CNet - Že pred časom smo poročali, da je celotna franšiza Call of Duty presegla vrednost treh milijard dolarjev, čemur je takrat pomagal predvsem Modern Warfare 2, do takrat vreden 550 milijonov dolarjev. Ta številka je danes že znatno večja, še več, presegla je milijardo dolarjev. Milijardni zaslužek je v tem poslu nekaj izjemnega, poleg najnovejše izdaje Call of Duty je podobno recimo uspelo filmskim uspešnicam Jamesa Camerona Avatar in Titanic ter Batman: The Dark Knight.
Call of Duty: Modern Warfare 2 je milijardo dolarjev zaslužil v le dveh mesecih na policah trgovin, kar je prav tako osupljiv dosežek. Največji dobiček imajo od tega, jasno, pri Activision Blizzard, a je to skorajda le kaplja v morje, saj naj bi njihov World of Warcraft od naročnin prav tako zaslužil milijardo dolarjev, letno. Če odštejemo naročniški sistem in upoštevamo le igre, ki jih igralci kupijo in nato brezskrbno igrajo, Modern Warfare 2 pravzaprav ni prva igra, ki je presegla magično mejo milijardnega zaslužka. Ta čast je namreč pripadla 3. izdaji popularne konzolske igre Guitar Hero. Ki je prav tako delo Activision Blizzarda.
Denarja jim zagotovo ne primanjkuje, morda pa imajo premalo programerjev glede na zamude Starcraft II in Diablo 3...
Denarja jim zagotovo ne primanjkuje, morda pa imajo premalo programerjev glede na zamude Starcraft II in Diablo 3... Tocno tako, naj raje D3 naredijo ze enkrat.
Men je vse eno če so zamude pri izdaji. Edino kar rad vidim, da naredijo tako igro da ne bom bil razočaran. Kakor sem bil pri sabotuer-ju. Nisem mogu igrati zaradi ATI grafične pa beta patch dela, sam ma še vedno preveč napak in ne zgleda da bi kej delal na njem
Sm preizkusu multiplayer pri kolegu in sem pričakoval pure crap glede na vsa pluvanja glede laga in nevem česa vsega, izkušnja s špilom je pa prov pozitivna, dost podobno kot MW1, tako da ga grem nabavt original.
Glede na to, da za polno ceno nudi le 4-5ur zabave (sicer izjemno kakovostne) za osebo katera ni zainteresirana v večigralski način, me kar preseneča kako dobro se prodaja.
Glede na to, da za polno ceno nudi le 4-5ur zabave (sicer izjemno kakovostne) za osebo katera ni zainteresirana v večigralski način, me kar preseneča kako dobro se prodaja.
Celotne igre ne koncas v 4-5 igras. Koncas tisti 'filmski del'. Potem so pa tukaj se posebne operacije in ostale zadeve, za katere porabis precej vec casa.
BigWhale: ne. Celotno igro končaš v 4-5 urah. Tiste posebne operacije pa so tako bedne, da jih več kot pol ure nisem mogel igrati. Se pravi 60EUR za max. 5,5h igranja. To je pač predrago.
zato pa je tu se multiplayer.. COD se vedno igra vecino casa preko neta in ne samo tiste misije ki so singleplayer. ce te pa multiplayer ne zanima je pac ne kupis..
BigWhale: ne. Celotno igro končaš v 4-5 urah. Tiste posebne operacije pa so tako bedne, da jih več kot pol ure nisem mogel igrati. Se pravi 60EUR za max. 5,5h igranja. To je pač predrago.
Ja ubošček, če ti je vse tako bedno.
Cena 60 EUR naj bi zajemala poleg SP tudi posebne operacije in MP in, če si kolčkej resen igralec, boš prav v MP prebil največ časa.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
BigWhale: ne. Celotno igro končaš v 4-5 urah. Tiste posebne operacije pa so tako bedne, da jih več kot pol ure nisem mogel igrati. Se pravi 60EUR za max. 5,5h igranja. To je pač predrago.
Torej so bile pretezke in jih nisi mogel narediti? :>
Ne boš verjel, ampak nekateri ne igrajo radi multiplayer in kupijo igro samo za singleplayer (poznam dosti, ki delajo to, ker pač imajo družino in nimajo časa).
Pa kot da multiplayer vzame tolko časa, sej ga lahko vsak dan al pa vsak drug dan eno uro igraš pa je?
Sej ni to world of warcraft, ravno zato mi je že MW1 top špil, greš v igro, igraš eno uro ven, nbenih levelov, misij itd. kot npr WOW ali kaj podobnega
Sej ni to world of warcraft, ravno zato mi je že MW1 top špil, greš v igro, igraš eno uro ven, nbenih levelov, misij itd. kot npr WOW ali kaj podobnega
Kaj pa MW2? Greš v igro, igraš eno uro.. pa si na konc.
Je pa zanimovo, da so za MW2 dal 4x več za marketing kot za razvoj igre:
Sej ni to world of warcraft, ravno zato mi je že MW1 top špil, greš v igro, igraš eno uro ven, nbenih levelov, misij itd. kot npr WOW ali kaj podobnega
Kaj pa MW2? Greš v igro, igraš eno uro.. pa si na konc.
Je pa zanimovo, da so za MW2 dal 4x več za marketing kot za razvoj igre:
Ne boš verjel, ampak nekateri ne igrajo radi multiplayer in kupijo igro samo za singleplayer (poznam dosti, ki delajo to, ker pač imajo družino in nimajo časa).
To je res. Osebno preferiram single player. Ker najt dober multiplayer, kjer so igralci nekako uravnani po znanju, je zelo težko, če ne že nemogoče. Sploh če igre nekako ne predstavljajo enega od primarnih segmentov tvojega življenja. Da greš pa enkrat tedensko igrat multiplayer (recimo za vikend par ur), si pa čisto zgubljen.
Ampak najverjetneje bom za xboxa vseeno nabavil MW2, čeprav me še vedno mal plošček jebe (kaj čmo, IMO je miš še vedno car natančnosti). Halo 3 in ODST sem isto odigral samo na singleplayer, pa mi je vseeno pobralo kar nekaj časa, če ne drugega kasneje, ko igraš za achievemente.
P.S.: Zadnji dober MP zame je bil ET. Ker sem zanj porabil kar nekaj časa in ni bil problem igrat na "boljših" serverjih, kjer začetniki oz. "bluzerji" niso niti veselja imeli "kampirat". Po tem se je pa končalo. Malenkost sem še probal igrat COD4, ampak ni bilo več tisto pravo. Premalo časa.
S tem da sem tam tudi imel izkušnjo "5 ur iščem dober server, eno uro igram". Sicer ko najdeš dober server, ga lahko uporabljaš naslednje dni, ampak se tudi zgodi, da je ali poln, ali prazen, ali "se zabluzi". Pol pa imaš kup drugih, ki so ali polni, ali je ping prevelik, ali prazni, ali s cheaterji, ali pa niso nivoji uravnotežen (igra ni zabavna, če so prevelike razlike v spretnosti igralcev)
Podobno ali (še huje) je ET:QW...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!