vir: Euro Gamer
Ker Sony letos ne mara za igričarske sejme, nam podatke o nasledniku Playstationa 4 odmerja po kapljicah. Kakor spomladi so se tudi tokrat izpovedali Wiredu (plačljiv vir, alternativa) in za začetek potrdili, da bo šlo res za Playstation 5 ter da prispe okoli novoletnih praznikov prihodnje leto. Nato se je šef razvoja Mark Cerny osredotočil predvsem na njegov igrator - ki bo po obliki zelo blizu obstoječemu DualShocku 4, toda z vtičem USB-C - ter na shrambo SSD. V prvem primeru je opisana naprednejša izvedba haptične tehnologije, skozi katero bo kontroler sposoben prostorske in predvsem bolj fine predstave okolice v igri, kot pa jo premore aktualni rumble: če bomo na primer z eno stranjo avta zapeljali na pesek ali bankino, bo mogoče to začutiti z dlanmi. Nastavljivo trdoto bosta imela tudi petelina, s čimer bo mogoče denimo v prstih zaznati napenjanje loka v igrah; seveda pa bodo morali pri Sonyju razvijalce prepričati, da bodo takšne bonbončke izkoriščali bolje kot pa drsno ploščico na DS4.
Še bolj dobrodošle bodo gotovo novosti, ki jih bo prinesla uporaba SSDja: v shranjene pozicije iz iger naj bi tako skakali kar iz domačega namizja, brez kakršnihkoli menijev ali uvodnih zaslonov. To pomeni, da bo že home screen znal pokazati marsikatero podrobnost, na primer tekoče kveste ali detajle večigralskega spopada v teku, mi pa bomo vskočili s pritiskom enega gumba. O kapaciteti shrambe se še niso izrekli, a verjetno bo šlo vsaj za 1 TB, kajti inštalacije bodo obvezne; kot fizični medij so potrdili 100-gigabajtni Blu-ray.
Še vedno ne vemo dosti o procesorju in grafičnem čipu - razen da gre za AMDjeva na arhitekturah Zen 2 in Navi. GPU bo zmožen strojnega raytracinga, kar pomeni, da ga lahko pričakujemo tudi v Radeonih naslednje generacije. Zanimivost je še potrditev dizajna razvojne inačice konzole (na sliki), ki so ga avgusta izbrskali ob vložitvi patenta v Braziliji. Na njem je očiten zelo velik hladilnik, toda če bo podoben tudi na končni verziji, še ne vemo.