bit-tech.net - Pri Ubisoftu so ob predstavitvi njihovega DRM-ja jasno povedali, da igre ne bodo delovale brez internetne povezave, iz česar je bilo mogoče sklepati tudi, da ne bo mogoče igrati, če bodo iz kakršnegakoli razloga z interneta izginili tudi njihovi strežniki. Toda za to se, sploh pri podjetju velikosti Ubisofta, ni za bati, kajne?
Narobe, strežniki, ki skrbijo za delovanje DRM-ja, so že padli in so bili nedosegljivi kar 10 ur, čeprav so pri Ubisoftu zagotovili delovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Glede na poročanje bit-techa se je na Ubisoftovih forumih oglasil tudi eden izmed njihovih uslužbencev z vzdevkom Ubi.Vigil, ki je poskušal situacijo nekoliko pomiriti. Očitno je dejal, da ne ve v čem točno je težava, ker ni v pisarni, a je izpad prav zaradi obljub nedopusten. Tema je bila žal pred kratkim očitno očiščena.
Kasneje so v tweetu pri Ubisoftu sicer zatrdili, da je do težav prišlo pri le 5% vseh uporabnikov, saj naj bi bili njihovi strežniki pod napadomDDoS narave. A celotno zgodbo še bolj začinijo poročila, da so piratizirane različice Assassin's Creed II in Silent Hunter 5 tudi med izpadom delovale nemoteno.
In ponovno se je izkazalo, da pirati nimajo večjih težav, medtem ko DRM tepe zgolj poštene uporabnike...
sicer se mi zdi ne kupovati njihovih produktov najboljša palica (v rit) glupim založnikom, ddos tudi ni napačen za ekstremne primerke. jebeš legalne uporabnike.
narodno: kaj če pa ne bi bilo piratstva pa misliš da bi špile pocenili?!?! ja, tako kot so jih takrat ko so prešli na dvd škatle in tako kot je "digidal download" verzija cenejša od fizične.
Do zdaj so pirati pač piratizirat in si mislil "kdor kupi špil je bedak". OK. Kar so škodoval legalnim kupcem je bil stranski efekt (hujše zaščite, itd..) Kdor pa izvaja te napade pa direktno hoče škodovat legalnim kupcem. Ni jim dost, da sami lahko piratizirajo špil... še dodatno hočejo kaznovat tiste ljudi, ki so pripravljeni plačat za špil. Sorry, ampak to v nobenem primeru ni OK.
Mislim, da bi bilo potrebno sprejeti zakon, ki bi prepovedoval vse aktivacije in podobne traparije!! Kako bi se počutil, če bi se moral pred zagonom avta povezati z njihovim strežnikom, ki bo preveril boh ve kaj (in bi bil po možnosti ravno offline zaradi vzdrževanja). Če si produkt kupil je tvoj! In ne, da si odvisen od nekih storitev v oblaku.
Mislim, da bi bilo potrebno sprejeti zakon, ki bi prepovedoval vse aktivacije in podobne traparije!! Kako bi se počutil, če bi se moral pred zagonom avta povezati z njihovim strežnikom, ki bo preveril boh ve kaj (in bi bil po možnosti ravno offline zaradi vzdrževanja). Če si produkt kupil je tvoj! In ne, da si odvisen od nekih storitev v oblaku.
A ni ravno pri nekaterih luksuznih avtih tak, da je avto ves čas povezan s strežnikom proizvajalca? Ravno za primer kraje?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Torej, če želim nemoteno igrati Assassin's Creed 2, je bolje, da posežem po piratski verziji?
Ja... in zahvala za to, da ti ne moreš normalno igrat originala GRE PIRATOM, ki ddosajo serverje zato, da dokažejo svoj point.
Kreteni.
Niso vsi ki so nezadovoljni s to DRM zaščito pirati, pravzaprav se tudi ogromna večina legalnih kupcev ne strinja z njo, zato močno dvomim da so za temi napadi samo "pirati" ampak na splošno nasprotniki tako invazivne zaščite.
Osebno upam da jim še naprej sesuvajo serverje dokler pri Ubisoftu ne uvidijo da so ga močno posrali in zadevo ukinejo.
