» »

Nov avto?

Nov avto?

Kekokekič ::

kriptobog je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Vsak pameten kupec gleda tudi na izgubo vrednosti oz. TCO. Na koncu je bistveno koliko daš za avto po x letih uporabe, ne koliko plačaš zanj, ko ga odpelješ iz salona.


Za avto daš toliko kot stane. NA to koliko bo vreden čez 5 let gledajo samo bebci. Nov avto itak voziš več kot 5 let, razen če vmes pridejo druge potrebe in zamenjaš.


Pri nas je sosed zamenjal avto. Kupil je nekaj rabljenega za cca. 20k€ (ocenjujem glede na model in znamko). Potem je ugotovil, da se bo v službo vozil z vlakom, da bo z avtom prevozil manj km in ga bo lahko kasneje za več prodal zaradi tega...;((

Utk ::

Potem bi lahk tudi možgane prodal, očitno niso kaj dost rabljeni.

kriptobog ::

Kekokekič je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Vsak pameten kupec gleda tudi na izgubo vrednosti oz. TCO. Na koncu je bistveno koliko daš za avto po x letih uporabe, ne koliko plačaš zanj, ko ga odpelješ iz salona.


Za avto daš toliko kot stane. NA to koliko bo vreden čez 5 let gledajo samo bebci. Nov avto itak voziš več kot 5 let, razen če vmes pridejo druge potrebe in zamenjaš.


Pri nas je sosed zamenjal avto. Kupil je nekaj rabljenega za cca. 20k€ (ocenjujem glede na model in znamko). Potem je ugotovil, da se bo v službo vozil z vlakom, da bo z avtom prevozil manj km in ga bo lahko kasneje za več prodal zaradi tega...;((


Ampak verjetni ni pri nakupu gledal na to, koliko bo avt ovreden čez x let? Kot, da se avto kupu za naložbo lol.

Buggy ::

Cene avtov so sle v zadnjem letu ali dveh kar konkretno gor.
Sam sem avgusta 2020 pripeljal avto iz DE (16% davek) in placal se stari "ta drag" DMV pa ga lahko zdej po dveh letih in 40Kkm dodatno, glede na cene na Mobile.de in tudi pri nas, prodam po isti ceni ce ne celo drazje. To je pac fakt.

Mike_Rotch ::

Utk je izjavil:

Zame je denar, ki ga dam za avto, odpisan. Ker ga nameravam imet do konca. Zakaj bi kupil avto za katerga ne verjemam, da mi bo služil 10-12 let? Če ne koncu dobiš jurja ali 2 za njega, je pa čisto vseeno.


Večini ljudi za jurja razlike ni vseeno. Pa v veliko primerih je razlika lahko bistveno višja kot jurja.

VW passat, ki je 10 let nazaj stal 40 jurjev je danes vreden cca. 10, 12 jurjev. VW Multivan, ki je nov stal podobno, je danes vreden 20-25k.

Če ti je za 10-15k razlike vseeno super, good for you. Meni ni.

Nov avto itak voziš več kot 5 let, razen če vmes pridejo druge potrebe in zamenjaš.


To je kakšno univerzalno pravilo?

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Utk je izjavil:

Zame je denar, ki ga dam za avto, odpisan. Ker ga nameravam imet do konca. Zakaj bi kupil avto za katerga ne verjemam, da mi bo služil 10-12 let? Če ne koncu dobiš jurja ali 2 za njega, je pa čisto vseeno.


Večini ljudi za jurja razlike ni vseeno. Pa v veliko primerih je razlika lahko bistveno višja kot jurja.

VW passat, ki je 10 let nazaj stal 40 jurjev je danes vreden cca. 10, 12 jurjev. VW Multivan, ki je nov stal podobno, je danes vreden 20-25k.

Če ti je za 10-15k razlike vseeno super, good for you. Meni ni.

Nov avto itak voziš več kot 5 let, razen če vmes pridejo druge potrebe in zamenjaš.


To je kakšno univerzalno pravilo?


In kaj ima to veze ko kupiš avto? Ga kupiš zato da bo držal vrednost? Se bolje pelje, če bo čez 5 let več vreden kot korejec?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Utk ::

VW passat, ki je 10 let nazaj stal 40 jurjev je danes vreden cca. 10, 12 jurjev. VW Multivan, ki je nov stal podobno, je danes vreden 20-25k.

