Novice » --Nerazporejeno-- » Nov slovenski razpored na tipkovnicah
bibip ::
Če se bodo prav zmenili, ne bo nobenih nalepk. To je sedaj.
ok, madviper, bom pazil.
ok, madviper, bom pazil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bibip ()
imagodei ::
bibip> "imagodei, a smo mi manj kot Francozi? A misliš, da bo ta sprememba samo za eno leto ali kaj? ZA VEDNO BO!!"
Tako, kot je bila YU razporeditev za vedno?
Tako, kot je bila YU razporeditev za vedno?
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
bibip> "Kaj tebe briga kaj se splača proizvajalcu delat? Če mi hočemo imeti tipkovnico, jo bomo imeli. Jebe se nam za cel balkan, kakšne tipkovnice imajo. A bi rad imel odločilno besedico pri temu ali kaj?"
Človek, a ne razumeš? Kdo jih bo delal? Katerega proizvajalca boš prepričal, da se bo sploh zafrkaval karkoli za letno količino 100 SLO tipkovnic na posamezen model, če jih sicer izdela npr. v serijah po 100.000? A bo Iskra začela delat tipkovnice za Slovence? Gorenje?
Človek, a ne razumeš? Kdo jih bo delal? Katerega proizvajalca boš prepričal, da se bo sploh zafrkaval karkoli za letno količino 100 SLO tipkovnic na posamezen model, če jih sicer izdela npr. v serijah po 100.000? A bo Iskra začela delat tipkovnice za Slovence? Gorenje?
- Hoc est qui sumus -
smash ::
sigurno pa bodo pametne glave, ki to delajo, upoštevale neke "stokovnjake" iz spletne strani slo-tech...JAPAJADE
to je kot da bi šel našim kvaziumetnikom dopovedovat, da bi lahko namesto tistega odtenka, ki si ga je sam zamislil, uporabil tvojega..že iz principa ga ne bo..
če se je tam nekdo spomnil KTRL, grem rezat glavo, da tega mnenja ne bo spremenil, ker je on strokovnjak in ne vi
vsaj tko mislim no
to je kot da bi šel našim kvaziumetnikom dopovedovat, da bi lahko namesto tistega odtenka, ki si ga je sam zamislil, uporabil tvojega..že iz principa ga ne bo..
če se je tam nekdo spomnil KTRL, grem rezat glavo, da tega mnenja ne bo spremenil, ker je on strokovnjak in ne vi
vsaj tko mislim no
RejZoR ::
Men se zdi ideja galaktično kretenska. Važno da ima tipkovnica šumnike, za vse ostalo mi dol visi. Ne vem zakaj je treba komplicirat kjer je najmanj potrebno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Lion29 ::
smash... raje se ne spilaj z glavo....rezanje le te je smrtno nevarno...
pr SISu so izdelali le predlog standarda, in s svojimi predlogi lahko sodelujes tudi ti, zato pa je javna razprava!
pr SISu so izdelali le predlog standarda, in s svojimi predlogi lahko sodelujes tudi ti, zato pa je javna razprava!
WarpedGone ::
Bistri:
Poleg tega ti bojo pa še pištolo naslonili na tilnik, dokler ne boš teh nalepk nalimal na tipkovnico? Počasi za nepismene: I Z B I R A.
Nalepke boš komot vrgel v koš in še naprej mastrubiral po svojih Ć in Đ.
Nobenga ni treba prepričevat v karkoli. Čisto možno da takšnih fizičnih tipkovnic ne bo in bojo samo nalepke. Kot so nalepke za večino laptopov.
Mogoče pa bodo, ker bo en proizvajalec videl tržno nišo, kako lahko za minimalen strošek ustvari za naš trg bistveno bolj konkurenčen izdelek in si popravi poslovni rezultat. Enostavno ne veš. Jamrat, da ker takih tipkovnic ne bo, je vse skup brezveze, je brezveze.
Slovenskega standarda tipkovnice sploh še ni. Ne da ga menjamo ampak ga šele ustvarjamo. Prvič.
Dosedaj smo meli prevzet standard, ki je bil politično najbolj korekten.
Enkrat jamrate da teh tipkovnic nihče ne bo delal, drugič pa da jih bote pač švercal iz hrvaške. Odločte se kaj točno je problem. Oboje tole nekako ne more bit problem. Al bojo in bote švecal al pa ne bojo in jih bote kupoval kot do sedaj.
Dali ti bodo paket nagnusnih nalepk, pa bo. Namesto natisnjenih tipk za YU regijo...
Poleg tega ti bojo pa še pištolo naslonili na tilnik, dokler ne boš teh nalepk nalimal na tipkovnico? Počasi za nepismene: I Z B I R A.
Nalepke boš komot vrgel v koš in še naprej mastrubiral po svojih Ć in Đ.