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Ubisoft so eni kompletni cigani. Totalno so zafukal igro Anno 1404 ob izidu, poglejte tele ratinge: ANNO 1404 - Kundenrezensionen
Na stotine objav kjer je folk pritozuje nad DRMjem. Potem imamo pa še real life probleme ko so kupci BP brez njihove krivde pouncali tiste tri aktivacije, pa niso mogli dobiti supporta na telefon in tako naprej. Zadeva je tudi razlog da sem sam špil kar z neta zvlekel dol, sans DRM, ktnx. In še bolj pereč dokaz da je DRM korak nazaj je da so se odločili da ga iz igre odstranijo s Patchom 1.1, tako da je sedaj igra čista.
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Zato ker cen ne oblikujejo na osnovi tega, kaj se TEBI zdi visoka cena, ampak je to stvar njihove prodajne politike in (verjetno) razmer na trgu. Stvari so pač vredne toliko, za kolikor jih lahko proda(ja)š. Saj tudi BMW-ja, jahte, .... nimajo vsi pa jih prav malo negoduje, da je kaj precenjeno.
Za tiste ki rabite špilat Ubisoftove igre je rešitev zelo enostavna: Kupite original in ga neodpakiranega spravite v omaro. Potem si dolpotegnite piratsko verzijo in nabijajte tisto. Čez leto ko bo morebiti odstranjena potreba po priključevanju na serverje, lahko špilate original oz. ga še vedno lično zapakiranega, prodate po ugodni ceni.
Nekoč sem še verjel da so igre cenovno oblikovane glede na prodajno politiko, zdaj se mi pa zdi da je ta prodajna politika dogovorjena med velikimi igralci, ne vem kako naj si druače razlagam da je 80% novih špilov natanko 25GBP oz. 50EUR (že to da vsi enako neumno konverzijo uporabljajo je sumljivo)
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Očitno veš več o trgu kot cela gaming industrija skupaj.
Razloži mi tole: 1) Zakaj se piratizira tud igre, ki stanejo 10€ in zakaj se piratizira iPhone appe, ki stanejo po par €? 2) Zakaj je folk pripravljen plačevat naročnino za MMO igre? WoW: 5 let * 12 mesecev * 12€ na mesec = 720€ + vsak expansion, ko pride ven. Za en sam špil! Poleg tega nekateri kupujejo ingame pets. 10€ za živalco, ki laufa okrog tebe v igri (in je drugače čisto nekoristna)!!!
Ti bi pa cel špil za 10€. Ma ja...
OK, sej mogoče so igre res predrage. Ko imajo na Steamu akcije se proda veliko več (z L4D so menda zaslužil več z akcijo -50% kot pri izzidu). Ampak ne moreš kr na pamet postavit nove cene in trdit, da se bo 2x tolk prodal. Tega pač nihče ne bo reskiral z igro, katere razvoj je stal ogromno denarja.
Nekoč sem še verjel da so igre cenovno oblikovane glede na prodajno politiko, zdaj se mi pa zdi da je ta prodajna politika dogovorjena med velikimi igralci, ne vem kako naj si druače razlagam da je 80% novih špilov natanko 25GBP oz. 50EUR (že to da vsi enako neumno konverzijo uporabljajo je sumljivo)
Filmi v kinu tudi stanejo enako (razen 3D) neglede na to če gre za blockbuster akcijo ali low budget romantično komedijo. To je pač sprejeta cena.
Ta zaščita je res nesprejemljiva imo. Seveda bodo pirati vedno en korak pred založniki. Ne vem kaj je narobe s tem da preprosto dajo neko osnovno zaščito, da res vsak nejeverni tomaž ne more delati doma kopij in se preprosto ne obremenjujejo s tem.
Okoli cene je res, da se mi zdi 50EUR pretirana cena in tisti, ki pravijo, da se igre nebi bolj kupovale če bi ble cenejše morajo sami pri sebi razčistiti zakaj je nebi kupili. Sam sem kupil že veliko iger, ki so mi bile zares všeč, vse pa sem prej "dobro preizkusil". Res pa je, da sem mogoče počakal par mesecev, da je cena padla na ene 20EUR, ker je 50EUR res mogoče visoko za povprečnega uporabnika.
Fer se mi zdi da razvijalcem plačaš, če misliš da so si res zaslužili.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Očitno veš več o trgu kot cela gaming industrija skupaj.
Razloži mi tole: 1) Zakaj se piratizira tud igre, ki stanejo 10€ in zakaj se piratizira iPhone appe, ki stanejo po par €? 2) Zakaj je folk pripravljen plačevat naročnino za MMO igre? WoW: 5 let * 12 mesecev * 12€ na mesec = 720€ + vsak expansion, ko pride ven. Za en sam špil!
