Forum » Na cesti » AC hitrosti
AC hitrosti

Ahim ::
Zdaj vozim po naselju 50. Recimo da je pol poti na delo naselje.
Kod se to voziš da imaš od 34 km 17 km naselja? In to takega, kjer bi veljalo 30? Ker recimo po neki Celovški dvomim da bo 30, niti ni zdaj 50. Tudi če bo na vseh stranskih 30.
Znanka se vozi na delo na relaciji Naklo - Zelezniki in nazaj. To bi bila podobna razdalja kot je omenjena zgoraj (kakih 30 km) in rekel bi da je minimalno pol poti skozi naselja (trenutno omejitev 50), bolj realno so naselja tiste 2/3 poti.

starfotr ::
Po google maps je ta omenjena relacija 26 km in 36 minut - na današnji dan, na nedeljo (ne da delovni dan), kar znese povprečno 43 km/h.
Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.
Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.
To je samo 16 min razlike.
Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.
Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.
To je samo 16 min razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()

mirator ::
To je samo 16 min razlike.
Za nekoga je res "samo", za nekoga pa katastrofa.
Strinjam se s tistimi, ki menijo, da je zmanjšanje dovoljene hitrosti na avtocesti neustrezen ukrep. Sicer verjamem, da bi se s tem teoretično pretočnost povečala, v praksi pa se ravno zaradi "ziherašev" in "nestrpnežev", ne bi nič spremenilo.
Problem je res vse večja gostota avtomobilov (pa ne zaradi slovenskih voznikov ampak predvsem vse več tujih), zato druge rešitve, kot izgradnja novega voznega pasu, ni.

Utk ::
Zdaj vozim po naselju 50. Recimo da je pol poti na delo naselje.
Kod se to voziš da imaš od 34 km 17 km naselja? In to takega, kjer bi veljalo 30? Ker recimo po neki Celovški dvomim da bo 30, niti ni zdaj 50. Tudi če bo na vseh stranskih 30.
Znanka se vozi na delo na relaciji Naklo - Zelezniki in nazaj. To bi bila podobna razdalja kot je omenjena zgoraj (kakih 30 km) in rekel bi da je minimalno pol poti skozi naselja (trenutno omejitev 50), bolj realno so naselja tiste 2/3 poti.
Če je v naselju povprečna hitrost v resnici 40, pa še to najbrž ni, potem ima omejitev 30 veliko manjši vpliv kot bi bil, če bi se vozilo v resnici stalno 50, oz. 30. Ker se očitno kar lep čas itak ne vozi niti 50.
Niti ni rečeno da bi bilo v vsakem naselju v resnici povsod 30. Na neki obvoznici okoli nekega kraja to nima smisla. Da gre neka prometna cesta čez naselje, kjer ima omejitev 30 nek smisel, to pač pomeni, da je cesta narobe speljana.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

GrimReaper3 ::
Točno na prste ene roke lahko prešteješ tiste, ki se vozijo 150km/h+ in se držijo varnostne razdalje. Kar pomeni, da je večina nevarnih za druge in precej precenjujejo svoje sposobnosti.
Jaz kar se držim, ker ni nič drugače če nekoga priganjaša naprej z vožnjo za zadkom, še prej ti bo zanalašč zmanjšal hitrost. Če se nekdo res vleče 120, pa že moraš malo približat, ker nimamo nekaj drugega, da bi opozorili kdaj se vozi prepočasi. Ampak pri 120 niti ni nevarno približat, če nekateri to delajo pri 160.

bm1973 ::

c23po ::
Če se nekdo res vleče 120, pa že moraš malo približat, ker nimamo nekaj drugega, da bi opozorili kdaj se vozi prepočasi.Pozabljena ali prešpricana predavanja o osnovi kulture v avtošoli. Namiga: pravilna varnostna razdalja in levi smernik.
Ampak pri 120 niti ni nevarno približat, če nekateri to delajo pri 160.Napačna uporaba logike. Namig: nekateri delajo samomore, pa ne moremo reči, da je to varno.
Vprašanje za debato: ali povečanje hitrosti poveča tudi pretočnost prometa?
Računalniki nimajo spominov.

