Forum » Loža » Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače
Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače
delavec44 ::
BlaY0 ::
c23po ::
Utk ::
Drugič, da se s hitrejšo vožnjo po AC lovi minute, ki jih boste potem preživeli z otroci, je bullshit. Temu niti sami sebi ne verjamete. Od mojih kolegov se najhitreje vozi en, ki nima otrok, živi sam in nima čist nobene veze kdaj pride domov. Če bi to delalo zarad otrok, potem se ne bi vozili vsak dan eno uro v službo. Kdo vam plača ta čas, po koliko in ali je res tega vredno.
Tretjič, kakšna jajca to vozite nekateri, da vam je težko prehitet nekoga, ki se vozi 100.
pegasus ::
Ravno danes me spet čaka 800km, zelo dvomim, da bom dosegel povprečno hitrost 100km/h. Tam okrog 80-90 so realne povprečne hitrosti na taki razdalji, ker nabašeš na ene 5 štauov, tankat moraš, pa še kako cestnino ali tunel plačat ...
BlaY0 ::
WizzardOfOZ ::
Nekak kot tisti vic, ko zajček vzame ekstazy, pa mora cela hosta laufat.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
DamijanD ::
Tretjič, kakšna jajca to vozite nekateri, da vam je težko prehitet nekoga, ki se vozi 100.
Ni težko, če je na voznem pasu. Ko pa en tak začne s 95 prehitevat šlepar, ki se vozi 90, se pa kar zaustavi vse skupaj. Zanimivo je celo, da jih kar nekaj takih prehiteva počasneje, kot pa je njihova vozna hitrost na voznem pasu.
WizzardOfOZ ::
Sam če imaš 4000 EUR plače, pol ne rabiš oneta z avtom podaljševat in ni potrebno toliko vanj metat, ne?
Ravno na minimalcu rabiš bavarske ledvičke z led žarometi, če hočeš da
te una s tretga štuka z botoks ustnicami sploh opazi.
Dobra!!!
Samo na žalost resnična.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BlaY0 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker EV ne morejo več kot 90, ker drugače ne morejo prav daleč priti, morajo sedaj vsi zmanjševati hitrosti?
Nekak kot tisti vic, ko zajček vzame ekstazy, pa mora cela hosta laufat.
Za lastno nesposobnost so vedno drugi krivi. Ni druge.
m0LN4r ::
V bistvu s prihodom elektricnih in eco gum, bi omejitev bla se visja, ajd 160.
Na regionalkah 100, v ravnih naseljih 60.
Drugje se pa posebej oznaci, ampak mogoce manj na gosto. Ja vem pol bi firma propadla, nebi imeli nic za delat.
Trade Republic 38MVDVXM
2dark ::
Optimalno bi blo od Redicsa do Kopra imeti vsaj tri pase, da je lahko en za tovornjake, hitrost pa dvignit na prijetnih 150.
Ne bi. Še vedno bi se ti našli osebki, ki bi delali zastoje na levem pasu. ZA kaj takšnega bi morala policija vršit hud nadzor nad temi, ki delajo kolone. Kazen bi morala biti za omejevanje pretočnosti prometa 300EUR.
AMpak tega ne boš dočakal. Zato si praktičen in greš mimo po desni ali po odstavnem pasu ( sredi noči )..
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
BlaY0 ::
V bistvu s prihodom elektricnih in eco gum, bi omejitev bla se visja, ajd 160.
Kakšne električne ali eko gume imaš to v mislih? Radiranje gum na cesti je zelo velik eko problem, ki se ga ob predpostavki, da so avtomobili vedno težji, da omejiti samo z nižanjem hitrosti.
Ne bi. Še vedno bi se ti našli osebki, ki bi delali zastoje na levem pasu. ZA kaj takšnega bi morala policija vršit hud nadzor nad temi, ki delajo kolone. Kazen bi morala biti za omejevanje pretočnosti prometa 300EUR.
AMpak tega ne boš dočakal. Zato si praktičen in greš mimo po desni ali po odstavnem pasu ( sredi noči )..
