Slo-Tech - Pretekli mesec smo poročali, da se Evropska komisija mršči nad Windows z vgrajenim Internet Explorer, po tem ko je Opera protestirala, da jim Microsoft z nepošteno igro krade tržni delež. Epilog še čakamo, saj ima Microsoft dva meseca časa za odziv, se pa medtem dogajajo razne zastranitve.
Mitchell Baker, nekdanja izvršna direktorica Mozilla Corporation in sedanja predsednica Mozilla Foundation, je v svojem blogu zapisala, da se strinja z očitki Evropske komisije. Po njenem mnenju je Microsoft s svojim ravnanjem povzročil in še povzroča nepopravljivo škodo na področju konkurence in inovacij, zaradi česar bo potrebno nekaj nujno ukreniti, pri čemer svari pred napol domišljenimi ukrepi.
Ena izmed možnosti, ki se omenja, je integracija še drugih brskalnikov v Windows, s čimer bi imel uporabnik izbiro od samega začetka. Mnenja o taki praksi so deljena in Mike Connor stoji na nasprotnem bregu. Sam pravi, da za Firefox integracija ne bi bila dobra rešitev. Mimogrede še zavrača navedbe razvijalcev Opere, da samo pakiranje IE-ja v Windows prinese tržni delež, saj naj bi bil Firefox odličen dokaz, da to ni tako preprosto. Na vprašanje, kaj je potemtakem narobe z Opero, odgovarja, da je Opera pretežka, preveč geekovska, da bi se zares prijela.
Novice » Brskalniki » Firefox se pridružuje zahtevi Evropske komisije
darkolord ::
Ena izmed možnosti, ki se omenja, je integracija še drugih brskalnikov v Windows, s čimer bi imel uporabnik izbiro od samega začetka.IMHO je to najbolj butasta možnost. Sliši se sicer super, ampak nočna mora za vse, ki bodo imeli karkoli zraven:
- katere browserje vključit zraven? Vse? Zakaj ne?
- OS se releasa precej poredko, tako da bi bile integrirane zastarele, hroščate in luknjaste verzije brskalnikov
- komplicirano sledenje vseh verzij in nadgradenj
- support - folk bi klicaril Microsoft, ker jim FireFox pokvari profil...
Jst ::
Opera je preveč geekovska???? OMFG!
Opero v vsako vas!!!
Ima Mail klient, ki ga FF nima.
Ima torrent klient, ki ga FF nima.
...
Ima sinhronizacijo bookmarkov, personal bar, searchov, notes, typed history, speed dial. Out of the box.
FF ima pa dodatke, ki so bolj geekovski od "Synchronize Opera" opcije...
Opero v vsako vas!!!
Ima Mail klient, ki ga FF nima.
Ima torrent klient, ki ga FF nima.
...
Ima sinhronizacijo bookmarkov, personal bar, searchov, notes, typed history, speed dial. Out of the box.
FF ima pa dodatke, ki so bolj geekovski od "Synchronize Opera" opcije...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
mir_ror ::
dare, lahko bi imel gor samo Installer in ko se PC (operacijski sistem) prvič poveže na internet samodejsno upraša kater brskalnik želi namestiti in obkljuka. Tako bi bil na sistemu vedno svež brskalnik + bi uporabnik imel izbiro.
Sem že pisal na win7 razvijalski center, v poročilu za Win7 beta testerje.
Sem že pisal na win7 razvijalski center, v poročilu za Win7 beta testerje.
IntelQuad9450 3,6Ghz-AsusRampageFormula-nVidia285GTX-8GbGOCZ1066mhz-WDraptor
darkolord ::
Ja Opera je za elito, FireFox pa za običajne povprečneže
samodejsno upraša kater brskalnik želi namestiti in obkljukaPotem bi se za namestitev uporabil IE? In še to, iz kje bi ga pa namestil? Iz uradnih strani, ki ponavadi niso nek višek varnosti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
SkyNet ::
To so takšne buče! Zakaj zaboga ne bi smel Microsoft v SVOJEM OSu ponudit SVOJ brskalnik? In če se prav spomnem se da le-tega (IE) od SP1 naprej odstranit iz sistema? Tako da uporabnik ima izbiro... Opera naj raje malo prevetri svoj marketinški oddelek.
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs
cekr ::
Tu se ne gre za vprašanje brskalnika. Tu se gre samo in samo za opravičevanje nekega birokratskega delovnega mesta v Bruslju.
Problem bi bil samo, če bi ob instalaciji alternativnega brskalnika dobil sporočilo, da ti ga sistem ne dovoli uporabljat.
To z brskalniki me spominja na zahteve, da morajo moški in ženske isti delež na določenih delovnih mestih. Ni problem zahteva, problem je izvedba. Le zakaj bi moral imeti ravno Firefox ali pa Opera prednost pred mogočimi drugimi alternativnimi zadevami. Windowse sem pa kupil in me prav nič ne moti, če mi MS doda kakšno svojo zadevo kot privzeto. Še celo zelo bi me motilo, da po inštalaciji ne bi imel nekega brskalnika, za katerim bi stal proizvajalec sistema.
