» »

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h

energetik ::

RejZoR je izjavil:

In če preberete pamflet o tej iniciativi boste videli da 90% dokumenta buzerirajo o okoljskih učinkih
Ekoloških učinkov so, ampak prav nasprotni. Če neko mesto prevoziš s 30km/h bo povprečen avto porabil več goriva kot pri 50km/h.
Edino hrup bi bil nekoliko manjši. Vendar tudi hrup pri 50km/h ni problem pri osebnih avtih. Največji hrup povzroča LPP (javni prevoz!). Ko mi pelje pod oknom LPP, se stresejo vse šipe in tla, medtem ko 30 osebnih avtov, ki se hkrati peljejo mimo, sploh ne slišim.

Mesar ::

1. Kot že rečemo ni župana, ki bi si to upal uvest.

2. V tem primeru naj se da za kolesarje omejitev 2km/h.

3. Vsi vemo, da znak ne velja če ga ni. V tem primeru si lahko samo mislim kaj vse se bo dogajalo z temi znaki za 30km/h.
Your turn to burn!

darkolord ::

3. Vsi vemo, da znak ne velja če ga ni. V tem primeru si lahko samo mislim kaj vse se bo dogajalo z temi znaki za 30km/h.
Kakšnimi znaki za 30km/h?

RejZoR ::

energetik je izjavil:

RejZoR je izjavil:

In če preberete pamflet o tej iniciativi boste videli da 90% dokumenta buzerirajo o okoljskih učinkih
Ekoloških učinkov so, ampak prav nasprotni. Če neko mesto prevoziš s 30km/h bo povprečen avto porabil več goriva kot pri 50km/h.
Edino hrup bi bil nekoliko manjši. Vendar tudi hrup pri 50km/h ni problem pri osebnih avtih. Največji hrup povzroča LPP (javni prevoz!). Ko mi pelje pod oknom LPP, se stresejo vse šipe in tla, medtem ko 30 osebnih avtov, ki se hkrati peljejo mimo, sploh ne slišim.


Tud tle je pol druga fora. Če je avto med delovanjem tišji je še večja verjetnost da zbiješ otroka, ker avta niti slišal ne bo. Torej bo fatality res manjša ker bo hitrost manjša ampak bo pa več folka zbitega kot sedaj. In če nimaš sreče je dost že 10km/h, da umreš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

amigo_no1 ::

darkolord je izjavil:

3. Vsi vemo, da znak ne velja če ga ni. V tem primeru si lahko samo mislim kaj vse se bo dogajalo z temi znaki za 30km/h.
Kakšnimi znaki za 30km/h?






haha
http://www.dolenjskilist.si/2011/02/10/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

OrkAA ::

Pomoje je darkolord mislu bl na to, da če je splošna omejitev v naseljih 30, znakov za 30 ne bo videt nikjer.

Tako kot znakov za 50 ni videt.

Zdaj vsaj vemo, zakaj Mesar vedno vozi 250 skozi naselja.

SplitCookie ::

haha

Tule se da brez problema peljati s 130 in ne 30.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Dr_M ::

Za center mest je razumljivo, da se hocejo znebit avtomobilov.
Za obrobje centra pa ni razumljivo in tudi ni logicno.

jype ::

Popolnoma logično je, da tudi je na obrobju centra (ali kjerkoli drugje) nezaželeno, da bi avtomobili drveli po cestah, v bližini katerih se gibljejo ljudje.

Dr_M ::

jype je izjavil:

Popolnoma logično je, da tudi je na obrobju centra (ali kjerkoli drugje) nezaželeno, da bi avtomobili drveli po cestah, v bližini katerih se gibljejo ljudje.


Ce ciljas z drveli 100km/h, se povsem strinjam, ce je to 50km/h, se ne strinjam.

Dr_Piškot ::

Mn k 50 je samomor za družbo že pr tej hitorsti naravna selekcija ne opravi svoje dolžnosti. Povečat na 60 tko, da ni vrjante, da se reš situacijo.
Vsaka nova generacija je slabša pa misle, da se vse vrti okrog njih pa, da jim ni treba gledat okol sebe.

Dons tamali otroc kr tečejo na cesto k niso naučen, da je to nevarn.

Če je 30 je usen če je zaprt, tok mal m iavto ne lavfa sam kašla pa cuka.

