Forum » Na cesti » AC hitrosti
AC hitrosti

Utk ::
Dejansko se da prepovedati tranzitni promet cez problematicne odseke/naselja. Pa tudi vecina turistov bi se raje odlocila obvoziti naso drzavo ali pa placati premium vinjeto, ker bi jih voznja po regionalki stala dodatni 2 uri voznje za pridet do HR meje.
Vsa naselja so problematična in vsi nas že zdaj poskusijo obvozit. Ampak veliko možnosti ravno nimajo, vsaj ne tisti, ki se vozijo mimo Ljubljane. In kaj smo naredili če pač kupijo premium vinjeto? Samo to da je kater slovenec ne bo in se celo leto vozil čez naselja.

cvalsr ::
feryz, ne vem, kako naj dopoveva idiotom (ki se najdejo celo med "strokovnjaki"), da na dveh pasovih ne bo kar naenkrat čudežno dvakrat več vozil, kot jih je zdaj na enem?! A če naredimo 5 pasov, jih bo pa petkrat več?? Od kod? Promet pač počasi naravno raste ne glede na število pasov. Ali bo prometa pol manj, če na avtocesti podremo en pas? (Ja, celo na take genialnosti naletiš!) So povsod po svetu tako neumni, da gradijo "mnogo"pasovnice zato, da povečujejo promet?
Ampak... kot pravijo - kako oslu razložiti, da je osel in bo on to razumel?
Ampak... kot pravijo - kako oslu razložiti, da je osel in bo on to razumel?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: AtaStanko ()

bm1973 ::
Tovorna železnica od Kopra do Prekmurja bi rešila vse zastoje na cestah, razen zabitih turistov z starimi mapami v navigacijah...

starfotr ::
feryz, ne vem, kako naj dopoveva idiotom (ki se najdejo celo med "strokovnjaki"), da na dveh pasovih ne bo kar naenkrat čudežno dvakrat več vozil, kot jih je zdaj na enem?! A če naredimo 5 pasov, jih bo pa petkrat več?? Od kod? Promet pač počasi naravno raste ne glede na število pasov. Ali bo prometa pol manj, če na avtocesti podremo en pas? (Ja, celo na take genialnosti naletiš!) So povsod po svetu tako neumni, da gradijo "mnogo"pasovnice zato, da povečujejo promet?
Ampak... kot pravijo - kako oslu razložiti, da je osel in bo on to razumel?

ginekk ::
feryz, ne vem, kako naj dopoveva idiotom (ki se najdejo celo med "strokovnjaki"), da na dveh pasovih ne bo kar naenkrat čudežno dvakrat več vozil, kot jih je zdaj na enem?! A če naredimo 5 pasov, jih bo pa petkrat več?? Od kod? Promet pač počasi naravno raste ne glede na število pasov. Ali bo prometa pol manj, če na avtocesti podremo en pas? (Ja, celo na take genialnosti naletiš!) So povsod po svetu tako neumni, da gradijo "mnogo"pasovnice zato, da povečujejo promet?
Ampak... kot pravijo - kako oslu razložiti, da je osel in bo on to razumel?
Ta video venomer pobirate in opletate z njim neznalci. Premisa tega videja je sfaljena - kajti naslanja se na Braessov paradox
Braess%27s paradox @ Wikipedia
vendar ta paradox pravi, da dodatni pasovi oz. kanali poslabšajo promet ZGOLJ KO je ta že v optimalnem ravnovesju, ne pa v vsakem primeru.
Kar je jasno, kajti če bi ta video kaj veljal, bi pomenilo da vsak dodaten prometni kanal, tudi pas za pešce ali pas za kolesarje, poslabša pretočnost dotičnim udeležencem.

Utk ::

bm1973 ::
Tovorno železnica po čisto novi trasi, ne čez center glavnega mesta.
Kar je kretenizem prve klase...
Kar je kretenizem prve klase...

gruntfürmich ::
Zapeljite se do Benetk recimo, pa vam bo jasno. Kaos od meje na dveh pasovih in kasnejšo milino na treh.milina za koga? tovornjakarje?
ker če bi se tam res vozil bi videl da:
D pas: tovornjakarji na 80kmh,
M pas: tovornjakarji prehitevajo D tovornjakarje na 90kmh
L pas: avti ki se ne jajcajo za tovornjakarji...
vsekakor bolje kot 2 pasa, ampak miline še vedno ni od nikoder...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: AtaStanko ()

