Novice » Tožbe » Za razpečevanje programske opreme 200 tisočakov
Zmajc ::
Sam bom rekel samo to, če nebi mogel presneti vseh teh zadev z interneta ki jih lahko seda jih pač nebi imel. Kupil jih v veliki veliki večini primerov nebi ampak bi raje svoj denar vložil v drugo obliko zabave.
Kaj torej "zabavna industrija" izgublja s tem ko jaz za osebno uporabo uživam zadeve za katere v nobenem primeru nebi plačal?
Ko berem te poste mam občutek kot da so nekateri s SAZAS-a ali delajo za kakega založnika.
TU pa še link do zanimivega članka na temo MP3jev in izgubljenih zaslužkov. Sicer je star že 6 let ampak še kako aktualen: KLIK
Kaj torej "zabavna industrija" izgublja s tem ko jaz za osebno uporabo uživam zadeve za katere v nobenem primeru nebi plačal?
Ko berem te poste mam občutek kot da so nekateri s SAZAS-a ali delajo za kakega založnika.
TU pa še link do zanimivega članka na temo MP3jev in izgubljenih zaslužkov. Sicer je star že 6 let ampak še kako aktualen: KLIK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
poweroff ::
Kako bi recimo Werner izvedel, da jaz na skrivaj njegovo muziko poslušam v kleti?
To ni stvar nadomestila. Nadomestila se plačujejo izključno za javno priobčitev (gostilne, frizerski saloni, prireditve)! Tam pa Werner lahko izve - saj je priobčitev javna.
sudo poweroff
MacQ ::
Še eno vprašanje. A človek krši avtorske pravice s tem, da si skopira mp3-je od prijatelja preko USB ključa, posluša zadevo enkrat in mu ni glih zanimiva, je pa ne izbriše iz kakršnegakoli razloga, zadeva pa mu potem samo leži na disku, nerabljena?
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
BlaY0 ::
Stvar interpretacije... če bo tvoj odvetnik prepričal sodnika, da jih ne kršiš jih ne kršiš, če bo pa odvetnik Sony Records prepričal sodnika, da jih kršiš, jih pa kršiš. Simple as that...
BlaY0 ::
Kako bi recimo Werner izvedel, da jaz na skrivaj njegovo muziko poslušam v kleti?
To ni stvar nadomestila. Nadomestila se plačujejo izključno za javno priobčitev (gostilne, frizerski saloni, prireditve)! Tam pa Werner lahko izve - saj je priobčitev javna.
Stvar česa pa? Ko kupiš CD plačaš recimo 10€ od tega gre založbi 9€, 1€ pa založba da Wernerju za nadomestilo avtorskih pravic, če niso že kar vse njegove avtorske pravice (s pogodbo) prenešene kar na založbo samo, v tem primeru pa plačam nadomestilo za avtorske pravice direktno založbi, avtor sam ima pa z njimi pogodbo kakršno pač ima (odvisno kako močno so njega nategnili)...
Torej kako bo Werner oziroma njegova založba izvedela, da jaz njegovo muziko poslušam v kleti ne da bi plačal za to? Precej težko, brez da bi kršil/i ne vem koliko zakonov in mojih pravic. Razen če se sam na kakšen način izdam, tako kot sem se zdajle recimo
MacQ ::
1. Nekaj v razmislek. Če plačaš za to, da lahko uporabljaš avtorske pravice (torej poslušaš glasbo) in ti se CD zlomi, a potem dobiš novega (oziroma nadomestnega) zastonj, če se obrneš na založbo? Ne.
2. Pa če že kupujemo pravice do poslušanja glasbe in ne samo glasbo oziroma same medije, potem zakaj ob vsakem nakupu ne dobimo to glasbo na vseh možnih medijih, ampak moramo plačati za vsakega posebej?
3. In naj nihče ne govori, da če ti to ni všeč, da potem naj ne poslušam te glasbe ali uporabljam teh programov. Obratno lahko namreč rečem za založbe. Če jim ni všeč, da se jim stvari piratizirajo, pa naj zaprejo štacuno. Nihče jih ne sili v založništvo. --- Pa še enkrat poudarjam, da piratizirana kopija ni enaka prodani kopiji!
2. Pa če že kupujemo pravice do poslušanja glasbe in ne samo glasbo oziroma same medije, potem zakaj ob vsakem nakupu ne dobimo to glasbo na vseh možnih medijih, ampak moramo plačati za vsakega posebej?
3. In naj nihče ne govori, da če ti to ni všeč, da potem naj ne poslušam te glasbe ali uporabljam teh programov. Obratno lahko namreč rečem za založbe. Če jim ni všeč, da se jim stvari piratizirajo, pa naj zaprejo štacuno. Nihče jih ne sili v založništvo. --- Pa še enkrat poudarjam, da piratizirana kopija ni enaka prodani kopiji!
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacQ ()
Gandalfar ::
A se vrnemo na osnovno debato: zakaj ste mnenja, da lahko krsite avtorske pravice? Kaj vam da tisto "prav", da ne upostevate zelja avtorja?
MacQ ::
To so prej "želje" založbe in ne avtorja. Samo poglej Morrisseya, za katerega je nekdo dal na prejšnji strani link.
Evo ga še enkrat za tiste, ki ste spregledali:
http://www.dnevnik.si/novice/kultura/10...
Evo ga še enkrat za tiste, ki ste spregledali:
http://www.dnevnik.si/novice/kultura/10...
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
opeter ::
pravilno! tip je SLUŽIL na račun drugih. ne smemo enačiti "dilerjev" programskih opreme z uporabniki interneta , ki snamejo program za neprofitne namene. "diling" ni enak "sharingu".
Program je snel za neprofitne namene ... poznam ogromno ljudi, ki nelegalne programe uporablja za profitne namene.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
BlaY0 ::
1. Nekaj v razmislek. Če plačaš za to, da lahko uporabljaš avtorske pravice (torej poslušaš glasbo) in ti se CD zlomi, a potem dobiš novega (oziroma nadomestnega) zastonj, če se obrneš na založbo? Ne.
Njihov poslovni model ti tega ne omogoča. So pa eni to poskušali in tudi uspeli. Uspeli pomeni, da jim je založba priznala 20% popust pri novem mediju. Zakaj! Zato ker avtor od prodanega CD-ja dobi najveeeeč 20%, ostalo so (kao) stroški založbe (CD pa cover print pa reklame pa odvetniki in ostale pijavke...).
2. Pa če že kupujemo pravice do poslušanja glasbe in ne samo glasbo oziroma same medije, potem zakaj ob vsakem nakupu ne dobimo to glasbo na vseh možnih medijih, ampak moramo plačati za vsakega posebej?
Še enkrat, njihov poslovni model tega ne omogoča. Olupijo te pač na vsakem koraku, to je moto njihovega poslovnega modela.
A se vrnemo na osnovno debato: zakaj ste mnenja, da lahko krsite avtorske pravice? Kaj vam da tisto "prav", da ne upostevate zelja avtorja?
Ne vem če je tu kdo mnenja, da lahko krši avtorske pravice. Problem je v dikciji "kršenja avtorskih pravic". Problem je tudi v manipulaciji založb z avtorskimi pravicami. Problem je v tem, da so avtorska pravice popolnoma degradirane! Pa da ne bo kdo spet zapel, da je to zaradi šeringa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
techfreak :) ::
Še enkrat, njihov poslovni model tega ne omogoča. Olupijo te pač na vsakem koraku, to je moto njihovega poslovnega modela.