MS, Apple... ne more odgovarjat za morebitne težave, ki bi nastale ob uporabi alternativnega brskalnika.
Mogoče imam ravno zaradi takšnega početja popolni odpor do uporabe alternativnih brskalnikov. No, edino Chrome še kdaj uporabim.
Končno bi lahko alternativci še skupaj spravili nek sistem, ki bi ga uporabljala širna javnost. Potem pa nasuli 100 svojih različic brskalnikov, da bi imel narod možnost izbire.
To že poslušamo leta in leta. Rezultata pa nobenega. Še delež izgubljajo.
Vse skupaj je veliko preseravanje. Kdor hoče naj gre na določeno stran in dol potegne svoj ljubljeni brskalnik. Mogoče je bil včasih problem zaradi slabih linij, danes je izgovarjanje na nezmožnost uporabe alternative čisti nesmisel.
Problem bi bil samo, če bi ob instalaciji alternativnega brskalnika dobil sporočilo, da ti ga sistem ne dovoli uporabljat.
To z brskalniki me spominja na zahteve, da morajo moški in ženske isti delež na določenih delovnih mestih. Ni problem zahteva, problem je izvedba. Le zakaj bi moral imeti ravno Firefox ali pa Opera prednost pred mogočimi drugimi alternativnimi zadevami. Windowse sem pa kupil in me prav nič ne moti, če mi MS doda kakšno svojo zadevo kot privzeto. Še celo zelo bi me motilo, da po inštalaciji ne bi imel nekega brskalnika, za katerim bi stal proizvajalec sistema.
MS, Apple... ne more odgovarjat za morebitne težave, ki bi nastale ob uporabi alternativnega brskalnika.
Mogoče imam ravno zaradi takšnega početja popolni odpor do uporabe alternativnih brskalnikov. No, edino Chrome še kdaj uporabim.
Končno bi lahko alternativci še skupaj spravili nek sistem, ki bi ga uporabljala širna javnost. Potem pa nasuli 100 svojih različic brskalnikov, da bi imel narod možnost izbire.
To že poslušamo leta in leta. Rezultata pa nobenega. Še delež izgubljajo.
Vse skupaj je veliko preseravanje. Kdor hoče naj gre na določeno stran in dol potegne svoj ljubljeni brskalnik. Mogoče je bil včasih problem zaradi slabih linij, danes je izgovarjanje na nezmožnost uporabe alternative čisti nesmisel.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
bluefish ::
Najprej je EU proti MS sprožila protimonopolni postopek zaradi vgradnje IE v sistem, nato so ugotovili, da bi moral imeti uporabnik ob namestitvi sistema možnost, da izbere enega izmed drugih brskalnikov. Sedaj pa se že vsak razvijalec vsiljuje zraven in želi imeti brskalnik kar integriran v sistem. Nazadnje bo vse skupaj ena velika zmeda in samo še dodatno smetje po disku.
Naj enostavno naredijo tako, da se ob prvem zagonu IE pokaže stran, kjer je možno izbirati med brskalniki in je dodan direkten link za prenos. Nekako podobno, kot je trenutno za izbiro ponudnika iskanja.
Je pa v vsakem primeru problem, ko bo vse več podjetij želelo svoj kos pogače in bo na tovrstnih seznamih en kup brskalnikov, ki jih večina sploh ne pozna. Nazadnje bodo tisti manj seznanjeni bodisi izbrali kar IE ali pa čisto en banana browser, ki bo imel več lukenj kot pa sito.
IE-ja pa jim v vsakem primeru še kar nekaj časa ne bo uspelo popolno odstraniti iz sistema, saj se nanj zanašajo pomoč in nekatere druge komponente.
Naj enostavno naredijo tako, da se ob prvem zagonu IE pokaže stran, kjer je možno izbirati med brskalniki in je dodan direkten link za prenos. Nekako podobno, kot je trenutno za izbiro ponudnika iskanja.
Je pa v vsakem primeru problem, ko bo vse več podjetij želelo svoj kos pogače in bo na tovrstnih seznamih en kup brskalnikov, ki jih večina sploh ne pozna. Nazadnje bodo tisti manj seznanjeni bodisi izbrali kar IE ali pa čisto en banana browser, ki bo imel več lukenj kot pa sito.
IE-ja pa jim v vsakem primeru še kar nekaj časa ne bo uspelo popolno odstraniti iz sistema, saj se nanj zanašajo pomoč in nekatere druge komponente.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Poldi112 ::
>Ima Mail klient, ki ga FF nima.
>Ima torrent klient, ki ga FF nima.
Opera je omejena. Manjka ji file browser, movie editor, ukazna lupina, predvajalnik glasbe, defragmentator in toaster.
