» »

MG5 EV 2021 Review

MG5 EV 2021 Review

1
2
»

Utk ::

Ja da mi je videt kako bo to zgledlo v avtu ko cela familija en čez drujga kriči ukaze. Večinoma neuspešno. Namesto da bi zavrtel en gumbek prek ko rečeš google, bojo 3 poskušali povedat kaj bi radi...vse za napredek.

IL_DIAVOLO ::

Čez 10 let bodo še samo fiksne šipe, ker boš vstopil v ohlajen avto in idioti ne bodo mogli imeti spuščenih šip s vklopljeno klimo...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Gejspodar ::

m0LN4r je izjavil:

glasovnimi sporočili je pa spet idiotizem - nerelevantno.
Nerelevantno? Se cujeva cez 10 let, da ne bos ti z glasovnimi ukazi spuscal okna slucajno;)

Nisem rekel, da so glasovni ukazi idiotizem. Izpostavil sem, da je v debati o "knofi vs touchscreen" tvoj način uporabe telefona irelevanten.
Tudi sam uporabljam glasovne ukaze, večinoma za klicanje in nadzor glasbe...

Aston_11 ::

Neverjetni ste, ves čas neki drkate po avtu. Kaj pa ste drkali v fičotih, ki so imeli 2 gumba? Ste jih tudi več čas štelali? Volumen radio gor dol, ves čas, pa resno, kaj imate ves čas neki za drkati in potem se štejete še za varne voznike?! Drkate avto, drkate telefone, takoj ko je na avto na tač, ni več varno, ko drkate telefone je pa uber varno.... klimo celo drkate, pa kaj je tam za drkati? Morda v kakšni dači, če avtomatika ne deluje, drugače ne vem, kaj lahko ves čas štelaš, da je tak problem. Vertjetno ste nesposobni imo. Dve levi roki TM.

OT MG5 je ena grdoba od avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

Višek pameti. Ko vw ni imel električnih šip serijsko, pa kdo bi to rabil. Ko vw nima rikverc kamere razen za doplačilo tudi v najvišji opremi, kaj ti bo to. Ko vw nima gumbov za radio in klimo, sej itak nimaš kaj tega štelat.

rejven ::

Tud jaz ne vem zakaj bi ignoriral enega od cutil brez potrebe. Povratna informacija, ki jo dobis ob pritisku po mojem zmeraj zmaga. Ni pa trenutno "in". Absolutno je pa vec odmikov pogleda s ceste, kot pri gumbu.
Estetsko vsakemu svoje, komfort pa je na strani gumba (v kombinaciji glasovnega upravljanja in toucha)

DamijanD ::

Ampak koliko realno proizvajalca stanejo fizični gumbi?

Utk ::

Več kot touchscreen, ki ga danes itak mora imet.

bambam20 ::

DamijanD je izjavil:

Ampak koliko realno proizvajalca stanejo fizični gumbi?


Realno drobiž. Si se vprašal, koliko je strošek ene LED luči za avto prestižnega razreda, ki ti jo nato prodajo za 1500€ kot dodatno opramo v salonu?

m0LN4r ::

DamijanD je izjavil:

Ampak koliko realno proizvajalca stanejo fizični gumbi?
Manj kot en evro na kilo oz. 10x cenej, kot touch panel.
Na aliju dobis privat switch za 0,009 centov, ce jih narocis vreco 10.000 komadov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

To stikalo je treba tudi vgradit, potegnit kabel do njega itd. Ali pa imaš vse v ekranu z enim konektorjem, ta ekran pa itak rabiš.

m0LN4r ::

Pejt na IAA sejem B2B tam ko kitajci prodajajo celotne module z volanom vred plug and play. Cene so naravnost smesne.
Sam tko, ce mal ves kje iskat. SAIC Toyota fitment Car Fitment MG . Year 2011-2016,2004-2005,2010-2016 OE NO. 300354 steering wheel, celoten volan brez airbaga, samo vtaknes gor, prikopis kabel je 89$ en kos, export, blank. Pri 100.000 komadih pa pridemo biiiistveno nizje. Za cel volan ranga MG5.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::


Kia, 5 dara, 5000 pisez
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

karafeka ::

Vse je tolk pocen, kje je potem vzrok, da so cene avtov nonstop višje? V ceni dela?

m0LN4r ::


Tojota OIEM 8 dara/pc 1000 pisez, 10.000 pices to be negotiated.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Gejspodar ::

m0LN4r je izjavil:

Pejt na IAA sejem B2B tam ko kitajci prodajajo celotne module z volanom vred plug and play. Cene so naravnost smesne.

