» »

Padec pri izpitu? Zadosten razlog?

Padec pri izpitu? Zadosten razlog?

1 2 3
4
»

šernk ::

Policijo bi organiziral po nemškem vzoru, kjero so kazni sicer finančno, v primerjavi z našimi malenkostne, vendar pogoste in se skoraj ne zgodi, da prekršek nebi bil obravnavan - ni nujno, da vedno sankcioniran.


glede vožnje pri nas je vse samo v tem. dokler je možnost da dobiš kazen enaka 0 boš imel na cestah to kar imamo. eni se vozijo 50 izven naselij, drugi 70 v naseljih in izven naselij, tretji 40 skozi naselja in 130 izven naselij, četrti 100 skozi naselja in kar gre izven naselij. vse to se uredi s tem da se policijo spravi na cesto delat red. kdor je nesposoben it 80 izven naselja in poleg tega dela še kolono za seboj ni za na cesto in ga bi morali iz nje prej ali slej spravit. z povečanim nadzorom bi pa tudi tisti ki vozijo 100 skozi naselja prej ali slej ostali brez denarja in izpita ali pa bi se umirili.

Italijani slovijo za slabe voznike, pa se na njihovih cestah počutim 100x bolj varen. če je omejitev 50 te bodo morda prehiteli in nadaljevali z vožnjo 60 ali 70. živčnih ne bo nikjer (prejšnji teden je bilo mislim da po dolgem času da sem naredil po italiji več kot 10km in nisem srečal ne enega policaja ne karabinirja na cesti, ampak to so res izjeme, ponavadi jih vsakič vsaj srečam na cesti, če že ne ustavljajo).

gre se samo za samo prisotnost nadzora. bolje je da jih vidiš z radarjem v roki ali brez vsak drugi dan na različnih mestih, kot pa 1x tedensko na identičnem mestu (50m pred tablo za konec naselja- no letos so vsaj urnik po treh letih spremenili in niso več na tistem mestu med 9 in 10 zjutraj, ampak se jih občasno zagleda tudi ob 14. popoldan).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RedDrake ::

Italijani slovijo za slabe voznike, pa se na njihovih cestah počutim 100x bolj varen. če je omejitev 50 te bodo morda prehiteli in nadaljevali z vožnjo 60 ali 70. živčnih ne bo nikjer (prejšnji teden je bilo mislim da po dolgem času da sem naredil po italiji več kot 10km in nisem srečal ne enega policaja ne karabinirja na cesti, ampak to so res izjeme, ponavadi jih vsakič vsaj srečam na cesti, če že ne ustavljajo).

Zanimive izkušnje.
Moj zadnji izlet po Italiji (Robič - Villese) je vključeval sledeče:
- junaka, ki je po regionalki vozil 50 (nepregledna cesta, ravnine samo v naseljih) s kolono vsaj 20 vozil za seboj. Ko je bilo v naselju 40 in čez en center celo 30, je junak nadaljeval 50 (in vsi v koloni tudi). Jaz nisem upal iti 50 po coni 30, ker bi me kot tujca zagotovo zhebali do amena, če bi bili kaki modri kje.
- drugega junaka, ki je v *naselju* pri omejtivi 50, pri polni črti gladko prehiteval kolono s cca 60, kljub nasprotnemu prometu, in sem moral jaz zabremzati na max da se je lahko "varno" v škarje umaknil na desni pas. Tole je bil res shocker, ker videl sem ga da gre mimo in videl sem v daljavi da prihaja promet nasproti. Ampak tip ni ne upočasnil, niti ni pospešil. Gladko se je njemu j... za vse ostale na cestišču.
- kekca, ki je po njihovi AC vozil kar po odstavnem pasu z vsaj 100+

Mislim da ni Italija ravno merilo. Po AC se držijo omejitev zaradi njihovega merjenja povprečne hitrosti, ampak talentov je tam na severu na cesti vsaj toliko kot pri nas. Na jugu pa še precej več ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Malajlo ::