Pa še resno - vgrajevanje funkcij iz drugega področja, namesto razvijanje primarnega (v tem primeru www) očitno kaže na pomanjkanje idej. In ker hočeš novo verzijo, ta pa mora imeti nekaj novega, dodajaš funkcionalnosti drugih programov in na koncu dobiš en velik bloat.
>Ja Opera je za elito, FireFox pa za običajne povprečneže
Včasih, okrog verzije 4, mogoče. Zdaj je pa samo še za nostalgike in snobe :)
>Zakaj zaboga ne bi smel Microsoft v SVOJEM OSu ponudit SVOJ brskalnik?
Že 100x povedano. Ker izkorišča monopol za širjenje drugega monopola (browser) in ker poleg vseda dela že zanič browser imajo vsi web developerji 10 let prezgodaj sive lase.
>In če se prav spomnem se da le-tega (IE) od SP1 naprej odstranit iz sistema?
Aja? Kako pa?
>Ima torrent klient, ki ga FF nima.
Opera je omejena. Manjka ji file browser, movie editor, ukazna lupina, predvajalnik glasbe, defragmentator in toaster.
Pa še resno - vgrajevanje funkcij iz drugega področja, namesto razvijanje primarnega (v tem primeru www) očitno kaže na pomanjkanje idej. In ker hočeš novo verzijo, ta pa mora imeti nekaj novega, dodajaš funkcionalnosti drugih programov in na koncu dobiš en velik bloat.
>Ja Opera je za elito, FireFox pa za običajne povprečneže
Včasih, okrog verzije 4, mogoče. Zdaj je pa samo še za nostalgike in snobe :)
>Zakaj zaboga ne bi smel Microsoft v SVOJEM OSu ponudit SVOJ brskalnik?
Že 100x povedano. Ker izkorišča monopol za širjenje drugega monopola (browser) in ker poleg vseda dela že zanič browser imajo vsi web developerji 10 let prezgodaj sive lase.
>In če se prav spomnem se da le-tega (IE) od SP1 naprej odstranit iz sistema?
Aja? Kako pa?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
patron ::
Poldi kaj zavraga nucaš predvajalnik glasbe v brskalniku... al pa movie editor lepo te prosm ne me smejat. Brskalnik mam da brskam po netu za ostalo imam namenske programe :)
EDIT: Poldi šele zdaj razumem kaj si mislil :D
EDIT: Poldi šele zdaj razumem kaj si mislil :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: patron ()
nekikr ::
No, jaz tudi mislim da ima MS na svojem OSu vso pravico vključiti kar jim pač paše ker... komu se lahko pritožim, da Gigabyte na svoje grafične kartice prilaga svoj hladilnik in ne tistega od Arctic Cooling, ki je boljši? seveda je takih primerov malo morje.
Če komu IE ni všeč, ga naj ali izbriše, ali pa naj ne kupi MS OS. A je to res tako težko razumet. Če je izdelek tvoja lastnina bi moral imeti pravico, da z njim počneš karkoli (dodaš ali odstraniš funkcije).
Sicer pa, naj Firefox naredi svoj OS če so tako hudi, pa naj dajo FF zraven (jaz ga ne bom kupil, ker je Opera za moje potrebe super).
Če komu IE ni všeč, ga naj ali izbriše, ali pa naj ne kupi MS OS. A je to res tako težko razumet. Če je izdelek tvoja lastnina bi moral imeti pravico, da z njim počneš karkoli (dodaš ali odstraniš funkcije).
Sicer pa, naj Firefox naredi svoj OS če so tako hudi, pa naj dajo FF zraven (jaz ga ne bom kupil, ker je Opera za moje potrebe super).
darkolord ::
Pa še resno - vgrajevanje funkcij iz drugega področja, namesto razvijanje primarnega (v tem primeru www) očitno kaže na pomanjkanje idej.Idej glede česa? Kaj pa naj browser dela?
Opera ima sicer glede browsanja vgrajenih kar nekaj fićrjev, ki ti močno olajšajo brskanje, in ki jih moraš pri ostalih brskalnikih dodajat naknadno (s počasnejšimi in ne varnimi addini), saj v nasprotnem primeru izgledajo kot majhen smrdljiv kupček.
In ker hočeš novo verzijo, ta pa mora imeti nekaj novega, dodajaš funkcionalnosti drugih programov in na koncu dobiš en velik bloat.V operi je (z izjemo mail klienta) ta funkcionalost čisto osnovna. Pa je kljub temu še vedno manjša in hitrejša (torej ne more bit bloat po nobenem razumnem kriteriju).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
squngy ::
Sej ne rabi svojega OSa (oziroma ga na nek način ima), Firefox je po defoltu zraven velike večine linux distrotov :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: squngy ()
Poldi112 ::
>Če komu IE ni všeč, ga naj ali izbriše, ali pa naj ne kupi MS OS. A je to res tako težko razumet. Če je izdelek tvoja lastnina bi moral imeti pravico, da z njim počneš karkoli (dodaš ali odstraniš funkcije).
