Forum » Na cesti » Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h
Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h
Grumf ::
al jim je bolj pomembno, da majo 3 ure prostega casa vec.
Samo en detajl, nikamor se v ljubljani ne pride ravno zaradi količine avtomobilov, če bi bili na cesti samo avtobusi, bi
se dalo čas PRIHRANITI ker ne bi bilo gužve. Da niti ne omenjamo, da se namesto živčnosti za volanom da na avtobusu kakšno
knjigo prebrati.
Trenutno delajo avtomobili takšno štalo, da se da v peak urah hitreje priti z kolesom kot z avtom. Ne mi nakladat o treh
urah prostega časa, ker mi ga dnevno vsaj eno uro.
Tole sliko pa tako ali tako ze vsi poznate:
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
Če bo več folka uporabljalo avtobuse, to pomeni samo da bodo le ti še bolj natrpani kot sicer.
Že tako je treba pogostoma stati tam.
Že tako je treba pogostoma stati tam.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
Če bo več folka uporabljalo avtobuse, to pomeni samo da bodo le ti še bolj natrpani kot sicer.
Že tako je treba pogostoma stati tam.
Ja seveda, ko priteče v LPP 2-5x več denarja potem ostanemo na istem številu avtobusov. In tudi število prog
bo seveda ostalo enako, ravno tako ne bomo niti pod razno uvedli preskakovanje postaj, hitrejše progre, povezovalnih
prog itd, in to vse samo zato, da bo imel tvoj "argument" smisel.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
V LPP in SZ priteka keš predvsem od subvencij iz strani voznikov.
Brez tega vozovnice zagotovo nebi bile sub. 50€ mesec
Brez tega vozovnice zagotovo nebi bile sub. 50€ mesec
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
SplitCookie je izjavil:
V LPP in SZ priteka keš predvsem od subvencij iz strani voznikov.
Brez tega vozovnice zagotovo nebi bile sub. 50€ mesec
Ja, razlog je pa v tem, da se premalo ljudi vozi z avtobusi. Tule si poglej cenik:
http://www.greenvillenc.gov/departments...
Regular Fare $1.00
Elderly/Disabled $ .50
Transfer Tickets Free
Children Under 44" in height (limit 2 free with each paying adult) Free
Paratransit Fare $2.00
Day pass (unlimited rides on day of purchase) $ 2.00
Regular 40-ride pass (plus 4 free) $ 40.00
Elderly & Disabled 40-ride pass (plus 4 free) $ 20.00
Regular 20-ride pass (plus 2 free) $ 20.00
Elderly & Disabled 20-ride pass (plus 2 free) $ 10.00
...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
SplitCookie ::
Ja, razlog je pa v tem, da se premalo ljudi vozi z avtobusi.
Tudi če mi prepovedo vožnjo z vozilom, se še vedno ne bom fural ne z avtobusom ne vlakom
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
m0LN4r ::
1. Za koliko se bo povečala uporaba mobitelov, raznih naprav med vožnjo, če bo omejitev 30kmh?
2. A avtobusi se pa bojo lahko vozili več kot 30kmh? Zakaj? Avtobus še ni povozil nobenga?
3. Drugače pa če do nesreče pride, pride in vzrok je bil najverjetneje malomarnost pešča/kolesarja, ki ogroža sam sebe.
4. Vsi otroci in starejši ljudje pač niso za na kolo.
5. Ja naši avtobusi, so pa zelo okolju prijazni, ko poln zaštarta z avtobusne za sabo pa pusti oblak črnega dima.
6. Doba elektičnih avtomobilov (ko bodo fosilni redkost) je še zelo daleč.
7. Večini se je še vedno lepše vozit v svojem avtu kot pa z 50 ljudmi na busu, ki ima fiksne destinacije. Ti si pa z avtom neomejen... Imaš razkošje, svojo glasbo, privatnost itd.
8. Nebi zdaj o kolesih. Kolo je vredu prevozno sredstvo, ampak še zdaleč ni primerno za večino ljudi v vseh vremenskih razmerah in ne ponuja enakega razkošja kot avto ZA VEČINO.