Če imaš kaj proti preprosto nehaj kupovati te vsebine. Pa še kdo drug zraven. Bodo že videli, da če morajo spremeniti model, drugače pa ne bodo nič prodali.
Pa da ne bo kdo spet zapel, da je to zaradi šeringa.
Ja v bistvu je ...
MacQ ::
Kako so avtorske pravice degradirane zaradi sharinga, DejanL15?
Se pa strinjam s tem, da bi bilo potrebno enostavno nehati kupovati te stvari, si vzeti kak mesec dni počitnic od vsega (tudi sharanja) in bi videli kake izgube bi založbe napravile. Takoj bi znižale cene, na kar čakamo že od začetka pojavitve CDja kot medija za glasbo. (Dogaja se pa ravno obratno, za kar spet krivijo sharing, kar povzroči to, da je le-tega še več, saj si ljudje lahko privoščijo manj CDjev - ajme logike.)
Se pa strinjam s tem, da bi bilo potrebno enostavno nehati kupovati te stvari, si vzeti kak mesec dni počitnic od vsega (tudi sharanja) in bi videli kake izgube bi založbe napravile. Takoj bi znižale cene, na kar čakamo že od začetka pojavitve CDja kot medija za glasbo. (Dogaja se pa ravno obratno, za kar spet krivijo sharing, kar povzroči to, da je le-tega še več, saj si ljudje lahko privoščijo manj CDjev - ajme logike.)
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
BlaY0 ::
Še enkrat, njihov poslovni model tega ne omogoča. Olupijo te pač na vsakem koraku, to je moto njihovega poslovnega modela.
Če imaš kaj proti preprosto nehaj kupovati te vsebine. Pa še kdo drug zraven. Bodo že videli, da če morajo spremeniti model, drugače pa ne bodo nič prodali.
Tako je.
Pa da ne bo kdo spet zapel, da je to zaradi šeringa.
Ja v bistvu je...
Niti ne. Internet šering je premlad. Z manipulacijo avtorskih pravic so začeli preden je obstajal internet. Pred šeringom je bil glavni "krivec" za enormne izgube založb še radio pa kasete in CDji. Šefi založb so takrat umirali od lakote... stopnja umrljivosti je bila izjemno visoka.
digitalcek ::
če bi plačal samo toliko, kolikor znaša izpad dohodka podjetij...
Isto je s softverom... kdo bi pa kupu softver ki stane $20.000 če ga nebi prej spiratizirali in preskusili?
Kdo bo pa dal prostitutki 50 evrov za seks, če ti ne dovoli prej brezplačenga preizkusa, kajne?
To, da tak model tej prostitutki nikakor in nikoli ne bo dal za seks 50 evrov, temveč bo šel (pod takimi pogoji/kdo pa ne bi šel) seveda testirat k drugi, tretji, je menda vsem jasno?
In kdo bo sploh kupil cel pršut za 350 evrov, če mu v Mercatorju prej ne narežejo 10 dkg pršuta zastonj. Da bo ocenil, če je pršut dovolj dober. In ga seveda požrl, Mercatorju pa nič... In bo šel seveda pršut testirat v Interšpar, Tuš, ter še kam...
Dajte mi zastonj, da se bom odločil, če bom kupil! Kul: avto(mogoče za tri mesece, nato pa seveda k drugemu proizvajalcu), pohištvo, hrana.
Računalniški programi, glasba, filmi in pornografija pa že itak...
Mi lahko kdo obrazloži, zakaj je le računalnišjki program/softver, glasbeno avtorsko delo, ter film tisti jebeni produkt, s katerim vsak razpolaga, kakor se mu zdi, uporabo istega pa plača samo vsak tisoči?
Seveda je le en odgovor: ker gredo omenjeni produkti na splet, pršut pa žal (na veliko žalost tistih, ki ga radi jedo) ne more...
Formula se torej glasi:
splet = vse zastonj
ostali izdelki/produkti, ki se ne dajo (zaenkrat) uploadati = vse za plačat
Nedvomno bo treba razvijat software, ki bo dovolil, da bo počasi šlo na splet vse...
BlaY0 ::
Kdo bo pa dal prostitutki 50 evrov za seks, če ti ne dovoli prej brezplačenga preizkusa, kajne?
Sex 1.0 si verjetno že kdaj preskusil (upam da brezplačno)... sex 1.13 se pa biustveno ne razlikuje od 1.0 kaj dosti.
Zelo slaba primerjava.
BlaY0 ::
In kdo bo sploh kupil cel pršut za 350 evrov, če mu v Mercatorju prej ne narežejo 10 dkg pršuta zastonj. Da bo ocenil, če je pršut dovolj dober. In ga seveda požrl, Mercatorju pa nič... In bo šel seveda pršut testirat v Interšpar, Tuš, ter še kam
Saj ga lahko testiraš ko imajo tam degustacijo in ga potem kupiš. Če je pokvarjen ga neseš nazaj in zahtevaš vračilo denarja.
Dajte mi zastonj, da se bom odločil, če bom kupil! Kul: avto(mogoče za tri mesece, nato pa seveda k drugemu proizvajalcu), pohištvo, hrana.
Računalniški programi, glasba, filmi in pornografija pa že itak...
Avto ima garancijo vedno pa lahko uveljavljaš tudi stvarno napako. Preskusiš ga tudi lahko preden ga kupiš...
Mi lahko kdo obrazloži, zakaj je le računalnišjki program/softver, glasbeno avtorsko delo, ter film tisti jebeni produkt, s katerim vsak razpolaga, kakor se mu zdi, uporabo istega pa plača samo vsak tisoči?
Ti dovolim da jim plačaš še namesto tistih 999, ki jih omenjaš.
Seveda je le en odgovor: ker gredo omenjeni produkti na splet, pršut pa žal (na veliko žalost tistih, ki ga radi jedo) ne more...
Prej so šli pa na radio, kasete in CDje.
Ja in MIP ima zato full profita, ker se pršuta ne da na internet, Sony Records pa gre baje jutri v stečaj, ker mularija šera komade od Britney Spears.
digitalcek ::
@ Blayo: najbrž misliš, kako si me?
Lahko pa ti povem, da se se sam - s takim razmišljanjem.
Še 4 ali 5 let, pa spleta ne bo več. Vsaj ne v taki obliki, kot je danes.
Predvsem po zaslugi takih, kot si ti (in večine), ki misli, da je prav, da je na spletu vse zastonj, ali pa vsaj za degustacijo...
In ni več daleč čas, ko ti bo sodišče naložilo, da ne boš smel pisati (recimo) o takih, kot sem jaz, ali pa boš moral plačati 10.000 evrov. Glej članek o sodni prepovedi pisanja o italijanskem kupcu.
Fantje, pohitite, časi internetne demokracije nepreklicno odhajajo na smetišče zgodovine...
Lahko pa ti povem, da se se sam - s takim razmišljanjem.
Še 4 ali 5 let, pa spleta ne bo več. Vsaj ne v taki obliki, kot je danes.
Predvsem po zaslugi takih, kot si ti (in večine), ki misli, da je prav, da je na spletu vse zastonj, ali pa vsaj za degustacijo...
In ni več daleč čas, ko ti bo sodišče naložilo, da ne boš smel pisati (recimo) o takih, kot sem jaz, ali pa boš moral plačati 10.000 evrov. Glej članek o sodni prepovedi pisanja o italijanskem kupcu.
