Forum » Na cesti » Tesla Model Y
Tesla Model Y
Likalnik ::
sicer je tako (imam Teslo) in ni težav s tem, da z očmi pogledaš v desno na ekran kjer takoj vidiš hitrost in ostale zadeve....popolnoma enako, kot, da bi imel števec v armaturki...kjer moraš z očmi pogledati dol...še posebej, če si pa malo višje rasti pa moraš še glavo malo spustiti, da vidiš vrh števca.
kar hočem povedati...navajeni smo, da pogledamo dol....čisto enako časa nam vzame, če pogledamo desno namesto dol...tako, da jaz tu ne vidim težav.
res pa je, da če bi bil HUD bi bila pa zadeva še toliko boljša in lažja....v tem primeru pa praktično gledaš ves čas na cesto in vidiš osnovne informacije na vetrobranskem steklu....če bi to imeli bi bilo pa sploh super
kar hočem povedati...navajeni smo, da pogledamo dol....čisto enako časa nam vzame, če pogledamo desno namesto dol...tako, da jaz tu ne vidim težav.
res pa je, da če bi bil HUD bi bila pa zadeva še toliko boljša in lažja....v tem primeru pa praktično gledaš ves čas na cesto in vidiš osnovne informacije na vetrobranskem steklu....če bi to imeli bi bilo pa sploh super
AgJ1 ::
sicer je tako (imam Teslo) in ni težav s tem, da z očmi pogledaš v desno na ekran kjer takoj vidiš hitrost in ostale zadeve....popolnoma enako, kot, da bi imel števec v armaturki...kjer moraš z očmi pogledati dol...še posebej, če si pa malo višje rasti pa moraš še glavo malo spustiti, da vidiš vrh števca.
kar hočem povedati...navajeni smo, da pogledamo dol....čisto enako časa nam vzame, če pogledamo desno namesto dol...tako, da jaz tu ne vidim težav.
res pa je, da če bi bil HUD bi bila pa zadeva še toliko boljša in lažja....v tem primeru pa praktično gledaš ves čas na cesto in vidiš osnovne informacije na vetrobranskem steklu....če bi to imeli bi bilo pa sploh super
A bi bil pripravljen plačat recimo 500 EUR, da bi avto to (HUD) imel serijsko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Likalnik ::
sicer je tako (imam Teslo) in ni težav s tem, da z očmi pogledaš v desno na ekran kjer takoj vidiš hitrost in ostale zadeve....popolnoma enako, kot, da bi imel števec v armaturki...kjer moraš z očmi pogledati dol...še posebej, če si pa malo višje rasti pa moraš še glavo malo spustiti, da vidiš vrh števca.
kar hočem povedati...navajeni smo, da pogledamo dol....čisto enako časa nam vzame, če pogledamo desno namesto dol...tako, da jaz tu ne vidim težav.
res pa je, da če bi bil HUD bi bila pa zadeva še toliko boljša in lažja....v tem primeru pa praktično gledaš ves čas na cesto in vidiš osnovne informacije na vetrobranskem steklu....če bi to imeli bi bilo pa sploh super
A bi bil pripravljen plačat recimo 500 EUR, da bi avto to (HUD) imel serijsko?
itak...če, dam za avto 40k€ mi pa tistih 500€ ne igra take vloge, da bi zaradi tega to izpustil....vsaj meni osebno je HUD super zadeva (kolikor sem pač uspel testirati pri drugih avtomobilih)
res pa je, da če bi mi rekel 1000€ dodatnega plačila...bi pa že moral kakšen dan prespat in premisliti:)
c3p0 ::
sicer je tako (imam Teslo) in ni težav s tem, da z očmi pogledaš v desno na ekran kjer takoj vidiš hitrost in ostale zadeve....popolnoma enako, kot, da bi imel števec v armaturki...kjer moraš z očmi pogledati dol...še posebej, če si pa malo višje rasti pa moraš še glavo malo spustiti, da vidiš vrh števca.