Pa boš zato kupil multivana namesto passata? Če vzamemo pa insignio za 40 jurjev, je danes verjetno res vredna 5 jurjev manj kot passat. Ampak si se teh 10 let vozil like a boss. In bi moral takrat dat 50 jurjev za takega passata. Nič kaj dost se tu ne moreš naučit.

Se bolje pelje, če bo čez 5 let več vreden kot korejec?

Sej v resnici ne bo.

Mike_Rotch ::

In kaj ima to veze ko kupiš avto? Ga kupiš zato da bo držal vrednost? Se bolje pelje, če bo čez 5 let več vreden kot korejec?


Kako to misliš? Resno sprašuješ zakaj je pomemben strošek avtomobila?

Malo višje vidiš kako se nekateri drkajo koliko ima avto porabe na 2 decimalki natančno, pri izgubi vrednosti bi pa kar v zrak metali tisočake. Malo dolgoročnega razmišljanja ne škodi.

Pa boš zato kupil multivana namesto passata? Če vzamemo pa insignio za 40 jurjev, je danes verjetno res vredna 5 jurjev manj kot passat. Ampak si se teh 10 let vozil like a boss. In bi moral takrat dat 50 jurjev za takega passata. Nič kaj dost se tu ne moreš naučit.


Ne vem, mogoče. Mogoče kdo kupi Multivana namesto Golfa za 10 jurjev manj, ker si poračuna, da bo čez 10 let TCO podoben. Sicer sem ta dva avta uporabil kot primer, ker en drži ceno bistveno boljše kot drugi.

Tudi tvoj primer z Insignio je OK. Če greš v nakup zavestno z razumevanjem, da razlika v ceni novega avtomobila ne pove vsega.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

In kaj ima to veze ko kupiš avto? Ga kupiš zato da bo držal vrednost? Se bolje pelje, če bo čez 5 let več vreden kot korejec?


Kako to misliš? Resno sprašuješ zakaj je pomemben strošek avtomobila?

Malo višje vidiš kako se nekateri drkajo koliko ima avto porabe na 2 decimalki natančno, pri izgubi vrednosti bi pa kar v zrak metali tisočake. Malo dolgoročnega razmišljanja ne škodi.

Pa boš zato kupil multivana namesto passata? Če vzamemo pa insignio za 40 jurjev, je danes verjetno res vredna 5 jurjev manj kot passat. Ampak si se teh 10 let vozil like a boss. In bi moral takrat dat 50 jurjev za takega passata. Nič kaj dost se tu ne moreš naučit.


Ne vem, mogoče. Mogoče kdo kupi Multivana namesto Golfa za 10 jurjev manj, ker si poračuna, da bo čez 10 let TCO podoben. Sicer sem ta dva avta uporabil kot primer, ker en drži ceno bistveno boljše kot drugi.

Tudi tvoj primer z Insignio je OK. Če greš v nakup zavestno z razumevanjem, da razlika v ceni novega avtomobila ne pove vsega.


Torej, če kupiš VWja, ki bolje drži vrednost, kot kak korejec ful prišparša al kako? Res ne zastopim, kaj ima pri nakupu veze, koliko bo avto držal vrednot. Stroški bodo isti ali bo držal vrednost ali ne.

Mike_Rotch ::

Torej, če kupiš VWja, ki bolje drži vrednost, kot kak korejec ful prišparša al kako?


Odvisno od VWja. Če bi prebral preden pišeš bi videl, da sem zgoraj napisal, da nekatere KIE držijo vrednost boljše od Passatov.

Res ne zastopim, kaj ima pri nakupu veze, koliko bo avto držal vrednot. Stroški bodo isti ali bo držal vrednost ali ne.


Avto A
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 15.000 eur

Avto B
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 10.000 eur

Če predpostavljamo, da so redni stroški (poraba, zavarovanje, servisi) podobni te bo Avto B stal 5.000 eur več kot Avto A. Bo držalo?

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Torej, če kupiš VWja, ki bolje drži vrednost, kot kak korejec ful prišparša al kako?