pegasus ::
Vprašanje za debato: ali povečanje hitrosti poveča tudi pretočnost prometa?To lahko trivialno modeliraš z osnovnošolsko matematiko: en avto zasede svojo dolžino + 2 sekundi pri njegovi potovalni hitrosti, koliko avtov spraviš na 1km ceste? Naslednji korak je potem upam da samoumeven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()

c23po ::
Če prav razumem se z zmanjšanjem dovoljene varnostne razdalje (le v konicah) na 1 s ob ustreznem zmanjšanju hitrosti doseže povečanje pretočnosti. Samo povečanje hitrosti ni zadosti, zahteva dodatne vozne pasove?
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::
To je samo 16 min razlike.
Za nekoga je res "samo", za nekoga pa katastrofa.
Strinjam se s tistimi, ki menijo, da je zmanjšanje dovoljene hitrosti na avtocesti neustrezen ukrep. Sicer verjamem, da bi se s tem teoretično pretočnost povečala, v praksi pa se ravno zaradi "ziherašev" in "nestrpnežev", ne bi nič spremenilo.
Problem je res vse večja gostota avtomobilov (pa ne zaradi slovenskih voznikov ampak predvsem vse več tujih), zato druge rešitve, kot izgradnja novega voznega pasu, ni.
Noben prometni strokovnjak ne zagovarja novih pasov. Razen, če je zraven še gradbinec. Ali pa politik, ki dobiva ustrezna nadomestila za zagovarjanje novih pasov.
To je samo 16 min razlike.
Če se voziš dnevno v službo, je to vsak dan dodatnih pol ure, ki jih zabiješ v avtu.
To je čas, ki ga jaz porabim, da vstanem, pojem in začnem delat. Ker delam od doma...
Če ti je čas na cesti pomemben, potem se po cesti ne voziš. Sploh pa ne v času, ko je največja gneča. In delo od doma je pravilna odločitev.
V bistvu imam dovolj tistih, ki stalno nekaj tarnajo. So pa del problema. Pač ne bodite del problema in problema ne bo. Ne za vas, ne za druge.
Menjajte poklic. Menjajte naslov firme, kjer delate. Menjajte naslov kjer bivate. To so ukrepi, ki jih rabijo tisti, ki ne morejo biti udeleženi v prometu brez da bi stalno nekaj nergali. Vse ostalo je pač bulšit.

bm1973 ::
Tako kot ironija, da se neLjubljančani pritožujejo nad gužvo v Ljubljani.
Ki jo sami ustvarjajo
.
Vsi bi omejevali druge, razen sebe...
Ki jo sami ustvarjajo

Vsi bi omejevali druge, razen sebe...

ginekk ::
Noben prometni strokovnjak ne zagovarja novih pasov. Razen, če je zraven še gradbinec. Ali pa politik, ki dobiva ustrezna nadomestila za zagovarjanje novih pasov.
Tudi približno ne drži. Po tvoji logiki prometni strokovnjaki niti ne bi obstajali, kajti zagovarjajo stanje brez nobenega pasu. Brez cest pa tudi prometa ni, še manj pa prometnih strokovnjakov.
Če ti je čas na cesti pomemben, potem se po cesti ne voziš. Sploh pa ne v času, ko je največja gneča. In delo od doma je pravilna odločitev.
V bistvu imam dovolj tistih, ki stalno nekaj tarnajo. So pa del problema. Pač ne bodite del problema in problema ne bo. Ne za vas, ne za druge.
Menjajte poklic. Menjajte naslov firme, kjer delate. Menjajte naslov kjer bivate. To so ukrepi, ki jih rabijo tisti, ki ne morejo biti udeleženi v prometu brez da bi stalno nekaj nergali. Vse ostalo je pač bulšit.
Ti pa imaš čas očitno, da greš na cesto kadar želiš. Torej, vozi se takrat ko ni gužve, to je ukrep ki ga rabimo tisti ki tega razkošja ne premoremo.