Forum » Na cesti » Ko bomo v EU bodo avtomobili dražji...?
Ko bomo v EU bodo avtomobili dražji...?
Avenger ::
Tako vsaj pravijo v enem cajtengu al pa reklami, sem že pozabil kje sem to čital. Za primerjavo so vzeli Golfa, ki je v Grčiji dražji kot v Slo, čeprav je od EU najceneje, na Danskem je pa cena skor dvojna naše. Sicer so pa v glavnem le vladinim prisklednikom zelo ljube primerjave z 2x bolj razvitimi državami, ki imajo 3x večje plače in 2x dražje avtomobile in telefon in podobno. Primerjajo pa samo cene, ki da, kako so tu mač nizke pri nas in da smo lahko srečni da se je bencin podražil samo za toliko in toliko in da še dobro da nismo v GB, ker bi sicer za telefon morali pračevati ful več, kot je povečana cena impulza pri nas. Tole zadnje je čist mimogrede.
Koliko naj bi se cene avtov res dvignile?
Koliko naj bi se cene avtov res dvignile?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
kopernik ::
>Se vedno poslanca ubijes z izjavo da ce hocjo dat evropske cene nej dajo tut evropske place
Ko so delali interview nekemu sekretarju na ministrstvu za gospodarstvo, so mu postavli to vprašanje (nekaj v smislu, da za evropske cene potrebujemo evropske plače). Tip odgovori: to je problem ministrstva za delo. LOL
Ko so delali interview nekemu sekretarju na ministrstvu za gospodarstvo, so mu postavli to vprašanje (nekaj v smislu, da za evropske cene potrebujemo evropske plače). Tip odgovori: to je problem ministrstva za delo. LOL
Vice ::
Koliko naj bi se cene avtov res dvignile?
Ni mus da se dvignejo, lahko imamo ceneše kot Nemci.
To je odvisno od dogovora med podjetjem in distibuterjem in razmer na trgu v določeni državi.
Ni mus da se dvignejo, lahko imamo ceneše kot Nemci.
To je odvisno od dogovora med podjetjem in distibuterjem in razmer na trgu v določeni državi.
madmitch ::
Proizvajalci določajo cene glede na kupno moč v določeni državi. Problem bi lahko bil le to, da so, kolikor se spomnim (lahko da se kardinalno motim), pred časom evropski sodniki nekaj srali o prepovedi prodaje italianom v avstriji ali nekaj takega (določen izdelovalec je imel različne cene za ti dve državi). Če se kdo bolje spomni tega, naj pove, kako je res bilo. To bi lahko cene pri nas poslalo kar dosti više.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Thomas ::
EU ščiti posamezne panoge in podjetja, tako da na žalost ni povsem proste trgovine znotraj nje. Kot eni mafiozi, ki se dogovarjajo za teren so. Seveda zavijajo te antipotrošniške ukrepe v celofan Zelene barve varstva okolja, rdeči celofan delavskih pravic, v celofan solidarnosti Palestinskega ljudstva v boju proti Jordaniji ...
No ja, tega mogoče ravno ne. Ampak sicer so pa totalno gnili, to pa.
No ja, tega mogoče ravno ne. Ampak sicer so pa totalno gnili, to pa.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vice ::
madmitch kupna moč niti ni tako "pomembna" bolj jih zanima konkurenca na določenem trgu in njen tržni delež. Tisto o kar si omenjal je pa tole.
Thomas ::
"Vnema" Evropske Komisije je grozna. Če bi iste tovarne ne imele recimo lokacijskega dovoljenja, bi jih že podrli. Ali pa bognedaj plačevale davkov. Tako pa ... postopki se svlečejo v nedogled in vmes iščejo "rešitve".
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Xgeneration ::
V predzadnji reviji Renault piše, da se bodo avtomobili v SLO res podražili, da ne bi npr. Avstrijci hodili "renoje" kupovat v Slovenijo, ker bi bili tu cenejši.
Obstaja pa še ena možnost. Avtomobilom se cene ne bodo veliko dvignile, bo pa zato velika razlika v opremljenosti avtomobila, kupljenega v Avstriji ali tistega kupljenega v SLO.
V obeh primerih bomo na slabšem.
