» »

Tesla odpira patentni portfelj

Tesla odpira patentni portfelj

Slo-Tech - V noriji sodnih postopkov zaradi kršitev patentov in modelov, ki smo ji priča predvsem čez Lužo, čeprav tudi Evropa ni imuna nanje, je pravo nasprotje novica iz proizvajalca električnih vozil Tesla Motors. Odločili so se, da bodo vse svoje patente odprli in dali na razpolago vsakomur.

Izvršni direktor Tesla Motors Elon Musk je v blogu zapisal, da ne bodo sprožili sodnih postopkov proti nikomur, ki bo uporabljal znanje ali tehnologijo, pokrito v patentih njegovega podjetja. Dodal je, da ne verjame več, da so patenti ključ za tehnološko prednost. Ko je delal v svojem prvem podjetju Zip2 je bil mnenja, da so patenti potrebni in koristni, a je sčasoma ugotovil, da se je situacija izrodila. Tesla Motors je patenta kopičila zato, da se je izognila kopiranju velikih podjetij, ki bi lahko uničila mlado Teslo v zgodnjih stadijih razvoja. Ker je globalno povpraševanje po zelenih električnih avtomobilih tako veliko, da mu Tesla ne more zadostiti, odpirajo patente. Na koncu je dodal, da so ključ do uspeha konstanta stalne inovacije in zaposlovanje najboljšega kadra, ne pa kopičenje in sedenje na patentih.

To je redek primer, ni pa edini. Podobno je Twitter leta 2012 prisegel, da se ne bodo šli patentnih vojn, če jih seveda ne bo kdo vanje zvlekel. Tudi najbolj zagrizeni patentni borci počasi spoznavanja, da bi lahko energijo in sredstva koristneje uporabili kod drugod - Apple in Google sta to ugotovila letos. EFF pozdravlja odločitev Tesle Motors in še naprej poziva podjetja, da se ji pridružijo.

Seveda si od odločitve koristi obeta tudi Tesla, kar so javno priznali. Večja popularnost električnih vozil bi lahko zaradi ekonomije obsega pocenila baterija, polnilne postaje in podobno, o čemer se dogovarjajo z BMW-jem.

84 komentarjev

«
1
2

RejZoR ::

Pohvalno, bi pa me še vedno skrbelo, da bi sedaj kakšen gigant ala GM al pa VW lepo pobral patente, s svojimi enormnimi financami naredil celotno armado izdelkov in s tem povozil Teslo. Dobesedno. Ne vem kako se bo tole izšlo za Teslo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Nummy ::

RejZoR je izjavil:

Pohvalno, bi pa me še vedno skrbelo, da bi sedaj kakšen gigant ala GM al pa VW lepo pobral patente, s svojimi enormnimi financami naredil celotno armado izdelkov in s tem povozil Teslo. Dobesedno. Ne vem kako se bo tole izšlo za Teslo...

Sanjaš kukuruz?
El. avtomobili še kar nekaj časa ne bodo dominirali trga. Nafta je preveč poceni, preveč močan lobi ima in preveč dobro se prodaja. Prav tako pa nimamo dovolj el. kapacitet in polnilnih postaj, da bi lahko bili el. avtomobili dober nadomestek benciskih...

80173s ::

All hail the Hypno... umm... Teslafrog!

FastWIND ::

Ni prihodnosti v električnih avtomobilih, dokler ne znamo proizvesti dovolj električne energije na "čist" način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FastWIND ()

#000000 ::

Sej jo znamo, ampak je problem ker je vložek tako velik da se ne splača, ker ravno ko si na pozitivni nuli, je zadeva iztrošena. Se je pa nekaterim lobijem zelo splačalo, ko so prodajali nazaj v omrežje po zelo zasoljeni ceni, v bistvu bi lahko (verjetno tudi kdo je) napaljal kabel od soseda, ter pital omrežje nazaj ter veselo pobiral razliko v ceni.

Mipe ::

Tudi bencinarji so bili na začetku precej... nepraktični. Takrat so se samo smejali, če je kdo rekel, da bodo avtomobili zamenjali konje.

Avto za avtom se je izboljšal dizajn, izboljšala se je tehnologija in metode izdelave. Ford pa tako.

