» »

Evropska komisija hoče več brskalnikov v Windows

1
2
3 4

jlpktnst ::

Ni mi jasno zakaj vsi samo pljuvate čez to? Pač izbere vsak kar mu paše... kje je težava? Zakaj nebi smeli imet izbire? Web browser je pač zelo pomemben del programske opreme in tudi ponavadi prva reč ki jo namestiš na sistem po inštalaciji.

Pinzl ::

@jlpkstn

Ja ampak ali se ti ne zdi malo/veliko neumo da bi mogla firma A vključevati v svoj software firme B.
Kar je še bolj smešno bo moral windows update verjetno skrbeti da so drugi brskalniki up-to-date.
In potem ko nekaj ne bo delovalo zarad napake v opera/firefox/safari/other s**t bo folk klical microsoft in njim težil.
To je neumost in te budale ki so sprejele tole bi blo treba dati na grmado.
Edino kar bi lahko dal opcijo je res to da izbereš kater del Win hočš in kateri ne.(slikar,notepad,WMP...) Absolutno pa je neumno da ti med inštalacijo OS firme A ponuja konkurenčen izdelek. Zakaj potem meni linux ob zagonu ne ponudi inštalacije opere.
Bo treba tut linux mal oglobit jebiga,alpa jih prepovedat v EU-ju.
Pa kaj če nima 90% uborabnikov,pa kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pinzl ()

coma2black ::

Zato ker se mi zdi to brezvezno in nepotrebno vtikanje v produkt nekega podjetja. sam sploh nisem pristaš ms-ja in bi se ga z velikim veseljem popolnoma izognil če bi se le lahko, vendar se mi pa to kar delajo zdi totalna debilana. na voljo imaš os, ki s seboj prinese programski paket (tako kot v glavnem vsi linux distroti in osx) in res ne vidim razloga da bi pri tem omejevali, če ti to pač ni všeč presedlaš na drug os. če pa bodo to uzakonili, pol morajo isto narediti z ff-jem, konquerorjem, safarijem, da o raznih notepadih, gedit-ih, windows explorerju, solitarju in celo o drajverjih sploh ne zgubljam besed
--=- [ Dex ] -=--

smash ::

jest ne vem a je tolk težko doumet da je treba te zadeve poštimat zaradi monopolnega položaja in da se ne da primerjat teh stvari z nečim kar nima monopola

darkolord ::

Seveda se da primerjat. Z lahkoto lastovke.

Na trgu Mac-ov je situacija enaka (v bistvu je monopol še izrazitejši), pa nihče niti ne pomisli, da bi za Apple veljala enaka pravila...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Wolfman ::

Meni se zdi tudi brezveze tole. Če hoče MS imeti IE, pa naj ima, saj je njihov OS in njihov brskalnik. Tisti ki bi rad imel drugega si ga bo tako ali tako namestil. Gre predvsem za to da bi tudi ostali radi del tega. Večina ljudi ki ne poznajo računalnika, uporablja office in IE. S tem se bo treba sprijazniti, dokler ne bodo ugotovili da obstaja še kaj drugega. Večina še ni slišala (govorim o računalniško neizobraženih) za drugo, razen tisto kar imajo na računalniku(običajno MS:()

coma2black ::

meni se zdi večji problem kar se dogaja v šolstvu, to je ustvarjanje in vzdrževanje monopola.
ravnokar namreč berem navoila za nalogo, kjer se najde tudi te dve točki:

- uporabljamo staro verzijo Worda
- Pri ročnih izračunih z decimalkami se upošteva prvih pet neničelnih cifer (five nondigit numbers), nakar se zaokrožuje na običajen način (v izogib takim težavam in tudi sicer je primerno vse izračune opraviti z Excelom)

word, excell?!
--=- [ Dex ] -=--

darkolord ::

word, excell?!
Kaj pa? Kuli in milimetrski papir?

ahac ::

Ja ampak ali se ti ne zdi malo/veliko neumo da bi mogla firma A vključevati v svoj software firme B.


Kaj pa če Mobitel (kot prvi in največji) operater sploh ne bi dovolil klicev v in iz konkurenčnih omrežij? Al pa če bi nabil cene na 1€/min?
Njihovo omrežje... njihova izbira, a ne?