Odvisno od VWja. Če bi prebral preden pišeš bi videl, da sem zgoraj napisal, da nekatere KIE držijo vrednost boljše od Passatov.

Res ne zastopim, kaj ima pri nakupu veze, koliko bo avto držal vrednot. Stroški bodo isti ali bo držal vrednost ali ne.


Avto A
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 15.000 eur

Avto B
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 10.000 eur

Če predpostavljamo, da so redni stroški (poraba, zavarovanje, servisi) podobni te bo Avto B stal 5.000 eur več kot Avto A. Bo držalo?


Ne bo držalo. Oba avta staneta 30k in če so redni stroški podobni, te bosta oba avta stala enako.

Lonsarg ::

Veze ima za tiste ki prodajo avto dokaj kmalu (kar je sicer precej financno potratno). Ce pa imas avto 10+ let pa itak celo nabavno vrednost "skuris" in na koncu prodas za drobiz.

Mike_Rotch ::

Ne bo držalo. Oba avta staneta 30k in če so redni stroški podobni, te bosta oba avta stala enako.


Tistih 5 jurjev več, ki jih dobiš ob prodaji je pa kaj?

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ne bo držalo. Oba avta staneta 30k in če so redni stroški podobni, te bosta oba avta stala enako.


Tistih 5 jurjev več, ki jih dobiš ob prodaji je pa kaj?


Ob nakupu avta gledaš kaj boš bolje prodal? Kupuješ avto za vozit ali za prodajo? Če ga kupiš za vozit tvoje razmišljanje ne drži. Če kupiš za pridajo, potem drži.

Mike_Rotch ::

Joj si trd. Seveda gledaš tudi na prodajno vrednost, če si kolikor toliko pameten.

Če gledaš na porabo, na ceno servisov, ceno zavarovanja je logično, da boš pogledal tudi na izgubo vrednosti.

Če ti je pa vseeno za to koliko avto stane je pa debata itak odveč. Greš v salon in kupiš kar ti je všeč. V tem primeru je debata okoli denarja povsem brezpredmetna (tudi debata o nabavni ceni in stroških vzdrževanja, da se razumemo).

Utk ::

Ma izguba vrednosti je pri podobnih avtih v resnici zelo podobna. Pri kompaktih za 20 jurjev je takšna kot je. Pri premiumih za 80 jurjev je pač malo drugačna. Upoštevat moraš če se odločaš med avtom za 30 jurjev in 60. Ne pa med podobnim za 22 ali 23.

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Joj si trd. Seveda gledaš tudi na prodajno vrednost, če si kolikor toliko pameten.

Če gledaš na porabo, na ceno servisov, ceno zavarovanja je logično, da boš pogledal tudi na izgubo vrednosti.

Če ti je pa vseeno za to koliko avto stane je pa debata itak odveč. Greš v salon in kupiš kar ti je všeč. V tem primeru je debata okoli denarja povsem brezpredmetna (tudi debata o nabavni ceni in stroških vzdrževanja, da se razumemo).


Jao slovenčki in vaše "naložbe" v avte.... Avto stane toliko kot stane ko ga kupiš in te stane naprej toliko kot stane vzdrževanje. Avto kupiš za vozit. Avta ne kupiš zato, da ga boš čimboilje prodal. Avto ni naložba, zato o izgubi vrednosti težko govoriš. Avto kupiuš, da ga voziš. Če ga kupiš za vozit narediš 200k km in več, ali pa ga voziš 10+ let. Takrat je izguba vrednosti totalno brezpredmetna.

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:


Avto A
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 15.000 eur

Avto B
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 10.000 eur

Če predpostavljamo, da so redni stroški (poraba, zavarovanje, servisi) podobni te bo Avto B stal 5.000 eur več kot Avto A. Bo držalo?
Lej, to lahko drži, seveda te bo avto B stal več, če gledaš TCO.
Ampak, in velik ampak je, kako hudiča veš da bo vreden 5k več? Enkrat ga dobi toča/butne na parkingu/itd pa bo kljub popravilu vreden precej manj (če koga ne nategneš). Če bi bil zihr, potem se to izide, ampak v realnosti je vsak dan izpostavljen velikim tveganjem. Avto pač ni naložba, ampak strošek.
vires in numeris

kriptobog ::

energetik je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:


