» »

Nov slovenski razpored na tipkovnicah

««
7 / 10
»»

lopov ::

Ubistvu se v tem threadu oglašajo čisto nepoklicani :)

Kateri pa je po tvoje ožji krog favoritov? Sem mislil, da imajo/imamo vsi pravico glasovanja in kasnejše uporabe, vključno s programerji, tajnicami ter vsemi ostalimi.


A ... sem si vzel čas, prebral vseh 6 strani in prišel do zaključka, da je večina komentatorjev iz programerskih vod. Ne vsi, večina. In da bodo še naprej uporabljali angleško tipkovnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lopov ()

imagodei ::

Bah,

po vseh teh straneh in tisočih zapisanih besedah ga še ni bilo junaka, ki bi povedal, kaj točno je narobe z YU/SLO tipkovnico? A je crknila? Ne dela več? Ne morete več pisat na njo? Premajhna storilnost? Vas šefi v službah oštevajo, da v časovni enoti postorite premalo in ste ugotovili, da vam prste magično vleče na ć in đ? Zgubljate dolge minute, da se spomnite, katero kombinacijo potrebujete za znak @ in €?

Glede na to, da ni še nikogar, ki bi imel novo SLO tipkovnico, se sicer čudim, da ste precej pravilno uspeli naklofat vse te silne sestavke - in to na zlobni YU tipkovnici.

RESNO: kaj vraga je narobe s popolnoma delujočo in funkcionalno tipkovnico? Razen, da vas direkt motita in na vaša nacionalistična čustva pritiskata črki đ in ć? Angleško govoreče dežele imajo en lep izraz: Don't throw the baby out with a birthwater. Precej ustrezno na tem mestu.
- Hoc est qui sumus -

lopov ::

Emmmm ... nič?

KoKi ::

po vseh teh straneh in tisočih zapisanih besedah ga še ni bilo junaka, ki bi povedal, kaj točno je narobe z YU/SLO tipkovnico?

Če mene vprašaš, še nisem slišal nobenega pametnega argumenta iz obeh "taborov". (Meni osebno je vseeno.)

OK, cena je mogoče eden argument, pa še ta je bolj trivialen, saj se nov razpored verjetno ne dela samo za naslednjih 5 let.
# hackable

Okapi ::

pa še ta je bolj trivialen,

Trivialno se ti zdi, ker ne dobiš računa, koliko te bo to stalo, in zato misliš, da bo to plačal nekdo drug.

O.

Spc ::

Upam samo da še bo kak stari model bele tipkovnice z visokimi tipkami (standardna tipkovnica po moji presoji) na policah.

Ker sem že tudi kupil kakšno fancy slim pa nevem kakšno vse še tipkovnico pa je v smeteh.

Uporabljam pa že kar nekaj let staro BTC 5201 In je v bistvu točno to kaj mi sede. Oziroma kaj imajo radi moji prsti.


Cherry so najboljše.
Model G-83.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Matako ::

po vseh teh straneh in tisočih zapisanih besedah ga še ni bilo junaka, ki bi povedal, kaj točno je narobe z YU/SLO tipkovnico?

Če mene vprašaš, še nisem slišal nobenega pametnega argumenta iz obeh "taborov". (Meni osebno je vseeno.)


- Nekdo je zgoraj pravilno opazil, da bo zamenjava stala.
- Nezamenjava je zastonj.

Zdaj je samo še vprašanje številk in preverjanje ali se izplača.
/\/\.K.

[D]emon ::

Zdaj je samo še vprašanje številk in preverjanje ali se izplača.


Se ne. Ce pa zaradi nemenjave nekaj tistih nacionalisticnih zafrustrirancev ne bo spalo, je pa popolnoma nepomembno.

Lion29 ::

pa jaz necesa ne stekam.... kako je lahko vecina izobrazenih ljudi tolk zabita!

bistvo, ki ga butli ne vidite je, da ne bodo SPREMINALI standarda ampak bodo DODALI novega.
Kar pomeni, da cetudi bodo prisle nove tipkovnice ven, boste se vedno lahko uporabljali stare. Noben vas ne bo prisilil, da kupite nove! NOBEN!

in cetudi bi se po tolko letih vase tipkovnice cisto znucale in bi ze bili primorani kupiti nove tipkovnice in slucajno ne bo tpkovnic s starim razporedom na razpolago, boste pav kupili nove tipkovnice z novim razporedom.... in sedaj, pazi to.....

