» »

Firefox se pridružuje zahtevi Evropske komisije

1
2
3 4

MrStein ::

Razen tega je očitno dejstvo, da je MS spravil IE na večinski delež z izrabo obstoječega večinskega deleža drugega izdelka (Windows). In s tem uničil konkurenco. Sodstvo je sicer rabilo (kot vedno) kako desetletje da "ugotovi stanje", ampak to je to.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

techfreak :) ::

MrStein: OS je njihov, v njega lahko dajo kar želijo.

Res pa je, da se lahko EU odloči, da jim to ni všeč. Ampak potem MS raje popusti, ker jih je strah izgube velikega deleža prodaje.

bluefish ::

ker jih je strah izgube velikega deleža prodaje

Zakaj že? Če EU nekaj ni všeč to še ne pomeni, da lahko kar prekinejo prodajo.

Utk ::

Razen tega je očitno dejstvo, da je MS spravil IE na večinski delež z izrabo obstoječega večinskega deleža drugega izdelka (Windows). In s tem uničil konkurenco. Sodstvo je sicer rabilo (kot vedno) kako desetletje da "ugotovi stanje", ampak to je to.

Lahko poveš en pameten razlog, zakaj ne bi dal MS zraven windowsov? Samo en razlog. Zato, da ne bo škodil konkurenci pač ni pameten razlog, če pogledaš iz strani MS-ja. Kvečjemu je pametno, da ga je dal zraven.

MacQ ::

Kaj pa se bo zgodilo MSju, ko delničarjem folga ta glupa zajebancija, rečejo, da grejo v stečaj in si razdelijo dobiček?
Potem bo vsem vseeno, če je IE v Winsih ali ne.

techfreak :) ::

Kaj pa se bo zgodilo MSju, ko delničarjem folga ta glupa zajebancija, rečejo, da grejo v stečaj in si razdelijo dobiček?
Potem bo vsem vseeno, če je IE v Winsih ali ne.

Zakaj bi jih pa zajebaval z vgrajenim IEjem? Saj je zelo dober brskalnik, če pa hočeš kaj drugega pa imaš prosto izbiro namestiti karkoli želiš.

MacQ ::

Saj to pravim.

mtosev ::

M$ v dreku. hehe .M$ nima srece z EUjem :P
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

R33D3M33R ::

Aha. A potem se da IE odstranit? A potem lahko greš na Windows Update z FF, Opero, Safarijem, Google Chrome?


Recimo da: http://windizupdate.com/
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

mtosev ::

ne to na visti preverjeno ne dela. saj na FF ne. ne najde nobenih updateov.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Looooooka ::

Ja...gremo prisiliti podjetje, da odstrani iz operacijskega sistema nekaj brez cesar danes prakticno ne mores nic.
Oz se bolje...gremo jih prisilit, da dajo v ponudbo vsakega kekca, ki ima svoj browser...pa naj potem odgovarjajo na klice, ko nekaj ne bo delovalo.In ko nam uspe to, jih potem pac se prisilimo, da popravijo vse svoje servise, da bojo kompatibilni z vsemi browserji, ki se nikoli v zgodovini niso bili kompatibilni med seboj.S tem bomo odprli moznost, da bodo podobne tozbe v Bruselj poslali se za druge firme.V Sloveniji bomo koncno lahko tozili vse klosarje, ki ze 10 let samo trzijo licence in vzdrzevalne pogodbe za svoje crappy programe...spremenijo pa tudi nic, da bi bli kompatibilni z drugimi, ker jim pac to ni v interesu.Grem stavit, da je v drugih drzavah isti problem.
Bruselj se bo utopil v tozbah.To bo super!

