Forum » Na cesti » Nasvet za novi avto?
Nasvet za novi avto?
_Sajmon_ ::
Za 30k dobis pižoja 308 gt oprema karavan 1.5 hdi dizel 130 konjev z avt menjalnikom. WV z 1.5 tsi se ne more primerjat s pežojevim dizlskim pogonom, mu ne seže do kolen.
Sem gledal 308, a z 1.2 mlinčkom. Odpade (čeprav solidno opremljen mi je bil ponujen za 25k€). Dizla pa nočem, večinoma bom imel mestno vožnjo.
Glede ne-karavanskega avta: sem videl, da mi višje sedenje ne ustreza. Gre za zdravstvene omejitve, ki jih imam. Zato karavan. Trenutno tudi imava karavana in nama ustreza. Sva z ženo probala tudi VW Caddy 1.5. Ni bil napak, a toliko prostora v bistvu ne rabiva, pa dobavni rok je kar dolg (konec leta).
Kalibri ::
Moj G8 karavan, star 2,5 leti, problema s softwarom nima. Klime ne tikam, morda 1x letno. Je pa 1.5 eTSI. Problemov tudi nisem še imel z njim. Malo me ćudi, da bi 1.5 bil 115 KM? Da ni 1.0?
_Sajmon_ ::
"Pri Golfu me mal vznemirja da mi bo piskal pri prekoračitvah hitrosti (nov zakon z julijem). Prodajalec je rekel, da se da to izklopit, a sklepam, da moraš to naredit vsakič po vžigu (?!)."
Kdo pa garantira, da bodo to res lahko in hoteli narediti?
Ko sem bral teste, ne vem katerih avtov, je marsikje bilo omenjeno, da si ne zapomnijo nastavitev, potem ko ugasneš motor. Kolega mi je omenil, da se da določene asistenčne sisteme povsem izklopit, a s tistim servisnim modulom. Verjetno v garanciji ni ravno pametno to doma delat...
Ne vem, kaj si mislil sicer s tvojo izjavo: a da bi šel na servis in prosil, da to za vedno izklopijo (pa magari samo piskanje)? Dvomim da bi to šlo, ja,
Moj G8 karavan, star 2,5 leti, problema s softwarom nima. Klime ne tikam, morda 1x letno. Je pa 1.5 eTSI. Problemov tudi nisem še imel z njim. Malo me ćudi, da bi 1.5 bil 115 KM? Da ni 1.0?
Ja, 1.0 trivalnika ni več, so dali v ponudbo samo 1.5 s 115 ali 150KM. Ni pa več, kot kaže, verzije s cca 130KM. Sem videl, da je G8 še imel.
Kake +/- pa bi na hitro omenil po teh letih uporabe? Cena servisov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Sajmon_ ()
Utk ::
Kako da nima senzorja za dež? V to pa malo dvomim.
V Sol in Luna ga ni, dražji opremi imata kot dodatek navedeno (Gretje brisalcev s senzorjem za dež). Hm, sem morda kaj spregledal?
Prej je imela to že osnovna, samo brez gretja. Vzami vsaj tisto opremo, ki ima keyless, sej menda ni take razlike v ceni.
Jaz sem kupil toyoto, res pa da ostalih nisem niti gledal, ker sem vedel da so jajca. Sem pa kasneje vozil novo octavio par 1000 km, in se je potrdilo to kar sem vedel že prej. Toyota je waaaay boljša. Ima kakšno malenkost tudi octavia morda boljšo ali predvsem lepšo, ampak na splošno ni primerjave. Golf je pa verjetno isti. Kar me je v octaviji še najbolj zmotilo je da imaš šipo bližje glavi. Sprednjo in stransko. In na soncu se to pozna. Klima dela neke akrobacije, iz ljubega miru začne pihat kot da je zmešana, rabi 10 min pri 20 stopinjah, da se vsaj malo umiri in podobno. Pri toyoti mora bit 40 stopinj da bo več kot 3 min slišna.
Podvozje je nekak čudno, ziblje se kot na ladji.
Ekran ima boljši octavija, ampak kaj ko razen AA ni nič koristnega na njem. Še kamere ne.
Osnovna toyota ima radarski tempomat in centriranje na sredino voznega pasu, v koloni praktično sama vozi, kar pri octaviji še doplačat ne moreš.
Tudi kaka oprema, keyless, avtomatske dolge luči, avtomatska ročna, start&stop in podobno, octavia ima to vse nekak na pol rešeno, če sploh je v opremi, v toyoti pa te stvari dejansko delujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Jaz pravim, da kar ni BMW ni avto...
reče nekdo, k voz 20 let staro bencinsko E90... verjetno največji krs iz Munich-a v zadnjih 50 letih..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Sale o starih bmw-jih Aja, saj sploh niso sale, ker je vse res!
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
edi45 ::
Jaz pravim, da kar ni BMW ni avto...
Predvsem zgonjena jajca serija 3, s sumljivim poreklom iz tujine...
Jaz pravim, da kar ni BMW ni avto...
reče nekdo, k voz 20 let staro bencinsko E90... verjetno največji krs iz Munich-a v zadnjih 50 letih..
šiptar wagen
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Kalibri ::
Kake +/- pa bi na hitro omenil po teh letih uporabe? Cena servisov?
DSG je overated. Je sicer fancy, vendar ko se vozim s 15 let starim golfom z ročnim menjalnikom, vidim, da DSG nima posebnega smisla.
eTSI je tudi overated. Moti me tole izklaplanje motorja med vožnjo in jadranje (ko bo crnila baterija, ki je pod sovoznikovim sedežem, bo peklo, pa tudi DSG-ju ne vem če koristi še tole dodatno izklapljanje).
ACT je overated. Sicer skoraj ne veš, kdaj se vklopi, vendar je še nekaj, kar se lahko pokvari.
Posledično sem skoraj raje v S načinu.
Verjetno bi še vedno vzel bencinarja, morda ne bi spet karavana, ker dodatnega prostora skoraj nikoli ne rabim. je pa verjetno fajn za tiste zadaj dodatnih 5 cm prostora za sedežem.
Da ni fizičnih gumbov, me ne moti.
Servisi na uradnem so cca 200+ EUR, zadnji na 45 K je bil nekaj čez 300 z menjavo nekega filtra in zavorne tekočine. Pod kozolcem bi verjetno bila polovička.
Drugače pa je podobna zadeva kot G VI, G VII, ne vidim neke pretirane razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
_Sajmon_ ::
Hvala Kalibri za napisano. DSG pač mora biti, sicer avta ne smem vozit. Verjetno ga ne bi vzel, da bi še malo prihranil, ampak se spomnim, da sem pred nekaj leti tuhtal, da če že zamenjam avto, ima morda smisel vzet avtomatika.
Sva pa z ženo danes vozila Golfa 1.5 eTSI 150KM z DSGjem, seveda predzadnjo verzijo (mk8). Kar sem opazil s sopotnikovega sedeža je, da je morda od vseh (octavia, corola, caddy) bil še najboljše zvočno izoliran (še najbolj je bilo slišat gume-je bil R verzija), opazno nežneje deluje start/stop kot npr. pri Caddyju. Display je pač v stilu VW & Co, skratka nič novega, nov model bo imel večjega (in ga dobiš, če doplačaš zadnjo kamero, kjer zraven rabiš doplačat še večji zaslon). Tisti ACT (izklapljanje dveh valjev) se je parkrat vklopil na obvoznici. Sam ne vidim, zakaj bi bilo problematično iz vidika pokvarljivosti.
Odločitev bo težka: 27k golf proti 30k€ Corolla. Slednja ima sicer nekaj več varnostnih dodatkov (ne bistvenih zame, kot npr opozarjanje na vozila v mrtvem kotu).
Morda še zadnje vprašanje za lastnike Coroll: med testno vožnjo sem opazil, ko je motor začel delovati, da se je pojavila neka vibracija, v stilu kot če se z avtom zapelješ po tistih hrupnih označbah na cestišču. Seveda daleč ne tako izrazito, a je bilo vseeno opazno in rahlo moteče. Je to tipično?
