»

Ubisoft po Beogradu odpira studija v Franciji in Nemčiji

vir: Gamasutra
Gamasutra - V naslednjih mesecih se bo v Evropi odprlo kar nekaj novih delovnih mest za razvijalce iger. Ubisoft odpira dva nova studija v Evropi le nekaj mesecev po odprtju beograjskega studija. Novo zaposleni razvijalci iger bodo zadolženi za razvoj nove javnosti še neznane AAA igre ter postali del ekipe, ki skrbi za nekatere Ubisoftove najbolj popluarne franšize.

Francosko podjetje, s katerim je Ubisoft podpisal partnersko pogodbo ima pisarne trenutno že v štirih mestih po državah. Zaradi sodelovanja s kreatorji Assasin’s Creed iger pa odpirajo nov studijo v mestu Bordeaux. Nova ekipa bo sodelovala imela veliko vlogo pri nadaljnem razvoju iger Just Dance, Steep in Ghost Recon...

0 komentarjev

Ubisoftove igre vsebujejo rootkit!

vir: Forbes
Forbes - V odjemalcu za omrežje uPlay, ki ga založnik Ubisoft prilaga vsem svojim igram, je Googlov inženir za informacijsko varnost Tavis Ormandy odkril obnašanje, ki bi ga lahko okarakterizirali kot rootkit.

Ubisoft že nekaj časa uporablja DRM, s čimer se trudijo zmanjševati piratstvo svojih iger. To v praksi pomeni, da se ob namestitvi vsake njihove igra naloži uPlay, ki potem za igranje terja povezavo do interneta, kar marsikoga silno jezi, saj povzroča preglavice tudi uporabnikom legalnih verzij iger. Ormandy pa je pri analizi odkril, da uPlay namesti vtičnik za Internet Explorer, ki je v bistvu komponenta za ActiveX. Ta se vede kot rootkit, saj omogoča poljubni spletni stran dostop do računalnika, izvedbo poljubne kode in ogled datotek na njem. Že če bi imel...

53 komentarjev

Assassin's Creed brez nadaljevanja v letu 2011

Renesančne Benetke

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Letos je pompozno po zaslugi novega DRM-ja na tržišče prišlo prvo nadaljevanje igre Assassin's Creed za osebne računalnike (različica za konzole je izšla že lani), kjer kot Ezio v renesančni Italiji poskrbite, da ljudje, ki vedo preveč, zagotovo ostanejo tiho. Drugo nadaljevanje, Assassin's Creed: Brotherhood, izide letos jeseni, to pa bo predstavljalo zadnji izid pred manjšo pavzo.

Nadaljevanja v letu 2011 namreč še ne bo, saj razvijalci z Jean-Francoisom Boivinom iz montrealskega studia Ubisofta na čelu, menijo, da franšize potrebujejo nekaj oddiha, da si jih igralci ponovno zaželijo ter jih začnejo pogrešati. Mnogi studii tega ne počnejo (izpostavil je vsakoletne izide nadaljevanj serij Guitar Hero in Rock Band) ter s tem zasičijo trg. Igralci tako na izid...

12 komentarjev

Steam odstranjuje Ubisoftove igre

Steam je eden izmed uspešnejših digitalnih servisov za igre

vir: Euro Gamer
Euro Gamer - Z angleške različice Steama sta pred kratkim izginila Assassin's Creed II ter Silent Hunter 5, Ubisoftovi igri, ki sta dobro znani predvsem zaradi uporabe novega DRM-ja, ki za svoje delovanje in delovanje igre zahteva stalno internetno povezavo. Po odstranitvi so, dokaj logično, vsi najprej pomislili, da se povezava skriva prav v DRM-ju (kar je nekoliko ironično, saj je tudi Steam neke vrste DRM). A temu očitno ni tako. Čeprav podrobnejših informacij nimamo niti od Ubisofta, niti od Valveovih predstavnikov Steama, je Ubisoft na kratko situacijo razložil za spletno stran Eurogamer. Povedali so, da je bila odločitev za odstranitev prej omenjenih iger njihova, dosežena s sodelovanjem...

6 komentarjev

Ubisoftovi strežniki za DRM že padli

Bo Ubisoft v prihodnosti odstranil DRM?