Zakoni proti izkoriščanju monopola. Lahko si srečen, da jih imamo in da jih vsaj nekateri razumejo, drugače bi imeli tudi tu Ein Volk, ein Reich, ein Führer!
Zakoni proti izkoriščanju monopola. Lahko si srečen, da jih imamo in da jih vsaj nekateri razumejo, drugače bi imeli tudi tu Ein Volk, ein Reich, ein Führer!
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
MacQ ::
Ker izkorišča monopol za širjenje drugega monopola (browser)
Vau, globoka misel. Potemtakem ni kriv IE, ampak celotni Windows. Naj potem EU naloži Microsoftu, da ne sme izdajati več Windows, dokler ne bo kdo razvil podoben sistem oziroma bo tržni delež MacOSa, Linuxa in ostalih alternativ nekako primerljiv s tržnim deležem Windows.
Vse to so navadne bedarije. Če nekdo ni sposoben zreklamirati svojega izdelka tako dobro, da bo zmanjšal monopol, je to njegov problem. Gre se za konkurenco in če hočeš kaj prodati, se moraš znajti, ne pa jokati nekim komisijam.
@KoKy - temu se reče sarkazem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacQ ()
Poldi112 ::
Kriva je kombinacija, ko nimaš izbire. Saj če bi spremljal kaj se je dogajalo 10 let nazaj, ko je popušil Netscape, bi videl, da boj ni bil pravičen. Ampak ja, če živiš v jami lahko sanjaš o slabem marketingu. V tvojem svetu je očitno to edini možni razlog za neuspeh konkurence.
In nič ni narobe s tem, da ima MS 100% tržni delež - narobe je, da ga izkorišča za nefer konkuriranje na drugih področjih. In posledično imamo zanič rešitve.
In nič ni narobe s tem, da ima MS 100% tržni delež - narobe je, da ga izkorišča za nefer konkuriranje na drugih področjih. In posledično imamo zanič rešitve.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
squngy ::
Pa še resno - vgrajevanje funkcij iz drugega področja, namesto razvijanje primarnega (v tem primeru www) očitno kaže na pomanjkanje idej. In ker hočeš novo verzijo, ta pa mora imeti nekaj novega, dodajaš funkcionalnosti drugih programov in na koncu dobiš en velik bloat.
HAHAHAHA rofl. Čist tko btw:
Firefox Setup 3.0.6.exe -> 7.17 MB (7,521,112 bytes)
Opera_963_en_Setup.exe -> 5.35 MB (5,619,080 bytes)
S tem, da kot si omenil ima opera že vgrajeno veliko dodatnih funkcij (ki jih boš pri FF še dodatno gor dajal). Keri je potem tukaj bloat?
nekikr ::
Ja, potem pa naloži boljšo rešitev če jo rabiš ane...Če ti IE ni všeč ga izbriši in naloži nekaj tretjega.
Če pomislim..
V Win mi ni všeč da ima vgrajen outlook express namesto incredi mail...naj ga dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajene igre namesto unih linux iger...naj jih dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajen explorer namesto TC...naj ga dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajen NTFS namesto nekega eksotičnega sistema...naj ga dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajen tako enostaven uporabniški vmesnik, hočem samo ukazno vrstico...naj ga dajo vn.
.....
Če bi vsi tako jokali kot FF in druščina, potem bi moral kupiti Win in miljon dodatkov samo zato, da bi delal iste stvari kot jih delaš sedaj.
Če pomislim..
V Win mi ni všeč da ima vgrajen outlook express namesto incredi mail...naj ga dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajene igre namesto unih linux iger...naj jih dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajen explorer namesto TC...naj ga dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajen NTFS namesto nekega eksotičnega sistema...naj ga dajo vn.
V Win mi ni všeč da ima vgrajen tako enostaven uporabniški vmesnik, hočem samo ukazno vrstico...naj ga dajo vn.
.....
Če bi vsi tako jokali kot FF in druščina, potem bi moral kupiti Win in miljon dodatkov samo zato, da bi delal iste stvari kot jih delaš sedaj.
MacQ ::
Kako nimaš izbire? Seveda jo imaš. Instaliraš alternativo in pustiš IE vnemar. Celo blokiraš ga lahko, čeprav to glih ne deluje, kot bi moralo. Je pa res, da ni v napoto. Sam namreč takoj instaliram FF po sveži instalaciji Windows in se IE več ne dotaknem, če res ne moram. In zaradi tega izgubljam kaj spanca? Ne.