9. Pustimo izjeme iz te debate.
2. A avtobusi se pa bojo lahko vozili več kot 30kmh? Zakaj? Avtobus še ni povozil nobenga?
3. Drugače pa če do nesreče pride, pride in vzrok je bil najverjetneje malomarnost pešča/kolesarja, ki ogroža sam sebe.
4. Vsi otroci in starejši ljudje pač niso za na kolo.
5. Ja naši avtobusi, so pa zelo okolju prijazni, ko poln zaštarta z avtobusne za sabo pa pusti oblak črnega dima.
6. Doba elektičnih avtomobilov (ko bodo fosilni redkost) je še zelo daleč.
7. Večini se je še vedno lepše vozit v svojem avtu kot pa z 50 ljudmi na busu, ki ima fiksne destinacije. Ti si pa z avtom neomejen... Imaš razkošje, svojo glasbo, privatnost itd.
8. Nebi zdaj o kolesih. Kolo je vredu prevozno sredstvo, ampak še zdaleč ni primerno za večino ljudi v vseh vremenskih razmerah in ne ponuja enakega razkošja kot avto ZA VEČINO.
9. Pustimo izjeme iz te debate.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
M-XXXX ::
al jim je bolj pomembno, da majo 3 ure prostega casa vec.
Samo en detajl, nikamor se v ljubljani ne pride ravno zaradi količine avtomobilov, če bi bili na cesti samo avtobusi, bi
se dalo čas PRIHRANITI ker ne bi bilo gužve. Da niti ne omenjamo, da se namesto živčnosti za volanom da na avtobusu kakšno
knjigo prebrati.
Trenutno delajo avtomobili takšno štalo, da se da v peak urah hitreje priti z kolesom kot z avtom. Ne mi nakladat o treh
urah prostega časa, ker mi ga dnevno vsaj eno uro.
Tole sliko pa tako ali tako ze vsi poznate:
In kaj s to sliko? Pokaže popolnoma nerealno sliko. Javni prevozi so zaradi svoje neučinkovitosti tako ali tako prazni in na daljše relacije (v povprečju) ne vem če je 10-15 folka na bus, raje manj.
Po drugi strani pa je v kakšne 1/3 do 1/2 v avtu 2 ali več potnikov (ravno na AC sem bil pozoren in "štel".) Kar nanese približno 5-6 busov za teh 50-60 folka ter recimo ene 20-25 avtov. Kar ploh ni več tako hudo, oziroma razlika ni več tako extremna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
jest10 ::
Looooooka ::
Grožnje s silo so itak vse, kar mnogi vozniki avtomobilov zmorejo. Intelektualno hendikepirani sociopati, kot se strokovno reče ljudem, ki se obnašate kot županov Jurček.
Isto si mislim o folku, ki ponosno napise, da krsi pravila, ker sam meni, da so nesmiselna.
Drugace sem pa mislil, da bos hitro koncal nad haubo ce bos po svoje interpretiral zakone. In bo pol tud dol treba past
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Looooooka ::
Ja, razlog je pa v tem, da se premalo ljudi vozi z avtobusi.
Razlog je v tem, da sta ta predraga. Cim se mas namen vozit z avtomobilom izven mesta, kjer ni vlaka/avtobusa ali pa ti ta ukrade tudi po 3-5 ur vec se ti dejansko ne splaca vozit z avtobusom.
V bistvu tud ce gres v center se ti vcasih bolj splaca it s taxijem(ce nisi sam). Folk bos na avtobus spravil, ko se bo njim prvo to splacalo...ne pa da bos poskrbel, da se bo pocenilo, ko se bo dvignila poraba. Cloveka ne briga logika. Zanimajo ga izkljucno lastne koristi.
Pesci bi seveda takoj financno kaznovali voznike(drazje parkiranje itd)...kar je spet sebicno. Vse kar moras naredit je poskrbet, da bo voznja z javnim prometom hitrejsa in cenejsa. Ampak pri nas je denarja za zeleznice pac ze zdavnaj zmanjkalo in bi vsi samo se kaznovali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
jype ::
jest10> Saj ji ti že itak ne
V avtomobilu sem do zdaj jih, zdaj pa vem, da je moja varnost odvisna predvsem od tega, ali si lahko privoščim s šleparjem vozit po mestu, tako da sem že kupil enega rabljenega.
Looooooka> Vse kar moras naredit je poskrbet, da bo voznja z javnim prometom hitrejsa in cenejsa.
To je itak že, če samo zapreš polovico pasov na mestnih vpadnicah in jih rezerviraš za avtobuse.
Looooooka> Isto si mislim o folku, ki ponosno napise, da krsi pravila, ker sam meni, da so nesmiselna.