SE VEDNO BOSTE LAHKO UPORABLJALI STARO YU/SLO RAZPOREDITEV, tudi na NOVIH TIPKOVNICAH.

torej v windowsih (ali drugem OS) boste pac izbrali drugo razporeditev (v vasem primeru yu/slo).


NOBENIH novih gonilnikov ne bo treba pisat! V winsih se bo samo postavitev zamenjala in MAGICNO bodo vsi, ja VSI programi to podpirali.

A je zdaj kaj folku bolj jasno?

IN NE, tudi tajnice, ki bodo po tolkih letih tipkanja na svoje stare tipkovnice bile le te primorane zamenjati z novimi, bodo lahko imele po potrebi se vedno stari razpored, ce bodo PREVEC navajene nanj in jim ne bo bilo do sprememb.... ce pa bodo zelele spremembo, in so komaj nove (ne prevec navajene) bodo pac uporabljale novi standard s katerim NE BODO IMELE tezav, saj bodo ć in đ z lahkoto napisale tudi na novi tipkovnici (alt gr + c in alt gr + d)..

TOREJ NEHAJTE DELAT PANIKE!
- tisti ki ste prevec navajeni na stari razpored pac ne boste menjali na novega
- ostali pa bodo imeli moznost zamenjat na novega

PIKA

Brane2 ::

Kar v bistvu ni res.

Čisto zlahka te bodo lahko prisili v nakup SLO tipkovnice. Lahko zahtevajo, da se pri nas prodajajo stvari, ki ustrezajo našim standardom. Ravno tako kot lahko zahtevajo slovenska navodila recimo.
In takrat boš pač prisiljen v nakup.

In če je "flomaster varianta" tako elegantna, zakaj hudiča je ne uporabljamo sami že ves ta čas ?
Zakaj smo insistirali na YU tipkovnicah, če bi lahko na najbolj razširjenih US tipkovnicah sami dopisali tistih nekaj črk ?

Cela fora je v tem, da birokracija enostavno ni zdrava, če z občasnim sranjem ne pokaže, da je živa...
On the journey of life, I chose the psycho path.

[D]emon ::

pa jaz necesa ne stekam.... kako je lahko vecina izobrazenih ljudi tolk zabita!

bistvo, ki ga butli ne vidite je, da ne bodo SPREMINALI standarda ampak bodo DODALI novega.


Kot prvo, s takim odnosom ne bos prisel nikamor, razen med uporabnike, ki so pokasirali banano.

Kot drugo,za menjavo razporeditve ni nobenega prakticnega razloga, razen tega, da je nekomu na SIST-u dolgcas oz. je za stvaritev take bedarije, kot je obstojeci predlog za nov razpored pokasiral mastne denarce, posledice cesar bomo pa, kot ponavadi, nosili davkoplacevalci.

bibip ::

[D]emon :: danes, 07:26:03

Zdaj je samo še vprašanje številk in preverjanje ali se izplača.


Se ne. Ce pa zaradi nemenjave nekaj tistih nacionalisticnih zafrustrirancev ne bo spalo, je pa popolnoma nepomembno.


Menjava bo. Že sedaj dobro spim. 8-) Da se ne splača? Kakor za koga. Zame se.
Nacionalističnih zafustrirancev? Fante, ko bi ti vedel, kaj sploh pomeni, kar si ti napisal? Malo se zamisli. Preštej si poste "YU-tipkovnico-ljubcev", pa boš videl, kdo je zafustriran. Pa še kar nabijate, da ne in ne. Smešni ste. Bi bil pa zelo razočaran, da zvem, da si Slovenec in ne slovenac, pa da se ti jebe za takšne stvari.