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pri Ubisoftu so ob predstavitvi njihovega DRM-ja jasno povedali, da igre ne bodo delovale brez internetne povezave, iz česar je bilo mogoče sklepati tudi, da ne bo mogoče igrati, če bodo iz kakršnegakoli razloga z interneta izginili tudi njihovi strežniki. Toda za to se, sploh pri podjetju velikosti Ubisofta, ni za bati, kajne?

Narobe, strežniki, ki skrbijo za delovanje DRM-ja, so že padli in so bili nedosegljivi kar 10 ur, čeprav so pri Ubisoftu zagotovili delovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Glede na poročanje bit-techa se je na...

61 komentarjev

Prvi popravek za Ubisoftov DRM

Shranjevanje tudi brez internetne povezave

vir: Shacknews
Shacknews - Po obilici ogorčenja in slabih rezultatih anket so pri Ubisoftu že splavili prvi popravek za prihajajoč Assassin's Creed 2. Poleg vsiljivega DRM-ja samega je bilo največ žolča na internetu prelitega prek dejstva, da se bo ob izgubi internetne povezave igra enostavno zaprla, kasnejše nadaljevanje pa bo mogoče le od zadnje shranjene igre. A temu očitno ne bo tako. Popravek bo namreč omogočil nemoteno nadaljevanje igranja, tudi če bo vmes prišlo do izpada internetne povezave. Igra se bo nato shranila lokalno, saj bo po njenem ponovnem zagonu mogoče nadaljevati iz iste točke, kjer je bila zaključena prejšnja igralna seja. V izvorni novici omenjajo tudi prvi primerek razbite zaščite, o čemer smo že poročali. Popravek si že lahko prenesete s FileShacka. Bo možnost...

17 komentarjev

Ubisoftov DRM že razbit

Tudi Assassin's Creed je efektivno že razbit

TorrentFreak - Ubisoftov DRM, ki naj bi za svoje delovanje in delovanje igre zahteval stalno povezavo na internet ter naj ga ne bi bilo mogoče razbiti, je bil razbit v manj kot enem dnevu, po izidu Ubisoftove igre Silent Hunter 5, ene izmed prvih iger s to novo zaščito. Silent Hunter 5 je izšel v torek, a že v nekaj urah so se na raznih piratskih straneh pojavile različice igre, za katere so avtorji trdili, da delujejo v brezplačni obliki. Kasneje se je sicer izkazalo, da vseeno vse ni tako rožnato. Čeprav internetna povezava za igranje ni potrebna, deluje pa tudi lokalno shranjevanje igre, Ubisoft zatrjuje, da piratska različica igre ni popolna, da ji manjka nekaj delov. Pirati so sicer sprva trdili, da igrajo igro v celoti, a so se kasneje oglasili nekateri uporabniki, ki...

65 komentarjev

Bo Ubisoftov DRM deloval?

Prva popularna igra z delujočo zaščito?

vir: Slashdot
Slashdot - Pred praktično točno mesecem dni smo poročali, da bo Ubisoft pripravil novo protipiratsko oz. DRM zaščito za svoje igre, ki bo za igranje le-teh zahtevala delujočo povezavo na internet tudi ves čas igranja in ne le za zagon. Takrat smo poročali, da bo s tem odpravljena zahteva po vstavljenem optičnem mediju, težav pa naj ne bi bilo več tudi s številom namestitev igre, ki so v nekaterih primerih zdaj omejene na 3. Omenjeno je bilo tudi, da se bodo igre shranjevale v oblak, kar bo omogočalo nadaljevanje igre s kateregakoli računalnika na katerikoli lokaciji, ki ima internet.

Prav zaradi shranjevanja igre in kasneje njenega nalaganja, ko zgodbo želite nadaljevati, boste potrebovali internetno povezavo. Seveda je to nekoliko diskriminatorno do uporabnikov...

124 komentarjev

Ubisoftova rešitev za piratstvo: nujna povezava na internet

vir: Wikipedia
Ars Technica - Ubisoft je napovedal nov način boja proti piratstvu. Za igranje igre The Settlers 7 in večino kasnejših bo namreč treba biti povezan na Ubisoftove strežnike z Ubi.com uporabniškim imenom. Ubisoft meni, da za večino igralcev to ne bo problem.
Z novim sistemom tudi ne bo več potrebno imeti DVDja v računalniku, prav tako pa ne bo več omejitve števila inštalacij. Shranjene igre, nastavitve in dosežki (achievements) bodo avtomatsko naloženi na internet. To pomeni, da boste na različnih računalnikih vedno imeli dostop do vseh svojih nastavitev in shranjenih iger.