Sva pa z ženo danes vozila Golfa 1.5 eTSI 150KM z DSGjem, seveda predzadnjo verzijo (mk8). Kar sem opazil s sopotnikovega sedeža je, da je morda od vseh (octavia, corola, caddy) bil še najboljše zvočno izoliran (še najbolj je bilo slišat gume-je bil R verzija), opazno nežneje deluje start/stop kot npr. pri Caddyju. Display je pač v stilu VW & Co, skratka nič novega, nov model bo imel večjega (in ga dobiš, če doplačaš zadnjo kamero, kjer zraven rabiš doplačat še večji zaslon). Tisti ACT (izklapljanje dveh valjev) se je parkrat vklopil na obvoznici. Sam ne vidim, zakaj bi bilo problematično iz vidika pokvarljivosti.
Odločitev bo težka: 27k golf proti 30k€ Corolla. Slednja ima sicer nekaj več varnostnih dodatkov (ne bistvenih zame, kot npr opozarjanje na vozila v mrtvem kotu).
Morda še zadnje vprašanje za lastnike Coroll: med testno vožnjo sem opazil, ko je motor začel delovati, da se je pojavila neka vibracija, v stilu kot če se z avtom zapelješ po tistih hrupnih označbah na cestišču. Seveda daleč ne tako izrazito, a je bilo vseeno opazno in rahlo moteče. Je to tipično?
Utk ::
Če je bil hladen in če si se vozil bolj počasi, morda, ker takrat on dela več kot bi samo v leru, da se čim prej segreje, itak pa pri tem polni baterijo.
Ko se enkrat voziš vsaj z neko malo hitrostjo, nima kaj trest.
Ko se enkrat voziš vsaj z neko malo hitrostjo, nima kaj trest.
Kripto mesi ::
Kako da nima senzorja za dež? V to pa malo dvomim.
V Sol in Luna ga ni, dražji opremi imata kot dodatek navedeno (Gretje brisalcev s senzorjem za dež). Hm, sem morda kaj spregledal?
Prej je imela to že osnovna, samo brez gretja. Vzami vsaj tisto opremo, ki ima keyless, sej menda ni take razlike v ceni.
Jaz sem kupil toyoto, res pa da ostalih nisem niti gledal, ker sem vedel da so jajca. Sem pa kasneje vozil novo octavio par 1000 km, in se je potrdilo to kar sem vedel že prej. Toyota je waaaay boljša. Ima kakšno malenkost tudi octavia morda boljšo ali predvsem lepšo, ampak na splošno ni primerjave. Golf je pa verjetno isti. Kar me je v octaviji še najbolj zmotilo je da imaš šipo bližje glavi. Sprednjo in stransko. In na soncu se to pozna. Klima dela neke akrobacije, iz ljubega miru začne pihat kot da je zmešana, rabi 10 min pri 20 stopinjah, da se vsaj malo umiri in podobno. Pri toyoti mora bit 40 stopinj da bo več kot 3 min slišna.
Podvozje je nekak čudno, ziblje se kot na ladji.
Ekran ima boljši octavija, ampak kaj ko razen AA ni nič koristnega na njem. Še kamere ne.
Osnovna toyota ima radarski tempomat in centriranje na sredino voznega pasu, v koloni praktično sama vozi, kar pri octaviji še doplačat ne moreš.
Tudi kaka oprema, keyless, avtomatske dolge luči, avtomatska ročna, start&stop in podobno, octavia ima to vse nekak na pol rešeno, če sploh je v opremi, v toyoti pa te stvari dejansko delujejo.
Ostalih ni gledal, octavio enkrat probal pa je najbolj pameten na forumu in kuje toyoto v zvezde. Svašta pi*** rodi
_Sajmon_ ::
Če je bil hladen in če si se vozil bolj počasi, morda, ker takrat on dela več kot bi samo v leru, da se čim prej segreje, itak pa pri tem polni baterijo.
Ko se enkrat voziš vsaj z neko malo hitrostjo, nima kaj trest.
Ma kaj naj rečem, motor ni bil hladen, ker je že šlo za vožnjo nazaj proti koncesionarju.
Utk ::
Kripto mesi je izjavil:
Ostalih ni gledal, octavio enkrat probal pa je najbolj pameten na forumu in kuje toyoto v zvezde. Svašta pi*** rodi
Octavio sem vozil kakšnih 2000 km, kar je sigurno več od vsake testne vožnje, ki je bi lahko naredil pred nakupom. In dejansko sem te stvari opazil počasi, na tisti testni vožnji v eni uri bi težko kaj opazil. Tako da sem imel kar srečo...
No, to epsko neumnost, da se motor zažene na gumb in imaš lahko ključ v žepu, ne moreš pa odklenit in zaklenit avta s ključem v žepu, sem opazil takoj.
Če je bil hladen in če si se vozil bolj počasi, morda, ker takrat on dela več kot bi samo v leru, da se čim prej segreje, itak pa pri tem polni baterijo.
Ko se enkrat voziš vsaj z neko malo hitrostjo, nima kaj trest.
Ma kaj naj rečem, motor ni bil hladen, ker je že šlo za vožnjo nazaj proti koncesionarju.
Potem bi reku, da si se malo razvadil ko motor večino časa ni delal, ko se je vklopil, te je pa začelo motit. Drugi avti v resnici stalno tako delajo, pa tega ne opaziš.
En mi je rekel, da je šel na testno vožnjo toyote in je bilo tako, ok, nič posebnega, potem se je pa vsedel nazaj v svojga dizla, ga je pa hotel takoj k mehaniku peljat, ker je naenkrat nekaj tresel :) pa ni tresel nič bolj kot prej...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
_Sajmon_ ::
Ja, ta keyless je pri Golfu in Corolli. Kako pa rešuješ v primeru, da crkne baterija? Raje bi bil na klasiki, vendar tko pač je.
Dodatek: na youtubu sem ravnokar videl primer, kako prideš do ključavnice, če keyless zataji. Očitno je workaround.
Dodatek: na youtubu sem ravnokar videl primer, kako prideš do ključavnice, če keyless zataji. Očitno je workaround.
miha98 ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
hojnikb ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
pel se enkrat s kaksnim bolj postenim avtom k E90... Sem vozil bmwja (celo novejsga od tega -- F30) precej časa, pa trenutnemu japoncu ne seze niti do kolen po voznih lastnostih... Kaj sele starejse kante, k ze majo uničeno podvozje...
Sj bos vidu kaksn presezek zanesljivosti je N46... Si bo se zelel, da bi mel francoza.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Ahim ::
Morda še zadnje vprašanje za lastnike Coroll: med testno vožnjo sem opazil, ko je motor začel delovati, da se je pojavila neka vibracija, v stilu kot če se z avtom zapelješ po tistih hrupnih označbah na cestišču. Seveda daleč ne tako izrazito, a je bilo vseeno opazno in rahlo moteče. Je to tipično?
Jaz sem podobno opazil ko sva bila na testni voznji RAV4. Ker se je isti ropot/tresenje spet pojavilo tudi po priblizno 10 km AC voznje (ko sva zapeljala dol z AC in pri 30-40 cez nadvoz), dvomim da gre samo za ogrevanje, kot pisejo. Prodajalec ni znal smiselno razloziti zakaj ropota ze ko smo na parkiriscu skupaj sedeli v avtu, kaj sele potem, ko sva ga vrnila.
Buggy ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
huh...se feryz se je zafire losal, pa je imel top model iz te crede, nwm no
Sam osebno BMW-ja nebi povohal, mogoce edin B58 motor pa se to v Supri
Toyota corolla ali VW goljf oboje ~1.5 bencinc za A-B, moj glas gre seveda corolli.
miha98 ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
pel se enkrat s kaksnim bolj postenim avtom k E90... Sem vozil bmwja (celo novejsga od tega -- F30) precej časa, pa trenutnemu japoncu ne seze niti do kolen po voznih lastnostih... Kaj sele starejse kante, k ze majo uničeno podvozje...