Nisem nacionalistični ekstremist. Se pa zavedam, kaj pomeni imeti svoje in spoštovati svoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bibip ()

[D]emon ::

Bi bil pa zelo razočaran, da zvem, da si Slovenec in ne slovenac, pa da se ti jebe za takšne stvari.


Seveda se mi jebe za take bedarije. Sedaj pa malce logicno razmisli:

Ves zakaj se vedno obstaja bivsi YU razpored? Ker je skupno trzisce v drzavah, kjer je ta razpored se v uporabi dosti vecje, kot bi bilo v primeru, da bi vsaka od bivsih YU drzav ustvarila svoj razpored. Posledicno se proizvajalcem dejansko splaca proizvajati tipkovnice s tem razporedom. Slovensko trzisce pa je obcutno premajhno za take nebuloze.

Da bi se zaradi tega, ker bom placeval za tako bedarijo pocutil bolj slovenskega ? Daj no daj. :\

Lion29 ::

[D]demon.... jaz stekam, da smo ljudje navajeni, in da nam gre v nos vsaka zamenjava... in da zaradi tega nocemo spregledati.... ampak roko na srce, odstraniti ć in đ in ju zamenjati z @ in € ni slaba ideja.... in to, da se posloveni...
meni so bolj prevodi tisti, ki mi niso vsec, ceprav mene samega to ne bo afektiralo v nobenem primeru...

Brane2 ::

Čaki malo. Rad bi slovensko tipkovnico, vendar prevodi ti NISO všeč.
Rad bi odstanil đ in ć vendar obdržal @ in €, in seveda wxy pa še kaj.

Kako je lahko taka tipkovnica "poslovenjena" ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

[D]emon ::

Kako je lahko taka tipkovnica "poslovenjena" ?


*sarkazem*
Preprosto, saj na njej ni zlobnih srbohrvaskih crk.
*sarkazem off*

:\

Lion29 ::

Da bi se zaradi tega, ker bom placeval za tako bedarijo pocutil bolj slovenskega ? Daj no daj.


ja sej... edino za stroske se tle gre... ampak hvala bogu to ne delamo vsako leto ampak enkrat na 20 let... ali pa se to ne...in bo sprememba (jaz sem preprican, da na boljse) na dolgi rok...



kar se pa stroskov izdelave taksne tipkovnice tice... mislim, da so zeloooooo minimalni. Saj tiskalnik ali graver ali karkoli to pocne dela po shemi narejeni v programu... torej se doda le nova shema... namrec tipke bodo ostale iste, le napis gor se bo zamenjal...

problem bi mogoce bil malo vecji, ce bi morali kalupe spreminjat, kar pa v tem primeru se ne bo...

manjsi strosek bo v logistiki, kjer bo treba belezit novi izdelek, pa v novih katalogih :) sam sem preprican, da bodo tam to poceli z veseljem, saj bodo bolj zasluzili, ker bo veliko takih, ki bodo zeleli nove tipkovnice, kljub temu, da bodo stare se cisto ok :D



res me spominja debata na tiste cajte, ko smo poslovenjali windowse.... z raznimi zgoscenkami, preklici, potrdi in podobnimi.....

smo dali skozi in smo se navadli.... mladi in tisti ki ne razumejo anglescine si ne predstavljajo da bi morali imeti v anglescini.... tudi takrat smo se bunli.. komu je to treba... sedaj je ocitno, da je bila sprememba vec kot dobrodosla... (jaz pa se se zdaj ne morem prisiliti, da bi uporabljal slovenskega sistema... in mi je tezko stimat komu racunalnik, ki ima namescen slovenski sistem)..ampak to je moj osebni problem

tukaj gre za veliko manjso spremembo, pa bo po mojem mnenju lih tako dobrodosla

T-h-o-r ::

that's not sarcasm, that's the truthhhh
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

[D]emon ::

Nikar ne primerjaj slovenjenja Windows z zamenjavo razporeda.