Avto A
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 15.000 eur

Avto B
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 10.000 eur

Če predpostavljamo, da so redni stroški (poraba, zavarovanje, servisi) podobni te bo Avto B stal 5.000 eur več kot Avto A. Bo držalo?
Lej, to lahko drži, seveda te bo avto B stal več, če gledaš TCO.
Ampak, in velik ampak je, kako hudiča veš da bo vreden 5k več? Enkrat ga dobi toča/butne na parkingu/itd pa bo kljub popravilu vreden precej manj (če koga ne nategneš). Če bi bil zihr, potem se to izide, ampak v realnosti je vsak dan izpostavljen velikim tveganjem. Avto pač ni naložba, ampak strošek.


Ja potem pa štrik in se obesit, ker bo vrednost nižja. To slovenček ne more prenesti. Nori na pleh. Važno, da je avto boljši kot sosedov in da ima višjo vrednost, čeprav ga ne prodajaš.

Mike_Rotch ::

Avto kupiuš, da ga voziš. Če ga kupiš za vozit narediš 200k km in več, ali pa ga voziš 10+ let. Takrat je izguba vrednosti totalno brezpredmetna.


Sem ti prej na primeru pokazal, da ni brezpredmetna, daleč od tega. Poleg tega ne kupujejo vsi avtomobila za 10+ let.

Ampak, in velik ampak je, kako hudiča veš da bo vreden 5k več? Enkrat ga dobi toča/butne na parkingu/itd pa bo kljub popravilu vreden precej manj (če koga ne nategneš). Če bi bil zihr, potem se to izide, ampak v realnosti je vsak dan izpostavljen velikim tveganjem. Avto pač ni naložba, ampak strošek.


Verjetnost, da ti avto dobi toča je popolnoma enaka, ne glede na znamko avtomobila, je res?

Sicer se strinjam, da je avto strošek. Ampak vsak želi, da je avto čim nižji strošek, se strinjaš? Če bi ti bilo vseeno za stroške verjetno ne bi vozil hibrida ampak bi se vsi prevažali v V8 zverinah.

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Avto kupiuš, da ga voziš. Če ga kupiš za vozit narediš 200k km in več, ali pa ga voziš 10+ let. Takrat je izguba vrednosti totalno brezpredmetna.


Sem ti prej na primeru pokazal, da ni brezpredmetna, daleč od tega. Poleg tega ne kupujejo vsi avtomobila za 10+ let.

Ampak, in velik ampak je, kako hudiča veš da bo vreden 5k več? Enkrat ga dobi toča/butne na parkingu/itd pa bo kljub popravilu vreden precej manj (če koga ne nategneš). Če bi bil zihr, potem se to izide, ampak v realnosti je vsak dan izpostavljen velikim tveganjem. Avto pač ni naložba, ampak strošek.


Verjetnost, da ti avto dobi toča je popolnoma enaka, ne glede na znamko avtomobila, je res?

Sicer se strinjam, da je avto strošek. Ampak vsak želi, da je avto čim nižji strošek, se strinjaš? Če bi ti bilo vseeno za stroške verjetno ne bi vozil hibrida ampak bi se vsi prevažali v V8 zverinah.



Ja, ampak storšekj bo isti ali je tvoj rabljen avto vreden 10k ali 15k. Če ga voziš je popolnoma vseeno kakšno vrednost ima.

m0LN4r ::

Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100, zagrabi šele v 3. prestavi.
Mislim, 15s ne mores porinit krivdo na gume. To je pac nesposobnost pri speljevanju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100, zagrabi šele v 3. prestavi.
Mislim, 15s ne mores porinit krivdo na gume. To je pac nesposobnost pri speljevanju.

Pa sej je jasno, da ne zna vozit.

Mike_Rotch ::

Če ga voziš je popolnoma vseeno kakšno vrednost ima.


