Forum » Na cesti » Tesla Model Y
Tesla Model Y
bastadu ::
Me čudi, da še ni teme o modelu Y ... Torej kupujem nov EV, eden izmed kandidatov bo tudi Model Y. Preden se odpravim na test v salon, ima morda kdo zanesljivo informacijo (poleg dveh barv, ki jih barvajo samo v Berlinu) kateri vsi modeli so narejeni izključno v Berlinu?
sejalecx ::
Ko sem bil sam pri njih lansko leto, ko so ravno dobili prve iz Berlina, so bili tisti iz shanghaia bistevno kvalitetnjše sestavljeni. Brez gapov in vidnih napak.
Kitajskih najbrž nimajo več, se je pa Berlin najbrž tudi popravil od prvih serij.
Sicer pa 2023 model nima več radar senzorjev, ker šparajo (marketing sicer govori nekaj drugega). Sem vesel, da sem vzel še 2022.
Kitajskih najbrž nimajo več, se je pa Berlin najbrž tudi popravil od prvih serij.
Sicer pa 2023 model nima več radar senzorjev, ker šparajo (marketing sicer govori nekaj drugega). Sem vesel, da sem vzel še 2022.
2dark ::
Ko sem bil sam pri njih lansko leto, ko so ravno dobili prve iz Berlina, so bili tisti iz shanghaia bistevno kvalitetnjše sestavljeni. Brez gapov in vidnih napak.
Kitajskih najbrž nimajo več, se je pa Berlin najbrž tudi popravil od prvih serij.
Sicer pa 2023 model nima več radar senzorjev, ker šparajo (marketing sicer govori nekaj drugega). Sem vesel, da sem vzel še 2022.
kakšen je sicer uradni odgovor, zakaj nimajo modeli 2023 več parkirnih senzorjev?
Sicer ima pa Tesla kamero 360, kar verjetno popolnoma domesti senozroje za parkiranje.
Me čudi, da še ni teme o modelu Y ... Torej kupujem nov EV, eden izmed kandidatov bo tudi Model Y. Preden se odpravim na test v salon, ima morda kdo zanesljivo informacijo (poleg dveh barv, ki jih barvajo samo v Berlinu) kateri vsi modeli so narejeni izključno v Berlinu?
Drugače jo daš oblečt v folijo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
delavec44 ::
Sicer ima pa Tesla kamero 360, kar verjetno popolnoma domesti senozroje za parkiranje.
Problem je da ta teorija v praksi pogosto odpove. Musk sicer pravi, da se da vse rešiti z SW updati ampak ne vem potem zakaj že niso. Če daš senzorje stran, bi moral imeti takrat pripravljeno rešitev, ki dela vsaj enako dobro.
m0LN4r ::
Ce budget dopusca Kia EV6 GT Line, to je avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Horas ::
Ce budget dopusca Kia EV6 GT Line, to je avto.
res je. neverjetno kako je napredovala kia v zadnjih 10letih
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Horas ()
Mr.B ::
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Fiv3er ::
Se je sodelavec ravno ta teden vrnil s službene poti na kitajskem (Nanjing) in je rekel, da so ga po vseh teh letih nekoliko presentili. Sicer imajo še vedno precej zaničevalen oz opurtunističen odnos do zahodnjakov, po drugi strani pa pravi, da ni zasledil nobene propagande proti zahodu v pogovorih z domačini. Enako pravi, da tega ni v medijih. Potem te prodajne številke zahodnih korporacij na kitajskem ne presenčajo.
Gre za en primer, a očitno še niso ravno prevzeli naše (sovražne) drže. Poglejte samo Mateja Huša, kako si daje duška v zadnjem člaku o OLED diodah, ko govori o kitajski poziciji pri redkih zemljah. Se človek vpraša, če jih niso kitajci komu ukradli, da smo tako nastrojeni
Gre za en primer, a očitno še niso ravno prevzeli naše (sovražne) drže. Poglejte samo Mateja Huša, kako si daje duška v zadnjem člaku o OLED diodah, ko govori o kitajski poziciji pri redkih zemljah. Se človek vpraša, če jih niso kitajci komu ukradli, da smo tako nastrojeni
Kayzon ::
Zakaj so ti EV tako nagnusni znotraj? Res za tako kolicino denarja ki zahtevajo,pricakujes vsej spodobno notranjost..ali?
2dark ::
Zakaj so ti EV tako nagnusni znotraj? Res za tako kolicino denarja ki zahtevajo,pricakujes vsej spodobno notranjost..ali?
O katerih EV-jih pišeš? Edinia, ki imata gnusno notranjost sta tesla 3 in tesla y...
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Tomson ::
Ali ima Tesla Y uporabniški vmesnik (zaslon) v slovenščini? nikjer ne najdem info o podprtih jezikih, le za hrvaščino sem nekje zasledil da naj bi jo že dodali ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
2dark ::
Ali ima Tesla Y uporabniški vmesnik (zaslon) v slovenščini? nikjer ne najdem info o podprtih jezikih, le za hrvaščino sem nekje zasledil da naj bi jo že dodali ...
Ima.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Tomson ::
ima? ok, pozitivno presenečen, sem pričakoval odgovor v smislu nima slovenščine, ima pa hrvaščino, super potem! :)
še nekaj vprašanj bi imel za lastnike Tesl, če kdo utegne ...
1.je avto primeren za 70-letnika kot prvi električni avto, ki ga zanima tehnologija, je pa vešč, spreten z napravami tako zgolj povprečno, glede na to, da je Tesla precej povezana za upravljanje tudi s telefonom, vse v avtu gre preko zaslona, kolikor gledam so precej obsežni vsi meniji itd. ?
2. kakšni so kaj stroški lastništva Tesle Y, servisi so menda včasih bili zasoljeno dragi v Italiji, je sedaj s Slo predstavništvom kaj drugače?
3. Po YT je precej lastnikov ki imajo težave in v velikem procentu se kakšne manjše, ki sicer so moteče, a ne vplivajo na vožjo zaključijo z odzivom servisa "it's within specs" ali "je v skladu z našimi pogoji". Je v Slo kaj lažje/boljše uveljavljanje garancije?
4. Kaj je všteto pri osnovni ceni od asistenčnihi sistemov? je Level2 nujen ali je osnovni Level1 dovolj?
še nekaj vprašanj bi imel za lastnike Tesl, če kdo utegne ...
1.je avto primeren za 70-letnika kot prvi električni avto, ki ga zanima tehnologija, je pa vešč, spreten z napravami tako zgolj povprečno, glede na to, da je Tesla precej povezana za upravljanje tudi s telefonom, vse v avtu gre preko zaslona, kolikor gledam so precej obsežni vsi meniji itd. ?
2. kakšni so kaj stroški lastništva Tesle Y, servisi so menda včasih bili zasoljeno dragi v Italiji, je sedaj s Slo predstavništvom kaj drugače?
3. Po YT je precej lastnikov ki imajo težave in v velikem procentu se kakšne manjše, ki sicer so moteče, a ne vplivajo na vožjo zaključijo z odzivom servisa "it's within specs" ali "je v skladu z našimi pogoji". Je v Slo kaj lažje/boljše uveljavljanje garancije?
4. Kaj je všteto pri osnovni ceni od asistenčnihi sistemov? je Level2 nujen ali je osnovni Level1 dovolj?
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomson ()
ales85 ::
bastadu ::
ima? ok, pozitivno presenečen, sem pričakoval odgovor v smislu nima slovenščine, ima pa hrvaščino, super potem! :)
še nekaj vprašanj bi imel za lastnike Tesl, če kdo utegne ...
1.je avto primeren za 70-letnika kot prvi električni avto, ki ga zanima tehnologija, je pa vešč, spreten z napravami tako zgolj povprečno, glede na to, da je Tesla precej povezana za upravljanje tudi s telefonom, vse v avtu gre preko zaslona, kolikor gledam so precej obsežni vsi meniji itd. ?