Windows licence se po komadu prodajajo po dosti visji ceni kot tipkovnice. Zato se racunica slovenjenja izide. Da pa bi proizvajalci tipkovnic samo za eno ubogo Slovenijo spreminjali razporeditev (in btw, crke so na tipke natisnjene--sitotisk) za tistih par sto komadov tipkovnic na leto, in to za take cene kot so ...No way, Jose.:\

In ja, v koncni fazi se vse zacne in konca pri stroskih.

opeter ::

sam res..zakaj ne gredo potem ven tudi Q, W Y in X? sej smo prej balkanci kakor angleži matr

Simpl, frekvenca uporabe.
Preštej kolikokrat na dan napišeš @ in kolikokrat Đ, kolikokrat € in kolikokrat Ć.

In ker ti nisi noben vzorec, je treba upoštevat par sto tisoč ljudi, ki tipkajo na tem prostoru in bojo uporabniki te nove razporeditve.

Js sm Đ in Ć letos oba natipkal šele drugič. Obakrat je blo v tem postu. @ tolčem vsak dan mnogokrat, € tudi skoraj vsak dan.

P.S. Ti si mrbit balkanec, js nism.


Ć in Đ? Humm, kolikor se spominjam sem samo v januarju skupaj ene 38500 krat (+/- 100 znakov), kolikor je program preštel. Je pa res, da dosti sodelujem s sosednjimi hrvaškimi tiskarnami... Mrbit zarad tega?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Lion29 ::

Brane...ne polagaj mi besed v usta... preberi si prve moje odgovore v temi, pa ti bo jasno...
nikjer nisem reku, da BI RAD slovensko tipkovnico, meni je dejansko vseeno, ZAME... mi pa ni vseeno za vse tiuste, ki se prvic soocajo z racunalnikom in jim je anglescina recimo tuja

PREDLOG prevodov mi ni vsec... aja, ti si tisti, ki vidi vse CRNO belo... ali JA ali NE, vmesnih faz recimo ti ne poznas....

kot receno v prejsnjih postih... sem zato, da se spremeni postavitev, ne strinjam pa se z vsemi prevodi... (dvig, ktrl, brisi nazaj).... nekateri drugi so mi ok (izhod, potrdi, brisi....)

ne vem, kaj ti gre tolko vnos, ce se spremeni par tipk.... v cem bos ti na slabsem, razen tega, da bos mogu recimo prispevati 2 evro centa za to spremembo

Lion29 ::

[D]emon:
sitotisk ... hm, to pa je veliiki strosek zamenjat recimo 20 napisov na razporedu... shit no... slovenija se bo zadolzila se za 100 let

[D]emon ::

sitotisk ... hm, to pa je veliiki strosek zamenjat recimo 20 napisov na razporedu... shit no... slovenija se bo zadolzila se za 100 let


Eno je ce ti uporabis sito za serijo 1,000,000 tipkovnic, drugo pa ce za 1,000 ;)

opeter ::

Zanimalo bi me, če bodo sedaj tudi v programih spremenili besede pri bližnjicah, primer:
CTRL + C bo KTRL + C itn.

Aha, torej uporabnik bo v nekem angleškem programu videl CTRL pa bo iskal znak... "hum, le glej, le glej, kje najdem to prekleto tipko..."

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: madviper ()

Lion29 ::

seveda je razlika... ampak strosek spremembe ni velik....
tudi sablona se nastavlja za vsako tipkovnico posebej (proizvajalci dajejo ven nonstop nove modele)... ce bi bil to tak strosek, bi ze zdavnaj ubobozali

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

Lion29 ::

opeter...good one
zgleda da bo treba nekaj postoriti tudi tu... kako resiti zadevo, pa ne vem, saj ce bosta v uporabi 2 standarda, bi bilo to potrebno resiti na sistemski ravni.... ce to ni ze reseno, pa ne vem (namrec da so bliznjice tam dinamicno prikazane glede na to kak razpored tipk imas nastavljen)

Lion29 ::

v programih niti nebi bilo tako tezko zamenjat, problem je bolj v prirocnikih...

sicer pa ce je bil prehod iz angleskih (slovenskih z angleskimi winsi) na slovenske prirocnike dokaj nebolec, tudi tukaj nebi smelo biti tezav

je pa zelo dober point

[D]emon ::

seveda je razlika... ampak strosek spremembe ni velik....
tudi sablona se nastavlja za vsako tipkovnico posebej (proizvajalci dajejo ven nonstop nove modele)... ce bi bil to tak strosek, bi ze zdavnaj ubobozali


Strojna ura priprave je v primeru da delas serijo 1,000 komadov dosti drazja, kot ce delas serijo 1,000,000 komadov.