Človek, a ne razumeš? Kdo jih bo delal? Katerega proizvajalca boš prepričal, da se bo sploh zafrkaval karkoli za letno količino 100 SLO tipkovnic na posamezen model, če jih sicer izdela npr. v serijah po 100.000? A bo Iskra začela delat tipkovnice za Slovence? Gorenje?
Nobenga ni treba prepričevat v karkoli. Čisto možno da takšnih fizičnih tipkovnic ne bo in bojo samo nalepke. Kot so nalepke za večino laptopov.
Mogoče pa bodo, ker bo en proizvajalec videl tržno nišo, kako lahko za minimalen strošek ustvari za naš trg bistveno bolj konkurenčen izdelek in si popravi poslovni rezultat. Enostavno ne veš. Jamrat, da ker takih tipkovnic ne bo, je vse skup brezveze, je brezveze.
Slovenskega standarda tipkovnice sploh še ni. Ne da ga menjamo ampak ga šele ustvarjamo. Prvič.
Dosedaj smo meli prevzet standard, ki je bil politično najbolj korekten.
Enkrat jamrate da teh tipkovnic nihče ne bo delal, drugič pa da jih bote pač švercal iz hrvaške. Odločte se kaj točno je problem. Oboje tole nekako ne more bit problem. Al bojo in bote švecal al pa ne bojo in jih bote kupoval kot do sedaj.
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane2 ::
Nobenga ni treba prepričevat v karkoli. Čisto možno da takšnih fizičnih tipkovnic ne bo in bojo samo nalepke. Kot so nalepke za večino laptopov.
Fino. Problem pa je v tem, da je čisto možno, da bodo šle stvari v svojo smer in da bo ta SIST 1044 zapovedan za robo, ki se prodaja tu. Če bo tako, je tudi možno, da bo zahtevano, da bo izdelek ustrezal tak kot je- out-of-the-box in da opcijsko lepljenje ne bo zadosti.
Če bo samo standard brez političnega buzoriranja, prav.
Ne zdi se mi pameten brez Đ in Š, ampak vsakomur svoje. Dokler lahko izbiram tudi jaz.
On the journey of life, I chose the psycho path.
opeter ::
Pri Applu ziher ne bodo izdelali slovenske tipkovnice.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Crimson_Shadow ::
In kdo bo popravil vse helpe v komercalnih ne-MS programih, kot so AutoCAD, Photoshop, 3D Studio ... (ki že tako ali tako niso prevedeni)?
Dejte sem še slovenska okna, pa mate "prav grdo žlobudro" slovenščine z angleščino v takih programih.
Dejte sem še slovenska okna, pa mate "prav grdo žlobudro" slovenščine z angleščino v takih programih.
We create worlds
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Crimson_Shadow ()
lopov ::
In kdo bo popravil vse helpe v komercalnih ne-MS programih, kot so AutoCAD, Photoshop, 3D Studio ... (ki že tako ali tako niso prevedeni)?
Ni potrebe, blizjice v programih niso afektirane s spremembo razporeda tipk na tipkovnici. Spremeni se položaj tipke, sama funkcionalnost pa ne.
V primeru MS programov je pa to stvar popravka knjižnic. Predvidevam, da bo novi razpored samo dodan in se bo izbiralo med staro in novo obliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
WarpedGone ::
Če bo samo standard brez političnega buzoriranja, prav.
Danes političnega buzoriranja okol tipkovnic ni. Meni so prodali že dva laptopa z nemško tipkovnico in etiketami. Vsi appli se fino prodajajo z ameriško tipkovnico.
Ne vidim razloga, da bi sedaj začeli še s političnem buzoriranjem. Ga mamo itak že več kot preveč.
Zbogom in hvala za vse ribe
techfreak :) ::
In kdo bo popravil vse helpe v komercalnih ne-MS programih, kot so AutoCAD, Photoshop, 3D Studio ... (ki že tako ali tako niso prevedeni)?
Ni potrebe, blizjice v programih niso afektirane s spremembo razporeda tipk na tipkovnici. Spremeni se položaj tipke, sama funkcionalnost pa ne.
Ja v meniju bo pisalo "Ctrl", na tipkovnico pa recimo "Ktrl" ...
techfreak :) ::
Vsi appli se fino prodajajo z ameriško tipkovnico.
Ja, če greš v US po njega. V Avstriji bo imel nemško tipkovnico, v Italiji pa italijansko. Če pa kupiš v Sloveniji pa boš dobil celo YU tipkovnico.
Brane2 ::
Če bo samo standard brez političnega buzoriranja, prav.
Danes političnega buzoriranja okol tipkovnic ni. Meni so prodali že dva laptopa z nemško tipkovnico in etiketami. Vsi appli se fino prodajajo z ameriško tipkovnico.
Ne vidim razloga, da bi sedaj začeli še s političnem buzoriranjem. Ga mamo itak že več kot preveč.
Takrat še ni bilo slevenskega standarda za razpored tipk. Če sedaj bo, ni daleč do tega da bo nekdo zahteval "ustreznost".
On the journey of life, I chose the psycho path.