Enako bo tudi z električnimi avtomobili. Zdaj, ko je potreba, se bodo baterije razvijale v smer višje učinkovitosti in kapacitete, prav tako se bodo razvijali tudi novi, močnejši in zanesljivejši elektromotorji. Zdaj se še smejete električnim avtomobilom, a naši vnuki se bodo že vozili k nam v hiralnice z avtomatskimi električnimi vozili, da se bodo čudili našim zgodbam, kako smo nekoč vozili na fosile.

Zdaj, ko je Tesla odprl patente, bo več proizvajalcev lahko začelo na isti ravni kot Tesla - in tehnologija se bo hitreje razvijala. Mogoče se bomo v hiralnico odpeljali že v takem avtu.

blackbfm ::

Pohvalno, bi pa me še vedno skrbelo, da bi sedaj kakšen gigant ala GM al pa VW lepo pobral patente, s svojimi enormnimi financami naredil celotno armado izdelkov in s tem povozil Teslo. Dobesedno. Ne vem kako se bo tole izšlo za Teslo...


ja kaj pa misliš da ma tesla, neke težke patente? sej el. avto v bistvu sploh ni neka blazno komplicirana zadeva

sandmat ::

blackbfm je izjavil:


ja kaj pa misliš da ma tesla, neke težke patente? sej el. avto v bistvu sploh ni neka blazno komplicirana zadeva


tudi slide to unlock ni, pa glej, kakšne bitke se bijejo, ko se nekdo (Apple) spomni, da bo patentiral najbolj osnovno funkcijo ključavnice, ki je znana vsakomur, ki je videl klet v ljubljanskem bloku.
 Slide to unlock

Slide to unlock

71GA ::

Končno nekdo...

gnilojabolko ::

Vsaka reklama je dobrodošla - v tem primeru je stil: mi imamo ne vem kakšno oh in sploh tehnologijo pa naj vam bo; "plebejci" uporabljajte tudi naše patente/tehnologije da bomo popularni. Ključno vprašanje: Koliko njihovih vozil ste kdaj videli in kje?

fpbs ::

blackbfm je izjavil:

Pohvalno, bi pa me še vedno skrbelo, da bi sedaj kakšen gigant ala GM al pa VW lepo pobral patente, s svojimi enormnimi financami naredil celotno armado izdelkov in s tem povozil Teslo. Dobesedno. Ne vem kako se bo tole izšlo za Teslo...


ja kaj pa misliš da ma tesla, neke težke patente? sej el. avto v bistvu sploh ni neka blazno komplicirana zadeva

Če bi njihovi patenti imeli kakšno vrednost, se to zagotovo nebi zgodilo. GM in VW pa tukaj ne bosta našla nič koristnega.

tudi slide to unlock ni, pa glej, kakšne bitke se bijejo, ko se nekdo (Apple) spomni, da bo patentiral najbolj osnovno funkcijo ključavnice, ki je znana vsakomur, ki je videl klet v ljubljanskem bloku.

kar pomeni, da ne gre za nič drugega, kot za nesramno oviranje zdrave in poštene konkurence.

dice7 ::

Mislim, da se tukaj gre bolj za to, da jih druge firme malce dohitijo in naredijo par avtekov, da se malo 'mainstreama' vse skupaj, zgradi več teh napajalnih postaj, izboljša baterije, itd.. Nekako so šli malo tvegat in dat spodbudo konkurenci, da se zažene celotna industrija, ker sami ne morejo dosti

Poldi112 ::

>Če bi njihovi patenti imeli kakšno vrednost, se to zagotovo nebi zgodilo. GM in VW pa tukaj ne bosta našla nič koristnega.

Zakaj ne? Saj niso tožbe edina stvar, ki jo lahko imaš od patentov.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

cegu ::

gnilojabolko je izjavil:

Vsaka reklama je dobrodošla - v tem primeru je stil: mi imamo ne vem kakšno oh in sploh tehnologijo pa naj vam bo; "plebejci" uporabljajte tudi naše patente/tehnologije da bomo popularni. Ključno vprašanje: Koliko njihovih vozil ste kdaj videli in kje?



Ne boš verjel, prvega v Prešernovem rodnem kraju Vrba z Jeseniško registracijo. Sem mu kar sledil nekaj časa.