Fantje, pohitite, časi internetne demokracije nepreklicno odhajajo na smetišče zgodovine...
opeter ::
Fantje, pohitite, časi internetne demokracije nepreklicno odhajajo na smetišče zgodovine...
Zdaj bi bil že skrajni čas malce omejiti tole anarhijo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
MacQ ::
Človek je pač tako usmerjen, da če lahko kaj dobi zastonj, bo to tudi poskusil dobiti. Ti se tudi ne bi branil nečesa, če bi ti kdo nudil zastonj, tako kot se direktorji in politiki ne branijo prevelikih odpravnin in nagrad.
Svet pač ni fer in vsak bo pobral čimveč bo lahko. Mislim, da se je glede tega odveč sprenevedati. In to velja tudi za založbe, avtorje in uporabnike, pač za čisto vsako pravno in fizično osebo. Celo država te hoče obrati za čim več, kar je nekako skregano z zdravo logiko, če smo država ljudje, a ne?
Sicer pa smo nekoč snemali muziko z radia in si presnemavali CDje od prijateljev, pa se nihče ni pritoževal nad izgubami. Z internetom se je to bolj razširilo, to je res. Ampak tukaj se spet postavi vprašanje, če bi tisti, ki je pobral nekaj z neta, ker to nima prijatelj, to tudi dejansko kupil, če tega ne bi nikjer drugje mogel dobiti zastonj.
Svet pač ni fer in vsak bo pobral čimveč bo lahko. Mislim, da se je glede tega odveč sprenevedati. In to velja tudi za založbe, avtorje in uporabnike, pač za čisto vsako pravno in fizično osebo. Celo država te hoče obrati za čim več, kar je nekako skregano z zdravo logiko, če smo država ljudje, a ne?
Sicer pa smo nekoč snemali muziko z radia in si presnemavali CDje od prijateljev, pa se nihče ni pritoževal nad izgubami. Z internetom se je to bolj razširilo, to je res. Ampak tukaj se spet postavi vprašanje, če bi tisti, ki je pobral nekaj z neta, ker to nima prijatelj, to tudi dejansko kupil, če tega ne bi nikjer drugje mogel dobiti zastonj.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
ABX ::
Ko berem te poste mam občutek kot da so nekateri s SAZAS-a ali delajo za kakega založnika.
Žalostno je da večina ki to zagovarja sploh ne ve zakaj se gre. Po moje ima sprano glavo od reklam na televiziji.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Še eno vprašanje. A človek krši avtorske pravice s tem, da si skopira mp3-je od prijatelja preko USB ključa, posluša zadevo enkrat in mu ni glih zanimiva, je pa ne izbriše iz kakršnegakoli razloga, zadeva pa mu potem samo leži na disku, nerabljena?
Da, ker point show business-a je da ti zadevo prodajo, koliko si ti vesel z nakupom pa jih ne zanima.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Fantje, pohitite, časi internetne demokracije nepreklicno odhajajo na smetišče zgodovine...
Zdaj bi bil že skrajni čas malce omejiti tole anarhijo.
Eh, se ne dogaja prav nič. Jaz sledim Internetu od kar se je rodil. Vedno več možnosti imaš, le naiven folk je začel bluzit online.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MacQ ::
No, mene pa ne zanima, če so oni nezadovoljni s "slabo" prodajo.
Glede slabe prodaje:
http://arstechnica.com/media/news/2009/...
Glede slabe prodaje:
http://arstechnica.com/media/news/2009/...
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
thramos ::
Dajte mi zastonj, da se bom odločil, če bom kupil! Kul: avto(mogoče za tri mesece, nato pa seveda k drugemu proizvajalcu), pohištvo, hrana.
Računalniški programi, glasba, filmi in pornografija pa že itak...
Mi lahko kdo obrazloži, zakaj je le računalnišjki program/softver, glasbeno avtorsko delo, ter film tisti jebeni produkt, s katerim vsak razpolaga, kakor se mu zdi, uporabo istega pa plača samo vsak tisoči?
Zato ker je kopiranje enega trivialno, drugega pa ne. In (tudi) zato je eno kršenje avtorskih pravic, drugo pa kraja.
pss-m ::
po vrsti...
gandalfar
nisem mnenja, da lahko kršim želje avtorja. jaz jih ne! spoštujem avtorje. ampak ker je zakon glupo napisan so meni vzete pravice zasebnosti (ne da bi karkoli narobe naredil)to je tisti del ki me moti. torej sem prisiljen razmišljati v smeri čigave pravice so meni bolj pomembne. in če ne bi vedel koliko od teh avtorskih pravic imajo(oziroma nimajo) dejansko avtorji me to niti ne bi toliko jezilo.
opeter: če uporabljaš za profitne namene je prav da del pogače dobi avtor programa. zato se strinjam s tem, da je nadzor za podjetja glede legalnih programov strožji. ne vidim pa kaj ima to z mano oziroma povprečnim uporabnikom.
digitalcek:
tudi programi obstajajo kot 30 dnevne verzije, okrnjene verzije iz enakega razloga.
kar se glasbe in filma tiče, mislim da če ne bi bilo možnosti dolvleke, pač ljudje ne bi tega videli, ne bi vedeli da sploh obstaja. če misliš da bi kdo kupil 100 cdjev ker sumi da mu je kateri všeč ali pa šel v kino čisto vsak film pogledat in po 5ih minutah vn iz dvorane če ni to to kar si pričakoval se blazno motiš, preprosto ljudje ne bi poznali teh del in avtorji ne bi bili nič na boljšem, nažalost, mogoče če bi imeli veliko več denarja bi to delovalo v trenutni situaciji pa ne. mi pa ni jasno zakaj zagovarjaš konec internetne svobode? verjami da pravi razlog ne tiči v torentih, ne v teroristih ne v pedofilih, katere navajajo kot razloge za spremembo zakonov.
opcije, ki jih imammo so:
a) nadziramo vse in cenzuriramo podatke, s tem prisilimo ljudi da ne uprabljajo fileshare-a (recimo da bi to delovalo in da bi ga dejansko izkoreninil), bi avtorji kmalu pogruntali da jim profit kvečem pada ne pa raste, saj bi ljudje izbirali open source in stvari ki so zastonj, zato bi vsi prilagodili poslovne modele.
b) ne nadziramo vsega, fileshare ostane, ... avtorji prilagodijo poslovne modele saj jim tako stanje ne ustreza, ker so prepričani, da so prikrajšani in tako uporabijo tehnologije fileshare v svojo korist ter izničijo potrebo po takoimenovanem "piratstvu"
končni cilj je enak, vprašanje je kako bomo tja prišli. tako da ljudstvo z represijo prisiliš v to in avtorjem dokažeš da nimajo prav? ali tako da prisiliš avtorje v drugačno razmišljanje in ljudi izobraziš o pravicah avtorjev, da jih bolj spoštujejo. v vsakem primeru nekdo najebe. idealno pa bi bilo najti nek kompromis.
gandalfar
Kaj vam da tisto "prav", da ne upostevate zelja avtorja?
nisem mnenja, da lahko kršim želje avtorja. jaz jih ne! spoštujem avtorje. ampak ker je zakon glupo napisan so meni vzete pravice zasebnosti (ne da bi karkoli narobe naredil)to je tisti del ki me moti. torej sem prisiljen razmišljati v smeri čigave pravice so meni bolj pomembne. in če ne bi vedel koliko od teh avtorskih pravic imajo(oziroma nimajo) dejansko avtorji me to niti ne bi toliko jezilo.
