» »

Pritožba skrbnikov The Pirate Baya zavrnjena

Pritožba skrbnikov The Pirate Baya zavrnjena

Z leve: Fredrik Neij, Gottfrid Svartholm in Peter Sunde

vir: PC Pro
PC Pro - Lanskega aprila je sodišče v Stockholmu razsodilo, da je četverica, ki je skrbela za strežnike The Pirate Baya, kriva pomoči pri omogočanju dostopa do avtorsko zaščitenih vsebin (assisting making available), za kar so dobili zaporne kazni po leto dni. Na razsodbo so se pritožili in jo izgubili, a jim je prizivno sodišče skrajšalo zaporne kazni in povišalo globe.

Fredrik Neij bo moral odslužiti 10 mesecev, Peter Sunde osem in Carl Lundström štiri mesece. Gottfrid Svartholm Warg se še ni uspel zagovarjati, ker je bil bolan, zato do takrat njegova kazen ostaja eno leto, kot je bilo določeno na prvi stopnji. Sodišče pa jim je povišalo globo, ki bo namesto 32 milijonov kron znašala 46 milijonov kron (pet milijonov evrov). Sunde je vehementno odgovoril, da toliko denarja enostavno nima in globe ne bo plačal, a četudi bi ga imel, bi raje zažgal vse svoje imetje.

Zadnja možna stopnica za pritožbo je švedsko vrhovno sodišče. Obsojenci so že napovedali, da jo bodo izrabili.

153 komentarjev

«
1
2 3 4

mtosev ::

vseeno bo TPB se ostal online:)
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

System ::

Ostal bo...
ampak...

kriko1 ::

Rekli so da se bodo obrnili na vrhovno sodišče:
http://torrentfreak.com/the-pirate-bay-...

P4ajo ::

Ampak če predpostavimo, da jim "slučajno" ne uspe...
Kaj lahko človek naredi, ko vidi, kakšna krivica se dogaja?
Saj ne, da je to edini primer tega v svetu, ampak!!!
Počasi je treba komu "tam odzgoraj" malo zatrest hlače!

billy ::

Zakaj pa krivica?

Saj so dobro vedeli, kaj počno, so se pač igrali frajerjev, da jim nihče nič ne more, ker so zakoni glede tega še togi.

Zdaj pa v jok in na drevo, ko se je končno začelo preganjati pirate.

NiggerBob ::

Žal niso edini, ki zastonj iščejo pravico na sodišču. Sodišče ni zato, da bi določalo "pravico", ampak da konča spor med strankama, zato je vedno ena stran nezadovoljna z razsodbo. Oprostilne sodbe ni bilo za pričakovat, bi bil prenevaren precedens. Tokrat se je spet izkazala moč kapitala, oziroma, "ko je jači, taj tlači".
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

KoMar- ::

Kaj lahko človek naredi, ko vidi, kakšna krivica se dogaja?

Kakšna krivica se pa dogaja? Oni spodbujajo kopiranje filmov, glasbe in na sploh vse intelektualne lastnine, pa zaslužili so tudi mastno, tako da ne jim kar verjet... poglejte, koliko oglasnih pasic je na strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

neres ::

Jaz kaznovanje do ene mere razumem. Ni mi pa jasno od kje dobivajo te cifre, ki so kao povračilo za škodo, ki se je zgodila medijski industriji. Od kje oni vejo koliko je bilo te denarne škode zaradi TPB, oz. če je ta sploh bila?
Kako oni vejo, da če je en film pobran 100x preko torrentov, da bi ob odsotnosti TPBja zaslužili določeno vsoto denarja?

Bedna sodišča, zelo.

P4ajo ::

Mnjeh, dvomim, resnično dvomim, da bi kdaj direktno govorili o spodbujanju kraje, z tehničnega stališča pa so vsekakor vse naredili korektno in ne protizakonito.
Torej, največ, kar se jih lahko (če predpostavimo, da je res(čeprav še vedno močno dvomim, da bi bilo)) obtožijo je, spodbujanje drugih k zločinu (za katerega se niti ne ve kakšen zločin je, vsekakor pa niti približno tako hud, kot kazen. (če meni nekdo reče, naj v trgovini ukradem DVD bi potem tudi njega morali očitno kar pošteno obtožiti, ker me nagovarja k kraji (pa močno, močno dvomim, da bi bila kazen sploh opazna).
Zato smatram, da je vse drugo, kot oprostilna sodba dokaz krivičnosti.