V takih primerih mora regulator ukrepat in čisto prav je, da ukrepa tudi pri Windowsih in IE.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

darkolord ::

Kaj pa če Mobitel (kot prvi in največji) operater sploh ne bi dovolil klicev v in iz konkurenčnih omrežij? Al pa če bi nabil cene na 1€/min?
Njihovo omrežje... njihova izbira, a ne?

V takih primerih mora regulator ukrepat in čisto prav je, da ukrepa tudi pri Windowsih in IE.
Sam da tle je razlika, da drug browser LAHKO namestiš in ga tud BREZPLAČNO uporabljaš. To je bolj tako, kot da bi zahtevali, da ima mobitel za ostala omrežja enake cene kot v lastno omrežje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

jishiri ::

se strinjam s predhonikom... saj browser lahko po lastni zelji zamenjas kokr ti pase... kar se pa tice te komisije pa ne bom izgubljal besed... ocitno si najdejo se kako luknjo v prostem casu ob financni krizi...


lp

Icematxyz ::

Važno da svojo nabijate ne? To pa da komisija ne počne tega na lastno pest ampak na podlagi pravne podlage in zaradi interesa nekoga drugega tega pa pač nočete sprejeti a ne?

Važno da je komisija neumna in nevem kaj še vse?

coma2black ::

word, excell?!
Kaj pa? Kuli in milimetrski papir?



Kakšna alternativa in odaja PDF-ja !?
--=- [ Dex ] -=--

Bistri007 ::

Gavran:
Meni pa se zdi, da je operacijski sistem eno, uporabni sistemi pa drugo. Kot primer: zakaj pa Office ni del operacijskega sistema?

Naj bo možnost nalaganja golega os, brez vsega, tudi brez beležnice, slikarja in podobne navlake, potem pa možnost izbire uporabnih programov, ki so sedaj bundlani v Windowse.


Vsega skupaj je teh dodatkov, o katerih se borite za 200-300MB na disku. Prava malenkost pri vsaj 30GB+ (SSD) diskih. Skubljenje Windowsov teh mini programčičev sedaj, ko imamo večjedrne 64-bitne procesorje z 3GHz+, 4GB+ RAM, 1TB+ diska je čista ideološko nastrojena nebuloza.

Če govorimo o velikih podjetjih - ta lahko prilagodijo instaliran sistem z Office, nastavljeno varnostjo, specialnim SW ipd. in ga klonirajo na stotine računalnikov, ki z Visto ne rabijo biti hardversko isti. Če pa je strojna oprema bolj skromna, imaš pa še vedno Windows Embedded.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

root987 ::

64-bitne procesorje z 3GHz+, 4GB+ RAM, 1TB+

Dream on.

Če ne kaj drugega, prenosniki nimajo niti približno takšnih specov.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Bistri007 ::

root987 - http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist... za 549€:

2GHz dual core, x64
3GB RAM
320GB disk

"niti približno" je kar veliko pretiravanje

-----------------
za 1169€ dobiš http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist... spodnje:

Procesor:Intel Core 2 Duo P8600 2.4-GHz 1066-MHz FSB, 3-MB L2 cache, Penryn 45nm
Mobile Intel PM45 Express Chipset
Zaslon 15.4''TFT WXGA anti glare (1280x800)
Integrirana 2MP kamera, stereo mikrofon
Pomnilnik: 4GB DDR2 800MHz (razširljiv do 8 GB,ni proste reže)
Trdi disk 250 GB 5400 rpm SMART SATA
Upgrade bay DVD+/- RW DL SM Light Scribe
Možnost RAID 0 ali 1 (upgrade bay 2nd HDD)
Grafična: Ati mobility Radeon HD3650 256MB do 512MB z Hyper Memory tehnologijo (Dx10.1)

Daš not 8GB RAM, RAID 0 dva 2.5" diska po 500GB ;)
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

raufnk ::