kar hočem povedati...navajeni smo, da pogledamo dol....čisto enako časa nam vzame, če pogledamo desno namesto dol...tako, da jaz tu ne vidim težav.
res pa je, da če bi bil HUD bi bila pa zadeva še toliko boljša in lažja....v tem primeru pa praktično gledaš ves čas na cesto in vidiš osnovne informacije na vetrobranskem steklu....če bi to imeli bi bilo pa sploh super
V bistvu ne rabiš, če je le števec analogen (ali digitalno uprizorjen), vidiš pozicijo brez da premakneš oko.
Zraven tega, če že pogledaš, periferni vid levo ne trpi, ker gre oko le dol in ne tudi desno. Če moraš premaknit še glavo pa je očitni fail.
Očitno pa rule-makerjem to ni dovolj pomembno.
iso2000 ::
Vozim 3ko let. 2020. Moje mnenje o avtomobilu je mešano - pogon, baterija, polnjenje, sistem načrtovanja poti v kombinaciji s SC je res dobro implementirano. Deluje in to dobro.
Mene recimo odsotnost ti instrument clustreja/huda pred voznikom ne moti - je tisti podatek v skrajnem levem kotu o hitrosti dovolj dobro viden, da ni moteče. Bolj me motijo zadeve kot so precej nekvalitetni sedeži, odsotnost opozarjanja vozil v slepem kotu, kot imajo implementirano normalni avtomobili s kakšno ledico v stranskih ogledalih. Ima sicer stranske kamere, ki jih vključi, ko daš smerokaz, pa nekaj zablinka na zaslonu, če kdo pripelje blizu avta mimo, ampak tisto ima zamik, ne deluje natančno in med vožnjo ne gledam na zaslon. V glavnem, po mojem mnenju bi to morali rešiti, kot imajo drugi proizvajalci s stranskimi senzorji in svetlobnim opozorilom na stranskih ogledalih.
Odsotnost senzorja za dež in posledično slabo delovanje avtomatskih brisalcev - še najbolj smešno pa je, da potem brisalci delajo po vsaki SW nadgradnji drugače in je kar malo loterija kako bodo delovali ob naslednji spremembi. Ravno včeraj sem delal zadnji update, za enkrat izgleda vzpodbudno in bolje kot je bilo do sedaj.
Naveze z android avto oz. apple avto (ali kakorkoli se že imenuje) ne pogrešam. Avto ima spotify, kar primarno uporabljam. Ima zemljevide za načrtovanje poti, s tem da lahko to naredim na tablici ali telefonu in potem pot pošljem v avto. Na zemljevidu je tudi prikaz razmer na poti, kot na google zemljevidih. Drugega pa niti ne potrebujem.
Še ena stvar, ki je nisem našel, ali je ni, je vklapljanje radija ob prometnih obvestilih. To je zame minus. Pa recimo da se (vsaj v EU) ne da izključiti piskanja ob neprivezanem potniku na zadnji klopi. Senzorji so namreč precej občutljivi in znajo piskat že, če je ISOFIX otroški sedež na zadnji klopi. Aja, avtomatske dolge/kratke luči tudi delajo, milo rečeno smešno. Kdaj ne vem a sem vklopil light show, kar naprej preklaplja. Potem pa bi rad na roke vklopil dolge, jih pa ne pusti. Mislim da bi sistem VEDNO moral pustiti ročne nastavitve uporabnika, ne glede na avtomatiko.
Zanimivo je tudi, da je "prepovedano" monitrati aftermarket vlečne kljuke - meni bi prav prišla za kolesarski prtljažnik. Fizično je montaža možna, na Tesli pa so mi med vrsticami namignili, da bi lahko bil problem z garancijo.
Rešitve v novi 3ki, kjer ni ročic za izbiro P,D,R in vklop smerokazov je pa po mojem mnenju slaba odločitev proizvajalca - me odbija od ideje o nakupu takšnega avtomobila.
