Ne, ni fora v tem, da bi hotl naročnino računat za SC2. Battle.net bo še vedno brezplačen (če kupiš igro).
V bistvu gre njim bolj za statistiko, achievemente in community. Se pravi.. če si ti zmagal ali izgubil igro na lanpartyju oni hočejo to vedt in upoštevat pri tvoji statistiki / ratingu. Želijo tudi, da tvoji prijatelji vidijo, če ti igraš igro.
Z battle.net hočejo naredit center za vse njihove igre (oz. nekaj podobnega Steamu).
Prehod z WoW accountov na battle.net je že nekaj časa možen (potem se v WoW logiraš z b.net in ne več starim WoW username) in bo kmalu tudi obvezen.
Zdaj je tudi tako, da če daš nekoga v WoW na friend listo bo tam samo tisti en character. V prihodnosti bo pa b.net povezoval WoW, SC2, Diablo 3, (in mogoče kasneje tudi starejše igre) kar pomeni, da bo treba prijatelja dodat samo enkrat in bo vedno viden online, ne glede na igro ali characterja, ki ga igra. To pomeni, da bo možno chatat tudi, če prijatelj igra hordo in ti alliance, če igra na drugem serverju in tudi če igra drugo (Blizzardovo) igro.
Zaradi tega, ker hočejo povezat vse igralce njihovih iger (ne glede na to kaj in kako igrajo) bo b.net kmalu obvezen pri WoW in bo obvezen pri SC2 in Diablo 3.
Niti ni fora v piratstvu. Oz. je, ampak ne tako kot nekateri razmišljate. Ja, SC2 bo sigurno crackan in tud "privat" serverji bodo verjetno prej ali slej obstajal.
Blizzard ve, da ne more preprečit piratstva, ampak lahko pa ponudi nekaj, kar piratski serverji ne morejo in z tem poveča vrednost igram in prepriča igralce v nakup.
Vsaj tako razmišlja Blizzard.
Jaz v bistvu vidim samo dva problema:
1) NEST in podobni lanpartyji
Letos se na NESTu nisem mogel connectat niti v WoW in niti na Steam. Če bo enako tudi v letih po izzidu SC2, potem ga ne bo možno igrat.
Lanpartyji so pa ravno tisto, kar je zelo vplivalo na uspeh prvega Starcrafta. Ljudje, ki hodijo na lane so mogoče res v manjšini... ampak so pa core gamerji. To so tisti, ki bi prvi kupili igro in to so tisti, ki bi tudi druge prepričevali v nakup.
Zaradi tega je dost butasto, da se ne bo dalo igrat samo zato, ker je preveč folka na netu.
No, če bo Primoz poskrbel, da se net ne bo uporabljal za leechanje pr0na, potem to niti ne bo problem.
2) Počitnice.
Velikokrat na počitnicah ni interneta in včasih bi mogoče zapasalo igrat kakšen multiplayer (recimo, če je slabo vreme,...).
ps.
Za SP kampanijo ti bodo poskušali igro prodati 3x (izgovori o tem da je "dolga" in "epska" so bebavo nakladanje kravatarjev ko hočejo čimveč denarja s tebe potegnit)
To bomo pa še vidl.
Sej.. če bi Valve hotel HL2, ep1, ep2 in ep3 vse združit v eno igro... potem HL2 sploh še ne bi izšel + bil bi zelo, zelo dolg.
ps2.
V bistvu je ta QQ zdaj dost podoben tistemu QQ pred izzidom HL2. Ampak... zdaj smo pa vsi na Steamu and we love it.
ps3.
Aja... še nekaj. Trenutno Blizzard pravi, da neke vrste LAN bo. Se bo pa še vedno connectal na b.net na začetku igre in potem na določene intervale (kar še vedno pomen, da bo useless, če nimaš dobrega neta).