Forum » Na cesti » Tesla Model Y
Tesla Model Y
AgJ1 ::
Utk ::
Me lahko citiraš, kje sem to zagovarjal? Se mi je zdelo da ne moreš. Zakaj si potem tako bedast?
AgJ1 ::
Del debate, ki je relevanten:
https://slo-tech.com/forum/t815514/p817...
Smernik na palčki je zame veliko bolj "physical control" od senzorja na volanu.
Tvoj odgovor:
https://slo-tech.com/forum/t815514/p817...
https://slo-tech.com/forum/t815514/p817...
Smernik na palčki je zame veliko bolj "physical control" od senzorja na volanu.
Tvoj odgovor:
https://slo-tech.com/forum/t815514/p817...
AgJ1 ::
Se pravi, ko ti diskreditiraš Euro NCAP, ki bo spremenila sistem točkovanja varnosti v smeri, da bo več točk prejelo vozilo, ki bo imelo fizične kontrole namesto takšnih na primer na zaslonu, to nima zveze s tem, da so smerniki na ročki bolj fizični in veliko bolj varni kot smerniki na vrtečem se volanu na senzorju kot so na novih Teslah 3 in prihajajočih Tesla Y Juniper?
Kul.
Kul.
Utk ::
Tako je.
Ker ne diskreditiram E-NCAP (samo) zarad tega, ampak zarad tega kar dela že zadnjih vsaj 5 let, pa vidim da bo šlo samo še na slabše.
Žmigavc daš ali pa ne daš, to je stvar voznika, ne pa ročke, gumbka ali AI, to je čisto vseeno. Če ti nekaj ne ustreza, pač ne kupi tega. Ne vem zakaj mora nekdo zvezdice delit za to. Naj jih delijo za ostalo, kar je res pomembno pri varnosti.
Ker ne diskreditiram E-NCAP (samo) zarad tega, ampak zarad tega kar dela že zadnjih vsaj 5 let, pa vidim da bo šlo samo še na slabše.
Žmigavc daš ali pa ne daš, to je stvar voznika, ne pa ročke, gumbka ali AI, to je čisto vseeno. Če ti nekaj ne ustreza, pač ne kupi tega. Ne vem zakaj mora nekdo zvezdice delit za to. Naj jih delijo za ostalo, kar je res pomembno pri varnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
AgJ1 ::
Tako je.
Ker ne diskreditiram E-NCAP (samo) zarad tega, ampak zarad tega kar dela že zadnjih vsaj 5 let, pa vidim da bo šlo samo še na slabše.
Žmigavc daš ali pa ne daš, to je stvar voznika, ne pa ročke, gumbka ali AI, to je čisto vseeno. Če ti nekaj ne ustreza, pač ne kupi tega. Ne vem zakaj mora nekdo zvezdice delit za to. Naj jih delijo za ostalo, kar je res pomembno pri varnosti.
No vidiš, to je bedarija na nivoju fanboyizma. A moraj razlagat zakaj?
PS: Nova "racionalizacija" skladno s tvojim postom - ukinimo smernike tako v kabini kot tudi na dejanskih lučeh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Utk ::
A to da če rečem, da če hočeš ročko za žmigavce si bedak če kupiš teslo, je fanboyizem? Okeeeej....
AgJ1 ::
A to da če rečem, da če hočeš ročko za žmigavce si bedak če kupiš teslo, je fanboyizem? Okeeeej....
Ne. To da rečeš, da je uporaba smernika opcijska in ne vpliva na varnost vožnje - zato, ker je Tesla uporabo smernikov zaradi Muskovih psiholoških problemov zelo otežila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Utk ::
To da rečeš, da je uporaba smernika opcijska
Kje sem to napisal? Napisal sem, da uporaba smernika odgovornost voznika, ne pa Muska. Bmwji imajo vsi ročko, pa jih vseeno _noben_ tam ne uporablja. Kdo je kriv?
ne vpliva na varnost vožnje
Ne, ne vpliva, če jih uporabljaš. Če jih ne, je pa itak vseeno. Recimo pri bmwjih, še enkrat.