Brez veze, ni šans, čakat na to je že zdaj utopija. Edina rešitev oziroma omilitev tega problema je (kot je bilo že omenjeno) v pametnih avtonomnih vozilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Optimalno bi blo od Redicsa do Kopra imeti vsaj tri pase, da je lahko en za tovornjake...
Samo ene zanimivosti sem se spomnil... malo naprej od Logatca (če se ne motim, lahko me kdo popravi, ker nisem ziher glede točne lokacije), se prehitevalni pas kar naenkrat neha, vozni pas postane prehitevalni, pas za tovornjake (ali celo odstavni) pa se spremeni v voznega. Sicer je vse dosti zgodaj označeno ampak večini folka ki se tam prvič vozi ni nič jasno in se vedno na obeh pasovih zaradi "tahitrih" naredi elastika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
sbawe64 ::
Jajca, ki so imela kot nov avto 14s do 100, danes pa imajo že blizu 400kkm, pa kljub temu z njimi z veseljem delam po 1000+km dnevno. Pred kratkim so dobila še aerodinamične izboljšave od toče :D
Ravno danes me spet čaka 800km, zelo dvomim, da bom dosegel povprečno hitrost 100km/h. Tam okrog 80-90 so realne povprečne hitrosti na taki razdalji, ker nabašeš na ene 5 štauov, tankat moraš, pa še kako cestnino ali tunel plačat ...
Pojdi raje z ice in eko Strom.
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
2dark ::
Brez veze, ni šans, čakat na to je že zdaj utopija. Edina rešitev oziroma omilitev tega problema je (kot je bilo že omenjeno) v pametnih avtonomnih vozilih.
Se strinjam. Edina rešitev je popolnoma avtonomna vožnja na avtocesti, kjer voznik nima nobene možnosti, da nadzoruje hitrost.
(> _ <)
(>🍫 )
Miki N ::
Saj v pod ti itak lahko vse dostavijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
pegasus ::
2dark ::
Enkrat ko zapoveš avtonomno vožnjo... zakaj bi potem pustil človeško upravljane bicikle (se spomnete
Saj v pod ti itak lahko vse dostavijo.
V primeru kolesa lahko brez težav počasnejšega obvoziš, saj kolo je ozko. Pri avtomobilih ne gre to. Sej težava ni večina voznikov, pač pa tista manjšina, ki povzročajo zastoje.
Pojdi raje z ice in eko Strom.Na žalost je to najdražja opcija. Avto je 5x dražji kot ryanair, vlak je pa še več kot 2x dražji kot avto. To je nekaj, kar se absolutno mora spremeniti globalno, francozi že delajo na tem. Medtem pa velja "if you have time to spare, go by air".
Letala, če ne striktno za poslovne stvari in prevoz tovore bi bilo za navadne ljudi prepovedat.
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
m0LN4r ::
V bistvu s prihodom elektricnih in eco gum, bi omejitev bla se visja, ajd 160.
Kakšne električne ali eko gume imaš to v mislih? Radiranje gum na cesti je zelo velik eko problem, ki se ga ob predpostavki, da so avtomobili vedno težji, da omejiti samo z nižanjem hitrosti.
Ne bi. Še vedno bi se ti našli osebki, ki bi delali zastoje na levem pasu. ZA kaj takšnega bi morala policija vršit hud nadzor nad temi, ki delajo kolone. Kazen bi morala biti za omejevanje pretočnosti prometa 300EUR.
AMpak tega ne boš dočakal. Zato si praktičen in greš mimo po desni ali po odstavnem pasu ( sredi noči )..
Brez veze, ni šans, čakat na to je že zdaj utopija. Edina rešitev oziroma omilitev tega problema je (kot je bilo že omenjeno) v pametnih avtonomnih vozilih.
Eco Gume iz recikliranih materialov, se obrabljajo za nekaj faktorjev manj, kot kake uhp performance variante.
To je ze tak napredek zadnje case, da lahk hitrosti dvignejo v bistvu.
Pojdi raje z ice in eko Strom.Na žalost je to najdražja opcija. Avto je 5x dražji kot ryanair, vlak je pa še več kot 2x dražji kot avto. To je nekaj, kar se absolutno mora spremeniti globalno, francozi že delajo na tem. Medtem pa velja "if you have time to spare, go by air".