Drugega pa nekaj mesece kasneje, ko je Pop-TV napovedal da v Slovenijo prvič na obisku prihaja avto Tesla. Ta je imel pa nemško registracijo in se ga je dalo videti na električnih parkingih po Ljublani.

Mipe ::

Jap, smukajte se okrog teh električnih polnilnic in boste enkrat videli tudi kakšnega Teslo.

...:TOMI:... ::

Jaz sem tudi že videl Teslo pri nas.

Po moje so si naredili malo reklame, ker patenti tudi nimajo večne veljave, čez nekaj let bi najbrž že bili public, sedaj so to izkoristili za promocijo po vseh medijih.
Tomi

Isotropic ::

saj jih je dosti. unadva z bitstampa imata vsak eno, dve sta na jesenicah, ena v radovljici mogoce (nisem zih sicer)

Glugy ::

Patenti bi mogl bit vsi odprtga tipa. Recimo kako leto protekcije pol pa odprti za vse. Veš kok bi šel pol razvoj hitr naprej. Ufff...

Fritz ::

Menim, da je tole dobra poteza za Teslo predvsem zaradi popularizacije in standardizacije EV ter polnilnih postaj.

Če se bodo pojavili tudi drugi proizvajalci, ki bodo imeli izmenljive modularne baterije in enake priključke oz. tehnologijo za polnjenje, bo to še večji pritisk za izgradnjo čim več polnilnic. Poleg tega gre pri tej tehnologiji za relativno hiter napredek in patenti izgubijo vrednost.

Morda pa Elon Musk razmišlja popolnoma drugače in se mu ne gre toliko za dobiček kot za napredek, kar pa bi bilo vredno vsega spoštovanja.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

...:TOMI:... ::

Moraš gledati drugače, on si pripravlja teren, da mu ne bo treba uporabiti drugih standardov, pač pa bodo njegove rešitve uporabili drugi. Se pravi, on bo glavni.

Mogoče bo to postal tak standard in taka znamka, da bo ljudsko poimenovanje "tesla priklop", "tesla aku", kot je ljudska beseda za gobico vileda, za telefon mobitel, za mineralno vodo radenska (če se fokusiram na naš trg).

Ali pa dizel, gorivo poimenovano po osebi.
Tomi

Nikec3 ::

Koliko njihovih vozil ste kdaj videli in kje?

V Mariboru sem v zadnjem mesecu videl 3 Model S Tesle. Enega z Italijansko registracijo, enega z Graško in enega Z Ljubljansko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Mipe ::

Vprašanje pa je, kaj bodo naredili v primeru, da na osnovi njihovih patentov zrastejo novi, proprietarni patenti?

fpbs ::

Fritz je izjavil:

Menim, da je tole dobra poteza za Teslo predvsem zaradi popularizacije in standardizacije EV ter polnilnih postaj.

Če se bodo pojavili tudi drugi proizvajalci, ki bodo imeli izmenljive modularne baterije in enake priključke oz. tehnologijo za polnjenje, bo to še večji pritisk za izgradnjo čim več polnilnic. Poleg tega gre pri tej tehnologiji za relativno hiter napredek in patenti izgubijo vrednost.

Morda pa Elon Musk razmišlja popolnoma drugače in se mu ne gre toliko za dobiček kot za napredek, kar pa bi bilo vredno vsega spoštovanja.

Standardi polnilnih postaj že nekaj časa obstojajo, samo Tesla izstopa iz vseh standardov.

Red_Mamba ::

podpiram,

itak se noben vec tega ne drzi, na koncu te pa stane celo premozenje da patentiras zadeve na vecini trgov.
Potem pa se enkrat celo premozenje za stroske tozb
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

7982884e ::

FastWIND je izjavil:

Ni prihodnosti v električnih avtomobilih, dokler ne znamo proizvesti dovolj električne energije na "čist" način.

prvič, lahko jo proizvedemo, recmio z jedrskimi reaktorji
drugič, kaj ima to sploh veze?

FastWIND ::

7982884e je izjavil:

FastWIND je izjavil:

Ni prihodnosti v električnih avtomobilih, dokler ne znamo proizvesti dovolj električne energije na "čist" način.

prvič, lahko jo proizvedemo, recmio z jedrskimi reaktorji
drugič, kaj ima to sploh veze?