Ma klinc gremo microsoft prisilit, da na blue ray zalima 20 distribucij linuxa kot alternativo.Pomoc, ki verjetno tako ali tako dela samo v enem browserju naj prepisejo v PDF, da bo delala povsod.
Ko bomo imeli pomoc v PDF obliki bo potrebno ob instalaciji windowsev dobiti se 3294324432 codecov za vse video/image/audio formate, ki jih lahko dodamo v PDF dokument...
Ker bo taka resitev koncno resila vse probleme s konkurenco in bo zaradi tega konkurencnost strmo narasla naj pa EU odpre nek sklad iz katerega bo vsakemu prebivalcu EU podarila bom v vrednosti najmanj 50% cene diska, ki ga bo potreboval, da si vse to nalozi na racunalnik.

Wuhu!Jst osebno se ze veselim, da bom tozil Telekom zaradi TISa...ker majo pac monopolker prodajajo javne podatke in to v obliki, ki je ni mozno direktno uporabljati v drugih programih.Pa se javno podjetje so bli prej in s tem mi zihr zdej krsijo moznost, da sem konkurencen na tem podrocju
KA ČING!!! €€€€€!!!!

EU=komunisti zahojeni, ki podpirajo lenobo in kaznujejo uspesnost.Cicifuj, Cicifuj, Cicifuj, Cicifuj, Fej in Fuj!

BigWhale ::

Ena izmed možnosti, ki se omenja, je integracija še drugih brskalnikov v Windows, s čimer bi imel uporabnik izbiro od samega začetka.
IMHO je to najbolj butasta možnost. Sliši se sicer super, ampak nočna mora za vse, ki bodo imeli karkoli zraven:


Ne, ne slisi se super. To JE najbolj butasta moznost.

MS je prisel do taksnega IE deleza zgolj zaradi bundlanja z OSom. Na zalost je sedaj (ali pa na sreco) internetni brskalnik postal del operacijskega sistema. Sort of speak.

Nobenega problema ne bi bilo, ce bi se brskalniki drzali standardov. Pa se jih ne. Zal.

Tako, da imamo godljo, ki jo v bistvu noben vec ne more resit.

MacQ ::

Nobene godlje ni. Naložiš alternativo in uživaš. Tisti, ki so zadovoljni z IE, pa tudi.

arjan_t ::

Nobene godlje ni. Naložiš alternativo in uživaš. Tisti, ki so zadovoljni z IE, pa tudi.


a za razvijalce je tudi tako enostavno ne?

MacQ ::

Pa naj pišejo aplikacije samo za določene browserje in naj forsirajo namestitev le teh. Nihče jim ne brani. Pa bo delež alternativnih brskalnikov takoj zrasel.

BigWhale ::

MacQ
Bom spet prilepil razlago monopola:


Ti bom se jaz eno razlago prilepil, eno, ki ti jo je ze nekdo drug ze enkrat prej prilepil. Samo toliko, da se ne bos drzal ene svoje razlage, kot pijanec plota med kozlanjem. A prav?

In economics, a monopoly (from Greek monos , alone or single + polein , to sell) exists when a specific individual or enterprise has sufficient control over a particular product or service to determine significantly the terms on which other individuals shall have access to it.


Torej, se tebi zdi, da MS s svojim polozajem na trgu nima "sufficient control" in naprej "to determine significantly the terms"?


Tako bi potem lahko tudi Applu prepovedali bundlanje Safarija v svoj OS in Ubuntu Firefoxa. Vse je to isti kakec.
Dokler imaš pravico uporabljati alternative, ni monopola.


Seveda, ko bo imel Apple s svojim OSom 80%+ deleza med desktop racunalniki, bo avtomatsko izgubil pravico vsiljevati svoj brskalnik vsem uporabnikom. No, se enkrat si preberi razlago monopola. Ne gre za to, da imas ti pravico uporabljati se druge alternative. To pravico imas vedno. Problem rata takrat, ko nekdo svoj prevladujoc polozaj na trziscu zacne izkoriscati. In Microsoft je svoj prevladujoc polozaj na trziscu izkoristil, ze veckrat. Kdor je preprican v nasprotno je ali fanboy ali pa aroganten cepec. Verjetno pa kar oboje.