V najslabšem primeru se boš s teslo pač vozil enako kot vsi vozniki bmwjev. Občasno, ko se ti zazdi, jih boš dal. Ampak sej pravim, to je stvar voznika, ne pa avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tody ::
Najbolj da to dela AI pa te vsakič potem vpraša ali ste prepričani da želtite vklopiti levi smernik? In ti moreš potrdit na ekranu. Seveda prej moreš odklenit ekran z prstnim odtisom. Pa potrdi da si pogledal levo zadaj za mrtvim kotom.
teslam2 ::
In kateri je potem v EU relevanten?
Noben. Kdo še to gleda? Če isti avto (dobesedno isti), danes ocenijo s 5 zvezdicami, čez 8 let pa z 1, potem si s tem "testom" nimam kaj pomagat.
Danes so praktično vsi avti strukturno dovolj varni, zvezdice so postale brezvezne. Če že me kaj zanima o njih, si pogledam video testa na lastne oči, da vidim kako se avto sesuva, morda še kakšne sile so na potnike. Njihove zvezdice me pa ne zanimajo.
Odločitev ali rabiš neke dodatne varnostne sisteme ali ne je pa tvoja.
klasicen primer gostilniske debate, kjer "jaz-vem-vse" clovek pametuje o stvareh katerih nima pojma o pojmu.
Gregor P ::
Pa saj to je že bilo neke objavljeno, da umik fizičnih gumbov ipd. poslabša varnost vožnje; sem skoraj prepričan, da smo tudi tu že obdelali to. Ta Muskovova zgrešena ideologija je že prav škodljiva
Našel (ponovno) nekaj na hitro na to temo:
Buttons beat touchscreens in cars, and now there's data to prove it
Experts Say a Mix of Touchscreen and Physical Controls are Best for Drivers
The Glorious Return of a Humble Car Feature
Našel (ponovno) nekaj na hitro na to temo:
Buttons beat touchscreens in cars, and now there's data to prove it
It's just that they don't make life easier for drivers. Instead, we're treated to bad interfaces that don't create muscle memory but instead distract us while we should be driving. And now, Swedish car publication Vi Bilägare has the data to prove it.
VB tested 11 new cars alongside a 2005 Volvo C70, timing how long it took to perform a list of tasks in each car. These included turning on the seat heater, increasing the cabin temperature, turning on the defroster, adjusting the radio, resetting the trip computer, turning off the screen, and dimming the instruments.
The old Volvo was the clear winner. "The four tasks is handled within ten seconds flat, during which the car is driven 306 meters at 110 km/h [1,004 feet at 68 mph]," VB found. Most of the other cars required twice as long, or more, to complete the same tasks.
Experts Say a Mix of Touchscreen and Physical Controls are Best for Drivers
Looking cool doesn't make touchscreens better
The Glorious Return of a Humble Car Feature
Automakers are starting to admit that drivers hate touch screens. Buttons are back!
As I explained in a 2021 Slate article, the trend toward car touch screens has been a dangerous one for road safety. Those who drove in the 1990s will remember using buttons and knobs to change the radio or adjust the air conditioning without looking down from the steering wheel. Despite their name, touch screens rely on a driver’s eyes as much as her fingers to navigate—and every second that she is looking at a screen is a second that she isn’t looking at the road ahead. Navigating through various levels of menus to reach a desired control can be particularly dangerous; one study by the AAA Foundation concluded that infotainment touch screens can distract a driver for up to 40 seconds, long enough to cover half a mile at 50 mph.
“The irony is that everyone basically accepts that it’s dangerous to use your phone while driving,” said Farah. “Yet no one complains about what we’re doing instead, which is fundamentally using an iPad while driving. If you’re paying between $40,000 and $300,000 for a car, you’re getting an iPad built onto the dashboard.”