Kateri Ryanair pa gre iz Murske do Ptuja?
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
dovela ::
Moe_Lester je izjavil:
Že osnovna predpostavka je en velik fail. Prvič je napačna, drugič pa gleda na stvari s popolnoma materialističnega vidika. Ne upošteva veselja, ki ga ima nekdo z vožnjo, vrednosti časa, ki ga preživi z družino itd. Tretjič pa gre za neumno totalitaristično posiljevanje kako naj ljudje zapravijo SVOJ denar.
Ne, prav nič ni predpostavka fail. Ni samo materialistični vidik, je tudi dobrobit posameznika, pri počasnejši vožnji si tudi bistveno manj utrujen, kot pa če moraš konstantno prehitevat in menjavat vozne pasove, da o boljši kakovosti zraka ter o VEČJI pretočnosti avtoceste (da VEČJI, ne manjši) sploh ne govorimo (ker se skuri manj goriva). V resnici ne plača vsak svoje, ampak to je že druga tema, tako da pustimo to. V resnici če bi vsak plačal tudi zdravstveno škodo ki jo povzroči njegov izpuh, bi cena bencina morala bit 9 EUR na liter, glede na študijo OECD in Evropske centralne banke. Plačaš 9 EUR na liter? Seveda ne. Pa bi moral.
Seveda je fail. Brez osnove predpostavljaš koliko je ljudem vreden njihov prosti čas. Tvoj materialistični vidik je skupek izmišljenih številk.
Prav tako tvoje predvidevanje o večji utrujenosti. Imaš kak link, ki potrjuje, da si pri 100 manj utrujen kot pri 130 ali 160? Imaš kak link, ki potrjuje, da je utrujenost (če ni prekomerna) slaba za človeka?
Zdravstvenega vidika se pa nima smisla dotikati. Izpusti avtomobilov so vsako leto nižji, nasploh so osebni avtomobili zanemarljiv onesnaževalec v primerjavi in se ga praktično ne splača reševati reševati preden ne rešimo drugih stvari.
Ni fail, kar je fail je tvoje govorjenje. Če ljudje po toliko prodajajo svoj čas kot zanj dobijo v službi, potem lahko rečemo da je pač njihova ura toliko vredna. Kot pravim, ne gre samo za materialistični vidik, sploh pa ne za izmišljene številke (številke so realne). Gre tudi za manjšo utrujenost pri vožnji, manjše onesnaževanje, manjši hrup, večjo prometno varnost ipd. Glede utrujenosti: je logično že samo po sebi, je precej ljudi v tej temi zadevo omenilo, lahko pa probaš tudi sam v praksi in boš videl da je res. Glede zdravstvenega vidika se pa močno motiš, avtomobilski promet se povečuje iz leta v leto, avtomobili predstavljajo VEČINO onesnaženja in zdravstvene škode v mestih kjer so velike zgostitve ljudi. V mestih je koncentracija dušikovega oksida zaradi avtomobilov tudi 300x večja kot na podeželju (glej spodnji link), kar ima izjemno slabe učinke za človeško zdravje in počutje.
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...
A je inženir kupil 20 let star account BlaY0, al ima res nekega podpornika v veteranskih slo-tech vrstah? V vsakem primeru, njegova statistika je irelevantna.
Irelevantno je tvoje trolanje, moja statistka je relevantna. BlaY0 nisem jaz, če ne bi bil idiot bi to vedel. Neumnosti z kupovanjem 20 let starih accountov pa padejo na pamet samo bedakom kot si ti.
Moe_Lester je izjavil:
Prav tako tvoje predvidevanje o večji utrujenosti. Imaš kak link, ki potrjuje, da si pri 100 manj utrujen kot pri 130 ali 160? Imaš kak link, ki potrjuje, da je utrujenost (če ni prekomerna) slaba za človeka?
Bravo. Počasna vožnja je bistveno bolj utrujajoča že zaradi dejstva da preživiš več časa na cesti.
Z višjo hitrostjo vplivaš na promet. In ni to individualna zadeva, ker nisi sam na cesti.
Seveda, zvišaš prometno pretočnost. Je čisto dovolj kamionov na AC, ne rabimo še z avti dodatno upočasnjevati prometa.
