»

Tudi Razer bo kmalu lansiral ročno konzolo za pretočne igre

vir: Razer
Razer - Pri Razerju so na konvenciji RazerCon pokazali končno inačico ročne konzolice Edge, ki je namenjena poganjanju Androidnih in pretočnih iger. S tem področje po nedavni Logitechovi podobni napravi dobiva zagon, toda v luči razširjenosti telefonov in njihovih nastavkov za igranje morajo takšni izdelki svojo smiselnost še dokazati.

Nekateri industrijski akterji so se očitno odločili pospešiti širjenje pretočnega igranja na Androidnih napravah, če se že na PCju takšni servisi še vedno radi občasno opotečejo. Po tem, ko v teh dneh spremljamo izid Logitechove konzolice G Cloud Gaming Handheld, so tudi pri Razerju povedali, da lahko v prihodnjih mesecih iz njihovih logov pričakujemo podoben izdelek, z nazivom Edge. To je, če se nahajamo v ZDA, saj odločitve o prihodu v druge dele sveta še ni. Da se pripravlja takšna naprava, smo vedeli že od lanskega leta, ko sta Razer in Qualcomm pokazala prototipno testno različico, prejšnji mesec pa so s končnejšo obliko podražili pri Verizonu, kjer...

10 komentarjev

Novo Armovo grafično vezje podpira ray tracing

vir: ARM
ARM - Pri Armu so predstavili najnovejšo generacijo grafičnih procesorjev za sistemske čipe v pametnih telefonih. Ob posodobitvi linije Mali so pokazali tudi premijsko vezje Immortalis-G715, ki vsebuje strojno podporo sledenju žarkov, oziroma ray tracingu.

Mobilni sektor je po deležu prihodkov že več let na vrhu igričarske industrije, toda tamkajšnje igre niso kaj prida grafično napredne, saj so omejene s strojno zmogljivostjo telefonov. V Armu želijo spodbuditi ambicioznejši razvoj takšnih iger z novo linijo močnejših, premijskih grafičnih procesorjev, začenši z Immortalisom-G715. V primerjavi z osrednjo družino Mali-7XX, ki premore med 7 in 9 izrisovalnimi enotami, jih Immortalis lahko vsebuje od 10 do 16. Predvsem pa pozna strojno podporo ray tracingu, prijemu za realistično izrisovanje osvetlitve in odsevov, ki si trenutno pospešeno utira pot skozi namizniške grafične tehnologije, predvsem po zaslugi Nvidiine serije grafičnih kartic Geforce RTX. Ker natančnih podatkov o drobovju ali...

13 komentarjev

Xbox Cloud Gaming prihaja na Samsungove televizorje

Xbox News - Pri Microsoftu so naznanili prvo serijo naprav, ki bodo videle aplikacijo za pretočno igranje Xbox TV: to so najnovejši Samsungovi televizorji.

Pričenja se živahen teden dogodkov z igričarskimi najavami, ki naj bi zapolnile praznino, nastalo po odpovedi letošnjega sejma E3. Pred nedeljskim prikazom prihajajočih iger iz Microsofta so v Redmondu razgrnili nekatere strateške namere in tehnične novosti. Po tem, ko so lani najavili nativno aplikacijo za pretočno igranje na televizorjih, Xbox TV, so tokrat pojasnili, da jo bomo prvič lahko preizkusili konec tega meseca, in sicer na "letošnjih" Samsungovih pametnih TV napravah ter monitorjih. Če in kdaj se bo zmogljivost razširila na starejše generacije naprav, še ne vemo. Za dostop do Microsoftovega igričarskega oblaka bo potrebna naročnina Game Pass Ultimate, razen pri peščici izjem, kot je Fortnite. Storitev bo dosegljiva v 28 državah, po novem tudi Argentini in Novi Zelandiji; poleg pa še vedno ne bo Slovenije, ker nas v Redmondu,...

4 komentarji

Windows 11 izidejo 5. oktobra

The Windows Blog - Microsoft bo Windows 11 lansiral 5. oktobra - oziroma s tem pričel, kajti posodabljanje bo do uporabnikov vnovič prihajalo postopno in naj bi trajalo do sredine prihodnjega leta. Na štartu tudi še ne bodo na voljo Androidne aplikacije.