Seeking to address these risks, NHTSA published voluntary guidance in 2013 recommending that a driver be able to complete any infotainment task with glances of under two seconds, totaling a maximum of 12 seconds. But NHTSA’s guidance had no enforcement mechanism, and carmakers have violated it with impunity.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
AgJ1 ::
The irony is that everyone basically accepts that it's dangerous to use your phone while driving," said Farah. "Yet no one complains about what we're doing instead, which is fundamentally using an iPad while driving.
Tole je definitivno res očiten point.
2dark ::
Dej bodi malo manj bedast.
Dej ne bit tak fanboy. Ukinjanje smernikov na ročki je kretenizem. Tudi izbira smeri vožnje na ekranu, ampak smerniki so ekstra klasa. Zagovorniki teh neumnosti pa ste tudi posebni.
Ne. ker večina ne daje smernikov med vožnjo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
AgJ1 ::
Dej bodi malo manj bedast.
Dej ne bit tak fanboy. Ukinjanje smernikov na ročki je kretenizem. Tudi izbira smeri vožnje na ekranu, ampak smerniki so ekstra klasa. Zagovorniki teh neumnosti pa ste tudi posebni.
Ne. ker večina kretenov ne daje smernikov med vožnjo.
Fixed.
Utk ::
Nisem še vozil tesle brez ročke, ampak če si predstavljam to na "svojem" avtu, volan imam bolj redko tako zelo zasukan, da ne bi vedel kaj moraš pritisnit. Pa ima tesla najbrž še malo bolj direkten volan kot moj avto, pa še bolj direkten je menda v prihodu.
2dark ::
Ne. ker večina kretenov ne daje smernikov med vožnjo.
Fixed.
Ne. Večina ne zna pravilno uporabljat smernikov. Ker jih niso naučili v avtošoli.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Utk ::
AgJ1 ::
Ne. ker večina kretenov ne daje smernikov med vožnjo.
Fixed.
Ne. Večina ne zna pravilno uporabljat smernikov. Ker jih niso naučili v avtošoli.
In take je treba lepo primerno kaznovati z globo in kazenskimi točkami.
Sicer pa ne vem, kaj bi te morali učiti v avtošoli glede smernikov. Glede na to, da so stikala ergonomično nameščena na palčke, je mehanika sila preprosta. Če pa človek ne razume, kje jih mora uporabiti, potem bi pa rekel, da ne zadovolji minimalnega standarda za vozniško dovoljenje.
Vešda, obrneš za 10 stopinj in avto dela lupinge in sodčke.
A ti delaš lupinge z avtom?
A se delamo neumnega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Utk ::
Ne, neumen je tist, ki kupi tak avto brez da ga preiskusi. Če si sprobal in ti funkcionira, v čem je potem problem? Če je v tem, bo kakšen regulator to povedal, Musk pa popravil. Ne pa slo-tech.
2dark ::
Ne. ker večina kretenov ne daje smernikov med vožnjo.
Fixed.
Ne. Večina ne zna pravilno uporabljat smernikov. Ker jih niso naučili v avtošoli.
In take je treba lepo primerno kaznovati z globo in kazenskimi točkami.
Sicer pa ne vem, kaj bi te morali učiti v avtošoli glede smernikov. Glede na to, da so stikala ergonomično nameščena na palčke, je mehanika sila preprosta. Če pa človek ne razume, kje jih mora uporabiti, potem bi pa rekel, da ne zadovolji minimalnega standarda za vozniško dovoljenje.
Da se jih daje pravočasno, da se da smernik prej, ne da šele ko že zavija levo, desno?
