» »

AC hitrosti

AC hitrosti

1 2 3
4
»

Ahim ::

Utk je izjavil:

Zdaj vozim po naselju 50. Recimo da je pol poti na delo naselje.

Kod se to voziš da imaš od 34 km 17 km naselja? In to takega, kjer bi veljalo 30? Ker recimo po neki Celovški dvomim da bo 30, niti ni zdaj 50. Tudi če bo na vseh stranskih 30.

Znanka se vozi na delo na relaciji Naklo - Zelezniki in nazaj. To bi bila podobna razdalja kot je omenjena zgoraj (kakih 30 km) in rekel bi da je minimalno pol poti skozi naselja (trenutno omejitev 50), bolj realno so naselja tiste 2/3 poti.

starfotr ::

Po google maps je ta omenjena relacija 26 km in 36 minut - na današnji dan, na nedeljo (ne da delovni dan), kar znese povprečno 43 km/h.

Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.

Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.

To je samo 16 min razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

mirator ::

To je samo 16 min razlike.

Za nekoga je res "samo", za nekoga pa katastrofa.

Strinjam se s tistimi, ki menijo, da je zmanjšanje dovoljene hitrosti na avtocesti neustrezen ukrep. Sicer verjamem, da bi se s tem teoretično pretočnost povečala, v praksi pa se ravno zaradi "ziherašev" in "nestrpnežev", ne bi nič spremenilo.
Problem je res vse večja gostota avtomobilov (pa ne zaradi slovenskih voznikov ampak predvsem vse več tujih), zato druge rešitve, kot izgradnja novega voznega pasu, ni.

Utk ::

Ahim je izjavil:

Utk je izjavil:

Zdaj vozim po naselju 50. Recimo da je pol poti na delo naselje.

Kod se to voziš da imaš od 34 km 17 km naselja? In to takega, kjer bi veljalo 30? Ker recimo po neki Celovški dvomim da bo 30, niti ni zdaj 50. Tudi če bo na vseh stranskih 30.

Znanka se vozi na delo na relaciji Naklo - Zelezniki in nazaj. To bi bila podobna razdalja kot je omenjena zgoraj (kakih 30 km) in rekel bi da je minimalno pol poti skozi naselja (trenutno omejitev 50), bolj realno so naselja tiste 2/3 poti.

Če je v naselju povprečna hitrost v resnici 40, pa še to najbrž ni, potem ima omejitev 30 veliko manjši vpliv kot bi bil, če bi se vozilo v resnici stalno 50, oz. 30. Ker se očitno kar lep čas itak ne vozi niti 50.
Niti ni rečeno da bi bilo v vsakem naselju v resnici povsod 30. Na neki obvoznici okoli nekega kraja to nima smisla. Da gre neka prometna cesta čez naselje, kjer ima omejitev 30 nek smisel, to pač pomeni, da je cesta narobe speljana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GrimReaper3 ::

njyngs je izjavil:

Točno na prste ene roke lahko prešteješ tiste, ki se vozijo 150km/h+ in se držijo varnostne razdalje. Kar pomeni, da je večina nevarnih za druge in precej precenjujejo svoje sposobnosti.

Jaz kar se držim, ker ni nič drugače če nekoga priganjaša naprej z vožnjo za zadkom, še prej ti bo zanalašč zmanjšal hitrost. Če se nekdo res vleče 120, pa že moraš malo približat, ker nimamo nekaj drugega, da bi opozorili kdaj se vozi prepočasi. Ampak pri 120 niti ni nevarno približat, če nekateri to delajo pri 160.

bm1973 ::

starfotr je izjavil:


To je samo 16 min razlike.

Če se voziš dnevno v službo, je to vsak dan dodatnih pol ure, ki jih zabiješ v avtu.

To je čas, ki ga jaz porabim, da vstanem, pojem in začnem delat. Ker delam od doma...

c23po ::

Če se nekdo res vleče 120, pa že moraš malo približat, ker nimamo nekaj drugega, da bi opozorili kdaj se vozi prepočasi.
Pozabljena ali prešpricana predavanja o osnovi kulture v avtošoli. Namiga: pravilna varnostna razdalja in levi smernik.

Ampak pri 120 niti ni nevarno približat, če nekateri to delajo pri 160.
Napačna uporaba logike. Namig: nekateri delajo samomore, pa ne moremo reči, da je to varno.