Seveda. Ampak govorimo o vrednosti pri prodaji. Samo tebi uspe zabluziti v neke nerelevantne teme.

m0LN4r ::

kriptobog je izjavil:

energetik je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:


Avto A
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 15.000 eur

Avto B
Nabavna vrednost 30.000 eur
Prodajna vrednost po x letih 10.000 eur

Če predpostavljamo, da so redni stroški (poraba, zavarovanje, servisi) podobni te bo Avto B stal 5.000 eur več kot Avto A. Bo držalo?
Lej, to lahko drži, seveda te bo avto B stal več, če gledaš TCO.
Ampak, in velik ampak je, kako hudiča veš da bo vreden 5k več? Enkrat ga dobi toča/butne na parkingu/itd pa bo kljub popravilu vreden precej manj (če koga ne nategneš). Če bi bil zihr, potem se to izide, ampak v realnosti je vsak dan izpostavljen velikim tveganjem. Avto pač ni naložba, ampak strošek.


Ja potem pa štrik in se obesit, ker bo vrednost nižja. To slovenček ne more prenesti. Nori na pleh. Važno, da je avto boljši kot sosedov in da ima višjo vrednost, čeprav ga ne prodajaš.

Slovenci niso nori na pleh, pa kaj vam je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

John Doe 71 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Joj si trd. Seveda gledaš tudi na prodajno vrednost, če si kolikor toliko pameten.

Če gledaš na porabo, na ceno servisov, ceno zavarovanja je logično, da boš pogledal tudi na izgubo vrednosti.

Najceneje se voziš, če imaš avto čim dlje. In to ni 10-12 let ko se tukaj pravi. Po 10 let sem imel jaz pri Astri H še prvi jermen in prve diske. Edino kar sem rabil menjati je bil termostat.
To kar delajo ti presrani Ljubljančani, da menjajo avto na vsakih 5 let, pač ni racionalno. Jaz sem dal za svojega z lizingom vred skoraj 25kEUR, še niti 5 let ni, pa je vreden samo še 9kEUR v avtohiši, privat pa tudi ne verjamem da bi več dobil, ker je 1.6 turbobencinar.
In zdaj naj kaj, dajem vsakih 5 let 16kEUR samo za izgubo vrednosti? To bi moral imet plačo 5kEUR namesto mojih še ne 1,5kEUR. Pa tudi v tem primeru bi bila bedarija menjat na 5 let, ampak bi namesto sedanjih 20 let, na 10 let.
Ja, Golf precej bolj drži vrednost (se mi ne da zdaj gledat, ampak so 2017 letniki verjetno 14kEUR). Ampak kaj ko so tudi novi 30kEUR, Astre so pa 20-25kEUR, sem ravno včeraj gledal. Tako da na koncu pride še dražje.

Sem pa zadnji mesec videl na cesti še Cordobo GLX iz cca. 1995, Punta 2 iz cca. 2000 (ta je bil kanta že 10 let nazaj, ne vem kako se to še pelje). Cliotov je verjetno sicer na naših cestah že več trojk, ampak dvojk iz okoli 2000 je tudi še kar nekaj.
Tako da lahko rečemo da gre avto 20 let brez večjih problemov. In če imaš avto za 20 let, je takrat vreden samo še 100-500EUR. Tako da o izgubi vrednosti nima smisla govorit, če nimaš plače vsaj ene 3kEUR. To ti na mesec sigurno ostane jurja in imaš za nov avto v 24 mesecih. To se pa potem splača razmišljat kateri avto bo najbolje obdržal vrednost.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:


Ampak, in velik ampak je, kako hudiča veš da bo vreden 5k več? Enkrat ga dobi toča/butne na parkingu/itd pa bo kljub popravilu vreden precej manj (če koga ne nategneš). Če bi bil zihr, potem se to izide, ampak v realnosti je vsak dan izpostavljen velikim tveganjem. Avto pač ni naložba, ampak strošek.


Verjetnost, da ti avto dobi toča je popolnoma enaka, ne glede na znamko avtomobila, je res?

Sicer se strinjam, da je avto strošek. Ampak vsak želi, da je avto čim nižji strošek, se strinjaš? Če bi ti bilo vseeno za stroške verjetno ne bi vozil hibrida ampak bi se vsi prevažali v V8 zverinah.
In od kje ti informacija, da neki model ravno 5k dražji rabljen in da če bo oba zbila toča, da bo razlika še vedno 5k? To je samo ugibanje, dejanska prodajna cena pa bo odvisna od nešteto spremenljivk, od tega kako se ti mudi s prodajo, do tega kako pazljiv bo kupec, še od vremena.
vires in numeris

m0LN4r ::

Po 10 let sem imel jaz pri Astri H še prvi jermen in prve diske.
Si se sploh vozil?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Če ga voziš je popolnoma vseeno kakšno vrednost ima.


