Novice » Avtorsko pravo » Ubisoftovi strežniki za DRM že padli
MrStein ::
digitalcek je izjavil:
40 - 50 evrov daš (v Ljubljani) tudi za en plačljiv seks, ki mine v 15, 20, ali največ tridesetih minutah.
In tiste capajdre se naveličaš včasih že med seksom, zelo verjetno pa jo pozabiš najkasneje takrat, ko greš po seksu na pivo. Bi morala biti zato cena tega seksa 5-10 evrov?
Je dat 40-50 evrov za en ušiv seks čist mim? Bodo šli špili in seks (zato, ker je taka cena zate nesprejemljivo visoka), na 10 evrov? Japajade. Nikoli!
Torej, če seksam zastonj, kradem denar tem ponudnicam? ;)
(in ja, 50 EUR je preveč za seks ;) sem tega mnenja od kar sem slišal, da je taka cena)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mavrik ::
Veterani hočemo dobro zgodbo in dobro igralnost, ne pa dobre grafike in grindanja. To je problem današnjih špilov in ne cena.
Iger z odlično igralnostjo in dobro zgodbo je cel kup. Sam mimo plašnic nostalgije in mladosti je treba pogledati.
The truth is rarely pure and never simple.
MacQ ::
Jah, to pa je čisto subjektivna stvar.
Pa naj en admin popravi naslov novice, ker piše "Ubisfotvi".
Pa naj en admin popravi naslov novice, ker piše "Ubisfotvi".
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Zmajc ::
Kolko sem na netu prebral so Ubisoftovi strežniki še kar pod napadom.
Bo zanimivo videt kako se bo svar odvijala naprej, še posebej ker Assassin's Creed 2 danes uradno izide tudi v ZDA.
Bo zanimivo videt kako se bo svar odvijala naprej, še posebej ker Assassin's Creed 2 danes uradno izide tudi v ZDA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
sash69 ::
Glede na to, da pri igrah z mesečno naročnino delaš eno in isto ves čas, nekako tako kot v enoosebnih igrah, bi rekel, da tam dobiš za svoj denar manj in ne več.
Zanimivo. 10mio+ (worldwide) ljudi vsak mesec za World of Warcraft placa po 13€ pa lahko recem da se stvari samo ponavljajo. Res je, so tu pa tam variacije, ampak vecinoma skozi na isto temo - a glej ga zlomka - ljudje se kar ne navelicajo. Sam sem WoW igral 5 let - od splavljenja daljnega leta 2004 pa do lani (oz. no, se letos), vmes so bili tudi krajsi, daljsi premori. (tudi ta premor se bo skoraj sigurno koncal, ko pride ven naslednji dodatek - Cataclysm) A vedno, tudi po daljsem premoru sem se vedno vrnil k tej igri. Zakaj? Nacin igranja. Socializacija (verjetno se smesno slisi, a v sami igri lahko veliko zves o svetu okoli sebe). Igranje s starimi/novimi prijatelji. In se in se...v glavnem. Meni ni bil nikoli problem placati narocnine za to igro, saj mi je ponujala res veliko. V nasprotju z npr. single player igrami. Sam sem velik obozevalec (fantasy/fiction) RPG-jev in sem preigral Mass Effect 1 in 2 ter Dragon Age: Origins, Gothic 1 in 2, itd. Medtem ko si me te igre predstavljale dobro zabavo, sem se tudi teh dokaj hitro navelical (recimo po cca. 70-100 urah igranja) - no, ceprav se mi zdi posteno, da bi te igre tudi kupil, se mi pa osebno zdi prevec dati 50€ za nekaj, cesar se po recimo 2 tednih navelicam.
Drugo vprasanje je - kako naj bi non-MMO igre dosegle tako raven igranja oz. da se jih ljudje ne bi tako hitro navelicali. To je po moje zelo tezka naloga, ce ne ze nemogoca. Mislim da je BioWare (ME1-2, DA:O) na zelo dobri poti kar se tega tice, saj z zelo nelinearno zgodbo preprica igralca da gre igro igrati zopet od zacetka z namenom da preveri "kaj bi se zgodilo, ce bi namesto x dogodka, naredil y".
MacQ ::
Ja, ampak tista dva tedna si igral in ne gridal v poveličanem chat programu.
Sicera pa lahko single player igro tudi daš na stran za nekaj časa in potem nadaljuješ oziroma začneš z novim karakterjem. Pri dobrih igrah bo izkušnja lahko precej drugačna, kar za kaki MMO in stvaritev novega karakterja ne morem povedati.
Sicera pa lahko single player igro tudi daš na stran za nekaj časa in potem nadaljuješ oziroma začneš z novim karakterjem. Pri dobrih igrah bo izkušnja lahko precej drugačna, kar za kaki MMO in stvaritev novega karakterja ne morem povedati.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Zheegec ::
o katerih igrah to sploh govorite? katera igra ima dandanes samo single-player? Saj se najdejo, samo večina jih ima multiplayer.
Ali je edina igra z MP in ne-naročnino 1998 Starcraft? Ali ste vi malo za časom?
Kolega porabi ure in ure za COD6, pa dvomim, da stalno preigrava in in isti single-player...
Ali je edina igra z MP in ne-naročnino 1998 Starcraft? Ali ste vi malo za časom?
Kolega porabi ure in ure za COD6, pa dvomim, da stalno preigrava in in isti single-player...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
potem pa ne kupiš, ane?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
MacQ ::
Obstajajo igre, ki nimajo nobenega multiplayerja in nudijo mnogo večjo izkušnjo od tistih, ki ga imajo. Ampak to je spet čisto subjektivna izkušnja.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
ahac ::
Obstajajo igre, ki nimajo nobenega multiplayerja in nudijo mnogo večjo izkušnjo od tistih, ki ga imajo. Ampak to je spet čisto subjektivna izkušnja.
Ja, jaz imam npr. na Mass Effect in Dragon Age (single player) dost več played kot recimo UT3, L4D2, Warhammer 40k (v glavnem multiplayer)...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Kenpachi ::
Steam sicer meri samo od prejšnjega novega leta statistiko, jaz imam uradno clockanih 344h (po moje je cifra bolj v krogu slabih 450h) v Titan Quest, ki ima samo SP (mp je možen samo coop SPja). Kupil sem ga za 10$ skupaj z dodatkom 9.2008.
Zaraki Kenpachi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bo Ubisoftov DRM deloval? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 21318 (17919) | BaToCarx |
» | Ubisoftovi strežniki za DRM že padli (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 21496 (19060) | Kenpachi |
» | Prvi popravek za Ubisoftov DRMOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 5472 (4457) | filip007 |