opeter: če uporabljaš za profitne namene je prav da del pogače dobi avtor programa. zato se strinjam s tem, da je nadzor za podjetja glede legalnih programov strožji. ne vidim pa kaj ima to z mano oziroma povprečnim uporabnikom.
digitalcek:
tudi programi obstajajo kot 30 dnevne verzije, okrnjene verzije iz enakega razloga.
kar se glasbe in filma tiče, mislim da če ne bi bilo možnosti dolvleke, pač ljudje ne bi tega videli, ne bi vedeli da sploh obstaja. če misliš da bi kdo kupil 100 cdjev ker sumi da mu je kateri všeč ali pa šel v kino čisto vsak film pogledat in po 5ih minutah vn iz dvorane če ni to to kar si pričakoval se blazno motiš, preprosto ljudje ne bi poznali teh del in avtorji ne bi bili nič na boljšem, nažalost, mogoče če bi imeli veliko več denarja bi to delovalo v trenutni situaciji pa ne. mi pa ni jasno zakaj zagovarjaš konec internetne svobode? verjami da pravi razlog ne tiči v torentih, ne v teroristih ne v pedofilih, katere navajajo kot razloge za spremembo zakonov.
opcije, ki jih imammo so:
a) nadziramo vse in cenzuriramo podatke, s tem prisilimo ljudi da ne uprabljajo fileshare-a (recimo da bi to delovalo in da bi ga dejansko izkoreninil), bi avtorji kmalu pogruntali da jim profit kvečem pada ne pa raste, saj bi ljudje izbirali open source in stvari ki so zastonj, zato bi vsi prilagodili poslovne modele.
b) ne nadziramo vsega, fileshare ostane, ... avtorji prilagodijo poslovne modele saj jim tako stanje ne ustreza, ker so prepričani, da so prikrajšani in tako uporabijo tehnologije fileshare v svojo korist ter izničijo potrebo po takoimenovanem "piratstvu"
končni cilj je enak, vprašanje je kako bomo tja prišli. tako da ljudstvo z represijo prisiliš v to in avtorjem dokažeš da nimajo prav? ali tako da prisiliš avtorje v drugačno razmišljanje in ljudi izobraziš o pravicah avtorjev, da jih bolj spoštujejo. v vsakem primeru nekdo najebe. idealno pa bi bilo najti nek kompromis.
nekikr ::
Ampak, saj ti ni treba kupit celega CDja. Razviti svet lahko kupi samo določen komad. Tudi v kino ti ni treba na slepo, imaš tono previewev in reviewev pa trailerjev, na spletu...
pss-m ::
Ampak, saj ti ni treba kupit celega CDja. Razviti svet lahko kupi samo določen komad. Tudi v kino ti ni treba na slepo, imaš tono previewev in reviewev pa trailerjev, na spletu...
ja... ki delajo le v "razvitem" svetu. cel kup stvari imajo v zda, ki pri nas žal ne delajo, saj so omejeni na njihove ip-je.
glede previewev pa sam verjetno veš kako je. dajo 30 sec naj-akcije iz celega filma in se čist navdušiš, preostalo je pa pol podn od podna.
še enkrat: ne podpiram nelegalnega kopiranja, samo navajam razloge zakaj do tega prihaja. moti pa me način preprečevanja nelegalenga kopiranja. osnovne ustavne pravice zasebnosti so nam vzete.
digitalcek ::
@ thramos:
Kršenje avtorskih pravic = kraja (avtorju). Avtor dobi manj, kot bi sicer. Nedvomno!
@ pss-m:
Veš, ne tako dolgo nazaj (30 let) je avtor/pevec Marjan Smode prodal 120.000 kaset z naslovom Jožica. Če je dobil od ene prodane kasete le eno nemško marko (kar je nedvomno dobil), je takrat pokasiral 120.000 mark, ali 60.000 evrov.
Danes bi Marjan Smode za tak CD dobil prst v rit, oziroma (mogoče) 283 evrov, manj, kot jaz, ki nisem glasbenik, mesečno porabim za položnice. 283 evrov bi dobil, če albuma/CD-ja ne bi dal na splet. Če bi ga dal, še pol manj.
Pa še to: Takrat so mediji pisali (tudi) o Marjanu Smodetu, najbrž naklonjeno, če so ljudje stali v vrsti za njegovo kaseto. In jo TUDI KUPILI!
Danes mediji, tudi na svojih spletnih poretalih, mnogo raje pišejo o stvareh ki jim (ob 90% slovenskih primitivcev) dvigujejo naklado. Mediji raje pišejo takole in tole:
Nova, 3. avgusta 2009:
Napis na naslovnici Nove: Zalita s spermo.
Naslov članka iz omenjene Nove: Zalita z Danilovo spermo.
Citat iz članka:
"Najlepši trenutek je bil, ko me je po trebuhu pošprical s spermo. Nikoli ne bom pozabila, ko sem zadovoljna ležala na ležalniku, sperma pa je drsela na peščena tla."): Konec citata.
Mimogrede, gre seveda za Uršo Čepin.
Vsaka nadalnja debata o smiselnosti promocije kakšnega res dobrega domačega albuma na spletu in dobrem prodajnem rezultatu) je seveda nesmiselna.
Internet je očitno postal ORODJE za informiranje PRIMITIVCEV o PRIMITIVNIH TEMAH.
Kvalitetni avtorji pa bodo očitno morali najti kakšne druge načine promocije, ali pa bodo lačni.
Splet za njih očitno NI prava stvar, kajti na spletu se ŽAL lahko (samo)promovira vsak človeški drek. Tudi tak brez posluha in brez ideje. In žal tak lahko promovira tudi/celo svoj lastni drek. Dobesedno.
Enim (ni jih malo) je kaj takega celo kul... In trobezljajo, da je šele danes prava demokracija.
Adijo pamet!
Kršenje avtorskih pravic = kraja (avtorju). Avtor dobi manj, kot bi sicer. Nedvomno!
@ pss-m:
Veš, ne tako dolgo nazaj (30 let) je avtor/pevec Marjan Smode prodal 120.000 kaset z naslovom Jožica. Če je dobil od ene prodane kasete le eno nemško marko (kar je nedvomno dobil), je takrat pokasiral 120.000 mark, ali 60.000 evrov.
Danes bi Marjan Smode za tak CD dobil prst v rit, oziroma (mogoče) 283 evrov, manj, kot jaz, ki nisem glasbenik, mesečno porabim za položnice. 283 evrov bi dobil, če albuma/CD-ja ne bi dal na splet. Če bi ga dal, še pol manj.
Pa še to: Takrat so mediji pisali (tudi) o Marjanu Smodetu, najbrž naklonjeno, če so ljudje stali v vrsti za njegovo kaseto. In jo TUDI KUPILI!
Danes mediji, tudi na svojih spletnih poretalih, mnogo raje pišejo o stvareh ki jim (ob 90% slovenskih primitivcev) dvigujejo naklado. Mediji raje pišejo takole in tole:
Nova, 3. avgusta 2009:
Napis na naslovnici Nove: Zalita s spermo.
Naslov članka iz omenjene Nove: Zalita z Danilovo spermo.
Citat iz članka:
"Najlepši trenutek je bil, ko me je po trebuhu pošprical s spermo. Nikoli ne bom pozabila, ko sem zadovoljna ležala na ležalniku, sperma pa je drsela na peščena tla."): Konec citata.
Mimogrede, gre seveda za Uršo Čepin.
Vsaka nadalnja debata o smiselnosti promocije kakšnega res dobrega domačega albuma na spletu in dobrem prodajnem rezultatu) je seveda nesmiselna.