feryz ::
A to limate slikce cest okrog mest z 10, 20 in več milijoni ljudi?
Ja, to je res aktualno za nas. Primerjati 15 milijonska mesta z vasjo s 300 tisoč prebivalci.
gruntfürmich je izjavil:
Nikjer ne piše, da ne smeš prepoved dnevnega prehitevanja kamionov ohraniti tudi ob uvedbi treh pasov. Niti ni potrebno čez cel svetli del dneva, zgolj od 6 - 9 zjutraj in 14 do 17 popoldan.Zapeljite se do Benetk recimo, pa vam bo jasno. Kaos od meje na dveh pasovih in kasnejšo milino na treh.milina za koga? tovornjakarje?
ker če bi se tam res vozil bi videl da:
D pas: tovornjakarji na 80kmh,
M pas: tovornjakarji prehitevajo D tovornjakarje na 90kmh
L pas: avti ki se ne jajcajo za tovornjakarji...
vsekakor bolje kot 2 pasa, ampak miline še vedno ni od nikoder...
In lahko mi verjameš, da bi rešili trenutnih 99 procentov problemov.

njyngs ::
feryz, ne vem, kako naj dopoveva idiotom (ki se najdejo celo med "strokovnjaki"), da na dveh pasovih ne bo kar naenkrat čudežno dvakrat več vozil, kot jih je zdaj na enem?! A če naredimo 5 pasov, jih bo pa petkrat več?? Od kod? Promet pač počasi naravno raste ne glede na število pasov. Ali bo prometa pol manj, če na avtocesti podremo en pas? (Ja, celo na take genialnosti naletiš!) So povsod po svetu tako neumni, da gradijo "mnogo"pasovnice zato, da povečujejo promet?
Ampak... kot pravijo - kako oslu razložiti, da je osel in bo on to razumel?
Jaz bi isto napisal, ampak bom raje počakal, da se ene 2 leti po ustvarjenem tretjem pasu pride feryz (in par njehovih somišljenikov) pizdit na forum kako je potrebno še četrti pas zgradit. In pol mu lahko zalimamo tvoj tekst, pa še vedno ne bo razumel.
Ker tip pač ne razume, da se organsko poveča promet tudi precej hitro že iz teh razlogov ker:
- marsikdo bo posledično preklopil iz uporabe vlaka/busa na avto "ker zdaj mamo pa več placa na cesti in bo gužve manj"
- marsikdo se zdaj vozi po regionalki, ampak bo šel potem ob uvedbi tretjega pasu na avtocesto "ker zdaj mamo pa več placa na cesti in bo gužve manj in se ne rabim več vozit po regionalki v izogib gužvi"
- marsikdo bo potem menjal službo za kako dlje od doma... "ker zdaj mamo pa več placa na cesti in bo gužve manj in se lahko dlje peljem"
- etc.
Ampak tega ne morš hlodom dopovedat. No, jaz sem za izogibanje takim hlodom raje narediv selitev v kraj dela, kasneje pa šel na remote job. In stresa več ni. Pa še čas prišparam, ko ne rabim teh grdih bmw-jev na cesti gledat :P
#čakamnatrigeriraneposameznikedasvojefrustracijeodgužvevlijejonaforum
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()

starfotr ::
Ja, to je res aktualno za nas. Primerjati 15 milijonska mesta z vasjo s 300 tisoč prebivalci.
Ja zakaj bi imeli več kot 2 pasova v 300k prestolnici? Pač težnje po več pasovih so, "one more lane strategija" je pa povsod ista. Pri nas iz 1 na 2 in iz 2 na 3, medtem ko v tujini iz 3 na 4, 5 ... na XY.

njyngs ::
Ja, to je res aktualno za nas. Primerjati 15 milijonska mesta z vasjo s 300 tisoč prebivalci.
Ja zakaj bi imeli več kot 2 pasova v 300k prestolnici? Pač težnje po več pasovih so, "one more lane strategija" je pa povsod ista. Pri nas iz 1 na 2 in iz 2 na 3, medtem ko v tujini iz 3 na 4, 5 ... na XY.
Zdaj ti bo rekel, da zato, ker so gorenjci, primorci, dolenjci in štajerci krivi, ker se dnevni valijo v mesto... bo pa pozabil, da se v tujini isto dogaja in še v precej hujši meri.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

starfotr ::
Mi v bistvu sploh nimamo gneče oziroma je zelo minimalna. To je samo zaplankanost naših ljudi, ki še nikoli niso bili v tujini.