All in all, je avto soliden in mi več kot zadošča za dnevno migracijo v službo, ter za kakšne vikend izlete se je tudi izkazal za več kot uporabnega in dovolj prostornega za 2 odrasla in 2 otroka.
Mene recimo odsotnost ti instrument clustreja/huda pred voznikom ne moti - je tisti podatek v skrajnem levem kotu o hitrosti dovolj dobro viden, da ni moteče. Bolj me motijo zadeve kot so precej nekvalitetni sedeži, odsotnost opozarjanja vozil v slepem kotu, kot imajo implementirano normalni avtomobili s kakšno ledico v stranskih ogledalih. Ima sicer stranske kamere, ki jih vključi, ko daš smerokaz, pa nekaj zablinka na zaslonu, če kdo pripelje blizu avta mimo, ampak tisto ima zamik, ne deluje natančno in med vožnjo ne gledam na zaslon. V glavnem, po mojem mnenju bi to morali rešiti, kot imajo drugi proizvajalci s stranskimi senzorji in svetlobnim opozorilom na stranskih ogledalih.
Odsotnost senzorja za dež in posledično slabo delovanje avtomatskih brisalcev - še najbolj smešno pa je, da potem brisalci delajo po vsaki SW nadgradnji drugače in je kar malo loterija kako bodo delovali ob naslednji spremembi. Ravno včeraj sem delal zadnji update, za enkrat izgleda vzpodbudno in bolje kot je bilo do sedaj.
Naveze z android avto oz. apple avto (ali kakorkoli se že imenuje) ne pogrešam. Avto ima spotify, kar primarno uporabljam. Ima zemljevide za načrtovanje poti, s tem da lahko to naredim na tablici ali telefonu in potem pot pošljem v avto. Na zemljevidu je tudi prikaz razmer na poti, kot na google zemljevidih. Drugega pa niti ne potrebujem.
Še ena stvar, ki je nisem našel, ali je ni, je vklapljanje radija ob prometnih obvestilih. To je zame minus. Pa recimo da se (vsaj v EU) ne da izključiti piskanja ob neprivezanem potniku na zadnji klopi. Senzorji so namreč precej občutljivi in znajo piskat že, če je ISOFIX otroški sedež na zadnji klopi. Aja, avtomatske dolge/kratke luči tudi delajo, milo rečeno smešno. Kdaj ne vem a sem vklopil light show, kar naprej preklaplja. Potem pa bi rad na roke vklopil dolge, jih pa ne pusti. Mislim da bi sistem VEDNO moral pustiti ročne nastavitve uporabnika, ne glede na avtomatiko.
Zanimivo je tudi, da je "prepovedano" monitrati aftermarket vlečne kljuke - meni bi prav prišla za kolesarski prtljažnik. Fizično je montaža možna, na Tesli pa so mi med vrsticami namignili, da bi lahko bil problem z garancijo.
Rešitve v novi 3ki, kjer ni ročic za izbiro P,D,R in vklop smerokazov je pa po mojem mnenju slaba odločitev proizvajalca - me odbija od ideje o nakupu takšnega avtomobila.
All in all, je avto soliden in mi več kot zadošča za dnevno migracijo v službo, ter za kakšne vikend izlete se je tudi izkazal za več kot uporabnega in dovolj prostornega za 2 odrasla in 2 otroka.
c3p0 ::
Nima opozarjanja mrtvega kota? To se mi zdi precej nujen varnostni feature. Na svojem avtu to najbolj pogrešam, ko se presedem iz novega, ki to že ima.
DejchSLO ::
It's cost saving. Glavni feature je nizka cena. HUD prenese premalo dodane vrednosti, da bi bil vreden instalacije. Tako meni Musk. Jaz se strinjam. Ti se pac ne.