3furious ::

Najbolje da nazaj uvedemo zakon iz leta 1865, ko je moral 55m pred vsakim motornim vozilom hodit človek z rdečo zastavico (ali rdečo lučjo ponoči). Ker vidim, da so nekateri zmedeni, da ne rečem prestrašeni, glede koncepta kovinskih ropotajočih škatel, ki se premikajo mnogo hitreje od njih. Vsekakor je nenaravno, da se človek premika v tej napravi hitreje kot lahko teče, zato jih je potrebno omejiti.
In the age of information, ignorance is a choice.

dzinks63 ::

Tema je polna offtopica, moderator bo zopet imel polne roke dela. Dat celo naselje ali celo mesto oziroma vsa mesta pod cono 30km/h je res čudna zadeva za današnje čase. Avtomobili so sedaj opremljeni s polno elektronike, odličnimi zavorami, gumami, zavorne poti so izjemno kratke, od 100km/h do popolne zaustavitve zmorejo v 40m in to že tista najbolj prodajana vozila, kakšna eksotika pa še par m manj, pri hitrosti 50km/h do 0 se praktično že skoraj zakoplješ v asfalt, le oviro moraš pravočasno opaziti. Tisto kar pa prihaja, nekatera vozila že imajo, bo pa itak višek tehnologije, robotizacije in še česa, avtomobil zavira sam takoj ko zazna možnost morebitnega trčenje, naleta. Tako da vse te cone takšne kot so, naj ostanejo tam in naj bodo tam kjer imajo smisel, pred vrtci, osnovnimi šolami, igrišči za male otroke...

Invictus ::

Problem je ker ljudje niso opremljeni z možgani, ki bi bili skoncentrirani, imeli hiter odziv, telo peša z leti. tehnika ni več problem. Tudi nikoli ni bila. Problem so uporabniki.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

No. Kdor avta ne zmore obvladovat pri 30km/h pač ni za volan (tistim zgoraj, ki se jim zdi to blazno nemogoče).

Sem takoj za tako omejitev. Vendar. Kjer ni obvoznice naj glavno prometnico (oz. prometnice, v primeru mal večjih slovenskih vasi... kot je LJ, recimo) skozi nek kraj pustijo na 50 (ali 60). Drugače pač ta zadeva nima nekega groznega smisla.

Osebne anekdote: Dvakrat me je zbil avto. Obakrat po moji krivdi. In my defense... Sem bila še mlajša od 14 let in neumnosti so bile na dnevnem redu,

Trikrat me je zbil kolesar. Dvakrat od tega na pločniku (nakar sta me oba tepca nahrulila da je pločnik za kolesarje. Mimogrede, oba voznika avtomobilov iz prejšnjih odstavkov sta me lepo pospremila do doma in se prepričala da je z mano vse v redu preden sta se odpravila naprej). Enkrat pa na cesti (pač ni bilo pločnika).

Zbil me je tudi že pešec (tekač, pač ni gledal kje teče in *BUM*).

Velikokrat se zgodi da pešci in kolesarji izredno nepremišljeno skačejo na cesto. Nazadnje par dni nazaj neka ženska direkt pred moj avto... zato ker se je na semaforju za pešce (10m naprej) odprla zelena luč. In pol me še čudno gleda ker se ustavim 'le' pol metra pred njo.

Opažam pa tudi to da so pešci in kolesarji veliko bolj disciplinirani izven večjih urbanih središč.
Life is as complicated as we make it...

SplitCookie ::

Prednost vozila je tudi v tem, da voznik lahko dejansko tvega poškodbe vozila, ne da bi pri tem trpela okolica.

Npr. lahko se zabije v drugo vozilo, da se prepreči poškodbo pešca.

Kolesar, vse kar lahko naredi, je, da fukne po tleh.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

PaX_MaN ::

Sej zdej je začel financirat zaprtje centra Ljubljane in to peticijo za 30 na uro, lajk, povsod.
(prosto po Zokiju)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Grumf ::

V Ljubljani bi se precej problemov rešilo z 30km/h v mestih, preden se lokalni prebivalci zadusijo
pod tonam smradu, ki nam ga vsak dan pripeljejo dnevne migracije. Ta omejitev je ravno pravšnja, da
se ljudje ne bi več vozili skozi mesto ampak bi raje vzeli avtobus (ki bi ga izvzel iz omejitve).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

jype ::

