bit-tech.net - Vodilni možje enih najpomembnejših razvijalskih studiev na svojem področju, Adobe in Electronic Arts, so očitno preslišali novice, da se recesija končuje. Napovedali so namreč, da bodo še vedno odpuščali. Adobe bo število zaposlenih zmanjšal za 9%, kar pomeni, da bo brez dela ostalo približno 650 zaposlenih. Že v lanskem decembru so napovedali, da bodo zaradi nekoliko manjše popularnosti Creative Suite 4 od pričakovane primorani odpustiti okrog 600 delavcev, a je napovedan val odpuščanja že drugi letos. V tem valu so na varnem vsaj zaposleni v spletni analitični družbi Omniture, ki jo je Adobe kupil v septembru za 1,8 milijarde dolarjev. V času prevzema je bilo v njej zaposlenih 1200 ljudi, ki so že doživeli 9% zmanjšanje delovne sile. Zaslužek Adobea je v tretjem fiskalnem četrtletju zaradi slabše prodaje upadel za 29%.
Electronic Arts, eden največjih razvijalcev iger za računalnike in konzole, bo odpustil skoraj trikrat več ljudi, kot Adobe (približno 1500), obenem pa so ukinili tudi razvoj 12 iger, na katerih je delo že steklo. Z odpuščanjem in ukinitvijo naslovov pričakujejo, da bodo letno prihranili 100 milijonov dolarjev. Izmed 1500 delavcev, ki bodo ob zaposlitev, jih bo po načrtu 900 razvijalcev, 500 iz založniškega dela ter 100 veljakov iz vodstva, najbolj pa bodo prizadeti studii EA Redwood, Tiburon, Mythic in EA Black Box. Odločitev za odpuščanje, čeprav po besedah vodstva vedno neprijetna, tako kot zapiranje studiev, je posledica izgube 391 milijonov dolarjev v obdobju med letošnjim julijem in septembrom, 26% več kot v enakem obdobju lani.
Odpuščanje, skupaj z ukinitvijo razvoja naslovov, za katere je bil najmanjši dvom, da ne bodo svetovne uspešnice in ne bodo prinašali dobička, je po besedah Johna Riccitiella nujno za transformacijo družbe.
Vprašanje, ki se poraja, je le, če se mislijo preleviti v stari dobri EA, ki izdaja NHL/NBA/NFL/FIFA/WTF/BBQ 201x.
Novice » Rezultati » EA in Adobe odpuščata
Icematxyz ::
Povsod se gospodarstvo krči. In delavci so odveč. Samo po sebi pa to ne pomeni da bo jutri za to neko podjetje boljše.
Če hoče biti boljše bo moralo trdo delati in najti nove uspehe. Stara slava ti prav nič ne pomaga ko ni več v denarju nič kaj vredna.
Če hoče biti boljše bo moralo trdo delati in najti nove uspehe. Stara slava ti prav nič ne pomaga ko ni več v denarju nič kaj vredna.
antonija ::
Povsod se gospodarstvo krči. In delavci so odveč. Samo po sebi pa to ne pomeni da bo jutri za to neko podjetje boljše.
Ubistvu samo beremo in poslusamo da se povsod gospodarstvo samo krci... Se preden smo imeli recesijo (se pomnite?) smo pravtako poslusali kako grejo podjeta pa-pa in so delavci na cestah, poslusali smo kako bojo strajki ker niso place dovolj visoke, ... in recesije sploh nikjer na vidiku ni bilo.
Se vedno imamo precej podjetij ki jim gre vsaj enako (ce ne boljse) kot "pred recesijo". Pac dinozavri izumirajo... nic novega bi se reklo. Ne vem, a je izdajanje N** [vstavi letnico] res kaksna inovativna stvar ki ti prinasa vedno vecje dobicke za nadaljen razvoj? Al so to mehiske limonade ki vsakemu dopizdijo razin tistim parim osebkom brez zivljenja?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
_Blaze_ ::
EA je ratala poden, že tri leta gamerji čakajo užitne špile pa ni nič od njih. Oni so si čist sami krivi, smo že večkrat slišal da v cajtu recesije špili cvetijo, sam morš vedet kaj delaš. Upam da bodo ta bolše razvijalce vzel v kakšnih perspektivnih studijih kot sta Codemaster in Epic.
PaX_MaN ::
EA je ratala poden, že tri leta gamerji čakajo užitne špile pa ni nič od njih.
Omm, Dragon Age Biowara?
BigWhale ::
EA je ratala poden, že tri leta gamerji čakajo užitne špile pa ni nič od njih.
Omm, Dragon Age Biowara?
V primerjavi z desetimi razlicicami Guitar hero? :>
destroyer2k ::
_Blaze_
EA je se zelo pobolšal v zadnjih letih in so izdali par dobrih novih IP dead space, mirors edge, dragon age (verjetno še je kaj, ampak se ne spomnim).
EA je se zelo pobolšal v zadnjih letih in so izdali par dobrih novih IP dead space, mirors edge, dragon age (verjetno še je kaj, ampak se ne spomnim).
PrimozR ::
Od katerih sta bila prva dva razočaranje, kar se tiče prodajnih številk. In ko pogledaš razlog za odf*k 12ih novih naslovov ti je vse jasno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD zaradi izgube odpuščaOddelek: Novice / Rezultati | 5305 (4259) | opeter |
» | Yahoo začenja masovna odpuščanjaOddelek: Novice / Ostale najave | 10753 (9360) | Gandalfar |
» | EA se seli na FacebookOddelek: Novice / Igre | 5442 (4716) | fiore |
» | EA ne bo odprla studia v VancouvruOddelek: Novice / Rezultati | 3545 (2444) | Aggressor |
» | Intel z rekordnim dobičkomOddelek: Novice / Rezultati | 3271 (3271) | Wirko |