Tomi ::
Pri Applu ziher ne bodo izdelali slovenske tipkovnice.
Saj Applova tipkovnica za prenosnike z ENG layoutom je več kot dosti.
Roko na srce, koliko dejansko gledate tipkovnice, na katerih pišete? Pač, vsak je našel v tej temi na obeh neslovenskih znakih razlog za sproščanje frustracij. Tisti, ki se jim ne bomo več (tipično slovensko) prilagajali na vsakem koraku, ker jim bodo "odvzete" pravice (ja, šment, bo pač treba stisniti eno tipko več), in tisti, ki se zavzemamo za nam lastne izdelke, ki nam pripadajo kot del narodne identitete.
In še zadnja o nacionalizmu. Iz prakse vidim, da se določeni neslovenci niti ne potrudijo prilagajati državi, kjer živijo in ki jim nudi veliko ugodnosti, mi pa to mirno prenašamo. Sami se lahko potem v lastni skupnosti vprašajo, zakaj je večina rahlo negativno nastrojena proti njim. In ne, neslovenski znaki v priimku ne naredijo neslovenca. Obnašanje ga.
metrodusa.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
lopov ::
In kdo bo popravil vse helpe v komercalnih ne-MS programih, kot so AutoCAD, Photoshop, 3D Studio ... (ki že tako ali tako niso prevedeni)?
Ni potrebe, blizjice v programih niso afektirane s spremembo razporeda tipk na tipkovnici. Spremeni se položaj tipke, sama funkcionalnost pa ne.
Ja v meniju bo pisalo "Ctrl", na tipkovnico pa recimo "Ktrl" ...
Ja in? Kam se je izgubila zdrava pamet? Ne vem koliko milijonov nemcev uporablja tipkovnice na katerih piše "Strg." in veselo dela z angleškimi programi. In oni imajo precej več zadev prevedenih (in prav tako bentijo nad prevodi, da ne bo pomote).
bibip ::
imagodei, ti nočeš razumet določenih stvari. Ko bo slovenska tipkovnica, boš lahko pa gor ć pa đ nalimal. Ampak je nesmisel poglabljati debato v tej smeri.
Strinjam se pa z WarpedOne.
Strinjam se pa z WarpedOne.
WarpedGone ::
Če sedaj bo, ni daleč do tega da bo nekdo zahteval "ustreznost".
Če pride do tega, bom med podpisniki proti takšni regulaciji.
Ja, če greš v US po njega. V Avstriji bo imel nemško tipkovnico, v Italiji pa italijansko. Če pa kupiš v Sloveniji pa boš dobil celo YU tipkovnico.
Prepričaj me s kakšno sliko. Ne pozabit, nalepke ne štejejo, govor je o "HW" YU tipkovnici za mace.
Na vseh slikah na apple.si majo maci angleške tipkovnice. Na nakupovanje.net ponujajo celo slovensko ampak je na sliki spet samo ameriška.
Zbogom in hvala za vse ribe
techfreak :) ::
Prepričaj me s kakšno sliko. Ne pozabit, nalepke ne štejejo, govor je o "HW" YU tipkovnici za mace.
Na vseh slikah na apple.si majo maci angleške tipkovnice. Na nakupovanje.net ponujajo celo slovensko ampak je na sliki spet samo ameriška.
Če pokličeš/pošlješ mail na Apple Store Slovenija (http://store.apple.si/) ti bodo povedali, da so vsi Maci s slovensko tipkovnico.
Če greš v iStyle/EPL boš tudi videl povsod slovensko tipkovnico.
Na slikah in na škatli je US tipkovnica, ampak povsod pri nas prodajajo s slovensko. Če nisi iz LJ pa pojdi v kakšen BigBang ali kaj podobnega ... boš videl da imajo s slovensko tipkovnico.
Nalepke pa tako niso mogoče pri MacBookih ki imajo osvetljeno tipkovnico.
Se pa strinjam, da Apple ne bo izdeloval še novih slovenskih tipkovnic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Dragi ::
Dejstvo je, da đ in ć nista slovenski črki in da si ne zaslužita mesta na osnovnem nivoju. Ostalo je pa tako-tako, samo medlo bo ljudi, večine pa tako ali tako ne bo prizadelo, ker tipkamo slepo. Imam na MBP original ANG tipkovnico in me prav nič ne moti.
X je slovenski? Y? Q? Dej nehejte bluzit no, resno. Đ, Ć so v polovici priimkov in oni bi jih dali na čist nekam na Xy mesto.
Slovenska tipkovnica? jugo tipkovnica? Deportiral nebi tistih na zavodu ko si so zmislni ampak tiste "loleke" ko take bedarije podpirajo. @ na đ mesto... ma dej, kolk folka uporablja mezinec oz prstanec za tipkanje črk? Dostihitreje boš ti vtipkal @ z obema rokama (palec desne + kazalec leve) kot pa samo z mezincem na desni...
Pol še folk navajat na te bedarije...