Je pa razveseljivo, da je gospodarska rast v SLO kar visoka (višja od tiste v EU), kar pomeni, da naj bi naše plače kar hitro rasle (UPAM!!!).
Uživajte! (Ja, res primeren pozdrav za to temo!)
Obstaja pa še ena možnost. Avtomobilom se cene ne bodo veliko dvignile, bo pa zato velika razlika v opremljenosti avtomobila, kupljenega v Avstriji ali tistega kupljenega v SLO.
V obeh primerih bomo na slabšem.
Je pa razveseljivo, da je gospodarska rast v SLO kar visoka (višja od tiste v EU), kar pomeni, da naj bi naše plače kar hitro rasle (UPAM!!!).
Uživajte! (Ja, res primeren pozdrav za to temo!)
Thomas ::
A res ne vidiš, da je Slovenija čist na kolenih? Kakšna gospodarska rast neki? To ni nič, za državo v tranziciji! Dodana vrednost na zaposlenega je kriminalno nizka in to je ključni kazalec. Če so Čehi še večji Luzerji in Nemci še večji - to še ni razlog za zadovoljstvo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
R0K ::
Cene avtomobilov v sloveniji so kr dost enake kot v EU. Če se primerjamo z Nemčijo, je recimo Golf nekaj malega cenejši, recimo Polo pa nekaj dražji.
Je pa važno, da mi dobimo 'slabo' robo, z manj opreme kot nemci, pa čeprav pod istim imenom. Pač 'druga klasa'.
Cene pa bodo šle gor. Povsod. Za cca 20%. Vsi avtomobili :(.
Je pa važno, da mi dobimo 'slabo' robo, z manj opreme kot nemci, pa čeprav pod istim imenom. Pač 'druga klasa'.
Cene pa bodo šle gor. Povsod. Za cca 20%. Vsi avtomobili :(.
Xgeneration ::
Ja sej maš prav, samo BDP je pa le tudi neko merilo in nas uvršča na dno sedanjih in na vrh bodočih članic EU.
PALOMINO ::
Osebno mislim, da gre za en navaden nateg trgovcev, ki želijo pred koncem leta "spucati" zalogo letnikov 2003.
Drugo leto, ko bomo v EU bodo trgovci primorani cene avtomobilov spustiti, saj kot sem jaz seznanjen so določeni avtomboli v Nemčiji kar krepko cenejši kot pri nas...ali pa imajo za enak denar boljše plačilne pogoje in stopnjo opreme...navsezadnje kaj nas bo zadržalo do tega, da si bomo recimo plačo nakazovali na kakšno nemško banko tam dvignili kredit in v Nemčiji kupili avtomobil?
Velja omeniti tudi prenasičenost slovenskega tržišča z avtomobili...velja omeniti tudi ponudbo in povpraševanje, dejstvo je da so zlati časi prodaje avtomobilov mimo in trgovci se bodo tepli za nižje cene...kar se lepo odraža že sedaj...kar pojdite kam po predračun za nov avtomobil...boste videli kako hitro stisnejo kakšen extra rabat samo da bi kupili...
Dejstvo je tudi, da bodo cene nekaj let rabljenim avtomobilom krepko padle, kar poglejte recimo ceno Renault Laguna npr. letnik 1995 v Nemčiji in pri nas...razlike v ceni je za cca. 400.000,00 sit v prid nemški ponudbi (vir: Mobile.de)!
Še posebej bodo padle cene rabljenim avtomobilom, glede na danes uveden zakon o meritvi izpušnih plinov...
Tako da, osebno mislim da nas čakajo prej dobre kot slabe stvari...
Drugo leto, ko bomo v EU bodo trgovci primorani cene avtomobilov spustiti, saj kot sem jaz seznanjen so določeni avtomboli v Nemčiji kar krepko cenejši kot pri nas...ali pa imajo za enak denar boljše plačilne pogoje in stopnjo opreme...navsezadnje kaj nas bo zadržalo do tega, da si bomo recimo plačo nakazovali na kakšno nemško banko tam dvignili kredit in v Nemčiji kupili avtomobil?
Velja omeniti tudi prenasičenost slovenskega tržišča z avtomobili...velja omeniti tudi ponudbo in povpraševanje, dejstvo je da so zlati časi prodaje avtomobilov mimo in trgovci se bodo tepli za nižje cene...kar se lepo odraža že sedaj...kar pojdite kam po predračun za nov avtomobil...boste videli kako hitro stisnejo kakšen extra rabat samo da bi kupili...