Pravila lahko kršiš le v primeru, da se nate nanašajo.
V avtomobilu sem do zdaj jih, zdaj pa vem, da je moja varnost odvisna predvsem od tega, ali si lahko privoščim s šleparjem vozit po mestu, tako da sem že kupil enega rabljenega.
Looooooka> Vse kar moras naredit je poskrbet, da bo voznja z javnim prometom hitrejsa in cenejsa.
To je itak že, če samo zapreš polovico pasov na mestnih vpadnicah in jih rezerviraš za avtobuse.
Looooooka> Isto si mislim o folku, ki ponosno napise, da krsi pravila, ker sam meni, da so nesmiselna.
Pravila lahko kršiš le v primeru, da se nate nanašajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
darkolord> Imaš kakšen vir za tole?
_Zdi se mu_, ker kot 99% preostanka voznikov tudi on ne razume, da je glavnina goriva porabljena za pospeševanje.
Pri 30km/h je tega, tako kot tudi zaviranja, bistveno manj, ker se zaradi nižje hitrosti tudi bistveno lažje predvideva in vnaprej odziva na stanje na cesti pred vozilom.
_Zdi se mu_, ker kot 99% preostanka voznikov tudi on ne razume, da je glavnina goriva porabljena za pospeševanje.
Pri 30km/h je tega, tako kot tudi zaviranja, bistveno manj, ker se zaradi nižje hitrosti tudi bistveno lažje predvideva in vnaprej odziva na stanje na cesti pred vozilom.
Grumf ::
Razlog je v tem, da sta ta predraga.
Ja, danes je LPP predrag ampak fino je če se vprašaš zakaj, manj ljudi ko se vozi z njim manj danarja na osebo dobiš,
če pa mu daš monopol v mestu (skratka prepoveš vožnjo z avtomobili, kar bi bil kar se mene tiče končni cilj, seveda
je nujna infrastruktura parkirišč okrog mesta) se lahko ceno sklesti. Sicer je pa tale z ceno čista neumnost, predrag
je avto skozi mesto ob 16h, bistveno dražji od avtobusa, pa poglej koliko ljudi se vozi.
Sicer je pa zagovarjanje osebnega vozila v mestu, oprostite izrazu, malo "omejeno", avtomobilov je vedno več, gužve tudi,
polucije ravno tako, vedno več časa stane priti iz enega konca na drugega, pa še cena goriva gre gor. In zdaj je rešitev
tega, da počnemo to dokler gre, potem bomo pa tako ali tako sprejeli public transport, par/nepar sistem, prepovedan vstop
za vozila, ki nimajo vsaj 4 oseb,... ali nekaj takega.
Sicer pa javni transport ni noben bav bav in mnogo bolj učinkovit kot osebni avtomobil, samo iz glave si morate izbiti sliko
LPP, ki ste jo sami namalali z neuporabo: http://urbanhabitat.org/node/344
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
dzinks63 ::
Pri 30km/h se avtomobil vozi v 2-3prestavi, pri 50-60km/h se avtomobil vozi v 4-5prestavi, kaj iz tega sledi, si lahko vsak pogleda na računalnik v avtomobilu pri prikazovanju trenutne porabe.
Grumf ::
Sicer pa javni transport ni noben bav bav in mnogo bolj učinkovit kot osebni avtomobil, samo iz glave si morate izbiti sliko
LPP, ki ste jo sami namalali z neuporabo: http://urbanhabitat.org/node/344
No bom samo še en citat ven potegnil, ker brati ga tako ali tako ne bo nihče šel:
The bus system of Curitiba, Brazil, exemplifies a model Bus Rapid Transit (BRT) system, and plays a large part in making this a livable city. The buses run frequently—some as often as every 90 seconds—and reliably, and the stations are convenient, well-designed, comfortable, and attractive. Consequently, Curitiba has one of the most heavily used, yet low-cost, transit systems in the world. It offers many of the features of a subway system—vehicle movements unimpeded by traffic signals and congestion, fare collection prior to boarding, quick passenger loading and unloading—but it is above ground and visible. Around 70 percent of Curitiba’s commuters use the BRT to travel to work, resulting in congestion-free streets and pollution-free air for the 2.2 million inhabitants of greater Curitiba.
