aktivacijsko kodo?
Se mi je to nedavno "skoraj" zgodilo in občutek ni dober. Za tisto dvakrat trikrat par ur, ko ga dejansko zaigram...
Ne rečem, za ljudi, ki živijo za igre.

Statistika je namreč pokazala, da je dobrih 93 odstotkov igralcev igro nelegalno snelo z interneta.

In če ne bi, bi tile kupili igro?
So potem, ko so dkrili ta "bug", kupili "dobro" verzijo?
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Izi ::

Dvorezen meč. 93% igralcev je videlo, da je igra "tako bugasta", da se jo ne da končati in se bodo v prihodnje temu izdelovalcu na daleč izogibali >:D

Sicer pa to ni nova taktika. Zadeva se uporablja že vsaj desetletje. Večina iger vsebuje več zaporednih zaščit. Prva je vedno preverjanje originala, kot zadnjo pa približno desetina iger uporablja namerno poškodovanje tega ali onega, če se kasneje med igro odkrije, da ta ni originalna.
Če je cracker nepazljiv in odstrani samo prvo zaščito, ki preverja pristnost plošče, kode ali česa podobnega, ostalo pa spregleda, bo igra delala na videz v redu nekaj časa, do naslednjega sprožilca, ki spet preverja pristnost. To dodatno preverjanje je včasih časovno, včasih je to na vsako poglavje, včasih od določenih dosežkih, ... in ko odkrije, da igra ni original se počasi začno izklapljati posamezne funkcije igre.

morbo je izjavil:

>93% je pa kar jeba odstotek... Verjetno je tako visok tudi zato ker je bila igra dostopna na torrentih takoj ob izidu?
Pogled pesimista. Optimist bi ugotovil, da je na sto tisoč prenosov kar 7000 ljudi igro kupilo, kar je odličen rezultat in z dobičkom povrnjeni vsi vloženi stroški (gre za indie igro)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Gandalfar ::

Z 50k USD pa ti ne financiras igre, pa ceprav je indie.

ahac ::

Piratstvo gor al dol... boljše reklame za igro, kot so jo dobil s to novico (ki je na vseh gaming straneh), bi težko dobil.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

66speeder66 ::

Če hočeš danes igro kupit se to ponavadi naredi preko spleta (recimo steam) za kar potrebuješ registracio pa potem paypall račun ali kreditno kartico(mastercard...). Kakor jaz vidim je največ igralcev mladoletnih in je njihov budget odvisen predvsem od tastarih (s tem pa tudi nakup iger). Zato se jih raje več obrne na kakšne strani s torenti. Po mojem mnenju je tudi dosti lažje snet igro iz ene od teh strani, prilepit tist crack, če gre kaj narobe pa se lahko pogleda še na forum na teh straneh, ki je zelo, zelo bogat z nasveti. Da ne govorim tudi o prezasoljenih cenah v današnjih igrah, ki ne znajo ponuditi ničesar novega, in je dol poteg iz travnika tudi velikokrat edini način za preizkus igre.

enadvatri ::

Mr.B je izjavil:

Sej to pravim v sarkazmu.. tudi če bi bila 1$ ali pa 1c, bi jo piratizirali...


Po tvoji logiki neusmiljenega trga in brezmejnih svoboščin, naj razvijalec zapre barako, ker mu pač ne gre. Nič igric, tako ali tako nič zaslužka, nič zabave in nič piratiziranja!

Smurf ::

Gandalfar je izjavil:

Z 50k USD pa ti ne financiras igre, pa ceprav je indie.

Pa v resnici nista niti blizu tega zneska.

Na enemu izmed zgornjih linkov se da prebrati:
But after a day on sale, 3104 of the 3318 copies being played were pirated.

Se pravi sta jih realno prodala zgolj 200, kar znese 1.6k USD.

Izi ::

Roko na srce, gre za "malo igrico", ki je poleg tega tematsko še precej nezanimiva za večino igralcev.

Resnične številke iz sublinkov so tole:
Pri dan je bilo vseh dolpotegov 3318.
Od tega jih je bilo 3104 piratskih, 214 pa jih je igro plačalo po 7,99 USD.