Plus to, da avtošole spuščajo ljudi prehitro na cesto, ker je izpit draga zadeva. Na cestah imamo večino ljudi pomanjkljivim vozniškim znanjen. Ne znajo uporabljat ogledal, sporno je, da imajo npr. notranje ogledalo obrnjeno tako, da z njim ne spremljajo pormeta za sbao, ko so razvrstlni pasovi za np.r levo, osebki dajejo smernik šele, ko se zapeljejo levo, na avtocesti ne dajejo smernikov in je potrebno sklepat, kaj so njihove namene. Še dobro, da imam na teleofnu inšteliran program, ki zelo dobro predivdeva manevre ostalih v prometu.
Ne, neumen je tist, ki kupi tak avto brez da ga preiskusi. Če si sprobal in ti funkcionira, v čem je potem problem? Če je v tem, bo kakšen regulator to povedal, Musk pa popravil. Ne pa slo-tech.
Malo preveč se dela panika. Zakaj pa noben vozik Ferrarija , Lamborghinija se s tem ne pritožuje, ker so gumbi na volanu.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
a_borlak ::
Gumbi za smernike na volanu, ki se obrača za več kot poln krog so neumnost. So krasni, če se zadeva ustavi recimo pri 45 stopinjah, da pa obračaš volan na glavo pa no go. Saj se navadiš, imaš pa vsaj na začetku kar malo težav. In govorim iz izkušenj, ne YT ogledov.
fikus_ ::
Dej bodi malo manj bedast.
Dej ne bit tak fanboy. Ukinjanje smernikov na ročki je kretenizem. Tudi izbira smeri vožnje na ekranu, ampak smerniki so ekstra klasa. Zagovorniki teh neumnosti pa ste tudi posebni.
Ne. ker večina kretenov ne daje smernikov med vožnjo.
Fixed.
Po ljudskem izročilu to velja za BMW fahrerje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
2dark ::
Po ljudskem izročilu to velja za BMW fahrerje.
o velja za vse. Zakaj bi sam na cesti dajal smernik? Smernike se daje, da ostali vidijo, kakšni so tvoji nameni, ne zato, da malo klofaš. Sredi noči tudi daješ smernike, ko si sam na cesti? Sprašujem za mojo teto.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
fikus_ ::
Kaj si BMW fahrer?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Tody ::
2DARK smernike vedno uporabljaš. Zato da ti ni treba razmišljat kdaj ja in kdaj ne. Tudi če ti nobenega ne vidiš, lahko da kdo tebe vidi... Recimor v megli... po tvoje je brezveze met karkoli v megli saj si itak sam ;)
Gregor P ::
Ravno te dni, sem imel težave na volanu pritisniti na "cancel gumb", sem ga ene trikrat zgrešil, ker je bil volan obrnjen dokaj v desno, ko sem želel izklopiti avtomatski radarski tempomat, ko sem stal v vrsti in je zadaj prihajal rešilec. Namreč hotel sem zapeljati še bolj v desno čisto do vozila pred seboj, da se čim bolj umaknem, a je vozilo vedno avtomatično držalo majhno varnostno razdaljo pred seboj. Seveda se da to izklopiti tudi s pritiskom na zavoro, ampak navadil sem se to narediti prek volana (da ne pritiskam na zavore po nepotrebnem; in tudi sicer ne pritiskam kar na zavoro, ko dejansko hočem iti še naprej) in v "krizni situaciji" sem očitno imel težave tistih nekaj trenutkov, ker sem imel obrnjen volan. Tako da gumbe za smernike na volanu res ne bi imel - ker vedno gre za tiste kritične momente, ko moraš imeti gumb neovirano na dosegu roke takoj.
Dva super fizična gumba med drugim sta super tudi za radio in klimo. S tema upravljam brez pogleda nanju.
Se pa vsi spomnimo tudi primerov, ko so nas prekomerno zatrpali s fizičnimi gumbi do praktične neuporabnosti npr. tisti multifunkcijski radijski aparati s 1000 majhnimi gumbi! (in brez večjih vrtljivih gumbov!!!)?!