No samo toliko, v Ljubljani je 300k ljudi, če vzamemo še tistih 100k od migracij, ni to niti četrtina. Smo pa slovenci mnogo bolj
zahojeni.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
In mi od tega nimamo nič.
LPP je v riti, busi so zastareli, sistem plačevanja, sicer izboljšan, je še vedno sub-optimalen. Ceste so bile narejena za konjske vprege, postajališča so ponavadi sredi pločnika.
Ja, ful dobro se v sloveniji obnese javni promet.
LPP je v riti, busi so zastareli, sistem plačevanja, sicer izboljšan, je še vedno sub-optimalen. Ceste so bile narejena za konjske vprege, postajališča so ponavadi sredi pločnika.
Ja, ful dobro se v sloveniji obnese javni promet.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
In mi od tega nimamo nič.
LPP je v riti, busi so zastareli, sistem plačevanja, sicer izboljšan, je še vedno sub-optimalen. Ceste so bile narejena za konjske vprege, postajališča so ponavadi sredi pločnika.
Ja, ful dobro se v sloveniji obnese javni promet.
Ja, krivec za to so pa takšni kot ti, prehajanje na osebna vozila je povzročilo, da je LPP postal neprofiten
in naprej zaradi količine vozil na cesti tudi prepočasen. Zanimivo, da uporabljaš posledico svoje vožnje z
avtomobilom kot vzrok zanjo.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
Ja. Potem pa naj krepne če je neprofiten, ne pa da se to polomijo še ekstra subvencionira.
Kot da sem jaz kriv, da LPP crkuje, še ekstra ga subvencioniram, pa njegovih storitev ne koristim, in na koncu sem JAZ kriv za vse gluposti ki jih dela usekana uprava ?
Ja, da ne boš še s kakšnimi notranjimi državnimi sovražniki začel ..
Kot da sem jaz kriv, da LPP crkuje, še ekstra ga subvencioniram, pa njegovih storitev ne koristim, in na koncu sem JAZ kriv za vse gluposti ki jih dela usekana uprava ?
Ja, da ne boš še s kakšnimi notranjimi državnimi sovražniki začel ..
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
darkolord ::
Ti (pa še marsikdo drug) nekako pričakuješ od javnega prometa, da bo se bodo najprej kupili novi avtobusi, zgradila nova postajališča, ceste, morda še tramvaj in metro proge, pa seveda ne z našim denarjem. Potem, ko bi vse to bilo postavljeno, bi pa šel na eno vožnjo in se odločil ali je ok ali ne.
m0LN4r ::
V bistvu ja. Najprej štalca pol pa kravca.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Grumf ::
SplitCookie je izjavil:
Ja. Potem pa naj krepne če je neprofiten, ne pa da se to polomijo še ekstra subvencionira.
Kot da sem jaz kriv, da LPP crkuje, še ekstra ga subvencioniram, pa njegovih storitev ne koristim, in na koncu sem JAZ kriv za vse gluposti ki jih dela usekana uprava ?
Ja, da ne boš še s kakšnimi notranjimi državnimi sovražniki začel ..
Jah, jaz ne koristim TVOJIH storitev pa moram vseeno vdihavati tvoje izpušne pline. Ni kriva samo uprava, premalo ljudi se vozi, mestni potniški
promet pa v mestu velikosti Ljubljane rabiš ali pa boš doživel prometni kolaps. In tukaj se švercate, ker se nekateri dejansko vozijo z LPP,
imajo drugi možnost, da zabijejo Ljubljano s svojimi vozili (sicer bi v zabito Ljubljano že prišli). Upam, da bo Jankovič to čim prej uredil,
potreba po transportu je in bo, naj poskrbi, da bo to JAVNI transport in prvič ne bo več potreboval subvencij, razširil se bo lahko in tudi bistveno
hitreje se bo lahko premikal kot sedaj.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
m0LN4r ::
Pa naj dajo promet po zemljo: Big Dig @ Wikipedia
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Grumf ::
Pa naj dajo promet po zemljo: Big Dig @ Wikipedia
Ali pa če se vsi začnemo voziti z NLPji, pa kaj ti misliš da smo Katar?
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
SplitCookie ::
Jah, jaz ne koristim TVOJIH storitev pa moram vseeno vdihavati tvoje izpušne pline
Jih ne vdihuješ, si predaleč.
Pa tudi tale avtoček ma malenkost boljše izpuste kakor vaši 40 let stari TAM busi.