Magic1 ::
Ljubljana je križišče Slovenije. Najbolje, da naredimo le kolovoz čez, da bo res vsaka regija ločena od preostalih delov. Pa ne samo Slovenije, temveč tudi dobršen del Evrope.
Od Vrhnike, južni del obvoznice, do Trojan bi morala bit ojačana cestna žila. Lahko se pa delamo debile in s zastoji zmanjšujemo količino prometa. (ki bo šel pa kje?)
Od Vrhnike, južni del obvoznice, do Trojan bi morala bit ojačana cestna žila. Lahko se pa delamo debile in s zastoji zmanjšujemo količino prometa. (ki bo šel pa kje?)
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

fikus_ ::
V luknjah se skrivajo temne sile in čakajo, da bo Slovenija zgradila še en pas na obremenjenih delih avtoceste. Prišel bo čas, ko bodo zlezli iz lukenj ter z ICE vozili zasedli nov pas, in spustili v zrak toliko CO2, da bo vse zeleno - od besa.
/sarcasm off
Dajmo simulirati - en hiter predlog:
Spoj gorenjske in primorske AC potrebuje 3-4 pasove. Alternativa je, da se zapre LJ-Brod in LJ-Brdo. Na preostalih vhodih in izhodih se podaljša tretji pas. Potrebna je 2p tangencialka med Podutikom, Vičem in Brezovico.
Spoj primorske in dolenjske AC potrebuje 3-4 pasove. Alternativa je, da se zapre LJ-Brezovica, LJ-Vič in Lj-Rudnik. Na preostalih vhodih in izhodih se podaljša tretji pas. Potrebna je 2p tangencialka Vnanje Gorice - Brezovica - Vič.
Spoj dolenjske in štajerske AC potrebuje 3-4 pasove. Alternativa je da se zapre LJ-vzhod (Polje). Na preostalih vhodih in izhodih se podaljša tretji pas. Potrebna je tangencialka LJ-Mozambik - Fužine - Šentjakob.
In naj se Ljubljana ukvarja s tem ter zgradi ustrezno infrastrukturo, ki jo je Zoki obljubljal v prvem mandatu. Potem se odpre nazaj.
Spoj štajerske in gorenjske bi bil rešen z dokončanjem povezave Želodnik - Vodice ali pa Ihan - Vodice (via Depala vas, Megneš)
Primorka od Logatca do Kozarij potrebuje 3 pasove. Dokler se ne razširi vsaj kak krak obvoznice pa to nima smisla.
Krožna mestna železnica LJ-Domžale-Kamnik-Mengeš-Komenda-Brnik-Šenčur-Kranjsterdam-Škofja Loka-Medvode-LJ.
Aja: LJ-Šentjakob se ne sme zapreti, ker ga rabim da pridem do bajte in se ne bi gužval skozi Tomačevo.![]()
Konkreten predlog, ampak ga nobeden ne komentira, raje nakladajo kar tako v tri krasne.
PS ne poznam tako dobro LJ z okolico, tako da ne bom komentiral . Je pa dobra iztočnica za debato.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::
Ja sej smo rekli, da bi treba najmanj na jugu naredit še eno ločeno avtocesto, od Dolenjske proti Primorski, z največ dvema izvozoma za Ljubljano (ki bi se priključila na obstoječo južno obvoznico na zahodu in na vzhodu). S tem bi se najbrž tudi ostali kraki malo sprostili, ker bi hitreje prišel naokoli kot pa direktno v ravni črti.

njyngs ::
Mi v bistvu sploh nimamo gneče oziroma je zelo minimalna. To je samo zaplankanost naših ljudi, ki še nikoli niso bili v tujini.
Jp. Ene parkrat sem sprobal gneče na USA mestih, pred par meseci ravno NYC. Preden se skoz ta čreva privlečeš na JFK je letalo že v zraku. Nazadnje sem skoraj zamudil, pa smo startali 5 ur pred letom iz centra NYC proti JFK. Užas. In pol naše šoferžije stojijo v gužvi 15minut, pa je že konec sveta

Si pa nočem predstavljat kako je še v kaki Aziji.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()

fikus_ ::
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

starfotr ::
Izbral si odličen video, ki prikazuje da je pri nizkih hitrostih mogoč velik pretok ljudi brez nesreč in brez semaforjev itd.
Identično se dogaja tudi v Evropi s kolesi.
Treba si je samo predstavljat, da z avti niti slučajno ne bi mogli prepeljat toliko ljudi v tako kratkem času s tako malo stresa in hrupa. Tudi, če bi bila vozila polna. Pa niso. Večinoma se ljudje vozimo samostojno v avtih.
Kolesa lahko pridejo iz katerekoli smeri brez težav.
Dajmo rečt, da dokler se bo volitve dobivalo z metri asfalta, javne razsvetljave in vodovoda, predvolilnim golažem do takrat bomo avtocentrična družba. Ko nam bodo pa pomembne druge prioritete v življenju, bodo pa tudi drugi politiki izvoljeni in razmere drugačne.
Identično se dogaja tudi v Evropi s kolesi.
Treba si je samo predstavljat, da z avti niti slučajno ne bi mogli prepeljat toliko ljudi v tako kratkem času s tako malo stresa in hrupa. Tudi, če bi bila vozila polna. Pa niso. Večinoma se ljudje vozimo samostojno v avtih.
Kolesa lahko pridejo iz katerekoli smeri brez težav.
Dajmo rečt, da dokler se bo volitve dobivalo z metri asfalta, javne razsvetljave in vodovoda, predvolilnim golažem do takrat bomo avtocentrična družba. Ko nam bodo pa pomembne druge prioritete v življenju, bodo pa tudi drugi politiki izvoljeni in razmere drugačne.