Dva super fizična gumba med drugim sta super tudi za radio in klimo. S tema upravljam brez pogleda nanju.
Se pa vsi spomnimo tudi primerov, ko so nas prekomerno zatrpali s fizičnimi gumbi do praktične neuporabnosti npr. tisti multifunkcijski radijski aparati s 1000 majhnimi gumbi! (in brez večjih vrtljivih gumbov!!!)?!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
2dark ::
2DARK smernike vedno uporabljaš. Zato da ti ni treba razmišljat kdaj ja in kdaj ne. Tudi če ti nobenega ne vidiš,
Lol. Sredi noči, ko si sam na cesti daješ smernike? Kje maš meglo? S tabo vse v redu? Na ravnini, kjer ni nikoegar ne spredaj, ne zadaj ti daješ smernik iz navade? LOl.
A med vožnjo ti nič ne razmišljaš? Vidiš zeleno pa se kar pelješ, tudi, če te nekdo izsili in se zabije vate.
Tvoj odgovor, sm mel zeleno pa se mi ni dalo razmišljat.
2dark - vedno, ker obstaja možnost, da koga ne vidiš in s tem preprečiš kakšno sranje.
Lol. Pol pa kar okulistu, če ne vidiš. A trobljo tudi skoz uporabljaš in trobiš? Mojo teto zanima? Sredi zime maš pa klimo nastavljeno na max. mrzlo.. Ker pač tako mora bit.
Sranje delate takšni, ki se usedete za volan in ne spremljate prometa okoli sebe. Notranje ogledalo imate zato, da se vanj gledate.
Seveda se da to izklopiti tudi s pritiskom na zavoro, ampak navadil sem se to narediti prek volana (da ne pritiskam na zavore po nepotrebnem;
!
Še dobro, da veš da imaš zavoro. Samo zakaj bi jo pritisnil. Bolje, da se zabiješ. Svašta tle se prebere. Na skiroju se boš tudi nekrat zakantal, ker zakaj bi rabu pritisnit zavoro. Saj skiro samojdeno zavira. Tudi v sili!
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Tody ::
Megla je zunaj, to je vremenski pojav. Smernike das ko zavijas ali menjas pas. Ce si nabit kot kanta pa vrjamem da ti je vseeno.
Obstaja neka knjižica cestno prometnih pravil in celo nekaj zakonov na to temo. To niso lih stvari za katere se odločimo ali ne. Zato greš delati vozniški izpit.
Če maš ti prižgane brisalce al ne med dežjem ali soncem je pa to tvoja stvar.
Obstaja neka knjižica cestno prometnih pravil in celo nekaj zakonov na to temo. To niso lih stvari za katere se odločimo ali ne. Zato greš delati vozniški izpit.
Če maš ti prižgane brisalce al ne med dežjem ali soncem je pa to tvoja stvar.
2dark ::
Megla je zunaj, to je vremenski pojav. Smernike das ko zavijas ali menjas pas. Ce si nabit kot kanta pa vrjamem da ti je vseeno.
Obstaja neka knjižica cestno prometnih pravil in celo nekaj zakonov na to temo. To niso lih stvari za katere se odločimo ali ne. Zato greš delati vozniški izpit.
Če maš ti prižgane brisalce al ne med dežjem ali soncem je pa to tvoja stvar.
ne vem kje ti živiš, da maš meglo ves čas. Mogoče je to megla pred tvojimi očmi? Ko ni nikogar na cesti ne rabiš nobenih msernikov dajat. Ti se brez smernikov nisi spososben sploh vozit: če si crknejo smerniki na avtu se boš zjokal.
Ne. če maš prižgane brisalce ko socne sije si konkretno čuden.
Enako, če daješ smernik brez razloga, ko si sam na cesti. A si ti tok slaboviden, da ne vidiš na razdaljo spredaj in zadaj? Teb manjka v vozilu sredinsko ogledalo? Veš zakaj imaš v avu sredinsko ogledalo? Veš zakaj imaš stranski ogledali?