In tudi se ne pelje nikoli za brezveze gor pa dol po mestu, kakor to počnejo trole.
In tukaj se švercate, ker se nekateri dejansko vozijo z LPP,
imajo drugi možnost, da zabijejo Ljubljano s svojimi vozili (sicer bi v zabito Ljubljano že prišli).
Nič se ne švercamo. Ves folk ki se fura z LPP ima doma vsaj en avto.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Pithlit ::
Ja, krivec za to so pa takšni kot ti, prehajanje na osebna vozila je povzročilo, da je LPP postal neprofiten in naprej zaradi količine vozil na cesti tudi prepočasen. Zanimivo, da uporabljaš posledico svoje vožnje z avtomobilom kot vzrok zanjo.
Problem nikakor ni tako preprost.
Prvi problem je v periferiji in njeni (ne)povezanosti z Ljubljano. Izven Lj javni promet preprosto ne funkcionira. Ne zato ker ne more ampak zato ker ga ni. To, da jaz v Lj z javnim prometom skorajda ne morem vsekakor ne govori v prid le temu. Saj, če se potrudim lahko grem. Avtobus 'celo' dvakrat na dan (razen med vikendi, takrat ga ni). Direkt linija? Sanja svinja kukuruz. Da si lahko vsaj približno optimiziram čas? Ja... seveda... 3 ure z avtobusom, 2x presedanje (in čakanje vmes), na koncu pa na cilj prispem spet 2-3 ure prezgodaj. Za nazaj je pa zopet potrebno čakanje kako uro da štarta avtobus.
Vlak? Hjam je hitrejši, ne da ne. Ampak... spet, čakanje pa presedanje... na koncu pa itak izvisim ker moram čakat avtobus da me zategne še zadnjih 25km do doma.
LPP? P+R? Povsem neučinkovita zadeva za nekoga ki gre v Lj na en sestanek v mesecu (ali pa na pregled v Klinični). Še posebej še sediiš že dve uri v avtu... in se ti pol res ne da še z busi jajcat - raj potegneš še tistih 10min do cilja pa mir. Če imaš več postankov po Lj pa je druga zgodba (pa še v tem primeru se raje v eno parkirno zapeljem pa pol peš/z biciklom okoli kamor pač moram).
Pol imaš pa tukaj še infrastrukturo ki je pogosto naravnost porazna.
Avti? Drugi problemi. Ogromno avtov se okoli prevaža praktično praznih. Meni osebno se zdi popolnoma banalno da se porabi cca. pol ure z enega konca Lj na drugega (brez obvoznice... ampak za to doseči pa tudi skoz center ni treba rinit - sicer se tiste pol ure lahko kar konkretno raztegne).
Da ne govorimo o tem kolko folka sploh ne zna normalno vozit.
Life is as complicated as we make it...
Grumf ::
SplitCookie je izjavil:
Pa tudi tale avtoček ma malenkost boljše izpuste kakor vaši 40 let stari TAM busi.
Sicer malo za lase vlečeš, ampak ali si množil tale svoj avto * 40, toliko jih namereč rabiš da prepelješ enako
količino ljudi? Pa ne mi rečt, da se kdo razen redkih študentov vozi po 4 v avtu, sem zadnjič prav gledal, 99%
avtomobilov ima samo voznika.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
SplitCookie ::
Kaj čem množit *40
Trole kurijo po 40L/100km non-stop.
In avto, ko se pripeljem na destinacijo ugasnem in ne kuri natanko nič več goriva.
Trola pa mora iti še v garažo, da ne omenjam enega kupa obračanja in ustavljanja (izpusti iz oblog bremz)
Če bi se avtomobile odstranilo iz prometa bi bile trole do vrha zabasane, pa folk še vedno nebi bil zadovoljen, prepovedat še pešačenje in kolesarjenje.
Sanja se ti ne, koliko avtomobilski promet subvencionira in razbremenjuje mestni promet.
Trole kurijo po 40L/100km non-stop.
In avto, ko se pripeljem na destinacijo ugasnem in ne kuri natanko nič več goriva.
Trola pa mora iti še v garažo, da ne omenjam enega kupa obračanja in ustavljanja (izpusti iz oblog bremz)
Če bi se avtomobile odstranilo iz prometa bi bile trole do vrha zabasane, pa folk še vedno nebi bil zadovoljen, prepovedat še pešačenje in kolesarjenje.