Je že zdaj preveč nedeljskih voznikov na cestah med tednom (in čez vikende).
Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.
Socialaši ter brezposelni nabiralci kovin podpirajo tvoj predlog.
1. Počasna vožnja lepo na voznem pasu brez prehitevanja in menjavanja pasov, sploh z radarskim tempomatom je MNOGO MANJ utrujajoča kot pa hitra vožnja z konstatnimi prehitevanji, pospeševanji, brezmzanjem, vijuganjem in spreminjanjem voznih pasov.
2. Večje omejiteve hitrosti ZMANJŠAJO pretočnost avtoceste, ne pa povečajo kot trdiš ti. Zmanjšajo ga zaradi tega ker se pojavi večja diferenca v hitrosti med tistimi ki vozijo počasi in tistimi ki hitro.
V glavnem v praksi je na AC pri 130 nižja poraba kot pa v mestu. (sploh če so to ure, kjer praktično ni prometa). 100% pa ni 2l več kot pri 110.
Ne govorim za mesto. Govorim za 100 km/h proti 130 km/h, ali še bolje 130 km/h proti 160 km/h. Pri 110 km/h si lahko že precej izven idealne točke za porabo, odvisno od avta, pri nekaterih avtih ja, pri nekaterih pa ne, probaj z 100 km/h in potem primerjaj.
Prihranki so največji takrat, ko avto napolniš s potniki. Več se jih vozi, ceneje je. Proti temu je 30km/h hitreje ali počasneje nepomemben dejavnik. Je pa velikokrat težko najti sopotnike, ne ustreza termin ali relacija, na šiht pa nekako moraš in si sam v avtu.
Veina ljudi niti ne poskuša najti potnikov da bi napolnila avto. Poznam osebno primer ko so 4 ljudje iz istega kraja na istem delovnem mestu, začnejo in zaključijo vsi ob istem času pa se kljub temu vsak vozijo s svojim avtom. Zakaj? Verjetno zato da pokažejo da oni so pa jaki ki imajo tisto 15 let staro kovinsko konzervo lol. Al kaj bi bil razlog za to nesmiselno početje..
Kakšne travme ima OP, da se je spravil sestaviti skupaj temo, ki je zdrava za zaklep? Je ST padel nižje kot MedOverNet? Se Idiocracy dogaja eksponentno hitro? Ker sem mislil, da je to bolj položna krivulja...
Travme imaš samo ti, tole je lepa PROJEKCIJA tvojih lastnih lastnosti na druge, projekcija, psihološki obrambni mehanizem, psihologija gimnazija 2. letnik, remember? Samo idioti kot si ti ste v prvem postu zgrešili da je lepo in jasno napisano "Ps: tema je za čist mal za foro, ne se usajat preveč. :D ". Pa Lp.
Passat ima pa 5 l porabo pri 130 km/H, BMW pa 4.6l-- Kaj pa zdaj?
Nima. Za Pasata 5 litrov je še možno če so čisto prazne ceste (torej nič ne bremzaš in pospešuješ), za BMW pa ni možno tudi če so prazne ceste. To si zraven meril še vse regionalke in vse ostalo, ne pa sam on del ko voziš 130 km/h.
Koliko odstotkov svoje neto plače je še sprejemljivo nameniti avtu in z avtom povezanimi stroški (vključujoč gorivo, vinjete, servise, gume, amortizacijo avta? Več kot 30% ali le več kot 20%?
Finančni strokovnjaki pravijo da okrog 10 %.
Je pretočnost višja če vsi vozimo 100, ali če vozimo vsi 130?
Nikoli ne vozijo VSI 130, tako promet pač v praksi ne deluje. Vedno bodo ljudje ki bodo vozili počasneje že povsem po naravni poti, zato bolj kot povečuješ omejitev hitrosti, bolj večaš diferenco hitrosti med vozniki, kar pripelje do več prehitevanja, kar zmanjšuje pretočnost.
Eco Gume iz recikliranih materialov, se obrabljajo za nekaj faktorjev manj, kot kake uhp performance variante.
To je ze tak napredek zadnje case, da lahk hitrosti dvignejo v bistvu.