Seveda so cene nizke, če pa proizvedejo na stotisoče istih izdelkov. A še vedno - za vsak izdelek oz. gumb morajo naredit "tooling", kar lahko pri desetinah različnih gumbov nanese ogromne zneske[1].
Fora je, da je za izdelovalca avtomobilov absolutno veliko ceneje uporabit samo touchscreen, kot pa da pri desetih različnih podizvajalcih naroča plastične dele, ki morajo biti nato še ročno vgrajeni in kot omenjeno že prej, priklopljeni na skupno vodilo.
Že samo to, da uporabijo manj bakra/integriranih vezij lahko enormno vpliva na končno proizvodno ceno izdelka.

Tvoje anekdotalne "pejd na www.trgovina.ccp" trditve ne držijo vode. Ja, res je vse ceneje prek aliexpresa in kitajske kot na uradnem servisu, sam poglej večjo sliko, tu ne gre za prodajo končnim strankam, temveč za vse stroške, ki so povezani s proizvodnjo.

[1] https://rexplastics.com/plastic-injecti... (gre sicer za Ameriško podjetje, ampak samo za predstavo)

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Pejt na IAA sejem B2B tam ko kitajci prodajajo celotne module z volanom vred plug and play. Cene so naravnost smesne.
Sam tko, ce mal ves kje iskat. SAIC Toyota fitment Car Fitment MG . Year 2011-2016,2004-2005,2010-2016 OE NO. 300354 steering wheel, celoten volan brez airbaga, samo vtaknes gor, prikopis kabel je 89$ en kos, export, blank. Pri 100.000 komadih pa pridemo biiiistveno nizje. Za cel volan ranga MG5.

Vsaka smešna cena lahko postane še malo bolj smešna. Da se na koncu leta pri talanju bonusov nekomu še malo bolj smeji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Gejspodar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Pejt na IAA sejem B2B tam ko kitajci prodajajo celotne module z volanom vred plug and play. Cene so naravnost smesne.

Seveda so cene nizke, če pa proizvedejo na stotisoče istih izdelkov. A še vedno - za vsak izdelek oz. gumb morajo naredit "tooling", kar lahko pri desetinah različnih gumbov nanese ogromne zneske[1].
Fora je, da je za izdelovalca avtomobilov absolutno veliko ceneje uporabit samo touchscreen, kot pa da pri desetih različnih podizvajalcih naroča plastične dele, ki morajo biti nato še ročno vgrajeni in kot omenjeno že prej, priklopljeni na skupno vodilo.
Že samo to, da uporabijo manj bakra/integriranih vezij lahko enormno vpliva na končno proizvodno ceno izdelka.

Tvoje anekdotalne "pejd na www.trgovina.ccp" trditve ne držijo vode. Ja, res je vse ceneje prek aliexpresa in kitajske kot na uradnem servisu, sam poglej večjo sliko, tu ne gre za prodajo končnim strankam, temveč za vse stroške, ki so povezani s proizvodnjo.

[1] https://rexplastics.com/plastic-injecti... (gre sicer za Ameriško podjetje, ampak samo za predstavo)
Kaj ima uradni servis s proizvodnim trakom na poljskem skupnega in s proizvodnjo na kitajskem od koder prihajajo moduli, ki jih samo klikas skup na traku?
Ja en bogi slovenski uradni servis bo pac placal trojno ceno, ker pac narocijo 3 komade necesa, but still, kaj ima to s proizvodnjo stancanih delov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bambam20 ::

karafeka je izjavil:

Vse je tolk pocen, kje je potem vzrok, da so cene avtov nonstop višje? V ceni dela?