Seveda. Ampak govorimo o vrednosti pri prodaji. Samo tebi uspe zabluziti v neke nerelevantne teme.


Ti bluziš. Če govorimo o nakupu. A ti že ob nakupu razmišljaš o prodaji? Če je tako, potem vzameš kako verzijo leasinga in po x letih samo zamenjaš avto, plačuješ pa isto.

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100, zagrabi šele v 3. prestavi.
Mislim, 15s ne mores porinit krivdo na gume. To je pac nesposobnost pri speljevanju.
Ne sploh ne. Si ti imel fiziko v šoli?
Lahko imaš 1MW motor, pa boš imel 15s do 100, če te moči ne moreš spraviti na cesto zaradi dežja. Nobena, še tako superduper guma ne bo imela na mokri cesti koeficienta lepenja kaj dosti večjega od nekje 0,9 in to ti je ultimativna omejitev.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

energetik je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100, zagrabi šele v 3. prestavi.
Mislim, 15s ne mores porinit krivdo na gume. To je pac nesposobnost pri speljevanju.
Ne sploh ne. Si ti imel fiziko v šoli?
Lahko imaš 1MW motor, pa boš imel 15s do 100, če te moči ne moreš spraviti na cesto zaradi dežja.

Fizika mi je jasna, ampak 15s do 100 speljem jaz na snegu pa ce mam miljon KM.
Ampak ce kot butl pritiskas na gas pedal, ti tudi fizika ne pomaga.

Upam da trolas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

John Doe 71 ::

m0LN4r je izjavil:

Po 10 let sem imel jaz pri Astri H še prvi jermen in prve diske.
Si se sploh vozil?

Uf, veš kako. Tako kot sem jaz vozil ta avto, ti še nisi videl, edino če si bil kdaj na Nurburgringu. Je bil atomsferec in ni imel nič proti, če si dajal pri 90 v drugo, tako da zavor sploh nisem rabil.

m0LN4r ::

PS: Ajd mogoce, ce je cunami in po bregu dol dere voda. Pol je res tezko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mike_Rotch ::

In od kje ti informacija, da neki model ravno 5k dražji rabljen in da če bo oba zbila toča, da bo razlika še vedno 5k? To je samo ugibanje, dejanska prodajna cena pa bo odvisna od nešteto spremenljivk, od tega kako se ti mudi s prodajo, do tega kako pazljiv bo kupec, še od vremena.


Podatki o izgubi vrednosti določenih modelov in znamk so dostopni. Nakup točno določenega modela avtomobila je spremenljivka, ki jo lahko kontroliraš. Vse ostalo je bolj ali manj nepomembno.

Na vreme nimaš vpliva. Paziš lahko pa vse avtomobile enako.

Ampak pustimo to. Važno, da avto porabi 4,66 namesto 5,21

m0LN4r ::

John Doe 71 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Po 10 let sem imel jaz pri Astri H še prvi jermen in prve diske.
Si se sploh vozil?

Uf, veš kako. Tako kot sem jaz vozil ta avto, ti še nisi videl, edino če si bil kdaj na Nurburgringu. Je bil atomsferec in ni imel nič proti, če si dajal pri 90 v drugo, tako da zavor sploh nisem rabil.

Saj pa zato pravim, ce zavor nisi rabil, se nisi dovolj hitro peljal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

John Doe 71 ::

m0LN4r je izjavil:

Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100, zagrabi šele v 3. prestavi.
Mislim, 15s ne mores porinit krivdo na gume. To je pac nesposobnost pri speljevanju.

OK, nisem meril, ampak včeraj mi pri speljevanju iz AC na glavno cesto ni nič prijelo. Valda če že prej veš, da je slaba podlaga, da se da speljat tako da takoj ko je možno prešaltaš v 2. in 3.
Sposobnost speljevanja imam drugače zelo dobro, ampak vsakič že prej vedeti koliko bo prijelo, moraš biti pa že jasnoviden. Pač izkušnje, na tem mestu in na mokri podlagi bom naslednjič verjetno vedel kako in kaj, da bom speljal hitreje. Itak pa jaz počakam da gre tisti na glavni mimo, tudi če je še 300m stran, tako da ni nobene pene kako hitro speljem.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:


Saj pa zato pravim, ce zavor nisi rabil, se nisi dovolj hitro peljal.