če ste toliko proti primerjavi windows in IE proti VW in motor, kaj pa ta avtomobilska primerjava, ki jo je nekdo že nekaj časa nazaj podal tukaj na ST in s katero se zelo strinjam:

kako lahko VW vgrajuje svoj sistem električenega pomika stekel, če pa se posameznikom zdi boljši sistem, ki ga izdeluje neka XY lokalna firma? zakaj torej VW ne preprečijo vgrajevanja tako kot to delajo z MS in IE?
lp raufnk

ahac ::

Preprosto:
VW nima 90% deleža na trgu.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

zk_eu ::

mah to je bolano, sej ne rečem, ni popoln brskalnik, ampak dokler je njihov OS, lahk v njega dajo kar hočejo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

sleby ::

nevem zakaj so sploh ukinili tiste opcije na zacetku instalacije winsow, kjer si si izbral kaj bi rad instaliral in kaj ne?
sicer pa se tudi meni zdi tole okoli IE popolnoma brezveze. sam sicer uporabljam opero, ampak 2x na leto tudi IE prav pride..

SmeskoSnezak ::

Moje mnenje pa je, da bi morala evropska komisija še bolj oklestiti Windows.

Naj nima nič. Naj bo samo Operacijski Sistem. Microsoft pa naj po ekonomski računici naredi tri verzije. EU , torej plain &simple samo OS. Drugo ki ima standardn nabor programčkov. In tretjo, full verzijo z vsemi bonbončki. Of course se naj cene tudi razlikujejo!! Evropska komisija se več ne bi mela kaj za bunit, anti-MS (Open Sourc, Apple) pa še manj!

OEM proizvajalci, laptop proizvajalci, itd. pa lahk dodajo CD z njim ljubimi programčki ekstra zravn.

Ne pa da se grejo igro, da morš vsake tolko časa stopit mački na rep! Ker se ne splača... Volk sit(eu komisija), koza cela (ms), prašički pa so srečni!(ostali developerji) :P
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

tinlad3n ::

In potem bomo imeli:

Starter plain &simple samo OS
Starter standardn nabor programčkov
Starter full verzija z vsemi bonbončki
Home Basic plain &simple samo OS
Home Basic standardn nabor programčkov
Home Basic full verzija z vsemi bonbončki
Home Premium plain &simple samo OS
Home Premium standardn nabor programčkov
Home Premium full verzija z vsemi bonbončki
Professional plain &simple samo OS
Professional standardn nabor programčkov
Professional full verzija z vsemi bonbončki
Enterprise plain &simple samo OS
Enterprise standardn nabor programčkov
Enterprise full verzija z vsemi bonbončki
Ultimate plain &simple samo OS
Ultimate standardn nabor programčkov
Ultimate full verzija z vsemi bonbončki
,
ker mene sicer ne moti, da je pač nekaj verzij, za katere se lahko odločiš, samo se je pa najdlo v eni odprejšnjih novic, v kateri je pisalo, da bi 7ka izšla v 5ih verzijah ljudi, ki so se čisto razkurli nad tem. To bi jim sigurno bilo zelo všeč. 15 verzij windows 7 :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tinlad3n ()

Phoebus ::

Čeprav sem linux user in znam kaj zamerit MSju, je ta poteza čista glupost. Windowsi pridejo z IE, pridejo z notepoadom, pridejo s paintom in solitairom. Zakaj se ni kdo obesil na monopol pri pasjansi?
In, even more, pri Macu je popolnoma enako- dobiš njihov safari in to je to.

Naj se EU komisija raje ukvarja z bolj resnimi rečmi (zagotavljanje združljivosti med pisarniškimi paketi, naprimer- tako da boš lahko dokument spisal v čemerkoli kar dela po OpenDocument standardu in bo MSO odprl)

CoolBits ::

Safari vsaj nekako spoštuje standarde, kar pa ne velja za IE... v tem je problem.

darkolord ::

Safari vsaj nekako spoštuje standarde, kar pa ne velja za IE... v tem je problem.
IE7 že kar uredu spoštuje standarde, IE8 pa sploh

opeter ::

Meni pa se zdi, da je operacijski sistem eno, uporabni sistemi pa drugo. Kot primer: zakaj pa Office ni del operacijskega sistema?