Sj bos vidu kaksn presezek zanesljivosti je N46... Si bo se zelel, da bi mel francoza.
Nebi menjal za megana hvala. Je le razred nižje... razmišljam o MB cla novejši modeli a ga ima kdo? Kako se izkaže ta avto? Cla 200? Bencinar?
AvtoR ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
huh...se feryz se je zafire losal, pa je imel top model iz te crede, nwm no
Sam osebno BMW-ja nebi povohal, mogoce edin B58 motor pa se to v Supri
Toyota corolla ali VW goljf oboje ~1.5 bencinc za A-B, moj glas gre seveda corolli.
Corolla karavan obstaja samo kot 1.8 ali 2.0 hibrid. 1.5l trivaljni motor obstaja samo v limuzinski varianti.
edi45 ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
Fantič, ti se še peljal nisi v BMW, v pravem pomenu seveda. Ne šiptar wagen, E90 2.0 dizl. Normalno pa da se že ta jajca pelje bolje od Megana, ki je nižji razred.
IL_DIAVOLO ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
pel se enkrat s kaksnim bolj postenim avtom k E90... Sem vozil bmwja (celo novejsga od tega -- F30) precej časa, pa trenutnemu japoncu ne seze niti do kolen po voznih lastnostih... Kaj sele starejse kante, k ze majo uničeno podvozje...
Sj bos vidu kaksn presezek zanesljivosti je N46... Si bo se zelel, da bi mel francoza.
Nebi menjal za megana hvala. Je le razred nižje... razmišljam o MB cla novejši modeli a ga ima kdo? Kako se izkaže ta avto? Cla 200? Bencinar?
Saj ves kaj pravijo, boljse nova dacia kot stari bmw.
Kripto mesi je izjavil:
Kako da nima senzorja za dež? V to pa malo dvomim.
V Sol in Luna ga ni, dražji opremi imata kot dodatek navedeno (Gretje brisalcev s senzorjem za dež). Hm, sem morda kaj spregledal?
Prej je imela to že osnovna, samo brez gretja. Vzami vsaj tisto opremo, ki ima keyless, sej menda ni take razlike v ceni.
Jaz sem kupil toyoto, res pa da ostalih nisem niti gledal, ker sem vedel da so jajca. Sem pa kasneje vozil novo octavio par 1000 km, in se je potrdilo to kar sem vedel že prej. Toyota je waaaay boljša. Ima kakšno malenkost tudi octavia morda boljšo ali predvsem lepšo, ampak na splošno ni primerjave. Golf je pa verjetno isti. Kar me je v octaviji še najbolj zmotilo je da imaš šipo bližje glavi. Sprednjo in stransko. In na soncu se to pozna. Klima dela neke akrobacije, iz ljubega miru začne pihat kot da je zmešana, rabi 10 min pri 20 stopinjah, da se vsaj malo umiri in podobno. Pri toyoti mora bit 40 stopinj da bo več kot 3 min slišna.
Podvozje je nekak čudno, ziblje se kot na ladji.
Ekran ima boljši octavija, ampak kaj ko razen AA ni nič koristnega na njem. Še kamere ne.
Osnovna toyota ima radarski tempomat in centriranje na sredino voznega pasu, v koloni praktično sama vozi, kar pri octaviji še doplačat ne moreš.
Tudi kaka oprema, keyless, avtomatske dolge luči, avtomatska ročna, start&stop in podobno, octavia ima to vse nekak na pol rešeno, če sploh je v opremi, v toyoti pa te stvari dejansko delujejo.
Ostalih ni gledal, octavio enkrat probal pa je najbolj pameten na forumu in kuje toyoto v zvezde. Svašta pi*** rodi
Argument da je v octavi-i sipa preblizu glave in ti je bolj vroče haha
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Dionis ::
Zdravo,
da podam še svoje mnenj in bom malo mešano še skušal odgovorite, glede na druge komentarje.
Zanesljivost Golfa ali Corolle, trdim da je dokaj podobno. Sem sam več let poslušam o VW-ju oz. na pri Nemcih na splošno in moje opažanje je predvsem, da se kvarijo rabljeni sploh uvoženi, ker ne veš kaj dobiš. Pri novih načeloma toliko izpadov ne vidm. Zdaj edino kar mene moti pri Golfu je to, da je letos prišel nov model oz. je samo facelift, tako da kaj veliko več, kot kot kozmetčnih popravkov najbrž ni. Drugače na splošno, ko pride nov model je dobro počakati kakšno leto ali 2, da se odkrijejo napake in se jih v proizvodnji dobaviteljev odpravi.
Kar se tiče klime se strinjam z Molnarjem. Jaz tudi ne razumem ljudi, ki ves čas nastavljajo stopnjo pihanja. Dobro temperature morda edino. Nastaviš na auto, od začetka po potrebi močenje piha, da ohladi potem samo še vzdržuje temperture in avto. piha na 1 ali drugi stopnji. To kar recimo UTK omenja, da se ful sliši. Ja morda res, morda je imel določene lopute priprte in je samo iz določenih con pihal, kar je razumljivo.
Kar se tiče nastavitev hitrosti, lahko zagotovo izklopiš. Ne moreš na primer za vedno nastaviti start-stop sistema (to je pač zaradi emisij). Slednje je meni tehnična bedarija, da je prižgana. Namreč zaradi tega moraš imeti močnejši zaganjalnik in akumulator. Tudi prej se pokvari, kot če tega ne uporabljaš. In za kaj, da priravčuješ kakšen dL/100km.
Zanimivo mi je, ko sem šel pogledati na Auto data, da ima Corolla 1.8 in 134KM in samo 212 Nm navora, Golj pa je 1,5 in 115KM ter 220Nm navora. Morda je kje napaka. Se mi ne da preverjati. Tako, da bi moral Golf biti za odtenek boljši oz. lahko rečemo da sta enaka, ker razlike ne bi smel opaziti.
Splošen opis UTK-ja, mi je skrajno bizaren, moram reči. Trditi da je waay boljša brez argumentov, mi je totalno mimo. To da Octavia nima radarskega tempomata in centriranje na sredino ne verjamem. Zagotovo ni v osnovi. Pač pri VW-ju imaš travel assist asistenco, ki ti ravno ta drži na sredini (deluje precej zadovoljivo, sploh glede na konkurenco). Verjamem pa da ima osnovna samo kakšen lane assist, ki ti gre samo do črte do črte. Vožnjo v koloni ti pelje ravno ta travel assist. v 95% tudi sam spelje, nisem pa še naštudiral, zakaj včasih ne.
Da katerim start-stop ne deluje prvič slišim oz. mi je smešno. Avtomatske dolge luči je odvisno od stopnje opreme. Matrični žarometi sem prepričan da vsi zadovoljivo delujejo. Tudi še prejšnje tehnologije ˝z valjčki˝ znajo biti presenetljivo dobri pri nekaterih. Odvisno je od modela, ker to znamki ne delajo vsi isti dobavitelji (to recimo dela Valeo, Hella,...). Tako, da ja. Sem razočaran s takimi komentarji.
Kar se tiče avtomatika. Sam ne grem nikoli več na ročnega. Sem bil v mladosti tudi sam pristaš ročnega in kako imaš s tem boljšo kontrolo vozila. To je passe. Ne pravim za avtomatike stare 20+ let, ki so res cukali. Vsaj z DSG-jem je dobro.
Moj nasvet je, da še vprašaš za ceno servisa pri Toyoti ali VW-ju. Sam bi tudi pri VW-ju raje na črno naredil servis na 15k km.