Ko so v Redmondu junija najavili Windows 11, so izid nedoločeno postavili nekam v jesen, a že takrat smo zaradi kopice namigov vedeli, da je najverjetnejši datum v oktobru. Včeraj so potrdili, da končna različica prispe 5. oktobra, toda kot je praksa v zadnjih generacijah operacijskega sistema, ne bo vsem na voljo na isti dan, obenem pa takrat tudi ne bo vsebovala vsega, kar so sprva najavili. Oktobra se tako brezplačne nadgradnje z desetke lahko nadejajo imetniki najnovejših naprav, nakar naj bi postopno prihajali na vrsto še tisti s starejšimi in šibkejšimi, vse do nekje sredine leta 2022. Kdaj približno bomo na vrsti, lahko poizvemo skozi funkcijo Windows Update ali prenovljeno aplikacijo PC Health Check. Prav vsi pa bomo še čakali na Androidne...

66 komentarjev

Pretočno igranje prihaja na xboxe kot nadstandardna ugodnost

Xbox News - V Microsoftu so najavili, da njihova storitev pretočnega igranja iz oblaka, s katero so doslej skušali xboxove igre razširiti na druge platforme, konec leta prihaja tudi na same konzole, s čimer gre za zanimivo širitev funkcionalnosti takšnega načina igranja.

Pretočno igranje iz oblaka je doslej slonelo na premisi, da uporabniku ni potrebno zapravljati za drag igričarski hardver, saj igro poganja strežnik, nakar se slika pošilja na praktično katerikoli zaslon - če seveda odmislimo manjše ali večje tegobe z latenco in nižjo kvaliteto grafike. Tako delujejo vsi aktualni tovrstni servisi, od Stadie do Geforca Now. Toda na predvečer začetka prireditve Gamescom, ki bo tudi letos potekala virtualno, so pri Microsoftu naznanili idejo, ki kaže, da cloud game streaming le dozoreva in postaja vse bolj normalen del ponudbe. Približno okoli božiča bodo lahko uporabniki računa Game Pass Ultimate pričeli Microsoftov Cloud Gaming (nekdanji xCloud) uporabljati tudi na konzolah Xbox Series X/S in...

1 komentar

Kateri so vzroki za težave igričarskega servisa Stadia?

Slo-Tech - Bloomberg in Wired sta v petek objavila preiskovalni poročili o notranjem delovanju Googlovega oddelka Stadia, ki razkrivata nekaj razlogov za to, da storitvi za pretočno igranje ni uspelo upravičiti vseh pričakovanj, ki so nastala po predlanski bučni najavi.

Ko so na pomlad pred dvema letoma v Googlu najavili storitev za pretočno igranje Stadia, so ustvarili sliko zelo odločno zastavljenega projekta, s katerim so nameravali igranje iz oblaka po desetletju bolj ali manj uspešnih poskusov drugod po svetu naposled postaviti na samo čelo industrije. Glede na to, da se je tega naposled lotil eden največjih med tehnološkimi velikani, ki ima na voljo zmogljivo internetno hrbtenico, so bila pričakovanja velika. Toda lansiranje je bilo za mnoge zanesenjake dokajšnje razočaranje, saj je bila storitev videti kot beta test, pri čemer je bila kvaliteta prenosa podatkov pravzaprav še najmanjši problem. Podjetje si je privoščilo precej nerodnosti v odnosu s strankami, kot so neizpolnjene...

14 komentarjev

Google se odreka razvijanju lastnih iger za Stadio

vir: Google
Google - Iz Googla je prišla novica, da so obema studijema, ki so ju ustanovili za razvoj iger za svoj pretočni igričarski servis Stadia, šteti dnevi. Na samo pretočno storitev to na kratki rok ne bo imelo vpliva, a dolgoročno pomeni pomembno preusmeritev Googlovih prioritet.

Ko so v Googlu predlani pompozno naznanili storitev za pretočno igranje Stadia, so zarisali širokopotezen načrt razvoja naslednje stopnje igričarjenja, ki bo bo po njihovem potekala v oblaku in nam pošiljala igre na vse mogoče naprave, ob vsakem času in kamor koli (kjer je na voljo dovolj široka internetna pipica, to je). Notranja razvojna studia v Los Angelesu in Montrealu, ki so ju ustanovili nalašč za razvoj lastnih naslovov, imata zato precej pomembnejšo vlogo, kot je videti na prvi pogled. Gre obenem za nekakšna raziskovalna laboratorija za inovativno izrabo oblaka v igrah - na primer za vdelavo naprednih fizikalnih simulacij ali strojno učene umetne pameti, kar bi teoretično strežniška hrbtenica omogočala -...