Pa če smo že pri Operi. Jaz bi jo uporabljal, če ne bi imela torrent odjemalca, poštnega odjemalca in ostale šare, ki je ne rabim. Naj se MS pritoži EU, da naj dajo to ven. :D
Pa če smo že pri Operi. Jaz bi jo uporabljal, če ne bi imela torrent odjemalca, poštnega odjemalca in ostale šare, ki je ne rabim. Naj se MS pritoži EU, da naj dajo to ven. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacQ ()
darkolord ::
Jaz bi jo uporabljal, če ne bi imela torrent odjemalca, poštnega odjemalca in ostale šare, ki je ne rabim.Pa te to dejansko kaj moti al je samo psihološko?
squngy ::
torrent odjemalec dejansko zna motit če ga ne znaš iklopit...
Vsaj mene moti predvsem to, da ta torrent odjemalec ne zna nadeljevati seje in je zato dokaj neuporaben za večje prenose X|
Vsaj mene moti predvsem to, da ta torrent odjemalec ne zna nadeljevati seje in je zato dokaj neuporaben za večje prenose X|
jlpktnst ::
Imam osebno samo 2 reči, ki jih zamerim operi, in prva je torrent client (ki ga itak sklopim, sem ga enkrat zalaufal pa ni šlo nimakor).
Druga je pa v visti, ko je opera velika 200+ mega (kar je hitro) - se nepričakovano sesuva. Kriva je verjetno vista, samo the hell...
Firefox je itak gravž proti operi, počasnejši pa rabiš plugin za vsako malenkost ker nima nič not vgrajen.
Drugače pa glede teh pizdarij z browserji v osih - mislim da je ta komisija 10 let za časom :D Takrat je blo to še pomembno, sedaj pa so tudi ljudje dosti bolj informirani in izbire je več. Seveda pa nebi škodilo, če bi te sistem vprašal za brskalnik pri namestitvi. Linux je pa včasih instaliral po več brskalnikov by default, sedaj pa ne vem kako je, ker je linux tud podobno ko firefox vedno večji crap.
Druga je pa v visti, ko je opera velika 200+ mega (kar je hitro) - se nepričakovano sesuva. Kriva je verjetno vista, samo the hell...
Firefox je itak gravž proti operi, počasnejši pa rabiš plugin za vsako malenkost ker nima nič not vgrajen.
Drugače pa glede teh pizdarij z browserji v osih - mislim da je ta komisija 10 let za časom :D Takrat je blo to še pomembno, sedaj pa so tudi ljudje dosti bolj informirani in izbire je več. Seveda pa nebi škodilo, če bi te sistem vprašal za brskalnik pri namestitvi. Linux je pa včasih instaliral po več brskalnikov by default, sedaj pa ne vem kako je, ker je linux tud podobno ko firefox vedno večji crap.
MrStein ::
nekikr:
Eni pa res ne razumejo. No, potem en res direkten primerček, ki ga bodo razumeli vsi z IQ večjim od zelene trave:
A ima Suljanovič v vhodu lastne diskoteke počet kar mu pač paše ? Ali mora spoštovat zakone ? Tako kot vsi ? ("vsi" vključuje tudi MS)
No, jaz tudi mislim da ima MS na svojem OSu vso pravico vključiti kar jim pač paše ker... komu se lahko pritožim, da Gigabyte na svoje grafične kartice prilaga svoj hladilnik in ne tistega od Arctic Cooling, ki je boljši? seveda je takih primerov malo morje.
Eni pa res ne razumejo. No, potem en res direkten primerček, ki ga bodo razumeli vsi z IQ večjim od zelene trave:
A ima Suljanovič v vhodu lastne diskoteke počet kar mu pač paše ? Ali mora spoštovat zakone ? Tako kot vsi ? ("vsi" vključuje tudi MS)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Zakaj članek razloži, kdo je Mitchell Baker, za Mike Connor pa pisec predpostavi, da ga vsak pozna (jaz ga ne) in ne rabi predstavitve ?
darkolord:
In ta pravila ne veljajo za bundlan IE, ker... ?
darkolord:
- OS se releasa precej poredko, tako da bi bile integrirane zastarele, hroščate in luknjaste verzije brskalnikov
- komplicirano sledenje vseh verzij in nadgradenj
In ta pravila ne veljajo za bundlan IE, ker... ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
nekikr ::
MrStein - v vsaki temi smetiš s primeri, ki niso vezani na primer.
Lastnik diskoteke ima pravico narediti ovalni vhod, kvadratni, trikotni, lahko ga obleče v marmor, ploščice, samo pobeli na rumeno. Prav tako lahko po njem napelje rože ovijalke...Znotraj lahko naredi oder ali pa tudi ne. Lahko ima 10 metrov dolg bar ali pa okroglega dvometrskega...To je njegova pravica kot lastnika lokala. In če ti nekaj od tega ni všeč, ti pač ni potrebno iti v to diskoteko. Pojdi v drugo. Zakaj bi on zaradi tebe spremenil dizajn. Prispodoba z varnostnikom pa seveda ni na mestu in je tebi primerna. Poveš kar nekaj, kar nima veze z nobeno stvarjo.