Da sploh ne omenjam KTRL, izbriši.... Evro znak? Bedarije. Imam $ € in podobne tipke vse dodane na prenosniku pa mislm da jih do sedaj nisem niti enkrat namerno pritisnu. Je hitreje na alt+e (ponovno, uporabljaš obe roki in ne mezinca prstanca na desni).
Res nevem kaj se vam (njim) je treba sploh ukvarjat s temi stvarmi. Če sistem dela (in je super funkcionalen) zakaj ga spreminjati? Preprosto ker smo "PONOSNI" da smo slovenci? Ma dej...
edit:
Ja, če greš v US po njega. V Avstriji bo imel nemško tipkovnico, v Italiji pa italijansko. Če pa kupiš v Sloveniji pa boš dobil celo YU tipkovnico.
Koliko priimkov v stilu Malaćeviđ/Karađorđević/Islamić je v Avstriji ali Italiji? Koliko jih je v Sloveniji...
X je slovenski? Y? Q? Dej nehejte bluzit no, resno. Đ, Ć so v polovici priimkov in oni bi jih dali na čist nekam na Xy mesto.
Slovenska tipkovnica? jugo tipkovnica? Deportiral nebi tistih na zavodu ko si so zmislni ampak tiste "loleke" ko take bedarije podpirajo. @ na đ mesto... ma dej, kolk folka uporablja mezinec oz prstanec za tipkanje črk? Dostihitreje boš ti vtipkal @ z obema rokama (palec desne + kazalec leve) kot pa samo z mezincem na desni...
Pol še folk navajat na te bedarije...
Da sploh ne omenjam KTRL, izbriši.... Evro znak? Bedarije. Imam $ € in podobne tipke vse dodane na prenosniku pa mislm da jih do sedaj nisem niti enkrat namerno pritisnu. Je hitreje na alt+e (ponovno, uporabljaš obe roki in ne mezinca prstanca na desni).
Res nevem kaj se vam (njim) je treba sploh ukvarjat s temi stvarmi. Če sistem dela (in je super funkcionalen) zakaj ga spreminjati? Preprosto ker smo "PONOSNI" da smo slovenci? Ma dej...
edit:
Ja, če greš v US po njega. V Avstriji bo imel nemško tipkovnico, v Italiji pa italijansko. Če pa kupiš v Sloveniji pa boš dobil celo YU tipkovnico.
Koliko priimkov v stilu Malaćeviđ/Karađorđević/Islamić je v Avstriji ali Italiji? Koliko jih je v Sloveniji...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dragi ()
T-h-o-r ::
ja, ti kar bodi ponosen na svoje naci kolege :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
opeter ::
Ne vem koliko milijonov nemcev uporablja tipkovnice na katerih piše "Strg." in veselo dela z angleškimi programi. In oni imajo precej več zadev prevedenih (in prav tako bentijo nad prevodi, da ne bo pomote).
Uhmm... 99% vseh nemcev? Imajo prevedeno 99% vseh programov, ki obstajajo.
@DejanL: dejansko se Applove slovenske tipkovnice prodajajo pod oznako CRO tipkovnica.
Glej tukaj: http://www.epl.si/datoteke/cenik/apple....
mb300cr/a Apple Wired Keyboard, CR-SLO tipkovnica
mb167cr/a Apple Wireless Keyboard, CR-SLO tipkovnica
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
MrStein ::
Joj, pa kako potem trpiš neslovenske črke XYWQ (in do neke mere ÖÜÄß) ???
(samo ilustracija, da v resnici ne gre za slovenskost)
(samo ilustracija, da v resnici ne gre za slovenskost)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
bil komentar na bibip: "Vem pa, da stojim na slovenskih tleh."
(popravljanje ne dela, super funkcija....)
(popravljanje ne dela, super funkcija....)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
techfreak :) ::
> @DejanL: dejansko se Applove slovenske tipkovnice prodajajo pod oznako CRO tipkovnica.
Ampak to še vseeno ne pomeni, da pri nas ni mogoče dobiti Maca z našo (YU) tipkovnico ... kakor je nekdo zgoraj trdil.
Ampak to še vseeno ne pomeni, da pri nas ni mogoče dobiti Maca z našo (YU) tipkovnico ... kakor je nekdo zgoraj trdil.
opeter ::
> @DejanL: dejansko se Applove slovenske tipkovnice prodajajo pod oznako CRO tipkovnica.
Ampak to še vseeno ne pomeni, da pri nas ni mogoče dobiti Maca z našo (YU) tipkovnico ... kakor je nekdo zgoraj trdil.
Seveda. To je res.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
PARTyZAN ::
Mislim, da je par strani nazaj nekaj ljudi cisto lepo razlozilo, zakaj na slovenski tipkovnici rabimo tudi YWQX. Ce se ze flejmate si vsaj najdite kaksne boljse argumente, no.
Sicer je pa vseeno. Standard je bil sprejet ... stvar je zakljucena.
Jaz YU crk ne bom pogresal.