Dejstvo je tudi, da bodo cene nekaj let rabljenim avtomobilom krepko padle, kar poglejte recimo ceno Renault Laguna npr. letnik 1995 v Nemčiji in pri nas...razlike v ceni je za cca. 400.000,00 sit v prid nemški ponudbi (vir: Mobile.de)!
Še posebej bodo padle cene rabljenim avtomobilom, glede na danes uveden zakon o meritvi izpušnih plinov...
Tako da, osebno mislim da nas čakajo prej dobre kot slabe stvari...
root987 ::
In zakaj za boga se moramo vedno primerjati z nekom??? Dokler bomo siti in zdravi, bi morali biti zadovoljni... Se pa seveda nihče nebi branil višjih plač.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Avenger ::
No, Palomino mi je zbudil tisto, kar se mi je valjalo nekje po možganskih zavojih, ampak nekak ni prišlo na dan. Zdej sem kr čist zihr da gre za marketinški nateg. Strah je najmočnejše orožje pod soncem, sploh. In če rečeš, jooooj fantje pazte, samooo še dons lahko kupte tako poceni, jutri bo 2x dražje. BU! Če pokličete v naslednjih 4,33 minutah dobite zraven še darilo, če pa kasnej, bo pa dražje, pa še daril ne bo več, pa še mozolje boste dobil in kronično zaprtje s praskavico in gnojno zanohtnico ter impotenco. In potem navali narode. Pih.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
username ::
hja, tudi če bi dvignili cene, je vprašanje, koliko bi po višjih cenah dejansko prodali. tudi zgoraj omenjenega navala Avstrijcev po mojem ni pričakovati, če so pri nas cene trenutno res toliko nižje. take zadeve večina najraje kupuje v svoji državi. zaradi tega po drugi strani ni pričakovati navala slovenskih potrošnikov na kredite v tujih bankah, tudi če so pogoji tam res ugodnejši.
glede slovenskih plač pa... res so prenizke. menda se ne smejo preveč povečati zaradi " ohranjanja konkurenčnosti SLO gospodarstva"... no, če se bomo šli gospodarski razvoj na osnovi cenene delovne sile, ga ne bo. razvoja namreč.
enako velja za neprestano depreciacijo tolarja (višanje tečajev), ker kao to povečuje konkurenčnost izvoza (pozabijo pa na posledice, ki zmanjšujejo kokurenčnost gospodarstva: dražje uvozne surovine ter višja inflacija, pa tudi manjša kupna moč prebivalstva). pot v pogubo. ampak se vsaj tukaj že premika: napovedana je dokaj hitra vključitev v ERM2. čim prej, tem bolje.
glede slovenskih plač pa... res so prenizke. menda se ne smejo preveč povečati zaradi " ohranjanja konkurenčnosti SLO gospodarstva"... no, če se bomo šli gospodarski razvoj na osnovi cenene delovne sile, ga ne bo. razvoja namreč.
enako velja za neprestano depreciacijo tolarja (višanje tečajev), ker kao to povečuje konkurenčnost izvoza (pozabijo pa na posledice, ki zmanjšujejo kokurenčnost gospodarstva: dražje uvozne surovine ter višja inflacija, pa tudi manjša kupna moč prebivalstva). pot v pogubo. ampak se vsaj tukaj že premika: napovedana je dokaj hitra vključitev v ERM2. čim prej, tem bolje.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Mr.B ::
Zaradi mene jih lahko zvišajo, samo če jih bodo uspeli prodati je pa drugo. Sicer Marec in April 2004 bo Dan D za Slovenijo: Dan realnosti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
root987 ::
Hm, po eni strani hoče država obdržati konkurenčno ceno delovne sile po drugi pa povečati gospodarsko moč in prilesti na raven skandinavskih/angleškega(uglavnem evropskega) gospodarstva in njihovih plač. Sicer se na to res (še) ne spoznam najbolje, vendar mislim da vse to ne gre najbolje skupaj.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
MadMicka ::
Jaz vem sam to, da nekateri dobr živijo od tega, da iz Nemčije uvažajo avtomobile in jih tu prodajajo. Če bi bili v resnici pri nas avtomobili cenejši, potem pač tega ne bi počeli.