Ah, včeraj je eno bitje z AR Mito h'telo šleparja zrinit s ceste. Je bil možakar (lahko, da je bila punca v kamionu) toliko priseben, da se je umaknil na odstavni pas. In kljub temu je ono bitje naredilo konkretno kolono za seboj, ker nihče ni upal prehitevati.
Iz tega sklepam in predlagam, da je potrebno na glavni vožnji bodočega voznika utruditi do konca. Kdaj ima dovolj in raje zapelje na prvo počivališče, ali pa poskuša nadaljevati pot. 12 ur x ??EUR pa nanese ...
(če priznam, tudi jaz sem imel zadnje kilometre do doma že odveč)

sandmat ::

Malajlo je izjavil:

Ah, včeraj je eno bitje z AR Mito h'telo šleparja zrinit s ceste. Je bil možakar (lahko, da je bila punca v kamionu) toliko priseben, da se je umaknil na odstavni pas. In kljub temu je ono bitje naredilo konkretno kolono za seboj, ker nihče ni upal prehitevati.
Iz tega sklepam in predlagam, da je potrebno na glavni vožnji bodočega voznika utruditi do konca. Kdaj ima dovolj in raje zapelje na prvo počivališče, ali pa poskuša nadaljevati pot. 12 ur x ??EUR pa nanese ...
(če priznam, tudi jaz sem imel zadnje kilometre do doma že odveč)


zakaj nisi poklical 113? Se hitro javijo na klic, če je utemeljen.

FTad ::

sandmat je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Ah, včeraj je eno bitje z AR Mito h'telo šleparja zrinit s ceste. Je bil možakar (lahko, da je bila punca v kamionu) toliko priseben, da se je umaknil na odstavni pas. In kljub temu je ono bitje naredilo konkretno kolono za seboj, ker nihče ni upal prehitevati.
Iz tega sklepam in predlagam, da je potrebno na glavni vožnji bodočega voznika utruditi do konca. Kdaj ima dovolj in raje zapelje na prvo počivališče, ali pa poskuša nadaljevati pot. 12 ur x ??EUR pa nanese ...
(če priznam, tudi jaz sem imel zadnje kilometre do doma že odveč)


zakaj nisi poklical 113? Se hitro javijo na klic, če je utemeljen.



Ja kako bos pa potem dokazal, kaj se je zgodilo, ko pride policija, ko se ze vsi mimo odpeljejo? (razen, ce nimas dashboard kamere)

dj_uro ::

saj ni treba dokazati...
jaz sem se x let nazaj peljal od VE do SG in opazoval enega norca z belim starim polotom, kako je res ogrožal soudeležence v prometu; izsiljeval, v škarje, trobil, ...
Nebodigalen sem poklical na 113 in objasnil situacijo... no, kmalu po tem sem se peljal mimo Šmartnega pri SG in na avtobusnem postajališču videl ustavljenega polčija in policiste...

dobro delo narejeno ;)
vw-klub.si

sandmat ::

FTad je izjavil:


Ja kako bos pa potem dokazal, kaj se je zgodilo, ko pride policija, ko se ze vsi mimo odpeljejo? (razen, ce nimas dashboard kamere)


jaz sem enkrat srečal enega tipota, ki je na semaforju kazal znake srčnega infarkta (pri zeleni luči je stal na mestu in se tresel na sedežu). Pridem do avta (stopim iz svojega in grem do njegovega), in se tipo kr naenkrat "zbudi" iz svojega transa, odpelje do naslednjega semaforja, kjer spet zatripa v neko čudno stanje. zgleda je bil prbit kot mina. Sem klical policijo, ker sem sprva mislil, da ima tipo res kak infarkt. so bili zelo na mestu in sklepam, da so ukrepali.

SimplyMiha ::

francek1 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Te inštruktorje bi morali odpustiti zaradi ogrožanja varnosti v prometu.

Aha. Ogrožanje varnosti je zate zaviranje šele na zaviralnem pasu? Takoj vrni izpit tja, kjer si ga kupil!

Od kod pa to? Ali sploh bereš?

bajsibajsi ::

Yacked2 je izjavil:

Med uklučevanjem na avtocesto tišiš gas do konca, jaz ponavadi nekje na 1/3 pospeševalnega pasu prestavim v 4 in gas do podna, ko dosežeš 100km/h oz. je konec pospeševalnega pasu pa smernik in na AC če je seveda prosto....