Sicer je pa vseeno. Standard je bil sprejet ... stvar je zakljucena.
Jaz YU crk ne bom pogresal.
Icematxyz ::
Dejansko če smo čisto dosledni: ć in đ ni v slovenski abecedi. Tudi X Y W Q vem da niso.
In če delamo slovensko tipkovnico potem me ne moti če vse te črke gredo s "prve fronte". Da prav vse.
Če bodo že takšne stvari gor pisale kot je Izhod, KTRL... Pač naj pišejo. Ampak ne strinjam se da Alt dobi le piko. S tem se nič ni naredilo.
Če prav razumem pomen Alt tipke potem mora gor pisati višina. In nič drugega. Zato nevem, kaj ga serjejo z nekimi pikami? To pač ni slovenska tipkovnica če piše gor ALT.
Print scrn mora postati natisni zaslon
Insert mora postati vstavi
Pause mora postati ....
....
Iskreno upam da ne mislijo resno s tem da ALT se dodajo samo pike in da kje slučajno ne mislijo, da NE bi preimenovali prav vse tipke v slovenske.
In če delamo slovensko tipkovnico potem me ne moti če vse te črke gredo s "prve fronte". Da prav vse.
Če bodo že takšne stvari gor pisale kot je Izhod, KTRL... Pač naj pišejo. Ampak ne strinjam se da Alt dobi le piko. S tem se nič ni naredilo.
Če prav razumem pomen Alt tipke potem mora gor pisati višina. In nič drugega. Zato nevem, kaj ga serjejo z nekimi pikami? To pač ni slovenska tipkovnica če piše gor ALT.
Print scrn mora postati natisni zaslon
Insert mora postati vstavi
Pause mora postati ....
....
Iskreno upam da ne mislijo resno s tem da ALT se dodajo samo pike in da kje slučajno ne mislijo, da NE bi preimenovali prav vse tipke v slovenske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Okapi ::
Kar pomeni, da cetudi bodo prisle nove tipkovnice ven, boste se vedno lahko uporabljali stare.
Še kar ne razumeš, ne?
Mi zasebniki bomo lahko še naprej uporabljali ameriško, češko, holandsko ali japonsko, če nam bo tako bolj všeč. Ampak ko bo standard sprejet, to ne bo krneki (ker to potem ne bi bil standard, ampak kvečjemu priporočilo), ampak bo to obvezno za vso državno upravo, vse šole, zdravstvo, za vsa javna naročila ... Prav lahko, da bo obvezno tudi za vse računalnike, ki jih prodajajo pri nas (kot morajo imeti vsi dvd-ji obvezno slo prevode, ali vse naprave slo navodila). Kaj vse bo to še potegnilo za seboj, sem že napisal.
In vse to bo seveda stalo. Recimo 10 milijonov evrov (številka je izmišljena, stroški bodo v resnici verjetno večji, ker je vse, česar se loti državna birokracija, pač zelo drago). Če to razporediš na ves milijon davkoplačevalcev, pride 10 evrov na vsakega. Malenkost, porečeš, ampak vprašati se moraš še, kakšna bo korist od tega. Bomo hitreje tipkali? Bomo lažje tipkali? Bomo delali manj napak pri tipkanju? Odgovor je ne, ne in ne. Deset milijonov bomo z lopato fuknili v peč, zato da bo lahko nekaj tisoč ljudi ponosnih, da imamo SLO tipkovnice.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Icematxyz ::
Da točne izraze vrjetno nisem navedel. Potem pa pač Alt = nivo.. ali bilokaj. Višina sem napisla ker sem iz te debate zaznal da dejansko obstajajo nivoji črk. ;)
Skratka če je pomen slovenske tipkovnice le ta da se znebimo Ć in Đ jev in 4 tipke poslovenimo potem naj gredo v rit s temi neumnostmi. Če ne znajo poslovenit naj dajo meni pa bom jaz za njih poslovenil zastojn. Pa nebo Alt s pikami gor in nekih budalščin.
Če slovenimo naj prav vsaka tipka dobi slovensko ime. In tudi W Q X Y naj zabrišejo dol zaradi mene. Ne pa da sedaj ta Đ Ć izveni, kot da delamo slovenci etnično čiščenje tipkovnic.
Skratka če je pomen slovenske tipkovnice le ta da se znebimo Ć in Đ jev in 4 tipke poslovenimo potem naj gredo v rit s temi neumnostmi. Če ne znajo poslovenit naj dajo meni pa bom jaz za njih poslovenil zastojn. Pa nebo Alt s pikami gor in nekih budalščin.
Če slovenimo naj prav vsaka tipka dobi slovensko ime. In tudi W Q X Y naj zabrišejo dol zaradi mene. Ne pa da sedaj ta Đ Ć izveni, kot da delamo slovenci etnično čiščenje tipkovnic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
djordjevic ::
Jaz bi kojci izstavil delček računa nekomu, ki je zgoraj ponosno mlahedral s podatkom, da se bo strošek porazdelil na približno 2 evrocenta po davkoplačevalcu.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Manu ::
Manu> "Z vsem spoštovanjem do tebe: mislim, da pretiravaš. V slovenski abecedi nikoli nismo imeli črk ć in đ. Zakaj bi ju imeli še na tipkovnici?"