HUD pa res dvomim, da je draga inštalacija. Sej pisk maš še zmer lahk, to ma že GPS, sam da vidiš direkt pred sabo hitrost je pač top. Kle nima veze z Teslo. To bi vsak avto mogu met.
AgJ1 ::
S tem da GPSi na običajnih avtih vedno sfalijo omejitev, ko greš skozi križišče in vlečejo omejitev od pred križišča dalje. A je pri Tesli to kaj boljše?
Tody ::
Pa se HUD vidi ob vsaki svetlobi? Drugače tesle brez ročk ne kupimo katerkoli model že :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tody ()
2dark ::
Pa se HUD vidi ob vsaki svetlobi? Drugače tesle brez ročk ne kupimo katerkoli model že :)
Tisti, ki ne dajemo smernikov v 99% nas to ne sploh ne ovira.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
feryz ::
m0LN4r ::
sicer je tako (imam Teslo) in ni težav s tem, da z očmi pogledaš v desno na ekran kjer takoj vidiš hitrost in ostale zadeve....popolnoma enako, kot, da bi imel števec v armaturki...kjer moraš z očmi pogledati dol...še posebej, če si pa malo višje rasti pa moraš še glavo malo spustiti, da vidiš vrh števca.
kar hočem povedati...navajeni smo, da pogledamo dol....čisto enako časa nam vzame, če pogledamo desno namesto dol...tako, da jaz tu ne vidim težav.
res pa je, da če bi bil HUD bi bila pa zadeva še toliko boljša in lažja....v tem primeru pa praktično gledaš ves čas na cesto in vidiš osnovne informacije na vetrobranskem steklu....če bi to imeli bi bilo pa sploh super
Ce pogledas desno dobis heksensus in prevec informacij na preveliki povrsini je distracting.
Pogledati dol na active info display a.k.a HUD je ze skorajda znotraj vidnega kota v bistvu in tam je samo to kar rabis in nic vec recimo navigacija, hitrost kaj jaz vem, enostavno razvada.
Celo pri novem GR Yarisu so uslisali userje, pomaknili display nizje in stvar obrnili proti Pilotu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DejchSLO ::
Joze_K ::
ja, ja... Tesla nima vsega tistega kar bi rabili, pa ima vse tisto kar je narobe... ampak jaz uživam v svoji Y
(za 38k kolikor je bil moj strošek ne dobiš niti bencinca s približnimi lastnostmi)
(za 38k kolikor je bil moj strošek ne dobiš niti bencinca s približnimi lastnostmi)
debelinolife ::
In potem pride spet prenovljeni in spet prenovljeni... In potem boš umrl brez avta s pospeškom pod 2 sekundi do 100.
Gregor P ::
Ampak to pride z normalnimi žmigavci in to? Ker sicer je nekupljiva.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Cveto ::
Tiste spremembe naj kar imajo. Ok, ročka za žmigavce, da bom pa jaz drsal naprej nazaj po zaslonu med parkiranjem... Ne hvala.
Sam imam model 3, letnik 2023, LR. Nekako bi se strinjal z zgoraj napisanim: vse, glede pogona, vožnje, baterije je top. Slabo so brisalci, kratke dolge luči delajo tudi nekako po svoje (a dobimo menda matrix), sedeži so poleti malo neugodni, a v večini leta zelo dobri. Vse se pozabi med vožnjo. Tako zmogljivost (in še bolj odzivnost) za tak denar in s takimi stroški pač ne dobiš nikjer. Niti za večkratnik cene ne. Vsakič, ko se usedem v avto, se mi smeji. Poraba je ok, lahko tudi zelo nizka, načeloma pa tudi če ga teraš, ne porabi preveč. Z večjo baterijo se praktično ne zgodi, da bi te morala skrbeti baterija.