Glede zaslužka, pa pomoje ravno ogromno niso dobili, sploh če upoštevamo koliko časa je šlo v ta projekt.

Migelo ::

Jst bom dodal samo to, da ni nikakor normalno, da se jih pošlje v zapor za tako reč. Nej grejo rajši dilerje pa tajkune lovit.

KoMar- ::

Ne, čisto prav je. Vedno so se obnašali, kot da so nekaj posebnega in da so nad zakoni... bojo zdaj videli, da niso.

eee ::

1. Kako blentav moraš biti, da pljuvaš čez TPBjevce?
2. dilerji=tajkuni?

wtf, a slo-tech postaja partis?

KoMar- ::

A 1. leti name? Od kje ti ideja, da je tvoje mnenje (TPB = zakon or sth.) edino pravo?

Vsi so vedno za P2P, dokler se njihovi komercialni izdelki ne pojavijo gor :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

Migelo ::

@eee: sm slučajno to rekel?

P4ajo ::

@KoMar-
Dokler govorimo zgolj o obsodbi zgoraj naštetih ljudi je to, ali smo za ali proti p2p povsem vseeno.
Lahko so oni strašno neumni, strašno pametni, strašno naivni, hočejo biti nad vsemi itd... je prav vseeno, to pri tožbi v pravičnem sodnem sistemu nima veze.
Če misliš s takimi izjavami vem hodit, potem hkrati priznavaš (in očitno podpiraš) krivični (sodni) sistem.

Key Quest ::

Eee izgleda, kot da je ravno uletel s Partisa.

P4ajo je izjavil:

@KoMar-
Dokler govorimo zgolj o obsodbi zgoraj naštetih ljudi je to, ali smo za ali proti p2p povsem vseeno.
Lahko so oni strašno neumni, strašno pametni, strašno naivni, hočejo biti nad vsemi itd... je prav vseeno, to pri tožbi v pravičnem sodnem sistemu nima veze.
Če misliš s takimi izjavami vem hodit, potem hkrati priznavaš (in očitno podpiraš) krivični (sodni) sistem.



Zakaj je to krivicni sodni sistem? Cisto tako, no, da drzimo nek nivo.

Zgodovina sprememb…

P4ajo ::

Haha, tale z držanjem nivoja je pa dobra. Mislim, da sem edini, ki je v tej temi predložil kakšne argumente. Če želiš, jih bom ponovno.
Mnjeh, dvomim, resnično dvomim, da bi kdaj direktno govorili o spodbujanju kraje, z tehničnega stališča pa so vsekakor vse naredili korektno in ne protizakonito.
Torej, največ, kar se jih lahko (če predpostavimo, da je res(čeprav še vedno močno dvomim, da bi bilo)) obtožijo je, spodbujanje drugih k zločinu (za katerega se niti ne ve kakšen zločin je, vsekakor pa niti približno tako hud, kot kazen. (če meni nekdo reče, naj v trgovini ukradem DVD bi potem tudi njega morali očitno kar pošteno obtožiti, ker me nagovarja k kraji (pa močno, močno dvomim, da bi bila kazen sploh opazna).
Zato smatram, da je vse drugo, kot oprostilna sodba dokaz krivičnosti.


Po trenutni zakonodaji (po kateri bi se moral ravnati tudi sodni sistem) ponujanje torrent datotek ni prepovedano in to je vse kar so počeli, torej to ni protizakonito.
Dejanskih datotek niso nikoli ponujali.
Lahko (čeprav, ponavljam, močno dvomim) rečemo tudi, da so spodbujali h kraji.
Za spodbujanje h kraji, pa nikakor ni primerna kazen, ki jim je bila prisojena, sploh pa ne denarna kazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: P4ajo ()

techfreak :) ::

ponujanje torrent datotek ni prepovedano

Kaj pa to, da niso upoštevali zahtev za brisanje takšnih datotek?

Zheegec ::

Za spodbujanje h kraji, pa nikakor ni primerna kazen, ki jim je bila prisojena, sploh pa ne denarna kazen.