Zaslužek.

m0LN4r ::

karafeka je izjavil:

Vse je tolk pocen, kje je potem vzrok, da so cene avtov nonstop višje? V ceni dela?
DA. Delovna sila ja, kitajc na traku pac nima 2 jurja netto, pa razvoj, testiranje, prodajna, servisna mreza, lepota stane, ponekod je vazen tudi KG/PS in se racuna grame ne samo pri plastiki, ampak zelezo vs. alu vs. carbon, kolicina odpada in in in.

Da se recimo vrneva k MG. Ko bos imel probleme, bos klical koga? Tistih par telefonskih, ki so navedene na njihovi spletni, pa so avto vidli boljkone samo na prosojnicah, garancija pa je tudi neka obljuba boljkone, saj nima EU garancije ipd. fore, ampak preprodajalec ti bo itak obljubil vse.

Tanek okvir lahko stane 3x vec, ker je bolj estetski, pa magari je na vagi nekaj gramov manj plastike, ampak to je ze too much za ta forum.
Tanka groba trda glomazna plastika pac tudi ne bo drazja od tanke cisto crne, gladke, brez granulacije sivine, kjer v vreci 1000 kosov je mogoce 10 komadov odpada in ne 90.

Naj vam bo. Touch je cenejsi od ene tipke na 5 eur tipkovnici, pa od samega sebe se vgradi in poveze preko wirelesa. Jaz se na tej tocki predam.


Na evo, ta tipka stane pa res vec kot tista plasticna za pol centa in vec kot cel volan na touch.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Gejspodar ::

Kaj ima uradni servis s proizvodnim trakom na poljskem skupnega in s proizvodnjo na kitajskem od koder prihajajo moduli, ki jih samo klikas skup na traku?

"Uradni servis" je bil samo primer irelevantnosti pri debati, ki jih ti uporabljaš cel čas.
Če ne moreš spregledati, da so zasloni na dotik veliko cenejši za proizvajalca avtomobilov, potem izgleda svojega argumenta ne znam dobro zastaviti, al pa zarad svojega dizelaškega ponosa ne moreš sprejeti, da tvoj najljubši proizvajalec špara! pri "high end" in "premium" enotah svojih masovno proizvedenih avtomobilov.

kaj ima to s proizvodnjo stancanih delov.

Proizvodnja in vgrajevanje štancanih delov sta dražja kot kupovanje generičnih touch LCD panelov.
Ja, tudi pri Hjundaju ter VW, tudi pri BMW in Mercedesu. Povsod.

m0LN4r ::

Gejspodar je izjavil:

Kaj ima uradni servis s proizvodnim trakom na poljskem skupnega in s proizvodnjo na kitajskem od koder prihajajo moduli, ki jih samo klikas skup na traku?

"Uradni servis" je bil samo primer irelevantnosti pri debati, ki jih ti uporabljaš cel čas.
Če ne moreš spregledati, da so zasloni na dotik veliko cenejši za proizvajalca avtomobilov, potem izgleda svojega argumenta ne znam dobro zastaviti, al pa zarad svojega dizelaškega ponosa ne moreš sprejeti, da tvoj najljubši proizvajalec špara! pri "high end" in "premium" enotah svojih masovno proizvedenih avtomobilov.

kaj ima to s proizvodnjo stancanih delov.

Proizvodnja in vgrajevanje štancanih delov sta dražja kot kupovanje generičnih touch LCD panelov.
Ja, tudi pri Hjundaju ter VW, tudi pri BMW in Mercedesu. Povsod.
Aja to tak malo na pamet? Aja ne, ker je to nekdo na youtubu tako rekel.
Al od kod si tako ziher? Si videl cene v xml?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Gejspodar ::

Aja to tak malo na pamet? Aja ne, ker je to nekdo na youtubu tako rekel.

Jap, kar tako na pamet. In definitivno sem prej linkal "youtube" ter ne člankov iz avtomobilističnih revij, kjer omenjajo, da so zasloni na dotik cenejši. Verjetno gre samo za govorice. Tako kot je Apple recimo power adapterje odstranil zaradi okoljskih vzrokov in definitivno ne zaradi maksimizacije profita.