Prvi dan sta izdelovalca (2, če se ne motim) torej zaslužila 1710 USD. Po moje ni slabo za indie igro, ki si je kot žanr izbrala temo, ki zanima izredno malo igralcev.
In tukaj ni vmes grabežljivih založnikov. Denar gre direkt izdelovalcema. Izdelovalca kakšnih hudih stroškov z izdelavo verjetno nista imela, razen seveda precej vloženega časa.

Sedaj pa million dollar question:
Pri večjih igričarskih projektih, kjer založnik pobere 93%, izdelovalec pa dobi 7%, je pa vse v redu in se nihče ne razburja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mr.B ::

Izi, ja in ? Važno da so avtorji tiho. Brez težav se grejo lahko sami oglaševalsko kampanijo. Klon igre/produkta itd pa lahko naredi vsak.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Siddh ::

Tako finto bi moral naredit acitivison z COD serijo ali pa EA z nfs serijo, bi rezultati definitivno bili zelo drugačni

Drugače pa če želijo več prodat naj dajo igro na steam, pa weekend deal z 50% ali pa 75% popustom


arjan_t ::

Stroski, prodaja in zasluzek za dustforce:
http://hitboxteam.com/dustforce-sales-f...

Siddh je izjavil:


Drugače pa če želijo več prodat naj dajo igro na steam, pa weekend deal z 50% ali pa 75% popustom


je na greenlight

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: arjan_t ()

Siddh ::

se pravi, da se še odloča če bo se prodajala na steam


Izi ::

Mr.B, saj ravno ta "podla" poteza avtorjev je v resnici poceni oziroma zastonj oglaševalska kampanija.
Za "nepomebno" igrico je sedaj slišalo nekaj milijonov ljudi iz vsega sveta. Založnik bi moral za oglaševalsko kampanijo z enakim učinkom potrošiti kakšen milijon dolarjev.

Ampak kot sem rekel, ta poteza avtorjev zna biti dvorezen meč. Z igralci iger se ni za igrati, zamere so lahko velike.

Druga stvar je, da sta avtorja ves čas zatrjevala, da bo igra DRM free in brez vseh zaščit. Sedaj se je izkazalo, da sta lagala.
Zaradi tega se igre ni dotaknil neben cracker. Če bi se namreč vedelo, da bo igra "zaščitena" oziroma namerno pokvarjena, bi kakšen cracker to v mimogrede "popravil". Če bi se seveda komu sploh ljubilo ukvarjati se s to igrico.

ahac ::

In tukaj ni vmes grabežljivih založnikov. Denar gre direkt izdelovalcema.

Kar se proda preko Windows Store, sigurno MS vzame svoj delež in če bo greenlit na Steamu, bo Valve kar dost vzel zase.

Druga stvar je, da sta avtorja ves čas zatrjevala, da bo igra DRM free in brez vseh zaščit. Sedaj se je izkazalo, da sta lagala.

Igra, ki jo kupiš, je brez DRM in brez vseh zaščit. Tisto kar je bilo na TPB je bila verzija, ki je sploh ne moreš "legalno" dobit in se legalnih kupcev ne tiče.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

shadeX ::

Men se zdi cena igre solidna. Za tistih par eur bi jo sigurno kupil. (Seveda če bi mi bila všeč).

Mr.B ::

Izi ne vem koliko je dvorezen meč. Problem je le reklama. Oziroma vsak lahko nekaj naredi, najti moraš nekoga, ki bo to kar si naredil tudi prodajali....
Imamo pa recimo izjemo dobre igre tipa defcon aki World of Goo, pa tudi mindcraft, ki je sedaj sicer dražja, tod....
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

nsignific ::

Izi je izjavil:

.. Z igralci iger se ni za igrati ...


XD in soviet russia...

Mislim da takih, ki so igro spiratizirali in jo tako preigrali skoraj do konca, ni ravno treba ujčkati.
Sicer se sam tudi ravnam po načelu plačevanja after the fact (če je bila izkušnja v redu), tako da se ne čutim upravičenega do česarkoli.