Sanja se ti ne, koliko avtomobilski promet subvencionira in razbremenjuje mestni promet.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Grumf ::
Kaj čem množit *40
Trole kurijo po 40L/100km non-stop.
In avto, ko se pripeljem na destinacijo ugasnem in ne kuri natanko nič več goriva.
Trola pa mora iti še v garažo, da ne omenjam enega kupa obračanja in ustavljanja (izpusti iz oblog bremz)
To je 5 avtomobilov, prepeljejo pa 40 ljudi, če so napolnjene 62. Kaj bi rad povedal, da je bolj učinkovito iti z
40 avtomobili na vse strani?
Če bi se avtomobile odstranilo iz prometa bi bile trole do vrha zabasane, pa folk še vedno nebi bil zadovoljen, prepovedat še pešačenje in kolesarjenje.
Sanja se ti ne, koliko avtomobilski promet subvencionira in razbremenjuje mestni promet.
Jah, če pa ne bi bilo avtomobilov, bi pa še vedno "subvencioniral", samo pol manj denarja bi zmetal na km vožnje,
pa še hitreje bi prišel, ker ne bi bilo celo mesto zabito.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
To je 5 avtomobilov, prepeljejo pa 40 ljudi, če so napolnjene 62. Kaj bi rad povedal, da je bolj učinkovito iti z
40 avtomobili na vse strani?
Ja. Voznik avtobusa je plačan šofer, karte pa tudi niso zastonj, niti uprava ni in niti ostale storitve ki so potrebne da javni prevoz sploh lavfa.
Sploh če se furaš iz npr. gorice v maribor, pa kje boš ti z javnim prometom sploh sfural kaj takega.
Diverziteta je preprosto prevelika, da bi se s tako težavo sploh lahko vsaj približno spopadal.
In folk ki prihaja v službo v Lj dela ravno to. Ker ti pač zaradi enega na drugem koncu slovenije ne boš fural avtobusa.
Jah, če pa ne bi bilo avtomobilov, bi pa še vedno "subvencioniral", samo pol manj denarja bi zmetal na km vožnje,
pa še hitreje bi prišel, ker ne bi bilo celo mesto zabito.
Plačujte si sami svoj LPP, brez subvencij, pa da vidimo kako 'eko' je vse skupaj.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
RejZoR ::
Ni vse samo v tem kolk folka lahko natrpaš. Sej ne voziš drva al pa opeke kjer je kapaciteta edino merilo. Busi se peljejo počasneje, zabijejo čas na vmesnih postajah in če nisi ravno v centru mesta imaš lahko razmake med busi po 1-2 ure. Pri avtu ni nobenega zamika, ne počasne vožnje in ne nepotrebnega ustavljanja. Časovno gledano so avtomobili nad vsakim avtobusom. Da udobja in transportne kapacitete ne omenjam.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Spajky ::
... da, in v stoječi koloni lahko poslušaš muziko po svoji želji, kar tudi nekaj pomeni
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Grumf ::
SplitCookie je izjavil:
Plačujte si sami svoj LPP, brez subvencij, pa da vidimo kako 'eko' je vse skupaj.
O saj to je cilj, samo uporabnikov je premalo, ker potencialne 3/4 raje delajo gužvo in onesnažujejo okolico.
Pa ne mi prosim neke vaške poti omenjat za avtobus, pogovarjamo se o mestnem, ne medmestnem transportu, tam je
zaenkrat še ok.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
SplitCookie ::
Gužva je vedno takrat ko gre folk na in iz šihta, in nobena cestna ureditev tega ne bo spremenila.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
[D]emon ::
Kar se tice cestnega prometa v LJ, je imo glavni problem predvsem v mentaliteti folka; zacne rahlo rositi, vsi na cesto s svojimi avtomobili (in podobne bedarije). Se nekako vidi, da je pri marsikomu mentaliteta zaostala za kako generacijo (avto je razkosje! vecji, ko je, boljse bo!).
Ce bi imel folk mentaliteto poslihtano, bi javni promet v LJ vec kot odlicno funkcioniral. Pa tu ne govorim samo o mentaliteti uporabnikov, temvec tudi o mentaliteti tistih, ki so odgovorni za javni promet. (beri: vodstvo)
SplitCookie> Gužva je vedno takrat ko gre folk na in iz šihta, in nobena cestna ureditev tega ne bo spremenila.
Malo morgen.