Izolacija v VW-ju sem prepričan, da je za odtenek boljši kot pri Japoncih. Zdaj opevati BMW kot oh in sploh. Jaz sem kar se tiče udobnosti vozila bil razočaran na serijo 3 (E91). Se več pričakoval. Medtem ko sem se peljal s serijo 5, je pa kot dan in noč. Tako, da je treba povedati o katerem rangu vozila se pogovarjamo. Normalno da bo en Clio očitna razlika med recimo Talismanov. Če sodiš samo po enem modelu glede udobnosti in zmogljivosti, te postavim kot nepoznavalec tehnike.
Za tisto razliko o ceni si morda dokupi še kakšen kos opreme. Jaz zelo uživam v asistečnih sistemih, res je pa tudi da delam precej kilometrov. Ne boš pa po moje z nobenim nezadovoljen. Na koncu se lahko odločiš tudi glede izgleda. Pa pač kar ti več pomeni.
da podam še svoje mnenj in bom malo mešano še skušal odgovorite, glede na druge komentarje.
Zanesljivost Golfa ali Corolle, trdim da je dokaj podobno. Sem sam več let poslušam o VW-ju oz. na pri Nemcih na splošno in moje opažanje je predvsem, da se kvarijo rabljeni sploh uvoženi, ker ne veš kaj dobiš. Pri novih načeloma toliko izpadov ne vidm. Zdaj edino kar mene moti pri Golfu je to, da je letos prišel nov model oz. je samo facelift, tako da kaj veliko več, kot kot kozmetčnih popravkov najbrž ni. Drugače na splošno, ko pride nov model je dobro počakati kakšno leto ali 2, da se odkrijejo napake in se jih v proizvodnji dobaviteljev odpravi.
Kar se tiče klime se strinjam z Molnarjem. Jaz tudi ne razumem ljudi, ki ves čas nastavljajo stopnjo pihanja. Dobro temperature morda edino. Nastaviš na auto, od začetka po potrebi močenje piha, da ohladi potem samo še vzdržuje temperture in avto. piha na 1 ali drugi stopnji. To kar recimo UTK omenja, da se ful sliši. Ja morda res, morda je imel določene lopute priprte in je samo iz določenih con pihal, kar je razumljivo.
Kar se tiče nastavitev hitrosti, lahko zagotovo izklopiš. Ne moreš na primer za vedno nastaviti start-stop sistema (to je pač zaradi emisij). Slednje je meni tehnična bedarija, da je prižgana. Namreč zaradi tega moraš imeti močnejši zaganjalnik in akumulator. Tudi prej se pokvari, kot če tega ne uporabljaš. In za kaj, da priravčuješ kakšen dL/100km.
Zanimivo mi je, ko sem šel pogledati na Auto data, da ima Corolla 1.8 in 134KM in samo 212 Nm navora, Golj pa je 1,5 in 115KM ter 220Nm navora. Morda je kje napaka. Se mi ne da preverjati. Tako, da bi moral Golf biti za odtenek boljši oz. lahko rečemo da sta enaka, ker razlike ne bi smel opaziti.
Splošen opis UTK-ja, mi je skrajno bizaren, moram reči. Trditi da je waay boljša brez argumentov, mi je totalno mimo. To da Octavia nima radarskega tempomata in centriranje na sredino ne verjamem. Zagotovo ni v osnovi. Pač pri VW-ju imaš travel assist asistenco, ki ti ravno ta drži na sredini (deluje precej zadovoljivo, sploh glede na konkurenco). Verjamem pa da ima osnovna samo kakšen lane assist, ki ti gre samo do črte do črte. Vožnjo v koloni ti pelje ravno ta travel assist. v 95% tudi sam spelje, nisem pa še naštudiral, zakaj včasih ne.
Da katerim start-stop ne deluje prvič slišim oz. mi je smešno. Avtomatske dolge luči je odvisno od stopnje opreme. Matrični žarometi sem prepričan da vsi zadovoljivo delujejo. Tudi še prejšnje tehnologije ˝z valjčki˝ znajo biti presenetljivo dobri pri nekaterih. Odvisno je od modela, ker to znamki ne delajo vsi isti dobavitelji (to recimo dela Valeo, Hella,...). Tako, da ja. Sem razočaran s takimi komentarji.
Kar se tiče avtomatika. Sam ne grem nikoli več na ročnega. Sem bil v mladosti tudi sam pristaš ročnega in kako imaš s tem boljšo kontrolo vozila. To je passe. Ne pravim za avtomatike stare 20+ let, ki so res cukali. Vsaj z DSG-jem je dobro.
Moj nasvet je, da še vprašaš za ceno servisa pri Toyoti ali VW-ju. Sam bi tudi pri VW-ju raje na črno naredil servis na 15k km.
Izolacija v VW-ju sem prepričan, da je za odtenek boljši kot pri Japoncih. Zdaj opevati BMW kot oh in sploh. Jaz sem kar se tiče udobnosti vozila bil razočaran na serijo 3 (E91). Se več pričakoval. Medtem ko sem se peljal s serijo 5, je pa kot dan in noč. Tako, da je treba povedati o katerem rangu vozila se pogovarjamo. Normalno da bo en Clio očitna razlika med recimo Talismanov. Če sodiš samo po enem modelu glede udobnosti in zmogljivosti, te postavim kot nepoznavalec tehnike.
Za tisto razliko o ceni si morda dokupi še kakšen kos opreme. Jaz zelo uživam v asistečnih sistemih, res je pa tudi da delam precej kilometrov. Ne boš pa po moje z nobenim nezadovoljen. Na koncu se lahko odločiš tudi glede izgleda. Pa pač kar ti več pomeni.
Utk ::
To kar recimo UTK omenja, da se ful sliši. Ja morda res, morda je imel določene lopute priprte in je samo iz določenih con pihal, kar je razumljivo.
Imel sem vse na avtomatsko in vse odprto. In ko smo glih pri tem, ko imaš roko na menjalniku, te iz srednjih zračnikov piha direkt po roki, ne glede kam jih obrneš.
Splošen opis UTK-ja, mi je skrajno bizaren, moram reči. Trditi da je waay boljša brez argumentov, mi je totalno mimo. To da Octavia nima radarskega tempomata in centriranje na sredino ne verjamem.
Brez argumentov? Napisal sem jih. Lahko bi šel še bolj v podrobnosti. In ne, octavia ni imela radarskega tempomata niti centriranja niti pri dodatni opremi za doplačilo do fejslifta zdaj prejšni mesec. Moraš pa vse to še zmeraj doplačat tudi pri najboljši opremi.
To z opremo je rešljivo, v skrajnem primeru pač kupiš golfa. Ampak zračniki bojo še zmeraj menda pihali po roki, start&stop bo še zmeraj svetlobna leta od hibridnega, klima bo še zmeraj glasna, šipe blizu glave, zategovanje ročne ko ugasneš je najbrž enako počasno, tako da moraš držat zavoro še 2-3 sekunde (morda avtomatiki nimajo tega problema, octavija je bila z ročnim), verjetno ima pa golf vsaj podvozje boljše, ker tisto v octaviji je precej zanič.
Glasnost na avtocesti je pa tu nekje s toyoto, jaz nisem opazil večje razlike. Malo manj vetra je slišat v octaviji, je pa motor glasnejši.
Izven avtoceste in v mestu itak škoda primerjat.
Dovolj podrobno, ali gremo še bolj? Ker lahko rečemo še kaj o 10 let garancije, verigi, obrabi zavor, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
huh...se feryz se je zafire losal, pa je imel top model iz te crede, nwm noferyz je imel do sedaj 2 kosa G11, zdaj pa G70. In pravi, da se pelje v bimerjih tako tako.
Dokler se vmes v Toyoto karjolo ne vsede. Potem se spet zave, da se v bimerjih pelje nebeško ali pa so preko noči vse ceste popravili in so luknje izginile. Verjetno je tisto prvo.
Zadnjič peljem mat naokrog, počasi kruzava po vaseh, kar naenkrat se mat začne dreti, "Počasi, počasi...".
Jaz jo gledam, kaj ji je, ko avto že malo poskoči in sva čez ležečega policaja.