Je pa moja knjižnica (legalnih) iger vseeno *precej* obsežna.

win64 ::

Bi pa lahko malo naprej razmišljali in dali kakšno sporočilo, da je možno opraviti inapp nakup za izboljšanje ekonomskih razmer.

urosz ::

MrStein je izjavil:

Če bi dobil lifetime "support", (re)instalacijo na poljuben nov PC (ali "napravo" po novem), pol ja.
Sicer pa ne ravno. Kaj če izgubim medij (ali se pokvari)? Ali "papirček" z aktivacijsko kodo?
Se mi je to nedavno "skoraj" zgodilo in občutek ni dober. Za tisto dvakrat trikrat par ur, ko ga dejansko zaigram...
Ne rečem, za ljudi, ki živijo za igre.

Statistika je namreč pokazala, da je dobrih 93 odstotkov igralcev igro nelegalno snelo z interneta.

In če ne bi, bi tile kupili igro?
So potem, ko so dkrili ta "bug", kupili "dobro" verzijo?


LOL, saj pa če stvar izgubiš si sam kriv. torej naprimer mobitela (in česar koli) po tvoji logiki tudi boljše ni kupit, ker kaj pa če boš ga izgubil...

Pesimist ::

Mr.B je izjavil:

Sej to pravim v sarkazmu.. tudi če bi bila 1$ ali pa 1c, bi jo piratizirali...


Se ne strinjam. Ce bi bile cene take ko so na adnroid platformi tudi od priznanih PC in konzola developerjev bi jih dosti vec kupil.
Kaj se pa tocno te igre tice. Meni ni vredna niti 8cent. Niti tolko da bi jo iz piratske strani potegnil.

FireSnake ::

Odkar sem kupil Diablo III in starcraft 2 (WOL in THOTS) mislim, da ne bom več jemal s travnikov.
Če bo dolgcajt (kar je malo kdaj) bom igral to.

Če si bom pa še kaj želel, bom pa kupil.
"In The Sound Of Silence Time Is Standing Still"
Poglej, in se nasmej ----> www.vicmaher.si ;)

Glugy ::

Eni delajo take igre zarad veselja ne pa zaslužka. Tako da ne razumem zakaj želijo vzbudit vtis da so oni nevem kak inovativni s to potezo. Še vsaka igra če je bila dobra jo je dost folka na konc kupil, glavni ustvarjalci igre pa so obogatel. Pa tud če je blo več k 70% igralcev igre piratov. Še vedno je bil zaslužek bajni.
Problem ni v kvaliteti ali piratstvu samem ampak o zasičenosti trga. Polno iger je na isti način narejenih, isto se dogaja pri glasbi, filmih itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

_Blaze_ ::

Glugy, ni nobeden rekel da so. Pika na i je verjetno sama ironija te situacije ki je povzročila da se je vest še toliko bolj razširila. Pa očitno se zadnje čase tega ni nobeden poslužil, vsaj jaz že lep čas nisem slišal za tak primer. Pa veliko razvijalcev vedo da ne bodo ravno obogatel ampak pač nekaj zaslužilo, pač kot običajen šiht. Ne morejo vsi imeti bajne zaslužke, zato pa so indi.

Se strinjam da je trg nasičen, zato se mi zdijo cene AAA špilov precej previsoke, čeprav jaz gledam iz sloveneske perspektive kjer je standard primerno nižji od drugih evropskih držav, ampak kljub temu. 50€ za nove se mi zdi absolutno preveč. Čakam na nov Metro ampak toliko ne dam, bi dal do 30€ še mrbit, ampak sej se najde mariskje tudi dobra cena.

