Slashdot - Pred praktično točno mesecem dni smo poročali, da bo Ubisoft pripravil novo protipiratsko oz. DRM zaščito za svoje igre, ki bo za igranje le-teh zahtevala delujočo povezavo na internet tudi ves čas igranja in ne le za zagon. Takrat smo poročali, da bo s tem odpravljena zahteva po vstavljenem optičnem mediju, težav pa naj ne bi bilo več tudi s številom namestitev igre, ki so v nekaterih primerih zdaj omejene na 3. Omenjeno je bilo tudi, da se bodo igre shranjevale v oblak, kar bo omogočalo nadaljevanje igre s kateregakoli računalnika na katerikoli lokaciji, ki ima internet.
Prav zaradi shranjevanja igre in kasneje njenega nalaganja, ko zgodbo želite nadaljevati, boste potrebovali internetno povezavo. Seveda je to nekoliko diskriminatorno do uporabnikov računalnika, ki internetne povezave (še) nimajo, a so takšni dandanes redki. Težava se lahko pojavi drugje, saj je danes veliko ljudi, ki delajo od doma in za to potrebujejo internetno povezavo. Če ta iz kateregakoli razloga pade, ne morejo nadaljevati z delom, torej bi se lahko kratkočasili z igranjem iger. A ne v primeru Ubisoftovih. Še več, če bo prišlo do izpada internetne povezave med igranjem, se bo le-ta enostavno ugasnila.
DRM, ki bo svet ugledal z izidom Assassin's Creed 2, bo po vsej verjetnosti zelo težko razbiti, če sploh. Shranjevanje bi lahko rešili z nastavitvijo lokalnega IP-ja, a če pri Ubisoftu uporabljajo le delček svojih možganov, bodo podatke pred pošiljanjem kriptirali. Razvoj dekriptirnega sistema bi tako vzel največ časa, če ga bo sploh mogoče izdelati, med katerim uporabniki ne bi imeli druge izbire, kot igro kupiti. Tako bi Assassin's Creed 2 lahko prinesel realne in mnogo bolj bajne zaslužke od drugih iger.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
te pa mi povej kako dolgo je trajalo pri drugih zaščitah da so jih razbili. pa so za vsako novo zaščito ki je prišla ven govorili da je ne bodo razbili.
@gamemen: PS3 ni razbit (vsaj ne dokazano, pa tudi če je, je zaščita zdržala izjemno dolgo), na Xbox360 pa je razbit samo en delček zaščite (toliko da se da piratske igre igrat). Obadva sta zunaj že veliiiko mesecev.
Heh, dva dni pred releasom bo crack. Verjetno podobna fora kot s Starcraft 2 beta crackom, ki "emulira" battle.net dovolj dobro za poganjanje replayev in sandbox.
Sicer pa bodo podobno zascito imele se igre Splinter Cell: Conviction, Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic, Prince of Persia: The Forgotten Sands in vse nove Ghost Recon igre.
te pa mi povej kako dolgo je trajalo pri drugih zaščitah da so jih razbili. pa so za vsako novo zaščito ki je prišla ven govorili da je ne bodo razbili.
Fora je, da bodo špili očitno vedno bolj odvisno od serverjev. Prej al slej boš nujno rabu server, če boš hotu, da se nek NPC premakne al pa, da se vrata odprejo in greš lahko naprej. Combat pustijo na clientu, tisto kar pa ni odvisno od laga pa prestavijo na server. To pa potem ni treba več samo scrackat, ampak je treba naredit cel server. No... to se pa ne bo dal naredit v par tednih.
Hm... predstavljaj si recimo Mass Effect 2 ampak z tem, da je vsa logika za pogovore in misije na serverju. Ni šans, da pride piratski špil ven 1 teden pred izzidom. Al pa CoD:MW2 z tem, da ti server pove kaj se zgodi, ko narediš nek del misije. Ni serverja... in igra se ustavi, NPC se ne premakne, misija se ne konča... Vse skupaj seveda orenk zakodirano. Good luck "cracking" that. To je prihodnost. Mark my words! Z vsako crackano igro bodo več prestavil na server in za vsako naslednjo bo več dela za pirate.
In tako bo propadel AC2. Tudi tisti, ki bi ga sicer kupili, ga sedaj ne bodo imo.
Ja, to bi pirati radi vidl. Ampak ne bo tako. Dejstvo je, da je folk čisto lepo pripravljen plačat za igre, ki jih ne morejo piratizirat. Rabiš dokaz? WoW. Guild Wars. Multiplayer igre. Če se AC2 ne bo dal piratizirat (kar bomo kmal vidl) ga bodo kupil nekateri od tistih, ki bi ga drugač piratiziral... Ubisoft računa, da bo takih vseeno dost več kot bodo pa izgubil zarad tistih, ki nimajo dobre povezave al pa bodo bojkotiral igro.