Ja kje boš vzel elektriko za avtomobile če ne veš kako jo proizvesti? Se ti sploh sanja koliko elektrike bi šlo recimo da se zamenja 20% sedanjih avtomobilov za električne?

mihec87 ::

FastWIND je izjavil:

7982884e je izjavil:

FastWIND je izjavil:

Ni prihodnosti v električnih avtomobilih, dokler ne znamo proizvesti dovolj električne energije na "čist" način.

prvič, lahko jo proizvedemo, recmio z jedrskimi reaktorji
drugič, kaj ima to sploh veze?


Ja kje boš vzel elektriko za avtomobile če ne veš kako jo proizvesti? Se ti sploh sanja koliko elektrike bi šlo recimo da se zamenja 20% sedanjih avtomobilov za električne?


Ja iz štekerja a ne :)

FastWIND ::

mihec87 je izjavil:

FastWIND je izjavil:

7982884e je izjavil:

FastWIND je izjavil:

Ni prihodnosti v električnih avtomobilih, dokler ne znamo proizvesti dovolj električne energije na "čist" način.

prvič, lahko jo proizvedemo, recmio z jedrskimi reaktorji
drugič, kaj ima to sploh veze?


Ja kje boš vzel elektriko za avtomobile če ne veš kako jo proizvesti? Se ti sploh sanja koliko elektrike bi šlo recimo da se zamenja 20% sedanjih avtomobilov za električne?


Ja iz štekerja a ne :)


Hehe ja veliko folka dejansko tako misli.

Tudi jedrska energija ni realna v obsegu kot bi bilo potrebno za množično uporabo električnih avtomobilov. Postavit eno jedrsko elektrarno je konkreten zalogaj... Finančno, časnovno, itd... Tak, da ob tej potrošnji elektirke verjetno ni za pričakovat neke množične uporabe el. avtomobilov, dokler se ne pokaže kakšen nov način pridobivanje lete...

Plastiq ::

Vsem skeptikom..
Imam Teslo in ni poti nazaj na klasične avtomobile. Zakaj sploh rabiš črpalko? Saj imaš vsako jutro polno napolnjenega.. Dometa imaš ob ne najbolj varčni vožnji okoli 350 km, z varčno vožnjo pa preko 400km. Kako pogosto pa potuješ dnevno >350km? Do konca leta bo cela zahodna Evropa vključno s Slovenijo pokrita s hitrimi polnilnicami, kjer napolniš zastonj v pol ure.

Glede "čiste" elektrike.. Tudi če polniš na elektriko, proizvedeno v termoelektrarni, še vedno onesnažuješ manj kot s klasičnim vozilom, saj so izkoristki bistveno večji.

Vsak se vtakne v ceno.. Po opremi primerljiv BMW, Audi ali podobno ne stane nič manj...

Če prevoziš dnevno več kilometrov in vmes nimaš možnosti polnenja, pa ta avto res ni zate. Tudi če bi trenutno rad z njim odšel na morje na južni Jadran, ta avto ni zate. Na žalost, a se bo tudi to spremenilo.

Prihodnost je električna!

7982884e ::

FastWIND je izjavil:


Ja kje boš vzel elektriko za avtomobile če ne veš kako jo proizvesti? Se ti sploh sanja koliko elektrike bi šlo recimo da se zamenja 20% sedanjih avtomobilov za električne?
a se tebi sanja?
je v drugi temi nekdo naredil izračun, za nekje 50% slovenskega prometa bi potrebovali nov 700MW blok JEK, pa bi bilo štroma čez glavo, s tem da bo že to 10% trajalo kar nekaj desetletij.

kaj vi mislite da zdej bo pa svet kar čez noč presedlal na all-electric? je precej manjši problem narest zadost novih elektrarn kot pa ustrezno količino vozil pretvort na štrom

fpbs ::

Plastiq je izjavil:

Do konca leta bo cela zahodna Evropa vključno s Slovenijo pokrita s hitrimi polnilnicami, kjer napolniš zastonj v pol ure.

Do katerega konca leta?

Plastiq ::

fpbs je izjavil:

Plastiq je izjavil:

Do konca leta bo cela zahodna Evropa vključno s Slovenijo pokrita s hitrimi polnilnicami, kjer napolniš zastonj v pol ure.