IE sam po sebi ni nevaren. Nikomur ne škodi. Nihče ne bo zaradi tega umrl. Če kdo misli, da ne podpira dovolj stvari ima pa pravico, da si namesti na svoja okna katerikoli drug brskalnik. Nihče ti tega ne omogoča ali kakorkoli drugače prepoveduje.
Če smo čisto pošteni, če IE ne bi bilo v Win, potem bi pa jamrali kako beden OS da je, ker še brskalnika ne dobiš zraven...
Lastnik diskoteke ima pravico narediti ovalni vhod, kvadratni, trikotni, lahko ga obleče v marmor, ploščice, samo pobeli na rumeno. Prav tako lahko po njem napelje rože ovijalke...Znotraj lahko naredi oder ali pa tudi ne. Lahko ima 10 metrov dolg bar ali pa okroglega dvometrskega...To je njegova pravica kot lastnika lokala. In če ti nekaj od tega ni všeč, ti pač ni potrebno iti v to diskoteko. Pojdi v drugo. Zakaj bi on zaradi tebe spremenil dizajn. Prispodoba z varnostnikom pa seveda ni na mestu in je tebi primerna. Poveš kar nekaj, kar nima veze z nobeno stvarjo.
IE sam po sebi ni nevaren. Nikomur ne škodi. Nihče ne bo zaradi tega umrl. Če kdo misli, da ne podpira dovolj stvari ima pa pravico, da si namesti na svoja okna katerikoli drug brskalnik. Nihče ti tega ne omogoča ali kakorkoli drugače prepoveduje.
Če smo čisto pošteni, če IE ne bi bilo v Win, potem bi pa jamrali kako beden OS da je, ker še brskalnika ne dobiš zraven...
MacQ ::
Bom spet prilepil razlago monopola:
Torej MS še vedno nima monopola, ker ne onemogoča instalacije alternativnih brskalnikov na svoj OS, tudi si ne pridružuje pravico izdelovanja edinega brskalnika za svoj OS itd.
Tako bi potem lahko tudi Applu prepovedali bundlanje Safarija v svoj OS in Ubuntu Firefoxa. Vse je to isti kakec.
Dokler imaš pravico uporabljati alternative, ni monopola.
Sicer pa je Cekr v svojem komentarju napisal za kaj se v resnici tukaj gre in se kregamo čisto brez veze.
monopol -a m (o)
1. stanje na trgu, ko je en sam ponudnik
blaga: odpraviti monopol; monopol v
trgovini / popolni monopol / mednarodni
monopol ki obvladuje svetovno tržišče //
izključna pravica do izdelovanja ali
prodajanja česa: dobiti monopol za
trgovino z zlatom; imeti monopol;
monopol na proizvajalna sredstva /
državni monopol; prodajni, trgovinski
monopol // ekspr. izključna oblast nad
čim: imeti monopol v kaki stroki;
tendenca po ideološkem monopolu;
monopol nad izobrazbo / šolstvo ne sme
biti monopol majhne skupine ljudi
2. ekon., v kapitalistični ekonomiki združenje
podjetij, ki ima namen odpraviti
medsebojno konkurenco: nastanek
monopolov / združevati se v monopole
Torej MS še vedno nima monopola, ker ne onemogoča instalacije alternativnih brskalnikov na svoj OS, tudi si ne pridružuje pravico izdelovanja edinega brskalnika za svoj OS itd.
Tako bi potem lahko tudi Applu prepovedali bundlanje Safarija v svoj OS in Ubuntu Firefoxa. Vse je to isti kakec.
Dokler imaš pravico uporabljati alternative, ni monopola.
Sicer pa je Cekr v svojem komentarju napisal za kaj se v resnici tukaj gre in se kregamo čisto brez veze.
arjan_t ::
daj ne mešaj ubuntuja tu zraven, preko atp-ja si lahko namestiš še vsaj 2 različna browserja (sigurno več), ostale pa lahko dobiš še z downloadanjem iz uradnih strani
MacQ ::
Jaz bi jo uporabljal, če ne bi imela torrent odjemalca, poštnega odjemalca in ostale šare, ki je ne rabim.Pa te to dejansko kaj moti al je samo psihološko?
S tem sem hotel povedati, da ima tudi Opera stvari notri, ki lahko posledično slabo vplivajo na ostale programe. Npr. BitTorrent.inc bi se lahko pobunili, ker Opera propagira svoj torrent odjemalec, medtem ko njihov ždi nekje v ozadju. Seveda pa bi za to morala resničnost biti precej drugačna.
arjan_t ::
Tako kot pri Winsih.
a preko vgrajenega windows installerja (ki ne obstaja) lahko namestiš druge brskalnike?
techfreak :) ::
Zakaj Opera ni popularna ... verjetno je razlog v precej drugačnem vmesniku, mogoče zaradi njenega imena ali pa ker jo preprosto veliko ljudi ne uporablja.