BigWhale ::

Pa naj pišejo aplikacije samo za določene browserje in naj forsirajo namestitev le teh. Nihče jim ne brani. Pa bo delež alternativnih brskalnikov takoj zrasel.


?

Prosim, da se izpises iz te teme z opravicilom in pojasnilom, da si preneumen, da bi sodeloval v njej.

Hvala.

T_F_7 ::

napisi v naslovno vrstico opera:config

krutt:Dhvala ti:))
Pri spremembi podpisa lahko traja nekaj časa, da le-ta postane vidna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T_F_7 ()

arjan_t ::

Pa naj pišejo aplikacije samo za določene browserje in naj forsirajo namestitev le teh. Nihče jim ne brani. Pa bo delež alternativnih brskalnikov takoj zrasel.


in je vsem jasno da ljudje ne marajo sprememb, tako ne bodo menjali brskalnika in ti boš ostal brez uporabnikov

AngelOfDeath ::

Mogoče bo MS naredil isto potezo, kot pri odstranjevanju WMP-ja :)))
edit: Slovnica

neres ::

Uporabljam Opero in se zmrdujem nad IEjem, ampak MS ima pravico dat karkoli v svoj OS in ta pritožba Opere in Mozille se mi zdi nekoliko bedasta.

Sicer pa Opera je res preveč geekovska za povprečnega uporabnika. V smislu da so določene funkcije preveč skrite oz. težko dosegljive. Npr. to kako izklopit torrent odjemalec. ;) (Že sama vključitev te funkcije v brskalnik je bila po mojem napaka.)
Pač malo neroden (ali preveč napreden) UI za povprečnega uporabnika, ki sploh ne ve da določene funkcije obstajajo in da so lahko koristne. Npr. jaz nekaj let nazaj nisem vedel kaj so to "mouse gestures", zdaj pa si sploh ne predstavljam da bi bil lahko brez.
Zakaj bi nekdo sploh šel na Opero, če si ne bo znal nastavit Flash blocka? Oz. zakaj bi nekdo ostal na Operi, če ne bo znal izklopit torrent odjemalca?
Poleg tega Firefox ni popularen samo zaradi neskončnih funkcij, ki jih omogočajo extensioni. To je relevantno samo za "power-userje", ki grejo itak v 30% primerov na Opero. Poznam kar nekaj uporabnikov FFja, ki nima nobenih extensionov. Firefox je bil ob pravem času na pravem mestu. Ko je (širokopasovni) internet postajal na veliko dosegljiv so ponudili edino resno alternativo IEju. Opera je bila takrat še plačljiva oz. z reklamami, kar je bil avtomatsko velik minus (pa še par drugih zraven).

neres ::

Če že, naj MS lepo omogoči Windows Update (in ostale storitve) z drugimi brskalniki. Oz. naj se držijo standardov. Da bi pa prodajali Windows brez brskalnika se mi pa zdi absurdno.

CWIZO ::

Nepodpiranje standardov s strani Microsofta je v tej temi popolnoma nerelevantna stvar. Bom pa tole rekel: kot razvijalec spletnih rešitev si zadolžen, da tvoj izdelek deluje v čim večjem naboru brskalnikov (če je tvoja publika splošna), skratka to spada v opis tvoje službe. Če ti to ni všeč, pojdi delat kaj drugega. Zakaj je stanje tako kot je je druga tema in jo kreganje na internetu ne bo rešilo. Bi blo fajn, da bi vsi brskalniki enako prikazovali zadeve, pa jih pač ne, deal with it.

Obtoževati Microsoft da ima monopol je seveda nesmiselno. Če malo pobrskamo po zgodovini vidimo, da ko so prvič Windows prvič prišli na trg niso bili ne edini ne najboljši. S pametnimi poslovnimi potezami, oglaševanjem, dobrim produktom in dostopnostjo so kasneje pač prišli do večinskega tržnega deleža. Lahko jim samo čestitamo in se zgledujemo po njih. Bolj sposoben je pač prvi. Nekateri tukaj bi jih pa radi kaznovali, ker so sposobni in uspešni. Raje se kaj naučte od njih, bo bolj produktivno.