Do katerega konca leta?



Do konca leta 2014. http://www.teslamotors.com/supercharger
Tole so pa trenutno postavljeni superchargerji (zrasli od 2013) http://supercharge.info/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Plastiq ()

fpbs ::

FastWIND je izjavil:


Ja kje boš vzel elektriko za avtomobile če ne veš kako jo proizvesti? Se ti sploh sanja koliko elektrike bi šlo recimo da se zamenja 20% sedanjih avtomobilov za električne?

Saj jo sploh ni potrebno dodatno proizvesti, ampak samo koristno uporabiti. Ali je potrebno, da ponoči razsvetljujemo vesolje? Polovico nočne razsvetljave se lahko takoj ukine, druga polovica se pa ob racionalnem izkoristku lahko še precej zmanjša. Mogoče bi bilo že to dovolj za zamenjavo 20% sedanjih avtomobilov.

fpbs ::

Plastiq je izjavil:


Do konca leta 2014. http://www.teslamotors.com/supercharger

Če sliko premakneš na Winter 2014-2015 in bolj natanko pogledaš, ni nobene rdeče pike videti v Sloveniji.
Pa tudi po Evropi ob takem številu superchargerjev še zdaleč ne moremo govorit o pokritosti.

Plastiq ::

fpbs je izjavil:

Plastiq je izjavil:


Do konca leta 2014. http://www.teslamotors.com/supercharger

Če sliko premakneš na Winter 2014-2015 in bolj natanko pogledaš, ni nobene rdeče pike videti v Sloveniji.
Pa tudi po Evropi ob takem številu superchargerjev še zdaleč ne moremo govorit o pokritosti.


Tesla ni zate..
Ostani na bencinu.

7982884e ::

fpbs je izjavil:

Plastiq je izjavil:


Do konca leta 2014. http://www.teslamotors.com/supercharger

Če sliko premakneš na Winter 2014-2015 in bolj natanko pogledaš, ni nobene rdeče pike videti v Sloveniji.
Pa tudi po Evropi ob takem številu superchargerjev še zdaleč ne moremo govorit o pokritosti.

si prepričan? še enkrat poglej



ljubljana, potem pa zgleda še trst in beljak

fpbs ::

Plastiq je izjavil:


Tesla ni zate..
Ostani na bencinu.

Prav si ugotovil. Tesla ni zame, zato bom še nekaj časa ostal na nafti. Žal zaenkrat še nihče ne izdeluje EV, ki bi odgovarjal mojim zahtevam.

fpbs ::

7982884e je izjavil:

še enkrat poglej



ljubljana, potem pa zgleda še trst in beljak

Strinjam se za Trst, Beljak, ostalo mi pa bolj zgleda Zagreb, Reka

WarpedGone ::

Tolk o tvojih sposobnostih dojemanja.
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

fpbs je izjavil:



Strinjam se za Trst, Beljak, ostalo mi pa bolj zgleda Zagreb, Reka



ne glih

Nummy ::

7982884e je izjavil:

fpbs je izjavil:

Plastiq je izjavil:


Do konca leta 2014. http://www.teslamotors.com/supercharger

Če sliko premakneš na Winter 2014-2015 in bolj natanko pogledaš, ni nobene rdeče pike videti v Sloveniji.
Pa tudi po Evropi ob takem številu superchargerjev še zdaleč ne moremo govorit o pokritosti.

si prepričan? še enkrat poglej



ljubljana, potem pa zgleda še trst in beljak

Za eno postajo v Ljubljani vem, da je na zaloški, pri gostišču portal, 2 polnilna mesta.

7982884e ::

tukej so označeni superchargerji pozimi 2014/2015

radmannsdorf ::

že več kot tri leta je ena polnila postaja v breznici pri žirovnici(1km od vrbe).
http://www.elektro-gorenjska.si/distrib...

Plastiq ::

Polnilnice, ki jih omenjate, so počasne (3F / do 32A) in polnijo do cca 100km dometa na uro.
Zemljevid kaže Tesline Superchargerje, ki avto napolnijo v pol ure.

Pokritost je res manjša kot z bencinskimi črpalkami, a se je potrebno zavedati, da vsako jutro štartaš s polnim avtom, ker ga pač polniš doma in zato niti ni potrebe po tako gosti mreži. Govorice so, da naj bi Tesla v Sloveniji odprla vsaj 3 polnilnice na osi Koper - MB..