2. kakšni so kaj stroški lastništva Tesle Y, servisi so menda včasih bili zasoljeno dragi v Italiji, je sedaj s Slo predstavništvom kaj drugače?
3. Po YT je precej lastnikov ki imajo težave in v velikem procentu se kakšne manjše, ki sicer so moteče, a ne vplivajo na vožjo zaključijo z odzivom servisa "it's within specs" ali "je v skladu z našimi pogoji". Je v Slo kaj lažje/boljše uveljavljanje garancije?
4. Kaj je všteto pri osnovni ceni od asistenčnihi sistemov? je Level2 nujen ali je osnovni Level1 dovolj?
1. Starejša generacija se precej težko navadi sodobne tehnologije, zato 70 letnik zna imeti kar težave ... osebno bi mu raje predlagal nekaj z več tipkami ... tudi avto je precej poskočen in če njegovi refleksi in motorika res niso čisto bp, bo hitro kaj narobe ...
3. pomoje zelo podobno, neke zadeve bodo uredili, druge pa bodo 'within spec' ...
4. v osnovi dobiš Avtopilota, vse kar je več je pomoje pri nas v tem trenutku slaba investicija, saj sistemi še ne delujejo ali pa delujejo zelo omejeno (zaradi strogih EU zakonov) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
m0LN4r ::
Kake so pa cene gum kaksne michelin al conti in katere dimenzije so gor?
Pa cene ploscic in diskov me tudi zanima, so poceni aftermarket alternative ali je samo orginal na voljo za vse?
Pa cene ploscic in diskov me tudi zanima, so poceni aftermarket alternative ali je samo orginal na voljo za vse?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mtech7 ::
Cene ne odstopajo od avtov podobnega cenovnega ranga.
Servis je tehnološko nekoliko bolj dovršen, naročiš se v aplikaciji, kjer dobiš termin oceno stroškov in termin prevzema, na moje presenečenje vse to štima. Upam, da se ne poslabšajo sedaj, ko je tak naval na to znamko.
Predpisanih intervalov ni, ko ti začne npr. škrtati roka ipd, se naročiš..
Cene gum so lahko kar zasoljene, sploh na model S z 21" in različnimi širinami spredaj/zadaj, sicer normalno.
Cene ploščic/diskov niso tako pomembne, saj imaš z umirjeno vožnjo lahko originalne še pri 100.000km, zaradi one pedal drive, ki ti zleze pod kožo in se skoraj nič ne bremza.
Še enkrat, zgoraj napisano velja za umirjeno vožnjo, če imaš željo stalno koristiti tistih cca 500konj, potem to stane.
Servis je tehnološko nekoliko bolj dovršen, naročiš se v aplikaciji, kjer dobiš termin oceno stroškov in termin prevzema, na moje presenečenje vse to štima. Upam, da se ne poslabšajo sedaj, ko je tak naval na to znamko.
Predpisanih intervalov ni, ko ti začne npr. škrtati roka ipd, se naročiš..
Cene gum so lahko kar zasoljene, sploh na model S z 21" in različnimi širinami spredaj/zadaj, sicer normalno.
Cene ploščic/diskov niso tako pomembne, saj imaš z umirjeno vožnjo lahko originalne še pri 100.000km, zaradi one pedal drive, ki ti zleze pod kožo in se skoraj nič ne bremza.
Še enkrat, zgoraj napisano velja za umirjeno vožnjo, če imaš željo stalno koristiti tistih cca 500konj, potem to stane.
m0LN4r ::
Ce kupis 500 konjev potem uporabljas 500 al ne?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mugen999 ::
Kupce tesle y katera kosta 80 jurjev evrov, mislim da nebi bilo treba skrbeti po koliko so servisi in gume. Sploh zato, ko zadnjih 10 let ze poslusamo da so servisi za el. avte skoraj zastonj, ker ni olja, ni filtrov, in skoraj ni bremz, bremza vglavnem generator. Razn ce priklop baterije na tester med drugim zaracunajo 500 eur, ker pač lahko, in ker vejo da lastnik to bo placal če hoče obdržat garancijo.
2dark ::
Kupce tesle y katera kosta 80 jurjev evrov,.
POkaži mi model Y, ki stane 80 tisočakov.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
m0LN4r ::
Nima kabinski filter? Ja kak kurac pa je to?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DamijanD ::
TheBlueOne ::
Kupce tesle y katera kosta 80 jurjev evrov, mislim da nebi bilo treba skrbeti po koliko so servisi in gume. Sploh zato, ko zadnjih 10 let ze poslusamo da so servisi za el. avte skoraj zastonj, ker ni olja, ni filtrov, in skoraj ni bremz, bremza vglavnem generator. Razn ce priklop baterije na tester med drugim zaracunajo 500 eur, ker pač lahko, in ker vejo da lastnik to bo placal če hoče obdržat garancijo.
Tisti, ki jih zagovarjajo tukaj praviloma racunajo kako v kaksnem desetletju prihranis napram dokaj obicajnim ICE.
Moram pa dodati, da so vedno kalkulirali poceni elektriko (pri nas stane 2x-3x vec od takrat, bencin pa kaksne 1.2x), tudi, ko smo jih opozarjali, da to morda ni realno. Tesle se pa ja kupujejo za 10 let ++, vse ostalo je menda potrosnisko norenje.
2dark ::
Nima kabinski filter? Ja kak kurac pa je to?
Kaj ga bereš, če bedarije piše. ŠE čudno, da ni napisal, da nima klima kompresorja in hupe.
Tesla ima , pa ne samo tesla različne stopnje vožnje, kjer zmanjšamo EV-ju moč in konje.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Gregor P ::
Z radarskim tempomatom je to zdaj res enostavno ... če imaš radar seveda
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
2dark ::
Drži, najbolj popularna stopnja je "Za kamionom"
Bedarije pišeš. EV-ji imajo v nastavitvah več različnih režimov vožnje, ki so prilagojeni , koliko moči motor uporablja.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
tony1 ::
"1.je avto primeren za 70-letnika kot prvi električni avto, ki ga zanima tehnologija, je pa vešč, spreten z napravami tako zgolj povprečno, glede na to, da je Tesla precej povezana za upravljanje tudi s telefonom, vse v avtu gre preko zaslona, kolikor gledam so precej obsežni vsi meniji itd. ?"
Po mojem je najbolj problematično, da avto skoraj nima fizičnih gumbov. Vsekakor naj gre prej na 2,3 testni vožnji in npr. proba bajeslovno (pa sploh ne vem, če je res kaj na tem) prižiganje brisalcev in odklepanje avta z BTjem na telefonu...
Jaz sem preeeecej mlajši, pa mi je npr. jasno, da so smartphoni slabša uporabniška izkušnja od telefonov z gumbi (ali pa računalnika s tipkovnico) in zato zame Tesla ne pride v poštev...
Po mojem je najbolj problematično, da avto skoraj nima fizičnih gumbov. Vsekakor naj gre prej na 2,3 testni vožnji in npr. proba bajeslovno (pa sploh ne vem, če je res kaj na tem) prižiganje brisalcev in odklepanje avta z BTjem na telefonu...
Jaz sem preeeecej mlajši, pa mi je npr. jasno, da so smartphoni slabša uporabniška izkušnja od telefonov z gumbi (ali pa računalnika s tipkovnico) in zato zame Tesla ne pride v poštev...
2dark ::
Po mojem je najbolj problematično, da avto skoraj nima fizičnih gumbov. Vsekakor naj gre prej na 2,3 testni vožnji in npr. proba bajeslovno (pa sploh ne vem, če je res kaj na tem) prižiganje brisalcev in odklepanje avta z BTjem na telefonu...