Jest sem zelo vesel da so IE vključili v sistem. Me zanima kje bi bili danes z razvojem če nebi Microsoft poskrbel (pa ne samo na tem področju) za razširitev nove tehnologije. Ne rečem da so oni odgovorni za tak razvoj, kot ga je bil internet deležen. So pa definitivno položili enega od temeljev in močno pomagali pri razvoju (posredno in neposredno).

Govoriti podjetju kaj lahko in česa ne sme vgrajevati v svoje produkte je pa totalen absurd. Se mi po glavi podi veliko primerjav z avtomobilsko industrijo, pa raje ne bom...

ps: nisem noben Microsoft fanboy, toliko da ne bo pomote.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

FitnessBoy ::

Meni je predvsem zanimivo dejstvo, da MS praktično nič ne zasluži s samo integracijo IE v OS - To pomeni, veliko vložka, časa denarja in ljudi - za kaj že? :). Vsak ima prosto izbiro - geeki s posebnimi zahtevami bomo vedno obstajali :).

Pa še eno dejstvo za uporabnike FF ipd., kako bi sploh prišli do instalacije FF, Opere ipd., če nebi imeli v osnovi nameščen IE? Prav vidim vas kako bi preko CMDja parsali HTML da bi prišli do pravega linka (ali si sprogramirali svoj HTML parser).

Sam glasujem za IE8, deluje super, brezplačen DLje (sedaj) in hkrati se pripravljam nanj saj bo nameščen tudi na Windows 7 (poleg tega nimam niti volje in energije, da poleg vseh 1001 aplikacij, ki jih tako ali tako potrebujem in jih moram namestiti, nameščam še tisto kar že dobim - IN A BOX). Da ne pomislim, kakšne vse vgrajene možnosti ima za razvoj in nadgradnjo obstoječih spletnih aplikacij.

R33D3M33R ::

Nepodpiranje standardov s strani Microsofta je v tej temi popolnoma nerelevantna stvar.


To seveda ni res. Povod za ta dejanja je pritožba Opere: Opera dreza Microsoft zaradi zastarelega brskalnika
zaradi nepodpiranja standardov.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

R33D3M33R ::


Pa še eno dejstvo za uporabnike FF ipd., kako bi sploh prišli do instalacije FF, Opere ipd., če nebi imeli v osnovi nameščen IE? Prav vidim vas kako bi preko CMDja parsali HTML da bi prišli do pravega linka (ali si sprogramirali svoj HTML parser).


Jao no. Kaki parser, kaki CMD? Daš si brskalnik NA KLJUČEK/CD/DVD. Ali je to težko? Mislim kake izjave, kot da nikoli nihče ni namestil kaj iz prenosnega medija ...
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

CWIZO ::

Nepodpiranje standardov s strani Microsofta je v tej temi popolnoma nerelevantna stvar.


To seveda ni res. Povod za ta dejanja je pritožba Opere: Opera dreza Microsoft zaradi zastarelega brskalnika
zaradi nepodpiranja standardov.


Ja moram rečt da večje bedarije že dolgo nisem videl no. Bom napisal komentar do konca takoj, ko napišem pismo EU naj prisilijo Fructal da naj da več jagod v sok, ker zdej jih je pa ja čist premal:)) Fak no, kakšne metode eni uberajo.

Daš si brskalnik NA KLJUČEK/CD/DVD.

brskalnik se pa magično pojavi na DVDju al kako?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

R33D3M33R ::

Te lahko vprašam kako si si namestil svoj operacijski sistem? Ali se je magično pojavil na disku?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

CWIZO ::

Operacijski sistem lahko kupiš v trgovini in dobiš fizični medij. Da bi pa firefox/opero/chrome/safari/konquer/ie/whatever prodajal po štarcunah pa ne vem če sem že videl.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Legend(SLO) ::