Ni vse tako kot se zdi
MMOji ponavadi nudijo dosti več zabave za svoj denar kot single player igre. Če pa ti za single player igro plačaš 40€ in jo igraš 15 ur je cena te igre 2.7€ na uro. Če pa igraš MMO 3 ure na dan vsak dan ves meseec je to okrog 90 ur zabave za 12€ ali 13,3 centa na uro ali še manj če igraš več (10c na uro če igraš 4 ure na dan, etc). Polek tega pa igralci MMOjev ponavadi dosti manj družijo z sošolci in še tu prišparajo.
Osebno kupim 0-1 iger na leto ki so dražja od 30EUR, za primerjavo samo v letošnjem letu sem kupil 3 igre za iPod z ceno 1 - 5EUR po igri.
Aja še to, iz principa ne bom nikoli kupil igre ki zahteva kakršno koli online aktivacijo/prisotnost preden jo lahko igram.
sam mal realno poglej, za en špil dat 40-50e je čist mim, pa vseen kolk košta razvoj špil pač ni neka potrebščina, je enostavno špil, ki se ga ponavadi naveličaš po par dnevih in zaradi tega bo folk še veselo DLjal zadeve
40 - 50 evrov daš (v Ljubljani) tudi za en plačljiv seks, ki mine v 15, 20, ali največ tridesetih minutah. In tiste capajdre se naveličaš včasih že med seksom, zelo verjetno pa jo pozabiš najkasneje takrat, ko greš po seksu na pivo. Bi morala biti zato cena tega seksa 5-10 evrov?
Je dat 40-50 evrov za en ušiv seks čist mim? Bodo šli špili in seks (zato, ker je taka cena zate nesprejemljivo visoka), na 10 evrov? Japajade. Nikoli!
Uči se ter delaj, pa boš nekega dne imel 1500 ali 2500 evrov plače, in ti bo takrat POPOLNOMA NORMALNO dati za špil in plačljiv seks 50 evrov.
Do takrat pa pač ne boš špilal in boš lovil bejbe, ki dajo zastonj...
Iz protipiratske zaščite smo prišli na (upam da zaščiten) plačljiv seks
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Očitno veš več o trgu kot cela gaming industrija skupaj.
Razloži mi tole: 1) Zakaj se piratizira tud igre, ki stanejo 10€ in zakaj se piratizira iPhone appe, ki stanejo po par €? 2) Zakaj je folk pripravljen plačevat naročnino za MMO igre? WoW: 5 let * 12 mesecev * 12€ na mesec = 720€ + vsak expansion, ko pride ven. Za en sam špil!
Ni vse tako kot se zdi
MMOji ponavadi nudijo dosti več zabave za svoj denar kot single player igre. Če pa ti za single player igro plačaš 40€ in jo igraš 15 ur je cena te igre 2.7€ na uro. Če pa igraš MMO 3 ure na dan vsak dan ves meseec je to okrog 90 ur zabave za 12€ ali 13,3 centa na uro ali še manj če igraš več (10c na uro če igraš 4 ure na dan, etc). Polek tega pa igralci MMOjev ponavadi dosti manj družijo z sošolci in še tu prišparajo.
To je res. Sej v bistvu se res full bolj "splača" kupit WoW kot pa nov kratek single player FPS vsak mesec. Ampak če primerjaš recimo Modern Warefare 2 in WoW... prvi je nonstop intenzivna movie-like akcija, drugi pa čisto nekaj drugega.
Če dam eno primerjavo: Lahko greš v Six Flags zabaviščni park, daš 60$ in narediš par voženj na najbolj norih rollercoasterjih na svetu. Lahko greš pa v lokalni lunapark in se cel dan furaš z mini vlakcem za samo par €. Oboje je lahko fun... ni pa direk primerljiva izkušnja.
Lahko se kdo dela neumnega in to obsoja tako in drugače, ampak piratstvo je v resnici točno to, da ljudje iger in programov nočejo plačati, ne glede na ceno. Mogoče, bo sicer zaradi izrazito nižje cene kak mali procent vseeno kupil, ampak večini je pa karkoli preveč.
To je neko sporočilo, odvisno je kako se bo svet do njega opredelil (smatrajo, da je kraja) in kako bo reagiral. Lahko poskuša zatreti, ali pa razmisli o vsem malo bolj in kaj pametnega ugotovi. Ampak to je glede na visoke sloje družbe, ki o tem odločajo in jim kapitalizem, kot ga oni razumejo dobro služi, zelo malo verjetno.