Odklep preko telefona je sekundarna fukncija. Primarna funckija za odklep in zagon Tesle je kartica.
Tesla ima senzor za zaznavanje vode oz. dežja na steklu in samodejno brisalci začenjo delat.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
bciciban_ ::
Po mojem je najbolj problematično, da avto skoraj nima fizičnih gumbov. Vsekakor naj gre prej na 2,3 testni vožnji in npr. proba bajeslovno (pa sploh ne vem, če je res kaj na tem) prižiganje brisalcev in odklepanje avta z BTjem na telefonu...
Odklep preko telefona je sekundarna fukncija. Primarna funckija za odklep in zagon Tesle je kartica.
Tesla ima senzor za zaznavanje vode oz. dežja na steklu in samodejno brisalci začenjo delat.
Ima senzorje, ki pa delajo tako tako...
In ja vozim službeno teslo, za svoj avto pa je ne bi hotel niti slučajno. Dobra baterija oz. cel pogonski paket in grda notranjost z uporabniško izkušnjo primerno za geeke, ki drkajo na pogovarjanje s siri in tapkanje po zaslonu.
2dark ::
Ima senzorje, ki pa delajo tako tako...
In ja vozim službeno teslo, za svoj avto pa je ne bi hotel niti slučajno. Dobra baterija oz. cel pogonski paket in grda notranjost z uporabniško izkušnjo primerno za geeke, ki drkajo na pogovarjanje s siri in tapkanje po zaslonu.
Večino stvari si nastaviš skozi svoj uporabniški račun in to je to. A na telefonu tudi vse čas spreminjaš nastavitve?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
bciciban_ ::
Telefon ni avto.
Tesla je všče bučmanom, ki mislijo da bi moral biti avto enak kot telefon.
Tesla je všče bučmanom, ki mislijo da bi moral biti avto enak kot telefon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban_ ()
Mr.B ::
Drži, najbolj popularna stopnja je "Za kamionom"
Bedarije pišeš. EV-ji imajo v nastavitvah več različnih režimov vožnje, ki so prilagojeni , koliko moči motor uporablja.
Da dosti je placlivih, dolocene se da na crno porihtat, dokler se avtomaticno ne poveze..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
tony1 ::
Telefon ni avto.
Tesla je všče bučmanom, ki mislijo da bi moral biti avto enak kot telefon.
Tesla je avto za hipsterje, ki imajo radi (drage) igrače, ki so moderne v njihovem plemenu. Če stopiš v AMZS na Leskoškovi, kjer je Slo uradni servis, jih boš videl že na daleč. Shirani tipi, s preveč brade in v reklcih in kratkih hlačah, čeprav še niti koledarska pomlad ni bila...
Tomson ::
Da podam še mojo izkušnjo, smo odšli na testno vožnjo, 45min, kar je premalo, hitro mine z vožnjo po LJ, ampak ok, za nek splošen prvi vtis dovolj. Sam imam sicer električnega Enyaqa, tako da tudi malo primerjava s konkurenco.
Vizualno mi je Y model kar všečen, v živo deluje občutno večji, bolj masiven kot na slikah, zadnji del se mi precej dopade, sprednji malo manj, pač klasična tesla, se pa seveda pozna pri uporu, tako da ok.
Kvaliteta materialov in izdelave zunaj, pač ok, so nemški avti nasplošno občutno boljši tako na prvi vtis, trdnejši materiali, natančnejša izdelava pri linijah, kontaktih, ampak ok, to sem že vedel, da je pri Tesli šibka točka, sicer pa super ocene pri NCAP testih glede varnosti, tako da to je plus ...
Notranjost, sem bil pozitivno presenečen nad kvaliteto materialov in izdelave, se mi zdi da so bile prejšnje tesle, starejši modeli slabši. Sicer res zelo minimalistično, mogoče malo manj "cozy" kot v kakšnih drugih avtomobilih, a je občutek za volanom precej dober. Sedeži dovolj mehkim dobra podpora, malo ožji od konkurence na občutek, pozicija za volanom in preglednost je dobra, sam volan je precej soliden, ne najboljši, a dober, mi je pa v Enyaqu npr. še bolj všeč, malo bolj masiven ... Malo zmoti res zelo plastična, na potrk votla imitacija lesa, bi pri avtu za 50k le pričakoval malo boljšo izbiro materiala, ki sicer izgleda lepo. Sicer ostali materiali v notranjosti presenetljivo dobri, ne povsem na nivoju nemcev, a čisto ok, za cenovni rang bi pa lahko bila kvaliteta še malo višja. Tudi sedeži, ki sicer niso slabi, ne pa najboljši delujejo precej minimalistično, vizuelno ne dajejo nekega premium vtisa, so pa, vsaj sprednji, kar udobni in delujejo kvalitetno.
Sam infotainment sistem je pričakovano top, kar se tiče odzivnosti, kompleknosti, možnosti nastavitev, prilagoditev, ni da ni. Ampak, so pa še velike izboljšave za boljšo uporabniško izkušnjo. Manjko fizičnih tipk bi lahko pripravili uporabniku bolj prijazno, v smislu da so nekatere nastavitve premalo pregledne, npr. ni mi jasno, zakaj je pri res velikem zaslonu upravljanje klime tako na majhno v spodnjem delu zaslona, da med vožnjo zelo težko zadaneš +/- tipko, v Enyaqu je tudi upravljanje preko zaslona, a so tipke za upravljanje 3x večje in lahko tudi med vožnjo bp upravljaš. Nasplošno se mi zdi, da bi lahko bil glavni zaslon ali osnovni zaslon med vožnjo bolj pregledno zastavljen in bolj praktičen, kot nek prilagojen vmesnik z dovolj velikimi ikonami med vožnjo, ki jih pač voznik najbolj pogosto uporablja in potrebuje.
Kljub res naprednemu sistemu, pa takoj po vstopu v vozilo, kamor nas je pospremil trgovec avtomobil ni takoj zaznal uporabnika, ni naložil zemljevida z "real-time" podatki, je trgovec po minuti, dveh resetiral vse skupaj, vzame slabo minuto, ampak tukaj se takoj vidi, da zadeva ne deluje 100% kot bi si uporabnik želel. Zemljevidi so ok, je pa Google Maps (na katerem sicer temeljijo, a delujejo kot precej oskubljena verzija) bistveno boljši.
Mogoče res malo "staromodno" razmišljanje, a nek majhen LCD zaslon (kot npr. pri Enyaqu) ali HeadUp zaslon, bi bil zelo zelo dobrodošel, da ni med vožnjo potrebno pogledaovati proti zaslonu na sredini avta, kjer je zabeležena hitrost, ki pa bi tudi lahko bila na malo večje prikazana. Verjetno spet stvar navade, a vsaj zame, vožnja v tej Tesli voznika kar pogosto odvrača od pogleda na cesto ...
Velik minus je manjko Android Auto in Car Play, to bi sam kar pogrešal, a se verjetno navadiš živeti brez ...
Zadnji sedeži so malo problematični za malo višje potnike, sam imam 180cm, pa se z glavo že dotikam zadnjega dela strehe kjer gre strešno steklo močneje navzdol. Zadnji sedeži niso med najbolj udobnimi, so pa čisto ok, sicer prostora za noge zadaj veliko.
Steklena streha deluje zelo všečno na zunaj, tudi pogojno znotraj kabine, le ob res močnem soncu (poleti), kot včerajšnji dan, ko so tudi temperature visoke se na glavi (sploh zadaj) precej čuti toplota ki seva od stekla, ki je tudi na dotik zelo zelo vroče. Tukaj res manjka nek rolo, ki bi pokril steklo. Vem da se lahko dokupi kot "aftermarket" rešitev, ampak to ni čisto to, škoda da na nekaterih področjih malo preveč "šparajo" ...