Pravi tastara "A to je vse?".
"Kaj pa naj bi bilo", jo vprašam.
In pravi ona, da ko se z njunim avtom zapeljeta čez, krepko počasneje, mislita da jima bo vsa kolesa odtrgalo.
m0LN4r ::
Meni je kar se tice novih asistencnih sistemov edino kar z veseljem uporabljam tempomat.
Vse ostalo pa ne, ker me moti. Celo v novem tiguanu, ko kao neki predvideva hitrost glede na prometne znake, ovinke in potem upocasnjuje, mi je enostavno too much in prezgodaj.
Lane asist, pa tist travel, ajd ok, ampak tolerance so zelo na safe, ce vozis malo bolj na knap, bos sprozil kak varnosti mehanizem. Jaz sem ga vsaj enkrat dnevno, ker sem po mnenju racunalnika bil prehitro, preblizu...
Start/stop nujno zlo, jaz ga ze tako avtomaticno izklopim, ko pripnem pas, kot da ga ni.
Onemogocal ga nebi, ker bi znali na tehnicnem po novem preverjat.
Osebno bolj ko gledam, bolj bi vzel starga G7.5 karavana, ce bi se kje dobil dsg 2.0 tdi fertig.
Vse ostalo pa ne, ker me moti. Celo v novem tiguanu, ko kao neki predvideva hitrost glede na prometne znake, ovinke in potem upocasnjuje, mi je enostavno too much in prezgodaj.
Lane asist, pa tist travel, ajd ok, ampak tolerance so zelo na safe, ce vozis malo bolj na knap, bos sprozil kak varnosti mehanizem. Jaz sem ga vsaj enkrat dnevno, ker sem po mnenju racunalnika bil prehitro, preblizu...
Start/stop nujno zlo, jaz ga ze tako avtomaticno izklopim, ko pripnem pas, kot da ga ni.
Onemogocal ga nebi, ker bi znali na tehnicnem po novem preverjat.
Osebno bolj ko gledam, bolj bi vzel starga G7.5 karavana, ce bi se kje dobil dsg 2.0 tdi fertig.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
miha98 ::
Saj ves kaj pravijo, boljse nova dacia kot stari bmw.
Ne hvala raje stari bmw še naprej. Ravno iz prej omenjenih razlogov.
Ne hvala raje stari bmw še naprej. Ravno iz prej omenjenih razlogov.
IL_DIAVOLO ::
Ni treba da je dacia, lahko je tudi kateri drug avto, ki si ga lahko privoscis. Ce seveda ceniš miren spanec in brezskrbno voznjo in denarnico, ki nima luknje v njej.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Dionis ::
Ne vem, kolikor sem na hitro preletel, je imela tudi Octavia vsaj od 2017 ACC. Ne grem pa še bolj podrobno preverjati.
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
Dobro, to da ti piha v menjalnik, lahko ali loputo nastaviš gor ali vstran. Recimo te, ki naj bi pihala v voznika imam ali priprta delno ali čisto, ali pa usmerjena drugam. To tudi meni ne ustreza.
Kot sem omenil. Start-stop sem si ga tudi takrat ko sem imel ročni menjalnik ugašal. Kolikor se spomnil, je deloval, ko si dal menjalnik v ˝ler˝. Je pa res, da sem imel vedno avtomatsko ročno. Morda tam deluje kako drugače, da funkcionira. Tako, da kar se tega tiče se opravičujem in vzamem nazaj.
Kar se tiče zvočne izolacije sem se peljal z nekoliko starejšo, morda je pri novi kaj bolje. Meni je bila tista precej žalostna napram VW Passat B6, pa je bil že nekaj star.
Edina stvar ki jo opažam je to, da ko si na prehitovalnem pasu, in gre nekdo pred teboj iz voznega prehitevati, da ga zazna šele ko je v celoti na prehitevalnem pasu in potem zavira na polno. To bi ga moral že zaznati ko začne hoditi čez črto ali še bolje v kombinaciji s smernikom (ok slednje pri marsiketerem slovencu ta ne deluje).
Kar se tiče garancije mi je za tistih 10 let vseeno, ker to načeloma deluje pri vseh vsaj 10 let (10 let je na sklope, ki zdržijo ne pa kar na vse). Če izvzamemo kakšno serijo felerjev na motorjih. Pri VW-ju je bil feler recimo 2.0 TDI od 2005-2008. Od takrat je motor robusten (govorim za to klasiko 2.0 TDI 140KM ali novejši 150 KM).
Si pa še nekaj stvari izpustil od prej. Kar se tiče argumentov sem dejal, ker ne vem kje si dobil to, da nimajo avtomatskih žarometometov. Zdaj če si imel nižji paket z osnovnimi LED lučmi, ne moreš trditi, da ne sploh nimajo. Ponavadi so imelo avtomobili halogen, LED Basic in High LED oz. danes se opušla halogen in je osnovni LED in matrični LED.
Molnar:
Ja pri aktivnem tempomatu tudi sam nisem tega vedel. Od začetka je deloval ves čas tako, da je držal hitrost, potem pa na koncu s polnim šusem bremzal. To me je motilo in sem začel sam bremzati prej, da se tudi ni limal na rit. Sčasoma sem ugotovil, da se program uči in prilagaja tvoji vožnji, tako da tega ni bilo več.
Ja res je, pri travel assistu imaš tudi možnost da ti bere znake in glede na ovinek sam znižuje hitrost. Tisto mislm da lahko izklopiš. Načeloma aktivni tempomat uporabljam večinoma na avtocesti. Ker pri nas na balkanu to ne dela optimalno. V Nemčiji pa je to super. Problem je ker kombinira z branjem in z internim zemljevidom v vozilu in včasih je sredi avtoceste zaviral na 60km/h, čeprav ni bilo ne znaka ne nič.
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
Dobro, to da ti piha v menjalnik, lahko ali loputo nastaviš gor ali vstran. Recimo te, ki naj bi pihala v voznika imam ali priprta delno ali čisto, ali pa usmerjena drugam. To tudi meni ne ustreza.
Kot sem omenil. Start-stop sem si ga tudi takrat ko sem imel ročni menjalnik ugašal. Kolikor se spomnil, je deloval, ko si dal menjalnik v ˝ler˝. Je pa res, da sem imel vedno avtomatsko ročno. Morda tam deluje kako drugače, da funkcionira. Tako, da kar se tega tiče se opravičujem in vzamem nazaj.
Kar se tiče zvočne izolacije sem se peljal z nekoliko starejšo, morda je pri novi kaj bolje. Meni je bila tista precej žalostna napram VW Passat B6, pa je bil že nekaj star.
Edina stvar ki jo opažam je to, da ko si na prehitovalnem pasu, in gre nekdo pred teboj iz voznega prehitevati, da ga zazna šele ko je v celoti na prehitevalnem pasu in potem zavira na polno. To bi ga moral že zaznati ko začne hoditi čez črto ali še bolje v kombinaciji s smernikom (ok slednje pri marsiketerem slovencu ta ne deluje).
Kar se tiče garancije mi je za tistih 10 let vseeno, ker to načeloma deluje pri vseh vsaj 10 let (10 let je na sklope, ki zdržijo ne pa kar na vse). Če izvzamemo kakšno serijo felerjev na motorjih. Pri VW-ju je bil feler recimo 2.0 TDI od 2005-2008. Od takrat je motor robusten (govorim za to klasiko 2.0 TDI 140KM ali novejši 150 KM).
Si pa še nekaj stvari izpustil od prej. Kar se tiče argumentov sem dejal, ker ne vem kje si dobil to, da nimajo avtomatskih žarometometov. Zdaj če si imel nižji paket z osnovnimi LED lučmi, ne moreš trditi, da ne sploh nimajo. Ponavadi so imelo avtomobili halogen, LED Basic in High LED oz. danes se opušla halogen in je osnovni LED in matrični LED.