Gume sicer res niso problem, ampak enkrat tuliš v en rok, drugič pa v drugega, kot veter zapiha in kakor ti v danem trenutku bolj ustreza, še pol leta nazaj si razširjal mite kako EVji bolj onesnažujejo kot ICE zato ker so emisije od gum 1000x večje od ICE motorja lol.
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker EV ne morejo več kot 90, ker drugače ne morejo prav daleč priti, morajo sedaj vsi zmanjševati hitrosti?
Nekak kot tisti vic, ko zajček vzame ekstazy, pa mora cela hosta laufat.
Ravno obratno bo v praksi: zahodne razvite države zmanjšujejo omejitve hitrosti na avtocestah zaradi manjšga onesnaževanja, omejitev za ICE je v praksi 100 km/h, za EV pa 130 km/h.
Electric cars are getting a higher speed limit than gas cars during air pollution warnings in Austria
https://electrek.co/2018/10/29/electric...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Sumenjak ::
Alfa Giulietta 2.0 JTDm2 150KM l.2017, da boš lahko priskrbel podatke.
150km/h -> 7.0L (trenutna poraba in ne celotna relacija)
130km/h -> 6.0L
100km/h -> 4.5L
Za vse velja +/-0.3L
100km/h se avtocesti ne bom vozil, ker se ovira promet. Vsaki dan se najde majster, ki prehiteva kolono šleparjev 95-100km/h in ustvari lastno kolono za sabo. Po tvoji logiki bi se pretočnost tudi povečala, če se vsi vozimo 130km/h, ker ne bi bilo razpona v hitrostih. Če bi rad varčeval z bencinom/dizlom/eletriko, se prosim pelji po regionalki, kjer je omejitev temu primerna. S tem se poveča pretočnost in se ostali lahko normalno peljemo 130.
Hitra vožnja(130-150) me ne živcira, ravno obratno v njej uživam. Živcirajo me zgoraj omenjeni majstri. Prosim ne mi omenjati dirkalnih stez, ker se peljem čist normalno in previdno, niti nisem najhitrejši na avtocesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sumenjak ()
Spura ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spura ()
m0LN4r ::
Ena pizza manj, pa kaj.
Trade Republic 38MVDVXM
dovela ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vozijo se pa še vedno 90, da lahko sploh kam pridejo. Tako da je brezpredmetno.
So v včasih v časih Nissan Leafa z 24 kWh baterijo pred 10 leti, danes ko imajo long range Tesle po 82 kWh veliko baterijo in izjemno nizko porabo tudi na avtocesti pri 130 km/h to ni več potrebno.
Po tvoji logiki bi se pretočnost tudi povečala, če se vsi vozimo 130km/h, ker ne bi bilo razpona v hitrostih.
Nikoli ne vozijo vsi enako hitro, to je namišljen primer, ki nima veze z realnostjo. Bolj kot v praksi zvišaš omejitev, večjo diferenco v hitrosti dobiš, ter večjo varnostno razdaljo med avti rabiš, kar zmanjša pretočnost.
Če bi rad varčeval z bencinom/dizlom/eletriko, se prosim pelji po regionalki, kjer je omejitev temu primerna. S tem se poveča pretočnost in se ostali lahko normalno peljemo 130.
Gre se za to da se tudi TEBI ne splača vozit 130 km/h glede na to kolikšno plačo imaš, razen če res zaslužiš več kot 3339 EUR neto mesečno, kar dvomim. In večina razvitih zahodno evropskih držav ima manjše omejitve kot mi, le zakaj, verjetno ne zato ker bi bili blesavi ane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dovela ()
dovela ::
Ce bi folk skrbelo za porabo, potem ne bi vsako leto nabavljali vec visokih in sirokih avtomobilov (SUV). So najbolj popularni, torej se folku povsem jebe.
Na žalost. Jebe se jim na račun življenj drugih ljudi..me prav zanima koliko časa še in koliko mora cena bencina zrasti da folku ne bo več vseeno (no resnici na ljubo marsikomu že sedaj ni vseeno).. posnetek spodaj zadevo odlično razloži:
Tako, vecini je pac vseeno al je to 20EUR al 30EUR evrov na teden.
Ena pizza manj, pa kaj.