WizzardOfOZ ::
Saj tretji pas je tudi samo začasni obliž na rano. Za nekaj let. Potem bo pa vse še slabše, ker bo naval vozil še večji.
Od kje vam ta ideja? To si je en debil izmislil, sedaj pa vsi samo ponavljate njegov debilizem.
1.) Saj je že danes vse na cestah, več jih niti ne bo, ker smo v stagnaciji rojstev in ni nekega hudega baby booma, da bodo naslednje generacije imele več prebivalcev. Zato več prometa migrantov niti ni treba pričakovati, razen kamionskega, ki se nekje med 10 do 20% na leto poveča.
2.) V sloveniji lahko skoraj rečemo, da na avtocestah ni dveh pasov, ampak je en sam, na voznem pa nepregledne kolone tovornjakov. In še en pas bi tukaj resno pomagal.
Saj tretji pas je tudi samo začasni obliž na rano. Za nekaj let. Potem bo pa vse še slabše, ker bo naval vozil še večji.Od kje pa bo prišel naval? Se bomo Slovenci začeli ploditi kot zajci in nas bo kmalu 4 milijone?
Ali bo pri vsaki hiši 8 avtov, namesto 4, kot jih je sedaj?
Tudi če jih je 16, je vseeno. Saj ne moreš voziti dveh naenkrat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

Jazon ::
V luknjah se skrivajo temne sile in čakajo, da bo Slovenija zgradila še en pas na obremenjenih delih avtoceste. Prišel bo čas, ko bodo zlezli iz lukenj ter z ICE vozili zasedli nov pas, in spustili v zrak toliko CO2, da bo vse zeleno - od besa.
/sarcasm off
Dajmo simulirati - en hiter predlog:
Spoj gorenjske in primorske AC potrebuje 3-4 pasove. Alternativa je, da se zapre LJ-Brod in LJ-Brdo. Na preostalih vhodih in izhodih se podaljša tretji pas. Potrebna je 2p tangencialka med Podutikom, Vičem in Brezovico.
Spoj primorske in dolenjske AC potrebuje 3-4 pasove. Alternativa je, da se zapre LJ-Brezovica, LJ-Vič in Lj-Rudnik. Na preostalih vhodih in izhodih se podaljša tretji pas. Potrebna je 2p tangencialka Vnanje Gorice - Brezovica - Vič.
Spoj dolenjske in štajerske AC potrebuje 3-4 pasove. Alternativa je da se zapre LJ-vzhod (Polje). Na preostalih vhodih in izhodih se podaljša tretji pas. Potrebna je tangencialka LJ-Mozambik - Fužine - Šentjakob.
In naj se Ljubljana ukvarja s tem ter zgradi ustrezno infrastrukturo, ki jo je Zoki obljubljal v prvem mandatu. Potem se odpre nazaj.
Spoj štajerske in gorenjske bi bil rešen z dokončanjem povezave Želodnik - Vodice ali pa Ihan - Vodice (via Depala vas, Megneš)
Primorka od Logatca do Kozarij potrebuje 3 pasove. Dokler se ne razširi vsaj kak krak obvoznice pa to nima smisla.
Krožna mestna železnica LJ-Domžale-Kamnik-Mengeš-Komenda-Brnik-Šenčur-Kranjsterdam-Škofja Loka-Medvode-LJ.
Aja: LJ-Šentjakob se ne sme zapreti, ker ga rabim da pridem do bajte in se ne bi gužval skozi Tomačevo.![]()
Konkreten predlog, ampak ga nobeden ne komentira, raje nakladajo kar tako v tri krasne.
PS ne poznam tako dobro LJ z okolico, tako da ne bom komentiral . Je pa dobra iztočnica za debato.
Ja. V temi se folk obeša na bebave primerjave z ameriškimi cestami. Dajte raje z evropskimi. In ker se obenem folk obeša na bebave pozive h kolesarjenju, dajmo z Nizozemsko.
Almere ima podobno število prebivalcev kot LJ. Vzhodno teče A-6, ki so jo nedolgo tega povečali iz dve na štiripasovnico. Zahodno in severno teče dvopasovno obvoznica.
Še bolj vzhodno teče še ena hitra cesta 2+2.
Še bolj vzhodno na celini (Almere je "otok") pa še AC A-28 2+2.
Zakaj že, če pa imajo brezhibno železnico in izvrstne kolesarske steze?
Takoj južno od Almere je "Hollandse Brug", torej Nizozemski most.
Profil je:
2x elektrificiran želežniški tir;
2x kolesarska steza 2,5m;
1x pešpot 3,0m;
4 pasovi A-6 v smeri Amsterdam, zoženo iz pet pasov za prehod preko mostu + odstavni pas
2 pasovna alternativna hitra cesta, za večjo pretočnost v konicah
4 pasovi A-6 v smeri Almere + odstavni pas, ki se po mostu razširi v 2+3 pasove + 2 odstavna pasova.
https://www.google.com/maps/@52.2501152...!3m1!1e3?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMwOC4wIKXMDSoJLDEwMjExNDUzSAFQAw%3D%3D

