vir: Euro Gamer
Lanskega oktobra so pri Microsoftu najavili xCloud: storitev, skozi katero bo moč igre pretočno poganjati na mobilnih napravah, računalnikih in konzolah; sprva bo šlo za naslove z Xboxov, pozneje tudi druge. Čeprav servisi za pretočno igranje niso nova zadeva, pa je xCloud zaradi dobrega slovesa in zmogljivosti Microsoftovega oblaka Azure mahoma postal eden glavnih tekmecev Googlovi sorodni platformi Stadia. Pričakovanja so še podžgali pozitivni vtisi s preizkusov na letošnjem sejmu E3.
Leto dni pozneje se bodo zadeve lahko lotili prvi domači zanesenjaki - če prebivajo v Združenih državah, Združenem kraljestvu ali Južni Koreji. Test bo za začetek omejen na Androidne telefone in tablice z verzijo OSa vsaj 6.0, uporabniki bodo morali imeti tudi Xboxov modrozobi igrator. V tej fazi bodo za igranje na voljo Halo 5: Guardians, Gears 5, Killer Instinct in Sea of Thieves, pozneje tudi drugi. Pri Microsoftu napovedi o nadaljnji širitvi preizkusa ali odprtju storitve še ne dajejo, saj želijo "najprej doseči brezhibno delovanje pri obstoječih preizkuševalcih." V delu je sicer tudi drug segment xClouda: pretočno igranje z domače konzole na druge naprave, podobno Steam linku ali Nvidia Shieldu; oznanil na to temo se lahko prav tako nadejamo v bližnji prihodnosti, pravijo.
XCloud sicer ne bo zamenjava za Xboxe, temveč kvečjemu njihov dodatek, saj v Redmondu tudi sami še ne verjamejo, da bi lahko pretočno igranje že naslednjo generacijo konzol zamenjalo domačo obtelevizno škatlo. Njihov osrednji sistem za prihodnost je tako naslednja inačica Xboxa, ki jo trenutno poznamo pod kodnim imenom Project Scarlett in prispe okoli božiča prihodnje leto. V njej bosta AMDjeva procesor in grafični čip - slednji menda s strojno podporo ray tracingu - ter pogon SSD.
Mimogrede; ob istem času kot Microsoft je imel svojo spletno prezentacijo tudi Sony, toda prvenstveno usmerjeno v same igre: poglavitna najava je bila, da The Last of Us 2 prispe 21. februarja prihodnje leto.