Sam imam model 3, letnik 2023, LR. Nekako bi se strinjal z zgoraj napisanim: vse, glede pogona, vožnje, baterije je top. Slabo so brisalci, kratke dolge luči delajo tudi nekako po svoje (a dobimo menda matrix), sedeži so poleti malo neugodni, a v večini leta zelo dobri. Vse se pozabi med vožnjo. Tako zmogljivost (in še bolj odzivnost) za tak denar in s takimi stroški pač ne dobiš nikjer. Niti za večkratnik cene ne. Vsakič, ko se usedem v avto, se mi smeji. Poraba je ok, lahko tudi zelo nizka, načeloma pa tudi če ga teraš, ne porabi preveč. Z večjo baterijo se praktično ne zgodi, da bi te morala skrbeti baterija.
2dark ::
Govorim o podobnih spremembah, ki jih je dobila trojka. Avti ne dobijo prenove vsako leto.
Ja, par ročk ti bodo odvzeli.
Poraba je ok, lahko tudi zelo nizka,
Koliko je to v kWh*?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
wcpapir ::
Cveto ::
Govorim o podobnih spremembah, ki jih je dobila trojka. Avti ne dobijo prenove vsako leto.
Ja, par ročk ti bodo odvzeli.
Poraba je ok, lahko tudi zelo nizka,
Koliko je to v kWh*?
Vozim se 80% po avtocesti. Poleti je bila poraba tam okoli 12kWh/100km, pri res hitri vožnji morda do 15. Po regionalki ali po mestu pa lahko tudi samo 8. Pozimi je nekaj več, recimo od 14 do 17-18. Lifetime povprečje v 27k km, imam dobrih 15, s tem, da gas res ne "šparam".
5 (2 odrasla, 3 otroci) nase je recimo z 100% polno baterijo prišlo pozimi (na silvestrovo) in po dežju v Varaždin in nazaj (po avtocesti) , vključno z nekaj vožnje okoli (skupaj 460km). Na isti dan se je šlo še v Ljubljano gledat ognjemet (recimo 50km), dosega je kazalo še 50 km. Skupaj torej recimo 560km (deklarirani doseg je sicer 650). Poraba je bila torej 13,75. Za dež, avtocesto in nizko temperaturo kar ok.
DejchSLO ::
Govorim o podobnih spremembah, ki jih je dobila trojka. Avti ne dobijo prenove vsako leto.
Ja, par ročk ti bodo odvzeli.
Poraba je ok, lahko tudi zelo nizka,
Koliko je to v kWh*?
Vozim se 80% po avtocesti. Poleti je bila poraba tam okoli 12kWh/100km, pri res hitri vožnji morda do 15. Po regionalki ali po mestu pa lahko tudi samo 8. Pozimi je nekaj več, recimo od 14 do 17-18. Lifetime povprečje v 27k km, imam dobrih 15, s tem, da gas res ne "šparam".
5 (2 odrasla, 3 otroci) nase je recimo z 100% polno baterijo prišlo pozimi (na silvestrovo) in po dežju v Varaždin in nazaj (po avtocesti) , vključno z nekaj vožnje okoli (skupaj 460km). Na isti dan se je šlo še v Ljubljano gledat ognjemet (recimo 50km), dosega je kazalo še 50 km. Skupaj torej recimo 560km (deklarirani doseg je sicer 650). Poraba je bila torej 13,75. Za dež, avtocesto in nizko temperaturo kar ok.
Sm, da ni to taka poraba kot pri lastnikih BMWjev, ker so znal met tud nižjo kokr tovarniško pa tud niso šparal. :D
DamijanD ::
Kaj to pomeni, da ne šparaš "gasa"? Kakšna je potovalna hitrost na AC? Kakšna na regionalki?
m0LN4r ::
Jaz sem na testni z Y mel 22 ca. eno uro voznje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Cveto ::
Model 3 ima nižjo porabo od Y. Pa če so gor večja kolesa (kar na testnih so), je tudi večja poraba.
Jaz potegnem tudi do 160, 180, kjer se da, žal pa je glede na promet pri nas to večinoma počasneje. Kar se tiče one vožnje v Varaždin, se je vozilo po omejitvah, torej od 100 do 130.