feryz ::
Kolesa lahko pridejo iz katerekoli smeri brez težav.Kar jaz vidim na teh vaših kolesarskih videoposnetkih, je zgolj odsotnost kakršnegakoli reda in masovno kršenje cestnih pravil.
Dajmo rečt, da dokler se bo volitve dobivalo z metri asfalta, javne razsvetljave in vodovoda, predvolilnim golažem do takrat bomo avtocentrična družba. Ko nam bodo pa pomembne druge prioritete v življenju, bodo pa tudi drugi politiki izvoljeni in razmere drugačne.
Ampak, ker so to kolesa, je to kul, mar ne?

denabiker ::
Res bi bilo boljše, če bi narod v lepih dnevih šel na skuter/motor/kolo po mestu. Koliko poznam Ljubljančanov, ko se z veliki SUV-i premikajo iz ene točke v drugo točko v LJ. Pa froci od teh, vsak s svojim avtom, pa spet z velikimi kravami.

Jazon ::
Res bi bilo boljše, če bi narod v lepih dnevih šel na skuter/motor/kolo po mestu. Koliko poznam Ljubljančanov, ko se z veliki SUV-i premikajo iz ene točke v drugo točko v LJ. Pa froci od teh, vsak s svojim avtom, pa spet z velikimi kravami.
Ne laži. Večina folka se vozi z mopedi, kolesari ali pa se vozi z busom, čeprav je infrastruktura imo neustrezna. Iz Črnuč mimo Ježice sem 15-20 let nazaj vsak dan bicikliral v center in z mano večina vrstnikov iz Črnuč. Če pa imaš otroke in greš v trgovino pa ni drugega, kot da se odpelješ z avtom. Podobno, če si s periferije. P+R na izhodu LJ-Center je vedno kadar sem tam zaseden vsaj 80%. Podobno je s parkingom na trgu republike.
Težava je, da se na prometu 25 let ni delalo nič oziroma zelo malo:
- za promet se je zaprl center;
- podrlo pol Cukrarne za prehod iz Roške na Njegošovo;
- zgradila se je vpadnica iz Tomačevega do krožišča Žale;
- povezava na Supernovo na Rudniku.
in to je v bistvu to.
Ostalo so bila urejanja obstoječih cest:
- uredilo se je par krožišč in par križišč;
- nekatere ceste so se zožale za kolesarski pas;
- nekateri pločniki so se zožali za kolesarski pas;

starfotr ::

ginekk ::
Kar jaz vidim na teh vaših kolesarskih videoposnetkih, je zgolj odsotnost kakršnegakoli reda in masovno kršenje cestnih pravil.
Ampak, ker so to kolesa, je to kul, mar ne?
Pri počasnem gibanju je večino CPP brezpredmetnih.
Jasno, tebi kot pešcu je vseeno če te kolesar zbije. Bi moral videt na Nizozemskem, v Amsterdamu so kar nasilni po mestu, hitijo in trobijo, precej neugodno za pešce. Samo gledaš lahko levo in desno, kdaj bo kakšen priletel.

bm1973 ::
Nizozemska je na račun kolesarjev, precej neprijazna do pešcev...
Parkrat sem tam predaval, bilo je 1km od hotela do učilnice, skoraj ni pločnikov za pešce, samo poti za kolesarje in avte. Sem moral kar paziti...
Parkrat sem tam predaval, bilo je 1km od hotela do učilnice, skoraj ni pločnikov za pešce, samo poti za kolesarje in avte. Sem moral kar paziti...

feryz ::
Saj je starfotr lepo napisal. Če se gre za kolesarje, ko jebe pravila.
Mogoče bi morali preventivno zakonsko predpisati čelade za pešce, ki hodijo po mestih.
Če jih zbije kolesar, ki se ne rabi držati pravil, da vsaj z glavo ne butne ob tla.
Mogoče bi morali preventivno zakonsko predpisati čelade za pešce, ki hodijo po mestih.
Če jih zbije kolesar, ki se ne rabi držati pravil, da vsaj z glavo ne butne ob tla.