Sem pa opazil da sem prerasel tele torrente, saj se sedaj dobro zavedam da če nebi ljudje špilov kupovali nebi dobivali novih in zato mi je tudi všeč če supportam in vem da tako prispevam svoje da dobimo nadaljevanje. Zato so mi tele Steam akcije res dobre, sem si kupil Max Payne 3 in sedaj uživam v multiplayerju, kar je tudi eden najevečjih plusov kupljenih špilov, multiplayer. Pa še vedno dela. Mariskateri špil ki sem ga pa pred časom preigral sedaj kupim ko vidim dobro ceno. Tistih nekaj evrov si lahko privoščim, in se strinjam z tistim kar piše v nfo fajlih, da če vam je špil všeč ga kupite, morda pa v prihodnosti ko najdete primerno ceno. Ker sem že ravno toliko povedal bom dodal še tale link do ugodnejših cen špilov: cheapdigitaldownload.com

Siddh ::

jaz tudi zdaj isto delam, pred pol leta ko se si naredil steam account, pa do zdaj, sem si v akcijah nabavil že skoraj 50 naslovov, ki sem jih pred tem dol potegnitl z tpb-ja
škoda samo, da kakšni EA in Activision, praktično nikoli nimajo akcij za kake velike naslove, nor. za NFS ali pa pa battlefield, call of duty
igre še dve-tri leta po izide kar držijo ceno blizu 50€, bedarija, potem pa jamrajo o piratiziranju


ahac ::

Zdi se mi, da je EA imel na Originu ravno zadnjič 50% znižan zadnji NFS in Battlefield 3.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

jlpktnst ::

Marsikdo tudi kupi igro po tem ko jo "preveri" prek takšnih kanalov.

Koliko teh ljudi sta sedaj prepričala v nakup pa nevem, več ali manj kot sicer. Navsezadnje metat folku v zobe, da so roparji in tatovi ni nujno recept za uspeh.

MrStein ::

urosz je izjavil:

MrStein je izjavil:

Če bi dobil lifetime "support", (re)instalacijo na poljuben nov PC (ali "napravo" po novem), pol ja.
Sicer pa ne ravno. Kaj če izgubim medij (ali se pokvari)? Ali "papirček" z aktivacijsko kodo?
Se mi je to nedavno "skoraj" zgodilo in občutek ni dober. Za tisto dvakrat trikrat par ur, ko ga dejansko zaigram...
Ne rečem, za ljudi, ki živijo za igre.

Statistika je namreč pokazala, da je dobrih 93 odstotkov igralcev igro nelegalno snelo z interneta.

In če ne bi, bi tile kupili igro?
So potem, ko so dkrili ta "bug", kupili "dobro" verzijo?


LOL, saj pa če stvar izgubiš si sam kriv. torej naprimer mobitela (in česar koli) po tvoji logiki tudi boljše ni kupit, ker kaj pa če boš ga izgubil...

Oh, sodišče spet zaseda. "Kdo je kriv!?"
Seveda lahko izgubim mobitel. Tudi avto. Ali hišo ter celo življenje.
Samo te stvari potrebujem in na njih tudi pazim.

Igrice pa ne. In če bom imel občutek, da kupujem nekaj, kar lahko vsak trenutek "izpuhti", ga najbrž ne bom.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Nummy ::

Gandalfar je izjavil:

Z 50k USD pa ti ne financiras igre, pa ceprav je indie.

Se da še z manj. Ti dam realen primer: 3000€ pa bo špil kmalu končan! Tu je govora o Indie sceni.

Siddh ::

ahac je izjavil:

Zdi se mi, da je EA imel na Originu ravno zadnjič 50% znižan zadnji NFS in Battlefield 3.


jaz sem mislil na steamu ker ima veliko več aktivnih uporabnikov kot pa origin


Fritz ::

Steam je imel ravnokar Rockstar weekend kjer so razne GTA IV pakete prodajali po 7,5€. Igra mi ne leži, se mi pa zdi to dokaj v redu cena in zagotovo so jih veliko prodali.

Sam imam kar nekaj kupljenih iger pa sem jih mogoče le 10% naložil s Steama na mašino, ker sem jih že prej dobil na travnikih, DRM free. Kupim/sponzoriram tiste, ki si po mojem mnenju to zaslužijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Brane22 ::

Kar si ti ( in mnogi drugi ) pozabu pri tem reč, je da ti travniki omogočajo nakup po discountani ceni.

Ja, imaš špil legalno od te točke naprej, ni pa očitno kako bi si proizvajalec lahko pomagal s tem modelom.

Njemu ni vseeno če dobi od igre kos od €20 takoj ali isto kos od €7 po nekaj letih.