Internet je očitno postal ORODJE za informiranje PRIMITIVCEV o PRIMITIVNIH TEMAH.
Kvalitetni avtorji pa bodo očitno morali najti kakšne druge načine promocije, ali pa bodo lačni.
Splet za njih očitno NI prava stvar, kajti na spletu se ŽAL lahko (samo)promovira vsak človeški drek. Tudi tak brez posluha in brez ideje. In žal tak lahko promovira tudi/celo svoj lastni drek. Dobesedno.
Enim (ni jih malo) je kaj takega celo kul... In trobezljajo, da je šele danes prava demokracija.
Adijo pamet!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
MacQ ::
Da bi kupoval stisnjene komade na netu pa mi ne pade na kraj pameti. Pa za posamezen komad plačaš več kot za posameznega, ko kupiš celo plato.
EDIT:
@digitalcek - lahko pa gledaš na splet tudi kot na orodje za enostavno izražanje svojega mnenja in nezadovoljstva, ko se kršijo človeške pravice in ko si mnenja, da te nekdo pri zdravi pameti nateguje.
EDIT:
@digitalcek - lahko pa gledaš na splet tudi kot na orodje za enostavno izražanje svojega mnenja in nezadovoljstva, ko se kršijo človeške pravice in ko si mnenja, da te nekdo pri zdravi pameti nateguje.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacQ ()
pss-m ::
Kršenje avtorskih pravic = kraja (avtorju). Avtor dobi manj, kot bi sicer. Nedvomno!
imaš kak trden dokaz za to ali je le predvidevanje da bi vsak ki pobere cd z neta tudi kupil cd?
30 let nazaj, je ogromno časa kar se tehnologije tiče
koliko glasbenikov je takrat uspelo/obstajalo na sceni? če imaš na izbiro 5 glasbenikov ali pa 5000 je velika razlika v prodaji hočeš-nočeš se bo prodaja razpršila na ostale, boljši bodo še vedno imeli več prodanih od slabih, ampak to je del svobode ustvarjanja, da lahko vsak poskusi. to da se danes lahko promovira vsak"drek" kot si rekel je prav (čeprav se strinjam s tabo) saj ima vsak drugačno predstavo o tem kaj je "art", vsak ma svoj okus.
sidharta je prodala 20.000 plošč, glavni pevec skupine(tomi) pa je še vedno pomival posodo v pizzeriji, ne zaradi fileshare-a ampak zaradi tega ker ga je založba zajeb*la in pobrala ves keš.
glede naslovov kot si jih omenjal, se popolnoma strinjam s tabo, lahko pa narediš enako kot jaz in takih strani ne obiskuješ ali ne kupuješ teh časopisov. tako kot jaz ne pobiram komadov, ki so avtorsko zaščiteni, tega pač ne podpiram. to je svoboda izbire, če so ljudje ovce in jih zanima sperma na čepinovi je to njihov problem.
internet je orodje, kako se ga uporabi je stvar posameznika. lahko informiraš kot si omenil primitivce o primitivnih zadevah.
lahko pa najdeš na njem vse kar te kadarkoli zanimalo o čemurkoli, astronomija, zgodovina, avtomobilo, računalniki, politika,..... kar češ. internet je največja-svetovna knjižnica in prav je da tako ostane. vsak se sam odloči kaj bo v knjižnici bral, bodisi cenene novele ali pa strokovno literaturo. primer cenzure interneta je kitajska, tam recimo ne moreš dobiti čisto vsega kar iščeš, zaradi političnih razlogov.
kvalitetni avtorji(če govorimo o glasbi) bodo tako kot vedno živeli od nastopov, saj izkušnje v živo ne moreš kopirati in tudi ne moreš primerjati. pa tudi pravi glasbeniki uživajo v nastopih, torej služijo s tem v čemur uživajo (to lahko malo ljudi reče. da pa bodo koncerti polni ljudi je potrebna promocija ;)
opeter ::
Kar nekaj razvijalcev je nehalo razvijati svoje programe, ker so toliko popiratizirali njihove izdelke.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
digitalcek ::
če imaš na izbiro 5 glasbenikov ali pa 5000 je velika razlika v prodaji hočeš-nočeš se bo prodaja razpršila na ostale, boljši bodo še vedno imeli več prodanih od slabih, ampak to je del svobode ustvarjanja, da lahko vsak poskusi. to da se danes lahko promovira vsak"drek" kot si rekel je prav (čeprav se strinjam s tabo) saj ima vsak drugačno predstavo o tem kaj je "art", vsak ma svoj okus.
Od 5000 glasbenikov na spletu jih žal 4900 NIMA POJMA. Od 500.000 pa žal 490.000. Dovolj je, da si hodil v prva dva razreda srednje glasbene šole, pa ti mora biti vse jasno.
Tistim, ki so končali akademijo za glasbo, pa mora iti na jok in to vsak dan znova.
Pri omembi okusa si pozabil, da okus mlajše osebe izoblikujejo mediji, mediji pa potrebujejo bralce/gledalce, bralci/gledalci pa najraje berejo nebuloze, o Urški Čepin, itd. Pa smo tam. Do vratu v internetnem dreku. In pomanjkanju kriterijev.
In ja, največji problem spleta je to, da lahko lepi gor vsak drek. In to karkoli. In da so uporabniki od silnih količin bolj ali manj avtorskih del, ter informacij, že popolnoma zblojeni. Večina. Da ne ločijo več zrn od plev. In še slabše bo.
In kvalitetnim avtorjem se (pri tako katastrofalnem glasbenem okusu mladih - če govorimo recimo o glasbi) piše le slabo.
Kdo je že to (recimo) Irena Grafenauer? Vprašaj 10 mladih, 8 ali 9 jih ne bo imelo pojma.
In kdo je Omar Naber? Ali Damjan Murko? Zanju pa bo vedelo deset mladičev od desetih.
Jebeš glas, važen je stas in drek, ki ga mešaš po spletu. Bolj smrdi, bolj si popularen, bolj o tebi govorijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
digitalcek ::
Kar nekaj razvijalcev je nehalo razvijati svoje programe, ker so toliko popiratizirali njihove izdelke.
Kar nekaj slovenskih fotografov na splet ne daje več svojih fotografij.
Kar nekaj pisateljev ne bo več izdalo svojih litrerarnih del. Le zakaj? Da jih bo prebralo 412 ljudi?
Taki si znajo ego filati drugače, kot da kikirikajo po spletu in moledujejo za klike na svojo stran...
Ali da na kolenih klečijo pred knjižnico in prosijo člane knjižnice, naj si za božjo voljo sposodijo tudi njihovo delo...
Kobuk dol pred ponosnimi avtorji, ki niso pripravljeni podeliti svojih del z občestvom. Niti zastonj, še manj pa za 1 cent po ogledu!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
ABX ::
@ thramos:
Kršenje avtorskih pravic = kraja (avtorju). Avtor dobi manj, kot bi sicer. Nedvomno!