njyngs ::
Saj je starfotr lepo napisal. Če se gre za kolesarje, ko jebe pravila.
Mogoče bi morali preventivno zakonsko predpisati čelade za pešce, ki hodijo po mestih.
Če jih zbije kolesar, ki se ne rabi držati pravil, da vsaj z glavo ne butne ob tla.
Zdaj si pa ti predstavljaj kako je šele avtomobil problematičen, ki ima 2 toni... če je že kolesar s svojimi kilami in biciklom tak problem ;) Jaz sem kar zato, da se čimprej vse centre mest zapre za avte

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()

bm1973 ::
Saj je starfotr lepo napisal. Če se gre za kolesarje, ko jebe pravila.
Mogoče bi morali preventivno zakonsko predpisati čelade za pešce, ki hodijo po mestih.
Če jih zbije kolesar, ki se ne rabi držati pravil, da vsaj z glavo ne butne ob tla.
Mogoče bi moralo biti za voznike avtov kazen 1 leto zapora minimalno, če povzročijo nesrečo s kolesarjem ali pešcem...
Ker ignoranca voznikov je maksimalna glede ostalih šibkejših udeležencev...

fikus_ ::
Vsak zagovarja svojo stran, tako da ne bomo prišli daleč.
Potrebno je odgovorno obnašanje v prometu in vsak naj ima najprej sebe rad v smislu, da preverja kaj se dogaja v okolici in da se prepriča, če res lahko varno naredi za sebe in za druge, kar misli narediti.
Potrebno je odgovorno obnašanje v prometu in vsak naj ima najprej sebe rad v smislu, da preverja kaj se dogaja v okolici in da se prepriča, če res lahko varno naredi za sebe in za druge, kar misli narediti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::
Ne moreš enačit vseh udeležencev v prometu, saj si niso in nikoli ne bodo enakopravni.
Kamion>avto>motor>kolo>pešec
Prva dva imata pleh okoli. Tretji sam obleko in čelado, zadnja 2 lahko samo t-shirt. In vse upe polagat v to, da je treba (peščem, kolesarjem, motoristom) pazit nase. Fuck it. Vsi drugi morajo pazit na druge. Šele nato nase.
Kamion>avto>motor>kolo>pešec
Prva dva imata pleh okoli. Tretji sam obleko in čelado, zadnja 2 lahko samo t-shirt. In vse upe polagat v to, da je treba (peščem, kolesarjem, motoristom) pazit nase. Fuck it. Vsi drugi morajo pazit na druge. Šele nato nase.

fikus_ ::
Starfotr, zato pa moraš imeti rad sebe in paziti tudi na napake drugih, če si kolesar,pešec, motorist,...
Nič ne pomaga napis na nagrobniku "imel je prednost, ampak so ga povozili".
Nič ne pomaga napis na nagrobniku "imel je prednost, ampak so ga povozili".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

gruntfürmich ::
Nikjer ne piše, da ne smeš prepoved dnevnega prehitevanja kamionov ohraniti tudi ob uvedbi treh pasov. Niti ni potrebno čez cel svetli del dneva, zgolj od 6 - 9 zjutraj in 14 do 17 popoldan.
In lahko mi verjameš, da bi rešili trenutnih 99 procentov problemov.
to bi verjetno res rešilo problem, ampak ne verjamem da se bo tako naredilo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Ahim ::
Po google maps je ta omenjena relacija 26 km in 36 minut - na današnji dan, na nedeljo (ne da delovni dan), kar znese povprečno 43 km/h.
Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.
Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.
To je samo 16 min razlike.
Ce to glede razdalje leti na moje sporocilo (tik nad tvojim), je realno poti nekaj cez 30 km cez Sk. Loko - cez hribe je po zemljevidu sicer res krajsa pot, ampak realno noben(a) tam cez ne vozi na siht in nazaj ce ni tam doma. Predlagam, da se enkrat peljes tam v casu dnevnih migracij in mi poves koliksen del te poti si peljal 50 ali manj in koliko si lahko peljal hitreje kot 50 (par odsekov ima omejitev 90

Aja pa hvala da si potrdil tezo tistega, ki je zgoraj napisal da ga bi pri razdalji 34 km, kolikor ima, to upočasnilo za ~20 minut v vsako smer.