Naj bo možnost nalaganja golega os, brez vsega, tudi brez beležnice, slikarja in podobne navlake, potem pa možnost izbire uporabnih programov, ki so sedaj bundlani v Windowse.


Se strinjam z Gavranom. Zasračkali so ga pred desetletji (IBM). OS bi moral biti osnovni/sestavni del računalnika, brezplačno priložen zraven matične plošče (tako kot BIOS).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

opeter ::

Seveda se da primerjat. Z lahkoto lastovke.

Na trgu Mac-ov je situacija enaka (v bistvu je monopol še izrazitejši), pa nihče niti ne pomisli, da bi za Apple veljala enaka pravila...


Zanimivo.

Pred leti, ko so bili aktualni računalniki AMIGA, ATARI itn. se nihče ni pritoževal, zakaj ne moreš uporabljati konkurečni sistem na tem in onem računalniku konkurenčne znamke ...

Mac prodaja računalnik kot celoto - storjno in programsko opremo. To je zaprt sistem. Podobno kot Blackberry prodaja svoje pametne telefone z Blackberry OS-om. Ali pa Palm svoj Palmtope s PalmOS ali kaj je že.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

SmeskoSnezak ::

tinlad3n, slabo bereš? Sem rekel, da maximalno 3 verzije! V USA naj majo kak čejo, v EU pa jim naj komisija stopi za vrat, če mislijo se iz potrošnikov še vedno norce delat. In definitivno nisn mislo to, kar si si zmislo. Če že: MS Starter Edition, MS Home Premium in MS Ultimate, sn mislo takole!
@ Pusti soncu v srce... @

Bistri007 ::

Smesko, kaj pa Business verzije?

Bedarija, kot sem rekel, se danes, 2009, prepirati ali je browser sestavni del OS, ko je že več kot 10 let tako. MS zagotavlja podporo in odpravlja pomanjkljivosti v svoji programski opremi. Za napake tretjih proizvajalcev ne more odgovarjati.

Interoperabilnost - pravilno, da jo regulator zahteva.
Posiljevanje z izdelki tretjih proizvajalcev - neumnost.

Ob vseh silnih terabajtih in gigaherzih se je res brezveze prepirati o 200MB malih programčičev, ki so priloženi Windows. Kaj pa MS Antivirus? Ali je to sestavni del OS?

Opera in Realplayer sta bila do nedavnega adware. Ali naj bi to vključili v OS? Jaz sem migriral z Netscape Navigator 4 in Realplayer na IE5.5 in WMP 8+ čisto prostovoljno.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

SmeskoSnezak ::

Business? A to kupujemo navadni potrošniki, ki hočemo zadevo na enem kompu? No, tisti ki imajo s.p. so zame podjetniki in za njih je seveda lahko naprodaj Business verzija, kot za vsa ostala podjetja. Vedno začnete z jabkami in hruškami se obmetavat, dajte si pojme razjasnit!

Vse te male programčke pa lahk dodatno prodajajo ali pa talajo zastonj, kaj mene briga vse to! Jaz hočem kot potrošnik, da se MS zjasni, da vso neodvečno navlako iz OS-a ven vrže in mi proda samo OS! Če bom htel kaj več, si bom že dobil/kupil.

In če so tak nesposobni urediti OS, da se poveže na internet brez NJIHOVEGA browserja, da si lahk dol cukneš drugega, naj odpustijo vse programerje! Sprogramirajo naj, da se računalniku ob povezavi na internet odpre okno, v katerem je izbira, kateri browser želiš. Ta seznam bi lahko bil celo večji kot samo z IE, FF, Safari in Opera. Lahk še dodajo Flock, Chrome in ostale "manj" znane.

Uporabniki se že moramo začet zavedat, da smo mi krivi za to, če nekaj ne dela. OS pa mora ostati delujoč, ne pa da nek browser celi OS zje**, komputer frizne. Hvala lepa za nič.
@ Pusti soncu v srce... @

Mavrik ::

Jaz hočem kot potrošnik, da se MS zjasni, da vso neodvečno navlako iz OS-a ven vrže in mi proda samo OS!