Za spodbujanje k kaznivem dejanju je denarna in zaporna kazen čisto primerna. Za spodbujanje k prekršku pa ni primerna.
Samo moje mnenje, ali je to bil prekršek ali kaznivo dejanje pa bi se bilo potrebno poglobiti v zadevo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

P4ajo ::

techfreak :) je izjavil:

Kaj pa to, da niso upoštevali zahtev za brisanje takšnih datotek?
Ker torrent datoteke same po sebi niso bile kaznive in oni so gostili smo torrent datoteke. Kvečjemu bi lahko kdo od avtorja (oz. ponudnika) torrent datoteke zahteval, da jo spremeni, da ne kaže več na dejanske datoteke.

Zheegec je izjavil:

Za spodbujanje k kaznivem dejanju je denarna in zaporna kazen čisto primerna. Za spodbujanje k prekršku pa ni primerna.
Samo moje mnenje, ali je to bil prekršek ali kaznivo dejanje pa bi se bilo potrebno poglobiti v zadevo...
Mislim, da nagovarjanje k kaznivemu dejanju, prekršku lahko kaznovano zgolj toliko, kot kaznivo dejanje, prekršek sam.
Če pa praviš, da je prenos enega filma (torej kraja enega filma) kaznivo dejanje, ki si zasluži zaporno in (tako veliko) denarno kazen, je pa zelo čudno.
Prepričan sem, da če bi to naredil v trgovini, vsekakor nebi dobil takšne kazni.

KoMar- ::

Na TPB se brez razlike najdejo komercialni izdelki velikih podjetij in malih posameznikov. Vsi so pa oškodovani, če folk vleče stvari dol zastojn. Morda v Ameriki dejansko kdo stvar po tem "preizkusu" kupi, ampak v Sloveniji se pa P2P uporablja zgolj za free stuff in ne za nek "try before you buy" namen.

M.B. ::

Zanimivo ravno danes sem bral članek o piratiziranju.

Najbolj fajn je za muziko: sam ne poznam spletne trgovine ki bi mi prodala muziko v slovenijo.
Al pa kake eknjige. Mnogo ki bi jih imel so US only. Lahko mi pošlejo fizično knjigo ampak eknjige pa ne.
Za TV pa filme isto: Amerika ma Hulu, Netflix pa iTunes mi pa nič.

Še primer iz članka, nevem kako lahko nekomu ki piratizira CD, ki ga legalno ne more več kupiti ne v domači državi ne drugje, ker ga enostavno ni več, daš kazen ker je podjetju povzročil škodo.

In pa žalostno je da obstajajo članki kako plačati za stvari, ki vam jih ne želijo prodati, ker ste v napačni državi. :(

So why do people start downloading illegal content over the internet? Well, it's simple. It is because of convenience and necessity. It is because turning to piracy is the only way you can get what you need. And, it is a worldwide revolt against greed, and companies who wants to decide what you can or cannot do.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Gandalfar ::

Al pa kake eknjige. Mnogo ki bi jih imel so US only. Lahko mi pošlejo fizično knjigo ampak eknjige pa ne.


95% stvari ti mirno prodajo v Kindle formatu v slovenijo. Knjige lahko beres na Kindu, iPhone, iPad, Andoird, Win Pho 7, Mac in Windows.

techfreak :) ::

Ker torrent datoteke same po sebi niso bile kaznive in oni so gostili smo torrent datoteke. Kvečjemu bi lahko kdo od avtorja (oz. ponudnika) torrent datoteke zahteval, da jo spremeni, da ne kaže več na dejanske datoteke.

Zahtevali so brisanje povezav na dejansko vsebino. Torej ce bi lepo taksne zahteve upostevali, bi bili v veliko manjsih tezavah.

P4ajo ::

techfreak :) je izjavil:

Zahtevali so brisanje povezav na dejansko vsebino. Torej ce bi lepo taksne zahteve upostevali, bi bili v veliko manjsih tezavah.

Zahtevali so brisanje povezav na povezave na dejansko vsebino. Sicer bi res dosti lepše prišli skozi, če bi upoštevali te zahteve, ampak kakšen svet pa bi potem to bil, da bi nas lahko tako očitno kot lutke usmerjali.
Zakona niso kršili, torej so imeli svobodno izbiro, kaj početi in če so izbrali možnost, ki je njim manj ljuba, še ne vidim podlage za kazen (sploh pa ne za govorjenje v smislu, da so si sami krivi).
Če bi pa nadeljevali z brisanjem povezav na povezave od povezaz za povezave do povezav, bi lahko mirno pol interneta odklopili.