@digitalcek: Hočeš reči, če si ženske ne moreš najti in jo zato moraš plačevati? No, kakorkoli že, primerjava se mi vseeno ne zdi na mestu,...
Drugače pa je takole, tisto kar je žalostno je to (kar so nekateri tukaj že ugotovili), da so pač pošteni uporabniki (torej tisti ki so igro kupili), zopet potegnili ta kratko. A ko takole razmišljam, se mi zdi da si to skoraj zaslužijo (ali vsaj želijo), -- ko pa namesto da bi se pritoževali nad založnikovimi odločitvami (ki so očitno nepoštene), krivijo pirate, s čimer kar kličejo po še strožjih ukrepih - katere bodo zopet najhuje občutili oni sami. Čuden ti je ta svet. :) A se mi zdi da so zopet zgolj Slovenci takšni bebčki; pred kratim sem se namreč na Amazonu zanimal za igro Red Alert 3; presenetila me je sila nizka ocena (zgolj dve zvezdici), tako sem prebral nekaj komentarjev in opazil da je vzrok slabe ocene predvsem DRM - in res, verzija za PS3 je ocenjena s štirimi zvezdicami. :) Zdi se mi prav, da tukaj pritožbe letijo zgolj na založnika - kako pa bi bilo, če bi vse prikimali in rekli: "pa res so hudi ti pirati, dajte zato mučit nas, ki smo igro dejansko kupili". Takole bom rekel - če sem nekaj kupil, želim tisto uporabljati brez imitacij - kaj pa je meni mar za pirate in težave ki jih ima založnik z njimi.
In ja vsak strežnik se sesuje, če je preveč zahtevkov to lahko narediš že z navadnim Autoclick programom.
In vse kar je bilo zakodiranega z rač. se da tud odkodirat ani to logično, če pa bodo shranjevanje dali na strežnik bo pač treba maratone delat po novem, kot je 24ur Lemans dirka.
Niso vsi ki so nezadovoljni s to DRM zaščito pirati, pravzaprav se tudi ogromna večina legalnih kupcev ne strinja z njo, zato močno dvomim da so za temi napadi samo "pirati" ampak na splošno nasprotniki tako invazivne zaščite.
Jaz pa ne razumem kupcev. Vedli so kaj jih čaka in da zadeva ne bo stabilna a vseeno so kupili. Jaz take bedarije že iz principa ne kupim.
Spc: verjetno večina ni vedela, saj kupijo naslov in ne visijo vsak dan na netu in čekirajo kakšna bo zaščita, tako kot se večina računalnikov proda v kompletu čeprav so totalno čudno sestavljeni
Mene pri ceni iger moti natanko ena stvar: če jih lahko v angliji prodajajo za 25GBP naj jih še pr nas za 30EUR, ne pa da nam je cenej plačat poštnino iz anglije kot pa kupit digitalno verzijo, ubistvu dobiš na dve "angleški" igri eno slovensko zastonj, pa še en tedn lahko vsak dan na kofe hodš z razliko.
btw: ima kdo statistiko koliko se pa državah proda iger/prebivalca?
Zdej se ja pa kar enkat zračunalo/zaračunalo kolk bi mogli od špila dobit če bi pirati kupval original špile, v isti sapi pa še označit pirate ki jim ubistvu največjo reklamo delajo de jih ob zaslužek dajejo (kdaj se je to zgodilo?, za kir špil?, je to samo pohlep?) Tisti ki misli resno igrat igro jo bo kupil, če ne drugega z namenom da isključi možnost zajebencije z neoriginalom, če mislijo za ušivi singleplay po 45e pobirat pa zelo podpiram pirate. Sam kupujem originale.
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Če bi samo 2× folka kupilo cenejšo igro, bi imeli založniki ekonomsko izgubo (ker pač lahko prodajajo po "40-50"€).
Že premleto neštetokrat: Zakaj VZTRAJAJO z previsokimi cenami iger? 40-50EUR nima kaj iskati......če bi dal ranga 10-20EUR bi 2x več folka potencialno kupilo, pa ne mi govoriti, da ne bi. KER BI.
Zato ker cen ne oblikujejo na osnovi tega, kaj se TEBI zdi visoka cena, ampak je to stvar njihove prodajne politike in (verjetno) razmer na trgu. Stvari so pač vredne toliko, za kolikor jih lahko proda(ja)š. Saj tudi BMW-ja, jahte, .... nimajo vsi pa jih prav malo negoduje, da je kaj precenjeno.