Mestne vpadnice bi pa potem lahko preuredili v enosmerne dvopasovnice in rezervirali pas za javni promet in pas za individualni osebni prevoz (mopedi, kolesarji, mame z vozički na rolerjih, skiroji in segwayi).

m0LN4r ::

Busi bojo konkurenčni? Zakaj, če se pa bojo vozili tudi busi z 30kmh + se ustavljal na vsaki postaji? Še bolj se bojo izogibali busov, ker so prepočasni.
Brežice - Maribor
bus = več kot 2 uri
Avto = 80minut

To je ista relacija z upoštevanimi sedanjimi omejitvami, če se ne jajca noben pred mano z 70 izven naselja. Zdaj če bi bla omejitev skozi naselja 30km/h bi ta pot z busom trajala prek preveč in se bi bus ukinil takoj.

Kaj pa dostave v mestu? Bi bile zelo vesele oz. tisti ki čaka na dostavo?

http://www.dailymail.co.uk/news/article...

Naj se rajši ljudje v avtošoli naučijo vozit hitreje in bolj dinamično + strožji zdravniški pregled.

When drivers drive too slow in the high-speed lane many dangerous situations can occur. First, it creates a long line of frustrated drivers behind the slow poke. Most wait patiently in hopes the slow guy pulls over, but others will begin to tailgate. While this in itself is illegal and dangerous, frustration builds, transforming law-abiding citizens into road warriors.

Some drivers get so frustrated, they pull out of the lane in a fit of anger, pass on the right to catch up to the culprit just so they can send a message with a digit, or mouth some idiotic phrase that the guilty driver can't hear anyway.

In no way do we condone such behavior, nor is it a peaceful solution to a potentially dangerous problem. There are other ways to resolve it.


Aja, če se bojo uvedle omejitve za 30km/h me zanima za koliko se bo povečala uporaba mobitelov med vožjo? Pri 30kmh bi že lahko film gledal zraven.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

SplitCookie ::

Ma niso problem mladci v avtošolil. Problem so starci in kolesarji na cestah, ki jim je vozniško poteklo ali ga pa sploh nimajo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Grumf ::

Busi bojo konkurenčni? Zakaj, če se pa bojo vozili tudi busi z 30kmh + se ustavljal na vsaki postaji? Še bolj se bojo izogibali busov, ker so prepočasni.


Aja, sem mislil, da je samoumevno, da se avtobusi izvzamejo iz omejitve :D Treba je spravit dnevne migracije pločevine
ven iz kroga in če je način za to doseči, da se omeji hitrost na neuporabno potem tudi vredu.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Grumf ::

Ma niso problem mladci v avtošolil. Problem so starci in kolesarji na cestah, ki jim je vozniško poteklo ali ga pa sploh nimajo

Ne, glavni problem so avtomobili, ki smradijo in zastrupljajo celo mesto ter onemogočajo hiter transport ljudi z lpp skozi
mesto.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

SplitCookie ::

Ja, smradijo in zastrupljajo, a v centru mesta ima LJ toplarno

Ma ne se zezat
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

Toplarna ima boljši filter kot katerikoli avtomobil in ogreva celo mesto za približno odstotek celotnega onesnaženja iz prometa.

m0LN4r> Aja, če se bojo uvedle omejitve za 30km/h me zanima za koliko se bo povečala uporaba mobitelov med vožjo? Pri 30kmh bi že lahko film gledal zraven.

Saj tudi pri 200 film gledate zraven, tako da bodo zgolj posledice manj boleče.

m0LN4r> Busi bojo konkurenčni? Zakaj, če se pa bojo vozili tudi busi z 30kmh + se ustavljal na vsaki postaji? Še bolj se bojo izogibali busov, ker so prepočasni.

Zakaj bi se pa busi vozili 30?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Grumf ::

Ja, smradijo in zastrupljajo, a v centru mesta ima LJ toplarno
Ma ne se zezat


Sicer tole o filtru drži ampak tudi če to zanemarimo, 100.000 osebnih avtomobilov (vir občina Lj) se
vsak dan privali v Ljubljano, delajo zastoje in smradijo okolico, toplarna se s to količino ne more
niti primerjati, za povrh pa ima Ljubljana od toplarne gretje, od teh 100.000 osebnih avtomobilov pa
predvsem onesnaženje, gužvo in stroške z uničenimi cestišči.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Looooooka ::