GrimReaper3 ::
Znanka se vozi na delo na relaciji Naklo - Zelezniki in nazaj. To bi bila podobna razdalja kot je omenjena zgoraj (kakih 30 km) in rekel bi da je minimalno pol poti skozi naselja (trenutno omejitev 50), bolj realno so naselja tiste 2/3 poti.
GrimReaper3 je izjavil:
Po google maps je ta omenjena relacija 26 km in 36 minut - na današnji dan, na nedeljo (ne da delovni dan), kar znese povprečno 43 km/h.
Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.
Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.
To je samo 16 min razlike.
Take gorske relacije se načeloma dela toliko km, toliko minut. To moraš da prideš v 25 min. Seveda je razlika 5min samo če imaš enega Punta 1.2 ali pa M2. Kakih 50min neki.
Seveda izven naselij neomejeno oz. do 120, po naseljih pa tudi bolje da 60.
Če bi poslal tja povprečnega voznika, pa povsem možno da bi rabil 50min.
Prav sem rekel, z minutami prideš lahko celo do 0,8x kilometrov, ampak to če greš na max in ne po omejitvah, razen v naseljih.
Sem šel danes Radovljica - Golnik, po AC do Naklega.
V prvo smer 25min, 25,4 km, nazaj 20 min, 24,6 km. Se pravi povprečno 60-75 km/h. 14 km AC do Naklega, 11 km regionalka z veliko naselji, samo ene 3x se da vmes konkretno potegnit. Naselij je za ene 8 km.
Google Maps pa pravi 25,4 km in 24min, nazaj pa 24,5 km in 23min. Uf, dobro ga je žgal tisti kdor je meril te čase. To bi glede na povprečnega voznika morali dodati vsaj 5min če ne 8min, ker sem redno nekoga dohiteval, 2 tudi prehitel izven naselja.
Seveda 120 kjer se je dalo, max tudi 140 po števcu, po naseljih 50, po AC 140-180. Itak to ni za vsakodnevno vožnjo, ampak 70 se jaz izven naselij ne vozim zaradi principa, čeprav če bi bil sam na svetu bi mi mogoče celo ugajalo, sploh na nek lep miren sončen dan. Tako da če bi že hotel mirno vožnjo, bi šel 80-90.
Jeba je zavirati na 50, to moraš res pohodit bremzo, če voziš prvič, ker razen da gledaš table ne veš na pamet kdaj se začne naselje, da bi že prej zmanjšal. Iz 100 ali celo 120 zavirat na 50 je pa kar huda.
Ali pa ko potegnem v en hud klanec do 120, potem pa šele na vrhu vidim tablo za konec naselja, ups. Tukaj tudi ne vem kje folk izkorišča razne BMW-je, ker imam že jaz prehude hitrosti. Mislim da se to kupuje bolj zaradi preseravanja kot pa dejanske uporabnosti.
Drugače so pa vse take releacije bolj za en k, v bistvu vse kar je od AC več kot 2 km, kar je pa praktično vse razen Radovljice, Naklega in Kranja. Ne vem kje se sosed vozi z novo pridobljenim M2, to je stran vržen denar. Jaz bi raje gledal stanovanje kjerkoli drugje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

feryz ::
V nedeljo sem šel od tastarega domov. Regionalka.
Gugl in avto napišeta 19 km in 22 minut do doma, prihod 11 18.
Doma sem bil 11 10.
Tretjino manj, kot planirata onadva.
Drugo dokaj pogosto špuro imam od rondoja pred Tolminom do Logatca via Idrija.
Navigacijski čas je približno ura in dvajset minut.
Če jih porabim 50, je to že hudo dosti. Ponavadi je to okrog 45 minut.
V bistvu več vancaš po navadnih cestah, kot po AC.
Gugl in avto napišeta 19 km in 22 minut do doma, prihod 11 18.
Doma sem bil 11 10.
Tretjino manj, kot planirata onadva.
Drugo dokaj pogosto špuro imam od rondoja pred Tolminom do Logatca via Idrija.
Navigacijski čas je približno ura in dvajset minut.
Če jih porabim 50, je to že hudo dosti. Ponavadi je to okrog 45 minut.
V bistvu več vancaš po navadnih cestah, kot po AC.

Malcolm_Y ::

Utk ::
Še en, ki ne razume, da 20 nižja omejitev ne pomeni 20 nižje povprečne hitrosti.
Kakšna je povprečna hitrost v Ljubljani zjutraj med tednom ob 8h? Kakšna bi bila, če omejitev po vseh ulicah dvigneš na 100 na uro?
My guess je da ista, če bi pa kdo dejansko skušal vmes it proti 100, bi se pa povprečna hitrost vseh celo znižala.
Kakšna je povprečna hitrost v Ljubljani zjutraj med tednom ob 8h? Kakšna bi bila, če omejitev po vseh ulicah dvigneš na 100 na uro?
My guess je da ista, če bi pa kdo dejansko skušal vmes it proti 100, bi se pa povprečna hitrost vseh celo znižala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Malcolm_Y ::
Še en, ki ne razume, da Ljubljana ni cela država.
Sam se na poti v službo peljem po lokalni cesti dobrih 30 km in to skozi več naselij. Skozi naselja brez izjeme peljem 50.
Po kaki logiki po novem predlogu ne bom porabil (vsaj) 15 minut več za vsako pot?
Sam se na poti v službo peljem po lokalni cesti dobrih 30 km in to skozi več naselij. Skozi naselja brez izjeme peljem 50.
Po kaki logiki po novem predlogu ne bom porabil (vsaj) 15 minut več za vsako pot?