Brane2 ::

Kakšen KTRL neki.

To je za čefurje.

NDZR. >:D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Lion29 ::

[D]emon, se strinjam... ampak v vsakem primeru bos tezko delal vec kot za 1000 primerkov, ker moras za vsak model tipkovnice posebej pripravljat... je sicer res, da so popravki manjsi, a se vedno so!... tak da tukaj neke blazne razlike v stroskih ne bo...

opeter ::

Brane2 ima v tem primeru prav: NADZOR. (= NDZR).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

[D]emon ::

Zate mogoce res ne, se pa mimogrede utegne odrazati na koncni ceni tipkovnic. ;)

Lion29 ::

Brane2: ja, meni veliko bolje zveni Nadzor kot ktrl. (razlika v enem znaku samo)

techfreak :) ::

Glede slovenjenja Windowsev ... za to, da imamo tudi svoj prevod kar dosti plačamo tudi samemu MSju. Nič ni zastonj. Poleg tega je pa to nekaj (slovenski Windowsi) kar mi nikakor ni všeč.

Zakaj bomo zamenjali z @ in €? Zakaj ne bi raje z € in $?
Na kakšnih laptopih večkrat vidiš priročni tipki za € in $ ... zakaj ne bi še mi to imeli? Saj za @ tako vsi vedo kje je.

Lion29 ::

Ker sem malo nesposoben, nisem nasel nacina, kako predlagati to, idejo, da bi namesto ktrl. uporabili nadzor..... tam sem prebral, da je treba nekaj narocit, potem izpolnit, poslat nazaj.... mislim ej... kak komplicirajo.... da bi pa naredili en preprosti spletni vmesnik,kjer bi folk dajal svoje predloge, pa ne, ha?

opeter ::

Na nemških tipkovnicah je tudi Steuerung, kot nadzor. Je vsekakor bolj smiseln, kot pa Kontrol(a).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ahac ::

Finta je še pri zdravniku .. ko bo prišel Đuro Saković in teh črk ne bo na tipkovnici ..


Đ in Ć še vedno BOSTA na tipkovnici. FFS, vsaj novico preber preden komentiraš.


imagodei: Npr: [ in {, ... so čisto na kretenskih mestih, zraven sta pa 2 popolnoma neizbrabljeni tipki.
ps. Se pa strinjam, da za € in @ ni treba lastnih tipk (ampak za []).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

gumby ::

Namesto TAB bo pa "Tipka, katero 90% folka ne ve uporabljat in zaradi tega tabele poravnava s presledki" >:D
my brain hurts

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gumby ()

techfreak :) ::

Namesto TAB bo pa "Tipka, katero 90% folka ne ve uporabljat in zaradi tega tabele poravnava s presledki" >:D

In kako se sploh poravnava tabele s presledki? WTF?

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Namesto TAB bo pa "Tipka, katero 90% folka ne ve uporabljat in zaradi tega tabele poravnava s presledki" >:D

In kako se sploh poravnava tabele s presledki? WTF?


Kako? držiš pritisnjeno tipkov "Spacebar"...

Še nisi videl? Na mojem prejšnjem delovnem mestu je 90% folka vrstice in vsebine tabele poravnavalo s pomočjo presledkov. Pa baje so končali neki seminar računalništva.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

darkolord ::

Tkole: :))

prvi stolpec           drugi stolpec
1                         2
bla                       bla bla

imagodei ::

KoKi> "Če mene vprašaš, še nisem slišal nobenega pametnega argumenta iz obeh "taborov"."

Naš argument je že sam po sebi ta, da imamo delujočo, funkcionalno tipkovnico, s katero lahko brez težav pišemo slovenski tekst. Če prihaja zaradi tipkovnice do poškodb zapestij, izpahov prstov, mišične distrofije, ali pa če podjetja trpijo hudo izgubo zaradi nefunkcionalne tipkovnice, potem je menjava na mestu.