Ja pa zanimiv, da že nekje pred letom in pol ali dvema je v časopisih pisalo, da bodo z vstopom v EU avtomobili cenejši, pred pol leta je pisalo, da bodo cene ostale iste, sedaj pa že pišejo, da bodo avtomobili dražji. Bomo vidl. Jaz bom počakal in če bo treba bom sam skoču čez mejo po avto. Če drugega ne, je večja izbira.
Ja pa zanimiv, da že nekje pred letom in pol ali dvema je v časopisih pisalo, da bodo z vstopom v EU avtomobili cenejši, pred pol leta je pisalo, da bodo cene ostale iste, sedaj pa že pišejo, da bodo avtomobili dražji. Bomo vidl. Jaz bom počakal in če bo treba bom sam skoču čez mejo po avto. Če drugega ne, je večja izbira.
jype ::
Sem bil v skandinaviji in avtomobili so precej dragi, tudi za njihove place. Vseeno imajo avtomobile in vseeno se vozijo s kolesi, ker je avto pac overkill za naredit 5 km na dan da se peljes v sluzbo. Je pa problem - nimajo nikakrsnih nagonov prezivetja. Avto se kar ustavi, ce se samo priblizas prehodu za pesce. Potem pa prides v rodno dezelo in si 'back to normal', spet moras biti atletsko sposoben, da prezivis center Ljubljane s kolesom. Aja, kazen za voznjo pod vplivom droge je 8000 evrov in en mesec zaporne kazni, ki se je ne da odplacati drugace (to velja za karkoli nad 0 promilov in ja, nic marihuane in podobnih packarij), kar se mi je zdelo zelo fino in bi rad videl tudi pri nas, a nisem optimist, ker vecina ljudi v drzavnem zboru, podobno kot ljudstvo, ki mu vladajo, alkoholne pijace jemlje kot nekaj, brez cesar delovno ljudstvo pac ne more normalno prezivet.
Zelel sem si, da bi bilo tako stanje mogoce trajno vzdrzevati, ampak se mi zdi da jih bo pokopala nekonkurencnost, ker je delovna sila totalno predraga (zaradi urejene sociale).
In ja, upam, da se bodo avtomobili dovolj podrazili, da se ne boste kar vsevprek zaletavali, tako kot nekateri to pocnete danes.
Zelel sem si, da bi bilo tako stanje mogoce trajno vzdrzevati, ampak se mi zdi da jih bo pokopala nekonkurencnost, ker je delovna sila totalno predraga (zaradi urejene sociale).
In ja, upam, da se bodo avtomobili dovolj podrazili, da se ne boste kar vsevprek zaletavali, tako kot nekateri to pocnete danes.
yabadak ::
Poglejte, Danci so res ekstremni.Za kar pa se nam ni potrebno bati, da se bodo cene zvišale glede na njihove. Vzeli bodo povprečje in se bo najbolj prodajan slovenski avto zvišal za 1000 EUR max.
Glede kupovanja avtomobilov drugod pa moramo hočeš nočeš upoštevati davke v tej državi. Če pa bi hotel uvažati avtomobile, moraš plačati davek v državi izvoznici. Tako, da je potrebno vnaprej malce premisliti kje boš kupoval avto.Če se spominjate ,ko je hotel Gaspari pred leti uvesti davek na nove avtomobile, je še preden je bil zakon (ne)sprejet slovenski folk panično kupoval nove avtomobile. Tako, da je najbolje počakati in ne panicirati.
Glede kupovanja avtomobilov drugod pa moramo hočeš nočeš upoštevati davke v tej državi. Če pa bi hotel uvažati avtomobile, moraš plačati davek v državi izvoznici. Tako, da je potrebno vnaprej malce premisliti kje boš kupoval avto.Če se spominjate ,ko je hotel Gaspari pred leti uvesti davek na nove avtomobile, je še preden je bil zakon (ne)sprejet slovenski folk panično kupoval nove avtomobile. Tako, da je najbolje počakati in ne panicirati.