10 EUR na teden več je 500 EUR na leto. To je pri marsikomu lahko odločilen razlog ali bo imel dovolj za it na morje poleti ali pa bo ostal doma. Ne pozabit, večina Slovencev nima na računu niti 600 EUR..
https://old.delo.si/gospodarstvo/financ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dovela ()
dovela ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dovela ()
Sumenjak ::
Nimam 3339 EUR neto mesečno sem pa blizu. Če bi bil na mininmalcu, bi razmišljal o teh 2e/dan. Trenutno raje delam to pri čem uživam.
dovela ::
Nimam 3339 EUR neto mesečno sem pa blizu
Si blizu po bruto ali neto? V obe smeri pri 50 km razdalji do šihta že 4 EUR na dan, kar je preko jurja letno (delovne dni samo upoštevamo). Enga jurja več na koncu leta je ogromno za večino ljudi, ki komaj živijo iz meseca v mesec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dovela ()
dovela ::
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
m0LN4r ::
Citiram: "skoraj polovica družin nima za hude čase pripravljenih niti 600 evrov." Tako da m0LN4r, če si ti nesramno bogat tako da ti je vseeno za denar ali če se samo delaš da si in delaš neracionalne odločitve, to sam sebi pripiši, realnost večine slovencev je povsem drugačna.
Nima veze, kok sem jaz bogat. Folk se vozi ocitno hitro, ker se pac lahko.
Ce bi se lahko vec kot 130, bi se vozl tudi vec.
Lej sam si pokazal na zacetku od koder lahko sklepas, da se folku jebe.
Nima veze 500e na leto, ker ljudje zivijo iz mesca v mesec.
Tak da se enkrat, vseeno jim je al je grejo tankat 1x na 4 tedne al 1x na 3 tedne.
Zdaj pa se postavi na trepalnice.
Trade Republic 38MVDVXM
dovela ::
Nima veze, kok sem jaz bogat. Folk se vozi ocitno hitro, ker se pac lahko.
Ce bi se lahko vec kot 130, bi se vozl tudi vec.
Ti sklepaš da če imaš ti denarja kot dreka da ga imajo vsi. Guess what? NIMAJO! Velika večina nima. Sicer tudi zate dvomim da imaš tolk denarja kot praviš, samo po defaultu delaš neracionalne odločitve in jih nato zagovarjaš because "ego". Večina folka je na autopilotu, delajo nekaj zato ker so tako navajeni, ne zato ker bi bila to racionalna odločitev. Racionalno bi bilo da bi vozili tam nekje 110 km/h.
Nima veze 500e na leto, ker ljudje zivijo iz mesca v mesec.
Tak da se enkrat, vseeno jim je al je grejo tankat 1x na 4 tedne al 1x na 3 tedne.
Zdaj pa se postavi na trepalnice.
Na trepalnice se lahko ti postaviš ker ne dojameš poante. Poanta je da večini ljudi bi se objektivno gledano splačalo vozit počasneje, pa for some reason ne. Zakaj ne? Ker sploh ne razmišljajo. Objektivno gledano ima skoraj pol ljudi manj kot 600 EUR na računu za hude čase (statistika zgoraj na linku od Dela), in bi jim 500 dodatnih evrov letno prišlo še kako prav. Vendar kot pravim: folk ne razmišlja, folk je na avtopilotu, večino stvari dela zato ker jih delajo tudi drugi (čredni efekt) ali pa zato ker so tako navajeni od majhnega, ne pa zato ker bi bilo to racionalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dovela ()
m0LN4r ::
Za en SUV dobis stiri dacie.
Ker sploh ne razmišljajo.Pa se vedno nisi ugotovil zakaj? Se kr ne?
Vidim, da ti ne potegne.
...Nobena
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
valinoratina ::
Zakaj se potem sami od sebe vecina ne vozi 50% manj od omejitve, ce so kot ti pravis taksni revezi? In zakaj se ne vozijo v elektricnih daciah?
Za en SUV dobis stiri dacie.