Ah ja enim tle res niti neke osnovne stvari niso jasne. Microsoft sicer nima monopola ampak ima pa definitivno prevladujoč položaj. Tudi s tem ni sicer popolnoma nič narobe dokler ga ne začne izkoriščati. Ja pa kaj ste vsi prepričani, da bi blo na svetu tako zelo lepše, če v ameriki ne bi razbili največjih monopolov? Da se podjetja ne bi dogovorila med sabo in si lepo razdelila tržišče in dvignila cene. Skoraj nikjer ni trg tako lahko dostopen, da se ga ne bi dalo obvladovati. Ampak enim tuki bi se zdel 3-je proizvajalci monitorjev, ki bi uspeli izbrisat vse ostale najbolj super zadeva.
Ampak po drugi strani ste pa totalno alergični na kakšne druge monopole, ki vas osebno malo bolj direktno zadevajo.


Lastnik diskoteke ima pravico narediti ovalni vhod, kvadratni, trikotni, lahko ga obleče v marmor, ploščice, samo pobeli na rumeno. Prav tako lahko po njem napelje rože ovijalke...


Probi narest samo ravno streho na hiši v neki slovenski vasi, da boš imel zgoraj lahko par drevesc teraso za sončenej in jacuzi z razgledom. Potem pa poročej o uspehu pri pridobivanju dovoljenj a ql?
krneki

R33D3M33R ::

Operacijski sistem lahko kupiš v trgovini in dobiš fizični medij. Da bi pa firefox/opero/chrome/safari/konquer/ie/whatever prodajal po štarcunah pa ne vem če sem že videl.


Aha, ne moreš pa iti h kolegu, da bi ti ga spekel na CD. Niti ne moreš v internetno kavarno, da bi ga potegnil na ključek. Niti si ne moreš pred novo namestitvijo zapeči brskalnika. Niti ne moreš kupiti računalniške revije s priloženim medijem na katerem je zagotovo brskalnik. Krut svet, nimaš kaj.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Zgodovina sprememb…

FitnessBoy ::

Operacijski sistem lahko kupiš v trgovini in dobiš fizični medij. Da bi pa firefox/opero/chrome/safari/konquer/ie/whatever prodajal po štarcunah pa ne vem če sem že videl.


Še posebaj, če upoštevamo dejstvo, da je zadeva od vseh ponudnikov brezplačna.

Pa še ena zadeva - pri meni klik deluje na IE brez dodatnih varnostnih opozoril, da moj certifikat ni varen.

CWIZO ::

Seveda da lahko. Seveda se poraja vprašanje, kje bi ga sosed dobu, kje bi ga revija dobila oz. kje bi ga kavarnica dobila.
Pa predpodstavimo, da ga sosed dobi od prijatla, k mu je magično na hruški CD z Opero zrastu. Res hočeš na ta način pridobivat programe? Čist zares?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

CWIZO ::

FitnessBoy: no al pa delil v trgovinah oz. kjerkoli. Bomo res se na tok brezvezne detajle zdej obešal?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CWIZO ()

RationalG ::

Bližnjico "Install other browsers", ki te flikne na stran z linki (tako lepo, lično, od micro$ofta). ;) lepa gesta bi bila :D čeprav se pri m$ nebi spuščali v to...se raje v tožbe :D

Poldi112 ::

>S pametnimi poslovnimi potezami, oglaševanjem, dobrim produktom in dostopnostjo so kasneje pač prišli do večinskega tržnega deleža.

Pametne poslovne poteze - prisiliti oem-e da plačajo licenco za win ne glede na to, ali je na pc-ju, ki ga prodajo, ali ne. kar je, btw, ilegalno in ubije vsako željo pri trgovcu, da bi dal karkoli drugega zraven.

Oglaševanje - toliko o tem

Dober produkt - a si ti na drogah?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

BigWhale ::

Seveda da lahko. Seveda se poraja vprašanje, kje bi ga sosed dobu, kje bi ga revija dobila oz. kje bi ga kavarnica dobila.
Pa predpodstavimo, da ga sosed dobi od prijatla, k mu je magično na hruški CD z Opero zrastu. Res hočeš na ta način pridobivat programe? Čist zares?