Očitno nimaš osnov. Kako so tebi dali izpiet meni ni jasno, ker več kot očitno nisi sposoben za upravlajnje avtomobila, ker klofaš po navadi, možganov pa ne uporabljaš
Smernike das ko zavijas ali menjas pas.
Za koga točno daješ smernik, ko si popolnoma sam na cesti, ko menjavaš pas? Daj mi povej. Za duhove?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Gregor P ::
Seveda se da to izklopiti tudi s pritiskom na zavoro, ampak navadil sem se to narediti prek volana (da ne pritiskam na zavore po nepotrebnem;
!
Še dobro, da veš da imaš zavoro. Samo zakaj bi jo pritisnil. Bolje, da se zabiješ. Svašta tle se prebere. Na skiroju se boš tudi nekrat zakantal, ker zakaj bi rabu pritisnit zavoro. Saj skiro samojdeno zavira. Tudi v sili!
Totalna funkcionalna nepismenost ali kako? Če se namenoma pomikam naprej, zakaj bi pritisnil na zavoro? Saj se vendar ne želim ustaviti. A ti tudi pritiskaš na gas pedal in še malo na zavoro hkrati, ko želiš voziti naprej?
Pač specifična situacija, kjer imaš funkcijo tako na tipki na volanu kot s pritiskom na zavoro. Poanta zgodbe pa je, da ko se volan enkrat obrne med vožnjo težko zadeneš želeno tipko.
In da vedno se vklopi smernike, tudi za tisti 0,1 % možnosti, da si morda koga spregledal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
2dark ::
Totalna funkcionalna nepismenost ali kako? Če se namenoma pomikam naprej, zakaj bi pritisnil na zavoro? Saj se vendar ne želim ustaviti. A ti tudi pritiskaš na gas pedal in še malo na zavoro hkrati, ko želiš voziti naprej?
Nisem jaz tisit, ki se bo enkrat zabil.
Ja. To je recimo praksa pri športni vožnji. Sočasna uporaba gas- bremza. Ni to za tebe.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregor P ::
Kakšna športna vožnja boh te nima rad; pa kje ti živiš? Daj prosim nehaj smetiti to debato s tvojim nerazumevanjem CPP in praktične vožnje v prometu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Na cesti nimas nobenega razloga za to tehniko. Tudi pedala so redko primerna za njo v klasicnih vozilih. Pa tudi ce mislis da si sam, ni nujno da si res. Itak da vedno uporabljas smernike. Ce nimas te navade, jih sigurno ne uporabljas ko je nujno.
Ceprav je ta Teslin princip motec v nekaterih primerih, zna IMO biti v nekaterih drugih boljsi od klasicnega. Pri klasicnem je nabolj motece to, da mnogi potegnejo rocico s seboj, ko ze obracajo volan, spotoma, kar je precej prepozno v vecini primerov. V Tesli pa so naceloma primorani dati signal pred obracanjem volana. In tudi primer v kroznem lahko sicer vodi do nezadovoljstva, s strani tistega, ki caka, ampak izhod iz kroznega brez smernika ni kriticen.
Ceprav je ta Teslin princip motec v nekaterih primerih, zna IMO biti v nekaterih drugih boljsi od klasicnega. Pri klasicnem je nabolj motece to, da mnogi potegnejo rocico s seboj, ko ze obracajo volan, spotoma, kar je precej prepozno v vecini primerov. V Tesli pa so naceloma primorani dati signal pred obracanjem volana. In tudi primer v kroznem lahko sicer vodi do nezadovoljstva, s strani tistega, ki caka, ampak izhod iz kroznega brez smernika ni kriticen.