Mipe ::

zastonj


Tu sem nehal brati. Lep dan želim.

zee ::

Mipe je izjavil:

zastonj


Tu sem nehal brati. Lep dan želim.


How much does it cost to use the Supercharger?
Supercharging is free for the life of Model S, once the Supercharger option is enabled.


Vir.

Nevednost ne sme biti razlog za nabijanje.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Fritz ::

fpbs je izjavil:

FastWIND je izjavil:


Ja kje boš vzel elektriko za avtomobile če ne veš kako jo proizvesti? Se ti sploh sanja koliko elektrike bi šlo recimo da se zamenja 20% sedanjih avtomobilov za električne?

Saj jo sploh ni potrebno dodatno proizvesti, ampak samo koristno uporabiti. Ali je potrebno, da ponoči razsvetljujemo vesolje? Polovico nočne razsvetljave se lahko takoj ukine, druga polovica se pa ob racionalnem izkoristku lahko še precej zmanjša. Mogoče bi bilo že to dovolj za zamenjavo 20% sedanjih avtomobilov.

Poraba električnih avtomobilov oz. polnilcev spet ni takšna, da bo kar podrla električno omrežje. Kakor bo število le teh progresivno naraščalo, tako se bodo tudi kapacitete prilagajale.

Čeprav bo en del industrije še vedno slonel na nafti pa bo prehod na električne avtomobile pomenil preskok v miselnosti in tehnologiji pa tudi geopolitiki. Iz obdobja oto in diesel motorja, starih že dvesto let, se počasi premikamo proti čisto drugačnim dojemanjem masovnega transporta. Ne brez upiranja obstoječih mastodontov.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

stara mama ::

Mipe je izjavil:

Tudi bencinarji so bili na začetku precej... nepraktični. Takrat so se samo smejali, če je kdo rekel, da bodo avtomobili zamenjali konje.

Avto za avtom se je izboljšal dizajn, izboljšala se je tehnologija in metode izdelave. Ford pa tako.

Enako bo tudi z električnimi avtomobili. Zdaj, ko je potreba, se bodo baterije razvijale v smer višje učinkovitosti in kapacitete, prav tako se bodo razvijali tudi novi, močnejši in zanesljivejši elektromotorji. Zdaj se še smejete električnim avtomobilom, a naši vnuki se bodo že vozili k nam v hiralnice z avtomatskimi električnimi vozili, da se bodo čudili našim zgodbam, kako smo nekoč vozili na fosile.

Zdaj, ko je Tesla odprl patente, bo več proizvajalcev lahko začelo na isti ravni kot Tesla - in tehnologija se bo hitreje razvijala. Mogoče se bomo v hiralnico odpeljali že v takem avtu.

Marsikdo sploh ne ve da so se v starih časih (oz. začetkih motorizacije vozil) električni avti že furali po cestah.
Pa baje so bli kr precej dobri.

Nummy ::

Plastiq je izjavil:

Polnilnice, ki jih omenjate, so počasne (3F / do 32A) in polnijo do cca 100km dometa na uro.
Zemljevid kaže Tesline Superchargerje, ki avto napolnijo v pol ure.

Pokritost je res manjša kot z bencinskimi črpalkami, a se je potrebno zavedati, da vsako jutro štartaš s polnim avtom, ker ga pač polniš doma in zato niti ni potrebe po tako gosti mreži. Govorice so, da naj bi Tesla v Sloveniji odprla vsaj 3 polnilnice na osi Koper - MB..

Ja sam nimajo vsi možnosti polniti avta doma ponoči... kaj pa če si sredi mestav bloku? Naj kabel iz n-štuka vlečem dol do avta?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Citigroup: Apple bi lahko prevzel Teslo, Netflix ali Walt Disney

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3313510 (11169) VaeVictis
»

Tesla predstavila baterije za napajanje hiše (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13544894 (30960) Spajky
»

Musk in Wyler bi s 700 sateliti zagotavljala internet

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
289111 (7218) TESKAn
»

Začetek proizvodnje Tesla Roadsterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8610599 (7324) WarpedGone

Več podobnih tem