Al od kod si tako ziher? Si videl cene v xml?

Kako pa si lahko ti tako ziher? Si ti videl cene v xml? Pa ne velja cena iz alibabe ;)

Treba se bo sprijaznit - nobeno (avtomobilistično) podjetje ne bo zmanjševalo zaslužka zaradi "udobja" svojih strank, če jim pa lahko prodajo cenejši flashy flashy nepraktičen zaslon sredi konzole, kjer lahko med rdečo lučjo gleda YouTube filmčke.

Ti dam izziv - reciva, da gre za preprost Arduino/ESP32 projekt, s katerim simuliraš delovanje osnovnih funkcionalnosti konzole avtomobila (klima, radio funkcionalnost, potovalni računalnik...)(tukaj lahko uporabiš Alibabo :)).
Kaj bo ceneje - ubaviti najcenejši touchscreen za 10€ ter softwarsko pacanje GUI-ja, al kupovanje desetine različnih gumbov od različnih prodajalcev (menda ja ne boš z istim gumbom nastavljal temperature klime ter spreminjal komadov!), pripadajočih kablov, plastičnih pokrovčkov, lotanje (ali crimpanje konektorjev) ter šele nato softwarsko pacanje?
Ugotovi sam.

In ja, vzel si bom pravico reči, da gre za fer primerjavo - omenjeni kosi to tudi proizvedeni v miljonih, tako da je končna cena tudi "smešno nizka."

Raptor F16 ::

</head> je izjavil:

Jaz skoraj ne opazim razlike med temle passatom in zgornjim mg5. Vem da je, ampak je minimalna.
Mogoče imam problem, ker nisem pol lajfa preživel v VW.

Drugač pa Gejspodar - popoln post! Vsa čast.


Dokler se ne boš not vsedel in moral tista jetra vozit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

A110 ::

Raptor F16 je izjavil:

</head> je izjavil:

Jaz skoraj ne opazim razlike med temle passatom in zgornjim mg5. Vem da je, ampak je minimalna.
Mogoče imam problem, ker nisem pol lajfa preživel v VW.

Drugač pa Gejspodar - popoln post! Vsa čast.


Dokler se ne boš not vsedel in moral tista jetra vozit.


Saj tudi passat ni nič boljši, sploh za svojo absurdno ceno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

m0LN4r ::

Sploh ne bom bral, ampak bom samo dodal:
Single touch switch module - 0,05
Single touch switch module 2021 - 0,08
Single lowprofile switch module - 0,005

Ne gre se niti o ceni, ampak bolj o razmerju med njima.

nobeno (avtomobilistično) podjetje ne bo zmanjševalo zaslužka
Saj ga ne, avti so v povprecju vsako leto drazji.

Bye.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Raptor F16 ::

A110 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

</head> je izjavil:

Jaz skoraj ne opazim razlike med temle passatom in zgornjim mg5. Vem da je, ampak je minimalna.
Mogoče imam problem, ker nisem pol lajfa preživel v VW.

Drugač pa Gejspodar - popoln post! Vsa čast.


Dokler se ne boš not vsedel in moral tista jetra vozit.


Saj tudi passat ni nič boljši, sploh za svojo absurdno ceno


Aja ? 30 jurjev je prehudo za dobro opremljenega karavana srednjega razreda ?

MG je nizkocenovc in temu primerno je šparovno narejen.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

A110 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

</head> je izjavil:

Jaz skoraj ne opazim razlike med temle passatom in zgornjim mg5. Vem da je, ampak je minimalna.
Mogoče imam problem, ker nisem pol lajfa preživel v VW.

Drugač pa Gejspodar - popoln post! Vsa čast.


Dokler se ne boš not vsedel in moral tista jetra vozit.


Saj tudi passat ni nič boljši, sploh za svojo absurdno ceno
Tako, posoda in orodje iz Tedija sta top shit. Sam ne dat na sonce, ker se stopi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Se smešno poceni dacia je bila nedolgo nazaj 8k, danes je 5k drazja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Raptor F16 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se smešno poceni dacia je bila nedolgo nazaj 8k, danes je 5k drazja.