Vprašanje za debato: ali povečanje hitrosti poveča tudi pretočnost prometa?
Računalniki nimajo spominov.

pegasus ::

c23po je izjavil:

Vprašanje za debato: ali povečanje hitrosti poveča tudi pretočnost prometa?
To lahko trivialno modeliraš z osnovnošolsko matematiko: en avto zasede svojo dolžino + 2 sekundi pri njegovi potovalni hitrosti, koliko avtov spraviš na 1km ceste? Naslednji korak je potem upam da samoumeven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

c23po ::

Če prav razumem se z zmanjšanjem dovoljene varnostne razdalje (le v konicah) na 1 s ob ustreznem zmanjšanju hitrosti doseže povečanje pretočnosti. Samo povečanje hitrosti ni zadosti, zahteva dodatne vozne pasove?
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::

mirator je izjavil:

To je samo 16 min razlike.

Za nekoga je res "samo", za nekoga pa katastrofa.

Strinjam se s tistimi, ki menijo, da je zmanjšanje dovoljene hitrosti na avtocesti neustrezen ukrep. Sicer verjamem, da bi se s tem teoretično pretočnost povečala, v praksi pa se ravno zaradi "ziherašev" in "nestrpnežev", ne bi nič spremenilo.
Problem je res vse večja gostota avtomobilov (pa ne zaradi slovenskih voznikov ampak predvsem vse več tujih), zato druge rešitve, kot izgradnja novega voznega pasu, ni.


Noben prometni strokovnjak ne zagovarja novih pasov. Razen, če je zraven še gradbinec. Ali pa politik, ki dobiva ustrezna nadomestila za zagovarjanje novih pasov.

bm1973 je izjavil:

starfotr je izjavil:


To je samo 16 min razlike.

Če se voziš dnevno v službo, je to vsak dan dodatnih pol ure, ki jih zabiješ v avtu.

To je čas, ki ga jaz porabim, da vstanem, pojem in začnem delat. Ker delam od doma...


Če ti je čas na cesti pomemben, potem se po cesti ne voziš. Sploh pa ne v času, ko je največja gneča. In delo od doma je pravilna odločitev.


V bistvu imam dovolj tistih, ki stalno nekaj tarnajo. So pa del problema. Pač ne bodite del problema in problema ne bo. Ne za vas, ne za druge.

Menjajte poklic. Menjajte naslov firme, kjer delate. Menjajte naslov kjer bivate. To so ukrepi, ki jih rabijo tisti, ki ne morejo biti udeleženi v prometu brez da bi stalno nekaj nergali. Vse ostalo je pač bulšit.

bm1973 ::

Tako kot ironija, da se neLjubljančani pritožujejo nad gužvo v Ljubljani.

Ki jo sami ustvarjajo :D.

Vsi bi omejevali druge, razen sebe...

ginekk ::

starfotr je izjavil:



Noben prometni strokovnjak ne zagovarja novih pasov. Razen, če je zraven še gradbinec. Ali pa politik, ki dobiva ustrezna nadomestila za zagovarjanje novih pasov.


Tudi približno ne drži. Po tvoji logiki prometni strokovnjaki niti ne bi obstajali, kajti zagovarjajo stanje brez nobenega pasu. Brez cest pa tudi prometa ni, še manj pa prometnih strokovnjakov.


starfotr je izjavil:


Če ti je čas na cesti pomemben, potem se po cesti ne voziš. Sploh pa ne v času, ko je največja gneča. In delo od doma je pravilna odločitev.

V bistvu imam dovolj tistih, ki stalno nekaj tarnajo. So pa del problema. Pač ne bodite del problema in problema ne bo. Ne za vas, ne za druge.

Menjajte poklic. Menjajte naslov firme, kjer delate. Menjajte naslov kjer bivate. To so ukrepi, ki jih rabijo tisti, ki ne morejo biti udeleženi v prometu brez da bi stalno nekaj nergali. Vse ostalo je pač bulšit.