Ce bi imel folk mentaliteto poslihtano, bi javni promet v LJ vec kot odlicno funkcioniral. Pa tu ne govorim samo o mentaliteti uporabnikov, temvec tudi o mentaliteti tistih, ki so odgovorni za javni promet. (beri: vodstvo)
SplitCookie> Gužva je vedno takrat ko gre folk na in iz šihta, in nobena cestna ureditev tega ne bo spremenila.
Malo morgen.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Grumf ::
Ni vse samo v tem kolk folka lahko natrpaš. Sej ne voziš drva al pa opeke kjer je kapaciteta edino merilo. Busi se peljejo počasneje, zabijejo čas na vmesnih postajah in če nisi ravno v centru mesta imaš lahko razmake med busi po 1-2 ure. Pri avtu ni nobenega zamika, ne počasne vožnje in ne nepotrebnega ustavljanja. Časovno gledano so avtomobili nad vsakim avtobusom. Da udobja in transportne kapacitete ne omenjam.
Rajzor, tvoje udobje gre na račun kupa ljudi, ki zaradi tebe tega udobja nimajo in se peljejo bistveno počasneje, saj
tvoje udobje dela gužvo. Tako da ne mi TVOJEM udobju in TVOJI transportni kapaciteti. Da niti ne omenjam, da vmes TVOJA
udobna transportna kapaciteta zastruplja TEBE in vso okolico.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
RejZoR ::
Je malo morgen ja. Kako pa pol stvari laufajo v večmiljonskih mestih? Tam bi moral v zastojih vedno čakat po 3 dni glede na število avtomobilov. Pa stvari vseeno laufajo. Now, how is that possible?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SplitCookie ::
lej, odstranite semaforje pa bo vsa gneča izginila
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
Je malo morgen ja. Kako pa pol stvari laufajo v večmiljonskih mestih? Tam bi moral v zastojih vedno čakat po 3 dni glede na število avtomobilov. Pa stvari vseeno laufajo. Now, how is that possible?
Takole (2.2 miljona prebivalcev): http://urbanhabitat.org/node/344
Sicer je podzemna še boljša ampak za Lj. nerealen strošek.
lej, odstranite semaforje pa bo vsa gneča izginila
Ej a ti misliš da so semaforji za to da gnečo delajo. Koliko si star, sploh že lahko narediš izpit?
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
Ej a ti misliš da so semaforji za to da gnečo delajo. Koliko si star, sploh že lahko narediš izpit?
Ja, nekok tko je danes. Ker so vozniki inteligentnejši od prometne infrastrukture
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
naj bi izjavil:
Ja, nekok tko je danes. Ker so vozniki inteligentnejši od prometne infrastrukture
Joj joj... a si morda pomislil, da so semaforji v večjih mestih narejeni tako da uravnavajo število avtomobilov ki
vstopajo v mesto? Tako da se ne zgodi neodmašljiv zamašek na sredi mesta? Da se promet SPLOH premika?
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
Te zadeve se da rešit tudi brez semaforjev. Drugače pa je to nekako cel point prometne regulacije.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
Te zadeve se da rešit tudi brez semaforjev.
Razsvetli me kako? Skopiraj sebe x100 pa mi povej kako zagotoviti brez semaforjev da okrog zmajskega mosta avtomobili ne bodo zrinjeni v ljubljanico.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
SplitCookie ::
Passive traffic regulation. Folk ki iztopa iz mesta ovira tiste ki vstopajo.
Je kar nekaj takih trikov v novejši zasnovi infrastrukture, sam ok, to je malček preveč za zahojene slovenčke, ki mislijo, da bo podpiranje propadajoče SZ in metanje bale keša v zgrešeno infrastrukturo rešilo vse probleme.
Je kar nekaj takih trikov v novejši zasnovi infrastrukture, sam ok, to je malček preveč za zahojene slovenčke, ki mislijo, da bo podpiranje propadajoče SZ in metanje bale keša v zgrešeno infrastrukturo rešilo vse probleme.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
SplitCookie je izjavil:
Passive traffic regulation. Folk ki iztopa iz mesta ovira tiste ki vstopajo.
Je kar nekaj takih trikov v novejši zasnovi infrastrukture, sam ok, to je malček preveč za zahojene slovenčke, ki mislijo, da bo podpiranje propadajoče SZ in metanje bale keša v zgrešeno infrastrukturo rešilo vse probleme.