Ker ne vejo zadev. Se ne zavedajo. Preprosto. In 50 % manj od omejiteve je pretiravanje. 23 % manj od omejiteve je ravno optimalno, da prideš v točko kjer ima avto najmanjšo porabo energije na kilometer (torej namesto 130 voziš 100 km/h. 100/130 = 0,77. 1-0,77=0,23=23 % manjša hitrost od omejiteve). Pa tudi 110 km/h bi bilo še vedno ok kar se porabe energije tiče, kar je samo 15 % manjša hitrost od omejitve.
Pa se vedno nisi ugotovil zakaj? Se kr ne?
Vidim, da ti ne potegne.
Seveda mi potegne zakaj ne razmišljajo, sej je povsem logično, povprečen folk je precej zabit, takih ki pa znajo tudi kaj s svojo glavo pomisliti pa je malo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
m0LN4r ::
Ker ne vejo zadev. Se ne zavedajo.Ker se nocejo in se jim ni treba. Na napacnem mestu se vrtis v krogu.
Trade Republic 38MVDVXM
valinoratina ::
m0LN4r ::
povprečen folk je precej zabit, takih ki pa znajo tudi kaj s svojo glavo pomisliti pa je malo.Baje en kup nezabitega folka se vozi v "porschejih" in "ferrarijih" se veliko hitreje in dosti vec porabe. Celo s privat letali in jahtami svinjajo od pristanisca do pristanisca, pa bi lahko sli z elektricnim biciklom baje.
Trade Republic 38MVDVXM
valinoratina ::
povprečen folk je precej zabit, takih ki pa znajo tudi kaj s svojo glavo pomisliti pa je malo.Baje en kup nezabitega folka se vozi v "porschejih" in "ferrarijih" se veliko hitreje in dosti vec porabe. Celo s privat letali in jahtami svinjajo od pristanisca do pristanisca, pa bi lahko sli z elektricnim biciklom baje.
Tisti ki zaslužijo več od 3339 EUR na mesec pa se jim splača vozit 130 km/h in če ma Ferrarija potem verjetno zasluži mesečno vsaj toliko aneda (še enkrat preberi prvi post te teme). Celotna poanta te teme je da 99 % ljudi v Sloveniji vozi prehitro glede na svojo plačo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
sbawe64 ::
Pojdi raje z ice in eko Strom.Na žalost je to najdražja opcija. Avto je 5x dražji kot ryanair, vlak je pa še več kot 2x dražji kot avto. To je nekaj, kar se absolutno mora spremeniti globalno, francozi že delajo na tem. Medtem pa velja "if you have time to spare, go by air".
Čaki, čaki, za Klimaschutz gre, torej moraš tudi ti nekaj prispevati, ne se sedaj izgovarjal na cene.
Corona World order
m0LN4r ::
valinoratina je izjavil:
povprečen folk je precej zabit, takih ki pa znajo tudi kaj s svojo glavo pomisliti pa je malo.Baje en kup nezabitega folka se vozi v "porschejih" in "ferrarijih" se veliko hitreje in dosti vec porabe. Celo s privat letali in jahtami svinjajo od pristanisca do pristanisca, pa bi lahko sli z elektricnim biciklom baje.
Tisti ki zaslužijo več od 3339 EUR na mesec pa se jim splača vozit 130 km/h in če ma Ferrarija potem verjetno zasluži mesečno vsaj toliko aneda (še enkrat preberi prvi post te teme).
Kake 4 tedne nazaj je bil en privat trackday na Balaton Circuit, noben se ni sekiral za en tank na 100km porabe. EN TANK! Svinjali so kot prasci, pa to ne samo en dan xD
Pa se tako zabiti so, baje, da si to privoscijo. A ves kok bi lahk prisparal?
valinoratina je izjavil:
povprečen folk je precej zabit, takih ki pa znajo tudi kaj s svojo glavo pomisliti pa je malo.Baje en kup nezabitega folka se vozi v "porschejih" in "ferrarijih" se veliko hitreje in dosti vec porabe. Celo s privat letali in jahtami svinjajo od pristanisca do pristanisca, pa bi lahko sli z elektricnim biciklom baje.
Tisti ki zaslužijo več od 3339 EUR na mesec pa se jim splača vozit 130 km/h in če ma Ferrarija potem verjetno zasluži mesečno vsaj toliko aneda (še enkrat preberi prvi post te teme). Celotna poanta te teme je da 99 % ljudi v Sloveniji vozi prehitro glede na svojo plačo.