Torej hočeš da ti dajo NTOSKRNL, NTLDR pa še morda kako malenkost zraven in je to to?
The truth is rarely pure and never simple.

bluefish ::

Jaz hočem kot potrošnik, da se MS zjasni, da vso neodvečno navlako iz OS-a ven vrže in mi proda samo OS! Če bom htel kaj več, si bom že dobil/kupil.
Torej bi ti rad popolnoma okleščen sistem, brez najosnovnejših orodij, kot je Notepad, Calc, pripomočki za invalide,...

In če so tak nesposobni urediti OS, da se poveže na internet brez NJIHOVEGA browserja
Saj se poveže. Je le problem, če uporabnik zna potegniti n+1 program preko Run komand.

Lahk še dodajo Flock, Chrome in ostale "manj" znane.
In potem imamo en kup navlake, za katero pol ljudi še slišalo ni. Nekako tako, kot pri nekaterih Linux distribucijah, ko si imel pred leti opcijo, da že ob sami namestitvi izbereš programe, ki jih rabiš. Seveda so potem nekateri kar kliknili na Browsers in dobili en kup eksotičnih brskalnikov, ki jih še poznali niso.

c00L3r ::

SmeskoSnezak tvojo razmišljanje je totalno mimo. Če bi MS prodal samo OS, potem ga nihče ne bi kupil. Vsaj ne domači in pisarniški uporabniki, ki želijo namestiti OS in pričakujejo, da dobijo zraven osnovni nabor programov. Če pa bi ti rad Windowse, ki se namestijo brez vsega, pa si kupi in inštaliraj Windows 2008 Server Core, ta pride celo brez Explorer-ja. To bo prava zadeva za tebe, pa lahko iz CMD ven vse delaš ;) Poročaj kak dolgo rabiš, da si namestiš na PC vse kaj rabiš...

SmeskoSnezak ::

Očitno ste vsi spregledali prvi post, sicer se ne bi spotikali ob kamenje, ki ga sami ustvarjate.

Microsoft pa naj po ekonomski računici naredi tri verzije. EU , torej plain &simple samo OS. Drugo ki ima standardn nabor programčkov. In tretjo, full verzijo z vsemi bonbončki. Of course se naj cene tudi razlikujejo!! Evropska komisija se več ne bi mela kaj za bunit, anti-MS (Open Sourc, Apple) pa še manj!


Kaj ma veze, če bi jaz rad samo OS? Oni naj upoštevajo EU, pravim! Resda sn napisal radikalno idejo, ampak samo tak bi vsi bli veseli. Seveda vam ravno ta poanta ni potegnla! Kaj pa bi jaz rad, kaj počnem z OS in kere programčke nucam, pa je MOJA stvar in ne od Microsofta, še manj pa od vas!
@ Pusti soncu v srce... @

bluefish ::

Oni naj upoštevajo EU, pravim!

EU bi rada imela v samem OS še en kup programov, torej daleč od tega, kar želiš ti. Pri recimo WMP pa so iste verzije, le tiste brez imajo oznako N. Torej, še več zmede.

Kaj pa bi jaz rad, kaj počnem z OS in kere programčke nucam...

Imaš nLite in vLite, pa oklesti sistem do amena. In MS res ne briga, kaj ti počneš,... Če nisi zadovoljen s sistemom, potem ga pač ne kupi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

SmeskoSnezak ::

Kak fajn je sicirati post, kajne? Preberi celotn post, tristo kosmatih! Če se EU buni, zakaj je IE implementiran, WMP implementiran in želijo naj da MS še ostale opcije, lahk sam prideš do zaklučka, da je najbolje če zmečejo vun vse, da bodo zadovoljili 3th party development, da jih EU komisija več ne bi vlačla za ušesa. :P

Dajte še kaki brezvezni komentar napisat, no. Mejte veselje si razlagat vse po svoje! :)
@ Pusti soncu v srce... @

opeter ::

Meni je dejansko vseeno, kaj bo MS napravil.

Ne uporabljam skorajda nobenega vgrajenega programčka, razen Kalkulatorja (čeprav je MoffSoftov Freecalc super alternativa) in občasno odprem še Character Map, pa še tega ne, odkar imam licenco za PopChar.