Vožnja pa je seveda najlepši del Tesle Y, izjemno odziven, dinamičen avtomobil, že v osnovni verziji z 6.9s /100kmh z res dobrimi pospeški, predvsem pa mi je všeč, da niso omejevali krivulje navora, kot pri Enyaqu, ki ima tudi super pospeške 0-50kmh, pa potem kar dobre 50-100kmh, potem pa se zadeva zaključi, od 100kmh dalje težko govorim o kakšnih res dobrih pospeških. Pri Tesli pa je avto res pri vseh hitrosti dinamičen, hiter, pa tudi končna hitrost pri 217kmh je napram tekmecem bistveno višja ... Pri vožnji sta me zmotili le dve zadevi, precej trdo podvozje, kar na lepi gladki cesti sicer ni čutiti, se pelje precej udobno, a pri slabši cesti se neravnine kar fino občutijo, je podvozje kar na trdi strani, kar pa je sicer dobro za vodljivost avtomobila, a malo manj dobro za potnike ki se dosti vozijo po slabših cestah. Druga stvar ki me je zelo zmotila je hrup pri hitrostih na avto cesti, zelo zelo slišen piš vetra na levi strani kabine, kar pa je sicer trgovec pojasnil, da sicer ni težava, le pri tem testnem vozilu morajo zamenjati nek del pri steklu, tesnilih ... predvidevam da to drži, sicer res slaba izolacija. Me pa čudi, da takšen avtomobil potem izposojajo za testno vožnjo, saj nihče na to ni opozoril, ne pred, ne za testno vožnjo in če sam ne bi vprašal bi pač imel vtis, da je pri 100kmh Tesla Y v kabini zelo zelo glasen avto. Preglasen.
Končni vtis pa nekako takole, če bi sam ta hip zopet kupoval električni avto in npr. izbiral med Škoda Enyaq in Tesla Y, bi imel precej težko delo. Po eni Tesla res navduši pri vožnji, odzivnosti, dinamičnosti, je vožnja res zabavna in nudi veliko užitkov, Infotainment sistem je zame kot navdušenca nad sodobno tehnologijo velik plus in bi ga z veseljem v res veliki meri uporabljal. Po drugi strani pa Enyaq občutno kvalitetnejši avto, v kabini ima uporabnik res občutek luksuznosti, premium materiali povsod, natančna izdelava itd. Kljub manjšemu zaslonu in ne najboljšim Infotainment sistemu je za voznika uporabniška izkušnja bistveno bistveno boljša, 13" zaslon na sredini, 6" zaslon pred voznikom in še HeadUp display, se voznik počuti dosti bolj osredotočen na cesto, kar nekaj fizičnih gumbov pod zaslonom in na volanu, ki precej olajšajo upravljanje, brez večjih odmikov od vožnje. Kot splošna praktičnost avtomobila je Enyaq razred višje od Tesle, a Tesla je pri vožnji in odzivnosti/strukturiranosti/naprednosti Infotainment sistema razred ali dva višje od Enyaqa. Kar težka odločitev, ki pa zame malo prevaga v smer Enyaqa, ker je neka splošna uporabnost in praktičnost avtomobila na dolgi rok le malo bolj pomembna. Škoda, ker sicer tale Tesla Y res zelo zelo dober avtomobil na določenih področjih, ni za vsakega, za tistega, ki pa je preipravljen sprejeti nekaj kompromisov in želi res uživati v dinamični vožnji in naprednem infotainment sistemu, je to to, top avto za zmerno ceno, če gledamo konkurenco električnih avtov ...
Vizualno mi je Y model kar všečen, v živo deluje občutno večji, bolj masiven kot na slikah, zadnji del se mi precej dopade, sprednji malo manj, pač klasična tesla, se pa seveda pozna pri uporu, tako da ok.
Kvaliteta materialov in izdelave zunaj, pač ok, so nemški avti nasplošno občutno boljši tako na prvi vtis, trdnejši materiali, natančnejša izdelava pri linijah, kontaktih, ampak ok, to sem že vedel, da je pri Tesli šibka točka, sicer pa super ocene pri NCAP testih glede varnosti, tako da to je plus ...
Notranjost, sem bil pozitivno presenečen nad kvaliteto materialov in izdelave, se mi zdi da so bile prejšnje tesle, starejši modeli slabši. Sicer res zelo minimalistično, mogoče malo manj "cozy" kot v kakšnih drugih avtomobilih, a je občutek za volanom precej dober. Sedeži dovolj mehkim dobra podpora, malo ožji od konkurence na občutek, pozicija za volanom in preglednost je dobra, sam volan je precej soliden, ne najboljši, a dober, mi je pa v Enyaqu npr. še bolj všeč, malo bolj masiven ... Malo zmoti res zelo plastična, na potrk votla imitacija lesa, bi pri avtu za 50k le pričakoval malo boljšo izbiro materiala, ki sicer izgleda lepo. Sicer ostali materiali v notranjosti presenetljivo dobri, ne povsem na nivoju nemcev, a čisto ok, za cenovni rang bi pa lahko bila kvaliteta še malo višja. Tudi sedeži, ki sicer niso slabi, ne pa najboljši delujejo precej minimalistično, vizuelno ne dajejo nekega premium vtisa, so pa, vsaj sprednji, kar udobni in delujejo kvalitetno.
Sam infotainment sistem je pričakovano top, kar se tiče odzivnosti, kompleknosti, možnosti nastavitev, prilagoditev, ni da ni. Ampak, so pa še velike izboljšave za boljšo uporabniško izkušnjo. Manjko fizičnih tipk bi lahko pripravili uporabniku bolj prijazno, v smislu da so nekatere nastavitve premalo pregledne, npr. ni mi jasno, zakaj je pri res velikem zaslonu upravljanje klime tako na majhno v spodnjem delu zaslona, da med vožnjo zelo težko zadaneš +/- tipko, v Enyaqu je tudi upravljanje preko zaslona, a so tipke za upravljanje 3x večje in lahko tudi med vožnjo bp upravljaš. Nasplošno se mi zdi, da bi lahko bil glavni zaslon ali osnovni zaslon med vožnjo bolj pregledno zastavljen in bolj praktičen, kot nek prilagojen vmesnik z dovolj velikimi ikonami med vožnjo, ki jih pač voznik najbolj pogosto uporablja in potrebuje.
Kljub res naprednemu sistemu, pa takoj po vstopu v vozilo, kamor nas je pospremil trgovec avtomobil ni takoj zaznal uporabnika, ni naložil zemljevida z "real-time" podatki, je trgovec po minuti, dveh resetiral vse skupaj, vzame slabo minuto, ampak tukaj se takoj vidi, da zadeva ne deluje 100% kot bi si uporabnik želel. Zemljevidi so ok, je pa Google Maps (na katerem sicer temeljijo, a delujejo kot precej oskubljena verzija) bistveno boljši.
Mogoče res malo "staromodno" razmišljanje, a nek majhen LCD zaslon (kot npr. pri Enyaqu) ali HeadUp zaslon, bi bil zelo zelo dobrodošel, da ni med vožnjo potrebno pogledaovati proti zaslonu na sredini avta, kjer je zabeležena hitrost, ki pa bi tudi lahko bila na malo večje prikazana. Verjetno spet stvar navade, a vsaj zame, vožnja v tej Tesli voznika kar pogosto odvrača od pogleda na cesto ...
Velik minus je manjko Android Auto in Car Play, to bi sam kar pogrešal, a se verjetno navadiš živeti brez ...
Zadnji sedeži so malo problematični za malo višje potnike, sam imam 180cm, pa se z glavo že dotikam zadnjega dela strehe kjer gre strešno steklo močneje navzdol. Zadnji sedeži niso med najbolj udobnimi, so pa čisto ok, sicer prostora za noge zadaj veliko.