Ker avtomobili morajo že danes če se hočejo še naorej prodajat znati:
-voziti med črtami
-imeti sistem za zaviranje v sili
-strojni vid (branje znakov in spremljanje ceste)
-black box zapis dogajanja zadnjo minuto pred trkom.
-eCall

Čez nekaj let bo tudi Car2X obvezen ki ga ima golf 8 že standardno not.

Ti sistemi stanejo zato se raznih Twingotov in podobnih mini sekretov ne bo več niti splačalo delat ker bodo na koncu že cenovno tam tam z večjimi modeli.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Blinder ::

Stane razvoj ali stane izdelava & vgradnja?
Ker od nekdaj je veljalo, da se npr. featureje razvija in prvo vgradi v npr. BMW serija 7, potem postopoma v 5, 3 itd.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Utk ::

Gejspodar je izjavil:

tvoj najljubši proizvajalec špara! pri "high end" in "premium" enotah svojih masovno proizvedenih avtomobilov.

Ne, njegov najljubši proizvajalec pri premium avtih ne špara in vgrajuje fizične gumbe. Pri znamki vw pa špara.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Kaj je tu premium? To je pac Golf za starejse lesene gospode:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
20k avto za dedke, premium, svasta.

Pa kje delate, da vas ne ukradejo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PrimoZ_ ::

Še vedno najboljša notranjost. Ne rabiš nobenih zaslonov in toucha.

m0LN4r ::

Dober bait, ni kaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PrimoZ_ ::

Odlična notranjost. Za temperaturo zavrtiš gumb levo/desno nobenega tapkanja, za menjavo postaje imaš točen gumb za postajo spet nobenega sprehajanja, gumb za glasnost.
Vse prepoznaš na dotik brez pogleda, vse se odziva instant.

Današnji avto vmesniki so pač šrot v veliki večini.

Nimam nič proti pametnemu avtu, naj gleda razdaljo do pred mano vozečega in zavira po potrebi, naj se drži med črtami, naj bere znake, itd...
Samo ne rabim pa jebenih android avto jajca/spyware-a. Touch zaslonov. In za tisto občasno ko rabim imam navigacijo na telefonu.

Tenkjuverimuč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

m0LN4r ::

Zgoraj imas 3x prevec gumbov, ki so redundantni. To je to, isto kot zgoraj, samo less is more:



PrimoZ_ je izjavil:

Še vedno najboljša notranjost. Ne rabiš nobenih zaslonov in toucha.

Kam pa das notr Kaseto?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PrimoZ_ ::

Malo kotališ buče kot ponavadi. Pa nič ne de, smo navajeni.
Dodatni gumbi pridejo na račun dodatnih funkcij.

Raje imam več direktnih gumboh, kot sprehajanje po menijih.

Če pa že hočejo zaslone pa naj implementirajo še ukazno vrstico >:D

m0LN4r ::

Dodatni gumbi pridejo na račun dodatnih funkcij.
Raje imam več direktnih gumboh, kot sprehajanje po menijih.
Katere "dodatne" funkcije pa imas zgoraj?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PrimoZ_ ::

Tak avto strokovnjak bo pa že ugotovil :)

m0LN4r ::

Na oldtimerje se bolj slabo spoznam.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PrimoZ_ ::

Potem pa ne limaj jugotov za primerjavo, če se ne spoznaš nanje :)

m0LN4r ::

Jaz med tistim kaj si ti nalimal pa tistim jugotom ne opazim razlike. Razen v kolicini tipk, ofc.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PrimoZ_ ::

Čudno.
Domnevno vidiš razliko med vw in mg5.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16723084 (1452) PARTyZAN
»

Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
67878938 (40277) Buggy
»

VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12615855 (12023) krucymucy
»

Ameriška mornarica ne mara na dotik občutljivih zaslonov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
7714061 (9608) Mr.B
»

carplay / android auto naprave

Oddelek: Mobilne tehnologije
145415 (5001) primo

Več podobnih tem