Pozna pa jih slovenski pravopis. Preberi temo, pa potem govori.
Manu> "Večina ju ne uporablja in zato nista funkcionalni. Zakaj bi morali ohraniti ć in đ, če pa ju ne uporabljamo in to velika večina?"
Zato, ker je razlog za menjavo zgolj in samo nacionalizem. Jaz in prav vsakdo, ki želi pisat slovenski tekst na YU/SLO tipkovnici, to lahko sedaj brez težav počenja. Vključno s pisanjem oznak za EUR in "afen" za email naslove. Nihče si še ni izpahnil prstov. Iz nobenega podjetja ne poročajo o manjši storilnosti zaposlenih, ker jih blazno motijo "đ" in "ć".
Ni racionalne podlage za menjavo. Samo to, da si bo nekaj ljudi napolnilo žepe. Na prenosnikih pa nove SLO tipkovnice ne boš videl. Morda tudi na običajnih tipkovnicah ne. Nekaj 1000 tipkovnic na model, kolikor jih Slovenija letno naroči, pač ne predstavlja računice proizvajalcem. No, jo - za večjo lastno ceno.
Manu> "Najbolje bi bilo, da bi še uvedli srbo-hrvaščino kot uradni jezik zaradi cca. 5% prebivalstva, ki so se narodnostno opredelili iz bivših YU republik... a ne?"
Zelo neolikano je, da vpadeš na sredi debate in ne prebereš vsega že napisanega. To je že predebatirano. Ne mešaj batnih obročkov in evrokrema. Potreba po ohranitvi slovenščine nima nobene veze z popolnoma funkcionalnim strojem za vnos teksta v računalnik. Razumeš?
Padel si na zelo nizko raven in si preveč oseben. Pišeš z neko jezo, pa ne razumem zakaj. Sej gre samo za tipkovnico.
Če je kdo nacionalist, si to po vsej verjetnosti ti, ker te očitno moti slovenska tipkovnica in prestavitev črk ć in đ, ki ju več kot 80% (moja ocena) prebivalstva nikoli ne uporablja.
Nikoli nisem v prejšnjih komentarjih omenjal nobenega nacionalističnega izrazoslovja. Tu si še enkrat preberi, zakaj se tipkovnica menja: Slovenska tipkovnica
Kot vidiš, ni nobenega nacionalizma. Mogoče samo v tvoji glavi.
Meni je zelo jasno in razumljivo, da pripravljamo bolj funkcionalno tipkovnico z nacionalnimi standardi.
Če pa že omenjaš nacionalnost:
Tako bi lahko označil nemce za nacionaliste, ker imajo svojo tipkovnico in ne angleško. Ali pa čehe, ker imajo svojo nacionalno tipkovnico in ne poljsko.
Jaz pri tebi in ostalih vidim ravno nasprotno:
Ker apriori napadate in omenjate "nacionalizem" pri vzpostavitvi slo tipkovnice in ker ni ta tipkovnica v skladu z vašim osebno-nacionalističnim pogledom in prepričanjem ste nacionalisti.
Temeljne usmeritve SIST-a je :"pripravljanje in sprejemanje slovenskih nacionalnih standardov in standardizacijskih dokumentov". Vsaka država ima neke svoje standarde. To je čisto normalno po svetu.
Ne vem, kaj nekatere moti ta nacionalni vidik pri slovenski tipkovnici. To je čisto normalna praksa v svetu in tako bo tudi pri nas. Kar pa ne gre za nacionalizem (kar se tiče tistega negativnega vidika).
Tisti, ki vidite nacionalnost v nekih popolnoma normalnih aktivnost neke države, raje poglejte sebe, ker imate opraviti s svojo nacionalnostjo, ki je zgleda v nasprotju do slovenske in še to imate slovensko državljanstvo ter živite v Sloveniji. Kje je vaš patriotizem?
Če pa se vam sploh ne gre za patriotizem, potem ne omenjajte nacionalizma, ampak raje argumentirajte funkcionalnost tipkovnice...
Za tiste, ki niste prebrali PDF v novicah, tam piše: "Nacionalna tehnična zakonodaja določa, da so izvirni nacionalni standardi le priporočljive tehnične specifikacije, ki nikogar ne obvezujejo."
opeter ::
Podpis pod Okapijev post. Na to sem čakal, kdaj bo končno pametno razložil finančno situacijo v primeru "sprejetja standarda".