Otroci nimajo kaj iskati na cesti.
Ko so dovolj stari za lastno sprehajanje na cesti bi pa ze morali met priblizno enak obcutek za hojo cez cesto kot odrasli.
Zame ni povozit 7 letnika nic hujse kot povozit 20 letnika.
Ta argument je debilen.
Kot drugo izhajamo iz tega, da bi morali ublaziti posledice avtomobilskih nesrec namesto, da bi se delalo na tem, da se krsitelje strogo kaznuje in s tem prisili druge, da dejansko vozijo po pameti.
To pomeni voznja brez telefonov v roki. To pomeni, da kolesarji po kolesarsk ine vozijo 60 na uro(kar pocnejo redno z izgovorom, da pac ni take skode ce se zaletijo v pesca). To pomeni, da se tudi enako visoko oglobi pesca, ki povzroci nesreco s skokom na cesto, z laufanjem cez rdeco(v Ljubljani lahko to vidim vsak dan...s strani voznikov avtomobilov, pescev in kolesarjev).
So pa tud ze ucitelji varne voznje veckrat povedal, da je problem v slabih cestah in signalizacijah.
Lepo, da postavis prehod za pesce...potem pa pozabis dat gor semafor, prehod pa po moznosti stoji na najbolj nevidnem in neoptimalnem mestu moznem.
KO in sele KO se bo poskrbelo za vse zgoraj...bojo mel lahko izgovor za znizanje hitrosti na 30 km/h.
Konec koncev...cesta je za avtomobile, plocnik za pesce in ce se vsi tega zavedamo ne bi smelo biti problemov.
Pisat zakone, ki omejujejo prehodnost prometa zato, ker nimamo jajc pri kaznovanju je debilizem. Kdor dela nesrece zaradi prehitre voznje jih bo delal tud ce je hitrost 10 na uro.
A mogoce hocejo povedat, da ce bo po novem zakonu en idiot povozil otroka pri 60 na uro bojo potem mel jajca dat ustrezno kazen, ker bo hitrost prekoracena za 30 in ne vec "zgolj" 10 km/h.
Hocejo povedat, da so kljub vsem predpisom tako nesposobni pri opravljanju svojih sluzb, da padajo na take psiholoske finte, kot se jih posluzujejo hipermarketi s supercenami 3.99(kjer bebci ne vidijo, da je to isto kot 4.00) ?!?!?

A bo pol tud zakon, da se stare dizle spoka v unicenje?...Ker tisti ga pri nizkih hitrostih se bolj "serjejo" kot pri visjih =)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Looooooka ::

En na teden je tvoja statistika.
Tko kot moja, da ma 1 od 100 kolesarjev zvonec.
Zato se pac ne kaznuje vseh pavsalno ampak se kaznuje tiste, ki nardijo nesreco.
IN TO FAJN.Tok, da se drugi mogoce sploh ustrasijo vozit avto.
Prva stvar, ki ti jo dober ucitelj voznje pove je naslednja stvar.
Zavedaj se, da je avto enako nevaren kot pistola. Ce ga bos uporabljal z glavo ne bo problema. Takoj, ko bos pozabil na to dejstvo bos mogoce nekoga ubil.
Kolesarji se pac mal bl pametne delajo, ker ko se oni v koga zaletijo tisti ponavadi dozivi najvec pretres mozganov.
Ampak princip in problem je isti.
Kreteni, ki se ne zavedajo odgovornosti.
Pesci se pa ponavadi ne zavedajo svoje ranljivosti. In se obnasajo enako neumno(folk dons tok zaupa semaforjem, da niti levo niti desno ne pogleda vec).
To je obnasanje, ki bo MOGOCE varno, ko se bodo avtomobili vozili sami in bomo vsi v njih samo potniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

jand ::

Pri trku kolesarja in pešca jo prvi največkrat odnese precej slabše!

Dr_M ::

Toplarna ima boljši filter kot katerikoli avtomobil


Me zanima, zakaj je okoli toplarne v mostah vse crno po snegu zaradi saj...
Verjetno visoko ucinkovit filter.

Looooooka ::

jand je izjavil:

Pri trku kolesarja in pešca jo prvi največkrat odnese precej slabše!