Utk ::
Če so to naselja, kjer ima 30 nek smisel, se boš pač peljal 15 minut več ali pa si našel drugo pot.
Če 30 tam nima smisla, pač ne bo 30.
Tudi zdaj je načeloma 50, pa to ne pomeni, da je povsod 50.
Če imajo hiše prag ali izvoz iz garaže direkt na cesto, je 30 čisto pravilna omejitev. Ali boš ti prišel 10 min prej ali kasneje v službo nima nobene veze s tem.
Če nimajo, bo ostalo 50.
Če 30 tam nima smisla, pač ne bo 30.
Tudi zdaj je načeloma 50, pa to ne pomeni, da je povsod 50.
Če imajo hiše prag ali izvoz iz garaže direkt na cesto, je 30 čisto pravilna omejitev. Ali boš ti prišel 10 min prej ali kasneje v službo nima nobene veze s tem.
Če nimajo, bo ostalo 50.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Alexius Heristalski ::
Krožna mestna železnica LJ-Domžale-Kamnik-Mengeš-Komenda-Brnik-Šenčur-Kranjsterdam-Škofja Loka-Medvode-LJ.
Močno podpiram, potencial je ogromen.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

c23po ::
Še en, ki ne razume, da Ljubljana ni cela država.
Sam se na poti v službo peljem po lokalni cesti dobrih 30 km in to skozi več naselij. Skozi naselja brez izjeme peljem 50.
Po kaki logiki po novem predlogu ne bom porabil (vsaj) 15 minut več za vsako pot?
Evo logike: če izven naselja voziš vedno 90 km/h in v naselju 30, bi razmerje med dolžino poti po odprti cesti in cesti skozi naselje moralo znašati 1:približno neskončno. Matematično tvoja naloga nima smisla.
Vrnimo se v realni svet. Vsi, ki se na poti v službo peljemo po lokalnih cestah vemo, da je povprečna hitrost na takšni poti 50 km/h. Skozi naselja, brez izjeme, ne moreš voziti stalno 50 km/h. Zato bo znižanje omejitve na 30 km/h prineslo kakšno dodatno minutko, nič več.
Škoda je le, da bo vpliv nove omejitve na navade vozačev premajhen in zato ne bodo razmislili o alternativnem načinu prevoza.
Računalniki nimajo spominov.

DamijanD ::

c23po ::
Skozi naselja, brez izjeme, ne moreš voziti stalno 50 km/h.
Zakaj ne?
Pač ja če dodaš ostali promet ipd. Ampak jaz se recimo skozi naselje peljem ob 5:30 - in se ne rabim nikjer ustavit...
Seveda moraš dodati ostali promet, Saj nisi sam in edini ob 5:30 na cesti. Pa četudi bi bil, ko prečkaš samo eno križišče, samo enega ležečega policaja, pelješ mimo samo enega vrtca in prideš samo do enega semaforja ti povprečna hitrost pade na 30 km/h.
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Krožna mestna železnica LJ-Domžale-Kamnik-Mengeš-Komenda-Brnik-Šenčur-Kranjsterdam-Škofja Loka-Medvode-LJ.
Močno podpiram, potencial je ogromen.
Brez lastnega letalskega prevoznika je tole stan vržen denar. Sicer pa ja, glavno letališče države brez železnice obstaja samo v Afriki.

Malcolm_Y ::
Motiš se. Pelji se že zdaj skozi par naselij, enkrat pri maks. 50, enkrat pri maks. 30 km/h, pa povej, če je razlika "kakšna minutka".Skozi naselja, brez izjeme, ne moreš voziti stalno 50 km/h.
Zakaj ne?
Pač ja če dodaš ostali promet ipd. Ampak jaz se recimo skozi naselje peljem ob 5:30 - in se ne rabim nikjer ustavit...
Seveda moraš dodati ostali promet, Saj nisi sam in edini ob 5:30 na cesti. Pa četudi bi bil, ko prečkaš samo eno križišče, samo enega ležečega policaja, pelješ mimo samo enega vrtca in prideš samo do enega semaforja ti povprečna hitrost pade na 30 km/h.
Sicer pa se sekiramo po nepotrebnem, ta vlada itak ni sposobna česa takega skozi spraviti.