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
darkolord ::
In vse to bo seveda stalo. Recimo 10 milijonov evrov (številka je izmišljena, stroški bodo v resnici verjetno večji, ker je vse, česar se loti državna birokracija, pač zelo drago). Če to razporediš na ves milijon davkoplačevalcev, pride 10 evrov na vsakega.Ah, dej dej. V državni upravi se računalniki itak v celoti menjajo na 3 leta (al kukrkol pač že), ne glede na to al so še vedno dobri. Pa ljudje kej hitrejš delajo nanje? Lažje? Ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
USS Liberty ::
>>>>>>>Đ, Ć so v polovici priimkov in oni bi jih dali na čist nekam na Xy mesto.
Vauu, res neverjetno, včeraj je bilo tukaj od nekoga omenjeno, da je teh priimkov četrtina, danes ste pa pogruntali, da jih je že polovica. Zvečer jih bo verjetno že tričetrt.
>>>>>Deportiral nebi tistih na zavodu ko si so zmislni ampak tiste "loleke" ko take bedarije podpirajo.
Takšno pisanje o deportacijah tistih, ki se strinjajo s slovensko tipkovnico, je povsem nesprejemljivo in žaljivo in prav zanimivo, da takšno pisanje pa ne moti razne dušebrižnike, ki pa jih zelo skrbijo slovenski "nacionalisti".
>>>>Koliko priimkov v stilu Malaćeviđ/Karađorđević/Islamić je v Avstriji ali Italiji? Koliko jih je v Sloveniji...
V Italiji jih še ni tako veliko, vendar njihovo število hitro narašča, jih je pa ogromno v Avstriji, Nemčiji, Švici... V Nemčiji recimo, če gledaš absolutno število teh priimkov, jih je sigurno mnogo več kot v Sloveniji...
Pa naj še enkrat omenim "nacionaliste".... Jaz sem v tej temi opazil predvsem yugo nacionaliste na strani nasprotikov Slo tipkovnice...
Vauu, res neverjetno, včeraj je bilo tukaj od nekoga omenjeno, da je teh priimkov četrtina, danes ste pa pogruntali, da jih je že polovica. Zvečer jih bo verjetno že tričetrt.
>>>>>Deportiral nebi tistih na zavodu ko si so zmislni ampak tiste "loleke" ko take bedarije podpirajo.
Takšno pisanje o deportacijah tistih, ki se strinjajo s slovensko tipkovnico, je povsem nesprejemljivo in žaljivo in prav zanimivo, da takšno pisanje pa ne moti razne dušebrižnike, ki pa jih zelo skrbijo slovenski "nacionalisti".
>>>>Koliko priimkov v stilu Malaćeviđ/Karađorđević/Islamić je v Avstriji ali Italiji? Koliko jih je v Sloveniji...
V Italiji jih še ni tako veliko, vendar njihovo število hitro narašča, jih je pa ogromno v Avstriji, Nemčiji, Švici... V Nemčiji recimo, če gledaš absolutno število teh priimkov, jih je sigurno mnogo več kot v Sloveniji...
Pa naj še enkrat omenim "nacionaliste".... Jaz sem v tej temi opazil predvsem yugo nacionaliste na strani nasprotikov Slo tipkovnice...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29
Zgodovina sprememb…
- spremenil: USS Liberty ()
Bistri007 ::
V Avstriji, Italiji, Nemčiji preprosto obrijejo šumnike strešic. Nobenih problemov nimajo s tem
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Icematxyz ::
Kje točno je ta obrazec za pripombe. Sem iskal po googlu in SIST in seveda nekje vse skrito. Ne strinjam se da Alt dobi le piko.
Alt mora postati Nivo ali pa neka druga beseda.
Alt mora postati Nivo ali pa neka druga beseda.
Karaya 52 ::
imagodei; ne morem se strinjat da je YU tipkovnica funkcionalna. Tako kot WarpedOne imam izkušnje s poučevanjem starejših in prav vsi imajo težave zaradi angleških izrazov. Nekatera preimenovanja so rahlo zgrešena oz. ne poznam utemeljitve, NAD se mi zdi bolj ustrezno od KTRL. Najbolj elegantna rešitev bi bila zamenjava napisov s slikami. Enter bi bil rumen kvadrat, alt zelen trikotnik...
T-h-o-r ::
aja, starejši se kar naenkrat več niso sposobni učiti, 10 let nazaj pa ni blo takšnih težav....
ne tako podcenjevat ljudi no
ne tako podcenjevat ljudi no
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Icematxyz ::
imagodei; ne morem se strinjat da je YU tipkovnica funkcionalna. Tako kot WarpedOne imam izkušnje s poučevanjem starejših
In teh starejših je vsako leto majn. To je tudi treba reči. ;) Podpiram pa poslovenjenje. Zakaj pa ne. Ampak ne naspol.
djordjevic ::
Najbolj elegantna rešitev bi bila zamenjava napisov s slikami. Enter bi bil rumen kvadrat, alt zelen trikotnik...
Oprosti, ampak tole res diši po tem, kar je napisal kolega pred mano, poleg tega pa precej spominja na tisto debilno rožnato tipkovnico za umsko prikrajšane.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Brane2 ::
Če je kdo nacionalist, si to po vsej verjetnosti ti, ker te očitno moti slovenska tipkovnica in prestavitev črk ć in đ, ki ju več kot 80% (moja ocena) prebivalstva nikoli ne uporablja.