Poletje je toplo in zima je hladna
undefined ::
> Je pa problem - nimajo nikakrsnih nagonov prezivetja. Avto se kar ustavi, ce se samo priblizas prehodu za pesce.
Nimajo nikakršnih "nagonov preživetja"? A nagon preživetja je zate tak, da ogrožaš druge ljudi okoli sebe, ko hitiš z avtom v službo? Kaj, si ti sploh naredil izpit? Če si, kdo ti ga je zahudiča dal, da sedaj take streljaš tukaj?
Nimajo nikakršnih "nagonov preživetja"? A nagon preživetja je zate tak, da ogrožaš druge ljudi okoli sebe, ko hitiš z avtom v službo? Kaj, si ti sploh naredil izpit? Če si, kdo ti ga je zahudiča dal, da sedaj take streljaš tukaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: undefined ()
jype ::
Danci nimajo nagonov prezivetja. To pomeni, da ce pridejo v Slovenijo, jih po 10 minutah povozi bedak, ki seveda ima izpit, a mu to zal nic ne pomaga, ker je bedak.
Jaz tak nagon imam, ker vsak dan treniram med nekaj 100.000 bedaki, ki se vsak dan z avtom peljejo manj kot 8 kilometrov dalec, pri tem pa se jim tudi zelo mudi, ker morajo biti pravi cas v sluzbi, ker so prepozno vstali, pa cimprej doma, da ne zgubljajo prostega casa, potem pa hitro za eno uro na fitnes, da niso debeli, na koncu pa pred masino in cips basat v usta.
Meni se vedno posmehujejo, ker vstanem ob sestih, grem s kolesom v sluzbo (vcasih je bilo 10, zdaj je pa 6 kilometrov) in domov, in mi se ostane cas za zrihtat psa, prebrat vase blodnje, in delat se za drugi job. Ker sem cuden, ker se v dezju peljem z biciklom. Ne vem v cem je finta udobja, ce sploh ne ves, da ga imas.
Da tega da imam vsak mesec 100 jurjev vec denarja, ker nimam avta, sploh ne omenjam.
Jaz tak nagon imam, ker vsak dan treniram med nekaj 100.000 bedaki, ki se vsak dan z avtom peljejo manj kot 8 kilometrov dalec, pri tem pa se jim tudi zelo mudi, ker morajo biti pravi cas v sluzbi, ker so prepozno vstali, pa cimprej doma, da ne zgubljajo prostega casa, potem pa hitro za eno uro na fitnes, da niso debeli, na koncu pa pred masino in cips basat v usta.
Meni se vedno posmehujejo, ker vstanem ob sestih, grem s kolesom v sluzbo (vcasih je bilo 10, zdaj je pa 6 kilometrov) in domov, in mi se ostane cas za zrihtat psa, prebrat vase blodnje, in delat se za drugi job. Ker sem cuden, ker se v dezju peljem z biciklom. Ne vem v cem je finta udobja, ce sploh ne ves, da ga imas.
Da tega da imam vsak mesec 100 jurjev vec denarja, ker nimam avta, sploh ne omenjam.
MadMicka ::
Grke, Turke, da ne govorimo o Kitajcih, ki mislijo, da ma avto prednost pred kolsarjem, ta pred peščem in tisti z večjim avtom prednost pred tistim z manjšim
Drugač, jaz sm se tud vozu v službo s kolesom cca dobre 4 km v mesto. Mislm, sej moreš bit nor, da se pri taki razdalji cjaziš z avtom...
Drugač, jaz sm se tud vozu v službo s kolesom cca dobre 4 km v mesto. Mislm, sej moreš bit nor, da se pri taki razdalji cjaziš z avtom...
jRk0 ::
am, mogli bi videt folk na malti kako vozi:)
pa se po narobe strani se vozijo ;)
pa se po narobe strani se vozijo ;)
You fuck up once, you loose two teeth.