Zalet se ti s kolesom v otroka iz vrtca pa mi pol povej, da si jo odnesel slabse.
Aja drugace jo pa odnesejo slabse, ker ma 1 na 1000(moja lastna "statistika") celado na glavi.
Se en razlog vec, da BigWhale neha brisat poste s kolesarji.
Pesci, kolesarji in vozniki avtomobilov smo konec koncev vsi, ki se jih ticejo prometni zakoni.
Sam se za kolesarja vec nimam ze par let ampak kot pesec sem pa zgrozen nad vsemi tremi in to vsak dan v letu.
In definitivno ni problem v omejitvah.

SplitCookie ::

jype je izjavil:

Toplarna ima boljši filter kot katerikoli avtomobil in ogreva celo mesto za približno odstotek celotnega onesnaženja iz prometa.


Ne, ga nima.
V bistvu še katalizatorja nima
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

BigWhale ::

Ob naslednjem vecjem brisanju bom temo zaklenil, ker je vec kot ocitno, da normalna debata ne bo stekla.

SplitCookie ::

Grumf je izjavil:

Ja, smradijo in zastrupljajo, a v centru mesta ima LJ toplarno
Ma ne se zezat


Sicer tole o filtru drži ampak tudi če to zanemarimo, 100.000 osebnih avtomobilov (vir občina Lj) se
vsak dan privali v Ljubljano, delajo zastoje in smradijo okolico, toplarna se s to količino ne more
niti primerjati, za povrh pa ima Ljubljana od toplarne gretje, od teh 100.000 osebnih avtomobilov pa
predvsem onesnaženje, gužvo in stroške z uničenimi cestišči.


Nima filtra NOx, SO2 ipd.

Vse kar ima ima elektrostatični filter prašnih delcev.

In teh 100.000 avtomobilov, ko se pripelje v ljubljano - se ugasnejo. Toplarna pa lavfa 24/7
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

Najbolj zdravju škodljiv zrak v mestu je med spodnjo šiško, bežigradom in bavarskim dvorom.

Tam ni nobene Toplarne.

http://www.dnevnik.si/ljubljana/1042497...

Dr_M ::

Ce je zrak prevec onesnazen, naj prepovedo ves promet, razen za taxi in lpp.
Ne pa ustvarjat dodatne prometne zamaske v prometnih zamaskih. Kako naj bi to pomagalo k cistejsemu zraku?

SplitCookie ::


Najbolj zdravju škodljiv zrak v mestu je med spodnjo šiško, bežigradom in bavarskim dvorom.

Tam ni nobene Toplarne.


Seveda da je. Toplarna šiška
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

SplitCookie> Seveda da je. Toplarna šiška

Toplarna šiška je dober kilometer ven iz trikotnika, ki ga omenjam, tako da ne, ni.

SplitCookie ::

Ravno prav, da se plini ohladijo in začnejo posedati na okoliške predele
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Dr_M ::

jype je izjavil:

SplitCookie> Seveda da je. Toplarna šiška

Toplarna šiška je dober kilometer ven iz trikotnika, ki ga omenjam, tako da ne, ni.



Prej si trdil, da obvoznica, ki je 2km stran od toplarne moste, pusca saje okoli toplarne.

jype ::

Dr_M> Prej si trdil, da obvoznica, ki je 2km stran od toplarne moste, pusca saje okoli toplarne.

Nepismen.

Napisal sem, da je saj v Fužinah precej manj kot okoli norišnice (ki jo vsaj tako redno obiskujem kot Fužine), ker je bližje obvoznici in dlje od toplarne.

SplitCookie> Ravno prav, da se plini ohladijo in začnejo posedati na okoliške predele

Še posebej junija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Dr_M ::

jype je izjavil:

Dr_M> Prej si trdil, da obvoznica, ki je 2km stran od toplarne moste, pusca saje okoli toplarne.

Nepismen.

Napisal sem, da je saj v Fužinah precej manj kot okoli norišnice (ki jo vsaj tako redno obiskujem kot Fužine), ker je bližje obvoznici in dlje od toplarne.

SplitCookie> Ravno prav, da se plini ohladijo in začnejo posedati na okoliške predele

Še posebej junija.


Aha, po vrhu vsega, si se nepismen? Lepo da priznas, oprosceno ti pa ni.

Mesar ::

In pridemo do zaključka, da niti ne veste kaj je problem. A je to onesnaževanje, a je varnost a je kaj tretjega? Itak pa tukaj ne gre za iskanje kompromisov ampak vsak navija svoje do onemoglosti - nekateri pa veselo provocirajo.
Your turn to burn!