Hm, lol (fail). Itaq, da je cena na osnovi trga . Ker potem po tvoji logiki, bi bila vsaka cena na osnovi trga 0€, za vsako dobrino, kar pa seveda ni res. Si pozabil upoštevati vsaj še moč prodajalca in kupca za določene preference kupcev do tistega proizvoda (ter seveda ostalih dobrin).
Iz protipiratske zaščite smo prišli na (upam da zaščiten) plačljiv seks
Obvezno pred tem pa še na avte in jahte, ter seveda omenjen je bil Apple. Dokaj standardno. Ja, glede novice pa itaq samo: OMG, a niso že poslali v večna lovišča DRMja?? Ne obujat (samo) zlobnih zombitov.
pri igrah z mesečno naročnino dobiš več, kot pri navadnih igrah??? Torej hočete reči, da sem dal 10.000SIT + 5000SIT za Starcraft+Brood War leta 1998, potem pa tega špila nisem nikoli več pogledal? Aja ne, je praktično edini špil, ki ga še igram...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
pri igrah z mesečno naročnino dobiš več, kot pri navadnih igrah??? Torej hočete reči, da sem dal 10.000SIT + 5000SIT za Starcraft+Brood War leta 1998, potem pa tega špila nisem nikoli več pogledal? Aja ne, je praktično edini špil, ki ga še igram...
Mislil je dandanes...ne v letih ko so prišli ven najbolj legendarni špili
Glede na to, da pri igrah z mesečno naročnino delaš eno in isto ves čas, nekako tako kot v enoosebnih igrah, bi rekel, da tam dobiš za svoj denar manj in ne več.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Tisti ki misli resno igrat igro jo bo kupil, če ne drugega z namenom da isključi možnost zajebencije z neoriginalom,
Ha ha, a se hecaš, ali ti je ušlo? Pa ni ta novica edini taki primer. Pred desetletjem sem sam nekomu svetoval, naj si piratsko dol potegne, ker mu original ni delal. (sem imel isto igro in sem poznal problem)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgleda, da smo že vsi preveč iger prešpilal in smo navajeni kaj špili zahtevajo od nas/kako jih igrat, da bomo čim boljši/..., in zato večino novejših obrnemo v dobrem vikendu ali pa celo večeru, zaradi tega se nam posledično tudi zdi, da je 50EUR preveč.
Ampak 50EUR je približno 12k biuših SIT. 10 let nazaj so pa igre stale 10k SIT in smo jih dokaj veselo kupovali. To je 20% višja cena, med tem se je pa povprečna slovenska plača v 10 letih dvignila za 100%!
S tem, da v povprečju, boljši današji špili, po igralnosti, niso nič slabši kot so bili tisti pred 10 leti, čeprav se nam tako zdi, ker kot sem že rekel, jih obrnemo v kratkem času(še posebej single-player streljačine), med tem, ko smo za nekatere stare, vsaj nekateri, porabili celo par tednov. (Jaz sem npr. za Half-life prvič porabil dober mesec, pa ga vseeno nisem dokončal. Ko sem ga pa pred dobrim letom ponovno zagnal, sem ga pa na višji težavnosti obrnil v dveh dneh) Poleg tega pa na subjektivnost vpliva še nostalgija in bežni spomini, koliko časa smo se matrali/učili/zabavali ob igranju ene same igre(ne ker so bile težke, dolge ali kompleksne, ampak ker smo bili mi brez izkušenj). Lep primer tega je razmerje iger, ki jih dandanes uspešno obrnemo, in kolikokrat smo včasih goljufali z kodami, da smo prišli do konca... Današnja mladina(ki šele začenja igrat resnejše špile) je verjetno celo bolj navdušena nad Crysis-om in podobno, kot smo pa bili mi nad Duke Nukem-om, Quake-om,... (še posebej če upoštevamo napredek v grafiki, in dooosti bolj realističnem 3D, da o AI in kompleksnosti niti ne začnem)
Problem smo mi, veterani Vprašanje je, kaj nam razvijalci še lahko ponudijo, kakšno vrsto/način igranja, pri katerem nam večletne izkušnje ne bodo preveč pomagale, da se bomo lahko zabavali več dni, in kakšna je še lahko zgodba, da ne odnehamo zaradi monotonosti. Ena od možnosti, ki jo vidim, je novi input device (kot so to naredili pri Wii), druga bi pa bila nov žanr (za kej bolj natančnega je pa zdele mal prepozn, da bi se lahko spomnu)