Steklena streha deluje zelo všečno na zunaj, tudi pogojno znotraj kabine, le ob res močnem soncu (poleti), kot včerajšnji dan, ko so tudi temperature visoke se na glavi (sploh zadaj) precej čuti toplota ki seva od stekla, ki je tudi na dotik zelo zelo vroče. Tukaj res manjka nek rolo, ki bi pokril steklo. Vem da se lahko dokupi kot "aftermarket" rešitev, ampak to ni čisto to, škoda da na nekaterih področjih malo preveč "šparajo" ...
Vožnja pa je seveda najlepši del Tesle Y, izjemno odziven, dinamičen avtomobil, že v osnovni verziji z 6.9s /100kmh z res dobrimi pospeški, predvsem pa mi je všeč, da niso omejevali krivulje navora, kot pri Enyaqu, ki ima tudi super pospeške 0-50kmh, pa potem kar dobre 50-100kmh, potem pa se zadeva zaključi, od 100kmh dalje težko govorim o kakšnih res dobrih pospeških. Pri Tesli pa je avto res pri vseh hitrosti dinamičen, hiter, pa tudi končna hitrost pri 217kmh je napram tekmecem bistveno višja ... Pri vožnji sta me zmotili le dve zadevi, precej trdo podvozje, kar na lepi gladki cesti sicer ni čutiti, se pelje precej udobno, a pri slabši cesti se neravnine kar fino občutijo, je podvozje kar na trdi strani, kar pa je sicer dobro za vodljivost avtomobila, a malo manj dobro za potnike ki se dosti vozijo po slabših cestah. Druga stvar ki me je zelo zmotila je hrup pri hitrostih na avto cesti, zelo zelo slišen piš vetra na levi strani kabine, kar pa je sicer trgovec pojasnil, da sicer ni težava, le pri tem testnem vozilu morajo zamenjati nek del pri steklu, tesnilih ... predvidevam da to drži, sicer res slaba izolacija. Me pa čudi, da takšen avtomobil potem izposojajo za testno vožnjo, saj nihče na to ni opozoril, ne pred, ne za testno vožnjo in če sam ne bi vprašal bi pač imel vtis, da je pri 100kmh Tesla Y v kabini zelo zelo glasen avto. Preglasen.
Končni vtis pa nekako takole, če bi sam ta hip zopet kupoval električni avto in npr. izbiral med Škoda Enyaq in Tesla Y, bi imel precej težko delo. Po eni Tesla res navduši pri vožnji, odzivnosti, dinamičnosti, je vožnja res zabavna in nudi veliko užitkov, Infotainment sistem je zame kot navdušenca nad sodobno tehnologijo velik plus in bi ga z veseljem v res veliki meri uporabljal. Po drugi strani pa Enyaq občutno kvalitetnejši avto, v kabini ima uporabnik res občutek luksuznosti, premium materiali povsod, natančna izdelava itd. Kljub manjšemu zaslonu in ne najboljšim Infotainment sistemu je za voznika uporabniška izkušnja bistveno bistveno boljša, 13" zaslon na sredini, 6" zaslon pred voznikom in še HeadUp display, se voznik počuti dosti bolj osredotočen na cesto, kar nekaj fizičnih gumbov pod zaslonom in na volanu, ki precej olajšajo upravljanje, brez večjih odmikov od vožnje. Kot splošna praktičnost avtomobila je Enyaq razred višje od Tesle, a Tesla je pri vožnji in odzivnosti/strukturiranosti/naprednosti Infotainment sistema razred ali dva višje od Enyaqa. Kar težka odločitev, ki pa zame malo prevaga v smer Enyaqa, ker je neka splošna uporabnost in praktičnost avtomobila na dolgi rok le malo bolj pomembna. Škoda, ker sicer tale Tesla Y res zelo zelo dober avtomobil na določenih področjih, ni za vsakega, za tistega, ki pa je preipravljen sprejeti nekaj kompromisov in želi res uživati v dinamični vožnji in naprednem infotainment sistemu, je to to, top avto za zmerno ceno, če gledamo konkurenco električnih avtov ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
DjTonic ::
Jaz sem lani kupoval. Gledal sem več vozil, nazadnje pa sem imel na koncu Tesla Y, ID.4, Enyaqa. Najprej sem pogledal ogromno videov na youtube, ampak je čisto nekaj drugega, ko greš na testno vožnjo. Vozil sem sicer Tesla Y Performance, vendar nebi vzel performance, ampak navadnega dual motor long range. Na koncu sem se odločil za VW ID.4 GTX in smo zadovoljni. Takrat je bila Tesla še po stari ceni, sedaj pa vidim, da so se precej pocenile.
Vožnja mi je z VW boljša, Tesla pa ima boljše pospeške in privabi več pogledov in izpadeš morda večji frajer. Ampak za mnenja drugih mi je vseeno, saj sem avto kupoval za sebe in ne zanima me kaj si misli sosed. Vožnja na dolgo pot je še vedno svojevrsten podvig in najbolj optimalno je voziti do max 120 km/h po AC, da varčuješ z baterijo, za krajše relacije pa je vseeno koliko se voziš.
Vožnja mi je z VW boljša, Tesla pa ima boljše pospeške in privabi več pogledov in izpadeš morda večji frajer. Ampak za mnenja drugih mi je vseeno, saj sem avto kupoval za sebe in ne zanima me kaj si misli sosed. Vožnja na dolgo pot je še vedno svojevrsten podvig in najbolj optimalno je voziti do max 120 km/h po AC, da varčuješ z baterijo, za krajše relacije pa je vseeno koliko se voziš.
tony1 ::
Tomson: Pohvale za trud pri pisanju.
"Pri vožnji sta me zmotili le dve zadevi, precej trdo podvozje, kar na lepi gladki cesti sicer ni čutiti, se pelje precej udobno, a pri slabši cesti se neravnine kar fino občutijo, je podvozje kar na trdi strani, kar pa je sicer dobro za vodljivost avtomobila, a malo manj dobro za potnike ki se dosti vozijo po slabših cestah. Druga stvar ki me je zelo zmotila je hrup pri hitrostih na avto cesti, zelo zelo slišen piš vetra na levi strani kabine, kar pa je sicer trgovec pojasnil, da sicer ni težava, le pri tem testnem vozilu morajo zamenjati nek del pri steklu, tesnilih ... predvidevam da to drži, sicer res slaba izolacija."
Točno taki so tudi japonci, in zato ne bom nobenega več kupil. Morda lexusa, ker so menda boljši glede vsega opisanega, ampak bo morala res biti razlika zelo velika.
"Pri vožnji sta me zmotili le dve zadevi, precej trdo podvozje, kar na lepi gladki cesti sicer ni čutiti, se pelje precej udobno, a pri slabši cesti se neravnine kar fino občutijo, je podvozje kar na trdi strani, kar pa je sicer dobro za vodljivost avtomobila, a malo manj dobro za potnike ki se dosti vozijo po slabših cestah. Druga stvar ki me je zelo zmotila je hrup pri hitrostih na avto cesti, zelo zelo slišen piš vetra na levi strani kabine, kar pa je sicer trgovec pojasnil, da sicer ni težava, le pri tem testnem vozilu morajo zamenjati nek del pri steklu, tesnilih ... predvidevam da to drži, sicer res slaba izolacija."
Točno taki so tudi japonci, in zato ne bom nobenega več kupil. Morda lexusa, ker so menda boljši glede vsega opisanega, ampak bo morala res biti razlika zelo velika.
m0LN4r ::
Da podam še mojo izkušnjo, smo odšli na testno vožnjo, 45min, kar je premalo, hitro mine z vožnjo po LJ, ampak ok, za nek splošen prvi vtis dovolj. Sam imam sicer električnega Enyaqa, tako da tudi malo primerjava s konkurenco.