Nevem sicer koliko si star ampak govoris pa tako, kot da pred obstojem interneta nihce ni imel nobenega programa, ker ga ni mogel nikjer dobiti.

Smesen si no. :)

techfreak :) ::

Ko človek kupi računalnik in ga prinese domov je vse kar hoče od njega to, da mu deluje. Nobeden nima časa niti volje z nameščanjem 101 programa, ampak pričakuje, da vse že deluje.

In če na Windowsu ne bo več IEja bodo uporabniki jezni, saj ne bodo mogli kar takoj uporabljati računalnika ampak bodo morali najprej dobiti brskalnik. To je nekaj najbolj bednega.

In če v Windowsu ne bo vgrajenega brskalnika, ga preprosto ne bom kupil. Bom pač šel na alternative.

jype ::

darkolord> Ja Opera je za elito, FireFox pa za običajne povprečneže

To se odraža tudi v tržnem deležu, tako kot na primer pri uporabi Linux namizja.

squngy ::

@DejanL15 Kot da OEM prodajalci še nikoli niso sami kakšnega programa dali gor...

McMallar ::

Pa še eno dejstvo za uporabnike FF ipd., kako bi sploh prišli do instalacije FF, Opere ipd., če nebi imeli v osnovi nameščen IE? Prav vidim vas kako bi preko CMDja parsali HTML da bi prišli do pravega linka (ali si sprogramirali svoj HTML parser).


Saj ni treba nič parsati. Enostavno ena bližnjica z wget (ali kaj podobnega) do lokacije alternativnega browserja in to je to.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

CWIZO ::

Poldi112: trg je že mnenja da so delali oz. delajo dobro. Če ne bi se prijel kak drug produkt. Simple as that. Če so pa naredili kaj ilegalnega naj jih pa za te poteze zašijejo ne pa za take bedarije, kot se zdej grejo.

BigWhale: seveda se je dalo dobiti. Moje vprašanje je (na katerega noben noče odgovoriti): a res hočete da se vrnemo v leto 1995 kar se tega tiče? Jest vem da se nočem.

Preprosto dejstvo je tole: Microsoft je v svoj OS vključil osnovno orodje, brez katerega je računalnik praktično neuporaben. Nikjer in nikdar niso uporabniku preprečevali, da bi to orodje nadomestil s kakšnim drugim. Problem je kje? Zakaj se ne pizdi Notepad++ (ali pa bilo ker drug podoben program), da je kr Notepad po defoltu zraven Windows že ?

Je pa seveda najlaži se na ene bedarije obešat, ostale argumente, ki jih nekdo poda pa ignorerat pa sam svojo gont naprej...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

MacQ ::

In economics, a monopoly (from Greek monos , alone or single + polein , to sell) exists when a specific individual or enterprise has sufficient control over a particular product or service to determine significantly the terms on which other individuals shall have access to it.


Torej, se tebi zdi, da MS s svojim polozajem na trgu nima "sufficient control" in naprej "to determine significantly the terms"?

Ker govorimo o IE, bom torej privzel, da je z "product" mišljen le-ta. Torej vstavim namesto "product" "IE". Če še enkrat preberem to definicijo lahko povem samo, da ja, strinjam se, da to drži za IE. Seveda, da MS pogojuje pod kakimi pogoji boš uporabljal IE, tako kot to pogojuje Mozilla, Apple in vsi ostali proizvajalci brskalnikov. Ampak če ti to ne paše, lahko zadevo menjaš. Ta definicija pa govori o temu, da nimaš alternativ in si posledično omejen na določila enega proizvajalca.
Sicer pa tudi piše "to sell", kar spet v primeru IE ne drži, saj je zadeva zastonj, tako kot vsak drugi brskalnik.

Ne bi ti pa škodilo, če bi prebral tudi kaki drugi post in ne samo svojih ter jih poskušal razumeti. Eni so zelo lepo pisali pod tvojim postom.