Kršenje avtorskih pravic != kraja (avtorju)
Ne pravim da je OK, vendar ta dva pojma nista ista.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
pss-m ::
@digitalcek
kot sem že rekel ne da se ne bi strinjal, ampak ne ti, ne jaz nisva tista, ki odločava kdo ima in kdo nima pojma. stvar okusa,.. če je desetim všeč en avtor, je pač desetim všeč nima noben pravice rečt to sploh ne bi smel bit na netu, nobenemu ne škodi, sam se odločiš ali boš to poslušal ali ne. in če jih ima 4900 vsak po samo 10 fanov je to že 49000 cdjev prodanih.
mlajše izoblikujejo mediji, ampak je od staršev odvisno kakšne vrednote bodo imeli, kako bodo razmišljali in kaj jim pustijo gledati, država ne sme vzagati tvojega otroka.
to da lahko vsak nalepi kaj na net ni problem ampak lepota interneta, tako vsi prispevajo k tej knjižnici, kot sem omenil gledaš kar ti paše in noben ne bi smel biti v poziciji da cenzurira net ker se njemu zdi da je nekaj bedarija ki nobenemu nekoristi.
za kvalitetne avtorje me ne skrbi saj za njih bo vedno delo, muhe enodnevnice pa imajo svojih 5 minut slave, ne vem zakaj se ti tako zelo upirajo, ne jih gledat, problem rešen. jaz jih ne in si z njimi ne belim glave.
to da mladi ne poznajo Irene Grafenauer se mi ne zdi problem, pač jim noben ni povedal, lahko ti začneš vsem razlagat. ker smo pa na netu lahko hitro vpišejo v googla in zvejo (a le zato ker se je nekdo potrudil in dal gor na net,.. tebi pomembna informacija nekomu skrajno nepomembna in butasta, pač ljudje so različni)
kar se pa omarja tiče, sem ga večkrat v živo poslušal pet in ima super glas, posluh in nastop. problem v sloveniji je da je foušija na 1. mestu... če ti njegov stil glasbe ni všeč še ne pomeni da tip nima talentov ;)
vsak avtor ima pravico ne dati stvari na net če se mu tako zdi prav in z 412 ogledi ni zadovoljen, stvar posameznika.
kot sem že rekel ne da se ne bi strinjal, ampak ne ti, ne jaz nisva tista, ki odločava kdo ima in kdo nima pojma. stvar okusa,.. če je desetim všeč en avtor, je pač desetim všeč nima noben pravice rečt to sploh ne bi smel bit na netu, nobenemu ne škodi, sam se odločiš ali boš to poslušal ali ne. in če jih ima 4900 vsak po samo 10 fanov je to že 49000 cdjev prodanih.
mlajše izoblikujejo mediji, ampak je od staršev odvisno kakšne vrednote bodo imeli, kako bodo razmišljali in kaj jim pustijo gledati, država ne sme vzagati tvojega otroka.
to da lahko vsak nalepi kaj na net ni problem ampak lepota interneta, tako vsi prispevajo k tej knjižnici, kot sem omenil gledaš kar ti paše in noben ne bi smel biti v poziciji da cenzurira net ker se njemu zdi da je nekaj bedarija ki nobenemu nekoristi.
za kvalitetne avtorje me ne skrbi saj za njih bo vedno delo, muhe enodnevnice pa imajo svojih 5 minut slave, ne vem zakaj se ti tako zelo upirajo, ne jih gledat, problem rešen. jaz jih ne in si z njimi ne belim glave.
to da mladi ne poznajo Irene Grafenauer se mi ne zdi problem, pač jim noben ni povedal, lahko ti začneš vsem razlagat. ker smo pa na netu lahko hitro vpišejo v googla in zvejo (a le zato ker se je nekdo potrudil in dal gor na net,.. tebi pomembna informacija nekomu skrajno nepomembna in butasta, pač ljudje so različni)
kar se pa omarja tiče, sem ga večkrat v živo poslušal pet in ima super glas, posluh in nastop. problem v sloveniji je da je foušija na 1. mestu... če ti njegov stil glasbe ni všeč še ne pomeni da tip nima talentov ;)
vsak avtor ima pravico ne dati stvari na net če se mu tako zdi prav in z 412 ogledi ni zadovoljen, stvar posameznika.
digitalcek ::
Če se strinjava v marsičem, se bova mogoče še v tem:
NAjvečji problem spleta je ta, da okus mladih diktira promocija, oziroma denar.
Hipotetično: če bi se The Beatles pojavili danes in bi imeli za en kurc spletno promocijo, bi ob svoji (upam, da se strinjava) nesporni kvaliteti zelo verjetno imeli bistveno manj promocije v medijih, posledično prodali bistveno manj CD-jev, imeli bistveno manj koncertov, kot en drugorazredni bend, kjer pa bi očka enega ali dveh mulcev že v štartu vložil za spletno promocijo dva miljona dolarjev in bi ga naredili (podkupljeni) mediji, kljub negativnemu pisanju glasbenih kritikov. Pa še tem se verjetno da za 20.000 dolarjev zamašiti usta...
Danes namreč (skoraj) ne rula več kvaliteta, temveč promocija (denar). Žal.
Glede Naberja pa mogoče res nisem dal najboljši primer. V Sloveniji je dejansko večina pevcev slabših.
Glede Grafenauerjeve pa je tako. Vedenje, da obstaja, se mi zdi, da spada v splošno izobrazbo odrasle osebe. Vedenje o Damjanu murku pač ne.
Glede googlanja pa menim, da je informacij že skoraj toliko, kot rib v svetovnih oceanih.In najbrž nismo na svetu zgolj zato, da sedemkrat dnevno tečemo na google, da zvemo nekaj več o nekem za nas novem pojmu, ali osebi.
Tesla je o imenih, politikih, glasbenikih verjetno vedel 500 x manj od nas, pa je bil vseeno (ali pa ravno zato) do danes nepresežen genij.
Danes pa smo se primorani seznanjati in seznaniti z vsakim drekom, ki ga na spletu kdo omeni. Še malo, pa bomo prisiljeni brati vsak dan seznam slovenskih pevk, ki imajo jutri menstruacijo. In dejansko obstajajo budale, ki jih bo to zanimalo in bodo rekli: tako pomembne informacije si pa že ne pustimo vzeti...
Se ti ne zdi, da taka inflacija informacij NE MORE ZAGOTAVLJATI boljšega, uspešnejšega, od podatkov in mnenj manj obremenjenega življenja?
Se ti ne zdi, da večina ljudi ni več sposobna selekcionirati informacij in da na spletu porabi četrt, ali pol lajfa; osnovnih stvari, potrebnih za preživetje pa ne pozna in ne obvlada?
Trdim, da splet prav zaradi ogromne količine (v glavnem nepotrebnih) informacij poneumlja ljudi in dela iz njih zlahka vodljive budale, ali pa vsaj poslušne državljančke!
NAjvečji problem spleta je ta, da okus mladih diktira promocija, oziroma denar.
Hipotetično: če bi se The Beatles pojavili danes in bi imeli za en kurc spletno promocijo, bi ob svoji (upam, da se strinjava) nesporni kvaliteti zelo verjetno imeli bistveno manj promocije v medijih, posledično prodali bistveno manj CD-jev, imeli bistveno manj koncertov, kot en drugorazredni bend, kjer pa bi očka enega ali dveh mulcev že v štartu vložil za spletno promocijo dva miljona dolarjev in bi ga naredili (podkupljeni) mediji, kljub negativnemu pisanju glasbenih kritikov. Pa še tem se verjetno da za 20.000 dolarjev zamašiti usta...
Danes namreč (skoraj) ne rula več kvaliteta, temveč promocija (denar). Žal.
Glede Naberja pa mogoče res nisem dal najboljši primer. V Sloveniji je dejansko večina pevcev slabših.
Glede Grafenauerjeve pa je tako. Vedenje, da obstaja, se mi zdi, da spada v splošno izobrazbo odrasle osebe. Vedenje o Damjanu murku pač ne.