Je pa res, da čim več bo balasta v sistemu, tem počasnejše bo vse skupaj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

root987 ::

root987 - http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist... za 549€:

2GHz dual core, x64
3GB RAM
320GB disk

"niti približno" je kar veliko pretiravanje

-----------------
za 1169€ dobiš http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist... spodnje:

Procesor:Intel Core 2 Duo P8600 2.4-GHz 1066-MHz FSB, 3-MB L2 cache, Penryn 45nm
Mobile Intel PM45 Express Chipset
Zaslon 15.4''TFT WXGA anti glare (1280x800)
Integrirana 2MP kamera, stereo mikrofon
Pomnilnik: 4GB DDR2 800MHz (razširljiv do 8 GB,ni proste reže)
Trdi disk 250 GB 5400 rpm SMART SATA
Upgrade bay DVD+/- RW DL SM Light Scribe
Možnost RAID 0 ali 1 (upgrade bay 2nd HDD)
Grafična: Ati mobility Radeon HD3650 256MB do 512MB z Hyper Memory tehnologijo (Dx10.1)

Daš not 8GB RAM, RAID 0 dva 2.5" diska po 500GB ;)


Sej kul da bo počas 8GB RAM-a možno met tudi v laptopih, vendar pa to še vsekakor ni standardna konfiguracija, ki jo ima večina ljudi. Pa glede na to da govorimo o laptopih, se najpomembnejši podatek tako ali tako izpušča (baterija).

Pa pozabljaš na en drug segment trga, ki se veča hitreje kot vsi ostali (netbooki).

Se pa strinjam da je ta argument in jajclanje za 300 mega čist foo.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

OmegaM ::

A si mogoce zgresil temo :)
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

bluefish ::

Kak fajn je sicirati post, kajne? Preberi celotn post, tristo kosmatih! Če se EU buni, zakaj je IE implementiran, WMP implementiran in želijo naj da MS še ostale opcije, lahk sam prideš do zaklučka, da je najbolje če zmečejo vun vse, da bodo zadovoljili 3th party development, da jih EU komisija več ne bi vlačla za ušesa. :P

Dajte še kaki brezvezni komentar napisat, no. Mejte veselje si razlagat vse po svoje! :)

Jamranje EU se nanaša na celoten sistem Win. Torej omenjena ideja v enem od prejšnjih postov o treh verzijah (ena brez vsega, druga z osnovo, tretja z vsem) tudi najbrž ni zadovoljiva.
Da, tudi meni bolj paše sistem, ki nima dodatnih programov, vendar bi težko shajal brez Notepada in ostalih malih orodij. Pravzaprav mi je včasih priročen še Paint, da za en simple copy-paste ne zaganjam PS.
Saj pri 7 so že šli v to smer, ko so odstranili en kup orodij, ki jih je sedaj možno dobiti preko Live.

McMallar ::

Všeč bi mi bilo, če bi bila inštalacija Windows podobna kakšni starejši distribuciji Linux-a (kako imajo novejše, ne vem. Ubuntu zagotovo nima tako). In sicer, da te na začetku vpraša, kaj bi rad namestil. Zaradi mene je lahko to advanced način, mi je prav vseeno. In potem poklikaš IE, Notepad, Calc če jih rabiš, v nasprotnem primeru jih pač ne. Še boljše bi bil kakšen mini ISO za boot sistema in potem bi vse željene komponente prenesel enostavno z MS strani. Kaj bi ti bilo na voljo pa bi bilo odvisno seveda od S/N, ki bi ga vpisal.

To bi bilo zame idealno, ne da se moram potem, ko dobim inštalacjio najprej zafrkavati z vLite ali nLite da zmečem vso "nesnago" ven.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

BigWhale ::

Jaz hočem kot potrošnik, da se MS zjasni, da vso neodvečno navlako iz OS-a ven vrže in mi proda samo OS!


Torej hočeš da ti dajo NTOSKRNL, NTLDR pa še morda kako malenkost zraven in je to to?


No, tle je spet takoj debata na temo: kaj je OS in kaj ne.