Taki dve stranki enostavno nista primerljivi in druga tu ne more nadomestiti prve.

Razumem argument tipa "Hočem probat preden plačam", ampak za to so na voljo tudi drugi modeli.

Ne mislim sedaj pridigat ostalim in se delat da ne vem kaj torrent sploh je, samo ne zdi se mi, da je tovrsten izpad dohodka povsem benigen in enostavno rešljiv z nižanjem cen.

morbo ::

Ravno tako kot ne štekam zakaj so eni pripravljeni dat napihnjenih 50EUR za špil, ne štekam zakaj eni niso pripravljeni dat borih 5 EUR za špil.

Gandalfar ::

Nummy je izjavil:

Gandalfar je izjavil:

Z 50k USD pa ti ne financiras igre, pa ceprav je indie.

Se da še z manj. Ti dam realen primer: 3000€ pa bo špil kmalu končan! Tu je govora o Indie sceni.


Ja ce si sposoben nastancat spil na pesti riza v dveh mesecih ja. Ce pa hoces nekoga minimalno placat, da imas glasbo in art pa mi ni jasno kako za 3k EUR sploh karkoli naredis.

WarpedOne ::

zakaj je folku problem plačat za igro tja do 20eur? saj ne kupiš vsak dan ene igre.

Zato ker je 100.000x enostavneje in lažje trikrat kliknit in dobit zadevo, kot pa se ubadat s plačili, kreditnimi karticami, gesli, kodami in vso ostalo katastrofo od internetenga plačevanja. Da ne omenjam sploh da je zadevo sploh nemogoče kupt v fizični trgovini, pa če tudi bi bilo to možno bi se bilo treba stegnit in zapravit kako uro časa in truda ter še nekaj denarja za potne stroške.

V ilustracijo: A paypal že podpira nakazila v slovenijo al se je treba še vedno najprej preseliti v avstrijo, da ti kdo lahko nakeže kak drobiž?

Glavni vzrok piratiziranja sploh ni cena igre ampak katastrofalno zakompliciran in naporen postopek legalnega nakupa. Lahko tiščite glavo v pesek in se derete da to pa sploh ni res al pa povohate kavo.
How do you know what you don't know?

celada ::

WarpedOne je izjavil:

zakaj je folku problem plačat za igro tja do 20eur? saj ne kupiš vsak dan ene igre.

Zato ker je 100.000x enostavneje in lažje trikrat kliknit in dobit zadevo, kot pa se ubadat s plačili, kreditnimi karticami, gesli, kodami in vso ostalo katastrofo od internetenga plačevanja. Da ne omenjam sploh da je zadevo sploh nemogoče kupt v fizični trgovini, pa če tudi bi bilo to možno bi se bilo treba stegnit in zapravit kako uro časa in truda ter še nekaj denarja za potne stroške.

V ilustracijo: A paypal že podpira nakazila v slovenijo al se je treba še vedno najprej preseliti v avstrijo, da ti kdo lahko nakeže kak drobiž?

Glavni vzrok piratiziranja sploh ni cena igre ampak katastrofalno zakompliciran in naporen postopek legalnega nakupa. Lahko tiščite glavo v pesek in se derete da to pa sploh ni res al pa povohate kavo.


Na stemu poteka nakup takole:
- vnesem svojo kreditno
- nakupujem

oz če nimam oz nočem kreditne:
- kupim pay safe kartico ( praktično vsaka trafika )
- vnesem pay safe kartico v steam wallet
- shopping time

Manj problematično in hitreje kot fizične trgovine.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

WarpedOne ::

1. WTF je pay safe?
2. Glede "praktično vsaka trafika": ko vnesem svoj rojstni kraj, dobim lep https://www.paysafecard.com/sl-si/404/

Q.E.D.
How do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Igre ja, ker na Steam, Origin in GOG dobiš praktično čist vse. Bolj mi gre na jetra da za filme in serije ni NIČ pametnega. Vse kar je, je US only. Jebeš to. Glasba je pa nekje vmes.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

MrStein ::

Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

PaX_MaN ::

celada je izjavil:

Manj problematično in hitreje kot fizične trgovine.