Če se AC2 ne bo dal piratizirat (kar bomo kmal vidl) ga bodo kupil nekateri od tistih, ki bi ga drugač piratiziral... Ubisoft računa, da bo takih vseeno dost več kot bodo pa izgubil zarad tistih, ki nimajo dobre povezave al pa bodo bojkotiral igro.
Točno tako. Lepo napisano.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
@ ahac : ja, lepo si to napisal. Se strinjam s teboj. Predvsem tisti del, da ubisoft RAČUNA na to da bo več takih ;)
Osebno sem pripravljen kupiti igre (kaj pripravljen, celo zbirko originalov imam doma), a le in zgolj pod pogojem, da je igra odlična in vredna svojega denarja.
Če je del igre postavljen na server in je odgovor pogojen s stanjem v igri, potem je to težko replicirati.
Če je pa odgovor povezan s stanjem točno določenega uporabnika, potem je pa to še težje replicirati.
Za obstoj na trgu mora podjetje najti dobičkonosen poslovni model. Ali je bolj dobičkonosen model z več ali manj DRM, se bo pa še videlo.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Glavno vprašanje je ali se splača trudit razbijat tako zaščito. Če bodo prave osebe videle potencial, bodo to zaščito zaobšle in dokaj hitro. Nekateri tu govorite o sami zaščiti in kako jo je resnično težko zaobiti, vendar vse te izjave spadajo v isto kategorijo kot je "popolnoma varen OS" in pa "nemogoče streti"- kar je neumnost. Pravzaprav je vprašanje le, katera skupina se bo hotela s "crackom" izkazati, ter ali bo ta nov crack način potem mogoče uporabiti tudi na ostalih igrah z potencialno isto zaščito.
jah, ce "crack" zahteva da nekdo gre in oddigra vse mozne scenarije v igri, ki se razlicno odziva glede na tipe orozja in companionov, ki jih imas oz. prejsnja dejanja .. potem kr good luck with that :)
Hja, takšna zaščita je le rahlo preveč invazivna. Poleg tega da dobesedno zahteva broadband povezavo. Marsikje po svetu niti dial-upa ni konstatnega. Tudi pri nas če nisi ravno iz mesta. Dobro, 90% ljudi itak ima internet stalen, je pa to definitivno pain-in-the-ass. Če steam ne bi imel offline-mode verjetno ne bi vložil toliko kot sem. Velik razlog za piratstvo je ravno dosegljivost in cenenost. Pa seveda da večinoma pride vse v paketu + navodila. Servisi ala gog.com so tako poenostavili življenje, da sem pripravljen kupit staro igro za par soldov, že samo zato, da se nekdo ubada s kompatibilnostjo in zadnjim patchem. Pa da dela out-of-the-box. Res se ne vidim kupovati igro, ki me bo restriktirala vedno bolj in je niti crackat ne bom mogel ko začne it na k*. Igraš lahko 1 mmorpg igro, samo potrebuješ pa tudi kakšne klasične igre kadar nimaš/nočeš bit na netu.
Nek % iger torej bo prišel skozi ala online varianta, samo vse igre pač ne. Pa seveda, da ne govorimo o tem, da je veliko težje naredit zaščito ki je INTEGRIRANA v igro. Tudi klasične zaščite bi lahko bile tako zaj* da bi bile praktično nekrekabilne. 20 let nazaj so tudi že naredili kakšno reč v tem stilu :) Dandanes je ceneje kupit zaščito in upat da bo kaj od tega. Zato je pa tudi toliko lažje crackat. Programer pač lahko zapravi 1 leto zaščito, samo se to splača? Bomo videli, če gre za kakšno serijsko zaščito bo skoraj 100% crack kmalu. Če je pa prilagojena programu zna bit zabavno :)
Glede na to da so zamudli s PC verzijo skor pol leta me prav zanima če bo še sploh kaka igra prodana. In pol dodajo še take DRM finte gor, da je dodatno zasoljen posel če bi jo sploh hoto kupit. Zase vem da bi bili hudi problemi, ker s temle Siol netom mi zmanjka linije praktično vsako noč ko se promet poveča in pol ti takoj z internetom pade še možnost igranja iger... super
Hehe... kar se tiče zaščite.. definitivno jo bodo probal razbit na en al pa drugačen način. Evi pač živijo za take izzive. Jest pravm da jo bodo razbil v roku mesca izida igre. :D
Seveda da bo zascita razbita, samo koliko casa bo trajalo. Bolj me zanim koliko let bo Ubisoft serverje drzal gor da bos ti lahko igral? Mislijo naredit kot Battle.net? Nekam ze ciljajo.