madmitch ::
da ma avto prednost pred kolsarjem, ta pred peščem in tisti z večjim avtom prednost pred tistim z manjšim
Kolikor lahko opazim, velja takšno načelo tudi pri nas. To, da ti avtomobilist mirno zapelje na kolesarsko pred nos tako, da se zvrneš čez njegov avto za kar te seveda še sočno ozmirja in ti poizkuša s trdo roko dopovedat, da si kreten (na koncu je bil on malo buškast). Ko pokličeš policijo te le-ti hočejo prepričati, da bi ti na kolesu že moral malo bolj paziti in da ti ni treba vse povprek pretepati (še dobro, da se je to zgodilo pred lokalom in so obiskovalci povedali kako in kaj). Ko sem po končani kolobociji (pregovarjanje je trajalo eno uro) zapeljal na celovško, mi je mož postave naklonil kretenski pogled in me vprašal kaj delam. Odgovoril sem mu, da je, dokler ima avto apsolutno prednost tudo po zakonu (ki ga on predstavlja), se bo bolj varno peljati v koloni po sredi celovške, kot po kolesarski. Ni me razumel in sem z demonstracijo zaključil, ter se vrnil na kolesarsko stezo.
Torej, ni treba v Turčijo, da doživiš totalen kretenizem in bebavost voznikov.
Kolikor lahko opazim, velja takšno načelo tudi pri nas. To, da ti avtomobilist mirno zapelje na kolesarsko pred nos tako, da se zvrneš čez njegov avto za kar te seveda še sočno ozmirja in ti poizkuša s trdo roko dopovedat, da si kreten (na koncu je bil on malo buškast). Ko pokličeš policijo te le-ti hočejo prepričati, da bi ti na kolesu že moral malo bolj paziti in da ti ni treba vse povprek pretepati (še dobro, da se je to zgodilo pred lokalom in so obiskovalci povedali kako in kaj). Ko sem po končani kolobociji (pregovarjanje je trajalo eno uro) zapeljal na celovško, mi je mož postave naklonil kretenski pogled in me vprašal kaj delam. Odgovoril sem mu, da je, dokler ima avto apsolutno prednost tudo po zakonu (ki ga on predstavlja), se bo bolj varno peljati v koloni po sredi celovške, kot po kolesarski. Ni me razumel in sem z demonstracijo zaključil, ter se vrnil na kolesarsko stezo.
Torej, ni treba v Turčijo, da doživiš totalen kretenizem in bebavost voznikov.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
yabadak ::
Bravo madmitch!!
Zame si sicer junak, toda voznik je pravi bebec da te ni tožil!!
Zame si sicer junak, toda voznik je pravi bebec da te ni tožil!!
Poletje je toplo in zima je hladna
madmitch ::
Kaj voznik, pač še en omejenec. Takih je povsod dovolj. Mene bolj skrbi limitiranost policajev, ki naj bi predstavljali red in zakon in ki nosijo orožje vsak dan.
Pa saj načeloma ne ponorim zaradi omejenosti drugih (blagor ubogim na duhi, kajti njih je božje kraljestvo). Ampak da sem zaradi njega zvil prvo kolo na Coca-Coli je pa višek, tu se pa vsa razsodnost neha. A sploh veste koliko mehurčkov sem moral popiti.
Pa saj načeloma ne ponorim zaradi omejenosti drugih (blagor ubogim na duhi, kajti njih je božje kraljestvo). Ampak da sem zaradi njega zvil prvo kolo na Coca-Coli je pa višek, tu se pa vsa razsodnost neha. A sploh veste koliko mehurčkov sem moral popiti.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Zgodovina sprememb…
- spremenil: madmitch ()
undefined ::
> da ma avto prednost pred kolsarjem, ta pred peščem in tisti z večjim avtom prednost pred tistim z manjšim
Ja, očitno nam Slovencem manjka tak nagon preživetja. ;)
Ja, očitno nam Slovencem manjka tak nagon preživetja. ;)
madmitch ::
Ne IceMan: manjka nam malo tolerance in spoštovanja do drugih, to je vse.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Zgodovina sprememb…
- spremenil: madmitch ()
undefined ::
madmitch, citat se je nanašal na omenjene Grke, Turke in Kitajce, kateri vozijo še dosti hujše, kot nas nekaj Slovencev. Po tem sodeč imamo mi manjši nagon preživetja, kot oni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16609 (12005) | bluefish |
» | Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 20153 (15074) | noraguta |
» | Američani se ogrevajo za biodizelOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 4196 (3077) | __luka__ |
» | Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 10447 (7947) | Phil |
» | cene računalniške opreme po vstopu v EUOddelek: Kaj kupiti | 2390 (1332) | Fury |