KoMar- je izjavil:

Na TPB se brez razlike najdejo komercialni izdelki velikih podjetij in malih posameznikov. Vsi so pa oškodovani, če folk vleče stvari dol zastojn. Morda v Ameriki dejansko kdo stvar po tem "preizkusu" kupi, ampak v Sloveniji se pa P2P uporablja zgolj za free stuff in ne za nek "try before you buy" namen.

Narobe!
Na TPB se najde povezave do povezav do komercialnih izdelkov velikih podjetij...
in zgoraj omenjeni štirje niso kazensko odgovorni za to, kako se v Sloveniji uporabljajo povezave do povezav, ki so na spletni strani.

KoMar- ::

So why do people start downloading illegal content over the internet? Well, it's simple. It is because of convenience and necessity. It is because turning to piracy is the only way you can get what you need. And, it is a worldwide revolt against greed, and companies who wants to decide what you can or cannot do.

To je bullshit, s katerim se racionalizira neplačevanje za stvari. Firma, ki naredi dobro aplikacijo, si zasluži ves keš in noben nima pravice odločat, kdaj si ga ne zasluži.

P4ajo ::

KoMar- je izjavil:

To je bullshit, s katerim se racionalizira neplačevanje za stvari. Firma, ki naredi dobro aplikacijo, si zasluži ves keš in noben nima pravice odločat, kdaj si ga ne zasluži.

Kakšna razlika pa je za firmo, če nekdo izdelka v nobenem primeru ne kupi?
(to je zgolj objetkivno vprašanje in ne predstavlja nujno mojega pogleda na stvar)

Edina razlika, ki so jo lahko predstavljam je, da ima ta aplikacija več uporabnikov, kar pa menda ni slabo za podjetje, ali pač?

KoMar- ::

Edina razlika, ki so jo lahko predstavljam je, da ima ta aplikacija več uporabnikov, kar pa menda ni slabo za podjetje, ali pač?

Ja, kao kompliment, ker te piratizirajo. Tudi ta argument je že obrabljen. Nobena mala in srednje velika firma ne bo tega rekla :)

povezave do povezav

To je tudi bullshit oz. samo stvar semantike in tehnikalija. Če se ne sme spravljat na posameznike, potem se je treba spravit na lastnike trackerjev. Nekje se mora nehat brezglavo piratiziranje. Vsem se je zmešalo glave, da je to čisto legalno in OK in celo v korist avtorjev izdelkov, kar seveda ne drži.

Saj pravim: Vsi so vedno za P2P, dokler se njihovi komercialni izdelki ne pojavijo gor :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

PacificBlue ::

Firma, ki naredi dobro aplikacijo, si zasluži ves keš in noben nima pravice odločat, kdaj si ga ne zasluži.


Naredi ja, pa dila kopije potem dalje. Naj bo cena teh kopij tudi temu primerna.
I&#8217;m out.
:3

KoMar- ::

A v svojem poslu tudi pustiš drugim, da ti postavijo ceno? In jo sprejmeš? Zanimivo to. Niso vse firme Microsoft in Adobe, ki hočejo 10000000$ za svoje licence. Piratizira se tudi aplikacije za 1$, za 10$, za 25$...

Pripis: Medtem pa folk brez pritoževanja plačuje visoke cene za hrano, pijačo, elektroniko, avte, davke,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

PaX_MaN ::

Naredi ja, pa dila kopije potem dalje. Naj bo cena teh kopij tudi temu primerna.

Čisto vse, kar je naštancano na tekočem traku, je kopija.
Pa noben ne teži Renaultu, Gorenju al' pa Muri, da naj bo "cena temu primerna". Zakaj samo softwerašem?

KoMar- ::

Zato, ker je treba racionalizirat P2P, da mirnejše spiš :)

techfreak :) ::

Če se ne sme spravljat na posameznike, potem se je treba spravit na lastnike trackerjev.

Lahko bi se na tiste, ki dejansko posnamejo/zripajo originalni medij.

Naslednji problem je pa to, da je internet globalen medij, avtorji/zalozbe pa ga jemlejo kot lokalnega. S tem delom linkanega clanka iz baekdal.com se strinjam. Recimo pri iPhonu imas vecino aplikacij na voljo na vseh iTunes Storeih, torej jih lahko legalno kupi skoraj vsak.