Lej, on je naredil s tisto astro morda 6000 km letno. Kar naj potrdi...
Res da je teh 6000 km divjal, ampak to še ne pomeni, da zna vozit.

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

In od kje ti informacija, da neki model ravno 5k dražji rabljen in da če bo oba zbila toča, da bo razlika še vedno 5k? To je samo ugibanje, dejanska prodajna cena pa bo odvisna od nešteto spremenljivk, od tega kako se ti mudi s prodajo, do tega kako pazljiv bo kupec, še od vremena.


Podatki o izgubi vrednosti določenih modelov in znamk so dostopni. Nakup točno določenega modela avtomobila je spremenljivka, ki jo lahko kontroliraš. Vse ostalo je bolj ali manj nepomembno.

Na vreme nimaš vpliva. Paziš lahko pa vse avtomobile enako.

Ampak pustimo to. Važno, da avto porabi 4,66 namesto 5,21


Tako, ker če je tvoj avto po 10 letih vreden 10k, namesto 5k, se ti to nikjer ne pozna, če se voziš. Poraba se pa pozna.

Sem pred 9 leti kupil Focusa in ga zvozil do 350k km. Ko sem ga prodajal je bil avto ocenjen 3k manj, kot Focusi s pod 200k km. Tako, da to koliko drži vrednost je bedarija, če kupiš avto za vozit. Ko ga zvoziš pač ne bo držal tvoje pričakovane vrednosti. In po 350k km mi je popolnoma vseeno ali je avto vreden 5k ali pa če gre v prešo. Zame je odslužil svoj namen in grem po drugega in vozim spet do konca.

John Doe 71 ::

m0LN4r je izjavil:

Saj pa zato pravim, ce zavor nisi rabil, se nisi dovolj hitro peljal.

O, sem postavil kar nekaj rekordov pri vožnji na šiht, tudi 9min na 11km, takrat sem sicer verjetno bolj zaviral. Ampak na splošno se pa še dobro spomnim, da sem pri tem avtu najmanj rabil zavore. Pri 200KM sem rabil precej več zavirat kot samo pri 100KM.

m0LN4r je izjavil:

Ampak ce kot butl pritiskas na gas pedal, ti tudi fizika ne pomaga.

Toliko pa že vem da z 200KM motorjem v prvi prestavi na mokrem ne pritisnem plina do podna pri speljevanju. Dejansko so bile te gume že na začetku 4. sezone trde na otip, zdaj je pa že konec 5. sezone in jih bom ponucal še za čez poletje. Ker da je minus samo speljevanje na mokrem, se pa res da prepeljat teh 7 mesecev. No po mokrih ovinkih seveda tudi ni več za pretiravat.
V skrajnem primeru lahko speljuješ tudi v 2., čeprav za sklopko je bolje da se vsaj premakneš iz mesta v 1.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:

In od kje ti informacija, da neki model ravno 5k dražji rabljen in da če bo oba zbila toča, da bo razlika še vedno 5k? To je samo ugibanje, dejanska prodajna cena pa bo odvisna od nešteto spremenljivk, od tega kako se ti mudi s prodajo, do tega kako pazljiv bo kupec, še od vremena.


Podatki o izgubi vrednosti določenih modelov in znamk so dostopni. Nakup točno določenega modela avtomobila je spremenljivka, ki jo lahko kontroliraš. Vse ostalo je bolj ali manj nepomembno.

Na vreme nimaš vpliva. Paziš lahko pa vse avtomobile enako.