Utk ::
Niti v krožnem realno nimaš tolk zasukanaga volana, da ne bi vedel kje je kaj. Mislim da se bi dalo navadit. Ne vem pa zakaj nima, če že ima to, tipke, ki gre fizično gor-dol, koleščka. Tisto bi vedel kam moraš zavrtet.
AgJ1 ::
Niti v krožnem realno nimaš tolk zasukanaga volana, da ne bi vedel kje je kaj. Mislim da se bi dalo navadit. Ne vem pa zakaj nima, če že ima to, tipke, ki gre fizično gor-dol, koleščka. Tisto bi vedel kam moraš zavrtet.
Aha, če v celem življenju voziš skozi dva različna krožna prometa, ki sta ti domača. Ali pa če si voznik BMWja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Raw ::
Se mora oglasit še voznik BMWja. Smerniki uporabljeni tudi ponoči "ko ni nikogar" in tudi skozi rdečo lokalne ceste ne peljem "ko ni nikogar". Če je megla prižgem meglenke. Bi me zelo motilo, če mi nekdo ukaže da ne smem uporabljat smernikov, muscle memory, zakaj bi o tem aktivno razmišljal? To dela samo voznik-začetnik. Leta izkušenj, zakaj bi se s takimi enostavnimi osnovami hecal? Tisti, ki smernikov ne uporabljajo so povzročitelji nesreč, naštepal bi jim močne kazni.
Kar se tiče novodobnih digitalizacij, kot so gumbi le na volanu + touchscreen, me motijo. Sploh v krožnih (USA jih takorekoč nima) je oteženo dobit pravi gumb, ko obračaš volan okoli. Da, vse se da tudi preko touchscreenov, ampak lažje pa ni. Rabmo neko pametno ravnovesje, nekateri avti so že blizu temu, a večina proizvajalcev čara neki po svoje. Z evolucijo, kot že toliko stvari v avto industriji, se bo tudi to izpopolnilo. Tudi Tesla ve, da v prvo ne zadane vedno...
V splošnem se ne bi branil Y. So plusi in minusi.
Kar se tiče novodobnih digitalizacij, kot so gumbi le na volanu + touchscreen, me motijo. Sploh v krožnih (USA jih takorekoč nima) je oteženo dobit pravi gumb, ko obračaš volan okoli. Da, vse se da tudi preko touchscreenov, ampak lažje pa ni. Rabmo neko pametno ravnovesje, nekateri avti so že blizu temu, a večina proizvajalcev čara neki po svoje. Z evolucijo, kot že toliko stvari v avto industriji, se bo tudi to izpopolnilo. Tudi Tesla ve, da v prvo ne zadane vedno...
V splošnem se ne bi branil Y. So plusi in minusi.
I am what I am and I do what I can
codeMonkey ::
Niti v krožnem realno nimaš tolk zasukanaga volana, da ne bi vedel kje je, da bi ga zadel. Mislim da se bi dalo navadit. Ne vem pa zakaj nima, če že ima to, tipke, ki gre fizično gor-dol, koleščka. Tisto bi vedel kam moraš zavrtet.
Jaz dvomim. Vcasih pac roka ni tam, in da pritisnes gumb moras pogledati kje je. Imam sim racing sistem doma postavljen in tam razlicne funkcije na volanu, na podoben nacin. Vcasih je res motece, ko je volan zasukan. Npr izklop pit limiterja na neravnem izvozu iz boksov, blendanje v kombinaciji ovinkov ipd. Saj se da, ampak vcasih res ni prijetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
2dark ::
Kakšna športna vožnja boh te nima rad; pa kje ti živiš? Daj prosim nehaj smetiti to debato s tvojim nerazumevanjem CPP in praktične vožnje v prometu
POkazal sem ti, kako se uporablja desna noga istočano zavora, gas. Spet ni v redu?
Sej nima izpita.
Za tebe povozit ne rabim izpita.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
codeMonkey je izjavil:
Na cesti nimas nobenega razloga za to tehniko. Tudi pedala so redko primerna za njo v klasicnih vozilih.