Pri filmih, tv nanizankah ter glasbi pa te zalozba precej omejuje. In ce zivis v Sloveniji, kjer zelo tezko dobis taksne stvari imas na voljo samo nekaj moznosti, vse od teh pa so nelegalne:
- odprtje ameriskega iTunes store racuna ter kupovanje njihovih gift cardov (za glasbo in filme se splaca, za TV nanizanke je malo prevec oz. imas druge moznosti)
- Netflix racun za ogled filmov/nekaterih TV nanizank
- VPN in Hulu za ogled kar nekaj TV nanizank/oddaj

Zgodovina sprememb…

PacificBlue ::

@Komar-
Ceno narekuje konkurenca. In v tem primeru je TPb najhujsa mozna konkurenca:)

Seveda se ne strinjam, da je piratstvo the only way. Podporo(financno) razvijalci nedvomno rabijo in so zasluzijo. Samo če bi znizali cene na neko normalno raven, piratstvo ne bi bilo tako razsirjeno. So si čisto sami krivi se posebej, ker vecini je zaradi tega prislo piratstvo v kri in niti zavedno ne pomislijo,da bi plačevali za aplikacije, ki stanejo 10 ali 20 $.:)

@Pax Man

Ni ravno na mestu ta primerjava, ker skopirat en cd je tisockrat lazje(tudi stroskovno gledano) kot "skopirat" Cliota ali pa Murin "gvant".
I&#8217;m out.
:3

ahac ::

PacificBlue je izjavil:

@Komar-
Ceno narekuje konkurenca. In v tem primeru je TPb najhujsa mozna konkurenca:)


Včasih je ravno obrato. V nekaterih primerih piratstvo ubija konkurenco.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

KoMar- ::

Ceno narekuje konkurenca. In v tem primeru je TPb najhujsa mozna konkurenca:)

Z 0 EUR ne moreš tekmovat niti konkurirat. In razlika med "free" in "paid" je veliko brezno, ki ga večina noče preskočit... zakaj bi ga sploh? Raje keš ponucajo za čike, alkohol in nove obleke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

korelem ::

Gandalfar je izjavil:

Al pa kake eknjige. Mnogo ki bi jih imel so US only. Lahko mi pošlejo fizično knjigo ampak eknjige pa ne.


95% stvari ti mirno prodajo v Kindle formatu v slovenijo. Knjige lahko beres na Kindu, iPhone, iPad, Andoird, Win Pho 7, Mac in Windows.


Mhmja, že mogoče, ampak osebno sem imel (oz. ga še imam) problem s kupovanjem e-knjig, ker so v tistih 5% skoraj vsi naslovi, ki bi jih rad kupil (gre za SciFi knjige) za mojega Kindla (medtem ko s papirnato verzijo ni problema) ... ;((
Lep primer je tudi Hulu oz. LoveFilm.com za PlayStation 3 ... osebno bi se z veseljem naročil na obe storitvi, ampak ne, Hulu je US only, LoveFilm.com pa UK only ... ;( A je pol čudno, zakaj se v sodobnem svetu (kjer vse teži k globalizaciji "svega i svačega"), ljudje pogosto obrnejo na "pašnike" www-ja ... mislim, pri elektronskih/virtualnih vsebinah res ni omejitev (razdaljnih/mejnih itd.), le hitrost pipice s katero si priključen na splet ...

KoMar- ::

Če bi res hotel plačat, bi doplačal še za US VPN. Ni ovir, če se potrudiš :)

korelem ::

@KoMar,
a res? A pol je na potrošniku, da se trudi in dodatno plačuje X število storitev, da najde način, da pride do vsebin, za katere je pripravljen plačati (in za katere ni ovir (vsaj ne fizičnih))?!? A res ...?
Če moramo že vsepovsod razmišljat globalno, dajmo še pri tem, a ne ... ;)

EDIT: dodal "(in za katere ni ovir (vsaj ne fizičnih))"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korelem ()

techfreak :) ::

VPN je že, ampak veliko storitev zahteva kreditno kartico iz iste države, kot je uporabnik (npr. Spotify in Hulu Plus).

Zgodovina sprememb…

ahac ::

KoMar- je izjavil:

Če bi res hotel plačat, bi doplačal še za US VPN. Ni ovir, če se potrudiš :)


In krišiš njihove Terms of Use.
Using technologies to access the Content from territories where Hulu does not have rights or does not offer services is prohibited.

Torej si mal manj hud pirat... ampak še vedno si pirat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Gandalfar ::

techfreak :) je izjavil:

VPN je že, ampak veliko storitev zahteva kreditno kartico iz iste države, kot je uporabnik (npr. Spotify in Hulu Plus).