Ti ne razumes, en pac ima dovolj za Porscheja s katerim dirka po Spa-Francorchamp,
drugi pa imajo dovolj da se peljejo s starim meganom 140.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vozijo se pa še vedno 90, da lahko sploh kam pridejo. Tako da je brezpredmetno.
So v včasih v časih Nissan Leafa z 24 kWh baterijo pred 10 leti, danes ko imajo long range Tesle po 82 kWh veliko baterijo in izjemno nizko porabo tudi na avtocesti pri 130 km/h to ni več potrebno.
Potrebno ne, počnejo pa še vedno.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
valinoratina ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Vozijo se pa še vedno 90, da lahko sploh kam pridejo. Tako da je brezpredmetno.
So v včasih v časih Nissan Leafa z 24 kWh baterijo pred 10 leti, danes ko imajo long range Tesle po 82 kWh veliko baterijo in izjemno nizko porabo tudi na avtocesti pri 130 km/h to ni več potrebno.
Potrebno ne, počnejo pa še vedno.
Še nobenega videl ki bi z Teslo vozil 90 km/h po avtocesti. Tesla model 3 long range ima pri 130 km/h dosega 400 km, izmerjeno. Pri 120 km/h pa 450 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
WizzardOfOZ ::
10 EUR na teden več je 500 EUR na leto. To je pri marsikomu lahko odločilen razlog ali bo imel dovolj za it na morje poleti ali pa bo ostal doma. Ne pozabit, večina Slovencev nima na računu niti 600 EUR..
In od takih pričakuješ, da bodo kupili EV za 50k?
valinoratina je izjavil:
Še enkrat, to nima nobene veze s temo. Fora je da če zaslužiš manj kot 3339 EUR mesečno neto na šihtu, potem so tvoje prišparane minute pri hitrejši vožnji vredne cenovno manj, kot pa stane dodatno gorivo za to hitrejšo vožnjo.
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Vozijo se pa še vedno 90, da lahko sploh kam pridejo. Tako da je brezpredmetno.
So v včasih v časih Nissan Leafa z 24 kWh baterijo pred 10 leti, danes ko imajo long range Tesle po 82 kWh veliko baterijo in izjemno nizko porabo tudi na avtocesti pri 130 km/h to ni več potrebno.
Potrebno ne, počnejo pa še vedno.
Še nobenega videl ki bi z Teslo vozil 90 km/h po avtocesti. Tesla model 3 long range ima pri 130 km/h dosega 400 km, izmerjeno. Pri 120 km/h pa 450 km.
Boš moral izpit prvo narest, pa se malo zapeljat po avtocestah.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
valinoratina ::
Boš moral izpit prvo narest, pa se malo zapeljat po avtocestah.
Imam, se peljem. 90 km/h pa res nobene Tesle ne vidim. Enkrat sem videl enega ta starega Leafa iz 2011 da je šel toliko, Tesel pa nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
m0LN4r ::
Še enkrat, to nima nobene veze s temo. Fora je da če zaslužiš manj kot 3339 EUR mesečno neto na šihtu, potem so tvoje prišparane minute pri hitrejši vožnji vredne cenovno manj, kot pa stane dodatno gorivo za to hitrejšo vožnjo.To so tudi pri 1000€ in 4000€ al kaj bluzis. Vozijo cliota 130 ali RS3 al M5 ?
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
valinoratina je izjavil:
Sem kje to rekel? Nisem. In ti, pričakuješ da bo povprečen človek jedel ROZINE? (podobno neumno vprašanje kot tvoje).
Boš moral izpit prvo narest, pa se malo zapeljat po avtocestah.
Imam, se peljem. 90 km/h pa res nobene Tesle ne vidim. Enkrat sem videl enega ta starega Leafa iz 2011 da je šel toliko, Tesel pa nikoli.
Potem si premalo na avtocestah.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
valinoratina ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47037 (42745) | Mavrik |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22259 (20415) | WarpedGone |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34714 (25793) | nekikr |
» | Vinjeta - se splača?Oddelek: Na cesti | 4153 (3129) | Bananovec |
» | Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28735 (26917) | IceIceBaby |