MacQ ::

Pa naj pišejo aplikacije samo za določene browserje in naj forsirajo namestitev le teh. Nihče jim ne brani. Pa bo delež alternativnih brskalnikov takoj zrasel.


?

Prosim, da se izpises iz te teme z opravicilom in pojasnilom, da si preneumen, da bi sodeloval v njej.

Hvala.

Bom ti raje kar razložil, ker vidim, da ne razumeš. Kako misliš, da je MS pridobil svoj "monopol"? Tako, da je vsiljeval svoj izdelek. In kako bodo programerji rešili problem, da jim ni všeč programiranje za več brskalnikov? Tako, da bodo pogojevali ogled strani z določenim brskalnikom. Kaj misliš zakaj je na dnu ogromnega števila strani zapisano, da je stran najboljše prikazana z določenim brskalnikom?

Namesto, da vsi jamrajo, kako jim je težko, bi se naj raje lotili kakih bolj agresivnih prijemov. MSju je s tem uspelo, zakaj ne bi tudi drugim? Konkurenca je zajebana stvar in ne dopušča slabičev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MacQ ()

R33D3M33R ::

Seveda da lahko. Seveda se poraja vprašanje, kje bi ga sosed dobu, kje bi ga revija dobila oz. kje bi ga kavarnica dobila.
Pa predpodstavimo, da ga sosed dobi od prijatla, k mu je magično na hruški CD z Opero zrastu. Res hočeš na ta način pridobivat programe? Čist zares?


OK, nehajmo: http://www.boutell.com/newfaq/browser/i...
Vse ukaze se da spraviti v batch datoteko, ki se da na namizje. Poimenuje se Internet Explorer, ob kliku skripta pove, da bo samodejno prenesla najnovejšo verzijo. Nato uporabnik klika next next next (to znajo vsi) in najnovejši "Internet Explorer" akhem Firefox je nameščen. Če ti pa ni, da bi trikrat kliknil next, potem pa ...
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

R33D3M33R ::


Namesto, da vsi jamrajo, kako jim je težko, bi se naj raje lotili kakih bolj agresivnih prijemov.


Razloži ti naročniku, ki ve da je IE že vgrajen v Windows in ga zagotovo vsi imajo, da bi bilo pametno narediti Firefox only stran.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

CWIZO ::

R33D3M33R: in boš dal potem userju miljon teh skript oz. naredil vmesnik za izbiro kateregakoli brskalnika na svetu? Tko da ne bomo pristranski pa favoriziral določene brskalnike, m?
To lahko user naredi pol sam, nevem zakaj bi mu mogu neka orodja za to dajat.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

MacQ ::

Pa kje imaš v batch datoteki gumb "next"? In od kdaj se batch datoteka pogovarja s tabo in te obvešča, da bo prenesla najnovejšo verzijo? Saj verzijo že moraš sam specificirati.

kanzyani ::

ko vsi nekaj nakladate o tem da windowz brez ie-ja nebi bil funkcionalen ko ga kupiš.... sej ni funkcionalen dokler ne naložiš miljavžnt kurčevih drajverjev da ti zadeva sploh dela in šele potem lahko greš na internet.... in včasih če zraven računalnika ne dobiš cd-ja z drajverji potem moraš k "sosedu" na internet po drajverje vsaj za mrežno in sprot pobereš dol še tvoj favorite browzer.

MacQ ::

Windows prepoznajo tudi mrežne kartice.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoftu še ta mesec nova globa EU

Oddelek: Novice / Tožbe
287845 (6006) Poldi112
»

Evropska komisija: Microsoft kršil protimonopolne zaveze

Oddelek: Novice / Tožbe
4712443 (11122) Manu
»

Evropska komisija hoče več brskalnikov v Windows (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
16316269 (12341) BigWhale
»

Firefox se pridružuje zahtevi Evropske komisije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
16614735 (11894) gzibret
»

Slovenija: Firefox prevzel vodstvo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
13119428 (13443) poweroff

Več podobnih tem