Smernik je potrebno vkljuciti precej prej, kot pa sele pri koncu pospesevalnega pasu. Pogosto ze kar takoj v temenu ovinka, ali na klancini prikljucka, kjer je tudi pametno z zasukom glave v levo preveriti stanje (spodaj) na avtocesti in ne zgolj kasneje v ogledalih. Vedno je dobro imeti v glavi varnost vseh udelezencev cestnega prometa. Pametneje je svojo nakano nakazati (pre)zgodaj, kot pa v zadnjem momentu - sploh, kadar se menja pas pri 130 km/h.

GrimReaper ::

Yacked2 je izjavil:

Med uklučevanjem na avtocesto tišiš gas do konca, jaz ponavadi nekje na 1/3 pospeševalnega pasu prestavim v 4 in gas do podna, ko dosežeš 100km/h oz. je konec pospeševalnega pasu pa smernik in na AC če je seveda prosto, če ni pa gas naprej pa po odstavnemu dokler se ne ponudi priložnost za vključitev.

Pri zapuščanu AC ne zaviraš dokler nisi na zaviralnem pasu, lahko sicer spustiš gas nekaj trenutnov prej ampak nikar po zavori.

Kakšna 4. prestava neki na POSPEŠEVALNEM pasu? OK, če imaš dovolj moči pod havbo, si to lahko privoščiš, ampak s 50-100KM mlinčki pa tole ne bo pilo vode.
Sam pridem z enim švoh 1.6 105KM atmosfercem z borimi 12,3s do 100, do črte kjer se konča pospeševalni pas, do 130km/h po števcu. In sicer 2. prestava do 80 (tudi če bi samo do 60, nebi bilo dosti razlike, verjetno bi prišel do 125), potem pa 3., zakaj bi dajal v 4., še tretja ima fore do 140.
Punto 1.2 60 ni bil dosti počasnejši (80-120 III. 13 namesto 9s), recimo da si prišel na 120 namesto 130. Pri 106 1.0 50KM, pa če se prav spomnim, sem prišel do ene 110, 3. je imela blokado že pri 115.
Enako če se vključujem na cesto z omejitvijo 90, potegnem prva do ene 40, druga 80, pač ni potrebe da bi teral povsem do konca, nekje 80-90% zmogljivosti avta pa že. Šele potem se lahko greš svoje igrice s šparanjem goriva.
Je pa tudi odvisno od gostote prometa, ampak kot polž se ne speljuje, tudi če vidiš da je prazno.

Na zaviralnem je pa pač treba dat praktično takoj v tretjo (pa tudi ni noben problem, če daš že na voznem in se ti zmanjša na 120), brez zavore pa tudi ne gre, ker je prekratek, in kaj hitro prideš do znaka 40.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Janac ::

Pa na pospeševalnem pasu je dovolj če se vključiš s 80-90 km/h. Je pa bolje več ja...

(tako pravi avtošola)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

St235 ::

Janac je izjavil:

Pa na pospeševalnem pasu je dovolj če se vključiš s 80-90 km/h. Je pa bolje več ja...

(tako pravi avtošola)

To drži samo in le, če ne oviraš hitrejših na voznem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

St235 je izjavil:

Janac je izjavil:

Pa na pospeševalnem pasu je dovolj če se vključiš s 80-90 km/h. Je pa bolje več ja...

(tako pravi avtošola)

To drži samo in le, če ne oviraš hitrejših na voznem pasu.

Saj če so hitrejši na voznem pasu, se pa še malo pelješ po odstavnem, dokler se varno ne vključiš ...

Ampak večina šoferjev misli da ko je konec, mora pa nujno na vozni pas. In potem štala, če se nihče ne umakne z voznega pasu. Tudi divja zaviranja sem že videl ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

dj_uro ::

ali izsiljevanja skrajno desno vozečih, vključujočih... b*mbarji nesposobni
vw-klub.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dj_uro ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
203057 (2005) IL_DIAVOLO
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335911 (33663) Heavy
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12627039 (23188) Mare2
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509526 (8810) KoMar-

Več podobnih tem