Ti pa imaš čas očitno, da greš na cesto kadar želiš. Torej, vozi se takrat ko ni gužve, to je ukrep ki ga rabimo tisti ki tega razkošja ne premoremo.

starfotr ::

Ti samo ne premoreš razkošja si naliti čistega vina.

c23po ::

Nalijmo si čistega vina! Uvedba dodatnega voznega pasu od Šentjakoba do razcepa Zadobrova ni uvedba dodatnega pasu in tega niso zagovarjali strokovnjaki. Najbrž se je Šerif zmenil za podkupnine. Tudi uvedba dodatnega pasu od razcepa Kozarje proti Brezovici ni to, kar se zdi. Ne! Tisto so naredili neki abervezniki in fikusi.
Seveda je tudi čisto nerazkošna zahteva napotiti 100.000 zaposlenih naj si iščejo službe v provinci samo zato, ker Starfotr ve koliko je vsakem od nas vreden naš lastni čas. Vino je mogoče čisto, je pa tudi kislo.
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::

Namesto teh brezveznih gtadbenih del del, ki samo pohabijo avtocesto in jo naredijo precej bolj nevarno, bi bilo mnogo bolj smiselno, da bi začeli konkretno zaračunavat vstope v mesta z avtom in narediti učinkovito mrežo javnih prevozov.

Če moraš vozit vsak dan v gneči, že tako ne ceniš svojega časa.

Magic1 ::

Starfotr spet sanja o javnih prevozih in avtobus na 5min v vsako vas:)). Večina ljudi ne živi in ne dala v bližini železniških postaj. Tudi če bi samo železnico občutno pohitril, to še vedno ne reši problema. Lahko pa rečemo, da je normalno, da folk porabi po uro+ v eno smer s javnim prevozom. Samo to ni nič bolje od največjih gužv trenutno.
Efektivno bi bilo, da vse natrpamo v Ljubljano, prepovemo avte in izboljšamo mestni promet... folk komaj čaka. Pač so bolj pretočne ceste edino realno nujno zlo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

bm1973 ::

V Sloveniji javni prevoz ne more funkcionirati, ker je večina ljudi prelenih, da bi šla 5 minut peš do službe...

energetik ::

starfotr je izjavil:

Namesto teh brezveznih gtadbenih del del, ki samo pohabijo avtocesto in jo naredijo precej bolj nevarno, bi bilo mnogo bolj smiselno, da bi začeli konkretno zaračunavat vstope v mesta z avtom in narediti učinkovito mrežo javnih prevozov.
Ti ne razumeš tega, da bi tudi v tem primeru obvoznica stala, ker bi se mimo še vedno vozil komplet tranzit + vsi, ki bi parkirali na P+R ob obroču. Rešil nisi nič, razen notranjosti obroča. Pa dograditi bi moral vsaj nekje 10x trenutnih P+R.
vires in numeris

socialec ::

Če se predolgo vozijo z avtom v gneči, pa naj letijo s helikopterjem.

Saj ne vejo, kam z denarjem...

mirator ::

starfotr je izjavil:

mirator je izjavil:

To je samo 16 min razlike.

Za nekoga je res "samo", za nekoga pa katastrofa.

Strinjam se s tistimi, ki menijo, da je zmanjšanje dovoljene hitrosti na avtocesti neustrezen ukrep. Sicer verjamem, da bi se s tem teoretično pretočnost povečala, v praksi pa se ravno zaradi "ziherašev" in "nestrpnežev", ne bi nič spremenilo.
Problem je res vse večja gostota avtomobilov (pa ne zaradi slovenskih voznikov ampak predvsem vse več tujih), zato druge rešitve, kot izgradnja novega voznega pasu, ni.


Noben prometni strokovnjak ne zagovarja novih pasov. Razen, če je zraven še gradbinec. Ali pa politik, ki dobiva ustrezna nadomestila za zagovarjanje novih pasov.

Da noben strokovnjak ne zagovarja novih pasov, je zraslo na tvojem zelniku. Da pa se gradnje novih pasov veselijo gradbeniki in politiki, pa ni nič novega, vendar je predmet druge debate v drugi temi.
Na sploh se mi zdi, da glede na tvoje komentarje:

Rešitev je preprosta. Ne se vozit v največji gneči, če te tako zelo moti povečan promet.
Poleg tega prenehaj kupovat bedarije, ki ti jih dostavljajo s tovornjaki in bo manj kamionov na cesti.
Če ti je čas na cesti pomemben, potem se po cesti ne voziš.
Menjajte poklic. Menjajte naslov firme, kjer delate. Menjajte naslov kjer bivate.
Namesto teh brezveznih gtadbenih del del, ki samo pohabijo avtocesto in jo naredijo precej bolj nevarno,

živiš v nekem svojem mehurčku znotraj nekega idiličnega prostora ali na kratko, da iz zabave pač, trolaš.

mirator ::

bm1973 je izjavil:

Tako kot ironija, da se neLjubljančani pritožujejo nad gužvo v Ljubljani.