Vizualno mi je Y model kar všečen, v živo deluje občutno večji, bolj masiven kot na slikah, zadnji del se mi precej dopade, sprednji malo manj, pač klasična tesla, se pa seveda pozna pri uporu, tako da ok.
Kvaliteta materialov in izdelave zunaj, pač ok, so nemški avti nasplošno občutno boljši tako na prvi vtis, trdnejši materiali, natančnejša izdelava pri linijah, kontaktih, ampak ok, to sem že vedel, da je pri Tesli šibka točka, sicer pa super ocene pri NCAP testih glede varnosti, tako da to je plus ...
Notranjost, sem bil pozitivno presenečen nad kvaliteto materialov in izdelave, se mi zdi da so bile prejšnje tesle, starejši modeli slabši. Sicer res zelo minimalistično, mogoče malo manj "cozy" kot v kakšnih drugih avtomobilih, a je občutek za volanom precej dober. Sedeži dovolj mehkim dobra podpora, malo ožji od konkurence na občutek, pozicija za volanom in preglednost je dobra, sam volan je precej soliden, ne najboljši, a dober, mi je pa v Enyaqu npr. še bolj všeč, malo bolj masiven ... Malo zmoti res zelo plastična, na potrk votla imitacija lesa, bi pri avtu za 50k le pričakoval malo boljšo izbiro materiala, ki sicer izgleda lepo. Sicer ostali materiali v notranjosti presenetljivo dobri, ne povsem na nivoju nemcev, a čisto ok, za cenovni rang bi pa lahko bila kvaliteta še malo višja. Tudi sedeži, ki sicer niso slabi, ne pa najboljši delujejo precej minimalistično, vizuelno ne dajejo nekega premium vtisa, so pa, vsaj sprednji, kar udobni in delujejo kvalitetno.
Sam infotainment sistem je pričakovano top, kar se tiče odzivnosti, kompleknosti, možnosti nastavitev, prilagoditev, ni da ni. Ampak, so pa še velike izboljšave za boljšo uporabniško izkušnjo. Manjko fizičnih tipk bi lahko pripravili uporabniku bolj prijazno, v smislu da so nekatere nastavitve premalo pregledne, npr. ni mi jasno, zakaj je pri res velikem zaslonu upravljanje klime tako na majhno v spodnjem delu zaslona, da med vožnjo zelo težko zadaneš +/- tipko, v Enyaqu je tudi upravljanje preko zaslona, a so tipke za upravljanje 3x večje in lahko tudi med vožnjo bp upravljaš. Nasplošno se mi zdi, da bi lahko bil glavni zaslon ali osnovni zaslon med vožnjo bolj pregledno zastavljen in bolj praktičen, kot nek prilagojen vmesnik z dovolj velikimi ikonami med vožnjo, ki jih pač voznik najbolj pogosto uporablja in potrebuje.
Kljub res naprednemu sistemu, pa takoj po vstopu v vozilo, kamor nas je pospremil trgovec avtomobil ni takoj zaznal uporabnika, ni naložil zemljevida z "real-time" podatki, je trgovec po minuti, dveh resetiral vse skupaj, vzame slabo minuto, ampak tukaj se takoj vidi, da zadeva ne deluje 100% kot bi si uporabnik želel. Zemljevidi so ok, je pa Google Maps (na katerem sicer temeljijo, a delujejo kot precej oskubljena verzija) bistveno boljši.
Mogoče res malo "staromodno" razmišljanje, a nek majhen LCD zaslon (kot npr. pri Enyaqu) ali HeadUp zaslon, bi bil zelo zelo dobrodošel, da ni med vožnjo potrebno pogledaovati proti zaslonu na sredini avta, kjer je zabeležena hitrost, ki pa bi tudi lahko bila na malo večje prikazana. Verjetno spet stvar navade, a vsaj zame, vožnja v tej Tesli voznika kar pogosto odvrača od pogleda na cesto ...
Velik minus je manjko Android Auto in Car Play, to bi sam kar pogrešal, a se verjetno navadiš živeti brez ...
Zadnji sedeži so malo problematični za malo višje potnike, sam imam 180cm, pa se z glavo že dotikam zadnjega dela strehe kjer gre strešno steklo močneje navzdol. Zadnji sedeži niso med najbolj udobnimi, so pa čisto ok, sicer prostora za noge zadaj veliko.
Steklena streha deluje zelo všečno na zunaj, tudi pogojno znotraj kabine, le ob res močnem soncu (poleti), kot včerajšnji dan, ko so tudi temperature visoke se na glavi (sploh zadaj) precej čuti toplota ki seva od stekla, ki je tudi na dotik zelo zelo vroče. Tukaj res manjka nek rolo, ki bi pokril steklo. Vem da se lahko dokupi kot "aftermarket" rešitev, ampak to ni čisto to, škoda da na nekaterih področjih malo preveč "šparajo" ...
Vožnja pa je seveda najlepši del Tesle Y, izjemno odziven, dinamičen avtomobil, že v osnovni verziji z 6.9s /100kmh z res dobrimi pospeški, predvsem pa mi je všeč, da niso omejevali krivulje navora, kot pri Enyaqu, ki ima tudi super pospeške 0-50kmh, pa potem kar dobre 50-100kmh, potem pa se zadeva zaključi, od 100kmh dalje težko govorim o kakšnih res dobrih pospeških. Pri Tesli pa je avto res pri vseh hitrosti dinamičen, hiter, pa tudi končna hitrost pri 217kmh je napram tekmecem bistveno višja ... Pri vožnji sta me zmotili le dve zadevi, precej trdo podvozje, kar na lepi gladki cesti sicer ni čutiti, se pelje precej udobno, a pri slabši cesti se neravnine kar fino občutijo, je podvozje kar na trdi strani, kar pa je sicer dobro za vodljivost avtomobila, a malo manj dobro za potnike ki se dosti vozijo po slabših cestah. Druga stvar ki me je zelo zmotila je hrup pri hitrostih na avto cesti, zelo zelo slišen piš vetra na levi strani kabine, kar pa je sicer trgovec pojasnil, da sicer ni težava, le pri tem testnem vozilu morajo zamenjati nek del pri steklu, tesnilih ... predvidevam da to drži, sicer res slaba izolacija. Me pa čudi, da takšen avtomobil potem izposojajo za testno vožnjo, saj nihče na to ni opozoril, ne pred, ne za testno vožnjo in če sam ne bi vprašal bi pač imel vtis, da je pri 100kmh Tesla Y v kabini zelo zelo glasen avto. Preglasen.
Končni vtis pa nekako takole, če bi sam ta hip zopet kupoval električni avto in npr. izbiral med Škoda Enyaq in Tesla Y, bi imel precej težko delo. Po eni Tesla res navduši pri vožnji, odzivnosti, dinamičnosti, je vožnja res zabavna in nudi veliko užitkov, Infotainment sistem je zame kot navdušenca nad sodobno tehnologijo velik plus in bi ga z veseljem v res veliki meri uporabljal. Po drugi strani pa Enyaq občutno kvalitetnejši avto, v kabini ima uporabnik res občutek luksuznosti, premium materiali povsod, natančna izdelava itd. Kljub manjšemu zaslonu in ne najboljšim Infotainment sistemu je za voznika uporabniška izkušnja bistveno bistveno boljša, 13" zaslon na sredini, 6" zaslon pred voznikom in še HeadUp display, se voznik počuti dosti bolj osredotočen na cesto, kar nekaj fizičnih gumbov pod zaslonom in na volanu, ki precej olajšajo upravljanje, brez večjih odmikov od vožnje. Kot splošna praktičnost avtomobila je Enyaq razred višje od Tesle, a Tesla je pri vožnji in odzivnosti/strukturiranosti/naprednosti Infotainment sistema razred ali dva višje od Enyaqa. Kar težka odločitev, ki pa zame malo prevaga v smer Enyaqa, ker je neka splošna uporabnost in praktičnost avtomobila na dolgi rok le malo bolj pomembna. Škoda, ker sicer tale Tesla Y res zelo zelo dober avtomobil na določenih področjih, ni za vsakega, za tistega, ki pa je preipravljen sprejeti nekaj kompromisov in želi res uživati v dinamični vožnji in naprednem infotainment sistemu, je to to, top avto za zmerno ceno, če gledamo konkurenco električnih avtov ...