Jaz potegnem tudi do 160, 180, kjer se da, žal pa je glede na promet pri nas to večinoma počasneje. Kar se tiče one vožnje v Varaždin, se je vozilo po omejitvah, torej od 100 do 130.
Gregor P ::
Zanimiva novica, ki zadeva predvsem Teslo
Cars will need fewer screens and more buttons to earn 5-star safety rating in Europe
... končno, bi lahko rekli
Cars will need fewer screens and more buttons to earn 5-star safety rating in Europe
Euro NCAP will introduce new testing rules in 2026 that require vehicles to have physical controls to earn the highest safety score.
... končno, bi lahko rekli
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
In kateri je potem v EU relevanten?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Moras biti pa res norec, da ploskas spremembam pravil, ki ne bodo povecale varnosti, hkrati pa naredile dodatne stroske proizvajalcem -> drazji avtomobili.
Blinder ::
naj uganem Kow, verjetno uporabljaš Applov računalnik in telefon?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kow ::
Ne. Zakaj? Sem ljubitelj tipkovnice in miske.
Poanta je bila, da neumna regulacija ves cas uvaja spremembe in proizvajalce sili v mikrooptimizacije, ki so "giant waste of resources".
Ce hoces povecati varnost avtomobilov, furaj tehnologijo "autopilota" v vsak nov avto. Hkrati pa se trudi, da bo cena novega avtomobila cim manjsa, da se bo hitreje menjal vozni park.
Poanta je bila, da neumna regulacija ves cas uvaja spremembe in proizvajalce sili v mikrooptimizacije, ki so "giant waste of resources".
Ce hoces povecati varnost avtomobilov, furaj tehnologijo "autopilota" v vsak nov avto. Hkrati pa se trudi, da bo cena novega avtomobila cim manjsa, da se bo hitreje menjal vozni park.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
In kateri je potem v EU relevanten?
Noben. Kdo še to gleda? Če isti avto (dobesedno isti), danes ocenijo s 5 zvezdicami, čez 8 let pa z 1, potem si s tem "testom" nimam kaj pomagat.
Danes so praktično vsi avti strukturno dovolj varni, zvezdice so postale brezvezne. Če že me kaj zanima o njih, si pogledam video testa na lastne oči, da vidim kako se avto sesuva, morda še kakšne sile so na potnike. Njihove zvezdice me pa ne zanimajo.
Odločitev ali rabiš neke dodatne varnostne sisteme ali ne je pa tvoja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
AgJ1 ::
Zanimiva novica, ki zadeva predvsem Teslo
Cars will need fewer screens and more buttons to earn 5-star safety rating in Europe
Euro NCAP will introduce new testing rules in 2026 that require vehicles to have physical controls to earn the highest safety score.
... končno, bi lahko rekli
Kul, bravo Evropa
kow ::
Ce imamo uporabniki tako radi knofe... bomo pac kupovali avtomobile s knofi. Da, tako preprosto je.
Gregor P ::
Uporabniki aka vozniki imamo radi "knofe", ker je to bolj varno za (med) vožnjo, ne zato, ker bi imeli fetiš nad njimi. Seveda, ko bodo čez kakšnih 30-50 let popolnoma samodejno vozeča vozila, bodo ti potem res odveč
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Ishiwatta ::
Utk ::
Ja, ker v avtih se ni nikoli šarilo po radijih dokler niso izumili večjih ekranov.
Jaz bi sicer reku, da je tega zdej kvečjemu manj. Imaš komande na volanu, celo na tesli, če se pa res hočeš igrat, se boš pa igral, če ne z ekranom pa s telefonom.
Jaz bi sicer reku, da je tega zdej kvečjemu manj. Imaš komande na volanu, celo na tesli, če se pa res hočeš igrat, se boš pa igral, če ne z ekranom pa s telefonom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Likalnik ::
Vozim 3ko let. 2020. Moje mnenje o avtomobilu je mešano - pogon, baterija, polnjenje, sistem načrtovanja poti v kombinaciji s SC je res dobro implementirano. Deluje in to dobro.