10 komentarjev

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje

Slo-Tech - Ravsanje med Epic Games in Applom zaradi spora okoli višine davka v App Storu se je prelevilo v žolčen pravni dvoboj. Apple je za talca vzel Unreal Engine in skuša blokirati njegov razvoj na svojih napravah, kar pa je nato sprožilo podporo Microsofta Epicu.

Pred dvema tednoma je prišlo do enega bolj monumentalnih trkov med tehnološkimi velikani, ko je igričarska firma Epic Games na populističen način sprožila spor z Applom in Googlom, vse zaradi njunega 30-odstotnega davka, ki ga od transakcij pobirata na svojih nalinijskih trgovinah App Store in Google Play. V Epicu so dogodke izzvali tako, da so za svojo priljubljeno igro Fortnite dostavili posodobitev, ki omogoča mikroplačevanje mimo trgovin in s tem pravil, kar je najprej sprožilo blokado igre na eni strani in nato še tožbo na strani Epica. Kako se bo Timu Sweeneyju in druščini tvegano igračkanje izšlo, je v veliki meri odvisno od tega, koliko drugih podjetij in pa politikov bodo uspeli pridobiti na svojo stran - gotovo pa si...

200 komentarjev

Naslednji Playstation bo potrjeno PS5

Wired News - Pri Sonyju so potrdili, da bo njihova naslednja konzola, ki izide konec prihodnjega leta, nosila ime Playstation 5, in razkrili še nekaj zanimivosti, med drugim modernejši sistem povratnega odziva v kontrolerju.

Ker Sony letos ne mara za igričarske sejme, nam podatke o nasledniku Playstationa 4 odmerja po kapljicah. Kakor spomladi so se tudi tokrat izpovedali Wiredu (plačljiv vir, alternativa) in za začetek potrdili, da bo šlo res za Playstation 5 ter da prispe okoli novoletnih praznikov prihodnje leto. Nato se je šef razvoja Mark Cerny osredotočil predvsem na njegov igrator - ki bo po obliki zelo blizu obstoječemu DualShocku 4, toda z vtičem USB-C - ter na shrambo SSD. V prvem primeru je opisana naprednejša izvedba haptične tehnologije, skozi katero bo kontroler sposoben prostorske in predvsem bolj fine predstave okolice v igri, kot pa jo premore aktualni rumble: če bomo na primer z eno stranjo avta zapeljali na pesek ali bankino, bo mogoče to začutiti z dlanmi. Nastavljivo...

10 komentarjev

Beta test pretočnega servisa xCloud se začne prihodnji mesec

Euro Gamer - Microsoft bo storitev za pretočno igranje xCloud oktobra poslal v prvi beta preizkus - toda le v ZDA, Veliki Britaniji in Južni Koreji.

Lanskega oktobra so pri Microsoftu najavili xCloud: storitev, skozi katero bo moč igre pretočno poganjati na mobilnih napravah, računalnikih in konzolah; sprva bo šlo za naslove z Xboxov, pozneje tudi druge. Čeprav servisi za pretočno igranje niso nova zadeva, pa je xCloud zaradi dobrega slovesa in zmogljivosti Microsoftovega oblaka Azure mahoma postal eden glavnih tekmecev Googlovi sorodni platformi Stadia. Pričakovanja so še podžgali pozitivni vtisi s preizkusov na letošnjem sejmu E3.

Leto dni pozneje se bodo zadeve lahko lotili prvi domači zanesenjaki - če prebivajo v Združenih državah, Združenem kraljestvu ali Južni Koreji. Test bo za začetek omejen na Androidne telefone in tablice z verzijo OSa vsaj 6.0, uporabniki bodo morali imeti tudi Xboxov modrozobi igrator. V tej fazi bodo za igranje na voljo Halo 5: Guardians, Gears 5, Killer Instinct...

11 komentarjev

Beta Windows 9 bržčas že prihodnji mesec

CNet - Viri blizu Microsofta pravijo, da bo Microsoft že prihodnji mesec ali najpozneje v začetku oktobra izdal prvo tehnično pregledno verzijo prihajajočega Windows, ki se za zdaj imenuje še s kodnim imenom Threshold. Končno ime bo bržkone Windows 9, a je to odvisno od oddelka za marketing. Tudi za Windows 2000 smo dolgo časa verjeli, da se bo imenoval Windows NT 5.0, medtem ko izvor kratice XP v njegovem nasledniku sploh ni zadovoljivo pojasnjen (pomenila naj bi experience, torej izkušnjo).