Ampak pustimo to. Važno, da avto porabi 4,66 namesto 5,21
Ja, to je važno, če se veliko voziš in imaš avto vsaj 12-15let. Kaj bo z avtom, katerim koli, čez 15 let, lahko samo ugibaš, kot je napisal kriptobog, takrat je že zdavnaj zamortiziran, ali boš dobil takrat 2 ali 3kEUR je pa bolj odvisno od ohranjenosti kot pa od znamke ali modela. Seveda če govorimo o "ljudskih avtih" cene nekje 18-25kEUR novi. Dober si mi ti, če veš za koliko boš lahko prodal svoje vozilo čez 12-15let pri 300tkm in nešteto izpostavljanjem vremenu, prometu, parkiriščem.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

John Doe 71 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Saj pa zato pravim, ce zavor nisi rabil, se nisi dovolj hitro peljal.

O, sem postavil kar nekaj rekordov pri vožnji na šiht, tudi 9min na 11km, takrat sem sicer verjetno bolj zaviral. Ampak na splošno se pa še dobro spomnim, da sem pri tem avtu najmanj rabil zavore. Pri 200KM sem rabil precej več zavirat kot samo pri 100KM.

9 minut je kaj 10km, to se avto niti pravilno ne segreje. Je pa fajn, da mas diske iz unobtaniuma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

John Doe 71 ::

To mi je jasno da hitra vožnja na samo 10km poteh ni nič dobrega za avto. Sem probal do 3k rpm vsaj prve 4km, potem z novim avtom celo prej delal kroge, več se pa pač ne da naredit.
Zato mi je ta 32km vožnja po AC celo bolj všeč, ker mi veliko pomeni zdravje avta. Tukaj iz Radovljice ne prehitevaš do tunela in si že zmagal. Olje po enem letu tako kot prej po 3 mesecih.
Diski so bili po 10 letih in 100k km za zamenjat. Saj zdaj pri novi Astri imam po 5 letih in 40k km tudi diske še vsaj na polovici, pa je treba pri turbaku 3x bolj zavirat, ker motor ne zavira praktično nič.
Malo kilometrov, edino to te rešuje pri majhnih stroških avta. Mislim da je optimum za priti čim ceneje skozi 20-30km v eno smer.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Tako, ker če je tvoj avto po 10 letih vreden 10k, namesto 5k, se ti to nikjer ne pozna, če se voziš. Poraba se pa pozna.


Avto s povprečno porabo 5 litrov na 100km v 200.000 kilometrih porabi za cca. 15k eur goriva pri trenutnih cenah.

Avto s povprečno porabo 7 litrov na 100km v 200.000 kilometrih porabi za cca. 21k eur goriva pri trenutnih cenah.

Torej, razlika v vrednosti je približno taka kot 2 litra razlike v porabi.

Ja, to je važno, če se veliko voziš in imaš avto vsaj 12-15let. Kaj bo z avtom, katerim koli, čez 15 let


Ja, če imaš avto 40 let bo razlika še manjša :)

m0LN4r ::

Al pa kupujes cenejsi WC papir ipd. ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mike_Rotch ::

m0LN4r ::

Manj jest, manj srat. Ogromno prisparas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100,
To je 15s do 100.
To je 12-13s do 100, pa vidis da je zima na posnetku.


~68 KM, ko je bla nova.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

letmein ::

Sem šel včeraj i30 Wagon 160HP sprobat. Na zunaj še ok zgleda, notri je pa bolj srednja žalost oz. sem bil kar malo razočaran nad materjali. Vožnja je bolj taka brez feedbacka, motor pa glede na konje zelo "umirjen", sploh s tremi potniki.
Ima KIA Ceed SW kljub sorodstvu kaj bolj dodelano notranjost?
Prtljažnik je tud relativno nizek, ker toliko prostora pobere bedasta MHEV baterija. Na zadnjih sedežih je pa tudi utesnjeno v primerjavi s kakšnim Golfom / Octavijo.. Ah ja.

DamijanD ::

zakaj ne vzameš potem octavije, če je prostor problem - pomoje je Octavija malo večja in že rahlo sili ven iz tega i30/golf razreda...

letmein ::

DamijanD je izjavil:

zakaj ne vzameš potem octavije, če je prostor problem - pomoje je Octavija malo večja in že rahlo sili ven iz tega i30/golf razreda...


Ker je dobavni rok 12 mesecev plus, cene rabljenih pa temu primerne.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84098821 (61587) profii
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323785 (20320) WizzardOfOZ
»

dizli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9210803 (8856) mahoni

Več podobnih tem