Molnar:
Ja pri aktivnem tempomatu tudi sam nisem tega vedel. Od začetka je deloval ves čas tako, da je držal hitrost, potem pa na koncu s polnim šusem bremzal. To me je motilo in sem začel sam bremzati prej, da se tudi ni limal na rit. Sčasoma sem ugotovil, da se program uči in prilagaja tvoji vožnji, tako da tega ni bilo več.
Ja res je, pri travel assistu imaš tudi možnost da ti bere znake in glede na ovinek sam znižuje hitrost. Tisto mislm da lahko izklopiš. Načeloma aktivni tempomat uporabljam večinoma na avtocesti. Ker pri nas na balkanu to ne dela optimalno. V Nemčiji pa je to super. Problem je ker kombinira z branjem in z internim zemljevidom v vozilu in včasih je sredi avtoceste zaviral na 60km/h, čeprav ni bilo ne znaka ne nič.
Utk ::
Si pa še nekaj stvari izpustil od prej. Kar se tiče argumentov sem dejal, ker ne vem kje si dobil to, da nimajo avtomatskih žarometometov. Zdaj če si imel nižji paket z osnovnimi LED lučmi, ne moreš trditi, da ne sploh nimajo. Ponavadi so imelo avtomobili halogen, LED Basic in High LED oz. danes se opušla halogen in je osnovni LED in matrični LED.
To je bilo lani, sem imel par voženj s takrat novo, in sem za hec šel na internet pogledat konfigurator. Teh stvari ni bilo niti za doplačilo. S tem da je dizel avtomatik stal čez 30 jurjev, in tudi če bi bilo to za doplačat še 5 jurjev, smo potem že v rangu ne vem česa, vsaj passata, ki pa to večinoma že itak ima. Danes je drugače samo to, da ima te stvari v dodatni opremi, in smo potem na 35 jurjih.
Start-stop sem si ga tudi takrat ko sem imel ročni menjalnik ugašal.
Zakaj si ga ugašal, če "dela"? Ugašal si ga, ker ne dela, ker ti gre na živce, itd. Zato ti pravim, da v toyoti to dejansko dela in je zelo kul, ko stojiš na rdeči v tišini, klima normalno hladno piha, ko boš speljal pa ne bo nobene drame z vžiganjem.
Dobro, to da ti piha v menjalnik, lahko ali loputo nastaviš gor ali vstran.
Nimaš kam obrnit, če imaš roko direkt na zračniku. Je čist vseeno kam je obrnjeno.
Kar se tiče garancije mi je za tistih 10 let vseeno, ker to načeloma deluje pri vseh vsaj 10 let (10 let je na sklope, ki zdržijo ne pa kar na vse).
Odpiralca teh tem se najbrž ne bi strinjala s tabo:
https://slo-tech.com/forum/t815129/0
https://slo-tech.com/forum/t819419/0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
pel se enkrat s kaksnim bolj postenim avtom k E90... Sem vozil bmwja (celo novejsga od tega -- F30) precej časa, pa trenutnemu japoncu ne seze niti do kolen po voznih lastnostih... Kaj sele starejse kante, k ze majo uničeno podvozje...
Sj bos vidu kaksn presezek zanesljivosti je N46... Si bo se zelel, da bi mel francoza.
Nebi menjal za megana hvala. Je le razred nižje... razmišljam o MB cla novejši modeli a ga ima kdo? Kako se izkaže ta avto? Cla 200? Bencinar?
Praviš da nočeš megana in v istem stavku sprašuješ, če je nemški megan uredu?
Saj ves kaj pravijo, boljse nova dacia kot stari bmw.
Ne hvala raje stari bmw še naprej. Ravno iz prej omenjenih razlogov.
nova dačia se vozi bolše kot star bmw, k se noben dotaknu ni podvozja... just sayin'...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
Meni je kar se tice novih asistencnih sistemov edino kar z veseljem uporabljam tempomat.
no indikator za mrtvi kot pride absolutno prav, sploh zdej ko je toliko motoristov po regionalkah in ko prehitevas se zna hitro zgoditi, da ga spregledas. Ostalo pa je res bolj kot ne meh.
Start-stop se da permanentno deaktivirati na nacin, da sfejkas voltazo akumulatorja (na 12,4V recimo) in se zaradi varnostnega algoritma, ki ga ima S/S vgrajen ta ne bo vec aktiviral. S temi OBD APP-i se da narediti marsikaj.
Dionis ::
Ja potem je pa žalostno, da ga takrat še imel.
Zakaj sem ga izklapljal? Ker na dolgi rok škoduje alternatorju in akumulatorju.
To mi pa nekaj ne gre skupaj. Zračnik je ponavadi nekje v višini prs, menjalnik pa cirka 30cm nižje. Tega ne razumem kako ti lahko piha. Usmeritev zračnikov lahko nastaviš gor, dol, levo in desno. Če mi boš rekel, da Octavia tega nima je pa že druga stvar, ki je kar absurdna.
Spodnjo povezavo si dal od Peugeota. Drugi link pa je kot je napisal. Če je predvidena menjava na 210.000km (če se ne motim so tudi je tudi omejitev let - slednjega nisem preverjal). Ampak, to bi moglo biti pod garancijo. Je bilo že nemalo zgodb, ko skušajo trgovci odvrniti od tega, da ali zaslužijo še nekaj poleg ali se jim ni potrebno ukvarjati s tem, ker imajo dodatno delo.
Zakaj sem ga izklapljal? Ker na dolgi rok škoduje alternatorju in akumulatorju.
To mi pa nekaj ne gre skupaj. Zračnik je ponavadi nekje v višini prs, menjalnik pa cirka 30cm nižje. Tega ne razumem kako ti lahko piha. Usmeritev zračnikov lahko nastaviš gor, dol, levo in desno. Če mi boš rekel, da Octavia tega nima je pa že druga stvar, ki je kar absurdna.
Spodnjo povezavo si dal od Peugeota. Drugi link pa je kot je napisal. Če je predvidena menjava na 210.000km (če se ne motim so tudi je tudi omejitev let - slednjega nisem preverjal). Ampak, to bi moglo biti pod garancijo. Je bilo že nemalo zgodb, ko skušajo trgovci odvrniti od tega, da ali zaslužijo še nekaj poleg ali se jim ni potrebno ukvarjati s tem, ker imajo dodatno delo.
Buggy ::
Zakaj sem ga izklapljal? Ker na dolgi rok škoduje alternatorju in akumulatorju.
tako je, zato je bila to prva stvar ki sem jo pri avtu naredil, ugasnil S/S. Pa zanemarimo pri tem tudi dejstvo da si v kroznih kriziscih ali pa kje, kjer se ustavis, cakas na luknjo v prometu, da se bos vkljucil prisoten dolocen zamik ali pa te preseneti da se ti izklopi ravno ko zelis startat...torej se varnostni moment ne samo to da je vsak zagon sok za motor, vsaj kar se klasicnih ICE tice....drugo so hybridi s S/S, kot je ze UTK povedal.
Kripto mesi ::
Moreš vedeti, da Utk je fanboy toyote in električarjev, očitno mu je pa tudi možgane skurilo, ker je sedel preblizu šipe Večina njegovih proti argumentov je debilnih.
9 let star slovenski posnetek Octavie z ACC, tipo pa bluzi, da ni opcije.
9 let star slovenski posnetek Octavie z ACC, tipo pa bluzi, da ni opcije.
_Sajmon_ ::
Glede mnenja Dionisa glede podobne zanesljivosti Corolee/Golfa bi se v grobem strinjal - morda pa bi Toyoti dal malce prednosti, ampak nek odločilen faktor pri odločitvi ni. A garancija pač pride prav, sploh zame, ker sem tip ki vztraja pri uradnih servisih.
Bi dodal še mnenje kolega, ki ima Golf Mk7, bencin 150KM, ročni menjalnik. Zadovoljen, edino pumpa za vodo mu je šla (baje dost tipična okvara).