Looooooka ::

Na koncu dneva ljudje vedno tehtamo pozitivne stvari proti negativnim.
Avto me pripelje od A do B v dolocenem casu. Ce znizajo hitrost sem na minusu. Mogoce bomo zaradi tega povozili tok pa tok manj otrok. Mogoce. Vecja verjetnost je, da jih jaz se zmeraj ne bom zbil 0. Tehtnica se cedalje bolj in bolj nagiba k hitrosti 50 na uro.
Argument toplarne...Toplarno rabim 2-3 mesece na leto. Stanovanje mam tok izolirano, da mam trenutno gretje izklopljeno. Spet zmaga 50km/h.
A se mi bo poznalo na porabi bencina. Pri mojem avtu ja...poraba bo vecja. Spet zmaga 50 km/h.

Sploh ni vazno, kje je problem. Vazno je kako tale resitev vpliva na vecino in ali vecina vidi dovolj plusov v tem, da se bi zaradi njih odrekla svojim "dobrinam".

Ali vecina predvideva, da cas NI tako pomemben faktor pri resevanju avtomobilskih nesrec. In ali vecina sploh verjame, da je to razlog za te nesrece. A vecino sploh briga "slab zrak" al jim je bolj pomembno, da majo 3 ure prostega casa vec. Ali verjamejo, da se bo zrak zaradi tega zakona res izboljsal. Ali jih sploh to briga? Mogoce jih vecina verjame v elektricne avtomobile in zmoznost narave, da se bo takrat ze spucala.

And so on and on and on.
Dejansko je cisto vseeno ce 30km/h resi enega kolesarja vec oz pri raziskavi pokaze cistejsi zrak. Edino kar je pomembno je to, ce vse kar ob tem izgubimo odtehta to kar pridobimo.

Glede na stevilo avtomobilov bi rekel, da vecino boli you know what za 20 smrtnih zrtev manj. Se posebej ce to njih stane par 10 ur prostega casa letno :)
Ker so ljudje pac zelo sebicna bitja. Tud tisti, ki se pizdijo zaradi avtomobilov...v bistvu gledajo na svojo rit. Pa ceprav je avtomobilistov(mogoce) vec.

jype ::

Skratka, free for all je in ni mi treba upoštevat predpisov, ker smo ljudje sebična bitja.

Dobr da vem!

Looooooka ::

Sistem deluje samo dokler majo vsi obcutek, da so na istem.
Ce ma ena skupina obcutek, da ti profitiras na njenem minusu si spusil.
In ja ljudje smo sebicna bitja.
Drugace bi bilo placevanje davkov neobvezno in prostovoljno.
Sistem bi laufal ravno toliko casa, dokler se ne bi nasel nekdo, ki pac ne bi placal. Potem bi zadeva kaskadno propadla.
In zato je tudi v tem primeru bolje, da se o tem odlocijo ljudje nad nami.
Na referendumu bi tale 30 km/h padel tko da res ne bi blo.

jype ::

Looooooka> In zato je tudi v tem primeru bolje, da se o tem odlocijo ljudje nad nami.

Sej sem se že odloču, sam obveščam vas, da ne boste brez sape ostal.

Looooooka ::

No no...pazi da ne bos s haube odletu >:D

jype ::

Grožnje s silo so itak vse, kar mnogi vozniki avtomobilov zmorejo. Intelektualno hendikepirani sociopati, kot se strokovno reče ljudem, ki se obnašate kot županov Jurček.

dzinks63 ::

Še iz drugega zornega kota, s strani države.
+ Poraba goriva se bo povečala
+ Vožnja povsod po naseljih, mestih 30km/h, takšne omejitve se jih veliko ne bo držalo, jama brez dna za kasiranje kazni. Će samo to dvoje pogledamo, vidimo da je vse skupaj zelo interesantno, skoraj tako kot radarji v MB. Žal ima palica dva konca, oblast mora biti povšeči većini in če ni, se jo na naslednjih volitvah menja, če ne še prej. In ja, tako kot je že bilo omenjeno, takšen zakon bi sigurno šel na referendum, tam bi pa zmrznili.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prometna infrastruktura za pešce in kolesarje

Oddelek: Na cesti
375820 (4842) EnStot
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15330561 (25812) roCkY
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29249117 (43737) BlueRunner

Več podobnih tem