Tudi sam niti pomislil ne bi na to, da bi jo uporabljal. Firefox in Safari sta mi dovolj in uporablja oba. V bistvu mi je vseeno kaj uporabljam ... ampak pač sem tako navajen in verjetno je pri drugih enako.
Tudi sam niti pomislil ne bi na to, da bi jo uporabljal. Firefox in Safari sta mi dovolj in uporablja oba. V bistvu mi je vseeno kaj uporabljam ... ampak pač sem tako navajen in verjetno je pri drugih enako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
squngy ::
@MacQ pejmo tožt bitcomet ker ima vgrajen browser XD (ziher ni edini)
Opera je program winsi so pa OS
sicer pa mene ne moti da je IE bundlan zraven winsov, moti pa me, da je že po defaultu nameščen (tolk težko dat oknčk z vprašanjem "Ali želiš IE? DA|NE) in da ga ni ravno enostavno odstraniti (še posebaj za povprečnega nevedneža)
Opera je program winsi so pa OS
sicer pa mene ne moti da je IE bundlan zraven winsov, moti pa me, da je že po defaultu nameščen (tolk težko dat oknčk z vprašanjem "Ali želiš IE? DA|NE) in da ga ni ravno enostavno odstraniti (še posebaj za povprečnega nevedneža)
MacQ ::
a preko vgrajenega windows installerja (ki ne obstaja) lahko namestiš druge brskalnike?
Vgrajen Windows Installer seveda obstaja, vendar ne taki, kot si ga ti predstavljaš. Sicer pa tega nisem rekel. Mislil sem povedati, da se v Winsih tudi da instalirati ostale brskalnike z downloadom iz uradnih strani, kar privede do tega, da lahko mešam Ubuntu sem zraven.
@squngy - kdo govori o Winsih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacQ ()
RationalG ::
Po mojem mnenju je največji problem neodstranljivost IE. Saj se ga da disablat, po določenih procedurah tudi zbrisat, ampak s tem windowsu na nek način odstraniš en "vitalen" organ...kar se helpa in podobnih zadev tiče. In tako je uporabnik še vedno (tudi če imaš instalirano Opero, FF, Chrome ali bilokaj) primoran "uporabljat" IE (oziroma se IE uporablja sam...). Problem ni v browserjih, ampak v Winsih. Zakaj recimo help in microsoftove uradne strani ne morejo biti dostopne preko FF ali Opere...?
Tisto z predinstaliranimi browserji je bedarija...tako kot si sedaj svoj priljubljen browser instaliraš, bi si potem mogu nepriljubljene uninstalirat (več dela če človek mene vpraša).
Naj bo privzet IE, naj ti takoj na začetku ponudi dolvleko ostalih browserjev, in naj se tudi sam IE pusti normalno odstranit. (Saj tudi apple privzeto ponuja safari, pa se noben ne buni...)
!! My 2 cents.
Tisto z predinstaliranimi browserji je bedarija...tako kot si sedaj svoj priljubljen browser instaliraš, bi si potem mogu nepriljubljene uninstalirat (več dela če človek mene vpraša).
Naj bo privzet IE, naj ti takoj na začetku ponudi dolvleko ostalih browserjev, in naj se tudi sam IE pusti normalno odstranit. (Saj tudi apple privzeto ponuja safari, pa se noben ne buni...)
!! My 2 cents.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RationalG ()
gokky ::
Jaz bi bil hudo zadovoljen že, če bo komisiji uspelo doseči, da mora biti IE v celoti in preprosto odstranljiv. Zaenkrat nikjer v CP ne vidim možnosti, kako ga na lep način odstraniti.
Pa njegov UI me ne moti (za nujne stvari se da preživeti tudi z Lynx-om), kot me motijo njegova varnostna (ne)zasnova in hroščeki. Da o tem, da ga preklinjam vsakič, ko moram poskrbeti za prikaz spletnih strani tudi v IE6, raje ne govorim.
Pa njegov UI me ne moti (za nujne stvari se da preživeti tudi z Lynx-om), kot me motijo njegova varnostna (ne)zasnova in hroščeki. Da o tem, da ga preklinjam vsakič, ko moram poskrbeti za prikaz spletnih strani tudi v IE6, raje ne govorim.
nekikr ::
Ko sem pred dvemi leti prešel na Visto sem prešel tudi na Opero. Od takrat naprej nisem nikdar uporabil IE. Tako da ne razumem v katerem primeru si ga primoran uporabiti...
PaX_MaN ::
S tem sem hotel povedati, da ima tudi Opera stvari notri, ki lahko posledično slabo vplivajo na ostale programe. Npr. BitTorrent.inc bi se lahko pobunili, ker Opera propagira svoj torrent odjemalec, medtem ko njihov ždi nekje v ozadju. Seveda pa bi za to morala resničnost biti precej drugačna.