Drugače pa ne. Kakšen argument bi pa ti rad še iz "našega tabora"?
- Hoc est qui sumus -

techfreak :) ::

Ja ampak samih tabel se tako ne poravnava. Veš kaj sploh so tabele?

In s tabom lahko pri tabelah samo "skačeš" iz predhodnje v naslednjo celico.

imagodei ::

Lion29> "pa jaz necesa ne stekam.... kako je lahko vecina izobrazenih ljudi tolk zabita!
bistvo, ki ga butli ne vidite je, da ne bodo SPREMINALI standarda ampak bodo DODALI novega.
Kar pomeni, da cetudi bodo prisle nove tipkovnice ven, boste se vedno lahko uporabljali stare. Noben vas ne bo prisilil, da kupite nove! NOBEN"


WTF potem sploh nova?! Za koga? Če je kej resnice v tem, kar govoriš, bo npr. 75-90% ljudi ostalo na starih tipkovnicah, kar pomeni, da se bo novih prodalo še manj. Nekaj 100 tipkovnic na posamezen model. Morda nekaj 10 prenosnikov na model.

A ti resno misliš, da bodo proizvajalci ustavili proizvodno linijo, vnesli parametre za novo slovensko tipkovnico, linijo pognali in jo čez pol ure, ko bo sestavljenih nekaj 100 tipkovnic, spet ustavili, pa nadaljevali z, npr. francosko?
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Hm, Nadzor se sliši fajn in še nek smisel ima. Beseda je tudi dost kratka, da je sploh ni treba krajšat. Če bo lahko na entru pisalo Potrdi, lahko komot na Ctrl piše Nadzor. Če je treba kje podpisat za ta predlog, takoj podpišem.

Je kakšna ideja tudi za Alt in Alt Gr?

Glede menujev, nebi bil presenečen, če bi po nastavitvi nove tipkovnice, v obstoječih menijih programov nenadoma videl "Nadzor + C" itd. Koneckoncev, te besede niso zapečene v veliko večino programov (razen redkih izjem, kjer je celoten UI custom izdelave) ampak se uporabljajo klasični windows servisi. Sprememba v enem dllju in majo skoraj vsi programi nenadoma drugačna imena tipk v meniju.

Tab pomeni tabulator in obstaja tudi v slovenščini. Bi lahko bil to Zamik?

P.S. Je pa zanimivo, kako je ljudi strah možnosti izbire. Sploh ne dojamejo, da jih niče ne bo silil vršt stran obstoječo tipkovnice. Kater zakon danes prepoveduje prodajo nemških tipkovnic v sloveniji? Skoraj vsi laptopi majo tuje tipkovnice plus nalepke. Si boste pač kupli nalepke s Ćji in Đji, tako kot si jih moramo do sedaj. Obstajala bo le možnost, da si lahko kupimo tudi nalepke z Izhod, Potrdi, Dvig, etc ter da sistem to prepozna. Ne privoščite izbire? Ak' je dobro za mene, mora bit dobro za cijeli svet?
Zbogom in hvala za vse ribe

madviper ::

Torej po uspešnem prebijanju skozi 8 strani vašega nabijanja za in proti novi razporeditvi, zakaj ja in zakaj ne, o vseh možnih nacionalizmih, o vseh pravopisih stare celine in neštetim žaljivkam, direktnih in indirektnih.

To da se tukaj kregate in žalite, da dajete statistično "točne" informacije (glede na sebe in lastne potrebe) in seveda veselo podpihujete nacionalizem. To vse skup ne bo imelo nobene koristi. Nihče ne bo upošteval vašega mnenja. Tole je le debata za komentiranje novic. Vsekakor pa bodo na SIST-u zelo veseli vaših predlogov in komentarjev, če jim jih boste poslal na v naprej pripravljenem obrazcu, ki vam ga priložijo ob naročilu dokumentacije predloga za nov slovenski razpored na tipkovnicah.