Mene recimo odsotnost ti instrument clustreja/huda pred voznikom ne moti - je tisti podatek v skrajnem levem kotu o hitrosti dovolj dobro viden, da ni moteče. Bolj me motijo zadeve kot so precej nekvalitetni sedeži, odsotnost opozarjanja vozil v slepem kotu, kot imajo implementirano normalni avtomobili s kakšno ledico v stranskih ogledalih. Ima sicer stranske kamere, ki jih vključi, ko daš smerokaz, pa nekaj zablinka na zaslonu, če kdo pripelje blizu avta mimo, ampak tisto ima zamik, ne deluje natančno in med vožnjo ne gledam na zaslon. V glavnem, po mojem mnenju bi to morali rešiti, kot imajo drugi proizvajalci s stranskimi senzorji in svetlobnim opozorilom na stranskih ogledalih.
Odsotnost senzorja za dež in posledično slabo delovanje avtomatskih brisalcev - še najbolj smešno pa je, da potem brisalci delajo po vsaki SW nadgradnji drugače in je kar malo loterija kako bodo delovali ob naslednji spremembi. Ravno včeraj sem delal zadnji update, za enkrat izgleda vzpodbudno in bolje kot je bilo do sedaj.
Naveze z android avto oz. apple avto (ali kakorkoli se že imenuje) ne pogrešam. Avto ima spotify, kar primarno uporabljam. Ima zemljevide za načrtovanje poti, s tem da lahko to naredim na tablici ali telefonu in potem pot pošljem v avto. Na zemljevidu je tudi prikaz razmer na poti, kot na google zemljevidih. Drugega pa niti ne potrebujem.
Še ena stvar, ki je nisem našel, ali je ni, je vklapljanje radija ob prometnih obvestilih. To je zame minus. Pa recimo da se (vsaj v EU) ne da izključiti piskanja ob neprivezanem potniku na zadnji klopi. Senzorji so namreč precej občutljivi in znajo piskat že, če je ISOFIX otroški sedež na zadnji klopi. Aja, avtomatske dolge/kratke luči tudi delajo, milo rečeno smešno. Kdaj ne vem a sem vklopil light show, kar naprej preklaplja. Potem pa bi rad na roke vklopil dolge, jih pa ne pusti. Mislim da bi sistem VEDNO moral pustiti ročne nastavitve uporabnika, ne glede na avtomatiko.
Zanimivo je tudi, da je "prepovedano" monitrati aftermarket vlečne kljuke - meni bi prav prišla za kolesarski prtljažnik. Fizično je montaža možna, na Tesli pa so mi med vrsticami namignili, da bi lahko bil problem z garancijo.
Rešitve v novi 3ki, kjer ni ročic za izbiro P,D,R in vklop smerokazov je pa po mojem mnenju slaba odločitev proizvajalca - me odbija od ideje o nakupu takšnega avtomobila.
All in all, je avto soliden in mi več kot zadošča za dnevno migracijo v službo, ter za kakšne vikend izlete se je tudi izkazal za več kot uporabnega in dovolj prostornega za 2 odrasla in 2 otroka.
se strinjam z napisanim...samo glede mrtvega kota bi dodal...da se ti pobarva ekran rdeče, (konkretno se zabliska rdeče), ko gre avto mimo...
Govorim o podobnih spremembah, ki jih je dobila trojka. Avti ne dobijo prenove vsako leto.
Ja, par ročk ti bodo odvzeli.
Poraba je ok, lahko tudi zelo nizka,
Koliko je to v kWh*?