Seveda bi lahko, če bi Opera imela monopol. Ampak ga, o lej!, nima.
opeter ::
daj ne mešaj ubuntuja tu zraven, preko atp-ja si lahko namestiš še vsaj 2 različna browserja (sigurno več), ostale pa lahko dobiš še z downloadanjem iz uradnih strani
Saj pri Oknih tudi lahko. Odpreš IE, v iskalnik v pišeš npr. Firefox in že dobiš povezavo do prenosnega mesta.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RationalG ::
Samo v aptju lahko komot tudi odstraniš katerikoli browser. V winsih IEja (vsaj normalno) ne moreš.
PaX_MaN ::
Ne, PaX_MaN, ti ne razumeš.
Potem boš pa znal povedat, česa ne razumem.
A tole
Seveda bi lahko, če bi Opera imela monopol. Ampak ga, o lej!, nima.
razumeš?
PaX_MaN ::
Aha. A potem se da IE odstranit? A potem lahko greš na Windows Update z FF, Opero, Safarijem, Google Chrome?
arjan_t ::
Saj pri Oknih tudi lahko. Odpreš IE, v iskalnik v pišeš npr. Firefox in že dobiš povezavo do prenosnega mesta.
ja ampak pri ubuntu-ju so te brskalniki že del sistema (samo niso nameščeni)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: arjan_t ()
T_F_7 ::
Meni je OPERA daleč najjači od vseh.
Edino kar me moti je da mi torrente hoče direkt dol vlečt, verjetno pa se da to tudi poštimat
Edino kar me moti je da mi torrente hoče direkt dol vlečt, verjetno pa se da to tudi poštimat
Pri spremembi podpisa lahko traja nekaj časa, da le-ta postane vidna.
MacQ ::
Aha. A potem se da IE odstranit? A potem lahko greš na Windows Update z FF, Opero, Safarijem, Google Chrome?
Ne, ne da se, ker je del sistema. Pa zaradi tega to še vedno ni monopol, ker ne onemogoča namestitev alternativ.
Z FF pa lahko greš na windows update, ja (z addonom). Za ostale pa ne vem. Sicer pa zakaj bi hodil sploh peški na update, če pa lahko vklopiš avtomatske posodobitve? Jaz npr. IE sploh ne uporabljam. Včasih celo pozabim, da ga imam. Če pa ga že moram, pa mi ga ni težko pognati za teh 5 minut, kolikor ga rabim.
Mater, ste eni razvajeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacQ ()
1024 ::
Meni je OPERA daleč najjači od vseh.
Edino kar me moti je da mi torrente hoče direkt dol vlečt, verjetno pa se da to tudi poštimat
napisi v naslovno vrstico opera:config
Fish knows everything.
MrStein ::
nekikr:
Ti "smetiš s primeri, ki niso vezani na primer"
Pri OS namreč ne moreš "pejt v drugo".
Ali boš ti vlado, banke, Blizzard, Rockstar itd. prepričal, da podprejo tudi ne-Windows OS ?
No, daj, pa takoj "pojdem v drugo". Do takrat pa "lahko greš v drugo" govori kakim frocom.
MacQ:
Ne ni. Cela stroka je takega mnenja.
arjan_t:
Obstaja. Sicer ima res slabi izbor programov, a obstaja.
MrStein - v vsaki temi smetiš s primeri, ki niso vezani na primer.
...
To je njegova pravica kot lastnika lokala. In če ti nekaj od tega ni všeč, ti pač ni potrebno iti v to diskoteko.... Pojdi v drugo. ...
Ti "smetiš s primeri, ki niso vezani na primer"
Pri OS namreč ne moreš "pejt v drugo".
Ali boš ti vlado, banke, Blizzard, Rockstar itd. prepričal, da podprejo tudi ne-Windows OS ?
No, daj, pa takoj "pojdem v drugo". Do takrat pa "lahko greš v drugo" govori kakim frocom.
MacQ:
Tako bi potem lahko tudi Applu prepovedali bundlanje Safarija v svoj OS in Ubuntu Firefoxa. Vse je to isti kakec.
Ne ni. Cela stroka je takega mnenja.
arjan_t:
a preko vgrajenega windows installerja (ki ne obstaja)
Obstaja. Sicer ima res slabi izbor programov, a obstaja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoftu še ta mesec nova globa EUOddelek: Novice / Tožbe | 7895 (6056) | Poldi112 |
» | Evropska komisija: Microsoft kršil protimonopolne zavezeOddelek: Novice / Tožbe | 12568 (11247) | Manu |
» | Evropska komisija hoče več brskalnikov v Windows (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 16418 (12490) | BigWhale |
» | Firefox se pridružuje zahtevi Evropske komisije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 14873 (12032) | gzibret |
» | Slovenija: Firefox prevzel vodstvo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 19580 (13595) | poweroff |