Na njihovih serverjih bo pa samo AUTH/STAT in savegame. Tako da ne sanjat da bo kaka logika lavfala pri njih. Cpu cikli za 345365346 ljudi ka se bo usulo igrat bi sesualo vse, malo mislite, preden sanjate neki kaj oni ja pa ne.
Pa se savegame so par mega po "novem" bos cakal preden da dol en save 5 minut?
Zanimiva panika med pirati. Ob tem da bi PMSM ravno delujoča zaščita lahko rešila status PCja kot igralne platforme. Drug način delujoče zaščite je še bolj neprijeten: igre ne izdaš za PC.
Ta zaščita je razlog zakaj ne bom kupil nobenega takega špila. Niti ga ne bom piratiziral. V rit naj si vtaknejo take špile. Bom pa kupil vsak špil, ki ima samo CD check in serijsko. Brez glupih aktivacij in podobnih neumnosti.
Bomo videli, mogoče bo učinek te zaščite obraten, kot ga pa Ubisoft pričakuje. Sem bral razne razprave pa je kar precej polemik, kaj bo iz tega se bo pa šele pokazalo drug mesec.
Če sem parav zasledil bo pa baje obstajal patch, ki bo to zaščito odstarnil, zaradi starosti in izključevanja serverjev v prihodnosti. Sedaj to lahko pomeni, da bo skupaj z igro na voljo še ta patch - obdelan od kogarkoliže ali pa tudi ne. Počakajmo.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zanimiva panika med pirati. Ob tem da bi PMSM ravno delujoča zaščita lahko rešila status PCja kot igralne platforme. Drug način delujoče zaščite je še bolj neprijeten: igre ne izdaš za PC.
joj, kako se jokam
tak je 80% iger, ki so za pc obenem izdanih za konzole in so totalno poenostavljenje in brezvezne
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
Na njihovih serverjih bo pa samo AUTH/STAT in savegame. Tako da ne sanjat da bo kaka logika lavfala pri njih.
Ne ŠE. Ampak, če to zaščito scrackajo potem bo tisto logična naslednja stopnja.
Cpu cikli za 345365346 ljudi ka se bo usulo igrat bi sesualo vse, malo mislite, preden sanjate neki kaj oni ja pa ne.
Guild Wars je dokazal da se da lepo zaslužit z PC igro, ki laufa na serverjih in to brez naročnine. Dejansko gre njim dost boljš kot marsikateri firmi katere igre se piratizirajo.
Dodajanje takih zaščit bo še bolj podražilo že tako drage špile. Seveda je to prav saj pošten kupec v škatli poleg DVD-ja, bukvice in figuric, dobi tudi pehar dodane vrednosti jebanja v glavo
Pač ne bom igral več ubisoftovih špilov. Splinter Cell: Conviction postaja drug Duke Nukem Forever.
Tudi če uporabnik kupi špil in recimo ubisoftu pade server ali pa so dosani uporabnik ne bo mogel legalno igrat špila kar bo ziher sprožilo veliko tožbo proti njim.
Na njihovih serverjih bo pa samo AUTH/STAT in savegame. Tako da ne sanjat da bo kaka logika lavfala pri njih.
Ne ŠE. Ampak, če to zaščito scrackajo potem bo tisto logična naslednja stopnja.
Cpu cikli za 345365346 ljudi ka se bo usulo igrat bi sesualo vse, malo mislite, preden sanjate neki kaj oni ja pa ne.
Guild Wars je dokazal da se da lepo zaslužit z PC igro, ki laufa na serverjih in to brez naročnine. Dejansko gre njim dost boljš kot marsikateri firmi katere igre se piratizirajo.
Ja samo GW js MMO igra ne? Ta ja pa kao SP. Bomo ze videli ko izide kako bo sprejeta med igralci, pirati, in kak uspeh bo imela.
Proizvajalci bodo za take 'badass' zaščite porabili ogromno časa / denarja / programerskih resursov. Stvar bo potrebno integrirat v samo kodo, postavit serverje tudi za SP, skrbet za nemoteno delovanje-le teh... Že tako PC špile izdajajo bugaste, če se to prime, pa bodo še bolj. Proizvodni čas in stroški se bodo povečali, kar bo šlo na račun ostalih vsebin.
To pomeni da bo na koncu kupec imel drag špil z vrhunsko !!!11!one! zaščito in (pod)povprečno igralnostjo. Kar je svojevrstna ironija
Po drugi strani pa lahko ravno zaradi tega debilnega protipiratskega jihada, majhni studiji in indie developerji pridobijo.