Se pravi, slovenska tipkovnica je oblikovana glede na dejansko uporabo lokalnega prebivalstva in sta Đ in Š izpadla, ker ju uporabljamo manj kot XWQ in Y ? Maš ti kake relevantne podatke o tem, na katere se lahko sklicuješ ?
Meni je zelo jasno in razumljivo, da pripravljamo bolj funkcionalno tipkovnico z nacionalnimi standardi.
Misliš bolj uporabno ? Če je tako, po katerih kriterijih ste določili uporabnost in pokazali večjo uporabnost te, nove verzije ?
Mislim, obstoječi YU standard očitno zadovoljuje naše potrebe in tudi nov SIST 1044 prinaša poleg precej robatih kozmetičnih popravkov le malo sprememb.
Na podlagi česa ocenjujete, da bodo koristi preglasile slabosti ?
Kar se standarda ostalih članic tiče in potrebe po svojem standardu: to je mogoče že res, ampak praktične članice preprosto povzemajo splošne standarde in jim samo dajejo oznako po svoji nomenklaturi.
Glede na to, da YU razpored pokriva potrebe praktično vseh bivših republik, bi ga lahko vse članice preprosto povzele in mu samo dale novo oznako.
Tako bi imeli standard, izognili bi se pa stroškom.
Tako bi lahko označil nemce za nacionaliste, ker imajo svojo tipkovnico in ne angleško. Ali pa čehe, ker imajo svojo nacionalno tipkovnico in ne poljsko.
Pa saj so naciji. Ne zaradi lastnih tipkovnic, seveda ampak obratno.
Sploh pa imajo nemci več vzroka za predelavo. Na kilomater se vidi, da jim angleški razpored "ne leži".
Zato tega vprašanj niti tu nihče ne postavlja:
Ni vprašanje ali slovenija potrebuje standard, ki ji ustreza.
Vprašanje je, zakaj buzorirati ljudi s spremembami standarda, ki je že čisto ustrezen.
Temeljne usmeritve SIST-a je :"pripravljanje in sprejemanje slovenskih nacionalnih standardov in standardizacijskih dokumentov". Vsaka država ima neke svoje standarde. To je čisto normalno po svetu.
Ni pa čisto normalno, da njeni standardi odstopajo od splošnih norm brez vidnega, racionalnega vzroka.
Fajn je, da imamo svoj standard za kajpavem, širino in lastnosti avtoceste.
Ni pa fajn, če ta standard toliko odstopa od zunanjih norm, da povzroča stroške in je namenjen samo temu, da folku pokažemo "kdo skače".
Za tiste, ki niste prebrali PDF v novicah, tam piše: "Nacionalna tehnična zakonodaja določa, da so izvirni nacionalni standardi le priporočljive tehnične specifikacije, ki nikogar ne obvezujejo."
NIkjer pa ne piše, da ne bo zakonov in določil, ki nas bodo na uporabo tega standarda obvezali.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Karaya 52 ::
djordjevic> Oprosti, ampak tole res diši po tem, kar je napisal kolega pred mano, poleg tega pa precej spominja na tisto debilno rožnato tipkovnico za umsko prikrajšane.
Mogoče res zgleda neumno, je pa kompatibilna z vsemi kulturami. Prav vsemi. Poleg tega ima npr. tipka Shift veliko širši funkcijski obseg od pomena besede.
Mogoče res zgleda neumno, je pa kompatibilna z vsemi kulturami. Prav vsemi. Poleg tega ima npr. tipka Shift veliko širši funkcijski obseg od pomena besede.
sgdjkdlsugi4 ::
Podpis pod Okapijev post. Na to sem čakal, kdaj bo končno pametno razložil finančno situacijo v primeru "sprejetja standarda".
Tocno to sem v mojem drugem postu poudaril. Bi pa dosti pomagalo, ce bi nekateri potegnili glavo iz riti in premislili o opciji, da "Vse kar je NAŠE, ni tudi nujno NAJBOLJŠE." Pa pustimo juzne, angleske ali marsovske znake na tipkovnici.
djordjevic ::
Nič nimam proti puščicam navzgor, recimo, pri shiftu (tako ima urejeno tudi moja tipkovnica), samo izmišljanje barvnih simbolov za tipke ... Tole pa je res malce podcenjujoče do starejših, se ti ne zdi?
No grave is deep enough to keep us in chains.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Potrjen nov standard slovenske tipkovnice (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Diski | 30334 (18735) | Phantomeye |
» | Eclipse težave z bližnicamiOddelek: Programiranje | 3760 (3380) | blue |
» | Programerji in keyboard layout. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9684 (8731) | kunigunda |
» | Nov slovenski razpored na tipkovnicah (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 36959 (25206) | Okapi |
» | [java] NetBeansOddelek: Programiranje | 2062 (1737) | morbo |