Novica na Gamespy.

175 komentarjev

Modern Warfare 2 prek milijarde

vir: CNet
CNet - Že pred časom smo poročali, da je celotna franšiza Call of Duty presegla vrednost treh milijard dolarjev, čemur je takrat pomagal predvsem Modern Warfare 2, do takrat vreden 550 milijonov dolarjev. Ta številka je danes že znatno večja, še več, presegla je milijardo dolarjev. Milijardni zaslužek je v tem poslu nekaj izjemnega, poleg najnovejše izdaje Call of Duty je podobno recimo uspelo filmskim uspešnicam Jamesa Camerona Avatar in Titanic ter Batman: The Dark Knight.

Call of Duty: Modern Warfare 2 je milijardo dolarjev zaslužil v le dveh mesecih na policah trgovin, kar je prav tako osupljiv dosežek. Največji dobiček imajo od tega, jasno, pri Activision Blizzard, a je to skorajda le kaplja v morje, saj naj bi njihov World of Warcraft od naročnin prav tako zaslužil milijardo...

28 komentarjev

America's Army 'požrla' skoraj 33 milijonov dolarjev

GameSpot - Med popularne prvoosebne streljačine s širokim krogom medmrežnih igralcev nedvomno spada tudi America's Army, projekt ameriškega Ministrstva za obrambo. Leta 2003, ko je bila javnosti predstavljena različica 1.0, je prinesla pravo malo revolucijo v svet iger, saj je bila popolnoma brezplačna za vse igralce na svetu. Glavni namen tega projekta ameriškega Ministrstva za obrambo je bil prikazati vojskovanje in delovanje vojske širšemu krogu ameriške mladine in jih s tem zvabiti v svoje vrste, zaradi česar je bil projekt tudi brezplačen. Sčasoma so na njeni osnovi izdelali tudi lepo število pripomočkov za učenje že izurjenih vojakov.

Ker mora nekdo razvoj igre tudi plačati, brez reklam v...

24 komentarjev

PS3 Slim povečal prodajo

Prodajni hit PS3 Slim

vir: Wikipedia
engadget - V tednu po predstavitvi Slim modela PlayStation 3 je prodaja močno poskočila tako v Veliki Britaniji kot v ZDA. Medtem ko se je v ZDA prodaja povišala za zgolj 300%, je na Otoku poskočila za kar desetkrat. Poleg tega je bila konzola, prvič po prvem tednu leta 2008, na vrhu prodajnih statistik, pred svojima konkurentoma Xbox 360 in Wii. Prodaji je zagotovo poleg novega, tanjšega modela pomagalo tudi znižanje cen starejših dveh modelov.

Obenem z GamePlan Insights lestvice 10 najbolj pričakovanih izidov kupci hočejo kar polovico naslovov za PlayStation 3, med katerimi sta tudi dve ekskluzivi, Gran Turismo 5 in God of War III, poleg Final Fantasy XIII, Assassin's Creed 2 in Call of Duty: Modern Warfare 2. Dobre prodajne...

27 komentarjev

Starcraft 2 brez LAN večigralstva

vir: Wikipedia
bit-tech.net - Novica, da Starcraft 2, ki ga mnogi že nestrpno pričakujejo, ne bo podpiral večigralstva preko lokalne mreže, odmeva po internetu in je povzročila mnogo razburjanja. Marsikdo je, ko je novico slišal prvič, verjetno dobil pogled začudenja, a Blizzardovemu Robu Pardu, ki je podpredsednik razvijanja iger, podpora LAN večigralstvu ni bistvena.

Gospod Pardo celo meni, da bo delež igralcev, ki bodo funkcijo pogrešali, precej majhen. Za to potezo so se odločili, da bi lahko vsakršno večigralstvo povezali z njihovim omrežjem Battle.net. Če le-ta iz kateregakoli razloga ne bo dosegljiv, večigralstvo enostavno ne bo možno, vsaj ne s človeškimi nasprotniki. Čeprav je mnenja, da funkcija ni...

19 komentarjev