Torej v primeru, da bo nov slovenski razpored sprejet, bom pač dobavljal tipkovnice s Hrvaške s staro YU razporeditvijo, tak da fantje in dekleta nic se bat, bomo tud za vse "yugo-nostalgike" poskrbel.
I'd like to do something crazy!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madviper ()

Lion29 ::

ja.... sem zato, da se uporabi
ctrl = NADZOR
TAB = ZAMIK

alt lahko ostane lahko pa se tudi spremeni v mož. (kot možnost)

edino kar bi me še motilo je DVIG in BRIŠI NAZAJ

@madviper... mislim kolk komplicirajo... jaz bi mel predlog, pa potrebujem prvo da dobim dokumentacijo, izpolnem obrazec in to posljem... uffa

glede na to, da je to stvar za racunalnike, bi loahko to veliko bolje organizirali in pobrali veliiiiiiiko vec predlogov

bibip ::

demon>> Seveda se mi jebe za take bedarije.

Bedarija zate, ker te ni nič v hlačkah. Bedarija je jamrati in jokati, kako boš izgubil tisti svoj ć in đ. Jokaj dalje. :))

demon>> Ves zakaj se vedno obstaja bivsi YU razpored? Ker je skupno trzisce v drzavah, kjer je ta razpored se v uporabi dosti vecje, kot bi bilo v primeru, da bi vsaka od bivsih YU drzav ustvarila svoj razpored. Posledicno se proizvajalcem dejansko splaca proizvajati tipkovnice s tem razporedom. Slovensko trzisce pa je obcutno premajhno za take nebuloze.

Kaj tebe briga kaj se splača proizvajalcu delat? Če mi hočemo imeti tipkovnico, jo bomo imeli. Jebe se nam za cel balkan, kakšne tipkovnice imajo. A bi rad imel odločilno besedico pri temu ali kaj?

demon>>Da bi se zaradi tega, ker bom placeval za tako bedarijo pocutil bolj slovenskega ? Daj no daj.

Da postaneš Slovenec pa res ne moreš kupiti z denarjem. Kakšna bedarija je pa sedaj to?? Fante, pa ti veš kaj pišeš? A te ni nič sram? Mislim, sramota prve vrste!

Pa še to:
O kakšnih cenah pa govorite? Da bo nekaj dražje, ker bodo za Slovence delali? Če bodo hoteli prodati, bodo tudi naredili, kar se bo naročilo. Kakšen problem je pa zdaj tukaj? Kaj ima zdaj neko laično pametovanje okoli cene veze s tipkovnico? Tehnično gre samo za tisk tipk.

imagodei, a smo mi manj kot Francozi? A misliš, da bo ta sprememba samo za eno leto ali kaj? ZA VEDNO BO!! Če bodo pa še kaj spreminjali kdaj, pa gotovo ne bo nazaj đ in ć. :))

madviper, se opravičujem.

Bistri007 ::

>O kakšnih cenah pa govorite? Da bo nekaj dražje, ker bodo za Slovence delali? Če bodo hoteli prodati, bodo tudi naredili, kar se bo naročilo.

Dali ti bodo paket nagnusnih nalepk, pa bo. Namesto natisnjenih tipk za YU regijo...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

madviper ::

bibip bod prijazen do mene in drugih moderatorjev ter drži nivo debate nad nivojem vrtca.

Lion29 ti bi to nekak drugač? Kako? A s spletno anketo? Ne stvar mora bit urejena. Trenutna zadeva je kr kul. Jaz sm papirje dobo v roku dveh delovnih dni. Precej hitro in sedaj se pripravljam, da napišem pripombe. (Sej si poslal po mail-u zahtevek skupaj z naslovom kamor ti naj to pošljejo...)
I'd like to do something crazy!
««
7 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Potrjen nov standard slovenske tipkovnice (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Diski
17630334 (18735) Phantomeye
»

Eclipse težave z bližnicami

Oddelek: Programiranje
133760 (3380) blue
»

Programerji in keyboard layout. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
509684 (8731) kunigunda
»

Nov slovenski razpored na tipkovnicah (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
47136963 (25210) Okapi
»

[java] NetBeans

Oddelek: Programiranje
142062 (1737) morbo

Več podobnih tem