Ja, nove infrastrukture, problem je, da so slovenska mesta vsa po +500 let stara. Se pravi lahko tudi podzemno ali pa NLPje
predlagaš. Sicer pa zadeva ničesar ne spremeni, ali si blokiran z rdečo lučjo ali pa prihajajočim avtomobilom ne naredi razlike.
Ja, zahojene slovenčke, ki se kljub očitnim prednostim mestnega potniškega prevoza raje gužvajo v lastnih avtomobilih. Tudi tisti
tvoj "crazy intersection" je imel samo en avto, si opazil? V aziji so že davno ugotovili, da je dvokolesnik mnogo bolj ekonomičen
kot štirikolesnik.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
SplitCookie ::
Ja, nove infrastrukture, problem je, da so slovenska mesta vsa po +500 let stara.
To je vse sam za podrt, kar je pa za ohranit pa za spremenit v muzej.
Tudi tisti
tvoj "crazy intersection" je imel samo en avto, si opazil?
Stvar kulture predvsem, pa finančnega stanja.
Aja, pa samo člani vodilne 'partije' se smejo voziti z avti
Sicer pa zadeva ničesar ne spremeni, ali si blokiran z rdečo lučjo ali pa prihajajočim avtomobilom ne naredi razlike.
Rdeča luč stane ~2 mio € več.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Grumf ::
Evo vam bom počasi vbrizgaval dele tistega članka o mestnem prevozu v Curitibi:
The popularity of Curitiba's BRT has effected a modal shift from automobile travel to bus travel. Based on 1991 traveler survey results, it was estimated that the introduction of the BRT had caused a reduction of about 27 million auto trips per year, saving about 27 million liters of fuel annually. In particular, 28 percent of BRT riders previously traveled by car. Compared to eight other Brazilian cities of its size, Curitiba uses about 30 percent less fuel per capita, resulting in one of the lowest rates of ambient air pollution in the country. Today about 1,100 buses make 12,500 trips every day, serving more than 1.3 million passengers--50 times the number from 20 years ago. Eighty percent of travelers use the express or direct bus services. Best of all, Curitibanos spend only about 10 percent of their income on travel--much below the national average.
Tole zgoraj se tepe z vsemi tezami, ki ste jih zagovorniki osebnih avtomobilov izpostavili. In tole zgoraj so dejstva. Aja in preračunano
glede na število prebivalcev, bi za ljubljano zadostovalo 157 avtobusov za vzpostavitev enekega stanja, ljubljana jih je imela na cesti
217 se pravi tule nekaj ne štima. Ali jih nimajo vseh na cesti, so poti narobe zastavljene ali pa je preprosto preveč avtomobilov, ki
dušijo ostali transport.
The popularity of Curitiba's BRT has effected a modal shift from automobile travel to bus travel. Based on 1991 traveler survey results, it was estimated that the introduction of the BRT had caused a reduction of about 27 million auto trips per year, saving about 27 million liters of fuel annually. In particular, 28 percent of BRT riders previously traveled by car. Compared to eight other Brazilian cities of its size, Curitiba uses about 30 percent less fuel per capita, resulting in one of the lowest rates of ambient air pollution in the country. Today about 1,100 buses make 12,500 trips every day, serving more than 1.3 million passengers--50 times the number from 20 years ago. Eighty percent of travelers use the express or direct bus services. Best of all, Curitibanos spend only about 10 percent of their income on travel--much below the national average.
Tole zgoraj se tepe z vsemi tezami, ki ste jih zagovorniki osebnih avtomobilov izpostavili. In tole zgoraj so dejstva. Aja in preračunano
glede na število prebivalcev, bi za ljubljano zadostovalo 157 avtobusov za vzpostavitev enekega stanja, ljubljana jih je imela na cesti
217 se pravi tule nekaj ne štima. Ali jih nimajo vseh na cesti, so poti narobe zastavljene ali pa je preprosto preveč avtomobilov, ki
dušijo ostali transport.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
Grumf ::
Aja, pa samo člani vodilne 'partije' se smejo voziti z avti
Meni je prav, samo da je manj avtomobilov.
Rdeča luč stane ~2 mio € več.
Samo v Toti-landu
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna infrastruktura za pešce in kolesarjeOddelek: Na cesti | 5913 (4935) | EnStot |
» | Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30815 (26066) | roCkY |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49615 (44235) | BlueRunner |