Bi pa vprašal tule, kaj je vendarle s temi VW servisnimi intervali? Prodajalec mi reče 2 leti/30k. Za Caddyja se mi zdi, da so mi enako povedali (1.5 tsi 115km) oz. kar ti avto sam izračuna ali celo da lahko ti nastavijo fiksno na 1l/15k (hm, za firme?). Prej omenjeni kolega pa pravi, da je vozil na 1l/15k, pa nekateri ste omenili da je v vsakem primeru bolje krajši interval vzet. Skratka, a zna kdo povedat, kaj je s temi intervali?
Glede zračnih rež sem tudi sam opazil ta nizek položaj, pri Golfu in Corolli. Prvi prvem sem moral malce potelovadit pri usmeritvi rež, da mi ni pihalo, Toyota pa je bila zelo nežna. A premalo časa sem to testiral.
Glede start/stopa pa ima eTSI zelo dobro to narejeno, tako da tega ne bi izklapljal.
Da še malce popestrim debato: kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM. Sem za štos šel računat na WIZ-u, koliko bi prišlo zavarovanje pri maks. popustu in 300€ franšize in pride za konkreten model Corolle 744€ (za 2.0 motor pa 1075!!!), za Golf G8 eTSI 150KM 969€. Gre pa za zavarovanje AO in AO+, kasko, delni kasko (cesta+parkirišče).
Bi dodal še mnenje kolega, ki ima Golf Mk7, bencin 150KM, ročni menjalnik. Zadovoljen, edino pumpa za vodo mu je šla (baje dost tipična okvara).
Bi pa vprašal tule, kaj je vendarle s temi VW servisnimi intervali? Prodajalec mi reče 2 leti/30k. Za Caddyja se mi zdi, da so mi enako povedali (1.5 tsi 115km) oz. kar ti avto sam izračuna ali celo da lahko ti nastavijo fiksno na 1l/15k (hm, za firme?). Prej omenjeni kolega pa pravi, da je vozil na 1l/15k, pa nekateri ste omenili da je v vsakem primeru bolje krajši interval vzet. Skratka, a zna kdo povedat, kaj je s temi intervali?
Glede zračnih rež sem tudi sam opazil ta nizek položaj, pri Golfu in Corolli. Prvi prvem sem moral malce potelovadit pri usmeritvi rež, da mi ni pihalo, Toyota pa je bila zelo nežna. A premalo časa sem to testiral.
Glede start/stopa pa ima eTSI zelo dobro to narejeno, tako da tega ne bi izklapljal.
Da še malce popestrim debato: kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM. Sem za štos šel računat na WIZ-u, koliko bi prišlo zavarovanje pri maks. popustu in 300€ franšize in pride za konkreten model Corolle 744€ (za 2.0 motor pa 1075!!!), za Golf G8 eTSI 150KM 969€. Gre pa za zavarovanje AO in AO+, kasko, delni kasko (cesta+parkirišče).
Buggy ::
Motorno olje in filter menjam na 15Kkm, menjam ga z aftermarket po specifikacijah (Mobil 1) in ne zlabudro na servisih. Se vsi avti do sedaj pri 300Kkm niso pili olja in tudi tezav z motorjem ni bilo (cipano in terano). Torej, ce ti je strosek cca 70€ za menjavo olja tak velik problem in avta ne mislis imeti dlje casa, upostevas pac lucko v avtu, ki te na servis opozarja, sicer to naredis na 15Kkm sam, na uradnem naj ti ga pa po njihovem urniku.
edi45 ::
Glede mnenja Dionisa glede podobne zanesljivosti Corolee/Golfa bi se v grobem strinjal - morda pa bi Toyoti dal malce prednosti, ampak nek odločilen faktor pri odločitvi ni. A garancija pač pride prav, sploh zame, ker sem tip ki vztraja pri uradnih servisih.
Bi dodal še mnenje kolega, ki ima Golf Mk7, bencin 150KM, ročni menjalnik. Zadovoljen, edino pumpa za vodo mu je šla (baje dost tipična okvara).
Bi pa vprašal tule, kaj je vendarle s temi VW servisnimi intervali? Prodajalec mi reče 2 leti/30k. Za Caddyja se mi zdi, da so mi enako povedali (1.5 tsi 115km) oz. kar ti avto sam izračuna ali celo da lahko ti nastavijo fiksno na 1l/15k (hm, za firme?). Prej omenjeni kolega pa pravi, da je vozil na 1l/15k, pa nekateri ste omenili da je v vsakem primeru bolje krajši interval vzet. Skratka, a zna kdo povedat, kaj je s temi intervali?
Glede zračnih rež sem tudi sam opazil ta nizek položaj, pri Golfu in Corolli. Prvi prvem sem moral malce potelovadit pri usmeritvi rež, da mi ni pihalo, Toyota pa je bila zelo nežna. A premalo časa sem to testiral.
Glede start/stopa pa ima eTSI zelo dobro to narejeno, tako da tega ne bi izklapljal.
Da še malce popestrim debato: kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM. Sem za štos šel računat na WIZ-u, koliko bi prišlo zavarovanje pri maks. popustu in 300€ franšize in pride za konkreten model Corolle 744€ (za 2.0 motor pa 1075!!!), za Golf G8 eTSI 150KM 969€. Gre pa za zavarovanje AO in AO+, kasko, delni kasko (cesta+parkirišče).
Za zavarovanje se vedno upošteva mpc in moč KW, ki so napisani v tem primeru za Corollo se upošteva 140km oz 103kw. Vedno se gleda skupna moč pri hibridih. Recimo BMW i8 ki je PHEV in ima 1.5 3 valjni motor (mislim da 96KW), doseže skupaj z elektro motorji 374hp oz 275kw. Pri zavarovanju se bo torej gledala MPC recimo cca 100000€ in 275KW moč.
Utk ::
Zakaj sem ga izklapljal? Ker na dolgi rok škoduje alternatorju in akumulatorju.
Ja, ker je izveden slabo. Ta dražji akumulator si pa vseeno plačal, in spet ga boš ko ga boš menjal.
To mi pa nekaj ne gre skupaj. Zračnik je ponavadi nekje v višini prs, menjalnik pa cirka 30cm nižje.
Meni ne gre skupaj, da zagovarjaš octavio, pa sploh ne veš kako zgleda njena kabina. In potem očitaš MENI, ki sem v podrobnosti napisal kaj me moti, da sem brez argumentov. Bedno, stari, bedno. Na, poglej si kako to zgleda v octaviji:
Pa tudi golf nima dost drugače:
Če je predvidena menjava na 210.000km (če se ne motim so tudi je tudi omejitev let - slednjega nisem preverjal). Ampak, to bi moglo biti pod garancijo. Je bilo že nemalo zgodb, ko skušajo trgovci odvrniti od tega, da ali zaslužijo še nekaj poleg ali se jim ni potrebno ukvarjati s tem, ker imajo dodatno delo.
Če je garancija 100, 150, kolk že 1000 km, potem pri 170 pač ni v garanciji.
Dionis ::
Te razumem glede te garancije. Tudi sam se načeloma bolj ziheraški tip človeka. Samo kot sem rekel, te dolge garancije so ponavadi na take sklope, ki se izredno redko pokvarijo. Se pa strinjam, lahko ravno ti naletiš. Poznam nekaj teh zadev, ker delam v avtomobilski industriji.
To sicer na razumem kaj si želel povedati z 1L/15k km. Stvar je taka, to so v Nemčiji pričeli s tem, ker je pri njih strošek dela višji, kot v državah z nižjim standardom. Oni ponavadi tudi nimajo vozil z več kot 150k km in ga prodajo (te potem romajo na balkan itd.). Do teh kilometrov bo vsak avto normalno zdržal.
Primer mojega prejšnjega passata. Prvi lastnik je delal servis na 1 leto oz. cca 25k km in z njim naredil 180k km. Takrat sem ga jaz kupil in glede na kilometrino sem jaz na cca 4 mesece delal servise (na 17-18k km). Avto sem prodal s 400k km brez težav (dobro spustil mi je na primer kiler). Vztrajnik, turbina, motor brez težav.