Grooveshark premium in Last.fm mirno placujem s slovensko kreditno kartico. Spotify free mi pa tudi super deluje na slovenskem IP-ju.

P4ajo ::

Ja, kao kompliment, ker te piratizirajo. Tudi ta argument je že obrabljen. Nobena mala in srednje velika firma ne bo tega rekla :)

Obrabljen že, negiran pa še ne, to je žalostno... in če je ta firma kolikor toliko prisebna, bo razumela, da v nobenem primeru nemore nič dobiti, torej ni na zgubi in lahko ta del preprosto ignorira. Če pa firma nečesa ne reče (ker ji ni v interesu) pa še ne pomeni, da to ni res.

To je tudi bullshit oz. samo stvar semantike in tehnikalija. Če se ne sme spravljat na posameznike, potem se je treba spravit na lastnike trackerjev. Nekje se mora nehat brezglavo piratiziranje. Vsem se je zmešalo glave, da je to čisto legalno in OK in celo v korist avtorjev izdelkov, kar seveda ne drži.

Nevem, zakaj se nebi smelo spravljali na posameznike, dosti prej, kot na lastnike trackerjev. Ampak naj se spravijo na posameznika z kančkom razuma, torej če ukrade 5 pesmi to ne pomeni 5.000.000 $, ampak naprimer 25$. Če grem v trgovino in ukradem en film si lahko prepričan, da nebom dobil kazni višje od 100€ (če sploh kaj).
Nikoli nisem rekel, da je piratstvo vsesplošno koristno, ampak dejstvo je, da so te sodbe neosnovane.
Če imaš problem, ga moreš biti sposoben rešiti, ne pa obupati in ker je stvar preveč zapletena za tvojo glavo preprosto pokazati na prvega, ki ga najdeš. To ni vredno družbe 21. stoletja.

Saj pravim: Vsi so vedno za P2P, dokler se njihovi komercialni izdelki ne pojavijo gor :)

Ti praviš veliko, ampak podpore pa svojim izjavam ne nudiš.

BigWhale ::

PacificBlue je izjavil:

Firma, ki naredi dobro aplikacijo, si zasluži ves keš in noben nima pravice odločat, kdaj si ga ne zasluži.


Naredi ja, pa dila kopije potem dalje. Naj bo cena teh kopij tudi temu primerna.


Kdo po pa dolocil kaksna je primerna cena? Posebna komisija? Trg?

"Trg" doloca ceno 0 EUR za vecino stvari. Torej vsakdo placa toliko, kot se mu zdi primerno, mar ne?

darkolord ::

Ko trg določa ceno ne pomeni, koliko bi dal v idealnem primeru, ampak koliko bi lahko stalo, da bi še kupil.

techfreak :) ::

Torej smo spet na 0 EUR.

PacificBlue ::

Lahko bi bilo tudi prostodostopno z moznostjo placila( kot nagrado razvijalcem). Za win7 bi z veseljem nakazal 30-50 evrov(za kopijo, brez navodil). Ne dam pa toliko kot sedaj zahtevajo. Imam doma original xpje(plačal sem takrat za njih malo manj kot 30 tolarskih tisocakov, kar je bilo skoraj polovica povprecne plače), ki sem jih veckrat nalozil- tudi na domaci prenosnik in kasneje zaradi tega aktivacija ni bila vec mozna. Svasta.
I&#8217;m out.
:3

mtosev ::

ljudje kateri mislijo, da lahko oni dolocajo ceno izdelku so mi smesni.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PacificBlue ::

ja kdo za bozjo voljo pa doloca ceno? trg a ne? ti ko kupis izdelek podpres izhodiscno ceno, če ga ne bi( in se veliko ljudi) bi cena padla? a ne? Dej zacni ze enkrat uporabljat mozgane.
I&#8217;m out.
:3
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sodišče omililo kazen piratebayevcu Petru Sundeju

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
289558 (7039) AštiriL
»

Ustanovitelj Pirate Baya izročen Švedski

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
117067 (6191) Fritz
»

V Kambodži aretirali ustanovitelja Pirate Baya (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
5220892 (16332) PaX_MaN
»

Ustanovitelji ThePirateBay.com dokončno obsojeni .. pomoči (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / NWO
17870769 (63388) ]Fusion[
»

The Pirate Bay mora proč, stoprvič (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
43631028 (24279) nekikr

Več podobnih tem