Vozim se 80% po avtocesti. Poleti je bila poraba tam okoli 12kWh/100km, pri res hitri vožnji morda do 15. Po regionalki ali po mestu pa lahko tudi samo 8. Pozimi je nekaj več, recimo od 14 do 17-18. Lifetime povprečje v 27k km, imam dobrih 15, s tem, da gas res ne "šparam".
5 (2 odrasla, 3 otroci) nase je recimo z 100% polno baterijo prišlo pozimi (na silvestrovo) in po dežju v Varaždin in nazaj (po avtocesti) , vključno z nekaj vožnje okoli (skupaj 460km). Na isti dan se je šlo še v Ljubljano gledat ognjemet (recimo 50km), dosega je kazalo še 50 km. Skupaj torej recimo 560km (deklarirani doseg je sicer 650). Poraba je bila torej 13,75. Za dež, avtocesto in nizko temperaturo kar ok.
sicer ne vem kateri avto imaš, ampak kar težko verjamem napisanemu glede porabe.
pri nas, če voziš hitro 180kmh+ je poraba 20kwh+....pri normalni vožnji je pa 15 oziroma bolj 16 -17....da bi pa kdaj celo na 8kwh padla...se pa še ni v življenju zgodilo.
je pa 90% avtocesta
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
AgJ1 ::
2dark ::
Pa ker je v novi Tesli itak vožnja z enim pedalom, potem lahko ukinejo pedal zavore in dajo zavoro na ekran, ane?
To ne pomeni, da ne rabiš uporabljat zavore. Lohk se pa mal gemblaš.
Ja, ker v avtih se ni nikoli šarilo po radijih dokler niso izumili večjih ekranov.
Jaz mam v avtu dva telefona na nosilcih in veliko tablico na sprednjem steklu.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
c3p0 ::
Ja, ker v avtih se ni nikoli šarilo po radijih dokler niso izumili večjih ekranov.
Jaz bi sicer reku, da je tega zdej kvečjemu manj. Imaš komande na volanu, celo na tesli, če se pa res hočeš igrat, se boš pa igral, če ne z ekranom pa s telefonom.
Gre za taktilnost. Med gumbi boš našel pravega, če približno poznaš pozicijo, že s tipanjem, brez pogleda. Na touch ekranu precej težje.
Utk ::
Ja, res je da boš z gumbom hitreje naredil nekaj, ni pa res da se boš zarad ekrana zato zabil. Če mi nekaj ne uspe na hitro najt na ekranu, še ne pomeni, da moram potem 10 sekund gledat v ekran. Ko imaš priliko, pritisneš, če ne, boš se pač še 10 sekund več vozil s pol stopinje napačno temperaturo.
Ni treba prelagat odgovornosti na ekrane, še zmeraj je človek, ki se zabije, kriv.
Ni treba prelagat odgovornosti na ekrane, še zmeraj je človek, ki se zabije, kriv.
c3p0 ::
Na Mercu imam "navigacijski knof", ki zna tudi blokirat rotacijo levo desno. Vse se najde in uredi v menijih, z minimalno pogledi na ekran. Ampak tudi to očitno stane več, kot bi Elon dal. Da bi pa klimo +- temp. iskal v menijih, raje ne.
AgJ1 ::
Ja, res je da boš z gumbom hitreje naredil nekaj, ni pa res da se boš zarad ekrana zato zabil. Če mi nekaj ne uspe na hitro najt na ekranu, še ne pomeni, da moram potem 10 sekund gledat v ekran. Ko imaš priliko, pritisneš, če ne, boš se pač še 10 sekund več vozil s pol stopinje napačno temperaturo.
Ni treba prelagat odgovornosti na ekrane, še zmeraj je človek, ki se zabije, kriv.
Jasno, zapelješ v krožišče in boš signaliziral izhod, ko prideš na parking, ker v krožišču nisi našel pravega gumba na volanu za desni smernik, ne da bi pogledal na volan. Roger.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 74602 (14187) | FiReFTW |
» | Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9276 (4196) | deco16 |
» | Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25645 (4683) | Gregor P |