Glede googlanja pa menim, da je informacij že skoraj toliko, kot rib v svetovnih oceanih.In najbrž nismo na svetu zgolj zato, da sedemkrat dnevno tečemo na google, da zvemo nekaj več o nekem za nas novem pojmu, ali osebi.
Tesla je o imenih, politikih, glasbenikih verjetno vedel 500 x manj od nas, pa je bil vseeno (ali pa ravno zato) do danes nepresežen genij.
Danes pa smo se primorani seznanjati in seznaniti z vsakim drekom, ki ga na spletu kdo omeni. Še malo, pa bomo prisiljeni brati vsak dan seznam slovenskih pevk, ki imajo jutri menstruacijo. In dejansko obstajajo budale, ki jih bo to zanimalo in bodo rekli: tako pomembne informacije si pa že ne pustimo vzeti...
Se ti ne zdi, da taka inflacija informacij NE MORE ZAGOTAVLJATI boljšega, uspešnejšega, od podatkov in mnenj manj obremenjenega življenja?
Se ti ne zdi, da večina ljudi ni več sposobna selekcionirati informacij in da na spletu porabi četrt, ali pol lajfa; osnovnih stvari, potrebnih za preživetje pa ne pozna in ne obvlada?
Trdim, da splet prav zaradi ogromne količine (v glavnem nepotrebnih) informacij poneumlja ljudi in dela iz njih zlahka vodljive budale, ali pa vsaj poslušne državljančke!
ABX ::
Trdim, da splet prav zaradi ogromne količine (v glavnem nepotrebnih) informacij poneumlja ljudi in dela iz njih zlahka vodljive budale, ali pa vsaj poslušne državljančke!
Ni res. Sam imaš možnost gledat kar te zanima. Če čačkaš bo neumnih straneh namesto da bi se osredotočil na pametne, je to samo tvoja krivda.
Imeti več možnosti ne poneumlja, gledat napačne zadeve te naredi glupega. Marketing pa je itak ena taka prefinjena svinjarija ki je boljše se izogibat.
Zato AdBlock na ON in naj bo splet čist.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MacQ ::
Zato AdBlock na ON in naj bo splet čist.
Word!
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
digitalcek ::
Ni res. Sam imaš možnost gledat kar te zanima. Če čačkaš bo neumnih straneh namesto da bi se osredotočil na pametne, je to samo tvoja krivda.
Imeti več možnosti ne poneumlja, gledat napačne zadeve te naredi glupega. Marketing pa je itak ena taka prefinjena svinjarija ki je boljše se izogibat.
Že, že. Vendar ta taktika velja le za manjšino. Za tiste s trezno presojo, ki pa so v manjšini.
Večina je (že) zasvojena in dejansko misli, da brez spleta ne more.
Tudi zato je splet na mobilcih, kmalu bo tudi na avtobusih in vlakih.
Potem se bo infiltriral še v čakalnice pri zdravnikih, na jumbo displeje, ter končno na oblake (če bi se dalo, pa se zaenkrat na srečo ne da).
Marketingu pa se, vsaj tako se mi zdi, žal ne da izogniti.
In ko bo število zasvojencev nekega dne preseglo 70%, ali 80%, ga bo treba res odklopiti, ker bodo drugače posledice katastrofalne...
Za mnoge so že sedaj. Popolna ali delna fizična neaktivnost, asocialnost, zasvojenost s tem ali onim na spletu, nekritično downloadanje vsebin po sistemu: čez 7 let pride mogoče prav, nezmožnost socialnih kontaktov, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
Gandalfar ::
nisem mnenja, da lahko kršim želje avtorja. jaz jih ne! spoštujem avtorje. ampak ker je zakon glupo napisan so meni vzete pravice zasebnosti (ne da bi karkoli narobe naredil)to je tisti del ki me moti. torej sem prisiljen razmišljati v smeri čigave pravice so meni bolj pomembne. in če ne bi vedel koliko od teh avtorskih pravic imajo(oziroma nimajo) dejansko avtorji me to niti ne bi toliko jezilo.
Kako ti je zasebnost krsena s tem, da gres v trgovino kupit CD?!? Do te mere, da ga moras prenest iz bittorrenta?
pss-m ::
nisem mnenja, da lahko kršim želje avtorja. jaz jih ne! spoštujem avtorje. ampak ker je zakon glupo napisan so meni vzete pravice zasebnosti (ne da bi karkoli narobe naredil)to je tisti del ki me moti. torej sem prisiljen razmišljati v smeri čigave pravice so meni bolj pomembne. in če ne bi vedel koliko od teh avtorskih pravic imajo(oziroma nimajo) dejansko avtorji me to niti ne bi toliko jezilo.
Kako ti je zasebnost krsena s tem, da gres v trgovino kupit CD?!? Do te mere, da ga moras prenest iz bittorrenta?
naj ti objasnim. če preko spleta prenašaš avtorsko zaščitene vsebine si v prekršu. da vejo kdo je v prekršku so uvedli zakon, ki dovoljuje da se nadzoruje vse uporabnike spleta(ter shranjujejo vse te podatke za dobo 1 leto), ne glede na to ali uporabniki delajo kaj narobe ali ne. ker jaz pobiram le vsebine, ki jih avtorji dovolijo me nimajo kaj nadzorovati, pa me.... zato so kršene moje pravice zasebnosti. ker nimam nič skupnega s tistimi, ki prenašajo prepovedane vsebine, obravnavan pa sem kot kriminalec.
digitalcek, tako zelo si zašel z bistva teme da sploh ne vem če ima smisel odgovarjat.
to ni problem spleta ampak kapitalizma.
NAjvečji problem spleta je ta, da okus mladih diktira promocija, oziroma denar.
na spletu so podatki, informacije, če jih rabiš so na dosegu roke, če jih ne, jih pač ne iščeš. če bi bil internet kot televizija kjer bi moral čakati, da se bedarije končajo preden lahko začneš pametne stvari gledat bi se strinjal s tabo, tako pa se mi zdi, da si totalno zgrešil bistvo interneta. pa tudi ne razumem kam meriš s tem? dejansko podpiraš cenzuro interneta?
Gandalfar ::
naj ti objasnim. če preko spleta prenašaš avtorsko zaščitene vsebine si v prekršu. da vejo kdo je v prekršku so uvedli zakon, ki dovoljuje da se nadzoruje vse uporabnike spleta(ter shranjujejo vse te podatke za dobo 1 leto), ne glede na to ali uporabniki delajo kaj narobe ali ne. ker jaz pobiram le vsebine, ki jih avtorji dovolijo me nimajo kaj nadzorovati, pa me.... zato so kršene moje pravice zasebnosti. ker nimam nič skupnega s tistimi, ki prenašajo prepovedane vsebine, obravnavan pa sem kot kriminalec.
1. Urlplz. To kar si napisal namrec ni (cisto) res.
2. Zakaj ti to daje pravico prenesati avtorsko zascitene vsebine?
BigWhale ::
če obstaja sum, da sem storil kaznivo dejanje naj policija preda sodniku dokaze in ta bo odobril ali mi lahko prisluškujejo (beležijo) moje komunikacije. dokler tega ni, mi nimajo kaj prisluškovati/me nadzirati. še manj pa hraniti vse te podatke za dobo enega leta.