Kakorkoli že, iz napake z Windows XP se je Microsoft očitno dovolj naučil, zato bodo nove izdaje sledile hitreje. Takrat namreč dolgih šest let ni bilo nove verzije, ko pa je vendarle izšla Vista, je bil odziv nanjo katastrofalen. In Windows XP je na številnih računalnikih ostal...

58 komentarjev

Prihodnji mesec prihaja Nintendo 3DS XL

GamesIndustry.biz - Dobro leto po izidu Nintendove prenosne konzole 3DS so Japonci napovedali izid in začetek prodaje večjega brata, ki se imenuje 3DS XL. V četrtek predstavljen novinec bo v Evropi naprodaj od 28. julija letos po 200 evrov, tako da hkrati pričakujemo tudi pocenitev starega 3DS. Glavna razlika v primerjavi s 3DS bo seveda skoraj dvakrat večja velikost in daljša avtonomija.

Diagonala zgornjega zaslona je zrasla s 3,53 palca na 4,88 palca, medtem ko se je spodnja povečala s 3,02 na 4,18 palca. Na voljo v treh barvnih odtenkih, in sicer črnem, modročrnem in rdečečrnem. Avtonomija bo nekoliko večja, a ne občutno. 3DS oglašuje 3-5 ur, 3DS XL pa 3,5-6,5 ur. Dodana je tudi SD-kartica s kapaciteto 4 GB, najbolj pa bode v oči praktično nespremenjen dizajn. Še zlasti...

22 komentarjev

Kartični računalnik Raspberry Pi prihodnji mesec

Yahoo News - Računalnik Raspberry Pi za 15 funtov, ki ga gradi skupina britanskih razvijalcev, bo prihodnji mesec končan in na voljo na trgovskih policah. Gre za računalnik v velikosti kreditne kartice, ki se priključni neposredno na televizor in tipkovnico.

Kot je ekipa razkrila na svoji spletni strani, je računalnik praktično že končan. Meril bo 85,60 x 53,98 x 17 milimetrov, čez ploščico pa bodo moleli le priključki in mesto za kartico SD. Tehta 45 gramov in ima priključke za avdio izhod, micro-USB napajanje (podpira tudi delovanje s štirih baterij AA), vhod USB 2.0, grafična izhoda HDMI in RCA ter podporo za kartice SD. Na voljo bosta dva modela. Cenejši A za 15 funtov bo imel 128 MB pomnilnika,...

90 komentarjev

NV35 uradno prihodnji mesec

X-Bit Labs -

Tajvanski mediji poročajo, da bo Nvdiin grafični procesor naslednje genarcije, NV35, uradno predstavljen naslednji mesec, prav kmalu po tem pa naj bi se tudi pojavil na prodajnih policah, tako da očitno ne bo šlo za t.i. paperlaunch.

Verjetno se še spomnite, da je bilo nekončno verzjo tega čipa moči videti tudi na CeBIT-u, ko je Nvidia poudarila, da za pričetek masovne prodaje potrebuje okrog sto dni. Ako malce pošpekuliramo, lahko torej v začetku maja omenjeno kartico že pričakujemo. Kartica bo v glavnem zgolj nadgradnja in posodobitev že izdane NV30 z eno bistveno spremembo. Prinesla bo 256-bitno pomnilniško vodilo, ki naj bi doprineslo dobršne pospeške. Klik!

4 komentarji

Nova čipovja prihodnji mesec

DigiTimes - Svetovna izdelovalca čipovji za procesorje, tajvansko podjetje VIA ter SiS nameravata v svoji tržni borbi že prihodnji mesec izdati nova čipovja.

Za Penitume4 ima VIA pripravljene P4X600, P4M266A ter P4M400, ki bodo tako prva čipovja s podporo dvokanalnemu DDR pomnilniku. SiSov odgovor na omenjene nabore bo SiS655, ki bo prav tako podpiral dvokanalni DDR. Tudi na trgu AMDjevih K7 procesorjev se nam obetajo nova čipovja, zlasti po AMDjevem odlogu izdaje naslednje generacije procesorjev - K8. VIA nam bo ponudila KT400A čipovje, SiS pa nas bo razveselil s SiS746FX naborom.

O datumih in dobavljivosti še ni podatkov, govori se le, da bodo čipovja na voljo še pred božičem. Klik!

0 komentarjev