Jaz sem tudi pred to dilemo in tocno te stvari, kot si jih opisal opazil, ki gredo v prid Eniaqu.
Sem pa nekaj pozabil. Torej ce sem prav razumel imas eniaqa.
Kok bi rekel da je zadnji del prtljaznika visji? Tam kjer se odpira?
Namrec po litrih primerjati je eno, ampak brutto visina, sirina, dolzina je najbolj vazna ko se kupuje tak avto.
Jaz bom verjetno pocakal, da padejo cene za eniaqa 2024 ali pa povecajo popuste.
Druga stvar je, da za Skodo imas servis na vsakem vogalu, za teslo pa pac ne. Pa tudi obresti in popusti so boljsi.
Tudi verjetno potrosni material dobit je bolj humano in je bolj standardizirano, kot na tesli.
No, kaksno opremo pa si vzel pri eniaqu?
Najvecji minus res kot pravis, je da streha gre prehitro dol, ni manjsega displaya za soferja in vsaj nekaj fizicnih gumbov za slepo upravljanje osnovnih stvari.
Zdaj me pa se zanima, kok hitrej se spusca kuferam zadaj. Mene je sicer tudi begala omejitev hitrosti pa neke brezvezne fore, ampak Cene Eniaq RS in oprema ki jo ima pretehta tistih 210km/h proti tesli.
Hvala za info, je velik lazje, ko nekdo opazi iste pomanjkljivosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Tomson ::
V osnovi bom takole rekel, če še ne bi imel Enyaqa in bi se prvič odločal za električni avto med njim in Teslo Y bi se res zelo zelo težko odločil, je čisto možno da bi me pritegnila res zabavna, dinamična vožnja in res hud Infotainment sistem, nadpovprečno ozvočenje ... ko pa imaš enkrat res kvaliteten avtomobil, pa je seveda težje spregledat pomanjkljivosti Tesle. A se zna zgodit da bom v naslednjih letih le poizkusil s Teslo, da bom imel še to izušnjo, ker me mika zaradi omenjenih področij ...
Kar pa se tiče tvojih vprašanj @m0LN4r, takole:
Drži, imam Enyaqa 80, sedaj dobro leto, 30k prevoženih km, opremo sem pred slabim letom in pol vzel kar bogato, skoraj vse kar obstaja, par malenkosti manjka, a sem takrat prišel na res dobro ceno, s subvencijo cca. 45k. Če danes gledam isti model s podobno opremo pride 10k več (je pa res da je danes zaradi spremembe pri izbiri dodatne opreme, ko so na voljo le paketi, ki vnaprej vključujejo določene elemente malo težje primerjat za nazaj, in to Škodi kar očitam s temi novimi paketi, ker te silijo da za kakšno zadevo ki si jo res želiš, vzameš dražji paket, ki pa sicer ima kaj, kar te ne zanima ... razumem da se jim splača, ampak ni prav tako) ...
Če bi danes kupoval Enyaqa bi vzel 80X, obvezno Suite notranjost ter paket Advanced, pa bi s popusti prišel nekje na 50k minus še 4.5k subvencije, se pravi cca. 45k ...
Zadnji prtljažnik na Tesli Y je velik, mislim da celo večji od Enyaqa, je pa nižji v osnovi in še spušča se hitreje, tako da po višini je opazna razlika, sploh na koncu prtljažnika, je pa na Tesli globlji in širši ... koliko višji je pri Enyaqu težko rečem, 5-10cm mogoče na delih ... na zadnjih sedežih pri glavi pa se kar pozna, če se pri Tesli rahlo dotikam z glavo, imam pri Enyaqu slabih 10cm prostora ...
Kar se servisiranja tiče je Škoda definitivno boljša, je veliko servisov, so ugodnejši, rezervni deli verjetno veliko cenejši ... sicer pri Tesli ni servisov če ni kaj narobe, a imam občutek da je le potrebno vsake toliko obiskati servis, glede na procent lastnikov, ki omenjajo težave.
Me pa pri Enyaqu moti, pa tudi ostalih modelih na isti platformi (VWiD, AudiEtron) da imajo tudi omejitev pospeškov, 80tka v osnovi 8.4s, RS izvedba sicer na papirju že kar lepih 6.5s, ampak zopet omejeno le pod pogojem, da je baterija (če me spomin ne vara) nad 90% polnosti, sicer ni polnih pospeškov, kar pa vemo iz prakse bo zelo redko (avto poln nad 90%), kar je tudi sicer skregano z logiko, ker Škoda priporoča napolnjenost baterije med 20-80%. Sicer pa glede na teste/primerjave med 80X in 80 RS v praksi skoraj ni zaznati razlike, kljub razliki na papirju, tako da se večina sprašuje, zakaj plačati premium ceno za RS model, ko pa v bistvu sploh ni pravi športnik, kot sicer RS modeli ...
je pa vsekakor pri smiselnosti nakupa električnega avta za preračunat komu se splača, kakšni so prihranki, v kakšnem času se povrne višja investicija nabavne cene itd. Pri nas se kar izzide, ker smo šli z vsemi energenti na elektriko + sončna elektrarna, ki pokrije 100% vse energente (elektrika v hiši, toplotna črpalka, el.avto) in pri 25k kilometrih letno se investicija v EV obrne že po nekaj letih.
Kar pa se tiče tvojih vprašanj @m0LN4r, takole:
Drži, imam Enyaqa 80, sedaj dobro leto, 30k prevoženih km, opremo sem pred slabim letom in pol vzel kar bogato, skoraj vse kar obstaja, par malenkosti manjka, a sem takrat prišel na res dobro ceno, s subvencijo cca. 45k. Če danes gledam isti model s podobno opremo pride 10k več (je pa res da je danes zaradi spremembe pri izbiri dodatne opreme, ko so na voljo le paketi, ki vnaprej vključujejo določene elemente malo težje primerjat za nazaj, in to Škodi kar očitam s temi novimi paketi, ker te silijo da za kakšno zadevo ki si jo res želiš, vzameš dražji paket, ki pa sicer ima kaj, kar te ne zanima ... razumem da se jim splača, ampak ni prav tako) ...
Če bi danes kupoval Enyaqa bi vzel 80X, obvezno Suite notranjost ter paket Advanced, pa bi s popusti prišel nekje na 50k minus še 4.5k subvencije, se pravi cca. 45k ...
Zadnji prtljažnik na Tesli Y je velik, mislim da celo večji od Enyaqa, je pa nižji v osnovi in še spušča se hitreje, tako da po višini je opazna razlika, sploh na koncu prtljažnika, je pa na Tesli globlji in širši ... koliko višji je pri Enyaqu težko rečem, 5-10cm mogoče na delih ... na zadnjih sedežih pri glavi pa se kar pozna, če se pri Tesli rahlo dotikam z glavo, imam pri Enyaqu slabih 10cm prostora ...
Kar se servisiranja tiče je Škoda definitivno boljša, je veliko servisov, so ugodnejši, rezervni deli verjetno veliko cenejši ... sicer pri Tesli ni servisov če ni kaj narobe, a imam občutek da je le potrebno vsake toliko obiskati servis, glede na procent lastnikov, ki omenjajo težave.