Ampak, bi pa bilo zanimivo, ce bi se Windows razdelilo na Kernel in Distribucijo. :) Potem bi lahko imel vec Windows distribucij. Na nek nacin, kot imas ze sedaj deljene zadeve na Home, Premium, Business in tako naprej.

FitnessBoy ::

Meni sicer zares ni jasno zakaj jih tole moti. Zadeva je brezplačna in pride čist lepo zravn v paketu, če želiš kaj drugega greš in si namestiš. Brez IE, veliko ljudi ne zna pridet na internet in potegnit dol katerega koli brskalnika (ne govorim o tem da se recimo na nekaj familij najde en "znalac", ki reče FF je pa ful the best in to namesti vsem). Nihče v EU se ne buni da Ubuntu prid z prednameščenim FF, druge linux distribucije pa recimo z Opero, FF ipd., MACOSX pa s safarijem. Windowsi so predvsem postali tako dobri, ker dobiš v boxu vse kar potrebuješ. Človek kupi PC z nameščenimi windowsi in ne rabi nič razmišljat - priklopi kabel in že lahko dela.

Ni mi jasno zakaj blokirati razvoj?!? Niso vsi uporabniki geeki, ki bi recimo znali na namizju izbrat izmed 10tih ikonic in se sprehoditi čez vse možne nastavitve ampak si kupijo tisto kar rabijo - in to začnejo uporabljati takoj!

ENG RTM pride v sredini marca ;), slo verzija pa nekje v aprilu.

Poldi112 ::

Ubuntu nima prevladujočega deleža in zanj ne veljajo protimonopolni zakoni.

In če boš imel več kot en browser v "box-u" bodo windowsi po tvoji logiki še boljši, tako da ni problema.

>Ni mi jasno zakaj blokirati razvoj?

Razvoj blokira monopol in izkoriščanje le tega. Ali dejansko verjameš, da tisti, ki zna instalirat win, ne zna izbrati browserja?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

techfreak :) ::

Razvoj blokira monopol in izkoriščanje le tega. Ali dejansko verjameš, da tisti, ki zna instalirat win, ne zna izbrati browserja?

Ni to point ... point je v tem, da ljudje kupijo Windows za uporabo. Nobeden nima namena nameščati še nevem kakšnih programov.

Sploh pa IE je od MSja, nevem zakaj ne bi smel vgraditi kar hoče ... tudi če ima največji % uporabe.

smash ::

edini point tukaj je monopol in nič drugega

Poldi112 ::

>Ni to point ... point je v tem, da ljudje kupijo Windows za uporabo. Nobeden nima namena nameščati še nevem kakšnih programov.

Aha, torej po novem bodo morali še kar nevemkakšne programe nameščati. Ker do sedaj je bilo vse lepo, instaliral si windowse in ti ni bilo potrebno instalirati še nevemkakšnih programov kot so Nero, Total commander, Bsplayer, winamp, office, photoshop, flash, truecrypt, daemontools, ...
Ker tega nihče nima namena nameščati, ane :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

smash ::

microsoft nebi imel teh problemov, če bi poskrbel, da ne bi prišel v monopolni položaj..plain and simple

[BISI] ::

DejanL15: A si ti sploh prebral novico oziroma ali sploh ves za kaj se gre v tem primeru?
And then I saw her face... Mozilla Firefox

ahac ::

Torej.... če bi se MS odločil, da sploh ne bo dovolil več inštalirat konkurenčnih browserjev, bi to tudi lahko naredil? Saj je njihov OS in lahko delajo kar hočejo...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V Windows 8 za EU izbira brskalnika (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
10333249 (30939) Icematxyz
»

Microsoftu v EU grozi šest milijard evrov globe (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7821601 (18725) MrStein
»

EU od Microsofta terja več brskalnikov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
28519745 (15027) Bistri007
»

Evropska komisija hoče več brskalnikov v Windows (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
16316414 (12486) BigWhale
»

Jutri: Razsodba o omejevanju svobodne gospodarske pobude v EU

Oddelek: Novice / Tožbe
325026 (3273) borchi

Več podobnih tem