Ki jo sami ustvarjajo :D.

Vsi bi omejevali druge, razen sebe...

To si dobro zapisal.

starfotr ::

energetik je izjavil:

starfotr je izjavil:

Namesto teh brezveznih gtadbenih del del, ki samo pohabijo avtocesto in jo naredijo precej bolj nevarno, bi bilo mnogo bolj smiselno, da bi začeli konkretno zaračunavat vstope v mesta z avtom in narediti učinkovito mrežo javnih prevozov.
Ti ne razumeš tega, da bi tudi v tem primeru obvoznica stala, ker bi se mimo še vedno vozil komplet tranzit + vsi, ki bi parkirali na P+R ob obroču. Rešil nisi nič, razen notranjosti obroča. Pa dograditi bi moral vsaj nekje 10x trenutnih P+R.


Če gradiš P+R v Ljubljani si že praktično brcnil mimo. Avto sploh ne sme priti blizu mesta. Ne pa da pride v mesto. Rešitev je seveda železnica. Predpogoj za to je seveda 2 tirna elektrificirana proga ne pa enotirni dizel zmazki. V mestu bi morali imeti tramvaje ali mestno železnico. Ker to kar je sedaj - samo LPP pa še to je ne optimalno umeščen v prostor je milo rečeno sramota. Meščanov to ne moti, ker že desetletja volijo istega. Zakaj bi se torej kdorkoli od zunaj (dnevni migranti) sekiral za gnečo, če se še meščani ne?

bm1973 ::

Zakaj bi Ljubljana investirala v javni promet zaradi dnevnih migrantov?

Saj ti dnevni migranti ustvarjajo gužvo...

GrimReaper3 ::

starfotr je izjavil:

Po google maps je ta omenjena relacija 26 km in 36 minut - na današnji dan, na nedeljo (ne da delovni dan), kar znese povprečno 43 km/h.

Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.

Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.

To je samo 16 min razlike.

Take gorske relacije se načeloma dela toliko km, toliko minut. To moraš da prideš v 25 min. Seveda je razlika 5min samo če imaš enega Punta 1.2 ali pa M2. Kakih 50min neki.
Seveda izven naselij neomejeno oz. do 120, po naseljih pa tudi bolje da 60.
Če bi poslal tja povprečnega voznika, pa povsem možno da bi rabil 50min.

Kalibri ::

bm1973 je izjavil:

Zakaj bi Ljubljana investirala v javni promet zaradi dnevnih migrantov?

Saj ti dnevni migranti ustvarjajo gužvo...

Z vsakim dnem špilaš večjo budalo.

c23po ::

bm1973 je izjavil:

Zakaj bi Ljubljana investirala v javni promet zaradi dnevnih migrantov?

Saj ti dnevni migranti ustvarjajo gužvo...

Govorimo o hitrosti na avtocestah. Tam Ljubljana ne investira nič.
Lahko pa vseeno tvojo misel obrnemo tudi drugače: zakaj bi preostala Slovenija investirala v avtoceste in trpela Ljubljančane na njih? Uživajte v svoji Ljubljani, za ostalo postavimo mitnice. Fajn a?
Računalniki nimajo spominov.

bm1973 ::

Pa se ti zavedaš, če se Ljubljana zapre za ostale Slovenceljne, da praktično ne moreš več priti nikamor?

Ljubljanska občina je velika...

AtaStanko ::

GrimReaper3 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Po google maps je ta omenjena relacija 26 km in 36 minut - na današnji dan, na nedeljo (ne da delovni dan), kar znese povprečno 43 km/h.

Če greš na podaljšanje časa na 52 minut za teh 26 km ti nanese to da je 30 km/h povprečna hitrost.

Kar je še vedno dovolj visoka hitrost.

To je samo 16 min razlike.

Take gorske relacije se načeloma dela toliko km, toliko minut. To moraš da prideš v 25 min. Seveda je razlika 5min samo če imaš enega Punta 1.2 ali pa M2. Kakih 50min neki.
Seveda izven naselij neomejeno oz. do 120, po naseljih pa tudi bolje da 60.
Če bi poslal tja povprečnega voznika, pa povsem možno da bi rabil 50min.

Gorske relacije LOL! Tebi tud približno ni jasno, kje je ta relacija!
Hint. Tud približno ni gorska! In potem se taki oglašajo v temi!
1 2 3
4
»