Me pa pri Enyaqu moti, pa tudi ostalih modelih na isti platformi (VWiD, AudiEtron) da imajo tudi omejitev pospeškov, 80tka v osnovi 8.4s, RS izvedba sicer na papirju že kar lepih 6.5s, ampak zopet omejeno le pod pogojem, da je baterija (če me spomin ne vara) nad 90% polnosti, sicer ni polnih pospeškov, kar pa vemo iz prakse bo zelo redko (avto poln nad 90%), kar je tudi sicer skregano z logiko, ker Škoda priporoča napolnjenost baterije med 20-80%. Sicer pa glede na teste/primerjave med 80X in 80 RS v praksi skoraj ni zaznati razlike, kljub razliki na papirju, tako da se večina sprašuje, zakaj plačati premium ceno za RS model, ko pa v bistvu sploh ni pravi športnik, kot sicer RS modeli ...
je pa vsekakor pri smiselnosti nakupa električnega avta za preračunat komu se splača, kakšni so prihranki, v kakšnem času se povrne višja investicija nabavne cene itd. Pri nas se kar izzide, ker smo šli z vsemi energenti na elektriko + sončna elektrarna, ki pokrije 100% vse energente (elektrika v hiši, toplotna črpalka, el.avto) in pri 25k kilometrih letno se investicija v EV obrne že po nekaj letih.
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
krucymucy ::
Tomson ::
ne vem koliko se dandanes dobi popusta, pred dvema letoma, ko sem ga jaz naročil, sem bil sicer eden prvih kupcev Enyaqa, sem dobil nekje 15% poopusta na cene pri konfiguratorju, kako je pa danes pa ne vem ... sem pa očitno vzel nekaj narobe pri konfiguraciji, še enkrat gledam, ker cena je res 67k, pa tudi če je 15% popusta in 4.5k subvencije je to še vedno slabih 53.000EUR ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomson ()
m0LN4r ::
V osnovi bom takole rekel, če še ne bi imel Enyaqa in bi se prvič odločal za električni avto med njim in Teslo Y bi se res zelo zelo težko odločil, je čisto možno da bi me pritegnila res zabavna, dinamična vožnja in res hud Infotainment sistem, nadpovprečno ozvočenje ... ko pa imaš enkrat res kvaliteten avtomobil, pa je seveda težje spregledat pomanjkljivosti Tesle. A se zna zgodit da bom v naslednjih letih le poizkusil s Teslo, da bom imel še to izušnjo, ker me mika zaradi omenjenih področij ...
Kar pa se tiče tvojih vprašanj @m0LN4r, takole:
Drži, imam Enyaqa 80, sedaj dobro leto, 30k prevoženih km, opremo sem pred slabim letom in pol vzel kar bogato, skoraj vse kar obstaja, par malenkosti manjka, a sem takrat prišel na res dobro ceno, s subvencijo cca. 45k. Če danes gledam isti model s podobno opremo pride 10k več (je pa res da je danes zaradi spremembe pri izbiri dodatne opreme, ko so na voljo le paketi, ki vnaprej vključujejo določene elemente malo težje primerjat za nazaj, in to Škodi kar očitam s temi novimi paketi, ker te silijo da za kakšno zadevo ki si jo res želiš, vzameš dražji paket, ki pa sicer ima kaj, kar te ne zanima ... razumem da se jim splača, ampak ni prav tako) ...
Če bi danes kupoval Enyaqa bi vzel 80X, obvezno Suite notranjost ter paket Advanced, pa bi s popusti prišel nekje na 50k minus še 4.5k subvencije, se pravi cca. 45k ...
Zadnji prtljažnik na Tesli Y je velik, mislim da celo večji od Enyaqa, je pa nižji v osnovi in še spušča se hitreje, tako da po višini je opazna razlika, sploh na koncu prtljažnika, je pa na Tesli globlji in širši ... koliko višji je pri Enyaqu težko rečem, 5-10cm mogoče na delih ... na zadnjih sedežih pri glavi pa se kar pozna, če se pri Tesli rahlo dotikam z glavo, imam pri Enyaqu slabih 10cm prostora ...
Kar se servisiranja tiče je Škoda definitivno boljša, je veliko servisov, so ugodnejši, rezervni deli verjetno veliko cenejši ... sicer pri Tesli ni servisov če ni kaj narobe, a imam občutek da je le potrebno vsake toliko obiskati servis, glede na procent lastnikov, ki omenjajo težave.
Me pa pri Enyaqu moti, pa tudi ostalih modelih na isti platformi (VWiD, AudiEtron) da imajo tudi omejitev pospeškov, 80tka v osnovi 8.4s, RS izvedba sicer na papirju že kar lepih 6.5s, ampak zopet omejeno le pod pogojem, da je baterija (če me spomin ne vara) nad 90% polnosti, sicer ni polnih pospeškov, kar pa vemo iz prakse bo zelo redko (avto poln nad 90%), kar je tudi sicer skregano z logiko, ker Škoda priporoča napolnjenost baterije med 20-80%. Sicer pa glede na teste/primerjave med 80X in 80 RS v praksi skoraj ni zaznati razlike, kljub razliki na papirju, tako da se večina sprašuje, zakaj plačati premium ceno za RS model, ko pa v bistvu sploh ni pravi športnik, kot sicer RS modeli ...
je pa vsekakor pri smiselnosti nakupa električnega avta za preračunat komu se splača, kakšni so prihranki, v kakšnem času se povrne višja investicija nabavne cene itd. Pri nas se kar izzide, ker smo šli z vsemi energenti na elektriko + sončna elektrarna, ki pokrije 100% vse energente (elektrika v hiši, toplotna črpalka, el.avto) in pri 25k kilometrih letno se investicija v EV obrne že po nekaj letih.
45k je super cena, tudi kak Karoq na bencin ni dosti cenejsi, mislim saj dilema je da ima vsak prednosti in slabosti nekje. Tesla ima zaradi panorame malo vec headrooma na zadnjih sedezih, ampak pol se clovek vprasa, saj pa ne vozis kosarkase zadaj. Medtem, ko pa ima Eniaq gumbe zadaj za gretje sedezev, tesla jih pa nima.
Pa kot receno, da gre kuferam hitreje dol je minus, pa ce je globlji je tudi minus, ker moras stvari iz "luknje" ven jemat. Jaz imam v obeh avtih narjeno ravno dno ravno zaradi tega, ker je bilo tecno iz "luknje" not pa ven devat stvari.
Zakaj RS, jaz gledam na skoda.de pa ima RS ze tolko opreme, da ne rabi dodatne. Nisem pa se sel v podrobnosti.
PS: Po mojem bodo cene morale it dol al pa bodo morali vec ponuditi. Ljudi, ki serjejo denar je zmanjkalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ah zdaj razumem, zakaj si rekel, da ne ves zakaj RS... V Nemciji je RS od 63k naprej.
WTF, ze pri navadnem je tu cena od 39k naprej na konfiguratorju na .si pa od 49k naprej.
He?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
2dark ::
Me pa pri Enyaqu moti, pa tudi ostalih modelih na isti platformi (VWiD, AudiEtron) da imajo tudi omejitev pospeškov, 80tka v osnovi 8.4s, RS izvedba sicer na papirju že kar lepih 6.5s, ampak zopet omejeno le pod pogojem, da je baterija (če me spomin ne vara) nad 90% polnosti, sicer ni polnih pospeškov, kar pa vemo iz prakse bo zelo redko (avto poln nad 90%), kar je tudi sicer skregano z logiko, ker Škoda priporoča napolnjenost baterije med 20-80%.
Kupujete pa vseeno. Zato pa Tesla kraljuje na prodajnih lestvicah, ker te težave ne pozna. Plus požrešnost vseh šwabskih EV-.jev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 74587 (14172) | FiReFTW |
» | Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9275 (4195) | deco16 |
» | Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25645 (4683) | Gregor P |