Ampak še zmer mnogo počasneje od poklikat na TPB.
(Pa kreditne ti na TPB nekak ne morejo sunit.)

ScumbagSteve ::

WarpedOne je izjavil:

zakaj je folku problem plačat za igro tja do 20eur? saj ne kupiš vsak dan ene igre.

Zato ker je 100.000x enostavneje in lažje trikrat kliknit in dobit zadevo, kot pa se ubadat s plačili, kreditnimi karticami, gesli, kodami in vso ostalo katastrofo od internetenga plačevanja. Da ne omenjam sploh da je zadevo sploh nemogoče kupt v fizični trgovini, pa če tudi bi bilo to možno bi se bilo treba stegnit in zapravit kako uro časa in truda ter še nekaj denarja za potne stroške.

V ilustracijo: A paypal že podpira nakazila v slovenijo al se je treba še vedno najprej preseliti v avstrijo, da ti kdo lahko nakeže kak drobiž?

Glavni vzrok piratiziranja sploh ni cena igre ampak katastrofalno zakompliciran in naporen postopek legalnega nakupa. Lahko tiščite glavo v pesek in se derete da to pa sploh ni res al pa povohate kavo.


No ja, maš po eni strani prav. Ampak že sam nakup igre na Steamu je easy mode zadeva. Rabiš moneybookers, nakažeš s simpl nakazilom denar tja in to je to. In to narediš enkrat. Potem pa lahko nakupuješ (in nakazuješ ko ti zmanjka $$$) brez najmanjšega problema. Če pa nisi pripravljen za dobro uporabniško izkušnjo reskirat 2 min za kreiranje accounta, 2 min za nakazilo (in pa še vmes potrdilo accounta - pride pošta iz britanije v par dnevih) potem pa pač naj ti igra kreša, šteka, mej probleme. Tudi download stane nekaj časa.
Scumbag Štefko

MrStein ::

PS: Paysafe kartice, na voljo v vsaki trafiki že žnj let. "internetni denar"
Je pa res, da jih marsikdo ne pozna.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

shadeX ::

morbo je izjavil:

Ravno tako kot ne štekam zakaj so eni pripravljeni dat napihnjenih 50EUR za špil, ne štekam zakaj eni niso pripravljeni dat borih 5 EUR za špil.


Tako bom rekel. Da bi vsak mesec kupil nov špil za 50 eur , ga obrnil in nato spravil na polico.. to ne pride v poštev. Dosedaj sem kupil samo multiplayer igre, ker imam večinoma neomejeno zabave od njih. Recimo call of duty, lahko igram multiplayer kolikor časa želim. Kupil sem tudi World of warcraft z vsemi dodatki. Še več.. na mesec plačujem 13 eur da igram ta špil..

Ampak iz spoštovanja do programerjev.. 50 eur za špil je kar realna cena če damo v zakup trud in delo programerjev. Ampak še enkrat: Nikoli še nisem kupil Single player igre (obrneš v parih urah in nato se prah nabira na polici )..pri multiplayer špilah pa maš neomejeno zabave.

Eureka ::

ScumbagSteve je izjavil:

zakaj je folku problem plačat za igro tja do 20eur? saj ne kupiš vsak dan ene igre.

Mogoce zato, ker jaz osebno poleg cca 5 iger za katere sem rabil original key sem vse ostale downloadal preko torrentov in mogoče od zadnjih cca 20 ali pa precej več je bila morda ena, ki sem jo dejansko igral več kot 1 uro ... In te igre bi stale precej več kot 20 eur po komadu ... O filmih pa raje sploh ne bi izgubljal besed, ker se mi jih tud downloadat več ne da ...
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40159589 (28805) yoco
»

Razvijalci takoj ob izidu poslali na internet še malo pokvarjen torrent (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
9916440 (10523) Gregor P
»

CD Projekt ne bo toleriral piratstva nove igre (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7913873 (11521) Mipe
»

groznja z tozbo by AMIS zaradi torrent DL?? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23224150 (12184) c3p0
»

Piratstvo (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
2368234 (5150) Ziga Dolhar

Več podobnih tem