Kar se tiče zavarovanja ( ne vem ali je kakšen posebej pogoj pri hibridih, ker se z njimi nisem ukvarjal) ampak zavarovanje plačuješ glede na vrednost novega vozila po MPC in glede na moč v kW.
To sicer na razumem kaj si želel povedati z 1L/15k km. Stvar je taka, to so v Nemčiji pričeli s tem, ker je pri njih strošek dela višji, kot v državah z nižjim standardom. Oni ponavadi tudi nimajo vozil z več kot 150k km in ga prodajo (te potem romajo na balkan itd.). Do teh kilometrov bo vsak avto normalno zdržal.
Primer mojega prejšnjega passata. Prvi lastnik je delal servis na 1 leto oz. cca 25k km in z njim naredil 180k km. Takrat sem ga jaz kupil in glede na kilometrino sem jaz na cca 4 mesece delal servise (na 17-18k km). Avto sem prodal s 400k km brez težav (dobro spustil mi je na primer kiler). Vztrajnik, turbina, motor brez težav.
Kar se tiče zavarovanja ( ne vem ali je kakšen posebej pogoj pri hibridih, ker se z njimi nisem ukvarjal) ampak zavarovanje plačuješ glede na vrednost novega vozila po MPC in glede na moč v kW.
Utk ::
kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM.
Upošteva se samo bencinska moč, se pravi 98 konjev. Oz. kolk je že to kw.
edi45 ::
kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM.
Upošteva se samo bencinska moč, se pravi 98 konjev. Oz. kolk je že to kw.
Ne vem če? Doma imamo 2 hibrida, res da sicer MHEV in na zav. polici je napisana skupna moč. Če je pri priklopnih kako drugače, pa ne vem
IL_DIAVOLO ::
Ok tole da so reze v visini salthebla, je res glupo in ne vem, ce bi dolgo trpel.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM.
Upošteva se samo bencinska moč, se pravi 98 konjev. Oz. kolk je že to kw.
Ne vem če? Doma imamo 2 hibrida, res da sicer MHEV in na zav. polici je napisana skupna moč. Če je pri priklopnih kako drugače, pa ne vem
Jaz imam 2,0 toyoto, ki ni niti mild niti plugin, in imam na polici samo moč bencinskega motorja.
Kaj imaš ti za nek MHEV ne vem...ampak bi reku, da ne ločiš med mild hibridom, pravim hibridom in priključnim hibridom.
edi45 ::
kakšna moč Corolle se upošteva pri zavarovanju? Sam bencinar 1.8 ima mislim da 98KM, skupna moč je v katalogu navedena 140KM.
Upošteva se samo bencinska moč, se pravi 98 konjev. Oz. kolk je že to kw.
Ne vem če? Doma imamo 2 hibrida, res da sicer MHEV in na zav. polici je napisana skupna moč. Če je pri priklopnih kako drugače, pa ne vem
Jaz imam 2,0 toyoto, ki ni niti mild niti plugin, in imam na polici samo moč bencinskega motorja.
Kaj imaš ti za nek MHEV ne vem...ampak bi reku, da ne ločiš med mild hibridom, pravim hibridom in priključnim hibridom.
Mhev je mild oz blagi hibrid, ki nima priključka. Dva imamo doma. Moj ima 210kw(skupna moč) in mi tudi na polici piše, kot v prometni.
Dionis ::
Pa če bi bral v prejšnjih komentarjih, sem se za svoje napake opravičil in vzel nazaj. Ti pa še kar trajbaš naprej. Se strinjam, da je slaba izvedba ventilacije.
Za ostalo si še vedno deloma odgovorjal oz. kar ti je ustrezalo. Ampak pustimo, ker se mi ne da več odgovarjati. Octavio sem samo službeno peljal že nekaj časa nazaj in nisem bil pozoren na to (zgleda da v hladnih mesecih). Na splošno sem zagovarjal VAG grupo, ker si kar vsepovprek nekaj govoril, pa hvalisal Toyoto kot superiorno vozilo brez konkurence. Pretiravanje je odveč.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Še izvoli aktivni tempotem, ki je bil že prej kot pred mesecem, kar si trdil. Za kW in zavarovanje si tudi narobe napisal očitno. Pa si nisi nikjer opravičil. Kot sem rekel, si selektiven in nimaš svoje podstrešja urejena.
Za ostalo si še vedno deloma odgovorjal oz. kar ti je ustrezalo. Ampak pustimo, ker se mi ne da več odgovarjati. Octavio sem samo službeno peljal že nekaj časa nazaj in nisem bil pozoren na to (zgleda da v hladnih mesecih). Na splošno sem zagovarjal VAG grupo, ker si kar vsepovprek nekaj govoril, pa hvalisal Toyoto kot superiorno vozilo brez konkurence. Pretiravanje je odveč.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Še izvoli aktivni tempotem, ki je bil že prej kot pred mesecem, kar si trdil. Za kW in zavarovanje si tudi narobe napisal očitno. Pa si nisi nikjer opravičil. Kot sem rekel, si selektiven in nimaš svoje podstrešja urejena.
miha98 ::
To ko se pelješ v BMW napram ostalim avtom vidiš da so čudo od jednog jajeta ... Ne vem smo imeli audi pa renault pa toyota pa se ne more primerjat z BMW ... Smešno je da je BMW starejši od Megana za 10 let pa mu do kolen ne segne Megan ..... Ne po voznih lastnosti, udobnosti vožnje , vzdržljivosti, zvočni izolaciji, ničemer.. Pač novejši je pa ima tač skren to je sve ...
pel se enkrat s kaksnim bolj postenim avtom k E90... Sem vozil bmwja (celo novejsga od tega -- F30) precej časa, pa trenutnemu japoncu ne seze niti do kolen po voznih lastnostih... Kaj sele starejse kante, k ze majo uničeno podvozje...
Sj bos vidu kaksn presezek zanesljivosti je N46... Si bo se zelel, da bi mel francoza.
Nebi menjal za megana hvala. Je le razred nižje... razmišljam o MB cla novejši modeli a ga ima kdo? Kako se izkaže ta avto? Cla 200? Bencinar?
Praviš da nočeš megana in v istem stavku sprašuješ, če je nemški megan uredu?
Saj ves kaj pravijo, boljse nova dacia kot stari bmw.
Ne hvala raje stari bmw še naprej. Ravno iz prej omenjenih razlogov.
nova dačia se vozi bolše kot star bmw, k se noben dotaknu ni podvozja... just sayin'...
Utk ::
Mhev je mild oz blagi hibrid, ki nima priključka.
"Pravi" hibrid, toyota recimo, ni mild, niti nima priključka.
Še izvoli aktivni tempotem, ki je bil že prej kot pred mesecem, kar si trdil.
Jaz sem napisal za lani. Jaz vem tudi da lani nisi mogel doplačat gretje sedežev, čeprav so to imele octavie že dobesedno 20 let nazaj.
Za kW in zavarovanje si tudi narobe napisal očitno.
Napisal sem prav, imam polico pred sabo na mailu. Vsak gre lahko na wiz in pogleda za 1,8 toyoto (ima 72 kw), ali pa 2,0, ima 112 kw.
Na splošno sem zagovarjal VAG grupo, ker si kar vsepovprek nekaj govoril,
Nič nisem "vsepovprek" govoril, ampak sem točno napisal kaj me moti. In napisel sem tudi, da opremo se da rešit, pač kupiš golfa če ne drugače, ampak drugih stvari se pa ne da.
Kaj točno si pa ti napisal? Nič.
Pa si nisi nikjer opravičil.
Za kaj se naj bi opravičil? Ker sem užalil tvojo znamko, da ni najboljša ne svetu? Buhu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6465 (2990) | a_borlak |
» | Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 8804 (5663) | mr_chai |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51519 (34178) | GR2 |