Nihce ti ne prisluskuje. Shranjujejo pa tvoja 'potrdila o posiljki'. Isto stvar pocne Posta Slovenije ze od pamtiveka.
mešaš jabolke in hruške, kot sem napisal se strinjam, da je tip v članku dobil kazen, ker on je PRODAJAL kopije in s tem SLUŽIL. namesto da bi avtorji dobili kos PRODANEGA cdja je ta lopov, zato je pravilno da take pospravijo. to pa nikakor ni isto kot neprofitni fileshare, čeprav se trudijo tako mišljenje vsem uturit v glavo, tebi so očitno že.
Vidis, kar se lastnika avtorskih pravic tice, neke bistvene razlike ni. Ni ti dovoljena nadaljna prodaja niti reprodukcija in razmnozevanje. Ti ni rad 'neprofitno razmnozeval', ker se ti zdi, da imas pravico? Ampak je nimas.
ne gre se za zastonkarstvo ampak za pohlep, vsak zakon za katerega trdijo da je dober zate ali pa za vse nas, se je treba najprej vprašat kdo bo od tega imel korist in profit, kmalu vidiš čemu je zakon res namenjen.
Ce bi se pri vseh zakonih sprasevali, kdo bi imel korist in profit, potem dalec ne bi prisli. Vsekakor imajo tukaj lastniki avtorskih pravic precej mocan lobij ampak to je v bistvu nepomembno.
'Neprofitni sharing' je pljuvanje v skledo tistih, ki bi radi omilili zakone o avtorskih pravicah.
pss-m ::
evo tole sem prvo našel,...
http://dne.enaa.com/E-svet/E-druzba/EU-...
na wikiju pa tole Telecommunications data retention @ Wikipedia
pri nas je ta zakon v veljavi od aprila letos, vsi internetni ponudniki so dobili dopis da ga morajo izvajati.
nikoli nisem rekel, da mi to daje pravico prenašati avtorsko zaščitene vsebine, in zato jih tudi ne.
vseeno pa sem obravnavan kot kriminalec.
http://dne.enaa.com/E-svet/E-druzba/EU-...
na wikiju pa tole Telecommunications data retention @ Wikipedia
pri nas je ta zakon v veljavi od aprila letos, vsi internetni ponudniki so dobili dopis da ga morajo izvajati.
nikoli nisem rekel, da mi to daje pravico prenašati avtorsko zaščitene vsebine, in zato jih tudi ne.
vseeno pa sem obravnavan kot kriminalec.
pss-m ::
bigwhale: pošta beleži le priporočene pošiljke, kaj vse pa se shrnjuje na internetu pa piše na zgornjem linku od wiki.
Gandalfar ::
kateri del tega data retentiona, te tako zelo moti, da se ti zdi da si upravicen do tega, da pridobivas avtorsko delo v nasprotju z zeljami avtorja?
ABX ::
Ni res. Sam imaš možnost gledat kar te zanima. Če čačkaš bo neumnih straneh namesto da bi se osredotočil na pametne, je to samo tvoja krivda.
Imeti več možnosti ne poneumlja, gledat napačne zadeve te naredi glupega. Marketing pa je itak ena taka prefinjena svinjarija ki je boljše se izogibat.
Že, že. Vendar ta taktika velja le za manjšino. Za tiste s trezno presojo, ki pa so v manjšini.
Večina je (že) zasvojena in dejansko misli, da brez spleta ne more.
Tudi zato je splet na mobilcih, kmalu bo tudi na avtobusih in vlakih.
Potem se bo infiltriral še v čakalnice pri zdravnikih, na jumbo displeje, ter končno na oblake (če bi se dalo, pa se zaenkrat na srečo ne da).
Marketingu pa se, vsaj tako se mi zdi, žal ne da izogniti.
In ko bo število zasvojencev nekega dne preseglo 70%, ali 80%, ga bo treba res odklopiti, ker bodo drugače posledice katastrofalne...
Za mnoge so že sedaj. Popolna ali delna fizična neaktivnost, asocialnost, zasvojenost s tem ali onim na spletu, nekritično downloadanje vsebin po sistemu: čez 7 let pride mogoče prav, nezmožnost socialnih kontaktov, itd.
Če želiš se lahko vrneš nazaj in greš sadit na kmetijo, noben te ne bo preganjal tam. Mi pa gremo z tehnologijo naprej.
Ob vsaki večji tehnološki revoluciji so neki kmeti ki jokajo, potem se nekako navadijo in jokajo spet ko pride nekaj novega ven.
Čez 10 let ko boš imel robotsko avtomatizacijo, na kaj boš jokal?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
evo tole sem prvo našel,...
http://dne.enaa.com/E-svet/E-druzba/EU-...
na wikiju pa tole Telecommunications data retention @ Wikipedia
pri nas je ta zakon v veljavi od aprila letos, vsi internetni ponudniki so dobili dopis da ga morajo izvajati.
nikoli nisem rekel, da mi to daje pravico prenašati avtorsko zaščitene vsebine, in zato jih tudi ne.
vseeno pa sem obravnavan kot kriminalec.
To že in se dogaja isto z telefonijo, vendar tej posnetki morajo biti zavarovani in se jih lahko pregleda le z sodnim nalogom. V EU, založniki, sodnih nalogov ne bojo dobili za preganjat mulce.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
pss-m ::
kateri del tega data retentiona, te tako zelo moti, da se ti zdi da si upravicen do tega, da pridobivas avtorsko delo v nasprotju z zeljami avtorja?
še enkrat upam da tokrat dojameš, ne zdi se mi da sem upravičen do pridobivanja avtorskih del v nasprotju želj avtorjev. tega ne počnem ker takih avtorjev ne podpiram, je dovolj tistih, ki so veseli da nekdo posluša kar so ustvarili.
glede retentiona: moti me da sploh obstaja, moti me da je nekje mapa kjer je zapisano s kom sem se pogovarjal kdaj, kako dolgo,... zakaj bi to obstajalo, če nisem ničasar kriv, ne obdolžen.
@bigwhale
Vidis, kar se lastnika avtorskih pravic tice, neke bistvene razlike ni. Ni ti dovoljena nadaljna prodaja niti reprodukcija in razmnozevanje. Ti ni rad 'neprofitno razmnozeval', ker se ti zdi, da imas pravico? Ampak je nimas.
tukaj se strinjava! če bi obstajal način, da se znebimo nelegalnega fileshare brez "cenzure interneta" in nadzora vseh uporabnikov bi bil goreč zagovornik tega. ker pa to ne gre, in ker mi še nihče ni predstavil dokaza da je avtor dejansko finančno oškodovan (nasprotno-mislim da si s tem le večajo ciljno publiko), ne vidim razloga za tako brutalne kazni kot so.
poglej si tole predavanje, pomoje bi si ga morali vsi avtorji, morda odpre drugačen pogled na stvari
je v večih delih, potrebno je vse pogledati.
BlaY0 ::
'Neprofitni sharing' je pljuvanje v skledo tistih, ki bi radi omilili zakone o avtorskih pravicah.
Se ne strinjam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | BSA: stopnja piratstva lani zrasla na več kot polovicoOddelek: Novice / Ostale najave | 6585 (4310) | Dr_M |
» | Kitajski preprodajalec programov v ZDA obsojen na 12 let zaporaOddelek: Novice / Tožbe | 6596 (5160) | Furbo |
» | Nov preobrat v tožbi RIAA proti Jammie Thomas-Rasset (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 30965 (28185) | Gavran |
» | Saga Jammie Thomas-Rasset dobila epilogOddelek: Novice / Tožbe | 18495 (16840) | [D]emon |
» | Prva Microsoftova zmaga zoper piratstvo na Kitajskem (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 20275 (18378) | MrStein |