In tudi primer v kroznem lahko sicer vodi do nezadovoljstva, s strani tistega, ki caka, ampak izhod iz kroznega brez smernika ni kriticen.
Nisem napisal, da je razlog. Samo pokazal sem gregecu, da obstaja takšna tehnika, samo da je on ne pozna.
Če si sam na cesti ne rbaiš uporabljat smrenikov! A v soncu tud meglenke uporabljaš in trobiš brez razloga? Mojega strica zanima.
Smernik pri izstopu iz krožnega je nuja. Pa kakšne vi tu pišete. Seveda je potrebno, ker se gre tudi za pretočnost prometa. Kaj ti misliš, da so krožišča izumljena, da se delajo nepotrebni zastoji?
Kroćišča so ustvarjena iz razloga, da bo promet hitreje tekel.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
codeMonkey ::
Nihce ni rekel, da jih ni potrebno dati, ampak le to, da ni kriticna napaka, ce ti v tem scenariju slucajno kdaj ne znese. Kriticna je, da ga das za izhod, pa nato po kroznem nadaljujes.
In se enkrat, ce nimas smernikov v podzavesti, in razmisljas kdaj dati, ali ne, sem preprican, da jih das manj pogosto tudi, ko je treba. In se enkrat, nisi vedno sam, ko mislis da si. Npr. v neosvetljeni ulici pri zavijanju v desno ne vidis pesca oblecenega v crno. S smernikom se bo vsaj on ustavil, ker te bo pricakoval. Megleke tudi nimajo nicesar s tem. A cez rdeco tudi vozis, ko "si sam".
Na AC imas polno takih, ki so mnenja, da jih ne rabijo dati, ker so sami. Lep primer kretenckov.
In se enkrat, ce nimas smernikov v podzavesti, in razmisljas kdaj dati, ali ne, sem preprican, da jih das manj pogosto tudi, ko je treba. In se enkrat, nisi vedno sam, ko mislis da si. Npr. v neosvetljeni ulici pri zavijanju v desno ne vidis pesca oblecenega v crno. S smernikom se bo vsaj on ustavil, ker te bo pricakoval. Megleke tudi nimajo nicesar s tem. A cez rdeco tudi vozis, ko "si sam".
Na AC imas polno takih, ki so mnenja, da jih ne rabijo dati, ker so sami. Lep primer kretenckov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Haha
https://scholar.google.com/scholar?star...
Zdaj pa za dosledno kontro poisci se clanek, ki trdi obratno, pa da vidimo kje smo. Ce se ti da. Mene je zanimalo, ce me obcutek vara.
Conclusion
According to the observational study, drivers' turn signal light usage was variable due to various factors. This may be because many drivers do not use the turn signal lights unconsciously and tend to use the turn signal lights selectively depending on the circumstances. The tendency to use no turn signal in the absence of the following vehicle, as shown in the results of the survey, also mean that drivers do not unconsciously use turn signals. In order to improve the level of traffic safety, it is necessary to increase the factors that have a positive effect on the usage rate of the turn signal lights, and at the same time encourage drivers to use the turn signal lights habitually.
https://scholar.google.com/scholar?star...
Zdaj pa za dosledno kontro poisci se clanek, ki trdi obratno, pa da vidimo kje smo. Ce se ti da. Mene je zanimalo, ce me obcutek vara.
Utk ::
No, če smo realni, je edini potencialni problem pri tesli v krožnem. Ampak v krožnem zmeraj dajaš desni žmigauc, in če imaš iq nad 55, veš katera tipka je to po dveh dneh, ne glede kako je volan obrnjen.
Gregor P ::
To preprosto ne drži. Poskusi in poročaj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 73219 (12804) | FiReFTW |
» | Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9161 (4081) | deco16 |
» | Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25542 (4580) | Gregor P |